Hinnavaatlus
:: Foorum
:: Uudised
:: Ärifoorumid
:: HV F1 ennustusvõistlus
:: Pangalink
:: Telekavad
:: HV toote otsing
|
|
autor |
|
z@ke
Kreisi kasutaja

liitunud: 21.12.2003
|
10.01.2005 20:26:48
|
|
|
www.roseon.com 10 päeva vana mäng. tasuta MMORPG. Suht anime. on vaeva nähtud soovitan!
|
|
Kommentaarid: 60 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
58 |
|
tagasi üles |
|
 |
System
HV kasutaja
liitunud: 03.03.2004
|
10.01.2005 21:00:10
|
|
|
IceUul kirjutas: |
TO System ja Koroman
EQ2 on hack-n-slashist vägagi kaugel olev asi. EQ2-s on muidu samasugune võitlussüsteem nagu WoW-s, äkki sellest teate miskit...
Craftimisega saab EQ2-s ikka hetkel väga julmalt raha teenida, umbes nii 10x-30x kordselt saab craftmimisele kulunud raha tagasi... Kõige tulusam raha tegemis allikas hetkel mängus. Reaalsemat craftimist pole kuskil ma näinud...
Eks ma kunagi kirjuta sellest pikemalt EQ2 teema alla.
Ma ütlen ausalt, wish tundus EQ2-ga võrreldes paras hack-n-slash ja guild wars on lausa diablo ja ei kuulu üldse MMORPG alla. |
No everquest 1 olen ma pelanud, craftimine oli seal omal kohal, aga hack and slash oli ta sellegi poolest.
Mõtlen seda, et pidi tapma, tapma, tapma jne. ja said lvli. Wishis lvl'id puuduvad. Kõik on skillidele üles ehitatud. Pole üldse oluline, mis kolle sa tapad. Põhiline on see, et sa midagi lööd ja saad skillile mõne protsendi otsa. Ma ei ütle, et eq 2 kehva on vaid, et wish oli/on üks ainulaadsemaid mmorpg-si seni. Graafika ei huvita mind enam, kuna see on ainuke asi mis mmorpg'des tänapäeval muutub ( ega ta wishilgi kehva polnud ). Nagu eelnevalt mainitud on see esimene pela millel nn.
live content on.
_________________ Tuli vaikselt, tuli tasa. Varjud jättis seintele ja maha. |
|
Kommentaarid: 14 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
13 |
|
tagasi üles |
|
 |
smike
HV vaatleja
liitunud: 15.03.2004
|
11.01.2005 09:22:06
|
|
|
Ise leian, et ilma full PvP (mida on loomulikult väga raske mängu nii sisse tuua, et enamus rahul ja griefing miinimumini viidud oleks) võimaluseta on MMORPG kohitsetud. Eriti veel sellised carebear MMORPG'd nagu EQ ja tema kloonid. Kuhu jääb põnevus? MOBide tapmisse? Tundide kaupa craftimine või gathering on teie arust hea aja viitmise meetod?
EQ ja tema kloonid on minu jaoks selliste inimeste meelelahutus, kes eriti mõelda ei viitsi, kuid omavad HIIGLASLIKES kogustes vaba aega. Mäng ei vaja mitte niivõrd skilli, vaid no-lifemist, et leveldada.
Pealegi ärge tulge üldse midagi ajama, et need pole H 'n' Slash. See ei muuda asja kui peab vahepeal mingis kindlas järjekorras spelli aktiveerima või iga viie sekundi tagant "turbo-mega-giga-attacki" nuppu vajutama. H 'n' Slash on nad nii-ehk-nii (mitte, et see tingimata halb oleks, mingi aeg on tõesti lõbus).
Esimesed kuu aega võib ju huvitav olla, aga kuidas suudate te seda edasi mängida? Seletage ka mulle palun.
|
|
Kommentaarid: 5 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
5 |
|
tagasi üles |
|
 |
Auron
HV Guru

liitunud: 19.08.2003
|
11.01.2005 10:21:14
|
|
|
smike kirjutas: |
Ise leian, et ilma full PvP (mida on loomulikult väga raske mängu nii sisse tuua, et enamus rahul ja griefing miinimumini viidud oleks) võimaluseta on MMORPG kohitsetud. |
Seda küll, et PvP teeb kõvasti põnevamaks aga sellises mängus nagu EQ2 poleks küll mingit põnevust kui mingi high level char ringi jookseks ja niisama naljaviluks karjakaupa njuupareid tapaks, arvestades seda kuisuurt rolli mängib equipment ja kui nu** on seda uuesti tagasi saada nullist.
tsitaat: |
EQ ja tema kloonid on minu jaoks selliste inimeste meelelahutus, kes eriti mõelda ei viitsi, kuid omavad HIIGLASLIKES kogustes vaba aega. Mäng ei vaja mitte niivõrd skilli, vaid no-lifemist, et leveldada. |
Täitsa nõus aga ideena selle mängu idu nagu ongi see, et sa otseselt ei peagi jõudma kuhugi vaid lihtsalt nagu oleskled ja elad elu vaikselt nagu päriseltki Ei ole mingit tohutut eesmärki lüüa maha level 1000 kuri traakon kes maailma tahab pimedusse matta ja siis saada mingeid õnnitlussõnumeid ekraanile, et "palju õnne oled, nädal aega mängind ja juba mäng läbi".Pealegi suht vähesed viitsiks niipikka mängu mängida kui seal igakord sisselogides ja mängides oleks närvid pingul ja käsi väriseks kuna mingit meletut nu**i ja skilli mäng vajaks.
tsitaat: |
Pealegi ärge tulge üldse midagi ajama, et need pole H 'n' Slash. See ei muuda asja kui peab vahepeal mingis kindlas järjekorras spelli aktiveerima või iga viie sekundi tagant "turbo-mega-giga-attacki" nuppu vajutama. H 'n' Slash on nad nii-ehk-nii (mitte, et see tingimata halb oleks, mingi aeg on tõesti lõbus). |
Nu Baldurs gate on samamoodi siis hack'n slash kus vajutad attacki nuppu ja siis vahepeal valid mis spelle paned jne.
|
|
Kommentaarid: 152 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
129 |
|
tagasi üles |
|
 |
koroman
HV vaatleja
liitunud: 28.05.2004
|
11.01.2005 10:30:30
|
|
|
Craftimist on alati raske alustada aga kui juba alustad siis ei saa pidama
Tekivad püsikliendid ning teadmine et ainult sina oled üks vähestest kes teeb mingit Adamantium Sword of Doom-i annab ikka päris palju juurde
|
|
tagasi üles |
|
 |
Paganarh
Kreisi kasutaja

liitunud: 16.09.2004
|
11.01.2005 10:37:21
|
|
|
bloodyone kirjutas: |
Njha siis nagu ei tasu või. Befor ja afther screenid on ikka küll metsikult erinevad |
numaitea, ma mängin küll AO classicut ja pole häda midagi. mis see graafika ikka ära on, mäng on tähtis.
ja ei ole kuuks ajaks AO ainult. kui enne 15.jaanuari ära regada siis peaks ikka aasta aega olema tasuta
|
|
Kommentaarid: 15 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
13 |
|
tagasi üles |
|
 |
tiith
maxnorm

liitunud: 28.11.2003
|
11.01.2005 13:19:07
|
|
|
NxP kirjutas: |
mis see craftimine on? Mingi teistusugune töö, mitte killimine? |
keegi ütleb mulle vastuse?
|
|
Kommentaarid: 21 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
19 |
|
tagasi üles |
|
 |
smike
HV vaatleja
liitunud: 15.03.2004
|
11.01.2005 13:32:25
|
|
|
Auron kirjutas: |
Seda küll, et PvP teeb kõvasti põnevamaks aga sellises mängus nagu EQ2 poleks küll mingit põnevust kui mingi high level char ringi jookseks ja niisama naljaviluks karjakaupa njuupareid tapaks, arvestades seda kuisuurt rolli mängib equipment ja kui nu** on seda uuesti tagasi saada nullist. |
Loomulikult olen ma nõus, et kuudepikkuse rutiiniga saadud varustuse kaotamine on suur löök igale mängijale, aga siin tulekski leida kesktee, kus varustuse hankise protsess oleks piisavalt lihtne või piisavalt lõbus, et mitte masendusse sattuda. Ja äkki aitaks skill-based süsteem, kus konkurentsivõimelise (mitte supertugeva, aga just sellise, et saaks juba PvP avtionist mingil määral ise ka osa võtta) tegelase saaks tehtud mõne päevaga.
tsitaat: |
Täitsa nõus aga ideena selle mängu idu nagu ongi see, et sa otseselt ei peagi jõudma kuhugi vaid lihtsalt nagu oleskled ja elad elu vaikselt nagu päriseltki Ei ole mingit tohutut eesmärki lüüa maha level 1000 kuri traakon kes maailma tahab pimedusse matta ja siis saada mingeid õnnitlussõnumeid ekraanile, et "palju õnne oled, nädal aega mängind ja juba mäng läbi".Pealegi suht vähesed viitsiks niipikka mängu mängida kui seal igakord sisselogides ja mängides oleks närvid pingul ja käsi väriseks kuna mingit meletut nu**i ja skilli mäng vajaks. |
Jällegi pean ka mina nõustuma, aga ärme unusta, et see ei ole siiski päris elu, vaid fantaasiamaailm mis on peale õllekapa ja sepatöö ka täis ohte ja võimalusi sul endal ohuks olla. Muidugi võib väita, et selleks ongi igasugused karvased ja sulelised kes tahavad sust koogelmoogelit teha, aga nende tapmine on minu arust rutiinne ja pikapeale ennast ammendav tegevus. Muidugi on olemas tugevamad kollid, aga nende tapmine on üldjoontes samasugune, lihtsalt peab paar sõpra appi kutsuma.
Toon lihtsa näite: Kaua sa ikka viitsid üksinda või sõbraga *sisesta meelepärane actionmäng* bottide vastu mängida (hoolimata sellest, et nende AI on parem kui üheski MMORPGs veel aastaid näha saab). Varem või hiljem tahaks ikkagi omavahel jõudu proovida.
Loomulikult ma ei väida, et MMORPG peaks olema MMOFPS, aga natuke võiks ju neist õppust võtta.
tsitaat: |
Nu Baldurs gate on samamoodi siis hack'n slash kus vajutad attacki nuppu ja siis vahepeal valid mis spelle paned jne. |
Pole küll BG eriti mänginud, aga olen kindel, et seal, nagu ka igas teises pädevas SP rollikas on võimalus end ebamugavatest võitlustest välja keerutada. Pealekauba on võtlusel ja võitlusel ikka vahe tegelikult olemas. Laias laastus võttes on Diablo ja BG täpselt samasugused, et vehid mõõgaga ja vahepeal laiatad spelle peale, aga kui natuke rohkem uurida, siis hakkavad erinevused juba oluliselt rohkem välja paistma.
NxP kirjutas: |
mis see craftimine on? Mingi teistusugune töö, mitte killimine? |
Craftimine oleks eesti keeles siis...erm...tootmine? Meisterdamine?
Point siis selles, et toormaterjalidest võid midagi kasulikku teha. Võimalusi on erinevates mängudes tohutult, alustades erinevate nõiajookide valmistamisega lõpetades tisleriametiga.
|
|
Kommentaarid: 5 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
5 |
|
tagasi üles |
|
 |
IceUul
Sinu Ema

liitunud: 14.11.2001

|
11.01.2005 14:30:10
|
|
|
Pole mõtet vaielda, EQ2-s ei kaota keegi oma varustust mitte kunagi ja PvP lisatakse kah future patchidega juurde. Ma olen selles lausa väga kindel nüüd juba, ise asi on, mis kujul see olema saab.
EQ2 on puhtalt levelipõhine mäng... ei pea sugugi kogu aeg nürilt mingeid kolle killima, levelite tõstmiseks on palju enim mooduseid...
|
|
Kommentaarid: 213 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
1 :: |
4 :: |
184 |
|
tagasi üles |
|
 |
koroman
HV vaatleja
liitunud: 28.05.2004
|
11.01.2005 14:46:54
|
|
|
www.projectwish.com
Et siis proovitakse wish-i elustada, viskasin lingi favorites alla, vaatan aegajalt, äkki neil õnnestub midagi
|
|
tagasi üles |
|
 |
System
HV kasutaja
liitunud: 03.03.2004
|
11.01.2005 14:50:18
|
|
|
Kõige parem pvp mida mina tean on dark age of camelotis. Vägev on nonstop losse ja maad vallutada.
_________________ Tuli vaikselt, tuli tasa. Varjud jättis seintele ja maha. |
|
Kommentaarid: 14 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
13 |
|
tagasi üles |
|
 |
Atren
HV vaatleja
liitunud: 31.07.2002
|
13.01.2005 11:12:00
|
|
|
Kui ma nüüd õieti mäletan oli Wish palju võimsama süsteemiga kui nii EQ ning Wow. Mõte oli dünaamilises maailmas (loll mõiste jah, kuid ma proovin seletada). Teisisõnu GM või kuidas neid ka kutsuda kaasavad mängijad maailma kujundamisse kasutades selleks igasuguseid viise (nagu kohapeal välja mõeldud questid mitte varem valmis kirjutatud ning nii edasi) . Varjukülg oli kuumaks, mis oli midagi nagu 40 dollari ringis plaanitud aasta tagasi?
|
|
Kommentaarid: 1 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
1 |
|
tagasi üles |
|
 |
R A T
HV veteran

liitunud: 21.04.2004
|
13.01.2005 14:10:35
|
|
|
Kõige parem PvP on uo sphere 55x baasil serveritel
Ja seda mitte mõõkade või vibudega, vaid maagiaga. Relvad on teisel tähtsusel...
LOS (Line of sight) on seal põhiasi, mis nuubid veteranidest eristab, või öelda, et lihtne see pole, hehe
_________________ Jogani pogani pooh |
|
Kommentaarid: 33 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
1 :: |
31 |
|
tagasi üles |
|
 |
System
HV kasutaja
liitunud: 03.03.2004
|
13.01.2005 15:20:08
|
|
|
Atren kirjutas: |
Kui ma nüüd õieti mäletan oli Wish palju võimsama süsteemiga kui nii EQ ning Wow. Mõte oli dünaamilises maailmas (loll mõiste jah, kuid ma proovin seletada). Teisisõnu GM või kuidas neid ka kutsuda kaasavad mängijad maailma kujundamisse kasutades selleks igasuguseid viise (nagu kohapeal välja mõeldud questid mitte varem valmis kirjutatud ning nii edasi) . Varjukülg oli kuumaks, mis oli midagi nagu 40 dollari ringis plaanitud aasta tagasi? |
Selle nimi ongi "live content", kuumaks pidi tulema 14.90.
_________________ Tuli vaikselt, tuli tasa. Varjud jättis seintele ja maha. |
|
Kommentaarid: 14 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
13 |
|
tagasi üles |
|
 |
Driftmoon
Kreisi kasutaja

liitunud: 22.09.2002
|
13.01.2005 20:36:07
|
|
|
Konks kirjutas: |
mina mängin Prince of Qin online-i (se tasuta veel) |
Uuendan oma vana posti.Nüüd on mäng p2p,kuid free trial on 30 päeva.Soovitan proovida,
http://woq.edenii.com/
|
|
Kommentaarid: 35 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
1 :: |
34 |
|
tagasi üles |
|
 |
bloodyone
HV kasutaja

liitunud: 14.06.2004
|
27.01.2005 21:52:22
|
|
|
GunBOund mitt küll mmorpg kuid täiega lahe online game vahelduseks. Sarnaneb wormsile. http://gunbound.net
|
|
Kommentaarid: 5 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
4 |
|
tagasi üles |
|
 |
incognito
Kreisi kasutaja

liitunud: 19.02.2004
|
27.01.2005 22:07:45
|
|
|
DragonRajat ka keegi mängib veel? ons mõni server kus ilma maksmata pelada saaks?
|
|
Kommentaarid: 62 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
56 |
|
tagasi üles |
|
 |
Negative
Kreisi kasutaja

liitunud: 18.09.2003
|
|
Kommentaarid: 49 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
1 :: |
1 :: |
42 |
|
tagasi üles |
|
 |
bloodyone
HV kasutaja

liitunud: 14.06.2004
|
|
Kommentaarid: 5 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
4 |
|
tagasi üles |
|
 |
System
HV kasutaja
liitunud: 03.03.2004
|
29.01.2005 01:39:04
|
|
|
RoE oli hea, kui veel kunagi aasta-kaks tagasi closed beta oli. Community oli tasemel.
Kahjuks enam pelada ei viitsi, kõrgeima lvl'ga mees oli vist 43 ogre squire.
_________________ Tuli vaikselt, tuli tasa. Varjud jättis seintele ja maha. |
|
Kommentaarid: 14 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
13 |
|
tagasi üles |
|
 |
CRS
HV kasutaja

liitunud: 03.07.2004
|
09.02.2005 16:26:05
|
|
|
Anarchy Online saab minult parima hinde , ja on praegu tasuta aastase kampaaniaga , laed alla , regad ära ja pelad
_________________ It's like Christianity! Have you heard the good word of... ME? Let me save you from what I'll do to you if you don't let me save you! |
|
Kommentaarid: 27 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
1 :: |
23 |
|
tagasi üles |
|
 |
Mirage
HV veteran
liitunud: 10.09.2003
|
09.02.2005 18:53:28
|
|
|
smike kirjutas: |
Loomulikult olen ma nõus, et kuudepikkuse rutiiniga saadud varustuse kaotamine on suur löök igale mängijale, aga siin tulekski leida kesktee, kus varustuse hankise protsess oleks piisavalt lihtne või piisavalt lõbus, et mitte masendusse sattuda. Ja äkki aitaks skill-based süsteem, kus konkurentsivõimelise (mitte supertugeva, aga just sellise, et saaks juba PvP avtionist mingil määral ise ka osa võtta) tegelase saaks tehtud mõne päevaga.
|
Selle kohta ma ütlen väga lihtsalt, et on inimesi, kellele PvP meeldib, kellele mitte. Mulle ei lähe see absoluutselt peale, vahet pole, kui palju keegi seda kiidab. -period-
smike kirjutas: |
Toon lihtsa näite: Kaua sa ikka viitsid üksinda või sõbraga *sisesta meelepärane actionmäng* bottide vastu mängida (hoolimata sellest, et nende AI on parem kui üheski MMORPGs veel aastaid näha saab). Varem või hiljem tahaks ikkagi omavahel jõudu proovida.
Loomulikult ma ei väida, et MMORPG peaks olema MMOFPS, aga natuke võiks ju neist õppust võtta.
|
Ei taha jõudu proovida. Simple as that. Ei maksa üldistada liiga palju.
smike kirjutas: |
Pole küll BG eriti mänginud, aga olen kindel, et seal, nagu ka igas teises pädevas SP rollikas on võimalus end ebamugavatest võitlustest välja keerutada. Pealekauba on võtlusel ja võitlusel ikka vahe tegelikult olemas. Laias laastus võttes on Diablo ja BG täpselt samasugused, et vehid mõõgaga ja vahepeal laiatad spelle peale, aga kui natuke rohkem uurida, siis hakkavad erinevused juba oluliselt rohkem välja paistma.
|
Kui need kaks on samasugused nagu 1 tilk vett ja 1 tuleleek. Või öö ja päev. Kuidas võtta. Kui võtta nö. laias laastus, siis nad mõlemad on mängud, jah
Craftimine on selline tore asi, mis tuleb minu puhul näiteks siis arvesse, kui questide tegemisest on parasjagu küllalt saanud veidi asjade valmistamist ja juba jälle seiklema
Hmph. Mis siis mu posti põhiline point on... Lihtsalt mõttetu on vaielda kahe asja vahel, mis ühele meeldib teisele mitte. Kiida palju tahad, ainult ära imesta, kui teisele kohale ei jõua selle nö. "fun factor" või mis iganes.
Ühele meeldib PvP (PK - player killing) teisele mitte. Üks ei saa aru, kuidas teisele selline asi ei saa meeldida. Well guess what, lihtsalt ei meeldi Inimesed on ju väga erinevad...
Samamoodi tegevus(t)e huvitavuse kohta. Craft'imine on fun. Huvitav. Mina arvan nii. Tean inimesi, kes ei arva. Kui näen, et inimene kahtleb siiski, kuna pole proovinud, siis seletan. No et kuidas ja mis ja miks. Kui siis kah ei huvita, siis ei räägi ma temaga enam sellest. Miks ma peakski? Lihtsalt käiks pinda, et "kuule, on ikka vägev küll, ma ikka ei saa aru, kuidas see sulle ei meeldi"
_________________ Terrorists have two eyes, pandas have two eyes. Coincidence? I think not!
><(((°> |
|
Kommentaarid: 78 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
73 |
|
tagasi üles |
|
 |
Djomka
Kreisi kasutaja
liitunud: 23.12.2003
|
09.02.2005 19:05:12
|
|
|
Mirage, aga äkki oskad öelda, et milline mäng sulle meelepärane siis on...
selles suhtes, et tahaks teada nime, sest ka mulle istub craftimine ja kõik sellised asjad, kuna omadest kogemustest tean, et see hack 'n slash tüütab lõpuks ära
|
|
Kommentaarid: 14 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
12 |
|
tagasi üles |
|
 |
Mirage
HV veteran
liitunud: 10.09.2003
|
09.02.2005 22:21:09
|
|
|
Djomka kirjutas: |
Mirage, aga äkki oskad öelda, et milline mäng sulle meelepärane siis on...
selles suhtes, et tahaks teada nime, sest ka mulle istub craftimine ja kõik sellised asjad, kuna omadest kogemustest tean, et see hack 'n slash tüütab lõpuks ära |
Antud hetkel EQ2. Pole peale paari kuud ära tüüdanud
_________________ Terrorists have two eyes, pandas have two eyes. Coincidence? I think not!
><(((°> |
|
Kommentaarid: 78 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
73 |
|
tagasi üles |
|
 |
Tek1
Kreisi kasutaja

liitunud: 30.01.2005
|
10.02.2005 16:31:51
|
|
|
Anarcy Online downloadisin endale nüüd. Hetkel veel arusaamisega suht raskusi kuna pole eriti süvenenud, aga kuna ta on jaanuarini 2006 tasuta siis vast hakkab mingi päev tõsisemalt uurima.
|
|
Kommentaarid: 34 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
33 |
|
tagasi üles |
|
 |
|