Avaleht
uus teema   vasta Hinnavaatlus »  Arvutifirmade, sidefirmade, logistikafirmade ja tootjate foorum »  Ordi märgi kõik teemad loetuks
märgi mitteloetuks
vaata eelmist teemat :: vaata järgmist teemat
mine lehele eelmine  1, 2, 3 ... 27, 28, 29 ... 170, 171, 172  järgmine
Hinnavaatlus :: Foorum :: Uudised :: Ärifoorumid :: HV F1 ennustusvõistlus :: Pangalink :: Telekavad :: HV toote otsing
autor
sõnum Saada viide sõbrale.  :: Teata moderaatorile teata moderaatorile
otsing:  
Henrik
HV kasutaja

liitunud: 26.11.2003




sõnum 30.12.2004 14:42:36 vasta tsitaadiga

Loomingulise vara kaotamisega on lood natuke teised.
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
renx09
HV Guru
renx09

liitunud: 28.09.2004



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 30.12.2004 14:43:09 vasta tsitaadiga

aga kas ehitusfirma maksaks ka selle veelekke järel kahjustada saanud mööbli, elektroonika ja riided näiteks?
_________________
!!
Kommentaarid: 310 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 1 :: 1 :: 249
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Peeter82
HV vaatleja

liitunud: 14.11.2004




sõnum 30.12.2004 14:49:26 vasta tsitaadiga

Henrik kirjutas:
Loomingulise vara kaotamisega on lood natuke teised.

Just nimelt. Seda hetke ei saa enam taastada, seega on kaotus hindamatu.
Kommentaarid: 3 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 3
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Henrik
HV kasutaja

liitunud: 26.11.2003




sõnum 30.12.2004 14:56:21 vasta tsitaadiga

Vastavalt võlaõigusseaduse § 218 lg 2 alusel vastutab tarbijalemüügi puhul müüja asja lepingutingimustele mittevastavuse eest, mis ilmneb kahe aasta jooksul asja üleandmisest ostjale. Seega ei ole asja üleandmise momendil müüja vastutusalas hõlmatud tulevikus andmekandjale salvestatavad andmed.
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Peeter82
HV vaatleja

liitunud: 14.11.2004




sõnum 30.12.2004 15:48:54 vasta tsitaadiga

Henrik kirjutas:
Vastavalt võlaõigusseaduse § 218 lg 2 alusel vastutab tarbijalemüügi puhul müüja asja lepingutingimustele mittevastavuse eest, mis ilmneb kahe aasta jooksul asja üleandmisest ostjale. Seega ei ole asja üleandmise momendil müüja vastutusalas hõlmatud tulevikus andmekandjale salvestatavad andmed.

Kust sa selle maha kopisid? Ei saa nagu nende kahe lause seosest aru. Kui see ongi kellegi garantiitingimustes kirjas, siis mulle pole neid keegi tutvustanud.
Kommentaarid: 3 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 3
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
renx09
HV Guru
renx09

liitunud: 28.09.2004



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 30.12.2004 15:50:20 vasta tsitaadiga

garantiitingimused pead Sa ikka ise enne kauba ostmist läbi lugema kulla mees icon_rolleyes.gif
_________________
!!
Kommentaarid: 310 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 1 :: 1 :: 249
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Henrik
HV kasutaja

liitunud: 26.11.2003




sõnum 30.12.2004 15:53:34 vasta tsitaadiga

Müüa peab sul võimaldama tutvuda garantiitingimustega. Usun, et mitte keegi ei teinud sulle selle koha pealt takistusi.
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
mtv23
Kreisi kasutaja

liitunud: 06.03.2004




sõnum 30.12.2004 15:56:24 vasta tsitaadiga

Müüa peab sul võimaldama tutvuda garantiitingimustega. Usun, et mitte keegi ei teinud sulle selle koha pealt takistusi.

See veel puudus kui seal ka takistusi tehtaks, ...

_________________
@Dj
Kommentaarid: 16 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 1 :: 0 :: 15
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
madmel
HV veteran
madmel

liitunud: 21.03.2004



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 30.12.2004 16:15:40 vasta tsitaadiga

irw arvutigurud.......nüüd äkki avastate, et garantii ei vastuta andmete säilimise ees...ja mis moodi saakski icon_rolleyes.gif
OT
Kommentaarid: 29 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 27
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
XYZ
HV Guru
XYZ

liitunud: 05.11.2001




sõnum 30.12.2004 16:32:09 vasta tsitaadiga

madmel kirjutas:
irw arvutigurud.......nüüd äkki avastate, et garantii ei vastuta andmete säilimise ees...ja mis moodi saakski icon_rolleyes.gif
OT
megairv madmel@ icon_lol.gif icon_lol.gif icon_lol.gif Sedasi avastajateks on vist ikka arvutivõhikud icon_wink.gif
Veidi lugemisoskust kuluks ära, mis??? icon_wink.gif
Kommentaarid: 81 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 3 :: 12 :: 56
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
madmel
HV veteran
madmel

liitunud: 21.03.2004



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 30.12.2004 16:37:38 vasta tsitaadiga

XYZ kirjutas:
madmel kirjutas:
irw arvutigurud.......nüüd äkki avastate, et garantii ei vastuta andmete säilimise ees...ja mis moodi saakski icon_rolleyes.gif
OT
megairv madmel@ icon_lol.gif icon_lol.gif icon_lol.gif Sedasi avastajateks on vist ikka arvutivõhikud icon_wink.gif
Veidi lugemisoskust kuluks ära, mis??? icon_wink.gif


väike irw...ei pidanud sind silmas guru all ...aga vist nätukle räigelt panin jah sest lugesin natuke üldisemalt selles suhtes et kes mida
kirjutas...jäi lihtsalt mulje, et arvamus selline nagu müüja või tootja vastutab andmete eest....õhtu ka juba, ja pikk tööpäev on..mõjub vist
Kommentaarid: 29 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 27
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Peeter82
HV vaatleja

liitunud: 14.11.2004




sõnum 30.12.2004 16:48:38 vasta tsitaadiga

Arvutimaailm on omaette maailm... Muul alal jääks sellise suhtumisega vist töötuks...
Andmete säilimise eest vastutamist pole keegi soovinud, veidi õiglasemat suhtumist
ainult. Pole nagu näinud head vastust sellele ehitusfirma näitele.


viimati muutis Peeter82 30.12.2004 16:51:49, muudetud 1 kord
Kommentaarid: 3 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 3
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
renx09
HV Guru
renx09

liitunud: 28.09.2004



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 30.12.2004 16:50:38 vasta tsitaadiga

Peeter82 kirjutas:
Arvutimaailm on omaette maailm... Muul alal jääks sellise suhtumisega vist töötuks...


eino on tüüp, ammu asi selgeks tehtud ja ta ta ikka raiub oma! icon_lol.gif

_________________
!!
Kommentaarid: 310 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 1 :: 1 :: 249
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
madmel
HV veteran
madmel

liitunud: 21.03.2004



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 30.12.2004 16:57:44 vasta tsitaadiga

peetril natuke õigust ka, et alati on firmal võimalus vastu tulla, aga kui ikkagi firmal on hinnakirjas sees selline teenus
ning klient tuleb ainult sinna väljaelama ega siis suhtkoht ükskõik kus ei tasu suurt vastutulekut oodata.....
näiteks endal on küll nii, et kui hea meeldiv ja arusaaja klient olen ikka palju asju hinnakirja eirates võis tasuta teinud...minult see tükki ei võta
aga kui tuleb klient ja ei tahagi millestki aru saada siis ei tea mina ka mis on hinnaalandus või tasuta andmine.

Ehitusfirmaga ei saagi seda võrrelda sest seal tegemist konkreetselt maise varaga mida on võimalik hüvitada,
virtuaalse varaga icon_smile.gif asi nii lihtne ei ole sellepärast ka see seadus olemas....aga sulle vastati enne sellele ju


viimati muutis madmel 30.12.2004 17:01:58, muudetud 1 kord
Kommentaarid: 29 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 27
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Peeter82
HV vaatleja

liitunud: 14.11.2004




sõnum 30.12.2004 17:00:29 vasta tsitaadiga

No mul võttis lihtsalt karbi lahti esimesel hetkel, et sellise asja eest raha tahetakse. Ise selle peale ei tulekski.
Kommentaarid: 3 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 3
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
XYZ
HV Guru
XYZ

liitunud: 05.11.2001




sõnum 30.12.2004 17:01:19 vasta tsitaadiga

link :: See juhtum...

Peeter82 kirjutas:
Arvutimaailm on omaette maailm... Muul alal jääks sellise suhtumisega vist töötuks...
Andmete säilimise eest vastutamist pole keegi soovinud, veidi õiglasemat suhtumist
ainult. Pole nagu näinud head vastust sellele ehitusfirma näitele.
Mina sealt artiklist küll välja ei loe, et ehitusfirma midagi muud oleks valmis tegema kui hädapärase oma möödalaskmise ülevuntsimise.
Pole just ehk parim vastus aga kiiruga ei mäleta paremat üles otsida...
Lisaks on muidugi eri firmadel eri tavad jne.
Kommentaarid: 81 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 3 :: 12 :: 56
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
madmel
HV veteran
madmel

liitunud: 21.03.2004



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 30.12.2004 17:04:01 vasta tsitaadiga

Peeter82 kirjutas:
No mul võttis lihtsalt karbi lahti esimesel hetkel, et sellise asja eest raha tahetakse. Ise selle peale ei tulekski.


Kliendid ei tule tihti sellepeale , et mingi nedejaoks tühine asi võiks maksta midagi icon_biggrin.gif
TASUTA LÕUNAID EI OLE OLEMAS
Kommentaarid: 29 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 27
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Auron
HV Guru
Auron

liitunud: 19.08.2003



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 30.12.2004 18:11:19 vasta tsitaadiga

madmel kirjutas:
Peeter82 kirjutas:
No mul võttis lihtsalt karbi lahti esimesel hetkel, et sellise asja eest raha tahetakse. Ise selle peale ei tulekski.


Kliendid ei tule tihti sellepeale , et mingi nedejaoks tühine asi võiks maksta midagi icon_biggrin.gif
TASUTA LÕUNAID EI OLE OLEMAS


Heh hea arusaam siis icon_wink.gif Ja see kui kliendil läheb asi rikki ning ta peab oma aega(mis tööinimestel teadagi maksab) ja ka kütust kulutama, et asja garantiisse viia on muidugi tasuta onju?Samamoodi ei tule firmades tohmanid sellepeale või on nendejaoks see tühiasi,et mõni klient peab miski 5-60'ne kildi kauguselt selel jubina neile tooma.

Enivei mina võtan sellegipoolest seisukoha, et kui asjal on garantii ja riknes, siis võiks firma andmed küll garantiilisel jupil tasuta taastada kui võimalik.See oleks lihtsalt viisakas.
Kommentaarid: 152 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 129
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Henrik
HV kasutaja

liitunud: 26.11.2003




sõnum 30.12.2004 18:15:57 vasta tsitaadiga

Mitte ükski firma ei hakka seda tasuta tegema. Kui klient ei ole nõus maksma või ei taha sellest asjast aru saada siis on talle ikka lihtsam juba öelda et taastamine ei ole võimalik.
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
mihkel90
Kreisi kasutaja

liitunud: 10.10.2004




sõnum 30.12.2004 18:18:38 vasta tsitaadiga

tsitaat:

Mitte ükski firma ei hakka seda tasuta tegema. Kui klient ei ole nõus maksma või ei taha sellest asjast aru saada siis on talle ikka lihtsam juba öelda et taastamine ei ole võimalik.



No aga kui asjal on garantii, siis oleks se viisakas

_________________
[img:]https://foorum.hinnavaatlus.ee/images/200x40_HV.gif[/img:]
Kommentaarid: 64 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 3 :: 58
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Henrik
HV kasutaja

liitunud: 26.11.2003




sõnum 30.12.2004 18:19:51 vasta tsitaadiga

Teinekord maksab andmete taastamine mitukümmend tuhat krooni. Mitte ükski firma ei hakka viisakusest sellist summat välja käima.
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
madmel
HV veteran
madmel

liitunud: 21.03.2004



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 30.12.2004 18:27:01 vasta tsitaadiga

Auron kirjutas:
madmel kirjutas:
Peeter82 kirjutas:
No mul võttis lihtsalt karbi lahti esimesel hetkel, et sellise asja eest raha tahetakse. Ise selle peale ei tulekski.


Kliendid ei tule tihti sellepeale , et mingi nedejaoks tühine asi võiks maksta midagi icon_biggrin.gif
TASUTA LÕUNAID EI OLE OLEMAS


Heh hea arusaam siis icon_wink.gif Ja see kui kliendil läheb asi rikki ning ta peab oma aega(mis tööinimestel teadagi maksab) ja ka kütust kulutama, et asja garantiisse viia on muidugi tasuta onju?Samamoodi ei tule firmades tohmanid sellepeale või on nendejaoks see tühiasi,et mõni klient peab miski 5-60'ne kildi kauguselt selel jubina neile tooma.

Enivei mina võtan sellegipoolest seisukoha, et kui asjal on garantii ja riknes, siis võiks firma andmed küll garantiilisel jupil tasuta taastada kui võimalik.See oleks lihtsalt viisakas.


Arusaamal ei ole siin midagi viga, sest ise tõid ka hea näite , et kõik liigutused arvestatakse rahaks ümber nii kliendi poolt kui ka eriti firma poolt kelle eesmärk ongi kasumit teenida.
Kuigi sinu viimase tsitaadiga olen nõus , et firmad võiksid teinekord olla paindlikumad ja klientidele vastu tulla, kokkuvõttes võidavad rohkem
kui klient neile hea teeninduse puhul tagasi tuleb.Ehk kokku võttes saab ka selleks rahaks ümber arvutada.
Ma ei tea kas sul on oma firma või töötad kuskil aga kuhu maani oleks sina nõus asju tasuta tegema oma tööajast ja edasi lükates töid mille eest võibolla korralikult teeniks.
Tegelt alati leiab kompromissi kui vastaspooled mõistavad teineteist.
PS.Mida sa mõtlesid tööinimese all, kas firma töötajad on teistsugused töötajad ja neil kulutatud aeg ei mängi mingist rolli
Kommentaarid: 29 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 27
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Peeter82
HV vaatleja

liitunud: 14.11.2004




sõnum 30.12.2004 19:45:04 vasta tsitaadiga

Ei tahaks küll enam sõna võtta, aga kui nüüd kõik liigutused rahasse ümber arvestada, siis olen mina kaotaja pool. Raiskasin oma aega, lisaks jäin piltidest ilma. Ordi ei raisanud mitte m***igi, sest garantiikorras kaarti üle formaatima pidi ta niikuinii tasuta. Rohkem ei teinud nad mitte midagi. Just minu aja kulutamise kompenseerimiseks oleksid nad võinud andmed taastada. Punkt.
Kommentaarid: 3 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 3
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Auron
HV Guru
Auron

liitunud: 19.08.2003



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 30.12.2004 20:44:40 vasta tsitaadiga

madmel kirjutas:
aga kuhu maani oleks sina nõus asju tasuta tegema oma tööajast ja edasi lükates töid mille eest võibolla korralikult teeniks.


Sinnamaani kus kellelgi ei ole alust hiljem kobiseda, et ma tal naha üle kõrvade tõmbasin või asja ligadi logadi tegin.Sellist asja, et "andke kähku raha ja peale seda vaadake ise kuidas saate" ma endale ei luba.


tsitaat:
Tegelt alati leiab kompromissi kui vastaspooled mõistavad teineteist.


Tõsi ta on aga kahjuks enamuses on kaupmeeste arusaam kompromissist ummes siuke nagu päti oma kes kurdab, et ega ta poleks muidu ohvrile nuga and kui see oleks teda mõistnud ja läinud kompromissile lasta end rahus röövida ja pätil minema kõndida.

tsitaat:
PS.Mida sa mõtlesid tööinimese all, kas firma töötajad on teistsugused töötajad ja neil kulutatud aeg ei mängi mingist rolli


Garantiitööd tegev inimene teebki oma tööd mitte ei raiska aega ja saab selle eest palka.Kliendile ei maska jupi garantiisse viimise eest ju keegi icon_wink.gif
Kommentaarid: 152 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 129
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
madmel
HV veteran
madmel

liitunud: 21.03.2004



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 30.12.2004 20:55:40 vasta tsitaadiga

tegelt see siin juba parajalt OT ja arvan, et vaidlus kujuneb mõtetuks ja ausalt tunnistan, et sul kõigis õigus.Ma
lihtsalt vaatan asja nurga alt , mis tegelt toimub, mitte ei unista, mis võiks olla.
Rohkem sellel teemal siin ei vaidle aga viimaseks lauseks jaab mul TERE TULEMAST KAPITALISMI icon_wink.gif
Kommentaarid: 29 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 27
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
näita postitusi alates eelmisest:   
uus teema   vasta Hinnavaatlus »  Arvutifirmade, sidefirmade, logistikafirmade ja tootjate foorum »  Ordi mine lehele eelmine  1, 2, 3 ... 27, 28, 29 ... 170, 171, 172  järgmine
[vaata eelmist teemat] [vaata järgmist teemat]
 lisa lemmikuks
näita foorumit:  
 ignoreeri teemat 
sa ei või postitada uusi teemasid siia foorumisse
sa ei või vastata selle foorumi teemadele
sa ei või muuta oma postitusi selles foorumis
sa ei või kustutada oma postitusi selles foorumis
sa ei või vastata küsitlustele selles foorumis
sa ei saa lisada manuseid selles foorumis
sa võid manuseid alla laadida selles foorumis



Hinnavaatlus ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.