Hinnavaatlus
:: Foorum
:: Uudised
:: Ärifoorumid
:: HV F1 ennustusvõistlus
:: Pangalink
:: Telekavad
:: HV toote otsing
|
autor |
|
Jolinar
HV kasutaja

liitunud: 27.08.2004
|
04.04.2005 13:16:23
|
|
|
Mida sina oleks sellele kõvakettaga kliendile ütelnud siis?
Ja enamus toodet iseloomustavad asjad on siiski kirjutadud toote juures olevale hinnasildile, kui klient ise ei suuda seda sealt lugeda siis see on juba puhta tema viga ka ju
|
|
Kommentaarid: 10 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
10 |
|
tagasi üles |
|
 |
NuCleo
Kreisi kasutaja

liitunud: 20.09.2004
|
04.04.2005 15:46:41
|
|
|
Jolinar kirjutas: |
Mida sina oleks sellele kõvakettaga kliendile ütelnud siis?
Ja enamus toodet iseloomustavad asjad on siiski kirjutadud toote juures olevale hinnasildile, kui klient ise ei suuda seda sealt lugeda siis see on juba puhta tema viga ka ju |
Olgu see klient nii loll, kui tahes, on klient kuningas, nagu öeldakse...
Tahad edukas olla - talud ka tolle lolli kliendi ära ja müüd talle asja ära, mida vaja. Muidugi klient võiks küll jah ka ise teada, mida ta tahab, aga sellega on ta nii nagu ta on...
Ole vaid ise mees ja tea mida sa teed.
_________________ 'sup? |
|
Kommentaarid: 10 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
9 |
|
tagasi üles |
|
 |
DesertFox
HV kasutaja
liitunud: 28.01.2005
|
04.04.2005 18:07:51
|
|
|
Seda võiks vastata ükskõik mis firma teema all, aga kuna siin ordi omas just jutuks, siis kui klient nt tuleb ostma mälukaarti ja ei tea täpselt millist vaja... pole ka fotokat kaasas... siis ega müüja ei peagi teadma kõiki maailma aparaate, et talle õige tüüp ära müüa.
Ja vahel klient tuleb ise, et näe andke mulle see mälu sealt, ok... ja pärast hakkab õiendama, et temale arvutisse ei lähe.
Tobe oleks ka olukord, kus müüja keeldub müümast, kuna pole veendunud, et kliendile just see asi sobib.
_________________ tihti nähakse pindu teise silmades, samas ei panda tähele, kui palk enda omas... |
|
Kommentaarid: 7 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
1 :: |
0 :: |
6 |
|
tagasi üles |
|
 |
Tsebu
HV vaatleja
liitunud: 13.04.2002
|
04.04.2005 19:21:53
|
|
|
R0mm kirjutas: |
...mul on vaja ide kaablit mingi ata 133 näiteks ja siis teeb müüa üllatund näo pähe ja küsib et mis imeasi see selline veel on... |
Mul oli K- saluunis selline müüja, et kui avaldasin soovi osta ATA 66 kaablit, siis vastas, et kahjuks neid pole, on vaid ATA133 kablasid ....
|
|
Kommentaarid: 33 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
30 |
|
tagasi üles |
|
 |
Jolinar
HV kasutaja

liitunud: 27.08.2004
|
04.04.2005 19:22:05
|
|
|
Just, ja kui klient nüüd täpselt ei tea, millist kaarti/juhet/mälu/midaiganes tal vaja on siis, pood ei ole ometigi leksikon..
arvutiga ju terve hunnik igasugu manuaale ja asju kaasas
|
|
Kommentaarid: 10 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
10 |
|
tagasi üles |
|
 |
kraaks
HV kasutaja

liitunud: 04.02.2002
|
04.04.2005 21:00:36
|
|
|
müüja ülesanne on teenindada(klient on kuningas), mul endal lillepood.
paljud ei tee vahet, tulbil ja nelgil.
siis ma selgitan...
sama ka arvutivärgiga, olgu klient loll kui tahes, ta on klient.
ja kes siis veel, kui mitte müüja , peab talle selgitama, mis õige , mis vale.
muidugi müüjad on ka vahel ebakompetentsed(omaniku ämber).
------------------------------------------------------------------
ennem ma kaotan kliendi, kes mind ei usu, kui talle saasta pähe
määrin.
_________________ lillekasvatus.ee |
|
Kommentaarid: 4 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
2 |
|
tagasi üles |
|
 |
eShelobik
HV Guru

liitunud: 01.04.2003
|
04.04.2005 21:39:26
|
|
|
kraaks kirjutas: |
müüja ülesanne on teenindada(klient on kuningas), mul endal lillepood.
paljud ei tee vahet, tulbil ja nelgil.
siis ma selgitan...
sama ka arvutivärgiga, olgu klient loll kui tahes, ta on klient.
ja kes siis veel, kui mitte müüja , peab talle selgitama, mis õige , mis vale.
muidugi müüjad on ka vahel ebakompetentsed(omaniku ämber).
------------------------------------------------------------------
enne ma kaotan kliendi, kes mind ei usu, kui talle saasta pähe
määrin.  |
ok, klient tuleb ütleb, et tahab protsessori ventilaatorit, küsid ilusti mis socketiga asi on, klient vaatab juhmi näoga otsa ja vihastab. Ütle mulle, kust peab vaene müüja teadma, mis protsessoriga arvuti on kliendil kodus ja talle siis õige asja veel müüma???
|
|
Kommentaarid: 293 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
1 :: |
1 :: |
260 |
|
tagasi üles |
|
 |
DesertFox
HV kasutaja
liitunud: 28.01.2005
|
04.04.2005 23:55:05
|
|
|
Lille poes ei ole seda probleemi, et lill vaasi ei sobiks ... tulbil ja nelgil vahe tegemine on sama, mis mälul ja kõvakettal...
Pole mõtet lillemüüki ja arvuti ja lisaseadmete müüki võrrelda.
Klient on kuningas küll, aga midagi peaks ta ikkagi teadma.
_________________ tihti nähakse pindu teise silmades, samas ei panda tähele, kui palk enda omas... |
|
Kommentaarid: 7 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
1 :: |
0 :: |
6 |
|
tagasi üles |
|
 |
painkillah
HV Guru

liitunud: 06.04.2003
|
05.04.2005 00:06:41
|
|
|
mul tekib küsimus, et kas on kontimurdev ära seletada kliendile mis on socket ja mis on nende vahed? ja kui ikka klient ei tea oma arvuti protsessori tüüpi siis lihtsalt saatke viisakalt koju tagasi, öelge et vaadaku see kuskilt järgi. hetkel jätavad küll paljud mulje, et keegi ei viitsi ega taha kliendile midagi seletada - peaasi et saaks oma müügilimiidi täis või et saaks kergelt läbi. kui sa ei taha klientidega suhelda siis ärge minge kaupade müümistööle - ükski klient ei tule lambist räuskama kui teie suudate temaga rahulikult ja lihtsalt rääkida -kõike annab alati võrdlustega põhjendada või selgitada, ja kui sa ei oska siis järelikult pole pädev inimene kes ei sobi müügitööle.
küll on tore ja naaivne mõelda, et lähen müügitööle kuhugi arvutisalongi , istun ja müün - aga sellega kaasneb ka kliendi teenindamine jms asjad , ja kui keegi ei peaks suutma käituda viisaka ja sõbraliku inimese kombel seletades kliendile asju, soovitan tõsiselt sellelt tööpostilt ära kaduda.
ega koolis ka õpetajad ei kritiseeri kohe õpilasi kui nad ei tea midagi, on ju täiesti normaalne kui õpilane küsib õpetaja käest mingit teemat üle vms.
mida parem klienditeenindaja seda rohkem õnnelikke kliente ja sedapidi saab ka majanduse õitsema, kerget raha minge teenige narkotsi müües, müüjal on ikkagi oluline roll suhtlemises
_________________ www.oggym.ee // OG Gym // Pärnu, Roheline 74
See pole politsei ei poltergeist, mis turvased on teinud meist,
vaid vabaduse illusioon, mis mõnel mehel lõpu toond. |
|
Kommentaarid: 95 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
6 :: |
86 |
|
tagasi üles |
|
 |
NuCleo
Kreisi kasutaja

liitunud: 20.09.2004
|
05.04.2005 00:54:09
|
|
|
painkillah kirjutas: |
mul tekib küsimus, et kas on kontimurdev ära seletada kliendile mis on socket ja mis on nende vahed? ja kui ikka klient ei tea oma arvuti protsessori tüüpi siis lihtsalt saatke viisakalt koju tagasi, öelge et vaadaku see kuskilt järgi. hetkel jätavad küll paljud mulje, et keegi ei viitsi ega taha kliendile midagi seletada - peaasi et saaks oma müügilimiidi täis või et saaks kergelt läbi. kui sa ei taha klientidega suhelda siis ärge minge kaupade müümistööle - ükski klient ei tule lambist räuskama kui teie suudate temaga rahulikult ja lihtsalt rääkida -kõike annab alati võrdlustega põhjendada või selgitada, ja kui sa ei oska siis järelikult pole pädev inimene kes ei sobi müügitööle.
küll on tore ja naaivne mõelda, et lähen müügitööle kuhugi arvutisalongi , istun ja müün - aga sellega kaasneb ka kliendi teenindamine jms asjad , ja kui keegi ei peaks suutma käituda viisaka ja sõbraliku inimese kombel seletades kliendile asju, soovitan tõsiselt sellelt tööpostilt ära kaduda.
ega koolis ka õpetajad ei kritiseeri kohe õpilasi kui nad ei tea midagi, on ju täiesti normaalne kui õpilane küsib õpetaja käest mingit teemat üle vms.
mida parem klienditeenindaja seda rohkem õnnelikke kliente ja sedapidi saab ka majanduse õitsema, kerget raha minge teenige narkotsi müües, müüjal on ikkagi oluline roll suhtlemises  |
etskae natuke normaalset juttu ka siia...
_________________ 'sup? |
|
Kommentaarid: 10 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
9 |
|
tagasi üles |
|
 |
Magic
HV Guru

liitunud: 28.12.2001
|
05.04.2005 07:22:47
|
|
|
jep... õudusega vaatasin, et siia tekkinud miskit K teemat sisse
Isiklikult ütleks niipalju, et hea müüja suudab peaagu alati leida lahenduse, mis mõlemat poolt rahuldaks - paar aaastat tagasi olin Tartu kesklinna Ordis kimpus mälude ostmisega... müüja hoiatas, et need mälud ei pruugi ilusti fungata minu vana P2 peal... ütles, siis lahkelt et maksa raha ära, käi proovi kodus, kui ei tööta siis too tagasi...mulle väga sobis... mälu töötas väga hästi... läksin tagasi ja lasin arve ka ära teha + ostsin heast meelest veel 2 mälu ka
|
|
Kommentaarid: 234 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
200 |
|
tagasi üles |
|
 |
Raiku
HV Guru

liitunud: 13.11.2001

|
05.04.2005 07:59:37
|
|
|
DesertFox kirjutas: |
Lille poes ei ole seda probleemi, et lill vaasi ei sobiks ... tulbil ja nelgil vahe tegemine on sama, mis mälul ja kõvakettal... |
kui mõni minu arvutivõhikust tuttav mälu lisamise jutuga tuleb, siis peale mõningaid täpsustavaid küsimusi selgub enamasti, et silmas peeti siiski kõvaketast
_________________ Честных психов можно не лечить... |
|
Kommentaarid: 58 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
45 |
|
tagasi üles |
|
 |
siLc
HV Guru
liitunud: 22.12.2003
|
05.04.2005 08:17:11
|
|
|
Aastad tagasi kui veel Celeron 633 oli kõva sõna, kobisesid enamus klassikaaslasi masina speccide lähemal küsimisel alati a la "Mälu on 10gigabaiti"
Tänaseks peaks see viga nooremal generatsioonil küljest olema loodetavasti
|
|
Kommentaarid: 196 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
185 |
|
tagasi üles |
|
 |
Atti
HV kasutaja

liitunud: 19.10.2003
|
05.04.2005 08:35:23
|
|
|
Ei tööta ise Ordis, aga arvan eelnevaid sõnavõtte lugedes, et kui "ülitargad" kliendid, kes eriti oma arvuti sisu ei tunne, poodi lisanodi ostma minnes oma kasti või emaplaadi kapsa kaasa võtaksid, jääks pooled arusaamatused olemata. 9 juhul 10 oskavad need sellid kasti sisemusse vaadates pakkuda asju, mis igal juhul selles komplektis töötavad.
|
|
Kommentaarid: 4 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
4 |
|
tagasi üles |
|
 |
R0mm
HV kasutaja

liitunud: 14.02.2005
|
05.04.2005 09:07:46
|
|
|
Viimased 2 lehte on siin räägitud küll K-arvutisalongist juba kui keegi aru pole saanud
|
|
Kommentaarid: 21 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
21 |
|
tagasi üles |
|
 |
Auron
HV Guru

liitunud: 19.08.2003
|
05.04.2005 09:50:49
|
|
|
Magic kirjutas: |
ütles, siis lahkelt et maksa raha ära, käi proovi kodus, kui ei tööta siis too tagasi...mulle väga sobis... mälu töötas väga hästi... läksin tagasi ja lasin arve ka ära teha + ostsin heast meelest veel 2 mälu ka  |
Mul sarnane keiss Pärnu ordis.Polnud kindel kas jahutus fungab piisavalt hästi ja pakuti variant, et mine proovi, kui kõik tip-top teeme diili
|
|
Kommentaarid: 152 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
129 |
|
tagasi üles |
|
 |
NuCleo
Kreisi kasutaja

liitunud: 20.09.2004
|
05.04.2005 10:56:23
|
|
|
darkplayr kirjutas: |
Tänaseks peaks see viga nooremal generatsioonil küljest olema loodetavasti  |
küsisin alles eile ühe teismeliseeas tuttava käest mängu laenates (mäng tahab uusimaid drivereid videokaardile, sest muidu ei mängi graafika hästi välja) et mis graafikakaart tal on. "ei tea..."
prose? "ei tea..."
mälu? "ei tea..."
Leidub veel ka tänapäeva noorte hulgas selliseid, kes ei tea peale protsessori hertsinumbri suurt midagi...
_________________ 'sup? |
|
Kommentaarid: 10 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
9 |
|
tagasi üles |
|
 |
High-Q
HV Guru

liitunud: 11.11.2001
|
05.04.2005 11:19:45
|
|
|
leidub-leidub. täitsa kindlalt kohe. küsid, mis protsessoriga masin on; vastuseks saan: ordi oma
see on muidugi kõige halvem keiss, pisut parem on siis kui öeldakse lihtsalt "mul on pentium"
ja muidugi enamikel juhtudel aetase operatsioonimälu kõvakettaga segamini.
|
|
Kommentaarid: 107 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
1 :: |
0 :: |
97 |
|
tagasi üles |
|
 |
londiste
HV Guru

liitunud: 23.04.2003
|
05.04.2005 12:17:37
|
|
|
painkillah kirjutas: |
mul tekib küsimus, et kas on kontimurdev ära seletada kliendile mis on socket ja mis on nende vahed? ja kui ikka klient ei tea oma arvuti protsessori tüüpi siis lihtsalt saatke viisakalt koju tagasi, öelge et vaadaku see kuskilt järgi. |
esiteks saab klient reeglina pahaseks, et kas te seda siis ise ei teagi? heal juhul ütleb tootja. pealegi, oskad sa öelda mõne lihtsalt seletatava koha, kust socketit näha saab? hakkan everesti sikutamist ja sealt vaatamist soovitama?
_________________ - londiste
...aga mina ei saa kunagi suureks! |
|
Kommentaarid: 241 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
1 :: |
215 |
|
tagasi üles |
|
 |
Jolinar
HV kasutaja

liitunud: 27.08.2004
|
05.04.2005 12:30:13
|
|
|
Mina olen seda soovitanud, pärast seda kui olen ära seletanud, miks ta seda uurima peaks..
Siiamaani on tänatud ja öeldud et jälle targemaks saadud..
|
|
Kommentaarid: 10 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
10 |
|
tagasi üles |
|
 |
eShelobik
HV Guru

liitunud: 01.04.2003
|
05.04.2005 13:01:08
|
|
|
londiste kirjutas: |
painkillah kirjutas: |
mul tekib küsimus, et kas on kontimurdev ära seletada kliendile mis on socket ja mis on nende vahed? ja kui ikka klient ei tea oma arvuti protsessori tüüpi siis lihtsalt saatke viisakalt koju tagasi, öelge et vaadaku see kuskilt järgi. |
esiteks saab klient reeglina pahaseks, et kas te seda siis ise ei teagi? heal juhul ütleb tootja. pealegi, oskad sa öelda mõne lihtsalt seletatava koha, kust socketit näha saab? hakkan everesti sikutamist ja sealt vaatamist soovitama? |
on ka kliente kes tulevad ütlevad, et tema arvuti on ostetud aastal 2001 ja kuidas te siis ei tea mis protsessor sees on, küsides, kas on tegemist AMD või inteli protsessoriga, vaadatakse sind, et sa ikka täis moron. Peaks fakiir olema kui ma teaks kõikide eesti elanike koduseid arvuteid ja nende konfe.
|
|
Kommentaarid: 293 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
1 :: |
1 :: |
260 |
|
tagasi üles |
|
 |
Rasmus
HV veteran
liitunud: 30.12.2002
|
05.04.2005 14:11:30
|
|
|
Paraku on ka väga noori meessoost kliente vanuses 14-17, kes käivad arvutikaupluses "haridust" saamas ja kuigi ma mõistan, et klient on kuningas, tekitab see siiski natuke pahameelt, kui ma pean mingi jõnglase lõpututele küsimustele vastama ja samas silmanurgast näen, kuidas kindla ostusooviga klient uksest välja astub. Loomulikult on müüjal kohustus klienti informeerida tooteomadustest jms parameetritest, aga sellisel tasemel "koolitust" siiski müüjalt nõuda ei saa.
_________________ Rakvere parasiit |
|
Kommentaarid: 50 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
1 :: |
47 |
|
tagasi üles |
|
 |
kraaks
HV kasutaja

liitunud: 04.02.2002
|
05.04.2005 23:41:41
|
|
|
Paraku on ka väga noori meessoost kliente vanuses 14-17, kes käivad arvutikaupluses "haridust" saamas ja kuigi ma mõistan, et klient on kuningas, tekitab see siiski natuke pahameelt, kui ma pean mingi jõnglase lõpututele küsimustele vastama ja samas silmanurgast näen, kuidas kindla ostusooviga klient uksest välja astub. Loomulikult on müüjal kohustus klienti informeerida tooteomadustest jms parameetritest, aga sellisel tasemel "koolitust" siiski müüjalt nõuda ei saa.
------
siis tuleb võtta tööle veel üks müüja, ja see jõnglane,
saades "hariduse" , tuleb sulle poodi tagasi.
sest too jõnglane usaldab sind.
ja jõnglased kasvavad, saavad targemaks ja soovitavad neid,
kes neile "hariduse andsid".....
_________________ lillekasvatus.ee |
|
Kommentaarid: 4 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
2 |
|
tagasi üles |
|
 |
DesertFox
HV kasutaja
liitunud: 28.01.2005
|
06.04.2005 01:14:49
|
|
|
Inimesed ei kipu tegema kõvakettal ja mälul vahet ka tänapäeval...
Peale selle on probleem selles, et protsessoriks peetakse seda, mis on korpuse sees... koos korpusega... arvutiks peetakse koos monitoriga...
Kuna ise töötan K-Hoolduses ja klient helistab ja küsib, mida kaasa peab võtma, siis peab neile igaksjuhuks alati selgeks tegema, et ärge klaviatuuri kaasa võtke(kui on jutust aru saada, et on arvuti viga), monitori ammugi mitte... on ju mõni ka võtnud kogu kupatuse kaasa
_________________ tihti nähakse pindu teise silmades, samas ei panda tähele, kui palk enda omas... |
|
Kommentaarid: 7 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
1 :: |
0 :: |
6 |
|
tagasi üles |
|
 |
Rasmus
HV veteran
liitunud: 30.12.2002
|
06.04.2005 08:18:26
|
|
|
kraaks kirjutas: |
siis tuleb võtta tööle veel üks müüja, ja see jõnglane,
saades "hariduse" , tuleb sulle poodi tagasi.
sest too jõnglane usaldab sind.
ja jõnglased kasvavad, saavad targemaks ja soovitavad neid,
kes neile "hariduse andsid".....  |
Isiklik kogemus näitab risti vastupidist. Kuna selline jõnglane on vägagi rahatundlik, siis minnakse eelkõige sinna, kus on odavam. Sellist koolitust arvutikauplus korraldama ei pea. Selline asi on tasuline.
Kui ma lähen kingapoodi, siis ma ikkagi tean, milliseid kingi ma tahan ja üldiselt mis olla võiks. Inimesed ei vaevu absoluutselt eeltööd tegema, vaid marsivad arvutikauplusse sisse ja nõuavad et vat mina tahan nüüd endale arvutit. Kui küsida, et mis siis sellise arvutiga tegema hakatakse, on vastus "ma ei tea" väga kiire tulema. Kui sa lähed kingakauplusse, siis sealne kauplusetöötaja ju ei uuri, et mida nende kingadega tegema hakatakse. Lihtsalt ebapädevus on probleemiks.
_________________ Rakvere parasiit |
|
Kommentaarid: 50 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
1 :: |
47 |
|
tagasi üles |
|
 |
|