Avaleht
uus teema   vasta Tarkvara »  Arvutimängude foorum »  DOOM III & Resurrection of Evil märgi kõik teemad loetuks
märgi mitteloetuks
vaata eelmist teemat :: vaata järgmist teemat
mine lehele eelmine  1, 2, 3 ... 86, 87, 88 ... 99, 100, 101  järgmine
Hinnavaatlus :: Foorum :: Uudised :: Ärifoorumid :: HV F1 ennustusvõistlus :: Pangalink :: Telekavad :: HV toote otsing
autor
sõnum Saada viide sõbrale.  :: Teata moderaatorile teata moderaatorile
otsing:  
Magic
HV Guru
Magic

liitunud: 28.12.2001




sõnum 07.12.2004 11:05:48 vasta tsitaadiga

samas nii HL2 kui Doom 3 puhul oli näha, et taskulambi realismiga on vaeva nähtud, kuid kohati tundus et mõlemas mängus on mingid imelikud bugid... mitmes kohas oli ümbrus kujutatud nagu musta auguna - taskulambist polnud mingit kasu icon_razz.gif
Samas jah Doom 3-e puhul oleks tahtnud näha rohkem valgust ja avatud maailma... ei kahtle, et mootor võimas pole, aga hetkel käi sellest väga tuim mulje...
Kommentaarid: 234 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 200
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Vananematu
HV veteran
Vananematu

liitunud: 28.09.2003




sõnum 08.12.2004 20:36:26 vasta tsitaadiga

njah, doom jääb doomiks, kuid esimesel osal ei olnud ka häda midagi, lihtsalt oodati mõttetult...
see võib kindlasti parem olla, arvatavasti õpitakse vigadest ja tuuakse rohkem icon_smile.gif neid avarusi ning valgust esile, kuid mis mind hämmastas ning positiivsena mõtlema pani selle uue paki osas, on "hell time" icon_smile.gif icon_smile.gif , et siis nagu bullet time'ga tegu , üsna pro effekti võib anda, nagu ikka bullet time, nii matrixis kui ka max payne's ning kaua oodatud feariski on see üks põhi efekte, ning tundub, et uued tegijad tahavad ka ajaga kaasas käiia !
Kommentaarid: 31 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 1 :: 28
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
j22lind
HV kasutaja

liitunud: 31.03.2004




sõnum 09.12.2004 00:35:45 vasta tsitaadiga

Auron kirjutas:
Rohkem valgust ja vabadust on vaja luua, et inimesed saaks rohkem aimu milleks mootor suuteline on.See ekspansioon tundub praeguse jutu põhjal siuke samamoodi klaustrofoobiline nagu ka tavaline variant oli ja seda sugugi mitte heas mõttes icon_confused.gif See on küll tore, et mängudes on taskulambid mis nagu "päris" näitavad valgust enda ette aga mõelge nüüd ise kui näiteks HL2 oleks kah olnud pime ja kogu tegevus mis väljas toimus toimunuks öösel ja aint taskulambiga enda ette näidates oleks näinud meeter maad.Kas oleks eriti põnev ja vägev olnd?Vaevalt küll.Sama sellega.
Doom3 pidigi ju olema hirmus mitte selline et wow palju vaba ruumi kus liiikuda, siis ei saagi ju niipalju ehmuda kui ikka pimedates koridorides.
Kommentaarid: 5 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 3
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
bloodyone
HV kasutaja
bloodyone

liitunud: 14.06.2004




sõnum 09.12.2004 00:55:18 vasta tsitaadiga

Sa ei saa doomis nagunii ehmuda, kuna sa ei näe mitte s...... noh ainult häälitsused veits. aga kui ikka winamp taga kah käima, siis noh icon_razz.gif
Kommentaarid: 5 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 4
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Auron
HV Guru
Auron

liitunud: 19.08.2003



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 09.12.2004 11:05:39 vasta tsitaadiga

Õige jutt bloodyone, pluss veel see,et HL2'es Ravenholm'is oli küll üsna siuke jube variant, et vaikne mahajäetud koht, igast kahtlased karjed ja kriiksud ja siis need tulnuka tüüpi kollid kriiskamas ja kolistamas..brrrr icon_smile.gif ...ja oli valge.See D3'es mööda koridore ringitallamine muutus nii nagu mölluks ära, et ehmatusest ja hirmust ei olnud juttugi vaid aegajalt sai lihtsalt vannutud kui tüüp seljataha tekkis , palju elusid välja tampis ja lõudima pidi.
Kommentaarid: 152 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 129
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
486
HV Guru

liitunud: 19.04.2004




sõnum 09.12.2004 11:41:19 vasta tsitaadiga

See ravenholm tundus mulle rohkem komöödiana, mis seal jubedat pidi olema icon_question.gif icon_confused.gif ääh HL 2 siis icon_rolleyes.gif
_________________
zero
Kommentaarid: 46 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 3 :: 2 :: 39
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Vananematu
HV veteran
Vananematu

liitunud: 28.09.2003




sõnum 09.12.2004 14:04:10 vasta tsitaadiga

ei , tegelt, doom ei olnudki hirmus, vaid mängus oli palju kohti, mis panid ehmatama(mängisin klappidega ning ainult öösel), kuid hirmsaks sisuks kutsuks ma stalkerit, vot seeal on asi võimalikult reaalne ning sündmustik ja kohad ajavad juba judinad peale ning koik need isemoodu karakterid ning nende skriptimata tegevused nö. instinktid ja mõtlemisviis! thumbs_up.gif
Kommentaarid: 31 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 1 :: 28
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Auron
HV Guru
Auron

liitunud: 19.08.2003



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 09.12.2004 17:50:57 vasta tsitaadiga

Mnjah ise pean mängudes üheks kõige rohkem selliseks ehmatavaks ja hirmutekitavaks(buga buga icon_lol.gif ) just muusikat.Justnagu õudusfilmides kus on mingi siuke kurjaennustav muusika taga ja siis näiteks on kuulda sahinad, lõrinad, südamekloppimine ja nii tükk aega niiet just kui arvad, et midagi juhtub siis ei juhtu ja seal kus arvad nagu ohutu olevat ja pinge maha lased just mingi jama toimub.See ajab närvid jumalast läbi icon_smile.gif Eriti head juhust mäletan kunagi resident evil 2'st kus sai minu pool oldud sõpradega ja üks mängis seda.Nuh mendimajas oli ülekuulamisruum kus see peegelaken.Nu ja tüüp tallas ruumi sisse ja vaatas, et aken, mõtles: "ahaa sealt niikuinii mingi koll tuleb".Hiilib siis relv käes akna juurde ei tutkitki.Nuh siis nagu läks ja krahmas asju arvates , et asi ohutu ja kui tagasi läks hüppas üks koll piraki läbi klaaside sinna ruumi.Tüüp niimoodi ehmatas(telekas oli kah suht siuke paraja valjudusega), et käis toolipealt põrandale käpla.Me naersime muidugi kooma ennast seepeale icon_lol.gif .Mäletan, et ka silent hill oli üks selliseid mänge kus hirmutati sellega mida sa ei näe kui sellega mis just nähtav on ja juhtub.Samuti oli päris hea sound clive barker undyingus.Doom3 küll pime ja kollidega aga liiga nagu ettearvatav ja liialt action, et hirmu tekitada.
Kommentaarid: 152 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 129
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Horrid_Asp
HV vaatleja
Horrid_Asp

liitunud: 22.01.2004




sõnum 09.12.2004 18:43:42 vasta tsitaadiga

Auron kirjutas:
Eriti head juhust mäletan kunagi resident evil 2'st kus sai minu pool oldud sõpradega ja üks mängis seda.Nuh mendimajas oli ülekuulamisruum kus see peegelaken.Nu ja tüüp tallas ruumi sisse ja vaatas, et aken, mõtles: "ahaa sealt niikuinii mingi koll tuleb".Hiilib siis relv käes akna juurde ei tutkitki.Nuh siis nagu läks ja krahmas asju arvates , et asi ohutu ja kui tagasi läks hüppas üks koll piraki läbi klaaside sinna ruumi.Tüüp niimoodi ehmatas(telekas oli kah suht siuke paraja valjudusega), et käis toolipealt põrandale käpla.Me naersime muidugi kooma ennast seepeale icon_lol.gif .Mäletan, et ka silent hill oli üks selliseid mänge kus hirmutati sellega mida sa ei näe kui sellega mis just nähtav on ja juhtub.Samuti oli päris hea sound clive barker undyingus.Doom3 küll pime ja kollidega aga liiga nagu ettearvatav ja liialt action, et hirmu tekitada.


Endal täpselt sama situatsioon seoses tolle kurikuulsa ülekuulamistoaga. Mängisime tuttavaga vaheldumisi ja siis kui Licker läbi akna klirinal näkku kinni hüppas ja õudne psycho-muusika peale hakkas, lendas pult samuti käest ja ehmatus oli, nagu Urmas Ott ütleb, kolossaalne. Päris kaua karjusime üksteisele kõrva, samal ajal kui ekraanile "You Died" tekst ilmus... Kindlalt kõige meeldejäävaim ehmatus, mida mängudes kogenud. Kusjuures see hetk oli niivõrd hästi läbi mõeldud, et kui valitaks parimad kohad õudusmängudes, siis see oleks kindlasti TOP 10nes...Kõnnid rahulikult sealt peegli eest läbi, korjad ühe vidina üles, jalutad rõõmsalt ukse poole tagasi ja siis KAPOW! - närvid läbi...
Juba esimene kokkusaamine selle inimese/koera ristsugutisest Lickeriga oli väga ruineeriv. Alguses vilksatab keegi akna taga ja järgmisena ilastab ja ägiseb peletis juba koridori laes...Tol ajal tõstis see väikene FMV filmijupikene küll ihukarvad püsti, rääkimata siis veel hiidkrokodillist, süljest nõretavatest dobermanidest ning muteerunud William Birkinist.
Doom 3 on RE2 kõrval aga paras käkk, eriti mis puudutab storyt ja üldist atmosfääri. Kahju, et tänapäeval taandub kõik sellele, kui kõva videokaart kellelgi on ja kui ilus graafika mängus eksisteerib. RE2s saadi minimaalsete taustapiltidega fenomenaalselt hästi hakkama, ei osanud paremat tahtagi.

_________________
It's the end of the post as we know it, and I feel fine.
Kommentaarid: 2 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 2
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
häpijoii
HV kasutaja

liitunud: 02.03.2004




sõnum 10.12.2004 11:08:05 vasta tsitaadiga

Auron kirjutas:
Mnjah ise pean mängudes üheks kõige rohkem selliseks ehmatavaks ja hirmutekitavaks(buga buga icon_lol.gif ) just muusikat.Justnagu õudusfilmides kus on mingi siuke kurjaennustav muusika taga ja siis näiteks on kuulda sahinad, lõrinad, südamekloppimine ja nii tükk aega niiet just kui arvad, et midagi juhtub siis ei juhtu ja seal kus arvad nagu ohutu olevat ja pinge maha lased just mingi jama toimub.See ajab närvid jumalast läbi icon_smile.gif Eriti head juhust mäletan kunagi resident evil 2'st kus sai minu pool oldud sõpradega ja üks mängis seda.Nuh mendimajas oli ülekuulamisruum kus see peegelaken.Nu ja tüüp tallas ruumi sisse ja vaatas, et aken, mõtles: "ahaa sealt niikuinii mingi koll tuleb".Hiilib siis relv käes akna juurde ei tutkitki.Nuh siis nagu läks ja krahmas asju arvates , et asi ohutu ja kui tagasi läks hüppas üks koll piraki läbi klaaside sinna ruumi.Tüüp niimoodi ehmatas(telekas oli kah suht siuke paraja valjudusega), et käis toolipealt põrandale käpla.Me naersime muidugi kooma ennast seepeale icon_lol.gif .Mäletan, et ka silent hill oli üks selliseid mänge kus hirmutati sellega mida sa ei näe kui sellega mis just nähtav on ja juhtub.Samuti oli päris hea sound clive
barker undyingus.Doom3 küll pime ja kollidega aga liiga nagu ettearvatav ja liialt action, et hirmu tekitada.


hmm Clive barker undying on väga kõva pela, olen demo mänginud, aga fulli pole kuskil müügil näinud, on äkki kellelgi ostaks ära.
Kommentaarid: 7 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 1 :: 0 :: 6
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
g-nome
Kreisi kasutaja
g-nome

liitunud: 07.11.2002




sõnum 10.12.2004 19:23:44 vasta tsitaadiga

opinions are like assholes ...everyone has one. näiteks mulle küll meeldisk HL2`hte doomi "valguses" vaadata.
Kommentaarid: 6 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 6
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum mine selle kasutaja kodulehele
bloodyone
HV kasutaja
bloodyone

liitunud: 14.06.2004




sõnum 10.12.2004 20:03:45 vasta tsitaadiga

Njah RE2 on ikka nalja saadud. Esimest korda vist sai päris kramibd politseijaoskonnas, kus äkki kukkusid mingist kohast plartsti läbi. Pole küll mõeldud, et hirmus oleks, aga ma siuke keskendunud mängija (ei mäletagi, mis kõik ära lõin). Doom on lihtsalt üks pimedas lollilt laskmine, kuid ikkagi on mäng päris nauditav.
Kommentaarid: 5 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 4
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Magic
HV Guru
Magic

liitunud: 28.12.2001




sõnum 10.12.2004 20:49:58 vasta tsitaadiga

see jubedus on alguses päris nauditav, kuid hiljem võtsin klapid peast ja mängisin täiesti tuimalt... mäng muutus ebahuvitavaks ja etteaimatavaks...mäng on liialt pikaks venitatud icon_wink.gif
Kommentaarid: 234 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 200
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
486
HV Guru

liitunud: 19.04.2004




sõnum 10.12.2004 20:52:09 vasta tsitaadiga

Kõige parem on üks kord nädalas mängida thumbs_up.gif
_________________
zero
Kommentaarid: 46 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 3 :: 2 :: 39
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
siLc
HV Guru

liitunud: 22.12.2003



Autoriseeritud ID-kaardiga Online

sõnum 10.12.2004 20:57:38 vasta tsitaadiga

486 kirjutas:
Kõige parem on üks kord nädalas mängida thumbs_up.gif

Ma ei saa sinuga rohkem nõustuda...ise tegin niimoodi kuna mingit viisi need spuukid koridorid äffardasid mul närvikavasse umbsõlme teha icon_redface.gif icon_lol.gif mnjah Ravenholm HL2-s kah sama spuuki aga seal teadsin ju E3 videodest ette mis-kus-millal midagi tuleb icon_wink.gif


viimati muutis siLc 10.12.2004 20:58:32, muudetud 1 kord
Kommentaarid: 196 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 185
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Magic
HV Guru
Magic

liitunud: 28.12.2001




sõnum 10.12.2004 20:58:11 vasta tsitaadiga

486 kirjutas:
Kõige parem on üks kord nädalas mängida thumbs_up.gif

no umbes nii jah... siis on huvitavam... järjest mängides tekib kiiresti tüdimus
Kommentaarid: 234 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 200
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
tanel112
HV kasutaja

liitunud: 07.12.2003




sõnum 22.12.2004 22:36:47 vasta tsitaadiga

mul on telekas ja arvuti suht lähedal üksteisele. Ma panin teleka väljundi tööle ja hakkasin mängima see mis monitori peal on kottpime see on telekas ilusti näha. Pilt telekasoli enam-vähem sama kui xboxi peal Halo. Kasutasin resulutsooni 1024*768 low details. Hakka kasvõi teleka taga mängima. Siis ei pea kuskil pimedas lolli mängima.
Kommentaarid: 3 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 3
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
486
HV Guru

liitunud: 19.04.2004




sõnum 22.12.2004 23:19:57 vasta tsitaadiga

see pimedus on kõige väiksem probleem, krt üksluisus käib pinda icon_evil.gif
_________________
zero
Kommentaarid: 46 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 3 :: 2 :: 39
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Magic
HV Guru
Magic

liitunud: 28.12.2001




sõnum 22.12.2004 23:22:48 vasta tsitaadiga

jah samas ka HL2's samad probleemid, kui seda väikest nuputamist vahepeal poleks olnud siis oleks vist mängu pooleli jätnud...
Kommentaarid: 234 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 200
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
tanel112
HV kasutaja

liitunud: 07.12.2003




sõnum 24.12.2004 22:03:41 vasta tsitaadiga

kas seda nõmedat efekti ei saa välja lükata et kui koll välja hüppab siis tuled kustuvad ja läheb kootpimedaks
Kommentaarid: 3 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 3
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Dimmu B
HV kasutaja
Keelatud avatar

liitunud: 12.12.2004




sõnum 24.12.2004 23:45:25 vasta tsitaadiga

no sh*t, sherlock ... U r D-O-O-M-D 3 times.... Reply from Retarded Animal Babies
Kommentaarid: 10 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 2 :: 2 :: 5
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
predator
HV Guru
predator

liitunud: 08.12.2001




sõnum 26.12.2004 20:10:29 vasta tsitaadiga

Sai ka D3 ametlik demo peale pandud, et vaadata kuidas on ka asi ning visuaalse ja heli poole pealt ikka suht kesine võrreldes HL2`ga. Mõlemat pela siis 1024×768 max. detailide ja 4×AA/8×Ansioga proovitud.
Kommentaarid: 177 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 3 :: 154
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
sooty
HV veteran

liitunud: 12.06.2004




sõnum 27.12.2004 02:26:22 vasta tsitaadiga

dstar kirjutas:
Kurtsin siin hiljuti, et DOOM 3 demo ei lähe käima, annab errori... Nüüd lõpuks sain vist pihta, milles probleem oli. Esmalt tõmbasin ATI kodukalt uued Catalyst driverid, nii palju aitas, et pildi lõi ette, aga minuti-paari pärast kiilus pilt taas kinni. Sama juhtus ka Call of Duty demo ja teiste mängudega. Nüüd tahakski teada, mis jama ATIl selle Radeon 9600XT ja Fast Write'ga on? Kui Fast Write Settingute alt OFF panin ja restardi tegin, hakkasid kõik mängud tööle... Võib-olla ei saa uued ATI driverid ja Win XP SP2 omavahel hästi läbi?


TUHAT TÄNU!! Sa tegid just minu päeva. Ma olen terve igaviku pead murdnud, miks mu mängud kinni kiiluvad. Veelkord icon_razz.gif tänud.
Kommentaarid: 12 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 12
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
dstar
Kreisi kasutaja
dstar

liitunud: 27.11.2004




sõnum 27.12.2004 12:51:16 vasta tsitaadiga

sooty kirjutas:
dstar kirjutas:
Kurtsin siin hiljuti, et DOOM 3 demo ei lähe käima, annab errori... Nüüd lõpuks sain vist pihta, milles probleem oli. Esmalt tõmbasin ATI kodukalt uued Catalyst driverid, nii palju aitas, et pildi lõi ette, aga minuti-paari pärast kiilus pilt taas kinni. Sama juhtus ka Call of Duty demo ja teiste mängudega. Nüüd tahakski teada, mis jama ATIl selle Radeon 9600XT ja Fast Write'ga on? Kui Fast Write Settingute alt OFF panin ja restardi tegin, hakkasid kõik mängud tööle... Võib-olla ei saa uued ATI driverid ja Win XP SP2 omavahel hästi läbi?


TUHAT TÄNU!! Sa tegid just minu päeva. Ma olen terve igaviku pead murdnud, miks mu mängud kinni kiiluvad. Veelkord icon_razz.gif tänud.


icon_eek.gif Einoh pole tänu väärt, sest ise jamasin ka mingi nädal aega, enne kui asjale pihta sain. Masendav oli vaadata, kuidas Doom 3 ja teised mängud paar sekundit peale mängimist kinni kiilusid ja arvuti restarti nõudis. Käisin ka mitu korda uute draiveritega üle, ka emaplaadi omad ja lõpuks panin viimases hädas Fast Write Off. Tundub, et mingisugune konflikt siiski ATI Radeon 9600XT selle Fast Write'ga on...
Kommentaarid: 5 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 5
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
siLc
HV Guru

liitunud: 22.12.2003



Autoriseeritud ID-kaardiga Online

sõnum 27.12.2004 13:07:37 vasta tsitaadiga

dstar kirjutas:
sooty kirjutas:
dstar kirjutas:
Kurtsin siin hiljuti, et DOOM 3 demo ei lähe käima, annab errori... Nüüd lõpuks sain vist pihta, milles probleem oli. Esmalt tõmbasin ATI kodukalt uued Catalyst driverid, nii palju aitas, et pildi lõi ette, aga minuti-paari pärast kiilus pilt taas kinni. Sama juhtus ka Call of Duty demo ja teiste mängudega. Nüüd tahakski teada, mis jama ATIl selle Radeon 9600XT ja Fast Write'ga on? Kui Fast Write Settingute alt OFF panin ja restardi tegin, hakkasid kõik mängud tööle... Võib-olla ei saa uued ATI driverid ja Win XP SP2 omavahel hästi läbi?


TUHAT TÄNU!! Sa tegid just minu päeva. Ma olen terve igaviku pead murdnud, miks mu mängud kinni kiiluvad. Veelkord icon_razz.gif tänud.


icon_eek.gif Einoh pole tänu väärt, sest ise jamasin ka mingi nädal aega, enne kui asjale pihta sain. Masendav oli vaadata, kuidas Doom 3 ja teised mängud paar sekundit peale mängimist kinni kiilusid ja arvuti restarti nõudis. Käisin ka mitu korda uute draiveritega üle, ka emaplaadi omad ja lõpuks panin viimases hädas Fast Write Off. Tundub, et mingisugune konflikt siiski ATI Radeon 9600XT selle Fast Write'ga on...

Seda on nämmutatud jah et Radeonid FW-st eriti ei hooli...Geforce`dega on teine lugu, nendele ei tee see sooja ega külma icon_wink.gif
Kommentaarid: 196 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 185
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
näita postitusi alates eelmisest:   
uus teema   vasta Tarkvara »  Arvutimängude foorum »  DOOM III & Resurrection of Evil mine lehele eelmine  1, 2, 3 ... 86, 87, 88 ... 99, 100, 101  järgmine
[vaata eelmist teemat] [vaata järgmist teemat]
 lisa lemmikuks
näita foorumit:  
 ignoreeri teemat 
sa ei või postitada uusi teemasid siia foorumisse
sa ei või vastata selle foorumi teemadele
sa ei või muuta oma postitusi selles foorumis
sa ei või kustutada oma postitusi selles foorumis
sa ei või vastata küsitlustele selles foorumis
sa ei saa lisada manuseid selles foorumis
sa võid manuseid alla laadida selles foorumis



Hinnavaatlus ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.