Avaleht
uus teema   vasta Tarkvara »  Arvutimängude foorum »  MMO märgi kõik teemad loetuks
märgi mitteloetuks
vaata eelmist teemat :: vaata järgmist teemat
mine lehele eelmine  1, 2, 3 ... 8, 9, 10 ... 21, 22, 23  järgmine
Hinnavaatlus :: Foorum :: Uudised :: Ärifoorumid :: HV F1 ennustusvõistlus :: Pangalink :: Telekavad :: HV toote otsing
autor
sõnum Saada viide sõbrale.  :: Teata moderaatorile teata moderaatorile
otsing:  
z@ke
Kreisi kasutaja
z@ke

liitunud: 21.12.2003




sõnum 10.01.2005 20:26:48 vasta tsitaadiga

www.roseon.com 10 päeva vana mäng. tasuta MMORPG. Suht anime. on vaeva nähtud thumbs_up.gif soovitan!
Kommentaarid: 60 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 58
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
System
HV kasutaja

liitunud: 03.03.2004




sõnum 10.01.2005 21:00:10 vasta tsitaadiga

IceUul kirjutas:
TO System ja Koroman

EQ2 on hack-n-slashist vägagi kaugel olev asi. EQ2-s on muidu samasugune võitlussüsteem nagu WoW-s, äkki sellest teate miskit...

Craftimisega saab EQ2-s ikka hetkel väga julmalt raha teenida, umbes nii 10x-30x kordselt saab craftmimisele kulunud raha tagasi... Kõige tulusam raha tegemis allikas hetkel mängus. Reaalsemat craftimist pole kuskil ma näinud...

Eks ma kunagi kirjuta sellest pikemalt EQ2 teema alla.

Ma ütlen ausalt, wish tundus EQ2-ga võrreldes paras hack-n-slash ja guild wars on lausa diablo ja ei kuulu üldse MMORPG alla.


No everquest 1 olen ma pelanud, craftimine oli seal omal kohal, aga hack and slash oli ta sellegi poolest.
Mõtlen seda, et pidi tapma, tapma, tapma jne. ja said lvli. Wishis lvl'id puuduvad. Kõik on skillidele üles ehitatud. Pole üldse oluline, mis kolle sa tapad. Põhiline on see, et sa midagi lööd ja saad skillile mõne protsendi otsa. Ma ei ütle, et eq 2 kehva on vaid, et wish oli/on üks ainulaadsemaid mmorpg-si seni. Graafika ei huvita mind enam, kuna see on ainuke asi mis mmorpg'des tänapäeval muutub ( ega ta wishilgi kehva polnud ). Nagu eelnevalt mainitud on see esimene pela millel nn.
live content on.

_________________
Tuli vaikselt, tuli tasa. Varjud jättis seintele ja maha.
Kommentaarid: 14 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 13
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
smike
HV vaatleja

liitunud: 15.03.2004




sõnum 11.01.2005 09:22:06 vasta tsitaadiga

Ise leian, et ilma full PvP (mida on loomulikult väga raske mängu nii sisse tuua, et enamus rahul ja griefing miinimumini viidud oleks) võimaluseta on MMORPG kohitsetud. Eriti veel sellised carebear MMORPG'd nagu EQ ja tema kloonid. Kuhu jääb põnevus? MOBide tapmisse? Tundide kaupa craftimine või gathering on teie arust hea aja viitmise meetod?
EQ ja tema kloonid on minu jaoks selliste inimeste meelelahutus, kes eriti mõelda ei viitsi, kuid omavad HIIGLASLIKES kogustes vaba aega. Mäng ei vaja mitte niivõrd skilli, vaid no-lifemist, et leveldada.
Pealegi ärge tulge üldse midagi ajama, et need pole H 'n' Slash. See ei muuda asja kui peab vahepeal mingis kindlas järjekorras spelli aktiveerima või iga viie sekundi tagant "turbo-mega-giga-attacki" nuppu vajutama. H 'n' Slash on nad nii-ehk-nii (mitte, et see tingimata halb oleks, mingi aeg on tõesti lõbus).

Esimesed kuu aega võib ju huvitav olla, aga kuidas suudate te seda edasi mängida? Seletage ka mulle palun.
Kommentaarid: 5 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 5
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Auron
HV Guru
Auron

liitunud: 19.08.2003



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 11.01.2005 10:21:14 vasta tsitaadiga

smike kirjutas:
Ise leian, et ilma full PvP (mida on loomulikult väga raske mängu nii sisse tuua, et enamus rahul ja griefing miinimumini viidud oleks) võimaluseta on MMORPG kohitsetud.


Seda küll, et PvP teeb kõvasti põnevamaks aga sellises mängus nagu EQ2 poleks küll mingit põnevust kui mingi high level char ringi jookseks ja niisama naljaviluks karjakaupa njuupareid tapaks, arvestades seda kuisuurt rolli mängib equipment ja kui nu** on seda uuesti tagasi saada nullist.

tsitaat:
EQ ja tema kloonid on minu jaoks selliste inimeste meelelahutus, kes eriti mõelda ei viitsi, kuid omavad HIIGLASLIKES kogustes vaba aega. Mäng ei vaja mitte niivõrd skilli, vaid no-lifemist, et leveldada.


Täitsa nõus aga ideena selle mängu idu nagu ongi see, et sa otseselt ei peagi jõudma kuhugi vaid lihtsalt nagu oleskled ja elad elu vaikselt nagu päriseltki icon_biggrin.gif Ei ole mingit tohutut eesmärki lüüa maha level 1000 kuri traakon kes maailma tahab pimedusse matta ja siis saada mingeid õnnitlussõnumeid ekraanile, et "palju õnne oled, nädal aega mängind ja juba mäng läbi".Pealegi suht vähesed viitsiks niipikka mängu mängida kui seal igakord sisselogides ja mängides oleks närvid pingul ja käsi väriseks kuna mingit meletut nu**i ja skilli mäng vajaks.


tsitaat:
Pealegi ärge tulge üldse midagi ajama, et need pole H 'n' Slash. See ei muuda asja kui peab vahepeal mingis kindlas järjekorras spelli aktiveerima või iga viie sekundi tagant "turbo-mega-giga-attacki" nuppu vajutama. H 'n' Slash on nad nii-ehk-nii (mitte, et see tingimata halb oleks, mingi aeg on tõesti lõbus).


Nu Baldurs gate on samamoodi siis hack'n slash kus vajutad attacki nuppu ja siis vahepeal valid mis spelle paned jne.
Kommentaarid: 152 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 129
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
koroman
HV vaatleja

liitunud: 28.05.2004




sõnum 11.01.2005 10:30:30 vasta tsitaadiga

Craftimist on alati raske alustada aga kui juba alustad siis ei saa pidama icon_wink.gif

Tekivad püsikliendid ning teadmine et ainult sina oled üks vähestest kes teeb mingit Adamantium Sword of Doom-i annab ikka päris palju juurde icon_razz.gif
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Paganarh
Kreisi kasutaja
Paganarh

liitunud: 16.09.2004




sõnum 11.01.2005 10:37:21 vasta tsitaadiga

bloodyone kirjutas:
Njha siis nagu ei tasu või. Befor ja afther screenid on ikka küll metsikult erinevad


numaitea, ma mängin küll AO classicut ja pole häda midagi. mis see graafika ikka ära on, mäng on tähtis.
ja ei ole kuuks ajaks AO ainult. kui enne 15.jaanuari ära regada siis peaks ikka aasta aega olema tasuta
Kommentaarid: 15 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 13
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
tiith
maxnorm
tiith

liitunud: 28.11.2003




sõnum 11.01.2005 13:19:07 vasta tsitaadiga

NxP kirjutas:
mis see craftimine on? Mingi teistusugune töö, mitte killimine?
keegi ütleb mulle vastuse?
Kommentaarid: 21 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 19
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
smike
HV vaatleja

liitunud: 15.03.2004




sõnum 11.01.2005 13:32:25 vasta tsitaadiga

Auron kirjutas:

Seda küll, et PvP teeb kõvasti põnevamaks aga sellises mängus nagu EQ2 poleks küll mingit põnevust kui mingi high level char ringi jookseks ja niisama naljaviluks karjakaupa njuupareid tapaks, arvestades seda kuisuurt rolli mängib equipment ja kui nu** on seda uuesti tagasi saada nullist.

Loomulikult olen ma nõus, et kuudepikkuse rutiiniga saadud varustuse kaotamine on suur löök igale mängijale, aga siin tulekski leida kesktee, kus varustuse hankise protsess oleks piisavalt lihtne või piisavalt lõbus, et mitte masendusse sattuda. Ja äkki aitaks skill-based süsteem, kus konkurentsivõimelise (mitte supertugeva, aga just sellise, et saaks juba PvP avtionist mingil määral ise ka osa võtta) tegelase saaks tehtud mõne päevaga.
tsitaat:
Täitsa nõus aga ideena selle mängu idu nagu ongi see, et sa otseselt ei peagi jõudma kuhugi vaid lihtsalt nagu oleskled ja elad elu vaikselt nagu päriseltki icon_biggrin.gif Ei ole mingit tohutut eesmärki lüüa maha level 1000 kuri traakon kes maailma tahab pimedusse matta ja siis saada mingeid õnnitlussõnumeid ekraanile, et "palju õnne oled, nädal aega mängind ja juba mäng läbi".Pealegi suht vähesed viitsiks niipikka mängu mängida kui seal igakord sisselogides ja mängides oleks närvid pingul ja käsi väriseks kuna mingit meletut nu**i ja skilli mäng vajaks.

Jällegi pean ka mina nõustuma, aga ärme unusta, et see ei ole siiski päris elu, vaid fantaasiamaailm mis on peale õllekapa ja sepatöö ka täis ohte ja võimalusi sul endal ohuks olla. Muidugi võib väita, et selleks ongi igasugused karvased ja sulelised kes tahavad sust koogelmoogelit teha, aga nende tapmine on minu arust rutiinne ja pikapeale ennast ammendav tegevus. Muidugi on olemas tugevamad kollid, aga nende tapmine on üldjoontes samasugune, lihtsalt peab paar sõpra appi kutsuma.
Toon lihtsa näite: Kaua sa ikka viitsid üksinda või sõbraga *sisesta meelepärane actionmäng* bottide vastu mängida (hoolimata sellest, et nende AI on parem kui üheski MMORPGs veel aastaid näha saab). Varem või hiljem tahaks ikkagi omavahel jõudu proovida.
Loomulikult ma ei väida, et MMORPG peaks olema MMOFPS, aga natuke võiks ju neist õppust võtta.
tsitaat:
Nu Baldurs gate on samamoodi siis hack'n slash kus vajutad attacki nuppu ja siis vahepeal valid mis spelle paned jne.

Pole küll BG eriti mänginud, aga olen kindel, et seal, nagu ka igas teises pädevas SP rollikas on võimalus end ebamugavatest võitlustest välja keerutada. Pealekauba on võtlusel ja võitlusel ikka vahe tegelikult olemas. Laias laastus võttes on Diablo ja BG täpselt samasugused, et vehid mõõgaga ja vahepeal laiatad spelle peale, aga kui natuke rohkem uurida, siis hakkavad erinevused juba oluliselt rohkem välja paistma.


NxP kirjutas:
mis see craftimine on? Mingi teistusugune töö, mitte killimine?

Craftimine oleks eesti keeles siis...erm...tootmine? Meisterdamine?
Point siis selles, et toormaterjalidest võid midagi kasulikku teha. Võimalusi on erinevates mängudes tohutult, alustades erinevate nõiajookide valmistamisega lõpetades tisleriametiga.
Kommentaarid: 5 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 5
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
IceUul
Sinu Ema
IceUul

liitunud: 14.11.2001



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 11.01.2005 14:30:10 vasta tsitaadiga

Pole mõtet vaielda, EQ2-s ei kaota keegi oma varustust mitte kunagi ja PvP lisatakse kah future patchidega juurde. Ma olen selles lausa väga kindel nüüd juba, ise asi on, mis kujul see olema saab.

EQ2 on puhtalt levelipõhine mäng... ei pea sugugi kogu aeg nürilt mingeid kolle killima, levelite tõstmiseks on palju enim mooduseid...
Kommentaarid: 213 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 1 :: 4 :: 184
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
koroman
HV vaatleja

liitunud: 28.05.2004




sõnum 11.01.2005 14:46:54 vasta tsitaadiga

www.projectwish.com

Et siis proovitakse wish-i elustada, viskasin lingi favorites alla, vaatan aegajalt, äkki neil õnnestub midagi icon_wink.gif
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
System
HV kasutaja

liitunud: 03.03.2004




sõnum 11.01.2005 14:50:18 vasta tsitaadiga

Kõige parem pvp mida mina tean on dark age of camelotis. Vägev on nonstop losse ja maad vallutada.
_________________
Tuli vaikselt, tuli tasa. Varjud jättis seintele ja maha.
Kommentaarid: 14 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 13
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Atren
HV vaatleja

liitunud: 31.07.2002




sõnum 13.01.2005 11:12:00 vasta tsitaadiga

Kui ma nüüd õieti mäletan oli Wish palju võimsama süsteemiga kui nii EQ ning Wow. Mõte oli dünaamilises maailmas (loll mõiste jah, kuid ma proovin seletada). Teisisõnu GM või kuidas neid ka kutsuda kaasavad mängijad maailma kujundamisse kasutades selleks igasuguseid viise (nagu kohapeal välja mõeldud questid mitte varem valmis kirjutatud ning nii edasi) . Varjukülg oli kuumaks, mis oli midagi nagu 40 dollari ringis plaanitud aasta tagasi?
Kommentaarid: 1 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 1
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
R A T
HV veteran
R A T

liitunud: 21.04.2004




sõnum 13.01.2005 14:10:35 vasta tsitaadiga

Kõige parem PvP on uo sphere 55x baasil serveritel icon_smile.gif
Ja seda mitte mõõkade või vibudega, vaid maagiaga. Relvad on teisel tähtsusel...
LOS (Line of sight) on seal põhiasi, mis nuubid veteranidest eristab, või öelda, et lihtne see pole, hehe

_________________
Jogani pogani pooh
Kommentaarid: 33 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 1 :: 31
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum mine selle kasutaja kodulehele
System
HV kasutaja

liitunud: 03.03.2004




sõnum 13.01.2005 15:20:08 vasta tsitaadiga

Atren kirjutas:
Kui ma nüüd õieti mäletan oli Wish palju võimsama süsteemiga kui nii EQ ning Wow. Mõte oli dünaamilises maailmas (loll mõiste jah, kuid ma proovin seletada). Teisisõnu GM või kuidas neid ka kutsuda kaasavad mängijad maailma kujundamisse kasutades selleks igasuguseid viise (nagu kohapeal välja mõeldud questid mitte varem valmis kirjutatud ning nii edasi) . Varjukülg oli kuumaks, mis oli midagi nagu 40 dollari ringis plaanitud aasta tagasi?


Selle nimi ongi "live content", kuumaks pidi tulema 14.90.

_________________
Tuli vaikselt, tuli tasa. Varjud jättis seintele ja maha.
Kommentaarid: 14 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 13
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Driftmoon
Kreisi kasutaja
Driftmoon

liitunud: 22.09.2002




sõnum 13.01.2005 20:36:07 vasta tsitaadiga

Konks kirjutas:
mina mängin Prince of Qin online-i (se tasuta veel)

Uuendan oma vana posti.Nüüd on mäng p2p,kuid free trial on 30 päeva.Soovitan proovida,
http://woq.edenii.com/
Kommentaarid: 35 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 1 :: 34
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
bloodyone
HV kasutaja
bloodyone

liitunud: 14.06.2004




sõnum 27.01.2005 21:52:22 vasta tsitaadiga

GunBOund mitt küll mmorpg kuid täiega lahe online game vahelduseks. Sarnaneb wormsile. http://gunbound.net thumbs_up.gif
Kommentaarid: 5 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 4
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
incognito
Kreisi kasutaja
incognito

liitunud: 19.02.2004




sõnum 27.01.2005 22:07:45 vasta tsitaadiga

DragonRajat ka keegi mängib veel? ons mõni server kus ilma maksmata pelada saaks?
Kommentaarid: 62 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 56
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Negative
Kreisi kasutaja
Negative

liitunud: 18.09.2003




sõnum 28.01.2005 00:05:33 vasta tsitaadiga

Tulge kõik d.o online pelama! Väga hea mäng imo.
https://foorum.hinnavaatlus.ee/viewtopic.php?p=1606483#1606483
Kommentaarid: 49 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 1 :: 1 :: 42
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
bloodyone
HV kasutaja
bloodyone

liitunud: 14.06.2004




sõnum 29.01.2005 01:31:33 vasta tsitaadiga

Mis te jamata näppige seda Rubies of eventide
https://foorum.hinnavaatlus.ee/viewtopic.php?p=1623325#1623325
Kommentaarid: 5 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 4
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
System
HV kasutaja

liitunud: 03.03.2004




sõnum 29.01.2005 01:39:04 vasta tsitaadiga

RoE oli hea, kui veel kunagi aasta-kaks tagasi closed beta oli. Community oli tasemel.
Kahjuks enam pelada ei viitsi, kõrgeima lvl'ga mees oli vist 43 ogre squire.

_________________
Tuli vaikselt, tuli tasa. Varjud jättis seintele ja maha.
Kommentaarid: 14 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 13
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
CRS
HV kasutaja
CRS

liitunud: 03.07.2004



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 09.02.2005 16:26:05 vasta tsitaadiga

Anarchy Online saab minult parima hinde , ja on praegu tasuta aastase kampaaniaga , laed alla , regad ära ja pelad thumbs_up.gif
_________________
It's like Christianity! Have you heard the good word of... ME? Let me save you from what I'll do to you if you don't let me save you!
Kommentaarid: 27 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 1 :: 23
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Mirage
HV veteran

liitunud: 10.09.2003



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 09.02.2005 18:53:28 vasta tsitaadiga

smike kirjutas:

Loomulikult olen ma nõus, et kuudepikkuse rutiiniga saadud varustuse kaotamine on suur löök igale mängijale, aga siin tulekski leida kesktee, kus varustuse hankise protsess oleks piisavalt lihtne või piisavalt lõbus, et mitte masendusse sattuda. Ja äkki aitaks skill-based süsteem, kus konkurentsivõimelise (mitte supertugeva, aga just sellise, et saaks juba PvP avtionist mingil määral ise ka osa võtta) tegelase saaks tehtud mõne päevaga.

Selle kohta ma ütlen väga lihtsalt, et on inimesi, kellele PvP meeldib, kellele mitte. Mulle ei lähe see absoluutselt peale, vahet pole, kui palju keegi seda kiidab. -period-
smike kirjutas:

Toon lihtsa näite: Kaua sa ikka viitsid üksinda või sõbraga *sisesta meelepärane actionmäng* bottide vastu mängida (hoolimata sellest, et nende AI on parem kui üheski MMORPGs veel aastaid näha saab). Varem või hiljem tahaks ikkagi omavahel jõudu proovida.
Loomulikult ma ei väida, et MMORPG peaks olema MMOFPS, aga natuke võiks ju neist õppust võtta.

Ei taha jõudu proovida. Simple as that. Ei maksa üldistada liiga palju.
smike kirjutas:

Pole küll BG eriti mänginud, aga olen kindel, et seal, nagu ka igas teises pädevas SP rollikas on võimalus end ebamugavatest võitlustest välja keerutada. Pealekauba on võtlusel ja võitlusel ikka vahe tegelikult olemas. Laias laastus võttes on Diablo ja BG täpselt samasugused, et vehid mõõgaga ja vahepeal laiatad spelle peale, aga kui natuke rohkem uurida, siis hakkavad erinevused juba oluliselt rohkem välja paistma.

Kui need kaks on samasugused nagu 1 tilk vett ja 1 tuleleek. Või öö ja päev. Kuidas võtta. Kui võtta nö. laias laastus, siis nad mõlemad on mängud, jah icon_smile.gif

Craftimine on selline tore asi, mis tuleb minu puhul näiteks siis arvesse, kui questide tegemisest on parasjagu küllalt saanud icon_smile.gif veidi asjade valmistamist ja juba jälle seiklema icon_smile.gif

Hmph. Mis siis mu posti põhiline point on... Lihtsalt mõttetu on vaielda kahe asja vahel, mis ühele meeldib teisele mitte. Kiida palju tahad, ainult ära imesta, kui teisele kohale ei jõua selle nö. "fun factor" või mis iganes.
Ühele meeldib PvP (PK - player killing) teisele mitte. Üks ei saa aru, kuidas teisele selline asi ei saa meeldida. Well guess what, lihtsalt ei meeldi icon_smile.gif Inimesed on ju väga erinevad...
Samamoodi tegevus(t)e huvitavuse kohta. Craft'imine on fun. Huvitav. Mina arvan nii. icon_smile.gif Tean inimesi, kes ei arva. Kui näen, et inimene kahtleb siiski, kuna pole proovinud, siis seletan. No et kuidas ja mis ja miks. Kui siis kah ei huvita, siis ei räägi ma temaga enam sellest. Miks ma peakski? Lihtsalt käiks pinda, et "kuule, on ikka vägev küll, ma ikka ei saa aru, kuidas see sulle ei meeldi" icon_razz1.gif

_________________
Terrorists have two eyes, pandas have two eyes. Coincidence? I think not!
><(((°>
Kommentaarid: 78 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 73
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Djomka
Kreisi kasutaja

liitunud: 23.12.2003




sõnum 09.02.2005 19:05:12 vasta tsitaadiga

Mirage, aga äkki oskad öelda, et milline mäng sulle meelepärane siis on...
selles suhtes, et tahaks teada nime, sest ka mulle istub craftimine ja kõik sellised asjad, kuna omadest kogemustest tean, et see hack 'n slash tüütab lõpuks ära
Kommentaarid: 14 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 12
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Mirage
HV veteran

liitunud: 10.09.2003



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 09.02.2005 22:21:09 vasta tsitaadiga

Djomka kirjutas:
Mirage, aga äkki oskad öelda, et milline mäng sulle meelepärane siis on...
selles suhtes, et tahaks teada nime, sest ka mulle istub craftimine ja kõik sellised asjad, kuna omadest kogemustest tean, et see hack 'n slash tüütab lõpuks ära

Antud hetkel EQ2. Pole peale paari kuud ära tüüdanud thumbs_up.gif

_________________
Terrorists have two eyes, pandas have two eyes. Coincidence? I think not!
><(((°>
Kommentaarid: 78 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 73
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Tek1
Kreisi kasutaja
Tek1

liitunud: 30.01.2005




sõnum 10.02.2005 16:31:51 vasta tsitaadiga

Anarcy Online downloadisin endale nüüd. Hetkel veel arusaamisega suht raskusi kuna pole eriti süvenenud, aga kuna ta on jaanuarini 2006 tasuta siis vast hakkab mingi päev tõsisemalt uurima.
Kommentaarid: 34 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 33
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum mine selle kasutaja kodulehele
näita postitusi alates eelmisest:   
uus teema   vasta Tarkvara »  Arvutimängude foorum »  MMO mine lehele eelmine  1, 2, 3 ... 8, 9, 10 ... 21, 22, 23  järgmine
[vaata eelmist teemat] [vaata järgmist teemat]
 lisa lemmikuks
näita foorumit:  
 ignoreeri teemat 
sa ei või postitada uusi teemasid siia foorumisse
sa ei või vastata selle foorumi teemadele
sa ei või muuta oma postitusi selles foorumis
sa ei või kustutada oma postitusi selles foorumis
sa ei või vastata küsitlustele selles foorumis
sa ei saa lisada manuseid selles foorumis
sa võid manuseid alla laadida selles foorumis



Hinnavaatlus ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.