Avaleht
uus teema   vasta Tarkvara »  Arvutimängude foorum »  Counter-Strike: Source märgi kõik teemad loetuks
märgi mitteloetuks
vaata eelmist teemat :: vaata järgmist teemat
mine lehele eelmine  1, 2, 3 ... 39, 40, 41 ... 265, 266, 267  järgmine
Hinnavaatlus :: Foorum :: Uudised :: Ärifoorumid :: HV F1 ennustusvõistlus :: Pangalink :: Telekavad :: HV toote otsing
autor
sõnum Saada viide sõbrale. Teata moderaatorile
otsing:  
486
HV Guru

liitunud: 19.04.2004




sõnum 11.07.2005 17:58:31 vasta tsitaadiga

486 kirjutas:
Mingil põhjusel tuleb mõne aja pärast bug report ja viskab mängust välja. Üldse ei saa normaalselt mängida. Eile õhtul oli see 7 korda nii. Varem pole pea kunagi sellist jama olnud. icon_confused.gif

Mingi memory error tuleb. Keegi oskab aidata?



thumbs_up.gif icon_rolleyes.gif

_________________
zero
Kommentaarid: 46 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 3 :: 2 :: 39
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
piq
Kreisi kasutaja

liitunud: 26.12.2003




sõnum 11.07.2005 18:16:44 vasta tsitaadiga

õuverkloking on enamus ajast selle põhjuseks
või sis vigane mälu aga seda tunduvalt vähem ehk sis clock maha ja uuesti proovima
Kommentaarid: 28 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 1 :: 26
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
angel
HV Guru
angel

liitunud: 06.12.2003



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 11.07.2005 19:24:47 vasta tsitaadiga

Kas on olemas siis mingi mõistlik conf, et parandada lagi jms jamasid?

Ise olen tähele pannud et mõnes servus (map on sama) on ping küll 30 aga fps on suht pask ja hüppab kohutavalt (30-50-100 ja muudkui kargab). Kuid samas sama mapi peal teises servus kus vahest ping on 50 on fps püsivalt 50-100 icon_rolleyes.gif

Ehk on sellise asja vastu rohtu?

Igatahes nt uus assault map on mul niisma üksi ringi tatsates fps 100 ringis aga nii kui üritan mängida kusagil servus langeb fps 25 peale icon_eek.gif . Isegi kari bottidega ei ole fps nõnda vilets (botid teatavasti võtavad proset kohutavalt ära) icon_rolleyes.gif


486 kirjutas:
486 kirjutas:
Mingil põhjusel tuleb mõne aja pärast bug report ja viskab mängust välja. Üldse ei saa normaalselt mängida. Eile õhtul oli see 7 korda nii. Varem pole pea kunagi sellist jama olnud. icon_confused.gif

Mingi memory error tuleb. Keegi oskab aidata?



thumbs_up.gif icon_rolleyes.gif


Jooksuta paar korda 3Dmark03 ja vaata kas see viskab kah errorit. Pane ööseks memtest i tegema ja vaata mis juhtub ( http://www.memtest.org/ ). Koorma arvutit mõne progrega mis testib proset, mälu (nt prime95 vms proge). Jooksuta Super PI SSE ja SSE 2 .

Mul on ka vahest harva Steam otseses mõttes kokku jooksnud aga seda juhtub harva.
Kommentaarid: 175 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 157
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Unholy
HV veteran
Unholy

liitunud: 13.05.2003




sõnum 14.07.2005 10:35:31 vasta tsitaadiga

VIST Pidi täna 14.07.05 21:00 strike.koffer.ee-s torni ehitamine jms parool: koffer
Kommentaarid: 47 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 3 :: 0 :: 35
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
piq
Kreisi kasutaja

liitunud: 26.12.2003




sõnum 14.07.2005 13:28:03 vasta tsitaadiga

jah ega siukese lagiga serveris kedagi ju lasta ei sobigi icon_biggrin.gif ja ega eriti eisaa kah
Kommentaarid: 28 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 1 :: 26
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
neros
HV Guru
neros

liitunud: 26.11.2003




sõnum 14.07.2005 13:29:03 vasta tsitaadiga

Tickrate on nüüd 100 icon_wink.gif Pump vist sai aru, et midagi on valesti icon_lol.gif

Eks siis tšekib järgi, mis seal kell 21 on icon_razz1.gif

_________________
GitHub
.NET Core & Azure baasil lahendused ja arhitektuur - kontakt.
Kommentaarid: 48 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 1 :: 40
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
piq
Kreisi kasutaja

liitunud: 26.12.2003




sõnum 14.07.2005 13:36:15 vasta tsitaadiga

ohhhooo nu peab korra uurima siis isegi õhtapoole
Kommentaarid: 28 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 1 :: 26
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
rene p
HV veteran

liitunud: 05.11.2002




sõnum 14.07.2005 16:06:05 vasta tsitaadiga

pani jah tickrate 100 peale. aga tundub et läks ikkagi veel hullemaks see asi, tänu sellele. ikka servu ei vea välja korralikult nii palju playereid korraga imo...
Kommentaarid: 70 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 67
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Parve
HV vaatleja
Parve

liitunud: 13.04.2004




sõnum 14.07.2005 16:19:24 vasta tsitaadiga

Katsun ka platsis olla 8)
Kommentaarid: 9 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 9
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
piq
Kreisi kasutaja

liitunud: 26.12.2003




sõnum 14.07.2005 23:24:44 vasta tsitaadiga

pigem jääb tal asi yhenduse taha et yhendus ei suuda jagada piisavalt
fps tundub servul nagu suht normaalne olevat ikka yle 100 koguaeg
Kommentaarid: 28 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 1 :: 26
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
neros
HV Guru
neros

liitunud: 26.11.2003




sõnum 14.07.2005 23:43:16 vasta tsitaadiga

Huvitav on see, et mul oli täna hiiglaslik lääg... mitte ping vaid just lääg! Ping oli ka tavalisest suurem... olgugi, et BitTorrentid olid kinni ja muud ka... pidevalt läägis...

Tõenäoliselt see serveri viga sääl oli neh, aga jah, torn jäi täna kahjuks tegemata, kuna pump istus õues icon_razz1.gif

_________________
GitHub
.NET Core & Azure baasil lahendused ja arhitektuur - kontakt.
Kommentaarid: 48 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 1 :: 40
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
piq
Kreisi kasutaja

liitunud: 26.12.2003




sõnum 15.07.2005 18:51:23 vasta tsitaadiga

oled sa madedog kindel et sa seekord ikka tead mida sa nimetad servu lagiks ?icon_biggrin.gif
koffer ei lagi nagu eriti enam aga paar viga siiski kyljes ja tänu neile ka se efekt et kuulid kaovad ära või lähvad läbi meeste icon_smile.gif
Kommentaarid: 28 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 1 :: 26
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
neros
HV Guru
neros

liitunud: 26.11.2003




sõnum 15.07.2005 19:22:28 vasta tsitaadiga

Eem... seda, et mees pidevalt jõnksas?? Kuidas sa kutsud seda siis? icon_biggrin.gif Et nagu mees läheb edasi jõnksutades ja siis läheb jälle tsipa tahapoole iseenesest ja hakkab uuesti ette minema... kuda sa kutsud seda? icon_biggrin.gif
_________________
GitHub
.NET Core & Azure baasil lahendused ja arhitektuur - kontakt.
Kommentaarid: 48 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 1 :: 40
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Unholy
HV veteran
Unholy

liitunud: 13.05.2003




sõnum 15.07.2005 20:32:23 vasta tsitaadiga

piq kirjutas:
oled sa madedog kindel et sa seekord ikka tead mida sa nimetad servu lagiks ?icon_biggrin.gif
koffer ei lagi nagu eriti enam aga paar viga siiski kyljes ja tänu neile ka se efekt et kuulid kaovad ära või lähvad läbi meeste icon_smile.gif


admin mingeid piirangud cL_cmdrate Cl_updaterate ja Rate kohta ei saa teha võiks olla need naabid ajavad vaikselt sita keema juba :/
Kommentaarid: 47 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 3 :: 0 :: 35
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
painkillah
HV Guru
painkillah

liitunud: 06.04.2003




sõnum 15.07.2005 20:37:45 vasta tsitaadiga

tsitaat:

tänu neile ka se efekt et kuulid kaovad ära või lähvad läbi meeste icon_smile.gif


uuri natuke CS:S hitboxide anomaaliat, siis ehk saad aru miks kuulid läbi meeste lähevad/ära kaovad icon_exclaim.gif

_________________
www.oggym.ee // OG Gym // Pärnu, Roheline 74
See pole politsei ei poltergeist, mis turvased on teinud meist,
vaid vabaduse illusioon, mis mõnel mehel lõpu toond.
Kommentaarid: 94 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 6 :: 85
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
piq
Kreisi kasutaja

liitunud: 26.12.2003




sõnum 16.07.2005 13:42:16 vasta tsitaadiga

cmdrate ja updateratet saavad adminnid jälgida ja vajadusel öölda et keegi väikseid korrektuure teeks

ja mis puutub hitboxidesse siis kuulide läbi minemine pole sellega yldse seotud
näiteks mees liigub otse sinu suunas , sita konfi korral liigub hitbox temast natuke eespool see tähendab et otse lastes läheb kuul ikkagi pihta hitboxile
see anomaalia et kuulid lähvad läbi meeste on seotud servu yhenduse ja pakettide saatmisvõimega
kui mina mingil suvalisel hetkel mängides saadan välja 80 pakki sekundi jooksul ja koffri puhul saan vastu ainult 20 siis sealt se vahe tulebki
tickrate põmst tõstab ju nende pakettide arvu mida võiks klient saata ja mida peaks servu saatma aga kui servu lihtsalt ei jõua saata piisavalt uusi asju siis ongi tulemuseks see et kuuli lennu teekonnal on mõned pakid puudu ja kuul kaob läbi mehe kuna seda pakki ple milles mees oleks pidanud pihta saama
koffri hetke seisukord on samahea nagu mängida kirimalet kus saates vastasele 5 käiku saad vastu ainult 2 kuigi epaks saama samamoodi 5 ehk siis yle poolte käikudest kadunud ja mõlema malelaud näeb välja erinev
Kommentaarid: 28 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 1 :: 26
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Unholy
HV veteran
Unholy

liitunud: 13.05.2003




sõnum 16.07.2005 14:34:21 vasta tsitaadiga

piq kirjutas:
cmdrate ja updateratet saavad adminnid jälgida ja vajadusel öölda et keegi väikseid korrektuure teeks

ja mis puutub hitboxidesse siis kuulide läbi minemine pole sellega yldse seotud
näiteks mees liigub otse sinu suunas , sita konfi korral liigub hitbox temast natuke eespool see tähendab et otse lastes läheb kuul ikkagi pihta hitboxile
see anomaalia et kuulid lähvad läbi meeste on seotud servu yhenduse ja pakettide saatmisvõimega
kui mina mingil suvalisel hetkel mängides saadan välja 80 pakki sekundi jooksul ja koffri puhul saan vastu ainult 20 siis sealt se vahe tulebki
tickrate põmst tõstab ju nende pakettide arvu mida võiks klient saata ja mida peaks servu saatma aga kui servu lihtsalt ei jõua saata piisavalt uusi asju siis ongi tulemuseks see et kuuli lennu teekonnal on mõned pakid puudu ja kuul kaob läbi mehe kuna seda pakki ple milles mees oleks pidanud pihta saama
koffri hetke seisukord on samahea nagu mängida kirimalet kus saates vastasele 5 käiku saad vastu ainult 2 kuigi epaks saama samamoodi 5 ehk siis yle poolte käikudest kadunud ja mõlema malelaud näeb välja erinev


kas nendele ratedele rcon piiranguid ei saa panna?
Kommentaarid: 47 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 3 :: 0 :: 35
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
painkillah
HV Guru
painkillah

liitunud: 06.04.2003




sõnum 16.07.2005 14:38:15 vasta tsitaadiga

piq, thumbs_up.gif
aga huvi pärast küsin, kas koffris esineb see hitboxi anomaalia ka?

_________________
www.oggym.ee // OG Gym // Pärnu, Roheline 74
See pole politsei ei poltergeist, mis turvased on teinud meist,
vaid vabaduse illusioon, mis mõnel mehel lõpu toond.
Kommentaarid: 94 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 6 :: 85
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Unholy
HV veteran
Unholy

liitunud: 13.05.2003




sõnum 16.07.2005 14:44:11 vasta tsitaadiga

painkillah kirjutas:
piq, thumbs_up.gif
aga huvi pärast küsin, kas koffris esineb see hitboxi anomaalia ka?


Kui kõik mingi nii paneks:

cl_interp .01
cl_interpolate 1
cl_lagcomp_errorcheck 1
cl_cmdrate 100
cl_updaterate 100
cl_smooth 0
rate 25000
cl_lagcompensation 1

Siis ei oleks...
Kommentaarid: 47 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 3 :: 0 :: 35
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
piq
Kreisi kasutaja

liitunud: 26.12.2003




sõnum 16.07.2005 17:21:32 vasta tsitaadiga

siis oleks totaalne lag ja mõttetu pelada edasi
interp ja interpolate on sul default pandud hetkel
rate oleneb yhendusestisdn vai dialup puhul 25000 võtab siukest lagi sisse et midagi koledat sama võib ka juhtuda neil kellel upload alla 128
cmdrate ja updaterate't pole mõtet ajada suuremaks kui fps sest sellest ple edasi kasu ja kui masin nõrk ja yhendus kah siis tekib choke ja mängimine jällegi võimatu

ja koffris hetkel pole hitboxide anomaaliat enam vähemalt minul mitte icon_smile.gif kui meest lase läheb ka pihta või siis nuh präägase anomaalia järgi läheb osa kuule läbi mehe aga pihta saab küll kenasti
pigem on nii et igasugu nuubid virisevad et pihta eisaa ja se hitboxide kamm on nüüd kyl kunstlikult yless puhutud ja kõik möödalaskmised aetakse selle kaela isegi kui server tiksub vägahästi
ise leidsin yhe soome servu kui tickrate on yle 100 või 100 ja kõik kuulid kenasti pihtas mis peavad pihta minema aga ka seal kohati mõni nuub viriseb et hitboxe pole fixitud , tegu siis lihtsalt saamatu inimesega
Kommentaarid: 28 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 1 :: 26
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Unholy
HV veteran
Unholy

liitunud: 13.05.2003




sõnum 16.07.2005 17:30:59 vasta tsitaadiga

piq kirjutas:
siis oleks totaalne lag ja mõttetu pelada edasi
interp ja interpolate on sul default pandud hetkel
rate oleneb yhendusestisdn vai dialup puhul 25000 võtab siukest lagi sisse et midagi koledat sama võib ka juhtuda neil kellel upload alla 128
cmdrate ja updaterate't pole mõtet ajada suuremaks kui fps sest sellest ple edasi kasu ja kui masin nõrk ja yhendus kah siis tekib choke ja mängimine jällegi võimatu

ja koffris hetkel pole hitboxide anomaaliat enam vähemalt minul mitte icon_smile.gif kui meest lase läheb ka pihta või siis nuh präägase anomaalia järgi läheb osa kuule läbi mehe aga pihta saab küll kenasti
pigem on nii et igasugu nuubid virisevad et pihta eisaa ja se hitboxide kamm on nüüd kyl kunstlikult yless puhutud ja kõik möödalaskmised aetakse selle kaela isegi kui server tiksub vägahästi
ise leidsin yhe soome servu kui tickrate on yle 100 või 100 ja kõik kuulid kenasti pihtas mis peavad pihta minema aga ka seal kohati mõni nuub viriseb et hitboxe pole fixitud , tegu siis lihtsalt saamatu inimesega


saab admin piiranguid panna? ja siis mis rated oleks tavakasutaja jaoks kellel u 1,5 mb nett kõige parem oleks?
Kommentaarid: 47 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 3 :: 0 :: 35
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
neros
HV Guru
neros

liitunud: 26.11.2003




sõnum 16.07.2005 22:21:28 vasta tsitaadiga

icon_lol.gif lubage naerda... keskmine ühenduse kiirus on 1Mbps/down, 128Kbps/up icon_lol.gif

seda siis eestis

_________________
GitHub
.NET Core & Azure baasil lahendused ja arhitektuur - kontakt.
Kommentaarid: 48 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 1 :: 40
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
siLc
HV Guru

liitunud: 22.12.2003




sõnum 16.07.2005 22:39:00 vasta tsitaadiga

madedog kirjutas:
icon_lol.gif lubage naerda... keskmine ühenduse kiirus on 1Mbps/down, 128Kbps/up icon_lol.gif

seda siis eestis

Äkki ta mõtleski 1,5MBps icon_wink.gif
Kommentaarid: 194 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 183
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
piq
Kreisi kasutaja

liitunud: 26.12.2003




sõnum 17.07.2005 10:05:27 vasta tsitaadiga

hmm minuteada rconiga ega adminmodiga eisaa piirata ratesi
ja tegelt ega ei toihks kah kuna mõnel võib piirang teha mängu täiesti vastuvõetamatuks
ja kipun kalduma selle arvamuse poole et korraliku konfi jaoks ple ka 128kbps piisav
endal mul 1,5mbit alla ja 0,5mbit yless yhendus ja minul eestis toimib kenasti 100/100/25000 mutugi fps kah yle 100
neil kellel fps alla 100 ple mõtet kasutada ju 100 ratesi
Kommentaarid: 28 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 1 :: 26
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Unholy
HV veteran
Unholy

liitunud: 13.05.2003




sõnum 17.07.2005 12:19:00 vasta tsitaadiga

siLc kirjutas:
madedog kirjutas:
icon_lol.gif lubage naerda... keskmine ühenduse kiirus on 1Mbps/down, 128Kbps/up icon_lol.gif

seda siis eestis

Äkki ta mõtleski 1,5MBps icon_wink.gif



Jap icon_razz.gif Väike viga icon_wink.gif
Kommentaarid: 47 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 3 :: 0 :: 35
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
näita postitusi alates eelmisest:   
uus teema   vasta Tarkvara »  Arvutimängude foorum »  Counter-Strike: Source mine lehele eelmine  1, 2, 3 ... 39, 40, 41 ... 265, 266, 267  järgmine
[vaata eelmist teemat] [vaata järgmist teemat]
 lisa lemmikuks
näita foorumit:  
 ignoreeri teemat 
sa ei või postitada uusi teemasid siia foorumisse
sa ei või vastata selle foorumi teemadele
sa ei või muuta oma postitusi selles foorumis
sa ei või kustutada oma postitusi selles foorumis
sa ei või vastata küsitlustele selles foorumis
sa ei saa lisada manuseid selles foorumis
sa võid manuseid alla laadida selles foorumis



Hinnavaatlus ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.