Hinnavaatlus
:: Foorum
:: Uudised
:: Ärifoorumid
:: HV F1 ennustusvõistlus
:: Pangalink
:: Telekavad
:: HV toote otsing
|
|
autor |
|
Zonerman
HV veteran

liitunud: 03.06.2003
|
16.07.2005 21:01:03
|
|
|
Nvidiast võib kõike uskuda tõesti, eks varsti näha kui kommuun saab käpad taha ka g71'le. Eks mingi aja pärast saame teada mis plaaanid tegelt NVidial olid algusest peale, vaevalt et nad ATI sellist pikka probleemi ette nägid.
_________________ Sõim ja räuskamine läheb SIIA |
|
Kommentaarid: 66 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
65 |
|
tagasi üles |
|
 |
Ho Ho
HV Guru

liitunud: 16.02.2002
|
16.07.2005 22:51:24
|
|
|
tsitaat: |
seda 800mhz on air värki tahaks küll näha
eriti 110nm tehnoloogial |
Njaa, inf on huvitav kuid kardetavasti esialgu suuremalt jaolt tavaline FUD.
Samas kui arvestada et GTX on 6800U'st pea poole võimsam kuid tarbib sama palju voolu ja eraldab vist ka vähem soojust siis miks mitte, ehk tõesti viskavad FX5800 turbiini peale ja lasevad siis 800MHz corega kaardi välja. Kui see oleks tõepoolest reaalne siis oleks ATI'i päris rasked ajad ees ootamas. On ju samal taktil NV gpu vähe efektiivsem kui ATI oma.
|
|
Kommentaarid: 106 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
1 :: |
86 |
|
tagasi üles |
|
 |
Winterwind
One

liitunud: 19.05.2002
|
16.07.2005 23:16:53
|
|
|
tsitaat: |
FX5800 turbiini peale ja lasevad siis 800MHz corega kaardi välja |
hmm, GTX ei lähe ju vapoga ka nii kõrgele?
tsitaat: |
On ju samal taktil NV gpu vähe efektiivsem kui ATI oma |
kus tead? siiamaani on elatud r300 seljas, r520 on miskit hoopis muud ju..
|
|
Kommentaarid: 1009 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
3 :: |
1 :: |
728 |
|
tagasi üles |
|
 |
Ho Ho
HV Guru

liitunud: 16.02.2002
|
16.07.2005 23:23:44
|
|
|
tsitaat: |
hmm, GTX ei lähe ju vapoga ka nii kõrgele? |
Ati parandas oma kiipi kolm korda, kes teab mida sel ajal NV teinud on.
tsitaat: |
kus tead? siiamaani on elatud r300 seljas, r520 on miskit hoopis muud ju.. |
Tõsi, ma arvestasin R300 vs NV misiganes. Lihtsalt oletasin et jätkub sama trend. On ju ATI juba ammu rääkinid miskitest Extreme pipelinedest mis peaks olema kõvasti kiiremad kui varasematel kaartidel. Seda mis praegu välja tuleb ei tea praegu loomulikult keegi.
|
|
Kommentaarid: 106 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
1 :: |
86 |
|
tagasi üles |
|
 |
lamp
HV Guru

liitunud: 08.11.2001
|
17.07.2005 00:05:21
|
|
|
Winterwind kirjutas: |
tsitaat: |
On ju samal taktil NV gpu vähe efektiivsem kui ATI oma |
kus tead? siiamaani on elatud r300 seljas, r520 on miskit hoopis muud ju.. |
g70 ju nv40 techi peal ja r520 endiselt r300 tech.. kuskilt jäi kumama ati enda sõnad..
aga yldiselt siin viimased paar lehte on saanud kytust ainult theinq'st, kes omakorda
viimasel ajal väga palju tatti on pritsinud.. vanad eestlased ytlesid ka et elame-näeme
tsitaat: |
On ju ATI juba ammu rääkinid miskitest Extreme pipelinedest mis peaks olema kõvasti kiiremad kui varasematel kaartidel.
|
seda rääkis theinq.. spekuleeriti vist r420 teemadel.. või oli se r410 x800, ei viitsi meelde tuletada
_________________ eriti julm |
|
Kommentaarid: 186 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
1 :: |
1 :: |
163 |
|
tagasi üles |
|
 |
erick
HV Guru

liitunud: 24.01.2003
|
17.07.2005 21:06:53
|
|
|
Ho Ho kirjutas:
tsitaat: |
On ju ATI juba ammu rääkinid miskitest Extreme pipelinedest mis peaks olema kõvasti kiiremad kui varasematel kaartidel. |
Extreme pipelines tähendab ATI marketing-lingos ju lihtsalt seda, et tegu on UNIFIED SHADER ARCHITECTURE'iga, mis lubab kõigil pipedel nii vertex kui pixel shader oppe teha (vastavalt vajadusele) - tulemuseks siis väidetavalt pipede 95% efektiivsus senise 50-70% vastu...
See annab kindlasti võimsa buusti (noh 25% lisame kohe julgelt otsa igasugustele skooridele, ATI marketing väidab 50%). Nüüd võtame arvesse hetkemõistes ülikõrgeid tuumakellasid (600MHz ja üles) ja meil on VÄGA hirmus kaart, sest nVidia ei löö seda seekord arvatavasti 'efektiivsemad piped ja madalam kiirus' valemiga
Tähendab, nüüd me siis mõistame, miks nVidia insenerid loovad võimalusi G71 core ligi 800MHz peal jooksutamiseks... sest muidu võib juhtuda, et neil pole mingit anssi ATI tippkaardile vastu saada Rõhutan sõna VÕIB, ma ei väida midagi raudse kindlusega
|
|
Kommentaarid: 105 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
1 :: |
0 :: |
95 |
|
tagasi üles |
|
 |
Ho Ho
HV Guru

liitunud: 16.02.2002
|
17.07.2005 21:32:26
|
|
|
tsitaat: |
Extreme pipelines tähendab ATI marketing-lingos ju lihtsalt seda, et tegu on UNIFIED SHADER ARCHITECTURE'iga, mis lubab kõigil pipedel nii vertex kui pixel shader oppe teha (vastavalt vajadusele) - tulemuseks siis väidetavalt pipede 95% efektiivsus senise 50-70% vastu... |
Selles võib isegi õigus olla et raua kasutamise efektiivsus on parem kuid never-ever pole üheski praeguses mängus efektiivsus nii kehv. Halvimal juhul on lihtsalt vertex pipelined pidevas ootamises et pixel pipelinedele mingit infot saata. Vastupidist olukorda pole ma veel kuulnud et kusagil mängus/programmis oleks.
Samas raua efektiivsem kasutamine ei tähenda veel et see sama raud on niisama efektiivsem. On üsna vana elutõde et mis kõlbab kõigeks ei kõlba millekski ehk siis üldotstarbelised asjad pole elu sees nii efektiivsed kui spetsiaalselt ühe tegevuse jaoks ette nähtud asjad. Arvutimaailmas oleks üheks üsna ekstreemseks näiteks CPU vs GPU, võibolla ka pre-pentium CPU ja math coprocessor
Lisaks sellele vajab üks üldotstarbeline toru tõenöoliselt rohkem transse ja muid elektrilülitusi kui üks eriotstarbeline. Iga toru peab omama nii vertex kui pixel shaderi võimalusi(vector processor, texture cache, vertex cache*, texture sampler, jne) samas kui eriotstarbelise arhitektuuri puhul ei pea kõiki asju igas torus realiseerima. Väiksema kiibipinna peale saab mahutada rohkem torusid.
*)Tavalise cache ja mäluga seda ei kompenseeri, kui seda üldse pole siis võib vertexite arvutamise kiirus langeda halvimal juhul ~3x.
Kõige lõpuks ma miskipärast ei usu et ühe toru ümberlülitumine sämplitega tegelemisest koordinaatidega arvutamise reiimi ei käi momentaanselt, seega tekib seal jällegi väike viide. Samuti vajatakse mingit lisarauda mis otsustab mis torud millal millega tegelevad.
tsitaat: |
See annab kindlasti võimsa buusti (noh 25% lisame kohe julgelt otsa igasugustele skooridele, ATI marketing väidab 50%). |
Ja PS2 renderdab reaalajas toy story't Alguses kiideti ju ka P4 arhitektuuri; ikkagi megapikad konveierid mis võimaldavad kõrgel taktil töötavast prosest viimase välja võtta. Taolist juttu ei tohiks enamasti väga uskuda.
Mina usun et kiirusekasv tuleneb ainult eriolukorrdades. Näiteks siis kui tavalises mängus oleks vertex pipelined enamus ajast idles kuid pixel pipelined täiskoormuse all siis unified arhitektuuriga saaks idles olevad torud suunata ümber pikslitega tegelema.
Loomulikult saaks päris kenasid tulemusi ka 3dmarki vertex ja pixel shaderi testides
Kusagilt lugesin kõlakaid et Xbox360 developerid kasutavad R500't ainult pixel shadereid, kõik vertexite arvutamine käib peaproses. Seda seetõttu et muidu on performanci ennustamine üsna võimatu tegevus. Kes teab millal GPU teeb lolli otsuse ning muudab mõne pixel shaderi vertex shaderiks muuta tõmmates sellega kiiruse alla. Kui ei ole võimalik üheselt ette ennustada koodi töötamise kiirust siis teeb see korraliku optimeerimise üsna keeruliseks.
Vähemalt üks hea asi on selle asja juures siiski olemas. Kui tootmisel tekib mingis pipelines viga siis võib selle ära keelata ning GPU müüa odavama kaardi pähe. Kui aga praegu juhtub näiteks et 10'st vertex shaderist on kolm vigased siis pole GPU'ga suurt miskit teha. Ühesõnaga tootlikus kasvab.
NV tüüpidelt olen kuulnud et ka nemad võivad vaikselt ühendatud arhitektuuri pooel liikuda kuid seda esialgu puhtalt tarkvaraliselt, esialgu plaane raudvaras asja realiseerida pole. Kompilaator lihtsalt tehakse selline mis suudab shaderid ilusasti vertex ja pixel shaderite vahel ära jagada ning ongi progejatel (väidetavalt)lihtsam progeda nign ühtlasi ka eriotstarbeliste osadega kaart millel koodi täiskiirusel jooksutada.
|
|
Kommentaarid: 106 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
1 :: |
86 |
|
tagasi üles |
|
 |
erick
HV Guru

liitunud: 24.01.2003
|
17.07.2005 21:41:13
|
|
|
tsitaat: |
Loomulikult saaks päris kenasid tulemusi ka 3dmarki vertex ja pixel shaderi testides |
Gaad, see on hea nali
Polegi veel kusagil näinud, et keegi oleks selle peale tulnud
Ho Ho äkki jõudis MAAILMAS ESIMESENA sellisele järeldusele??
Vertex shaderi testi tulemusi tahaks näha jah, kus on 2 pixel pipelinet ja 30 vertex pipelinet @ 600Mhz 8)
Futuremarki vennad peavad midagi välja mõtlema, sest muidu söövad ATI järgmise põlvkonna kaardid nVidia omad lihtsalt 3DMarkides ära
|
|
Kommentaarid: 105 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
1 :: |
0 :: |
95 |
|
tagasi üles |
|
 |
Ho Ho
HV Guru

liitunud: 16.02.2002
|
17.07.2005 21:52:29
|
|
|
tsitaat: |
Futuremarki vennad peavad midagi välja mõtlema, sest muidu söövad ATI järgmise põlvkonna kaardid nVidia omad lihtsalt 3DMarkides ära |
Õnneks või kahjuks, olevnevalt kelle poolt vaadata, ei lähe praegu puhaste vertex ja pixelshaderite testid arvesse lõpliku skoori arvestamisse. Lihtsalt saaks seal näha sigasuuri numbreid kuid ei midagi muud.
|
|
Kommentaarid: 106 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
1 :: |
86 |
|
tagasi üles |
|
 |
erick
HV Guru

liitunud: 24.01.2003
|
17.07.2005 22:10:48
|
|
|
Pigem siis ikka õnneks.
See oleks lihtsalt liiga ebavõrdne
|
|
Kommentaarid: 105 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
1 :: |
0 :: |
95 |
|
tagasi üles |
|
 |
Boot
HV kasutaja

liitunud: 15.11.2001
|
|
Kommentaarid: 27 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
27 |
|
tagasi üles |
|
 |
stepzter
HV veteran

liitunud: 11.11.2001
|
20.07.2005 09:05:28
|
|
|
Ho Ho kirjutas: |
tsitaat: |
Extreme pipelines tähendab ATI marketing-lingos ju lihtsalt seda, et tegu on UNIFIED SHADER ARCHITECTURE'iga, mis lubab kõigil pipedel nii vertex kui pixel shader oppe teha (vastavalt vajadusele) - tulemuseks siis väidetavalt pipede 95% efektiivsus senise 50-70% vastu... |
Selles võib isegi õigus olla et raua kasutamise efektiivsus on parem kuid never-ever pole üheski praeguses mängus efektiivsus nii kehv. Halvimal juhul on lihtsalt vertex pipelined pidevas ootamises et pixel pipelinedele mingit infot saata. Vastupidist olukorda pole ma veel kuulnud et kusagil mängus/programmis oleks. |
50-70% on täiesti reaalne. Pixelshaderid võivad vabalt vertexshaderite taga oodata kui a) tuleb hunnik pisikesi kolmnurki (objekt on kaugel/kolmnurgad suure nurga all) b) transformeeritakse hunnik kolmnurki, mis satuvad seljaga kaamera poole olema c) hierarhiline z-kontroll ei eemalda varjatud piksleid piisavalt kiiresti, et fragmendikonveieri puhvreid täis hoida. Graafika renderdamisel on palju kohti, mis võivad erinevatel tingimustel osutuda suuremaks pudelikaelaks kui fragmendikonveieri osa. Ja isegi kui söötmise puhvrid hoitakse enamvähem täis ei kasutata täit effektiivsust ära, kolmnurga servadel teeb osa torusid tühja tööd, tekstuuri lugemise latentsus võib teatud tingimustel panna põntsu või ei osutu registrite väärtuste hoidmise FIFO piisavalt suureks, et toru täis hoida (NV30+PS2 puhul oli see näiteks väga kõva pudelikael).
Ho Ho kirjutas: |
Lisaks sellele vajab üks üldotstarbeline toru tõenöoliselt rohkem transse ja muid elektrilülitusi kui üks eriotstarbeline. Iga toru peab omama nii vertex kui pixel shaderi võimalusi(vector processor, texture cache, vertex cache*, texture sampler, jne) samas kui eriotstarbelise arhitektuuri puhul ei pea kõiki asju igas torus realiseerima. Väiksema kiibipinna peale saab mahutada rohkem torusid.
|
Uuri kuskilt natukene ATI "Xenos" arhitektuuri kohta, neil olid ressursid üsna kavalalt jaotatud. Kui kuskil puhvri suurustest või programmi vahetamisest suuri mulle ei hakka konveierisse tekkima, siis peaks tegu olema vägagi adekvaatse arhitektuuriga.
Beyond 3D artikkel sel teemal oli vast enamvähem hea alustus. Seal foorumis on ka kohati päris asjalikke kommentaare selle kohta, kui pahna seest välja viitsib tuhnida.
Ho Ho kirjutas: |
Kusagilt lugesin kõlakaid et Xbox360 developerid kasutavad R500't ainult pixel shadereid, kõik vertexite arvutamine käib peaproses. Seda seetõttu et muidu on performanci ennustamine üsna võimatu tegevus. Kes teab millal GPU teeb lolli otsuse ning muudab mõne pixel shaderi vertex shaderiks muuta tõmmates sellega kiiruse alla. Kui ei ole võimalik üheselt ette ennustada koodi töötamise kiirust siis teeb see korraliku optimeerimise üsna keeruliseks.
|
Koodi töötamise kiirust ei ole võimalik üheseslt ennustada ka CPU peal või ühelgi vähegi keerukamal arhitektuuril natukene keerukamaid algoritme jooksutades. Sellistel puhkudel tuleb appi eksperimenteerimine ja statistika.
Ho Ho kirjutas: |
NV tüüpidelt olen kuulnud et ka nemad võivad vaikselt ühendatud arhitektuuri pooel liikuda kuid seda esialgu puhtalt tarkvaraliselt, esialgu plaane raudvaras asja realiseerida pole. Kompilaator lihtsalt tehakse selline mis suudab shaderid ilusasti vertex ja pixel shaderite vahel ära jagada ning ongi progejatel (väidetavalt)lihtsam progeda nign ühtlasi ka eriotstarbeliste osadega kaart millel koodi täiskiirusel jooksutada. |
Hmm, kui mõned lineaarsed teisendused välja arvata, siis seda on minu teada võimatu teha. Üldiselt, siin tasub meeles pidada, et ära usu hundi juttu. Minu (puht isiklikul) arvamusel on tootmistehnoloogia ning kasutatavate programmide mõttes umbes praegu aeg, millal on paras hakata ühildatud arhitektuurile üle minema. ATI otsustas riski võtta ja arhitektuuri kardinaalselt muuta, NVidia ei võtnud ning kohe kindlasti ei lase nüüd oma töötajatel pasundama minna, et konkurendi arhitektuur on tegelikult väga hea. See oleks kehv PR. See muidugi ei tähenda automaatselt, et tegu hea asjaga oleks, aga kui tegu on hea ideega, siis käitutakse nagu tavaliselt kombeks on: nii kaua kuni endal vastavat arhitektuuri ei ole, levitatakse jutte, et tegelikult ei olegi tegu eriti hea asjaga ning siis kui ise sellega valmis saadakse unustatakse see mugavalt ära või mainitakse moka otsast, et tegelikult on hoopis nüüd kõige parem aeg seda tehnoloogiat kasutusele võtta. (sarnane näide oli hiljuti Inteli 64bit desktop)
|
|
Kommentaarid: 26 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
26 |
|
tagasi üles |
|
 |
HDTanel
Overclocker

liitunud: 15.12.2002
|
|
Kommentaarid: 635 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
4 :: |
3 :: |
496 |
|
tagasi üles |
|
 |
rlf
Kreisi kasutaja
liitunud: 05.07.2003
|
|
Kommentaarid: 169 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
156 |
|
tagasi üles |
|
 |
Zonerman
HV veteran

liitunud: 03.06.2003
|
21.07.2005 16:27:15
|
|
|
7800U/G71 pildid. Dual slot/ heatpipe cooled with the fan in the middle. (512mb)
viimati muutis Zonerman 21.07.2005 16:49:20, muudetud 2 korda |
|
Kommentaarid: 66 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
65 |
|
tagasi üles |
|
 |
HDTanel
Overclocker

liitunud: 15.12.2002
|
21.07.2005 16:29:08
|
|
|
lõppude lõpuks korralik suur jahutus
_________________ Krüpto
Minu Youtube - HDTanel
Minu Instagram - HDTanel |
|
Kommentaarid: 635 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
4 :: |
3 :: |
496 |
|
tagasi üles |
|
 |
aise
HV Guru

liitunud: 02.10.2003
|
21.07.2005 16:29:52
|
|
|
mis see on siis 32 piipu ve, või 24 ja kõrgem kell
|
|
Kommentaarid: 189 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
172 |
|
tagasi üles |
|
 |
Winterwind
One

liitunud: 19.05.2002
|
21.07.2005 16:29:52
|
|
|
sel loomal võib tõesti 800mhz gpu klokk olla
kena asi iseenesest aga jah...
|
|
Kommentaarid: 1009 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
3 :: |
1 :: |
728 |
|
tagasi üles |
|
 |
Riivo
HV Guru

liitunud: 23.02.2004
|
21.07.2005 16:34:11
|
|
|
see vent ei pruugi kohese väljavahetamise järgi karjudagi
|
|
Kommentaarid: 233 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
221 |
|
tagasi üles |
|
 |
Zonerman
HV veteran

liitunud: 03.06.2003
|
21.07.2005 16:40:29
|
|
|
Aise ma arvan, et paljud tahaks teada tema täpseid spetsifikatsioone, aga hetkel pole seda lekkinud. Ise arvan, et tegu 24piibu ja kõrge kellaga. Aga krt seda nvidiat teab, kui keegi seda testida saab varsti, siis saab aimu. Aga vent tõesti on suur ja tähendab vaiksemat häält, heatpipe teeb oma töö.
tsitaat: |
800MHz Core Clock we're coming |
|
|
Kommentaarid: 66 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
65 |
|
tagasi üles |
|
 |
PPriit
HV kasutaja
liitunud: 01.06.2003
|
21.07.2005 18:15:07
|
|
|
Uute BETA driveritega tekib Nvidial uus option:SLI Antialaising.
Siin sellest väike ülevaade.
Nüüd siis võimalus kasutada 16x SLI AA kahe kaardi korral.
Ehk nagu jutust selgub: kiirust juurde ei tule, aga pildikvaliteet paraneb küll.
Ja SLI'st abi ka mängude puhul, millised seda muidu ei toeta.
|
|
Kommentaarid: 9 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
9 |
|
tagasi üles |
|
 |
Riivo
HV Guru

liitunud: 23.02.2004
|
21.07.2005 18:21:55
|
|
|
nad ahvisid ati pealt selle maha
|
|
Kommentaarid: 233 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
221 |
|
tagasi üles |
|
 |
PPriit
HV kasutaja
liitunud: 01.06.2003
|
21.07.2005 18:27:35
|
|
|
riivo21 kirjutas: |
nad ahvisid ati pealt selle maha  |
Või pehmemalt öeldes ei jäänud neil muud üle, kui ka see võimalus juurutada.
|
|
Kommentaarid: 9 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
9 |
|
tagasi üles |
|
 |
ZHarp
Kreisi kasutaja
liitunud: 27.11.2001
|
21.07.2005 18:44:26
|
|
|
Tore, massiivne radikas + suur vent Ammu oleks juba aeg olnud selliseid kasutada, tavaliste ulguvate alumiinium plönn + kõrgetel pööretel vent asemele. Kuradi hea näeb välja ka
|
|
Kommentaarid: 61 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
1 :: |
56 |
|
tagasi üles |
|
 |
Ho Ho
HV Guru

liitunud: 16.02.2002
|
23.07.2005 13:49:00
|
|
|
7800GT esimesed testid:
http://www.gdhardware.com/hardware/video_cards/nvidia/7800gt/001.htm
~$400 eest 6800U tapja. Pole paha.
[edit]
G80 võib tulla unified shaderitega, core ~1GHz
http://www.vr-zone.com/?i=2492
tsitaat: |
NVIDIA's Chief Architect David Kirk has said in the recent interview that they will do a unified architecture in hardware when it makes sense and when it is possible to make the hardware work faster unified. It will be easier to build in the future, but for the meantime, there's plenty of mileage left in this G70 architecture.
VR-Zone came to know that the future is actually pretty near where NVIDIA G80 design is based on unified shader architecture slated to appear in 2006. ATI has already taken the unified approach for their R500 Xenon within the XBox 360 and has 48 unified pipelines.As we know, in an unified shader architecture, there are no dedicated vertex and pixel shader engines but unified shader engine capable of executing both types of instructions.
G70 already supports Longhorn WGF 1.0 API so most likely G80 will support WGF 2.0 with improved virtualization techniques and new pipeline stages. The likely process technology choice for G80 is 90nm and the architecture is made for high core speed (~1GHz). G80 design is completed and waiting for ATI R580 when the time comes.
|
Veel veidi unified architecure'st
http://www.bit-tech.net/bits/2005/07/11/nvidia_rsx_interview/4.html
tsitaat: |
"It's far harder to design a unified processor - it has to do, by design, twice as much. Another word for 'unified' is 'shared', and another word for 'shared' is 'competing'. It's a challenge to create a chip that does load balancing and performance prediction. It's extremely important, especially in a console architecture, for the performance to be predicable. With all that balancing, it's difficult to make the performance predictable. I've even heard that some developers dislike the unified pipe, and will be handling vertex pipeline calculations on the Xbox 360's triple-core CPU."
"Right now, I think the 7800 is doing pretty well for a discrete architecture?
So what about the future?
"We will do a unified architecture in hardware when it makes sense. When it's possible to make the hardware work faster unified, then of course we will. It will be easier to build in the future, but for the meantime, there's plenty of mileage left in this architecture."
|
|
|
Kommentaarid: 106 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
1 :: |
86 |
|
tagasi üles |
|
 |
|