Hinnavaatlus
:: Foorum
:: Uudised
:: Ärifoorumid
:: HV F1 ennustusvõistlus
:: Pangalink
:: Telekavad
:: HV toote otsing
|
|
autor |
sõnum |
|
omnibook
HV kasutaja
liitunud: 17.07.2005
|
08.08.2005 13:21:28
future processing |
|
|
Nüüd saab siis arutamiseks uus ajastu.
Mõtleme end ajast ette ja mis võiks meid oodata 10- 50 aasta pärast.
Kuna saavad tavakasutajad kasutada 10Ghz protsessoreid? Milliseks muutub reaalsus mängides 2GB graafikakaartiga?
Kas protsessorigigant Intel on veel 20 aasta pärast turuliider või omab turgu "kolmas firma" oma hämmastava tehnoloogiaga.
Kuna tuleb makroprotsessorite ajastu mis suudavad sekundis arvutada rohkem kui kõik tänapäeva olemasolevad protsessorid aastaga?
Küsimusi on palju, vastuseid aga vähe...
fantaseerime
|
|
Kommentaarid: 8 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
8 |
|
tagasi üles |
|
|
renx09
HV Guru
liitunud: 28.09.2004
|
08.08.2005 13:25:58
Re: future processing |
|
|
omnibook kirjutas: |
Milliseks muutub reaalsus mängides 2GB graafikakaartiga? |
see lause jäi algusest lõpuni arusaamatuks. seleta lähemalt, mismoodi mõjutab graafikakaardi mälumaht reaalsust mängudes?
_________________ !! |
|
Kommentaarid: 299 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
1 :: |
1 :: |
240 |
|
tagasi üles |
|
|
Ho Ho
HV Guru
liitunud: 16.02.2002
|
08.08.2005 13:30:17
|
|
|
Kõrgema resolutsiooniga tekstuurid ja modelid.
Samas oleks see dead end. Parem tehku GTX transihulgaga ray tracing kiip ning rohkemat poleks tarviski, kiirus, pildiilu ja progemise lihtsus kasvaks kordades
_________________ Teach a man to reason and he'll think for a lifetime
Common sense - so rare that it's a damn superpower
Vaadates paljude inimeste sõnavõtte siin ja mujal jääb üle ainult klassikuid tsiteerida - "I weep for humanity" |
|
Kommentaarid: 106 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
1 :: |
86 |
|
tagasi üles |
|
|
Lorien
HV kasutaja
liitunud: 30.03.2004
|
08.08.2005 13:33:40
|
|
|
Nüüd ju on ka see füüsikaprotsessor valmis...lihtsalt tuleb oodata, kuna keegi teeb vastavad mängud selle jaoks. Kui siis nüüd natuke fantaseerida, siis näiteks. järgmise põlvkonna Cell protsessor koos ülejärgmise põlvkonna graafikakaardi ja füüsikakaardiga peaksid jooksutama mänge, mille pildiilu on vast 98-99% võrreldes reaalsusega. Aastaks võib olla siis 2008-9 Või ma eksin rängalt?
Lorien.
_________________ Live and let die.
\,,/ |
|
Kommentaarid: 9 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
1 :: |
8 |
|
tagasi üles |
|
|
renx09
HV Guru
liitunud: 28.09.2004
|
08.08.2005 13:36:54
|
|
|
Ho Ho kirjutas: |
Kõrgema resolutsiooniga tekstuurid ja modelid. |
ok, aga see ju väike osa sellest n.ö. reaalsusest
füüsikaprose/kaart paneb ilmselt valusa paugu, kuskil teemas olid 3 demovideot ka
_________________ !! |
|
Kommentaarid: 299 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
1 :: |
1 :: |
240 |
|
tagasi üles |
|
|
omnibook
HV kasutaja
liitunud: 17.07.2005
|
|
Kommentaarid: 8 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
8 |
|
tagasi üles |
|
|
Tbit
HV Guru
liitunud: 27.04.2004
|
08.08.2005 13:43:24
|
|
|
Lorien kirjutas: |
... mille pildiilu on vast 98-99% võrreldes reaalsusega. Aastaks võib olla siis 2008-9 Või ma eksin rängalt?
Lorien. |
reaalsus on nii komplitseeritud protsess, et teoreetiliselt seda ei saagi järele AHV-a, vähemalt mina ei usu, et nii inteligentset programmi ja nii kiiret protsessorit on võimalik valmistada mis reaalsust suudaks ligilähedaselki imiteerda, silmailu poolest võivad jah väga varsti olla juba mängud näiteks nii kõva graf et mängides on movie tunne ja füüsika tundub päris vastuvõetav.
_________________ DVD is da 4483MB :-/)
|OSTAN|-> T43 pikk jahutus |
|
Kommentaarid: 264 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
3 :: |
229 |
|
tagasi üles |
|
|
omnibook
HV kasutaja
liitunud: 17.07.2005
|
08.08.2005 14:03:33
|
|
|
põhimõtteliselt annaks ilusti juba praegu teha mängu mis on vägagi reaalne, kuid pole masinat mis seda jooksutaks. Mõnus oleks ju mängida näiteks mingit lahingumängu kus vennikesel on peale ainult välisele ilmele ära tehtud kõiks sisikond ja seda reaalse täpsusega, st seda et kui mees pihta saab siis ta tilgub verd, kui ta lasu kopsu saab siis upub ta veresse ära, kõrri lastes sureb ta hapnikupuudusesse, mees pilbasteks lastes võib arst elundeid üles loetleda ja palju muud sellist kama. Tanki ette jäädes et lükata mängijat lihtsalt edasi, vaid ta lömastatakse tanki raskuse all. Mapid muutuksid hiiglaslikeks ja äärmiselt täpseks, võimaldades mängida paaril tuhandel mängijal samal mapil tekitades reaalse sõjaelamuse(botid muutuksid kasutuks).
Kuna tulevad strateegiamängud kus ühel planeedil olevad mängijad peavad end kaitsma teiselt planeedilt tulevate tulnukate eest, samas kui planeet on jagatud riikideks mida konrtollivad erinevad mängijad ja nendes sõduriteks kes nende käske täidavad on eelnevalt mainitud mängijad eelnevalt mainitud reaalsuses.
iseeneset selliste mängude tegemiseks läheks aastaid ja väga palju tööjõudu.
|
|
Kommentaarid: 8 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
8 |
|
tagasi üles |
|
|
Ho Ho
HV Guru
liitunud: 16.02.2002
|
08.08.2005 14:52:29
|
|
|
Kõike seda saaks juba praegu teha kuid selleks oleks tarvis mõndsada arvutit väga kiire võrgu küljes iga mängija kohta.
Kui kaart ja modelid oleks tõesti piinliku detailsusega tehtud siis tavalised graafikakaardid kõngeksid selle otsa. Nagu ma isiklikust kogemusest võin öelda siis detailsuse 10x suurendamine kahandas kiirust ray traceris ~20-50%.
Ray tracer kiibi teine prototüüp:
http://graphics.cs.uni-sb.de/~woop/rpu/rpu.html
tsitaat: |
A working prototype of this hardware architecture has been developed based on FPGA technology. The ray tracing performance of the FPGA prototype running at 66 MHz is comparable to the OpenRT ray tracing performance of a Pentium 4 clocked at 2.6 GHz, despite the available memory bandwith to our RPU prototype is only about 350 MB/s. These numbers show the efficiency of the design, and one might estimate the performance degrees reachable with todays high end ASIC technology. High end graphics cards from NVIDIA provide 23 times more programmable floating point performance and 100 times more memory bandwidth as our prototype. The prototype can be parallelized to several FPGAs, each holding a copy of the scene. A setup with two FPGAs delivering twice the performance of a single FPGA is running in our lab. Scalability to up to 4 FPGA has been tested. |
Ühesõnaga kui ray traceris kasutada sama võimsust kui NV kaartides(tõenäoliselt on mõeldud 6800U) siis oleks see võrdeline umbes p4 ~60GHz, mälu läbilaskega ~640GiB/s.
Meeldetuletuseks veel üks lingike ray tracingut ning global illuminationit uuriva inimese kodukale. Seal on lademes videosid, pilte ja publikatsioone:
http://www.sci.utah.edu/~wald/Publications/
Eriti soovitan uurida Realtime Ray Tracing and its use for Interactive Global Illumination videotest seda (79.3MiB)
Kui ma õieti mäletan siis jooksis neil ~37 miljoni polügoniga kaadris stseen global illuminationiga 16 kahe vanemat sorti p4 prosega(vist olid 2.4 või 2.6G) masinal ~2 fps'i sellise valgustuse kvaliteediga mida praeguse arhitektuuriga GPU'd lähema nelja aasta jooksul kohe kindlasti ei saavuta, tõenäoliselt ei saavuta enne kui saavad suuteliseks ise ray tracemiseks.
Sama stseen ilma GI'ta jooksis ~7-15fps'i 8 prose peal ehk ~260-555 miljonit polügoni sekundis. Kvaliteet sarnanes ilma AA/AF'ita dünaamilise valgustusega praegustele mängudele kui neist lightmappid ära võtta.
Samuti oli seal stseen ~1 miljardi polügoniga 48 prose peal 3-7FPS'i
~280k polügoni koos 104 dünaamilise valgusallikaga global illuminationiga 48 CPU peal ~4-5fps'i(D3's on tavaliselt 3-4 nähtavat dünaamilist valgusallikat)
R520 presentatsioonil tehti suuri silmi kui väideti et korraga on kaadris ~1M polügoni.
[edit]
PS!
Kui keegi omab SIGGRAPH Online Membership'i siis palun võtke ühendust
[edit2]
Mõned pildid ühest veel avaldamata uurimustööst pealkirjaga Realistic and Interactive Visualization of High-Density Plant Ecosystems
http://graphics.cs.uni-sb.de/Publications/2005/Ecosystems/Ecosystems_Teaser00.jpg
http://graphics.cs.uni-sb.de/Publications/2005/Ecosystems/Ecosystems_Teaser01.jpg
http://graphics.cs.uni-sb.de/Publications/2005/Ecosystems/Ecosystems_Teaser02.jpg
http://graphics.cs.uni-sb.de/Publications/2005/Ecosystems/Ecosystems_Teaser03.jpg
_________________ Teach a man to reason and he'll think for a lifetime
Common sense - so rare that it's a damn superpower
Vaadates paljude inimeste sõnavõtte siin ja mujal jääb üle ainult klassikuid tsiteerida - "I weep for humanity"
viimati muutis Ho Ho 08.08.2005 14:57:41, muudetud 1 kord |
|
Kommentaarid: 106 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
1 :: |
86 |
|
tagasi üles |
|
|
Tbit
HV Guru
liitunud: 27.04.2004
|
08.08.2005 14:56:16
|
|
|
ma arvan, et graafika tööstus vaevleb tavainimese jaoks viimased aastad ebaeffektiivsete protsessorite parast, kuna keskmine 6600gt on palju rohkemaks võimeline kui keskmine laua-arvuti vaid suudaks talle piisavalt infot ette sööta, kui nüüd mõni ilus kena uus mäng võtta ja sinna igasugu lahedaid efekte ja väga kvaliteetne sound juurde panna siis kukub videokaardi efektiivsus veelgi, ümmarguselt läbi lukuaugu vaadates tulevikkus tulevad igasugu vinged kaardid mis vajaksid 10 keskmist gameri arvuti võimsust nii 50% kaardi jõudluse ära kasutamiseks
_________________ DVD is da 4483MB :-/)
|OSTAN|-> T43 pikk jahutus |
|
Kommentaarid: 264 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
3 :: |
229 |
|
tagasi üles |
|
|
matrix
HV kasutaja
liitunud: 11.09.2002
|
08.08.2005 15:43:56
|
|
|
2,5 aastat tagasi ajas Intel meile sellist mulli: http://www.theinquirer.net/?article=7481
ja 3 aastat tagasi rääkis meile, et "Desktop chips to hit 15GHz by 2010" http://www.theinquirer.net/?article=5887
aasta 2005 on igatahes käes, aga mida ei ole on 10.20GHz prosed
Seega ära kunagi usu mida need krdi prosetootjad räägivad
_________________ Give a man a computer program and you give him a headache, but teach him to program computers and you give him the power to create headaches for others for the rest of his life... R. B. Forest |
|
Kommentaarid: 7 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
7 |
|
tagasi üles |
|
|
Ho Ho
HV Guru
liitunud: 16.02.2002
|
08.08.2005 15:56:33
|
|
|
tsitaat: |
2,5 aastat tagasi ajas Intel meile sellist mulli |
Kui õieti mäletan siis mõne kuu pärast koristati need prosed roadplanist ning ~1.5a tagasi koristati ka 4G p4 ning 3.8 jäi kiireimaks ning on vist veel praegugi*
2015 on olukord tõenäoliselt üsna huvitav.
Cell on ainult esimene omataoliste seas, AMD plaanib juba nelja tuumaga prosesid, Inteli roadplanis on lähemasse tulevikku(~2-5a?) märgitud 8 tuumaga ning kaugemasse paljude tuumadega(32+) prosed.
Viimase ~2.5a jooksul on prosede võimsus kasvanud ~2x või vähem. Varem kasvas 1.5a jooksul 2x või rohkem.
Fakt on et gigahertside ralli on läbi ning nüüd hakatakse arenema laiemat pidi ehk siis kelle prosed suudavad rohkem tööd ära teha mitme prose toega programmidega. Ma olen üsna kindel et 5GHz piir tava arvuti prosedes ületatakse alles aastate pärast(ma ei pea silmas klokitud prosesid), 10G tuleb parimal juhul 2015 või hiljem, tõenäoliselt hiljem või mitte kunagi juhul kui liigutakse seniste transside peal oleva tehnoloogia pealt millegi muu peale, a'la CNT koos väikeste lisanditega.
*) Vahepeal küll nägin mingit linki kus müüdi 4G p4 kuid ma kahtlen kas see oli tõene või mitte.
_________________ Teach a man to reason and he'll think for a lifetime
Common sense - so rare that it's a damn superpower
Vaadates paljude inimeste sõnavõtte siin ja mujal jääb üle ainult klassikuid tsiteerida - "I weep for humanity" |
|
Kommentaarid: 106 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
1 :: |
86 |
|
tagasi üles |
|
|
neros
HV Guru
liitunud: 26.11.2003
|
08.08.2005 16:09:21
|
|
|
Aga mina ütlen, et 10 aasta pärast on meil kasutusel Cellid. Toon näite. Mängime ülireaalset mängu, millel on ülireaalne füüsika. Cell, mis tegeleb tol hetkel füüsikaga, tunneb äkitselt, et oh - jõust tuleb puudu. Laename heliga tegelevat celli. Siis vaatab Cell, mis tegeleb graafika väljundamisega, et väga palju on tarvis renderdada! Näeb, et külmkapp ei tegele millegagi hetkel. Laename siis toda!
3d renderdus. Cell, mis parajasti sellega tegeleb, märkab, et "oi, kuidagi kaua läheb... laenaks naabrilt arvuti celli! Nagunii idle!".
Ja kogu informatsioon mis nende Cellide vahel käib, on krüpteeritud, seega ei saa isegi "top secret" andmeid kätte nende cellide vahelt.
See siis pisike kokkuvõte sellest loengust, mis ma ETC-l kuulsin Aga tõsi ta on - Cell on võimsam kui ükskõik milline praeguse aja protsessoriehitis. Ja kui kiired nad pididki olema? 4 GHz?
_________________ GitHub
.NET Core & Azure baasil lahendused ja arhitektuur - kontakt. |
|
Kommentaarid: 48 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
1 :: |
40 |
|
tagasi üles |
|
|
Ho Ho
HV Guru
liitunud: 16.02.2002
|
08.08.2005 16:14:24
|
|
|
tsitaat: |
Ja kui kiired nad pididki olema? 4 GHz? |
PS3's 3.2GHz, miskis serveri prototüübis oli vist 2.8G, üksikud SPE'd olevat piisava voldiga ~6GHz'ni minema
[edit]
See 6GHz on siis ~pool aastat vana info. Mis võib juba praegu või rääkimata aasta-paari pärast tulla ei kujuta ette.
_________________ Teach a man to reason and he'll think for a lifetime
Common sense - so rare that it's a damn superpower
Vaadates paljude inimeste sõnavõtte siin ja mujal jääb üle ainult klassikuid tsiteerida - "I weep for humanity" |
|
Kommentaarid: 106 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
1 :: |
86 |
|
tagasi üles |
|
|
Marduuhin
HV Guru
liitunud: 02.09.2004
|
08.08.2005 16:16:28
|
|
|
Jah kõik arvutid on omavahel ühenduses.. Või on mingi suur peaserver mis kooneb cellidest ja siis igale inimesele tuleb monitor ette.. Või mingid prillid, millele ekraan sisse integreeritud?? kontrollimine toimub mõttejõul jne..
_________________ Eesti õigekeelsussõnaraamat ÕS 2018 |
|
Kommentaarid: 128 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
1 :: |
2 :: |
108 |
|
tagasi üles |
|
|
renx09
HV Guru
liitunud: 28.09.2004
|
08.08.2005 16:24:07
|
|
|
mulle meeldis Iain M. Banks'i nägemus "Mängur"is, kus planeet oli "ema"e. mainframe ja igal elanikul oli kaasas väike pliiatsisuurune terminal, millega sai kõikmõeldavad toimingud ära teha
_________________ !! |
|
Kommentaarid: 299 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
1 :: |
1 :: |
240 |
|
tagasi üles |
|
|
Tbit
HV Guru
liitunud: 27.04.2004
|
08.08.2005 16:24:46
|
|
|
Ho Ho kirjutas: |
*) Vahepeal küll nägin mingit linki kus müüdi 4G p4 kuid ma kahtlen kas see oli tõene või mitte. |
ma ei tea kas juba tehakse aga intel lisas selle uuesti roadmappi hilja-aegu, see aasta näeb neid kindlalt lettidel
_________________ DVD is da 4483MB :-/)
|OSTAN|-> T43 pikk jahutus |
|
Kommentaarid: 264 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
3 :: |
229 |
|
tagasi üles |
|
|
Ho Ho
HV Guru
liitunud: 16.02.2002
|
08.08.2005 16:26:22
|
|
|
hehe, tervelt 200MHz võimsamad prosed tulevad välja. Mis see siis on, 5% kiirem?
_________________ Teach a man to reason and he'll think for a lifetime
Common sense - so rare that it's a damn superpower
Vaadates paljude inimeste sõnavõtte siin ja mujal jääb üle ainult klassikuid tsiteerida - "I weep for humanity" |
|
Kommentaarid: 106 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
1 :: |
86 |
|
tagasi üles |
|
|
omnibook
HV kasutaja
liitunud: 17.07.2005
|
08.08.2005 16:27:26
|
|
|
tegelt on ju olemas juba väga võimsad protsessorid, aga neid ei tooda turule, kuna see on tootjafirmade kaval taktika müüa kõigepealt odavamad protsessorid ning siis tuua uuem protsessor turule, kui tekib tõsisem nõudlus.
protsessorite arengu tempo on siiski aglustunud, kuid graafikakaartide areng paistab piirituna : p
võtame näite: kui vanemates arvutites on 2MB graafika ja 32MB mälu(suhe 16x) siis tänapäeval on see graafikakaartil 128MB ja mälul 512MB(suhe 4x). (järgmine suhe on arvatavasti 2x)
kuna vahepeal oli protsessorite turuvallutus tohutu, ning mingi ühe aastaga kasvas protsessori kiirus 1GHz kuni 2 GHz. Peale seda on aga asi mahajahtunud ja kiirused tõusevad väga aeglaselt.
arvatavasti jõuab laialdasele turule varsti revolutsiooniline muudatus millega kaasneb protsessorite uus ajastu. selleks revolutsiooniks võib olla vabalt ka cell protsessor.
|
|
Kommentaarid: 8 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
8 |
|
tagasi üles |
|
|
Ho Ho
HV Guru
liitunud: 16.02.2002
|
08.08.2005 16:32:20
|
|
|
tsitaat: |
tegelt on ju olemas juba väga võimsad protsessorid, aga neid ei tooda turule, kuna see on tootjafirmade kaval taktika müüa kõigepealt odavamad protsessorid ning siis tuua uuem protsessor turule, kui tekib tõsisem nõudlus. |
Nope. Kui see oleks nii siis miks ei too Intel välja oma überkiireid prosesid et takistada AMD'd turgu üle võtmast? Samuti ei saa aru miks pärast müüvad nad tükk maad rohkem voolu tarbivaid prosesid kui neil kusagil aafrika dunglis miskid imekiibid oleks?
Selline arvamus et kusagil labori riiulis ootavad järgmise ja ülejärgmise protsessori põlvkonna disainidokumendid ootamas õiget hetke on võibolla ainult MiB's mitte päris elus.
_________________ Teach a man to reason and he'll think for a lifetime
Common sense - so rare that it's a damn superpower
Vaadates paljude inimeste sõnavõtte siin ja mujal jääb üle ainult klassikuid tsiteerida - "I weep for humanity" |
|
Kommentaarid: 106 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
1 :: |
86 |
|
tagasi üles |
|
|
neros
HV Guru
liitunud: 26.11.2003
|
08.08.2005 16:41:55
|
|
|
Marduuhin kirjutas: |
Jah kõik arvutid on omavahel ühenduses.. Või on mingi suur peaserver mis kooneb cellidest ja siis igale inimesele tuleb monitor ette.. Või mingid prillid, millele ekraan sisse integreeritud?? kontrollimine toimub mõttejõul jne.. |
Eem... umbes nii see asi vist töötama peaks jah
Et nagu... 3d renderdamiseks jääb sellel cellil, mis sul on, jõudu väheks, laenab lihtsalt soomest mingilt idle cellilt jõudu
Aga jah, nii see välja peaks tõesti nägema. Kui suur see cell ise oligi? Kuskil nägin mingit pliiatsisarnast pilti (arvutimaailm vist või tehnikamaailm, ei mäleta), aga igatahes nägi välja nagu kahtlane rohelise vedela sisuga täidetud pliiats.
_________________ GitHub
.NET Core & Azure baasil lahendused ja arhitektuur - kontakt. |
|
Kommentaarid: 48 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
1 :: |
40 |
|
tagasi üles |
|
|
Oioi
HV veteran
liitunud: 15.04.2002
|
08.08.2005 17:17:55
Re: future processing |
|
|
omnibook kirjutas: |
Mõtleme end ajast ette ja mis võiks meid oodata 10- 50 aasta pärast. |
Ma loen siin põhiliselt kirjeldusi olemasolevate lahenduste evolutsioonist.
Kas te olete siis kõik nii pessimistlikud näiteks kvantarvuti tulekus Isegi, kui seda skaalat siin küsimuse püstituses 50 aastana vaadata
Evolutsioon on ju tore ja turvaline, aga asja viivad edasi ikkagi revolutsioonid.
|
|
Kommentaarid: 262 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
1 :: |
0 :: |
236 |
|
tagasi üles |
|
|
Ho Ho
HV Guru
liitunud: 16.02.2002
|
08.08.2005 17:28:34
|
|
|
tsitaat: |
Kas te olete siis kõik nii pessimistlikud näiteks kvantarvuti tulekus |
Jah olen kuna sellega saab lahendada ainult üsna spetsiifilisi probleeme. Mingit üldotstarbelist arvutit sellega teha ei anna.
_________________ Teach a man to reason and he'll think for a lifetime
Common sense - so rare that it's a damn superpower
Vaadates paljude inimeste sõnavõtte siin ja mujal jääb üle ainult klassikuid tsiteerida - "I weep for humanity" |
|
Kommentaarid: 106 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
1 :: |
86 |
|
tagasi üles |
|
|
Oioi
HV veteran
liitunud: 15.04.2002
|
08.08.2005 17:54:24
|
|
|
Ho Ho kirjutas: |
Jah olen kuna sellega saab lahendada ainult üsna spetsiifilisi probleeme. |
Tore, paneme selle siis osaks suuremast Cellist ja las krüpteerib või kommunikeerib või mis iganes 8)
|
|
Kommentaarid: 262 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
1 :: |
0 :: |
236 |
|
tagasi üles |
|
|
OFFF
HV veteran
liitunud: 29.07.2004
|
08.08.2005 17:55:56
|
|
|
Milleks mega ja gigapolyd. Ma"ngud la"hevad m6ttetult kalliks. Juba praegu on nende tegemise yle m6istuse kulukas ja eelarved ulatuvad Lollivuudi "hittide" ligi. Pigem oleks m6nus selline "isearenev" ma"ng. Pakuks, et STALKER paneb aluse uuele p6lvkonnale. Kui nüüd STALKERI laadne tehnoloogia kombineerida yliv6imsate prosedega, siis saab teha simulatsiooni, kus puud kasvavad, lilled 6itsevad, mingi elukad elavad, synnivad ja surevad ja ma"ngutegijad ISE ka ei tea, kuidas see asi l6puks va"lja tuleb. Nemad annavad la"hteandmed ja arvuti tegeleb siis "elu" simuleerimisega. Raud roostetab, majad vajuvad kokku, kusagil na"rivad rotid midagi la"bi. Kogu keskkond on ELUS ja elab "oma elu".
_________________ Õnnelikul malakamaal ei nuteta! Parem käsi abistab. Sõidame! |
|
Kommentaarid: 32 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
1 :: |
1 :: |
29 |
|
tagasi üles |
|
|
|