Avaleht
uus teema   vasta Tarkvara »  Arvutimängude foorum »  Dungeon Lords märgi kõik teemad loetuks
märgi mitteloetuks
vaata eelmist teemat :: vaata järgmist teemat
mine lehele eelmine  1, 2
Hinnavaatlus :: Foorum :: Uudised :: Ärifoorumid :: HV F1 ennustusvõistlus :: Pangalink :: Telekavad :: HV toote otsing
autor
sõnum Saada viide sõbrale. Teata moderaatorile
otsing:  
ZAndlamb
Kreisi kasutaja
ZAndlamb

liitunud: 07.02.2003




sõnum 09.05.2005 19:41:55 vasta tsitaadiga

siis lähed monastery taga olevasse surnuaeda ja sealt edasi katakombidesse kust tood ühe eseme ära
Kommentaarid: 20 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 20
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
smike
HV vaatleja

liitunud: 15.03.2004




sõnum 09.05.2005 19:54:52 vasta tsitaadiga

Keegi võiks mingi kodukootud ülevaate teha paari sõnaga.
Kommentaarid: 5 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 5
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Mehikene
HV kasutaja
Mehikene

liitunud: 18.09.2004



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 10.05.2005 14:07:50 vasta tsitaadiga

Oskab keegi äkki öelda kuhu edasi tuleb minna sealt, kus see suur koll ketiga on? Tapsin kolli ära, aga edasi pole õrna aimugi kuhu minna. icon_rolleyes.gif
Kommentaarid: 87 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 82
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
billtuk007
HV kasutaja
billtuk007

liitunud: 16.02.2003




sõnum 10.05.2005 17:15:11 vasta tsitaadiga

krt ma ka enam edasi ei saa, tõin sealt katakombidest selle eseme ära ja siis läksin sinna kloostrisse tagasi. Linnast aga ikkagi välja ei saa. icon_rolleyes.gif
_________________
PSN: el_kapitanz
Kommentaarid: 24 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 23
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
ZAndlamb
Kreisi kasutaja
ZAndlamb

liitunud: 07.02.2003




sõnum 10.05.2005 18:09:19 vasta tsitaadiga

nüüd saad sa lossi minna kus räägid kuningaga
Kommentaarid: 20 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 20
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
billtuk007
HV kasutaja
billtuk007

liitunud: 16.02.2003




sõnum 10.05.2005 21:16:00 vasta tsitaadiga

tegin selle questi ära, aga seal värava juures valvurid ei lase sisse ikka thumbs_down.gif
_________________
PSN: el_kapitanz
Kommentaarid: 24 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 23
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
ZAndlamb
Kreisi kasutaja
ZAndlamb

liitunud: 07.02.2003




sõnum 10.05.2005 21:32:13 vasta tsitaadiga

aa uups sa pead enne minema rääkima ühe magic stuffi müüjaga(ei mäleta kus ta on), ta on selline valge habemega väike vanamees.
Kommentaarid: 20 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 20
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Weel
HV vaatleja

liitunud: 02.11.2003




sõnum 11.05.2005 08:42:43 vasta tsitaadiga

Patch nüüd väljas 12MB. Mitte midagi olulist ei parandatud - krt küll.
Parandatud asjad:
# Gameplay tweak: Monsters less aggressive in some areas of the game.
# Gameplay tweak: Magic items appear at a more even rate.
# Gameplay tweak: Ice magic now holds opponents longer.
# Gameplay tweak: Exploit reselling single use scrolls and lockpicks can no longer be abused.
# Gameplay tweak: Boons from relics at Talendor adjusted.
# Added feature: Additional spells added for specific types of magic.
# Added feature: New heraldries added for specific quest bonuses.
# Added feature: Players may skip voice-over/text dialogues with NPCs.
# Bug fix: Screen resizing issues in the User-Interface fixed.
# Bug fix: Bargain skill works correctly for reselling items.
# Bug fix: Occasional guild inventories not showing up in MP now fixed.
# Bug fix: Pain Sting (nether spell) now fixed.
# Bug fix: Flickering on load screen no longer occurs.
# Bug fix: Occasional hang under MP in Fargove Slums now fixed.
# Bug fix: Order of the quests at the Celestial Order in Fargove adjusted.
# Bug fix: In the Shadow Ruins, the Blue Athena Statue now drops the Shadow Crystal even after failing the chess puzzle.


http://www.dreamcatchergames.com/dci/support/pc/patches/dl.php

Ja nüüd edasi Forbidden Landsi otsima - kus tunnen kaardist puudust - eile sai kaks tundi seda kohta otsitud.
Kommentaarid: 5 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 5
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
mutabor
HV veteran
mutabor

liitunud: 06.06.2002




sõnum 11.05.2005 14:03:03 vasta tsitaadiga

link :: link

tsitaat:
Major retailers are taking this title back. I took mine back to Best Buy last night and they took all their Dungeon Lords off the shelf, due to all the complaints.


ma isegi ei viitsi kirjutada miks see mäng ei pysinud mu arvutis yle 2 tundi.
isegi selle patchiga mitte ei parandatud character customisation asju(juuksed jms) vaid opis võeti neid yldse välja.

ma võibolla ootan natuke aega ja paar-kolm patchi veel ja siis vaatan asja uuesti yle.

_________________
/allkiri
Kommentaarid: 24 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 1 :: 22
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Elof
HV Guru
Elof

liitunud: 07.05.2003




sõnum 12.05.2005 01:00:09 vasta tsitaadiga

fason kirjutas:
selle augustuse juures käidud juba...
selle maagi tapsin ka ära sealt siis ta saatis mind nagu vist tagasi monasterisse seal ka rääkitud selle naisega kes seal taga ruumis oli

ZAndlamb kirjutas:
siis lähed monastery taga olevasse surnuaeda ja sealt edasi katakombidesse kust tood ühe eseme ära

Huvitav aga ma ei ole kuskilt saanud võtit vmt. millega sinna surnuaeda/katakombidesse saada. Kõik eelnev on tehtud, sai mulisetud kõigi tegelastega kõigil 100'l teemal.
Lõpuks ronisin katuste kaudu sinna sisse, möllasin väga kaua, lootsin et ehk saab üle müüri välja kuidagi ronitud kui akrobaatika 5' lev. ära teenida. Muhvigi. Pidin lõpuks Hex Workshopiga save kallale minema ja läbi värava tõstma characteri thumbs_down.gif
Edasi on läinud kõik nagu oleks asi õige olnud icon_rolleyes.gif

Veider mäng on küll aga kannatab ära vast, kui taolisi bug'e väga palju pole.
Tegelikult üks-kaks asja veel. Mida paganat seal circene' templis allkorrusel oleva altariga teha tuleb ? Ülal üks kuju muliseb, et kui vaj healingut siis roni sinna, ent seal ei saa ju midagi teha icon_rolleyes.gif + siis see augustuselt saadud circene medaljon/kiva - mida sellest peaks arvama ? Teenisin 5.lev. circene ära aga kasutada ei saa icon_confused.gif mulksub ainult vaikselt kui ta select'ida

Edit :
OK sain pihta selle Augustuse poolt antud kiva funktsioonile - "taaselustamine" natuke parem.

Aga nüüd on täielik jama, seal paganama elvenite linnas tegin väikse vale liigutuse ja saadeti kuhugi "elder trial"'isse kunni poolt. Jõudsin lõpuks ühte ruumi kust edasi lihtsalt ei saa. Ligi tund aega olen seal ringi jõlkunud ja ei leia üles, mida (saadana silmamuna nimel) tegema peab -
Keegi teab midagi öelda ?

Edit :
Weel kirjutas:
Esimene kord seal ruumis jooksin ringi kuni tondid friendly fire all üksteist ära killisid, siis lõin paar viimast maha, kuid see ülemine maag ei kadunud ära (tuntud bug), siis võtsin eelmisest ruumist uuesti save ja jooksin kohe peale ja killisin kõik ära ja ülemine maag haihtus ning need kaks äärikut, mille peal ta jooksis tulid alla ning elven trial oligi läbi.

Nii ta on - lihtsalt bug thumbs_down.gif


viimati muutis Elof 12.05.2005 06:41:04, muudetud 1 kord
Kommentaarid: 212 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 2 :: 0 :: 175
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Weel
HV vaatleja

liitunud: 02.11.2003




sõnum 17.05.2005 12:21:32 vasta tsitaadiga

Esimene kord seal ruumis jooksin ringi kuni tondid friendly fire all üksteist ära killisid, siis lõin paar viimast maha, kuid see ülemine maag ei kadunud ära (tuntud bug), siis võtsin eelmisest ruumist uuesti save ja jooksin kohe peale ja killisin kõik ära ja ülemine maag haihtus ning need kaks äärikut, mille peal ta jooksis tulid alla ning elven trial oligi läbi.

edit: Nii, viskas kopa ette. Hea küll ma andestan need kõik bugid, kuid see, et kaarti pole, on andestamatu. Praegu tuhlasin kaks tundi kuskil monotoonses metsas ja pole suutnud leida ühtegi teed - täielik ajaraisk. See on isegi meeldiv, et linnad on inimtühjad, sest seal nagunii räägid kellega vaja ja tõmbad uttu - aeg ju maksab. 10 pointsa annaks küll neile võitlustasemeile, mis pole nii mõttetult lihtsad nagu Morrowindis ja ega kombatsüteemilgi viga polnud. Praegu minu adepti tüdrukuke level 13 ja vaba experience'i pisut üle miljoni ning viimane koht, mille tühjaks tegin oli Temple of Nagas( päris korralik tase), sealt leitud iceaxe tegi mängu pisut lihtsamaks. Enne kaardi lisandumist edasi enam ei mängi.

edit2: http://www.dungeonlordsgame.com/locations.php enamvähem talutav map - edasi mängima icon_biggrin.gif

edit3: Hea oli, aga läbi sai. Võitlused olid päris head, ainult lõpuboss oli lahja; mitte küll elukriipsu poolest, vaid ta suutis mul võtta elust heal juhul ainult 50%. Peale seda eelmises postis nimetatud bugi edasi mängides ma enam buge ei näinud. Kõige haigem tase oli Shadow temple oma haigete portalite ja super mario stiilis hüppamistega, muidu muu oli igati bro. Nüüd peaks STill Life'i proovima. beer_yum.gif
Kommentaarid: 5 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 5
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
soodent
HV Guru


liitunud: 10.04.2002




sõnum 20.05.2005 22:33:31 vasta tsitaadiga

See Dungeon Lords jah väga õnnetu mäng ent kas siis pole midagi peale Dungeon Siege 2 tulemas?Diablo 2 ju 5a vana ent ikka ületamatu.
_________________
Kommentaarid: 822 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 19 :: 6 :: 564
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Paganarh
Kreisi kasutaja
Paganarh

liitunud: 16.09.2004




sõnum 20.05.2005 22:53:39 vasta tsitaadiga

Ei ütleks et ületamatu. Sacred tegi IMHO ikka piisavalt pika palgiga ära (pärast kümmet patchi muidugi icon_razz.gif )

Dungeon Lords = crap. Kahju isegi nii öelda aga kui nad oleks 2 aastat veel tööd teinud siis vb oleks miskit välja tulnud icon_biggrin.gif
Kommentaarid: 15 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 13
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
soodent
HV Guru


liitunud: 10.04.2002




sõnum 20.05.2005 23:14:58 vasta tsitaadiga

Sorry ent Sacred ei teinud Diablo 2 vastu midagi ära.Ainult graafika oli detailsem ja ei miskit rohkem.Mul mingi 5 sõpra kõik rpg fännid ja Sacred ei vaimustanud kedagi.Parem muidugi kui see Dungeon Lords.Eks maitsed ka erinevad ,sest Doom 3 ju ka paljudele senini meeldib- mina uninstallisin esimesel õhtul.
_________________


viimati muutis soodent 20.05.2005 23:19:47, muudetud 1 kord
Kommentaarid: 822 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 19 :: 6 :: 564
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Weel
HV vaatleja

liitunud: 02.11.2003




sõnum 20.05.2005 23:18:26 vasta tsitaadiga

Eks arvamused ole väga erinevad, aga minu jaoks oli küll dungeon siege halb mäng - läbi ma ta tegin, kuid pärast jäi küll selline maha visatud aja tunne. Sacred oli ka minu joaks jura, kuskil pooleni jõudsin edasi ei viitsinud mängida. Dungeon Lords oli minu jaoks neist hoopis parem - vähemalt sisu oli küll rohkem kui dungeon siege's ja combati süstema hoopis parem. Kui mina peaks meenutama, rpg'sid mis on hea mulje jätnud, on need Bardur's gate'd, Morrowind, Temple of Elemental Evil, Soulbringer, Diablod ja Vampire the Masquerade oma üliilusa looga. Dungen Lordsil oli jah kaks olulist miinust, et automap puudus ja looduses polnud koopaid, mida lootida. Eks järgmisel või ülejärgmisel nädalal ilmuv patch lahendab selle automapi probleemi, kuid mina sain foorumites leviva mapiga, kus on Absoluutselt kõik ajad peal märgitud, ka ilusti hakkama. Minu hinne sellele, mitte päris valmisolevale mängule on 7,5 pointsa 10st.
Kommentaarid: 5 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 5
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
soodent
HV Guru


liitunud: 10.04.2002




sõnum 20.05.2005 23:37:03 vasta tsitaadiga

Kas uuem patch kollide taastekkimist ja enda seintele kinnijäämist ka vähendab?Ise mängisin kohe hard raskusega ja polnud just puhkus see pidev võitlus kollimeres.Mäng minu jaoks elutu oma keskkonna poolest ja kollid kõik ühtemoodi reageerivad.Liikumine ja võitlemine ikka väga ebaloomulikud.Seda mängu võib mängida ent kuidas temast vaimustuda seda ma ei mõista.Minu profiilis arvutiga jääb iga mõne minuti tagant pilt sekunditeks kinni ...Dungeon Siege on muidugi liiga lineaarne mäng ent loodan uue osa peale- äkki on muutunud.
_________________
Kommentaarid: 822 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 19 :: 6 :: 564
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Weel
HV vaatleja

liitunud: 02.11.2003




sõnum 20.05.2005 23:52:09 vasta tsitaadiga

Seda kollida tekitamist sai, optionitest muuta, minul oli ta kõige madalama peal. Mina ei ole jäänud küll kordagi seina kinni, kui välisata nende piklike kirstuda avamine, kus tuleb lihtsalt samm kaugemalt neid avada ning neid piklike kirste oli ka ainult ühes tasemes. See, et linnad oli suhteliselt elutud mulle igastahes istus, sest see hoidis aega kokku ja mida seal linnas ikka passida, kui questi käigus on vaja jälle minna mõnega rääkima, siis saab ju kiirelt sealt tulema. Ongi morrowindile hea vaheldus, kus liigsed linnaelanikud ei aja sul questidega pead umbe, vaid saab rahus main storit teha, mis on isegi piisavlt pikk, kui just walkthrough järgi ei tee. Kollid küll ei reageeri ühtemoodi - või sa räägid goblinitest? - need ongi metslased ja peavadki otse peale jooksma. Ei mõista kuidas võitlemine ebaloomulik on, nii on ju igas sedalaadi rpg's, siin on ainult kombod ka veel lisaks ning pluss athlethics skilliga tulevad kaulikud hüpped. Seda jah, vahepeal jääb linnade vahel joostes paariks seciks kinni, kuid sama oli ka ju Morrowindis, eks ole jälle loadida vms vaja - mind see eriti ei häirinud. See, kuidas minule mäng istus(mitte ma ei olnud mingis vasikavaimustuses), ei olegi vaja mõista, samamoodi nagu mina ei mõista, kuidas sinule dungeon siege meeldis, või üldse kellelgi gta meeldib. icon_redface.gif Nagu ma ütlesin maitsed on erinevad - minu oma on lihtsalt selline icon_razz.gif
Kommentaarid: 5 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 5
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
vull
HV veteran

liitunud: 27.02.2004




sõnum 31.05.2005 01:32:51 vasta tsitaadiga

veebis oleva muusika järgi tuli kohe Vampire The Masquerade (esimene osa) meelde. shottide pealt paistab ka midagi taolist. niiet proovin ka ära icon_wink.gif
VTM oli tõsiselt hea mäng:P
kahju ainult et teine osa ära nusperdati

_________________
Kommentaarid: 46 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 2 :: 43
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
näita postitusi alates eelmisest:   
uus teema   vasta Tarkvara »  Arvutimängude foorum »  Dungeon Lords mine lehele eelmine  1, 2
[vaata eelmist teemat] [vaata järgmist teemat]
 lisa lemmikuks
näita foorumit:  
 ignoreeri teemat 
sa ei või postitada uusi teemasid siia foorumisse
sa ei või vastata selle foorumi teemadele
sa ei või muuta oma postitusi selles foorumis
sa ei või kustutada oma postitusi selles foorumis
sa ei või vastata küsitlustele selles foorumis
sa ei saa lisada manuseid selles foorumis
sa võid manuseid alla laadida selles foorumis



Hinnavaatlus ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.