Hinnavaatlus
:: Foorum
:: Uudised
:: Ärifoorumid
:: HV F1 ennustusvõistlus
:: Pangalink
:: Telekavad
:: HV toote otsing
|
|
autor |
sõnum |
|
486
HV Guru
liitunud: 19.04.2004
|
11.07.2005 17:58:31
|
|
|
486 kirjutas: |
Mingil põhjusel tuleb mõne aja pärast bug report ja viskab mängust välja. Üldse ei saa normaalselt mängida. Eile õhtul oli see 7 korda nii. Varem pole pea kunagi sellist jama olnud.
Mingi memory error tuleb. Keegi oskab aidata? |
_________________ zero |
|
Kommentaarid: 46 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
3 :: |
2 :: |
39 |
|
tagasi üles |
|
|
piq
Kreisi kasutaja
liitunud: 26.12.2003
|
11.07.2005 18:16:44
|
|
|
õuverkloking on enamus ajast selle põhjuseks
või sis vigane mälu aga seda tunduvalt vähem ehk sis clock maha ja uuesti proovima
|
|
Kommentaarid: 28 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
1 :: |
26 |
|
tagasi üles |
|
|
angel
HV Guru
liitunud: 06.12.2003
|
11.07.2005 19:24:47
|
|
|
Kas on olemas siis mingi mõistlik conf, et parandada lagi jms jamasid?
Ise olen tähele pannud et mõnes servus (map on sama) on ping küll 30 aga fps on suht pask ja hüppab kohutavalt (30-50-100 ja muudkui kargab). Kuid samas sama mapi peal teises servus kus vahest ping on 50 on fps püsivalt 50-100
Ehk on sellise asja vastu rohtu?
Igatahes nt uus assault map on mul niisma üksi ringi tatsates fps 100 ringis aga nii kui üritan mängida kusagil servus langeb fps 25 peale . Isegi kari bottidega ei ole fps nõnda vilets (botid teatavasti võtavad proset kohutavalt ära)
486 kirjutas: |
486 kirjutas: |
Mingil põhjusel tuleb mõne aja pärast bug report ja viskab mängust välja. Üldse ei saa normaalselt mängida. Eile õhtul oli see 7 korda nii. Varem pole pea kunagi sellist jama olnud.
Mingi memory error tuleb. Keegi oskab aidata? |
|
Jooksuta paar korda 3Dmark03 ja vaata kas see viskab kah errorit. Pane ööseks memtest i tegema ja vaata mis juhtub ( http://www.memtest.org/ ). Koorma arvutit mõne progrega mis testib proset, mälu (nt prime95 vms proge). Jooksuta Super PI SSE ja SSE 2 .
Mul on ka vahest harva Steam otseses mõttes kokku jooksnud aga seda juhtub harva.
|
|
Kommentaarid: 175 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
157 |
|
tagasi üles |
|
|
Unholy
HV veteran
liitunud: 13.05.2003
|
14.07.2005 10:35:31
|
|
|
VIST Pidi täna 14.07.05 21:00 strike.koffer.ee-s torni ehitamine jms parool: koffer
|
|
Kommentaarid: 47 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
3 :: |
0 :: |
35 |
|
tagasi üles |
|
|
piq
Kreisi kasutaja
liitunud: 26.12.2003
|
14.07.2005 13:28:03
|
|
|
jah ega siukese lagiga serveris kedagi ju lasta ei sobigi ja ega eriti eisaa kah
|
|
Kommentaarid: 28 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
1 :: |
26 |
|
tagasi üles |
|
|
neros
HV Guru
liitunud: 26.11.2003
|
14.07.2005 13:29:03
|
|
|
Tickrate on nüüd 100 Pump vist sai aru, et midagi on valesti
Eks siis tekib järgi, mis seal kell 21 on
_________________ GitHub
.NET Core & Azure baasil lahendused ja arhitektuur - kontakt. |
|
Kommentaarid: 48 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
1 :: |
40 |
|
tagasi üles |
|
|
piq
Kreisi kasutaja
liitunud: 26.12.2003
|
14.07.2005 13:36:15
|
|
|
ohhhooo nu peab korra uurima siis isegi õhtapoole
|
|
Kommentaarid: 28 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
1 :: |
26 |
|
tagasi üles |
|
|
rene p
HV veteran
liitunud: 05.11.2002
|
14.07.2005 16:06:05
|
|
|
pani jah tickrate 100 peale. aga tundub et läks ikkagi veel hullemaks see asi, tänu sellele. ikka servu ei vea välja korralikult nii palju playereid korraga imo...
|
|
Kommentaarid: 70 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
67 |
|
tagasi üles |
|
|
Parve
HV vaatleja
liitunud: 13.04.2004
|
14.07.2005 16:19:24
|
|
|
Katsun ka platsis olla 8)
|
|
Kommentaarid: 9 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
9 |
|
tagasi üles |
|
|
piq
Kreisi kasutaja
liitunud: 26.12.2003
|
14.07.2005 23:24:44
|
|
|
pigem jääb tal asi yhenduse taha et yhendus ei suuda jagada piisavalt
fps tundub servul nagu suht normaalne olevat ikka yle 100 koguaeg
|
|
Kommentaarid: 28 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
1 :: |
26 |
|
tagasi üles |
|
|
neros
HV Guru
liitunud: 26.11.2003
|
14.07.2005 23:43:16
|
|
|
Huvitav on see, et mul oli täna hiiglaslik lääg... mitte ping vaid just lääg! Ping oli ka tavalisest suurem... olgugi, et BitTorrentid olid kinni ja muud ka... pidevalt läägis...
Tõenäoliselt see serveri viga sääl oli neh, aga jah, torn jäi täna kahjuks tegemata, kuna pump istus õues
_________________ GitHub
.NET Core & Azure baasil lahendused ja arhitektuur - kontakt. |
|
Kommentaarid: 48 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
1 :: |
40 |
|
tagasi üles |
|
|
piq
Kreisi kasutaja
liitunud: 26.12.2003
|
15.07.2005 18:51:23
|
|
|
oled sa madedog kindel et sa seekord ikka tead mida sa nimetad servu lagiks ?
koffer ei lagi nagu eriti enam aga paar viga siiski kyljes ja tänu neile ka se efekt et kuulid kaovad ära või lähvad läbi meeste
|
|
Kommentaarid: 28 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
1 :: |
26 |
|
tagasi üles |
|
|
neros
HV Guru
liitunud: 26.11.2003
|
15.07.2005 19:22:28
|
|
|
Eem... seda, et mees pidevalt jõnksas?? Kuidas sa kutsud seda siis? Et nagu mees läheb edasi jõnksutades ja siis läheb jälle tsipa tahapoole iseenesest ja hakkab uuesti ette minema... kuda sa kutsud seda?
_________________ GitHub
.NET Core & Azure baasil lahendused ja arhitektuur - kontakt. |
|
Kommentaarid: 48 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
1 :: |
40 |
|
tagasi üles |
|
|
Unholy
HV veteran
liitunud: 13.05.2003
|
15.07.2005 20:32:23
|
|
|
piq kirjutas: |
oled sa madedog kindel et sa seekord ikka tead mida sa nimetad servu lagiks ?
koffer ei lagi nagu eriti enam aga paar viga siiski kyljes ja tänu neile ka se efekt et kuulid kaovad ära või lähvad läbi meeste |
admin mingeid piirangud cL_cmdrate Cl_updaterate ja Rate kohta ei saa teha võiks olla need naabid ajavad vaikselt sita keema juba :/
|
|
Kommentaarid: 47 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
3 :: |
0 :: |
35 |
|
tagasi üles |
|
|
painkillah
HV Guru
liitunud: 06.04.2003
|
15.07.2005 20:37:45
|
|
|
tsitaat: |
tänu neile ka se efekt et kuulid kaovad ära või lähvad läbi meeste icon_smile.gif
|
uuri natuke CS:S hitboxide anomaaliat, siis ehk saad aru miks kuulid läbi meeste lähevad/ära kaovad
_________________ www.oggym.ee // OG Gym // Pärnu, Roheline 74
See pole politsei ei poltergeist, mis turvased on teinud meist,
vaid vabaduse illusioon, mis mõnel mehel lõpu toond. |
|
Kommentaarid: 94 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
6 :: |
85 |
|
tagasi üles |
|
|
piq
Kreisi kasutaja
liitunud: 26.12.2003
|
16.07.2005 13:42:16
|
|
|
cmdrate ja updateratet saavad adminnid jälgida ja vajadusel öölda et keegi väikseid korrektuure teeks
ja mis puutub hitboxidesse siis kuulide läbi minemine pole sellega yldse seotud
näiteks mees liigub otse sinu suunas , sita konfi korral liigub hitbox temast natuke eespool see tähendab et otse lastes läheb kuul ikkagi pihta hitboxile
see anomaalia et kuulid lähvad läbi meeste on seotud servu yhenduse ja pakettide saatmisvõimega
kui mina mingil suvalisel hetkel mängides saadan välja 80 pakki sekundi jooksul ja koffri puhul saan vastu ainult 20 siis sealt se vahe tulebki
tickrate põmst tõstab ju nende pakettide arvu mida võiks klient saata ja mida peaks servu saatma aga kui servu lihtsalt ei jõua saata piisavalt uusi asju siis ongi tulemuseks see et kuuli lennu teekonnal on mõned pakid puudu ja kuul kaob läbi mehe kuna seda pakki ple milles mees oleks pidanud pihta saama
koffri hetke seisukord on samahea nagu mängida kirimalet kus saates vastasele 5 käiku saad vastu ainult 2 kuigi epaks saama samamoodi 5 ehk siis yle poolte käikudest kadunud ja mõlema malelaud näeb välja erinev
|
|
Kommentaarid: 28 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
1 :: |
26 |
|
tagasi üles |
|
|
Unholy
HV veteran
liitunud: 13.05.2003
|
16.07.2005 14:34:21
|
|
|
piq kirjutas: |
cmdrate ja updateratet saavad adminnid jälgida ja vajadusel öölda et keegi väikseid korrektuure teeks
ja mis puutub hitboxidesse siis kuulide läbi minemine pole sellega yldse seotud
näiteks mees liigub otse sinu suunas , sita konfi korral liigub hitbox temast natuke eespool see tähendab et otse lastes läheb kuul ikkagi pihta hitboxile
see anomaalia et kuulid lähvad läbi meeste on seotud servu yhenduse ja pakettide saatmisvõimega
kui mina mingil suvalisel hetkel mängides saadan välja 80 pakki sekundi jooksul ja koffri puhul saan vastu ainult 20 siis sealt se vahe tulebki
tickrate põmst tõstab ju nende pakettide arvu mida võiks klient saata ja mida peaks servu saatma aga kui servu lihtsalt ei jõua saata piisavalt uusi asju siis ongi tulemuseks see et kuuli lennu teekonnal on mõned pakid puudu ja kuul kaob läbi mehe kuna seda pakki ple milles mees oleks pidanud pihta saama
koffri hetke seisukord on samahea nagu mängida kirimalet kus saates vastasele 5 käiku saad vastu ainult 2 kuigi epaks saama samamoodi 5 ehk siis yle poolte käikudest kadunud ja mõlema malelaud näeb välja erinev |
kas nendele ratedele rcon piiranguid ei saa panna?
|
|
Kommentaarid: 47 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
3 :: |
0 :: |
35 |
|
tagasi üles |
|
|
painkillah
HV Guru
liitunud: 06.04.2003
|
16.07.2005 14:38:15
|
|
|
piq,
aga huvi pärast küsin, kas koffris esineb see hitboxi anomaalia ka?
_________________ www.oggym.ee // OG Gym // Pärnu, Roheline 74
See pole politsei ei poltergeist, mis turvased on teinud meist,
vaid vabaduse illusioon, mis mõnel mehel lõpu toond. |
|
Kommentaarid: 94 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
6 :: |
85 |
|
tagasi üles |
|
|
Unholy
HV veteran
liitunud: 13.05.2003
|
16.07.2005 14:44:11
|
|
|
painkillah kirjutas: |
piq,
aga huvi pärast küsin, kas koffris esineb see hitboxi anomaalia ka? |
Kui kõik mingi nii paneks:
cl_interp .01
cl_interpolate 1
cl_lagcomp_errorcheck 1
cl_cmdrate 100
cl_updaterate 100
cl_smooth 0
rate 25000
cl_lagcompensation 1
Siis ei oleks...
|
|
Kommentaarid: 47 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
3 :: |
0 :: |
35 |
|
tagasi üles |
|
|
piq
Kreisi kasutaja
liitunud: 26.12.2003
|
16.07.2005 17:21:32
|
|
|
siis oleks totaalne lag ja mõttetu pelada edasi
interp ja interpolate on sul default pandud hetkel
rate oleneb yhendusestisdn vai dialup puhul 25000 võtab siukest lagi sisse et midagi koledat sama võib ka juhtuda neil kellel upload alla 128
cmdrate ja updaterate't pole mõtet ajada suuremaks kui fps sest sellest ple edasi kasu ja kui masin nõrk ja yhendus kah siis tekib choke ja mängimine jällegi võimatu
ja koffris hetkel pole hitboxide anomaaliat enam vähemalt minul mitte kui meest lase läheb ka pihta või siis nuh präägase anomaalia järgi läheb osa kuule läbi mehe aga pihta saab küll kenasti
pigem on nii et igasugu nuubid virisevad et pihta eisaa ja se hitboxide kamm on nüüd kyl kunstlikult yless puhutud ja kõik möödalaskmised aetakse selle kaela isegi kui server tiksub vägahästi
ise leidsin yhe soome servu kui tickrate on yle 100 või 100 ja kõik kuulid kenasti pihtas mis peavad pihta minema aga ka seal kohati mõni nuub viriseb et hitboxe pole fixitud , tegu siis lihtsalt saamatu inimesega
|
|
Kommentaarid: 28 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
1 :: |
26 |
|
tagasi üles |
|
|
Unholy
HV veteran
liitunud: 13.05.2003
|
16.07.2005 17:30:59
|
|
|
piq kirjutas: |
siis oleks totaalne lag ja mõttetu pelada edasi
interp ja interpolate on sul default pandud hetkel
rate oleneb yhendusestisdn vai dialup puhul 25000 võtab siukest lagi sisse et midagi koledat sama võib ka juhtuda neil kellel upload alla 128
cmdrate ja updaterate't pole mõtet ajada suuremaks kui fps sest sellest ple edasi kasu ja kui masin nõrk ja yhendus kah siis tekib choke ja mängimine jällegi võimatu
ja koffris hetkel pole hitboxide anomaaliat enam vähemalt minul mitte kui meest lase läheb ka pihta või siis nuh präägase anomaalia järgi läheb osa kuule läbi mehe aga pihta saab küll kenasti
pigem on nii et igasugu nuubid virisevad et pihta eisaa ja se hitboxide kamm on nüüd kyl kunstlikult yless puhutud ja kõik möödalaskmised aetakse selle kaela isegi kui server tiksub vägahästi
ise leidsin yhe soome servu kui tickrate on yle 100 või 100 ja kõik kuulid kenasti pihtas mis peavad pihta minema aga ka seal kohati mõni nuub viriseb et hitboxe pole fixitud , tegu siis lihtsalt saamatu inimesega |
saab admin piiranguid panna? ja siis mis rated oleks tavakasutaja jaoks kellel u 1,5 mb nett kõige parem oleks?
|
|
Kommentaarid: 47 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
3 :: |
0 :: |
35 |
|
tagasi üles |
|
|
neros
HV Guru
liitunud: 26.11.2003
|
16.07.2005 22:21:28
|
|
|
lubage naerda... keskmine ühenduse kiirus on 1Mbps/down, 128Kbps/up
seda siis eestis
_________________ GitHub
.NET Core & Azure baasil lahendused ja arhitektuur - kontakt. |
|
Kommentaarid: 48 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
1 :: |
40 |
|
tagasi üles |
|
|
siLc
HV Guru
liitunud: 22.12.2003
|
16.07.2005 22:39:00
|
|
|
madedog kirjutas: |
lubage naerda... keskmine ühenduse kiirus on 1Mbps/down, 128Kbps/up
seda siis eestis |
Äkki ta mõtleski 1,5MBps
|
|
Kommentaarid: 194 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
183 |
|
tagasi üles |
|
|
piq
Kreisi kasutaja
liitunud: 26.12.2003
|
17.07.2005 10:05:27
|
|
|
hmm minuteada rconiga ega adminmodiga eisaa piirata ratesi
ja tegelt ega ei toihks kah kuna mõnel võib piirang teha mängu täiesti vastuvõetamatuks
ja kipun kalduma selle arvamuse poole et korraliku konfi jaoks ple ka 128kbps piisav
endal mul 1,5mbit alla ja 0,5mbit yless yhendus ja minul eestis toimib kenasti 100/100/25000 mutugi fps kah yle 100
neil kellel fps alla 100 ple mõtet kasutada ju 100 ratesi
|
|
Kommentaarid: 28 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
1 :: |
26 |
|
tagasi üles |
|
|
Unholy
HV veteran
liitunud: 13.05.2003
|
17.07.2005 12:19:00
|
|
|
siLc kirjutas: |
madedog kirjutas: |
lubage naerda... keskmine ühenduse kiirus on 1Mbps/down, 128Kbps/up
seda siis eestis |
Äkki ta mõtleski 1,5MBps |
Jap Väike viga
|
|
Kommentaarid: 47 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
3 :: |
0 :: |
35 |
|
tagasi üles |
|
|
|