Avaleht
uus teema   vasta Tarkvara »  Arvutimängude foorum »  America's Army märgi kõik teemad loetuks
märgi mitteloetuks
vaata eelmist teemat :: vaata järgmist teemat
mine lehele eelmine  1, 2, 3 ... 129, 130, 131 ... 258, 259, 260  järgmine
Hinnavaatlus :: Foorum :: Uudised :: Ärifoorumid :: HV F1 ennustusvõistlus :: Pangalink :: Telekavad :: HV toote otsing
autor
sõnum Saada viide sõbrale.  :: Teata moderaatorile teata moderaatorile
otsing:  
Riivo
HV Guru
Riivo

liitunud: 23.02.2004



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 23.03.2005 11:36:31 vasta tsitaadiga

darkplayr kirjutas:
riivo21 kirjutas:
kas mäng kasutab ka dx 9 efekte? nagu ps ja vs 2.0

Hetkel ei kasuta...tulevikus kui Unreal 3 mootorile üle porditakse asi siis kasutavad juba kes teab mis PS ja VS icon_smile.gif
nii et ti4200 võtab mängust viimase? icon_razz1.gif
Kommentaarid: 233 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 221
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
lumm
HV vaatleja
lumm

liitunud: 08.11.2003




sõnum 23.03.2005 13:44:30 vasta tsitaadiga

DrZ kirjutas:
kas keegi teab kuda userini s teha siukest bindi et näiteks num1= ja siis paneks mingid teatud gamma ,contrast , i birghtness settingud ? (kui nuppu vajutad ) icon_question.gif


Kas klaviatuuril olevad F10, F11 ja F12 nupud ei sobigi enam?
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Kaivo
HV kasutaja

liitunud: 16.05.2004




sõnum 26.03.2005 21:47:38 vasta tsitaadiga

10 000 piir jäi ületamatta,kompule ei pidand vastu eriti ja Ghoster pedekate GMA klanni pärast
_________________
Tracker------------------->-Dra[EST]coN-<-------------------
Kommentaarid: 2 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 2
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
vilkuur
HV kasutaja
vilkuur

liitunud: 20.02.2004




sõnum 27.03.2005 01:20:20 vasta tsitaadiga

Kaivo kirjutas:
10 000 piir jäi ületamatta,kompule ei pidand vastu eriti ja Ghoster pedekate GMA klanni pärast


nii matemaatilises, kui AAt vaatevinklist võttes, jäi ikka palju puudu icon_razz1.gif
muidu suht norm thumbs_up.gif
mis map?

_________________
The first principle is that you must not fool yourself — and you are the easiest person to fool.
Kommentaarid: 100 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 95
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum mine selle kasutaja kodulehele
Kaivo
HV kasutaja

liitunud: 16.05.2004




sõnum 27.03.2005 08:50:37 vasta tsitaadiga

Urban Assault.
Järgmine nädal üritan uuesti igatahes.

_________________
Tracker------------------->-Dra[EST]coN-<-------------------
Kommentaarid: 2 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 2
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
IffikaS
Kreisi kasutaja
IffikaS

liitunud: 17.09.2003



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 27.03.2005 20:39:44 vasta tsitaadiga

7h järjest, see on juba haige
_________________
beer_yum.gif
Kommentaarid: 159 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 149
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
raul141
HV veteran
raul141

liitunud: 17.05.2003




sõnum 27.03.2005 21:23:33 vasta tsitaadiga

IffikaS kirjutas:
7h järjest, see on juba haige

jah ,nagu kasiinos käimine,isegi - punkte on võimalik saada icon_biggrin.gif

_________________
dell somm ding mi poi
Kommentaarid: 22 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 22
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Kaivo
HV kasutaja

liitunud: 16.05.2004




sõnum 28.03.2005 14:12:19 vasta tsitaadiga

Urbanis Westi poolel on sniper mega hea olla.
Eriti mõnna on East cargo võtjaid maha noppida.
Delta Central oli vist see maja ,kus on suur auk seinas.
Istud seal ja nopid.Eriti hea on ,kui nad ei saa aru ka kust lastakse.

_________________
Tracker------------------->-Dra[EST]coN-<-------------------
Kommentaarid: 2 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 2
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Buratino
HV kasutaja
Buratino

liitunud: 19.05.2004




sõnum 28.03.2005 20:11:25 vasta tsitaadiga

Kaivo kirjutas:
Urbanis Westi poolel on sniper mega hea olla.
Eriti mõnna on East cargo võtjaid maha noppida.
Delta Central oli vist see maja ,kus on suur auk seinas.
Istud seal ja nopid.Eriti hea on ,kui nad ei saa aru ka kust lastakse.


oo jaaa, sniper on urbanis hea olla, ise passin reeglina kolmes erikohas, yhekaupa nii kaua, kui keegi avastab, et ma igakord seal olen, siis vahetan kohta, sest muidu see vend spets jookseb kohe peale ja lähedalt ei jõua ju midaig teha,aga lemmik koht on see http://www.zone.ee/jrkas/snipe.JPG
mängu jooksul 3-4 venda ikka kukub, vahest juhtub,et keegi tuelb sealt trepist, siis pole muidugi midagi teha,a ga kui nad aknast välja tormavad, siis jõuab tuki kätte võtta ja maha lasta veel. Muidugi tasub alustada Westi poolel ja ka lõpupoole kui vaiksem, veits sealt nurga tagant ka välja liikuda vahetevahel.
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
vilkuur
HV kasutaja
vilkuur

liitunud: 20.02.2004




sõnum 28.03.2005 21:37:41 vasta tsitaadiga

Kõigile neile, kellele hirmsasti meeldib ja nad arvavad, et on hirmus head snaiperid 8) , soovitan proovida sihukest asja http://www.gddinc.com/long_range_shooting_simulator.html , klikake demo peale ja proovige icon_razz1.gif .
Ehk annab miski arusaamise, et sniper olla polegi nii lihtne, et muudkui kõmmututa icon_wink.gif .

_________________
The first principle is that you must not fool yourself — and you are the easiest person to fool.
Kommentaarid: 100 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 95
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum mine selle kasutaja kodulehele
[]Wiz4rd
HV vaatleja

liitunud: 15.04.2004




sõnum 28.03.2005 22:10:53 vasta tsitaadiga

raul141 kirjutas:
IffikaS kirjutas:
7h järjest, see on juba haige

jah ,nagu kasiinos käimine,isegi - punkte on võimalik saada icon_biggrin.gif


ma ei kas see on haige aga kõva mees peab olema et sellist mappi 7 tundi järjest teha.
ma olen ise seda mappi natuke üle 3 tunni järjest teind ja saand 122 killi.
draakon hea üritus thumbs_up.gif proovi teha 15 tunnise sesiooniga 1001 killi 8) nagu see tüüp http://aaotracker.4players.de/usertracker.php?userid=157578
Kommentaarid: 2 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 2
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
gemini
HV Guru

liitunud: 03.12.2001




sõnum 28.03.2005 22:11:02 vasta tsitaadiga

vilkuur kirjutas:
Kõigile neile, kellele hirmsasti meeldib ja nad arvavad, et on hirmus head snaiperid 8) , soovitan proovida sihukest asja http://www.gddinc.com/long_range_shooting_simulator.html , klikake demo peale ja proovige icon_razz1.gif .
Ehk annab miski arusaamise, et sniper olla polegi nii lihtne, et muudkui kõmmututa icon_wink.gif .

Ouch, kui raske icon_eek.gif
Kommentaarid: 75 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 3 :: 2 :: 61
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
vilkuur
HV kasutaja
vilkuur

liitunud: 20.02.2004




sõnum 28.03.2005 23:25:44 vasta tsitaadiga

icon_lol.gif icon_lol.gif
arvesta veel, et snaiperil on tavaliselt(enamasti) võimalus 1 lasule


palju skoor oli gem icon_question.gif

_________________
The first principle is that you must not fool yourself — and you are the easiest person to fool.
Kommentaarid: 100 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 95
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum mine selle kasutaja kodulehele
gemini
HV Guru

liitunud: 03.12.2001




sõnum 28.03.2005 23:50:27 vasta tsitaadiga

Kuule, ma paari rounndi aint proovisingi.. Mingi 8 sain esimeses voorus icon_neutral.gif
Kommentaarid: 75 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 3 :: 2 :: 61
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Kaivo
HV kasutaja

liitunud: 16.05.2004




sõnum 28.03.2005 23:54:51 vasta tsitaadiga

Kui AA läheb Unreal 3 mootorile üle siis võiks tulla ka see tuule efekt.
Selline asi arendaks skille kõvasti ja oleks huvitavam.

_________________
Tracker------------------->-Dra[EST]coN-<-------------------
Kommentaarid: 2 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 2
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
g-nome
Kreisi kasutaja
g-nome

liitunud: 07.11.2002




sõnum 29.03.2005 01:02:20 vasta tsitaadiga

jah, ning double-jump 8)
Kommentaarid: 6 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 6
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum mine selle kasutaja kodulehele
anorex
HV vaatleja

liitunud: 21.12.2004




sõnum 29.03.2005 15:27:26 vasta tsitaadiga

kas keegi võiks öelda mis see "Test Tour" on... kui lähed
http://login.americasarmy.com/member.php
sinna aadressile ja logid sisse, siis kõige viimane map nagu oleks mingisugune Test Tour.... ??? icon_eek.gif
Kas kellelgil on aimu mis asi see on.... ? või on mingi uus osa tulemas... ?
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Buratino
HV kasutaja
Buratino

liitunud: 19.05.2004




sõnum 29.03.2005 21:57:55 vasta tsitaadiga

mul jääb see veits arusaamatuks vahel,et kui ma tahan näiteks sniper olla, siis see vend, kes seal ennem on oma 7 raundi tavaliselt ära ja siis viskab kõik kõrvale tulpa, et kõik valivad uuesti, kuigi panen nagu ennast acceptima, saab tema või keegi teine sinna ikkagi ennem, mis teema on, mul pole aega tundide viisi passida ja oodada, vak,aga jah
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Le Inc
HV Guru
Le Inc

liitunud: 06.09.2002



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 30.03.2005 08:31:30 vasta tsitaadiga

link :: Mildot reticle manual

Pikendan Vilkuri teemat snaiprite kohta. Üsna hää õpetus kuidas kasutada mildot reticle ehk neid pisikesi punne mis snaipri risiti peal asetsevad, objekti kauguse hindamiseks, mis omakorda määravad ära mitu clicki pead sihikuta alla/üles keerama. Link on on üleval!

Buratino. See kes on kauem serveris olnud (loeb ka suurem honor), saab relva valikul eelise. Muidugi loevad ka eelmise sessi punktid.
Kommentaarid: 56 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 54
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
raul141
HV veteran
raul141

liitunud: 17.05.2003




sõnum 30.03.2005 09:41:46 vasta tsitaadiga

Le Inc, kuule kuidas muidu see relval siis see kliki tegemine käib,mis nuppudega.minu jaoks täiesti uudis.kas 2.3 versioonis snaiper peab jooksmise,tuulega ka arvestama? icon_eek.gif
_________________
dell somm ding mi poi
Kommentaarid: 22 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 22
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Le Inc
HV Guru
Le Inc

liitunud: 06.09.2002



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 30.03.2005 10:19:20 vasta tsitaadiga

raul141 kirjutas:
Le Inc, kuule kuidas muidu see relval siis see kliki tegemine käib,mis nuppudega.minu jaoks täiesti uudis.kas 2.3 versioonis snaiper peab jooksmise,tuulega ka arvestama? icon_eek.gif


Minu teada tuule mõju ei arvestata (pealegi hakkab see mõju avaladama alles suurtel kaugustel, ehk alas kus mängus on paks udu). Aga ettesihtimise vajadus ju on praegugi AA's olemas.

Klikk või minut (nurga minut, sekund jne.) keeratakse peale või maha, olenevalt objekti kaugusest ja kõrgusest. Õige kauguse määramiseks kasutatakse neid pisikesi punktikesi sihiku niidil, mille abil saab kindlaks teha objekti suuruse ning teatud valemit kasutades saad arvutada kauguse. Saadud kaugus määrab ära mitu klikki pead sihikut üles/alla kruttima, selle arvu saad spetsiaalsest, igale relvale omasele, "relvakaardist" (arvestab kuuli raskust, kiirust jne.) Lisaks pead arvestama koha kõrgusega maapinnast (hõre õhk ja ka külm välistemperatuur vähendavad märkimisväärselt püssirohu plahvatusel tekkivat gaasi tõukejõudu). Muidugi ei tohi ära unustada tuult, mida kompenseeritakse vastavalt tema suunale külje peal asetseva "nupuga". Mida kaugemal asub objekt, seda suurem on tuule mõju, ka see on relvakaardil kirjas (antakse mingi arv tuule kiirusele 1 miil/tunnis).
Sarnaselt toimub ka nö. ette sihtimine nende sihiku punktide abil, kuna teades objekti kaugust saame välja arvutada ka mitu meetrit on kahe punkti vahe ning teades liikuva objekti kiirust (ka kaugust loomulikult) ja kuuli liikumise kiirust, saab ära määrata vajaliku ettesihtimise maa.
Lühidalt öeldes on see omaette teadus, millest mul pole suur aimugi icon_wink.gif

Parema tunnetuse ja kuulilangemist saad proovida ja näha Operation Flashpoindis, kus vajadusel saad nähtavat ala nihutada 5 km. Seal on kohe üks lühike mõnus missioon, kus pead mäe otsast pundi venkusid surnuks tulistama, M21 snaiperrelvaga (USA). Minu teada ka OPFP ei arvesta tuule mõju.
Kommentaarid: 56 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 54
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Herr Kurm
Piiratud kasutaja
Herr Kurm

liitunud: 25.03.2004




sõnum 30.03.2005 17:10:42 vasta tsitaadiga

pole mõtet arvutama hakata, kuan lihtsam on harjutada alguses lastes umbes, ja siis kui juba kogemus käes läheb asi tegelikult üsnagi lihtsaks. Aju teeb ise selle arvutamistöö ära, niiet et ei pea papre peal nikerdama hakkama
_________________
-logod, firmaidentiteet, küljendamine, flash-
-portfolio-
Kommentaarid: 25 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 2 :: 1 :: 19
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum mine selle kasutaja kodulehele
oth
HV vaatleja
oth

liitunud: 21.10.2003




sõnum 30.03.2005 22:01:02 vasta tsitaadiga

Kui paljudes serverites kõrge pingi peale permanentselt bannitakse? Minul kahes õnnestunud saada. Kusjuures adminid tunduvad vaatavat mängijate tabelit, mitte reaalset yhenduse kiirust. Esimesel korral sain surma hetkel, kui ping oli yleval ning seda kõigil mängijail (pärast surma jääb sinu ping'i number tabelis fikseerituks), teisel korral kohe pärast sisselogimist. Mõlemal juhul näitas 'stat net' täiesti normaalset yhendust so 120...180.
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Le Inc
HV Guru
Le Inc

liitunud: 06.09.2002



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 31.03.2005 09:54:47 vasta tsitaadiga

Herr Kurm kirjutas:
pole mõtet arvutama hakata, kuan lihtsam on harjutada alguses lastes umbes, ja siis kui juba kogemus käes läheb asi tegelikult üsnagi lihtsaks. Aju teeb ise selle arvutamistöö ära, niiet et ei pea papre peal nikerdama hakkama


Mängus ei ole sul aegagi arvutada (kui sa just geenius pole) ega ka vajadust. Aga tegelikus elus ei saaks sa 500 m pealt ilma kalkuleerimiseta isegi kuuri uksele pihta icon_wink.gif
Kommentaarid: 56 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 54
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Vananematu
HV veteran
Vananematu

liitunud: 28.09.2003




sõnum 31.03.2005 10:56:07 vasta tsitaadiga

njah, pool kilti ikkagi.
Kommentaarid: 31 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 1 :: 28
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
näita postitusi alates eelmisest:   
uus teema   vasta Tarkvara »  Arvutimängude foorum »  America's Army mine lehele eelmine  1, 2, 3 ... 129, 130, 131 ... 258, 259, 260  järgmine
[vaata eelmist teemat] [vaata järgmist teemat]
 lisa lemmikuks
näita foorumit:  
 ignoreeri teemat 
sa ei või postitada uusi teemasid siia foorumisse
sa ei või vastata selle foorumi teemadele
sa ei või muuta oma postitusi selles foorumis
sa ei või kustutada oma postitusi selles foorumis
sa ei või vastata küsitlustele selles foorumis
sa ei saa lisada manuseid selles foorumis
sa võid manuseid alla laadida selles foorumis



Hinnavaatlus ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.