Avaleht
uus teema   vasta Tarkvara »  Arvutimängude foorum »  Call of Duty 2 märgi kõik teemad loetuks
märgi mitteloetuks
vaata eelmist teemat :: vaata järgmist teemat
mine lehele eelmine  1, 2, 3, 4 ... 45, 46, 47  järgmine
Hinnavaatlus :: Foorum :: Uudised :: Ärifoorumid :: HV F1 ennustusvõistlus :: Pangalink :: Telekavad :: HV toote otsing
autor
sõnum Saada viide sõbrale.  :: Teata moderaatorile teata moderaatorile
otsing:  
ravelli
HV kasutaja

liitunud: 05.10.2004




sõnum 21.04.2005 23:47:49 vasta tsitaadiga

COD ja UO olid suht hääd jääb siis järge ootama 8)
Kommentaarid: 28 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 27
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
lighT
HV veteran
lighT

liitunud: 14.06.2004




sõnum 22.04.2005 00:21:05 vasta tsitaadiga

corvette kirjutas:
ei tea, minul oli hl2 loadimine küll normaalne, igav ei hakanud icon_smile.gif, aga D3 loadis ikka mega kaua, ja arvestades seda, millised mapid olid HL2's ja D3's, siis ma ei saa aru mida see D3 nii kaua loadib icon_biggrin.gif
DIII-s said loaditavaid faile unpackida väljaspool mängu.
Kommentaarid: 35 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 28
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Harald205
HV kasutaja

liitunud: 07.07.2003



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 22.04.2005 08:59:00 vasta tsitaadiga

Kui nüüd uskuda GameSpotis olevat eelvaate artiklit siis pole teps mitte tegu DOOM3 mootoriga vaid Infinity Wardi oma kodukootud asjaga.

Annan siis lingi kah.

http://www.gamespot.com/pc/action/callofduty2/preview_6122534.html?tag=boxcar_all_preview_image

Viimases lõigus siis asi kirjas. thumbs_up.gif
Kommentaarid: 22 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 21
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Scart
HV Guru
Scart

liitunud: 04.02.2002




sõnum 22.04.2005 09:51:54 vasta tsitaadiga

seda on mainitud juba kuu aega tagasi tehtud minupoolses postistuses... mis teha, kui mõni ei süvene just eriti pingsalt icon_rolleyes.gif
Kommentaarid: 119 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 5 :: 2 :: 101
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Tek1
Kreisi kasutaja
Tek1

liitunud: 30.01.2005




sõnum 22.04.2005 09:55:04 vasta tsitaadiga

COD 1 sai kuidagi väga kiiresti läbi tehtud, oleks pidand vist rohkem väljas chillima ja vahepeal millegi muuga tegelema,
aga noh üheks õhtuks vist oligi tegevust ja ilma mingite probleemideta läbi. Ehk Cod2 on pikem.

_________________
Programmeerimine ja kujundus vastavalt kliendi vajadustele: siim7 at icloud.com või PS.
Kommentaarid: 34 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 33
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum mine selle kasutaja kodulehele
Harald205
HV kasutaja

liitunud: 07.07.2003



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 22.04.2005 10:07:02 vasta tsitaadiga

tsitaat:

seda on mainitud juba kuu aega tagasi tehtud minupoolses postistuses... mis teha, kui mõni ei süvene just eriti pingsalt


Baah, ma ei tohi ikka omikul peale võtta. icon_wink.gif
Tõespoolest Scart sul on õigus. icon_redface.gif
Kommentaarid: 22 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 21
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Cooler(-10)
Kreisi kasutaja

liitunud: 26.09.2003




sõnum 25.04.2005 20:00:55 vasta tsitaadiga

K-Pax kirjutas:
ei tea võiks ju farcry mootorit kasutada (nime praegu ei tea)

Kas mitte ei old see cryengine vms. Et BIA ka sellel tehtud.
Kommentaarid: 15 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 2 :: 5 :: 5
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
vipu
HV veteran
vipu

liitunud: 15.09.2004




sõnum 25.04.2005 21:47:45 vasta tsitaadiga

mängus võiks rohkem nuputamist olla
Kommentaarid: 5 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 1 :: 4
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Scart
HV Guru
Scart

liitunud: 04.02.2002




sõnum 25.04.2005 21:47:53 vasta tsitaadiga

BIA on unreal 2 mootoril icon_razz1.gif
Kommentaarid: 119 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 5 :: 2 :: 101
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Cooler(-10)
Kreisi kasutaja

liitunud: 26.09.2003




sõnum 26.04.2005 09:52:40 vasta tsitaadiga

Sry, my bad, aga kuskilt lugesin nagu et oleks cry enginiga. Vahet pole!
Kommentaarid: 15 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 2 :: 5 :: 5
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Tek1
Kreisi kasutaja
Tek1

liitunud: 30.01.2005




sõnum 26.04.2005 09:54:53 vasta tsitaadiga

vipu kirjutas:
mängus võiks rohkem nuputamist olla


Jep ja veidike keerulisem ja pikem võiks olla see mäng, mitte mingi ühe õhtu ''vaev''

_________________
Programmeerimine ja kujundus vastavalt kliendi vajadustele: siim7 at icloud.com või PS.
Kommentaarid: 34 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 33
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum mine selle kasutaja kodulehele
Auron
HV Guru
Auron

liitunud: 19.08.2003



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 26.04.2005 10:10:12 vasta tsitaadiga

Kõik mängud(kui tegu pole just rpg'ga)on suht lühikesed kui jutti teda niikaua tambid kuni läbi saab.Samas võttes näiteks kasvõi resident evil'i icon_razz1.gif siis tegelikult oli kah tegu väga lühikese mänguga(ise alla poolteise tunni läbi teinud), samas kus mõni teine inimene mängis seda paar tundi päevas ja kellel läks läbimiseks kuskil 8-10 tundi.Mõnes mõttes ongi siuke lühem mäng löövam.Seda teeb palju suurema mõnuga uuesti(näiteks kuigi doom3 või unreal 2 oli kah siuke mõnus action, siis teist korda eriti teha ei viitsind seda).
Kommentaarid: 152 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 129
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Vananematu
HV veteran
Vananematu

liitunud: 28.09.2003




sõnum 26.04.2005 13:33:17 vasta tsitaadiga

Unreal 2 sai juba tema muusika pärast teist korda läbi tehtud icon_smile.gif , ning need kaitsmised olid lahedad...
Kommentaarid: 31 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 1 :: 28
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Ho Ho
HV Guru
Ho Ho

liitunud: 16.02.2002




sõnum 26.04.2005 13:40:17 vasta tsitaadiga

tsitaat:
Kõik mängud(kui tegu pole just rpg'ga)on suht lühikesed kui jutti teda niikaua tambid kuni läbi saab.
Kui kiiresti sa X-Com'i läbi teeksid ilma petmata icon_razz1.gif
Kommentaarid: 106 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 1 :: 86
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum mine selle kasutaja kodulehele
Winterwind
One
Winterwind

liitunud: 19.05.2002




sõnum 26.04.2005 13:47:10 vasta tsitaadiga

BIA on imho küll algse unreali mootoriga mitte u2-e omaga
sest alguses on ju kirjas unreal engine icon_rolleyes.gif
mitte u2 või muu asi

u2 oli imho üldse unreal warfare vmi icon_razz1.gif
Kommentaarid: 1009 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 3 :: 1 :: 728
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum mine selle kasutaja kodulehele
vipu
HV veteran
vipu

liitunud: 15.09.2004




sõnum 26.04.2005 17:11:34 vasta tsitaadiga

no saab mängu põnevamaks teha pisiasjadega. näiteks kui võtad ikka hard taseme siis kaob ära see kompass üldse, ühesõnaga sa pead liikuma ise objektile. siis võiks olla kaootilisust mängus rohkem, aga noh, siis läheb see mäng juba vägagi raskeks. ja kui vastane õpetada veel granaati ka viskama siis saab juba päris sõjatunde kätte:)

kusjuures mõneskohas (I osa) lasi vastane ka suvalt valanguga mp40nest, aga seda trehvas harva. üldiselt nad võtsid sihtimis asendi ja see raiskas tal sekundi, piisas ka suvaliselt mööda laskmisest kui vend hakkas ilma lasuta vinti laadima:))
Kommentaarid: 5 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 1 :: 4
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Auron
HV Guru
Auron

liitunud: 19.08.2003



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 26.04.2005 18:51:36 vasta tsitaadiga

Ho Ho kirjutas:
tsitaat:
Kõik mängud(kui tegu pole just rpg'ga)on suht lühikesed kui jutti teda niikaua tambid kuni läbi saab.
Kui kiiresti sa X-Com'i läbi teeksid ilma petmata icon_razz1.gif


Pole X-Com'i kunagi mingitmoodi tsiitides mänginudki.Hmm sõber kunagi hirm ammu kui mina X-comist midagi ei teand(ja arvuti omamisest valgusaastate kaugusel olin icon_biggrin.gif ) rääkis, et kuidagi mingit faili edides saab palju raha panna aga ei ole absull kursis.Läbi teeb kuskil 4-5 tunniga(kui kiiresti läbitegemine eesmärgiks võtta siis ka kindlasti palju kiiremini), annab ju suht kiirelt teha kui tead keda elusalt vaja ja mida uurida, et viimane pudi kätte saada.Psi amp annab kuskil 6-7'dal kuul kätte saada ja peale seda on juba breeze.
Kommentaarid: 152 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 129
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Ho Ho
HV Guru
Ho Ho

liitunud: 16.02.2002




sõnum 26.04.2005 19:08:50 vasta tsitaadiga

Auron kirjutas:
Ho Ho kirjutas:
tsitaat:
Kõik mängud(kui tegu pole just rpg'ga)on suht lühikesed kui jutti teda niikaua tambid kuni läbi saab.
Kui kiiresti sa X-Com'i läbi teeksid ilma petmata icon_razz1.gif


Pole X-Com'i kunagi mingitmoodi tsiitides mänginudki.Hmm sõber kunagi hirm ammu kui mina X-comist midagi ei teand(ja arvuti omamisest valgusaastate kaugusel olin icon_biggrin.gif ) rääkis, et kuidagi mingit faili edides saab palju raha panna aga ei ole absull kursis.Läbi teeb kuskil 4-5 tunniga(kui kiiresti läbitegemine eesmärgiks võtta siis ka kindlasti palju kiiremini), annab ju suht kiirelt teha kui tead keda elusalt vaja ja mida uurida, et viimane pudi kätte saada.Psi amp annab kuskil 6-7'dal kuul kätte saada ja peale seda on juba breeze.
Seda küll, kui tead täpselt mida tarvis teha siis saab ju ka HL2 ~3h'ga läbi teha. Ma pidasin silmas rohkem sellist mängimist kus peaeesmärk pole kiiresti läbi tegemine vaid mängu mingil määral nautimine
Kommentaarid: 106 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 1 :: 86
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum mine selle kasutaja kodulehele
Auron
HV Guru
Auron

liitunud: 19.08.2003



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 26.04.2005 19:24:34 vasta tsitaadiga

X-Com'ga selline asi, et kui läbitegemine pole eesmärk siis võid suht lõpmatuseni mängida ju.Endal mingi seiv oi kunagi kus tüüpidel kõigil oli miski 20k + kille icon_lol.gif Aga muidu on nii või teisiti X-comi nauditav mängida kiiresti, eriti siis kui endal viimane armor seljas ja vastastel alles paljudel plasma pistoolad näpus 8) siis lihtsalt tallad kõrvale ja mõnuga mõrvad.
Kommentaarid: 152 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 129
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Kristo.
Kreisi kasutaja

liitunud: 28.04.2004




sõnum 26.04.2005 19:49:29 vasta tsitaadiga

vipu kirjutas:
...ja kui vastane õpetada veel granaati ka viskama siis saab juba päris sõjatunde kätte...

Siis kui mina CoD-i läbi tegin[ligikaudu 6 tundi(söögi-, HV- jm pausid k.a.)] oskasid fritsud granaati visata nii, et ise ka ei usu.
Ükskord juhtusin kogemata suure sakslaste pundi(mingi 6 venda) keskele. Peale seda, kui igaüks oli ühe salve tühjaks lasknud ja mina hinge vaakusin, nägin enne lõpliku pildi kotti pistmist, kuidas hunnik granaate ja mind tapnud tüübid minu suunas lendasid/jooksid.
Nagu tõeline lasteaed: kõik viskavad minu poole granaadi ja jooksevad ise sinna juurde. icon_lol.gif

See uus CoD võiks tõesti pikem olla, mis ta ka ilmselt tuleb. Ma loodan ka, nagu olen lugenud, et vastaste AI tuleb kõrgem.
Igatahes ootused on kõrged, sest hetkel on CoD UO MP mu vaieldamatu lemmik.
Kommentaarid: 40 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 36
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
vipu
HV veteran
vipu

liitunud: 15.09.2004




sõnum 26.04.2005 21:49:40 vasta tsitaadiga

jah, see kui juba korisedes sured ja sulle visatakse veel granaat, see on vist mängutegijate omapoolne nali olnud icon_lol.gif
siis selline vigur võiks ka lõpuks olla: kui oled 50% elust kaotanud siis saad ainult kükakil liikuda, kui 75% siis roomates. muidu võib üks pisike kriips ka seda elu olla ja ikka sõdid nagu terve mees kunagi.
Kommentaarid: 5 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 1 :: 4
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Kristo.
Kreisi kasutaja

liitunud: 28.04.2004




sõnum 26.04.2005 21:59:12 vasta tsitaadiga

Ei tea kas 50% peal päris kükakil, aga mingi takistus võiks olla küll, et ei saaks terve inimese kombel ringi uhada.
75% peal võiks küll roomamine või kerge "slow-motion" olla.
Kui see tundub liiga raske, siis võiks see näiteks vaid kõige raskema taseme juures olla.
Multiplayer võib päris huvitavaks kujuneda - enamus on kükakil või lamavad ning liiguvad kui teod icon_biggrin.gif .
Kommentaarid: 40 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 36
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
vipu
HV veteran
vipu

liitunud: 15.09.2004




sõnum 26.04.2005 23:00:24 vasta tsitaadiga

jah, see ju tegelt lausa olemas juba, näiteks kui mürsuga oimetuks lööb, sama võiks jah haavata saamisega ka olla
Kommentaarid: 5 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 1 :: 4
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Kristo.
Kreisi kasutaja

liitunud: 28.04.2004




sõnum 26.04.2005 23:13:28 vasta tsitaadiga

Seda sama aeg-luubis efekti ma silmas peangi, aga seal uues võiks see tõsisema vigastuse puhul pidev olla.
Kommentaarid: 40 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 36
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Tek1
Kreisi kasutaja
Tek1

liitunud: 30.01.2005




sõnum 27.04.2005 09:44:45 vasta tsitaadiga

Omg mul kunagi 486 peal oli mingi X-com, vist üks asjalikumaid mänge selle arvuti peal ja
noh ikka jube odavalt jamamist oli icon_neutral.gif

_________________
Programmeerimine ja kujundus vastavalt kliendi vajadustele: siim7 at icloud.com või PS.
Kommentaarid: 34 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 33
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum mine selle kasutaja kodulehele
näita postitusi alates eelmisest:   
uus teema   vasta Tarkvara »  Arvutimängude foorum »  Call of Duty 2 mine lehele eelmine  1, 2, 3, 4 ... 45, 46, 47  järgmine
[vaata eelmist teemat] [vaata järgmist teemat]
 lisa lemmikuks
näita foorumit:  
 ignoreeri teemat 
sa ei või postitada uusi teemasid siia foorumisse
sa ei või vastata selle foorumi teemadele
sa ei või muuta oma postitusi selles foorumis
sa ei või kustutada oma postitusi selles foorumis
sa ei või vastata küsitlustele selles foorumis
sa ei saa lisada manuseid selles foorumis
sa võid manuseid alla laadida selles foorumis



Hinnavaatlus ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.