Hinnavaatlus
:: Foorum
:: Uudised
:: Ärifoorumid
:: HV F1 ennustusvõistlus
:: Pangalink
:: Telekavad
:: HV toote otsing
|
autor |
|
ravelli
HV kasutaja
liitunud: 05.10.2004
|
21.04.2005 23:47:49
|
|
|
COD ja UO olid suht hääd jääb siis järge ootama 8)
|
|
Kommentaarid: 28 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
27 |
|
tagasi üles |
|
 |
lighT
HV veteran

liitunud: 14.06.2004
|
22.04.2005 00:21:05
|
|
|
corvette kirjutas: |
ei tea, minul oli hl2 loadimine küll normaalne, igav ei hakanud , aga D3 loadis ikka mega kaua, ja arvestades seda, millised mapid olid HL2's ja D3's, siis ma ei saa aru mida see D3 nii kaua loadib  |
DIII-s said loaditavaid faile unpackida väljaspool mängu.
|
|
Kommentaarid: 35 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
28 |
|
tagasi üles |
|
 |
Harald205
HV kasutaja
liitunud: 07.07.2003
|
|
Kommentaarid: 22 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
21 |
|
tagasi üles |
|
 |
Scart
HV Guru

liitunud: 04.02.2002
|
22.04.2005 09:51:54
|
|
|
seda on mainitud juba kuu aega tagasi tehtud minupoolses postistuses... mis teha, kui mõni ei süvene just eriti pingsalt
|
|
Kommentaarid: 119 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
5 :: |
2 :: |
101 |
|
tagasi üles |
|
 |
Tek1
Kreisi kasutaja

liitunud: 30.01.2005
|
22.04.2005 09:55:04
|
|
|
COD 1 sai kuidagi väga kiiresti läbi tehtud, oleks pidand vist rohkem väljas chillima ja vahepeal millegi muuga tegelema,
aga noh üheks õhtuks vist oligi tegevust ja ilma mingite probleemideta läbi. Ehk Cod2 on pikem.
_________________ Programmeerimine ja kujundus vastavalt kliendi vajadustele: siim7 at icloud.com või PS. |
|
Kommentaarid: 34 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
33 |
|
tagasi üles |
|
 |
Harald205
HV kasutaja
liitunud: 07.07.2003
|
22.04.2005 10:07:02
|
|
|
tsitaat: |
seda on mainitud juba kuu aega tagasi tehtud minupoolses postistuses... mis teha, kui mõni ei süvene just eriti pingsalt
|
Baah, ma ei tohi ikka omikul peale võtta.
Tõespoolest Scart sul on õigus.
|
|
Kommentaarid: 22 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
21 |
|
tagasi üles |
|
 |
Cooler(-10)
Kreisi kasutaja
liitunud: 26.09.2003
|
25.04.2005 20:00:55
|
|
|
K-Pax kirjutas: |
ei tea võiks ju farcry mootorit kasutada (nime praegu ei tea) |
Kas mitte ei old see cryengine vms. Et BIA ka sellel tehtud.
|
|
Kommentaarid: 15 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
2 :: |
5 :: |
5 |
|
tagasi üles |
|
 |
vipu
HV veteran

liitunud: 15.09.2004
|
25.04.2005 21:47:45
|
|
|
mängus võiks rohkem nuputamist olla
|
|
Kommentaarid: 5 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
1 :: |
4 |
|
tagasi üles |
|
 |
Scart
HV Guru

liitunud: 04.02.2002
|
25.04.2005 21:47:53
|
|
|
BIA on unreal 2 mootoril
|
|
Kommentaarid: 119 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
5 :: |
2 :: |
101 |
|
tagasi üles |
|
 |
Cooler(-10)
Kreisi kasutaja
liitunud: 26.09.2003
|
26.04.2005 09:52:40
|
|
|
Sry, my bad, aga kuskilt lugesin nagu et oleks cry enginiga. Vahet pole!
|
|
Kommentaarid: 15 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
2 :: |
5 :: |
5 |
|
tagasi üles |
|
 |
Tek1
Kreisi kasutaja

liitunud: 30.01.2005
|
26.04.2005 09:54:53
|
|
|
vipu kirjutas: |
mängus võiks rohkem nuputamist olla |
Jep ja veidike keerulisem ja pikem võiks olla see mäng, mitte mingi ühe õhtu ''vaev''
_________________ Programmeerimine ja kujundus vastavalt kliendi vajadustele: siim7 at icloud.com või PS. |
|
Kommentaarid: 34 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
33 |
|
tagasi üles |
|
 |
Auron
HV Guru

liitunud: 19.08.2003
|
26.04.2005 10:10:12
|
|
|
Kõik mängud(kui tegu pole just rpg'ga)on suht lühikesed kui jutti teda niikaua tambid kuni läbi saab.Samas võttes näiteks kasvõi resident evil'i siis tegelikult oli kah tegu väga lühikese mänguga(ise alla poolteise tunni läbi teinud), samas kus mõni teine inimene mängis seda paar tundi päevas ja kellel läks läbimiseks kuskil 8-10 tundi.Mõnes mõttes ongi siuke lühem mäng löövam.Seda teeb palju suurema mõnuga uuesti(näiteks kuigi doom3 või unreal 2 oli kah siuke mõnus action, siis teist korda eriti teha ei viitsind seda).
|
|
Kommentaarid: 152 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
129 |
|
tagasi üles |
|
 |
Vananematu
HV veteran

liitunud: 28.09.2003
|
26.04.2005 13:33:17
|
|
|
Unreal 2 sai juba tema muusika pärast teist korda läbi tehtud , ning need kaitsmised olid lahedad...
|
|
Kommentaarid: 31 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
1 :: |
28 |
|
tagasi üles |
|
 |
Ho Ho
HV Guru

liitunud: 16.02.2002
|
26.04.2005 13:40:17
|
|
|
tsitaat: |
Kõik mängud(kui tegu pole just rpg'ga)on suht lühikesed kui jutti teda niikaua tambid kuni läbi saab. |
Kui kiiresti sa X-Com'i läbi teeksid ilma petmata
|
|
Kommentaarid: 106 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
1 :: |
86 |
|
tagasi üles |
|
 |
Winterwind
One

liitunud: 19.05.2002
|
26.04.2005 13:47:10
|
|
|
BIA on imho küll algse unreali mootoriga mitte u2-e omaga
sest alguses on ju kirjas unreal engine
mitte u2 või muu asi
u2 oli imho üldse unreal warfare vmi
|
|
Kommentaarid: 1009 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
3 :: |
1 :: |
728 |
|
tagasi üles |
|
 |
vipu
HV veteran

liitunud: 15.09.2004
|
26.04.2005 17:11:34
|
|
|
no saab mängu põnevamaks teha pisiasjadega. näiteks kui võtad ikka hard taseme siis kaob ära see kompass üldse, ühesõnaga sa pead liikuma ise objektile. siis võiks olla kaootilisust mängus rohkem, aga noh, siis läheb see mäng juba vägagi raskeks. ja kui vastane õpetada veel granaati ka viskama siis saab juba päris sõjatunde kätte:)
kusjuures mõneskohas (I osa) lasi vastane ka suvalt valanguga mp40nest, aga seda trehvas harva. üldiselt nad võtsid sihtimis asendi ja see raiskas tal sekundi, piisas ka suvaliselt mööda laskmisest kui vend hakkas ilma lasuta vinti laadima:))
|
|
Kommentaarid: 5 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
1 :: |
4 |
|
tagasi üles |
|
 |
Auron
HV Guru

liitunud: 19.08.2003
|
26.04.2005 18:51:36
|
|
|
Ho Ho kirjutas: |
tsitaat: |
Kõik mängud(kui tegu pole just rpg'ga)on suht lühikesed kui jutti teda niikaua tambid kuni läbi saab. |
Kui kiiresti sa X-Com'i läbi teeksid ilma petmata  |
Pole X-Com'i kunagi mingitmoodi tsiitides mänginudki.Hmm sõber kunagi hirm ammu kui mina X-comist midagi ei teand(ja arvuti omamisest valgusaastate kaugusel olin ) rääkis, et kuidagi mingit faili edides saab palju raha panna aga ei ole absull kursis.Läbi teeb kuskil 4-5 tunniga(kui kiiresti läbitegemine eesmärgiks võtta siis ka kindlasti palju kiiremini), annab ju suht kiirelt teha kui tead keda elusalt vaja ja mida uurida, et viimane pudi kätte saada.Psi amp annab kuskil 6-7'dal kuul kätte saada ja peale seda on juba breeze.
|
|
Kommentaarid: 152 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
129 |
|
tagasi üles |
|
 |
Ho Ho
HV Guru

liitunud: 16.02.2002
|
26.04.2005 19:08:50
|
|
|
Auron kirjutas: |
Ho Ho kirjutas: |
tsitaat: |
Kõik mängud(kui tegu pole just rpg'ga)on suht lühikesed kui jutti teda niikaua tambid kuni läbi saab. |
Kui kiiresti sa X-Com'i läbi teeksid ilma petmata  |
Pole X-Com'i kunagi mingitmoodi tsiitides mänginudki.Hmm sõber kunagi hirm ammu kui mina X-comist midagi ei teand(ja arvuti omamisest valgusaastate kaugusel olin ) rääkis, et kuidagi mingit faili edides saab palju raha panna aga ei ole absull kursis.Läbi teeb kuskil 4-5 tunniga(kui kiiresti läbitegemine eesmärgiks võtta siis ka kindlasti palju kiiremini), annab ju suht kiirelt teha kui tead keda elusalt vaja ja mida uurida, et viimane pudi kätte saada.Psi amp annab kuskil 6-7'dal kuul kätte saada ja peale seda on juba breeze. |
Seda küll, kui tead täpselt mida tarvis teha siis saab ju ka HL2 ~3h'ga läbi teha. Ma pidasin silmas rohkem sellist mängimist kus peaeesmärk pole kiiresti läbi tegemine vaid mängu mingil määral nautimine
|
|
Kommentaarid: 106 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
1 :: |
86 |
|
tagasi üles |
|
 |
Auron
HV Guru

liitunud: 19.08.2003
|
26.04.2005 19:24:34
|
|
|
X-Com'ga selline asi, et kui läbitegemine pole eesmärk siis võid suht lõpmatuseni mängida ju.Endal mingi seiv oi kunagi kus tüüpidel kõigil oli miski 20k + kille Aga muidu on nii või teisiti X-comi nauditav mängida kiiresti, eriti siis kui endal viimane armor seljas ja vastastel alles paljudel plasma pistoolad näpus 8) siis lihtsalt tallad kõrvale ja mõnuga mõrvad.
|
|
Kommentaarid: 152 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
129 |
|
tagasi üles |
|
 |
Kristo.
Kreisi kasutaja
liitunud: 28.04.2004
|
26.04.2005 19:49:29
|
|
|
vipu kirjutas: |
...ja kui vastane õpetada veel granaati ka viskama siis saab juba päris sõjatunde kätte... |
Siis kui mina CoD-i läbi tegin[ligikaudu 6 tundi(söögi-, HV- jm pausid k.a.)] oskasid fritsud granaati visata nii, et ise ka ei usu.
Ükskord juhtusin kogemata suure sakslaste pundi(mingi 6 venda) keskele. Peale seda, kui igaüks oli ühe salve tühjaks lasknud ja mina hinge vaakusin, nägin enne lõpliku pildi kotti pistmist, kuidas hunnik granaate ja mind tapnud tüübid minu suunas lendasid/jooksid.
Nagu tõeline lasteaed: kõik viskavad minu poole granaadi ja jooksevad ise sinna juurde.
See uus CoD võiks tõesti pikem olla, mis ta ka ilmselt tuleb. Ma loodan ka, nagu olen lugenud, et vastaste AI tuleb kõrgem.
Igatahes ootused on kõrged, sest hetkel on CoD UO MP mu vaieldamatu lemmik.
|
|
Kommentaarid: 40 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
36 |
|
tagasi üles |
|
 |
vipu
HV veteran

liitunud: 15.09.2004
|
26.04.2005 21:49:40
|
|
|
jah, see kui juba korisedes sured ja sulle visatakse veel granaat, see on vist mängutegijate omapoolne nali olnud
siis selline vigur võiks ka lõpuks olla: kui oled 50% elust kaotanud siis saad ainult kükakil liikuda, kui 75% siis roomates. muidu võib üks pisike kriips ka seda elu olla ja ikka sõdid nagu terve mees kunagi.
|
|
Kommentaarid: 5 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
1 :: |
4 |
|
tagasi üles |
|
 |
Kristo.
Kreisi kasutaja
liitunud: 28.04.2004
|
26.04.2005 21:59:12
|
|
|
Ei tea kas 50% peal päris kükakil, aga mingi takistus võiks olla küll, et ei saaks terve inimese kombel ringi uhada.
75% peal võiks küll roomamine või kerge "slow-motion" olla.
Kui see tundub liiga raske, siis võiks see näiteks vaid kõige raskema taseme juures olla.
Multiplayer võib päris huvitavaks kujuneda - enamus on kükakil või lamavad ning liiguvad kui teod .
|
|
Kommentaarid: 40 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
36 |
|
tagasi üles |
|
 |
vipu
HV veteran

liitunud: 15.09.2004
|
26.04.2005 23:00:24
|
|
|
jah, see ju tegelt lausa olemas juba, näiteks kui mürsuga oimetuks lööb, sama võiks jah haavata saamisega ka olla
|
|
Kommentaarid: 5 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
1 :: |
4 |
|
tagasi üles |
|
 |
Kristo.
Kreisi kasutaja
liitunud: 28.04.2004
|
26.04.2005 23:13:28
|
|
|
Seda sama aeg-luubis efekti ma silmas peangi, aga seal uues võiks see tõsisema vigastuse puhul pidev olla.
|
|
Kommentaarid: 40 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
36 |
|
tagasi üles |
|
 |
Tek1
Kreisi kasutaja

liitunud: 30.01.2005
|
27.04.2005 09:44:45
|
|
|
Omg mul kunagi 486 peal oli mingi X-com, vist üks asjalikumaid mänge selle arvuti peal ja
noh ikka jube odavalt jamamist oli
_________________ Programmeerimine ja kujundus vastavalt kliendi vajadustele: siim7 at icloud.com või PS. |
|
Kommentaarid: 34 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
33 |
|
tagasi üles |
|
 |
|