Avaleht
uus teema   vasta Raud »  Kõvad kettad »  NTFS vs FAT32 märgi kõik teemad loetuks
märgi mitteloetuks
vaata eelmist teemat :: vaata järgmist teemat
mine lehele eelmine  1, 2, 3  järgmine
Hinnavaatlus :: Foorum :: Uudised :: Ärifoorumid :: HV F1 ennustusvõistlus :: Pangalink :: Telekavad :: HV toote otsing
autor
sõnum Saada viide sõbrale.  :: Teata moderaatorile teata moderaatorile
otsing:  
Deep Fury
Kreisi kasutaja
Deep Fury

liitunud: 13.12.2001




sõnum 18.09.2002 13:14:00 vasta tsitaadiga

tsitaat:

17.09.2002 13:16 Surnu kirjutas:

kindel jah juhul kui sul pole tegu mõne vanema dosi mänguga mis nõuab ainult dosi. MS-dos oskab kasutada ainult fat'i


Ach, loll jutt suhu tagasi icon_wink.gif Ükski DOSi soft mis otse riistvara poole WinNT/2k/XP üritab pöörduda ei tohiks joosta ja kas on tegemist FATi või NTFSiga sellest pole jooksutataval DOSi softil halli aimu ka. Linuxi all võid vastavate emulaatoritega ext2-e pialt ka jooxutada kui vaja.
Kommentaarid: 1 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 1
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
XYZ
HV Guru
XYZ

liitunud: 05.11.2001




sõnum 18.09.2002 14:30:00 vasta tsitaadiga

tsitaat:

18.09.2002 13:14 Deep Fury kirjutas:
tsitaat:

17.09.2002 13:16 Surnu kirjutas:

kindel jah juhul kui sul pole tegu mõne vanema dosi mänguga mis nõuab ainult dosi. MS-dos oskab kasutada ainult fat'i


Ach, loll jutt suhu tagasi icon_wink.gif Ükski DOSi soft mis otse riistvara poole WinNT/2k/XP üritab pöörduda ei tohiks joosta ja kas on tegemist FATi või NTFSiga sellest pole jooksutataval DOSi softil halli aimu ka. Linuxi all võid vastavate emulaatoritega ext2-e pialt ka jooxutada kui vaja.

Tüüpiliselt peaks tulema veateade kus küsitakse nõusolekut sellisele riistvara poole pöördumisele ja kui see nõusolek anda, siis võib töötada. Nõusoleku andmine on muidugi täielik oma risk, peab olema ettekujutus sellest mida vastav proge siis otse riistvara peal teeb ja ise peab teadma kas failsüsteem jms. sobib.
Kommentaarid: 81 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 3 :: 12 :: 56
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Surnu
HV kasutaja


liitunud: 30.01.2002




sõnum 18.09.2002 15:18:00 vasta tsitaadiga

tsitaat:

18.09.2002 13:14 Deep Fury kirjutas:
tsitaat:

17.09.2002 13:16 Surnu kirjutas:

kindel jah juhul kui sul pole tegu mõne vanema dosi mänguga mis nõuab ainult dosi. MS-dos oskab kasutada ainult fat'i


Ach, loll jutt suhu tagasi icon_wink.gif Ükski DOSi soft mis otse riistvara poole WinNT/2k/XP üritab pöörduda ei tohiks joosta ja kas on tegemist FATi või NTFSiga sellest pole jooksutataval DOSi softil halli aimu ka. Linuxi all võid vastavate emulaatoritega ext2-e pialt ka jooxutada kui vaja.


doh ega ma seda ei mõeldnud, pigem oli selles et dos ei oska kasutada teisi faili süsteeme peale fat. Ja on olemas mõningad dosi mängud mis ei tööta sul windowsa ega ka muu emulaatoriga. See et mingi mäng failisysteemi vaatab, seda ma pole kobisenud.
Kommentaarid: 35 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 35
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
XYZ
HV Guru
XYZ

liitunud: 05.11.2001




sõnum 18.09.2002 17:31:00 vasta tsitaadiga

tsitaat:

18.09.2002 15:18 Surnu kirjutas:
doh ega ma seda ei mõeldnud, pigem oli selles et dos ei oska kasutada teisi faili süsteeme peale fat. Ja on olemas mõningad dosi mängud mis ei tööta sul windowsa ega ka muu emulaatoriga. See et mingi mäng failisysteemi vaatab, seda ma pole kobisenud.

Nende mittetöötavate mängude ühine viga on see, et nad tahavad otse riistvaraga töötada, mingit muud takistust ei ole. Ketaste kallal otse käimine on seejuures veel kõige leebem. Rängem on kui tahavad täiesti otse vidomälu ja helikaardi kallal käia.
Kommentaarid: 81 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 3 :: 12 :: 56
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Surnu
HV kasutaja


liitunud: 30.01.2002




sõnum 18.09.2002 22:40:00 vasta tsitaadiga

tsitaat:

18.09.2002 17:31 XYZ kirjutas:
Nende mittetöötavate mängude ühine viga on see, et nad tahavad otse riistvaraga töötada, mingit muud takistust ei ole. Ketaste kallal otse käimine on seejuures veel kõige leebem. Rängem on kui tahavad täiesti otse vidomälu ja helikaardi kallal käia.

Sellega võib nõustuda täielikult. Kuid jah algse teema juurde pöördudes, mu isiklik soovitus oleks et windows XP või 2k'ga NTFS'i kasutada, endal kuidagi muretum ja kuivem olla. Ja kui nii häda on siis võid ju ka mingise pisikese fat partitsiooni (krt see sõna ei jää üldse meelde mis moodi seda kirjutama pidi) teha ja sinna mõni vanem windwosa lasta, nagu hetkel mul endal tehtud on
Kommentaarid: 35 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 35
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Pilot
HV kasutaja

liitunud: 05.11.2001




sõnum 19.09.2002 14:51:00 vasta tsitaadiga

tsitaat:

18.09.2002 17:31 XYZ kirjutas:
Nende mittetöötavate mängude ühine viga on see, et nad tahavad otse riistvaraga töötada, mingit muud takistust ei ole.

Vanad mängud töötavad 16 bit reziimis. Eks üleminek 32-16 bit võib olla probleemne. Arvan, et annab ka windowsis see otsene seadme ressurss välja jagada (protsesside prioriteedid).
Kommentaarid: 2 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 2
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
XYZ
HV Guru
XYZ

liitunud: 05.11.2001




sõnum 19.09.2002 15:34:00 vasta tsitaadiga

tsitaat:

19.09.2002 14:51 Pilot kirjutas:
tsitaat:

18.09.2002 17:31 XYZ kirjutas:
Nende mittetöötavate mängude ühine viga on see, et nad tahavad otse riistvaraga töötada, mingit muud takistust ei ole.

Vanad mängud töötavad 16 bit reziimis. Eks üleminek 32-16 bit võib olla probleemne. Arvan, et annab ka windowsis see otsene seadme ressurss välja jagada (protsesside prioriteedid).

Raske aru saada mida sa täpselt silmas pead.
32-16 üleminek -->> win laseb tööle virtuaalmasina mis töötab 16 bitisena ja kogu lugu üldsõnaliselt öeldes. Mõned asjad kust tõrkeid võib tulla on just nimelt otsesed riistvara poole pöördumised, vähemalt pole ma kuskilt juhtunud muud sorti probleemidest lugema.
Otsene seadme ressurss??? Win ülesehitus kipub sellist asja takistama, lisaks ei tunne need vanad proged uusi rauavärke ja juba sellepärast on see, mida nad üritavad, täiesti vale ja viib süsteemi täieliku kokkujooksmiseni.
Kommentaarid: 81 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 3 :: 12 :: 56
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Krüpto
HV vaatleja
Krüpto

liitunud: 19.09.2002




sõnum 19.09.2002 15:37:00 vasta tsitaadiga

ja siia lõppu veel lisada, et kellel tõesti failide kantimisega sõbra juures ntfs-ilt fat32-le probleeme tekib, siis ntfs98ro on abiks.. paneb windoosa 98 ntfs-i lugema... icon_smile.gif
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Pilot
HV kasutaja

liitunud: 05.11.2001




sõnum 19.09.2002 16:19:00 vasta tsitaadiga

tsitaat:

32-16 üleminek -->> win laseb tööle virtuaalmasina mis töötab 16 bitisena ja kogu lugu üldsõnaliselt öeldes.

Pidasin silmas seda, et vanemad op DOS, NT pöördusid 16 bit aplikatsiooni poole, siis lülitati ka prose 16 bit data kanalile. Nüüd püütakse seda tarkvaraliselt genereerida. Võibolla ei sobi mängule multitask ja määramattud katkestused. Aga mis siin ikka arutada pole ise ühtegi 16 ega ka 32 bitist mängu teinud ega oska objektiivselt midagi kosta, minu eelmine post oli subjektiivne arvamus.
Kommentaarid: 2 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 2
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
LordVader
Lõuapoolik
Lõuapoolik
LordVader

liitunud: 19.07.2002




sõnum 20.09.2002 01:21:00 vasta tsitaadiga

tsitaat:

19.09.2002 16:19 Pilot kirjutas:
Pidasin silmas seda, et vanemad op DOS, NT pöördusid 16 bit aplikatsiooni poole, siis lülitati ka prose 16 bit data kanalile. Nüüd püütakse seda tarkvaraliselt genereerida.


Mida tahendab tarkvaraliselt? Ka koik emulaatorid kasutavad
Virtual-modet
Kommentaarid: 28 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 6 :: 6 :: 11
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Deep Fury
Kreisi kasutaja
Deep Fury

liitunud: 13.12.2001




sõnum 23.09.2002 17:03:00 vasta tsitaadiga

tsitaat:

18.09.2002 14:30 XYZ kirjutas:

Tüüpiliselt peaks tulema veateade kus küsitakse nõusolekut sellisele riistvara poole pöördumisele ja kui see nõusolek anda, siis võib töötada. Nõusoleku andmine on muidugi täielik oma risk, peab olema ettekujutus sellest mida vastav proge siis otse riistvara peal teeb ja ise peab teadma kas failsüsteem jms. sobib.


NT/2k arhitektuur ei luba tarkvara otse riistava poole pöörduda, mistõttu NT/2k DOSi jms emulaatorid just ülesannete kõrgusel pole. Niiet ükski nõusolek ei ehita NT kernelit ümber icon_wink.gif

_________________
I know not with what weapons World War III will be fought, but World War IV will be fought with sticks and stones.
Albert Einstein (1879 - 1955)

[ Seda sõnumit muutis: Deep Fury on 23.09.2002 17:03 ]
Kommentaarid: 1 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 1
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
XYZ
HV Guru
XYZ

liitunud: 05.11.2001




sõnum 23.09.2002 17:20:00 vasta tsitaadiga

tsitaat:

23.09.2002 17:03 Deep Fury kirjutas:
tsitaat:

18.09.2002 14:30 XYZ kirjutas:

Tüüpiliselt peaks tulema veateade kus küsitakse nõusolekut sellisele riistvara poole pöördumisele ja kui see nõusolek anda, siis võib töötada. Nõusoleku andmine on muidugi täielik oma risk, peab olema ettekujutus sellest mida vastav proge siis otse riistvara peal teeb ja ise peab teadma kas failsüsteem jms. sobib.


NT/2k arhitektuur ei luba tarkvara otse riistava poole pöörduda, mistõttu NT/2k DOSi jms emulaatorid just ülesannete kõrgusel pole. Niiet ükski nõusolek ei ehita NT kernelit ümber icon_wink.gif

Kuidas siis üldse suudavad vanemad NU moodulid NT DOS promptis ketastega töötada sinu meelest (näiteks Disk Editor)? Ja iga kord tuleb küsimus, kas lubada proget otse riistvara kallale.
Kommentaarid: 81 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 3 :: 12 :: 56
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
zirgo
HV vaatleja

liitunud: 19.09.2002




sõnum 23.09.2002 17:32:00 vasta tsitaadiga

1. Sõbrale kõvakettaga träni tassimist ei soovita, ei või kunagi kindel olla, mis tema win sinu partitsioonidest arvab. Ja win teadupärast on hea, kui midagi valesti parandab kohe ära. Tihtilugu valesti. Olen kaotanud asju sedasi küll.
2. Kui sa juba XP peale paned siis vast masinal natuke võhma on jne. et NTFS oleks ikkagi hea.
3. NTFS pealt pidavat olema lihtsam taastada asju, FAT pealt olen saanud, olen katkiselt saanud ja olen ka terve 40 giga data kaotanud (25 giga mp3 icon_sad.gif ).
4. FAT jätta siis kui sa kasutad ka linu ja tahad mõlemalt poolt mõlemale poole faile liigutada. Kuigi on olemas explore2fs win alt linu asjade lugemiseks, tundus see väga aeglane. Linu ja NTFS, no loomulikult. Ainult kirjutamine on vist mõlemal nagu beeta, mina ei katsetaks igaks juhuks.

Miks nii hästi tean, kasutanud linu ja wini ühel vindil. Proovinud nii linu kui win fdisk'i, et siis mida win tulemusest arvab. Ja kui sa teed kettale rohkem kui ühe partitsiooni, siis soovitakse seda teha partition magicuga. Teeb asja nagu vaja ja ka win saab sellest aru. Samas ei soovitaks merget ja resize partition'i teha (kehvad kogemused).
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum mine selle kasutaja kodulehele
kodanik2
Kreisi kasutaja

liitunud: 08.12.2001



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 24.09.2002 10:35:00 vasta tsitaadiga

Tere.
Ei tea miks aga kui tegin PM7-ga XP pardi NTFS-iks siis
arvuti jäi kohe märgatavaltaeglasemaks. Sandra näitab
D (NTFS) ketta testi tulemuseks ainult ~4000 punkti, C
(FAT32) saab ikka ~24000 punkti. PCMark2002 annab kuskil
~800 punkti, enne oli ~1000 - 1050. DMA on peal, ketas on
ATA-133, emme ATA-100. Masin ise Athlon 1.4Ghz, 256 Mb.
Kas keegi oskab öelda millest selline kiiruse langus.
Ette tänades.

[ Seda sõnumit muutis: tumtum on 24.09.2002 10:40 ]
Kommentaarid: 56 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 1 :: 0 :: 51
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Karzum
HV veteran
Karzum

liitunud: 17.07.2002




sõnum 24.09.2002 19:44:00 vasta tsitaadiga

tsitaat:

24.09.2002 10:35 tumtum kirjutas:
Ei tea miks aga kui tegin PM7-ga XP pardi NTFS-iks siis
arvuti jäi kohe märgatavaltaeglasemaks. Sandra näitab
D (NTFS) ketta testi tulemuseks ainult ~4000 punkti, C
(FAT32) saab ikka ~24000 punkti. PCMark2002 annab kuskil
~800 punkti, enne oli ~1000 - 1050. DMA on peal, ketas on
ATA-133, emme ATA-100. Masin ise Athlon 1.4Ghz, 256 Mb.
Kas keegi oskab öelda millest selline kiiruse langus.
Ette tänades.

Konvertimine teeb aeglasemaks kuna sektori suurust muudetakse ja sellega muutub kogu vint automaatselt fragmenteerunuks. Natuke leevendab olukorda defragi kasutamine.
Kommentaarid: 17 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 16
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum mine selle kasutaja kodulehele
Pilot
HV kasutaja

liitunud: 05.11.2001




sõnum 24.09.2002 21:02:00 vasta tsitaadiga

tsitaat:

20.09.2002 01:21 LordVader kirjutas:
Mida tahendab tarkvaraliselt? Ka koik emulaatorid kasutavad
Virtual-modet

Tarkvaralise all mõtlesin seda, et op süsteem töötades 32 bit reziimis, käivitades 16 bit aplikatsiooni, ei pöördu protsessori poole ümberlülitamiseks vaid jätab multitask keskkonna tööle, mis aga võibolla ei sobi aplikatsioonile (näit IRQ erinevate kanalite töötamine , oletan). Emulaatorid... Virtual Mode - Kas see kattub kuidagi minu postiga või on juba uus teema?
Kommentaarid: 2 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 2
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Deep Fury
Kreisi kasutaja
Deep Fury

liitunud: 13.12.2001




sõnum 27.09.2002 17:50:00 vasta tsitaadiga

tsitaat:

23.09.2002 17:32 zirgo kirjutas:
1. Sõbrale kõvakettaga träni tassimist ei soovita, ei või kunagi kindel olla, mis tema win sinu partitsioonidest arvab. Ja win teadupärast on hea, kui midagi valesti parandab kohe ära. Tihtilugu valesti. Olen kaotanud asju sedasi küll.


4. FAT jätta siis kui sa kasutad ka linu ja tahad mõlemalt poolt mõlemale poole faile liigutada. Kuigi on olemas explore2fs win alt linu asjade lugemiseks, tundus see väga aeglane. Linu ja NTFS, no loomulikult. Ainult kirjutamine on vist mõlemal nagu beeta, mina ei katsetaks igaks juhuks.



1. Windows 98le on NTFSi draiver olemas
4. Üllatus üllatus, ka linuxile on selline asi olemas icon_razz.gif kasvõi read-only versioonis.

_________________
I know not with what weapons World War III will be fought, but World War IV will be fought with sticks and stones.
Albert Einstein (1879 - 1955)

[ Seda sõnumit muutis: Deep Fury on 27.09.2002 17:51 ]
Kommentaarid: 1 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 1
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Deep Fury
Kreisi kasutaja
Deep Fury

liitunud: 13.12.2001




sõnum 27.09.2002 18:02:00 vasta tsitaadiga

tsitaat:

23.09.2002 17:20 XYZ kirjutas:
Kuidas siis üldse suudavad vanemad NU moodulid NT DOS promptis ketastega töötada sinu meelest (näiteks Disk Editor)? Ja iga kord tuleb küsimus, kas lubada proget otse riistvara kallale.


1. NT-l pole DOS prompti on Command Prompt.
2. Kogu DOSi soft jookseb NT laadsetes süsteemides juba läbi emulaatori. ntvdm.exe 1 siuke vidinas NT Virtual DOS Masin vast oli tõlkes.
Tundes NT arhidektuuri ei saa kuidagi väita, et mingi soft otse riistvaraga suhtleb. Kui sind väga huvitab, võin lingi vastava skeemiga ka välja otsida, et ära näidata kuidas NT ... nääd kuugel abx: http://www.win2000mag.com/Files/2984/Figure_01.gif

Krt ma olen seda värki eelmisel sajandil isegi õpetanud, niiet usu mind, ma tean millest jutt icon_wink.gif

_________________
I know not with what weapons World War III will be fought, but World War IV will be fought with sticks and stones.
Albert Einstein (1879 - 1955)

[ Seda sõnumit muutis: Deep Fury on 27.09.2002 18:06 ]
Kommentaarid: 1 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 1
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
XYZ
HV Guru
XYZ

liitunud: 05.11.2001




sõnum 27.09.2002 18:31:00 vasta tsitaadiga

tsitaat:

27.09.2002 18:02 Deep Fury kirjutas:
tsitaat:

23.09.2002 17:20 XYZ kirjutas:
Kuidas siis üldse suudavad vanemad NU moodulid NT DOS promptis ketastega töötada sinu meelest (näiteks Disk Editor)? Ja iga kord tuleb küsimus, kas lubada proget otse riistvara kallale.


1. NT-l pole DOS prompti on Command Prompt.
2. Kogu DOSi soft jookseb NT laadsetes süsteemides juba läbi emulaatori. ntvdm.exe 1 siuke vidinas NT Virtual DOS Masin vast oli tõlkes.
Tundes NT arhidektuuri ei saa kuidagi väita, et mingi soft otse riistvaraga suhtleb. Kui sind väga huvitab, võin lingi vastava skeemiga ka välja otsida, et ära näidata kuidas NT ... nääd kuugel abx: http://www.win2000mag.com/Files/2984/Figure_01.gif

Krt ma olen seda värki eelmisel sajandil isegi õpetanud, niiet usu mind, ma tean millest jutt icon_wink.gif

Päris sada protsenti ei usu, sest siis on teade, mis tuleb ekraanile väga mööda sisuga:

"
...
An application has attempted to directly access the hard disk......"

Lisaks veel valikunupud Terminate ja Ignore; kui ignore valin, siis lähevad ketta otsetöötlusproged tööle. Ja kuna ma tean veidi milliseid käske nad kasutavad selliseks tööks, siis minu meelest nad ikkagi pääsevad otse töötama.

Lisaks veel olen ma kunagi ka ise kirjutanud DOS-is kasutamiseks mõned proged assembleris ja need kasutavad samuti üsna madala taseme käske ja samalaadse kadalipu läbi pääsevad Command Promptis tööle.



[ Seda sõnumit muutis: XYZ on 27.09.2002 18:32 ]
Kommentaarid: 81 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 3 :: 12 :: 56
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Pilot
HV kasutaja

liitunud: 05.11.2001




sõnum 27.09.2002 23:53:00 vasta tsitaadiga

Kuna teema arenes, võtsin siis ka oma NT õpiku lahti ja pean ütlema et Deep Fury jutt on õige. OS/2 põhjale ehitatud NT käivitab oma 16 bit DOS aplikatsioonid ntvdm.exe failiga mis omakorda haldab wowexec.exe ja wow32.dll, mis ongi need Win16 On Win32 emulaatoriks.
Kommentaarid: 2 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 2
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
XYZ
HV Guru
XYZ

liitunud: 05.11.2001




sõnum 28.09.2002 19:03:00 vasta tsitaadiga

tsitaat:

27.09.2002 23:53 Pilot kirjutas:
Kuna teema arenes, võtsin siis ka oma NT õpiku lahti ja pean ütlema et Deep Fury jutt on õige. OS/2 põhjale ehitatud NT käivitab oma 16 bit DOS aplikatsioonid ntvdm.exe failiga mis omakorda haldab wowexec.exe ja wow32.dll, mis ongi need Win16 On Win32 emulaatoriks.

See selleks. Minu meelest võimaldab ka see emulaator teatud määral otse riistvaraga tööd - piltlikult öeldes on omamoodi tunneliks. Ning kuna kontrollid käskude sisu suhtes tunnelduse tõttu ei tööta, siis eriti mängude puhul on kerge konflikt tekkima kasutatavate käskude ja konkreetse raua vahel ning tulemuseks arvuti kokkujooks.
Kommentaarid: 81 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 3 :: 12 :: 56
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Deep Fury
Kreisi kasutaja
Deep Fury

liitunud: 13.12.2001




sõnum 30.09.2002 11:47:00 vasta tsitaadiga

tsitaat:

28.09.2002 19:03 XYZ kirjutas:

Minu meelest võimaldab ka see emulaator teatud määral otse riistvaraga tööd - piltlikult öeldes on omamoodi tunneliks. Ning kuna kontrollid käskude sisu suhtes tunnelduse tõttu ei tööta, siis eriti mängude puhul on kerge konflikt tekkima kasutatavate käskude ja konkreetse raua vahel ning tulemuseks arvuti kokkujooks.


Njah, selleks et NT su softist üldse aru saaks läheb kõigepealt ntvdm.exe tööle, läbi mille su softi üldse jooksutatkse ja see pole otse riistvaraga suhtlemine vaid läbi emulaatori riistvaraga suhtlemine (ehkki nagu tundub, teeb ka see asja ära).
Teeme nüüd järleduse: kui sa teed assembleris softi mis näiteks kirjutab terve HDD nulle täis, siis selle softi jooxutamiseks on vaja NT keskkonas pesitseva ntvdm-i abi, kuna see soft ise omal jõul riistvara kallal käia ei saa (mitte et näiteks draiverid seda ei teeks).
Veateade tuli ekraanile, kuna DOSi keskkonnas käis osa tarkvara otse riistvara kallal, mis tähendas, et kui kellegi ebaõnnestunud tarkvara võis väga edukalt kogu süsteemi kokku jooksutada. NT OSide liinis üritatkse sellist olukorda vältida aga samas on kavajalik tagurpidi ühildumine vana tarkvaraga.
Kommentaarid: 1 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 1
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
XYZ
HV Guru
XYZ

liitunud: 05.11.2001




sõnum 30.09.2002 12:49:00 vasta tsitaadiga

No nii, asi hakkab juba õigema poole kiskuma.

Lisan veel infoks, et kui sama lähtekoodi otse (minimaalmuutustega) üritada 32-bitiseks kompileerida, siis kas seda ei lasta teha või saab kohe töö alguses juba karmi veakoodi, et niimoodi nt all seadme poole pöörduda ei saa. Asi töötab vaid 16-bitiseks kompileerituna/ DOS programmina.
See annab mulle eriti alust arvata, et DOS emulaator Win NT opsüsteemides töötab tunnelina ja käivitaja omal vastutusel.
Kommentaarid: 81 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 3 :: 12 :: 56
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Deep Fury
Kreisi kasutaja
Deep Fury

liitunud: 13.12.2001




sõnum 30.09.2002 13:51:00 vasta tsitaadiga

Ehkki oleks veel üht-teist lisada, kisub juba offtopic mölaks ära. IMHO pole "NTFS vs FAT32" koht NT arhidektuuriküsimustest reekimiseks icon_smile.gif
Kommentaarid: 1 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 1
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
mareq
HV vaatleja

liitunud: 16.04.2003




sõnum 16.08.2003 13:58:09 vasta tsitaadiga

A kas keegi kogenum vastaks yhe sõnaga (kas JAH või EI) yhele kysimusele?
Kysimus ise selline et: KAS TORVALDSI PINGVIINI(st. Linux) OPSÜSTEEMID OSKAVAD NTFS-PARTE KASUTADA?

_________________
Kommentaarid: 2 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 2
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
näita postitusi alates eelmisest:   
uus teema   vasta Raud »  Kõvad kettad »  NTFS vs FAT32 mine lehele eelmine  1, 2, 3  järgmine
[vaata eelmist teemat] [vaata järgmist teemat]
 lisa lemmikuks
näita foorumit:  
 ignoreeri teemat 
sa ei või postitada uusi teemasid siia foorumisse
sa ei või vastata selle foorumi teemadele
sa ei või muuta oma postitusi selles foorumis
sa ei või kustutada oma postitusi selles foorumis
sa ei või vastata küsitlustele selles foorumis
sa ei saa lisada manuseid selles foorumis
sa võid manuseid alla laadida selles foorumis



Hinnavaatlus ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.