Avaleht
uus teema   vasta Tarkvara »  Arvutimängude foorum »  Half-Life 2 märgi kõik teemad loetuks
märgi mitteloetuks
vaata eelmist teemat :: vaata järgmist teemat
mine lehele eelmine  1, 2, 3 ... 88, 89, 90 ... 240, 241, 242  järgmine
Hinnavaatlus :: Foorum :: Uudised :: Ärifoorumid :: HV F1 ennustusvõistlus :: Pangalink :: Telekavad :: HV toote otsing
autor
sõnum Saada viide sõbrale. Teata moderaatorile
otsing:  
der hammer
HV Guru
der hammer

liitunud: 05.10.2004



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 20.11.2004 18:51:40 vasta tsitaadiga

Endal sama küsimus ja kuidas üldse vaadata seda task mananger ?
Mul muidu win2k
Kommentaarid: 146 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 2 :: 1 :: 128
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
neros
HV Guru
neros

liitunud: 26.11.2003




sõnum 20.11.2004 19:09:34 vasta tsitaadiga

Pane "System Managed Size"'i peale.
Win2k-s käib asi samamoodi nagu XP-s.

_________________
GitHub
.NET Core & Azure baasil lahendused ja arhitektuur - kontakt.
Kommentaarid: 48 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 1 :: 40
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
corvette
HV veteran

liitunud: 17.02.2003




sõnum 20.11.2004 19:14:12 vasta tsitaadiga

Virtual Memory:

Ütleks, et mida rohkem seda uhkem, aga pidage meeles, et seda mälu mahtu võtab ta teie kõvaketta arvelt icon_wink.gif
Kui füüsilistmälu on väga vähe, siis tuleb kasuks virtuaalset suurendada
Kommentaarid: 49 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 1 :: 48
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
mutabor
HV veteran
mutabor

liitunud: 06.06.2002




sõnum 20.11.2004 20:11:28 vasta tsitaadiga

sain ka siis asja mõne tundi mängida... mis ma oskan öelda, hype ikka loeb julmalt palju tänapäeval... isiklik arvamus asjast.
graafika pole midagi sellist mida nähtud ei ole, õnneks pole bump-mapping'inguga yle pingutatud nagu seda oli doom3'es. textuuride koha peal peaks tunnistama et Valve poisid on palju pildistamas käinud väljas, suures osas on tegemist fotodest tehtud textuuridega, mis küll mõjub hästi ja jätab loomulikuma mulje(enamasti ehitiste puhul) kuid samas kohati kasutatakse selliseid textuure seal kus oleks võinud seda mitte teha(näiteks prygikonteineris olev sodi jms, olen alati vihkanud kui teatud kohtades minnakse kergemat teed...). efektid on tasemel, valgustus, particles, toss, vesi, veri jne - kõik on suht ilus(on küll nähtud paremaidki asju siit ja sealt kuid siiski kogu pakett on soliidne, näiteks kasvõi doom3 on selle koha pealt 'möhh'...).
fyysika mängib suurt rolli, sellest sõltuvad päris mõned lahendused mängus ja loomulikult tänu sellele on ka olemas gravitatsiooni relv millega saab lõbutseda tykk aega enne kui sellest villand saab icon_smile.gif. on näha et Valve mehed viitsinud rohkem vaeva näha Havoc'iga kui enamus stuudiotest kelle tooted vahest teevad häbi suurepärasele fyysikamootorile kuna ei taheta(või ei osata?) viimistleda selliseid pisidetaile nagu on objektide kaal ja tegelaste IK(seda siis ragdoll lahenduste puhul) ja mille tagajärjel näeb kogu fyysikavärk täiesti naeruväärne välja...
mida oleks veel soovinud mängust on see et oleks võimalik lammutada veidi rohkem icon_smile.gif, kuid taolise mängu puhul on see vist palju tahetud.

heli kohapeal niipalju siis et ma ei ole oodanud sellist asja et kasutatakse päris palju sound'e esimesest osast. ju siis arvati et need helid on piisavalt head et neid taaskasutusele võtta ja ei ole vaja midagi uut leiutama hakata, muidu ei virise. muusikaline pool on tegelikult parajasti mõttetu ja need kohad kus seda mängitakse on just need kus seda kõige vähem kuulad kuna siis on tavaliselt sebimine käib... yldise atmosfääri see küll ei loo minu arust. samahästi võiks seda yldse mitte olla.

mängitavus on hea, seda Valve oskab teha küll. omal ajal HL esimene oli tegija, nyydki asi tasemel. levelite disain küll selline et vahest mõtled kas mõni shuuter võiks olla ilma nende torudeta ja ventilatsiooni värkideta või ongi see hea shuuteri standardiks. ja see universaalne sõiduk mis sõidab nii vee kui ka maa peal... no mina ei tea, ma oleks äärepeal asja pooleli jätnud kuna hakkas yle viskama. kaua võib yhe asjaga sõita(kus ainult ymbrus muutub ja seda ka mitte just eriti oluliselt), mitu korda pean ma 'loading' nägema enne kui ykskord saan nendest aerosaanidest lahti? icon_smile.gif(kusjuures loading ikka tihedamini kui seda oleks tahtnud näha... õnneks ei ole väga pikk see laadimisaeg)...

ahjaa, stoori... mai tea, ma pole vist piisavalt kaugele jõudnud veel et midagi sellist yleyldse tunda saaks. see mis siiani olnud ma küll tugevaks stooriks nimetada ei saa. loodan et lõpu poole tuleb midagi sellist mis muudab mu praegust arvamust, enne kui mäng lõpetatud ei ole pikalt ma sel teemal ei lobise.

graafikamootor on tegelikult hea, ei midagi väga erilist, kuid tundub et optimiseeritud paremini kui näiteks doom3 ja farcry omad.

lyhidalt. kas tegu on hea mänguga? jah! kas mulle meeldib see mäng? loomulikult. kas tegemist on parema mänguga mida ma oma elus mänginud olen? kaugel sellest. kas on ta oma hinda väärt? praeguse seisuga minu arvates küll mitte - replay value=0, yhe nädalavahetuse mäng. siis kui modid ja värgid tulevad, siis võibolla küll. kuid igal juhul, kui ma ise tahaksin osta selle mängu siis teeksin ma seda steam'i kaudu, ja seda ainult sellel põhjusel et ma tahaksin et mu raha läheks otse andekale pundile kes ka edaspidi võib teha midagi sellist mis mänguajaloos oma jälje jätaks. Vivendi võib ju oma lobitööd teha jne, kuid mina austan pigem valmistajat kui levitajat.

....aga praegu jääb nüüd küll HL2 pooleli, sest Vampire paistab palju huvitavam olema icon_wink.gif

_________________
/allkiri
Kommentaarid: 24 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 1 :: 22
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
486
HV Guru

liitunud: 19.04.2004




sõnum 20.11.2004 20:41:27 vasta tsitaadiga

HL1 oli ka musa siis kui madinaks läks, minu arust just õiges kohas. Musa ikka tasemel ka. Fps-ides võikski rohkem tausta musa olla nagu Halos see ongi üks põhjusi miks ma seda veel ikka mängin!
_________________
zero
Kommentaarid: 46 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 3 :: 2 :: 39
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Magic
HV Guru
Magic

liitunud: 28.12.2001




sõnum 20.11.2004 20:41:58 vasta tsitaadiga

corvette kirjutas:
Virtual Memory:

Ütleks, et mida rohkem seda uhkem, aga pidage meeles, et seda mälu mahtu võtab ta teie kõvaketta arvelt icon_wink.gif
Kui füüsilistmälu on väga vähe, siis tuleb kasuks virtuaalset suurendada

mul jääb küll mulje, et egu pole näljase mänguga... kõigest 100MB võtab rammi icon_wink.gif
Kommentaarid: 234 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 200
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
tobler
HV kasutaja
tobler

liitunud: 21.12.2002




sõnum 20.11.2004 20:43:14 vasta tsitaadiga

Source - Fatal error: Connection to steam servers lost, could not aquire nessesary game files..


Viga tuleb sisse mängu alguses rongis sõites,
mida oskate öelda selle kohta?
Kommentaarid: 16 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 1 :: 12
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Vananematu
HV veteran
Vananematu

liitunud: 28.09.2003




sõnum 20.11.2004 20:58:39 vasta tsitaadiga

to mutabor : julge arvamus sul peab ütlema ! maitsed on ikka väga erinevad! (ma pole kll mängu veel mänginud, peab veel ootama, kuna kuller asja kohale toob), kuid muusika osast olen mõnd taustavärki kuulanud nendest videodest ning see oli kll ülikõva ning sitax hästi sobis ümbruskonda!
njah, või , et siis sisu polegi suur, tjah, ega ükski mäng 100% hea ka pole! ehtne näide sellest vampiiri mängust, mis hl2 mootoril, oi plääd kus on sisu ja võimalused, kuid tekstuurid ning füüsika osa ei ole hl2 mootori jõu kohaselt ära kasutatud, kuid sisu ja mängitavus ikka sitax tõmbab tolles mangus!
Kommentaarid: 31 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 1 :: 28
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Null
HV kasutaja
Null

liitunud: 05.10.2004




sõnum 20.11.2004 20:59:21 vasta tsitaadiga

tobler kirjutas:
Source - Fatal error: Connection to steam servers lost, could not aquire nessesary game files..


Viga tuleb sisse mängu alguses rongis sõites,
mida oskate öelda selle kohta?

Äkki proovi originaal versiooni. Siin ei tohi hakata ju seletama kuda sellest lahti saada. icon_wink.gif

Muidu ise sain ka lõpuks mängu kätt, peale paari päevast kannatust. Kohe kui hommikul mängu korra tööle panin siis enam arvutist eemale ei saanud. icon_razz1.gif

Muidu, mis mind kõige rohkem üllatas oli see, et ma sain oma vana rooste hunnikuga (GF2 64MB, 384MB Ram ja 1200 Duron) mängida keskmiste seadistustega. icon_biggrin.gif Kuid õnneks nüüd tuleval nädalal saan uue. Kusjuures tänu HL2'le kavatsen osta just X800pro mitte GF6800GT. Ma muidu olin paadunud nVidai pooldaja, kuid ATI oskas valida õige mängu mida sponsoreerida. icon_smile.gif
Kommentaarid: 3 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 1 :: 0 :: 2
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
der hammer
HV Guru
der hammer

liitunud: 05.10.2004



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 20.11.2004 21:04:11 vasta tsitaadiga

madedog kirjutas:
Pane "System Managed Size"'i peale.
Win2k-s käib asi samamoodi nagu XP-s.

Kust kohast ?
Kommentaarid: 146 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 2 :: 1 :: 128
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Vananematu
HV veteran
Vananematu

liitunud: 28.09.2003




sõnum 20.11.2004 21:05:04 vasta tsitaadiga

to Null ! Normull, sa tuleviku peale ei mõtlegi, arvad, et see x800 veab kõiki mänge sama hästi kui hl 2te? 6800Gt voi U ikka läheks Stalkerile hästi peale ma usun! Peale selle ka need unreal engine 3 mängud jne ! oh neid päris palju! kuid nu, maitse asi! minuarust on 100 lähedal freimid ka hea elamus icon_razz.gif , mida se 6800 pakub!
Kommentaarid: 31 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 1 :: 28
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
neros
HV Guru
neros

liitunud: 26.11.2003




sõnum 20.11.2004 21:11:13 vasta tsitaadiga

Totu user kirjutas:
madedog kirjutas:
Pane "System Managed Size"'i peale.
Win2k-s käib asi samamoodi nagu XP-s.

Kust kohast ?

Control Panel -> System -> [Advanced -> {Performance->Settings}] -> [Advanced -> Change] -> (0 System Managed Size) -> OK -> OK -> OK

_________________
GitHub
.NET Core & Azure baasil lahendused ja arhitektuur - kontakt.
Kommentaarid: 48 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 1 :: 40
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
noQ
HV kasutaja
noQ

liitunud: 31.07.2004




sõnum 20.11.2004 21:13:38 vasta tsitaadiga

varsti kui tuleb välja full source sdk ,hakatakse
deathmatch fanaatikutele ehitama half-life2 sisuga DM/TDM mod-i :
http://www.jhgamers.com/hl2dm/index.html

päris tore oleks manipulatoriga netis ahvikesi fragida icon_lol.gif

_________________
huumor.
Kommentaarid: 24 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 24
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
mutabor
HV veteran
mutabor

liitunud: 06.06.2002




sõnum 20.11.2004 23:03:05 vasta tsitaadiga

Erksxx kirjutas:
to mutabor : julge arvamus sul peab ütlema ! maitsed on ikka väga erinevad! (ma pole kll mängu veel mänginud, peab veel ootama, kuna kuller asja kohale toob), kuid muusika osast olen mõnd taustavärki kuulanud nendest videodest ning see oli kll ülikõva ning sitax hästi sobis ümbruskonda!
njah, või , et siis sisu polegi suur, tjah, ega ükski mäng 100% hea ka pole! ehtne näide sellest vampiiri mängust, mis hl2 mootoril, oi plääd kus on sisu ja võimalused, kuid tekstuurid ning füüsika osa ei ole hl2 mootori jõu kohaselt ära kasutatud, kuid sisu ja mängitavus ikka sitax tõmbab tolles mangus!


ma ei vaidle vastu et igal inimesel oma arvamus. aga kui ma olen mitu tundi mänginud mängu ja muusikat olen kuulnud ainult mõne minuti selle aja jooksul siis võin öelda et erilisi palasi sealt ei tule, vähemalt alguse poole küll mitte, sellist 'ambient' asja nagu polegi. vampiiriga võrrelda on raske, opis teine maailm, teine kunstnikute stiil. mootori kohapealt raudselt said Troikast Valve poisid paremini hakkama, aga eks see nende mootor ka ju icon_wink.gif
aastaid ja aastaid mängimist on teinud mind suht nõudlikuks ja teatud mängude puhul ma võin ka silma pigistada mõne asja suhtes.
kuid kõik need review'd mis ytlesid hl2 kohta et 'parim mäng mis iial tehtud on'... pffft, no andke andeks, mäng on küll hea, kuid geeniuse teos ta nüüd ka pole. kas need reviewrid on mänge mänginud ainult 5 aastat vmt? icon_biggrin.gif

_________________
/allkiri
Kommentaarid: 24 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 1 :: 22
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
System
HV kasutaja

liitunud: 03.03.2004




sõnum 20.11.2004 23:27:00 vasta tsitaadiga

Asi vast minus, aga midagi uudset seal selles mängus küll polnud. Graafika on ok ja sellist füüsikat on ennemgi nähtud.
See tünnide ja kastide tõstmine midagi uut küll pole. Näiteks lastes vastu laelampi mis ripub elektrijuhtme otsas ei liigu too mitte üks gramm. Väike asi kuid siiski hakkab silma.
Ainuke asi mis mängus lõbu pakkus oligi gravity gun. Stoori oli keskpärane ja maailm väga lineaarne.
Ühesõnaga, minu silmis mitte midagi erilist. Nagu tavaliselt, ootasin ma midagi "ebamaist" vast.

_________________
Tuli vaikselt, tuli tasa. Varjud jättis seintele ja maha.
Kommentaarid: 14 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 13
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Kustav
HV veteran
Kustav

liitunud: 15.09.2004



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 21.11.2004 01:34:22 vasta tsitaadiga

kuhu selle bagiga peab sõitma? icon_rolleyes.gif
_________________
Kogun arvuti protsessoreid, kui teil leidub kuskil mõni, siis hea meelega võtan vastu icon_smile.gif
Kommentaarid: 168 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 1 :: 154
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
mikk36
HV Guru
mikk36

liitunud: 21.02.2004




sõnum 21.11.2004 01:47:44 vasta tsitaadiga

m2ger kirjutas:
kuhu selle bagiga peab sõitma? icon_rolleyes.gif

edasi, ikka edasi...
Kommentaarid: 85 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 2 :: 78
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Kustav
HV veteran
Kustav

liitunud: 15.09.2004



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 21.11.2004 01:59:31 vasta tsitaadiga

kuhu poole, kas yle katkise silla ka peab hyppama, ma kukun seal alati alla :S
_________________
Kogun arvuti protsessoreid, kui teil leidub kuskil mõni, siis hea meelega võtan vastu icon_smile.gif
Kommentaarid: 168 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 1 :: 154
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
2III7
HV veteran
2III7

liitunud: 20.09.2003



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 21.11.2004 02:01:17 vasta tsitaadiga

m2ger kirjutas:
kuhu poole, kas yle katkise silla ka peab hyppama, ma kukun seal alati alla :S
shiftist on "nitro" vms. tegelikult ära rohkem küsi midagi siin läbimise kohta, sest see on foorumi reeglite vastu
Kommentaarid: 154 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 3 :: 139
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
HDTanel
Overclocker
HDTanel

liitunud: 15.12.2002




sõnum 21.11.2004 02:58:26 vasta tsitaadiga

Ma samas osas icon_razz1.gif Chapter seitse. Just kõmmutasin mingi lennuki alla ja tehti värav mulle lahti... seal olengi icon_razz1.gif homme pelan edasi. Ravenholm oli NIGHTMARE... nagu Doom III :-/ vastik aga hea meel, et sealt minema sain icon_biggrin.gif
_________________
Krüpto
Minu Youtube - HDTanel
Minu Instagram - HDTanel
Kommentaarid: 634 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 4 :: 3 :: 495
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum mine selle kasutaja kodulehele
Null
HV kasutaja
Null

liitunud: 05.10.2004




sõnum 21.11.2004 03:07:43 vasta tsitaadiga

PlatoonSgtElias kirjutas:
Ma samas osas icon_razz1.gif Chapter seitse. Just kõmmutasin mingi lennuki alla ja tehti värav mulle lahti... seal olengi icon_razz1.gif homme pelan edasi. Ravenholm oli NIGHTMARE... nagu Doom III :-/ vastik aga hea meel, et sealt minema sain icon_biggrin.gif

Ma ka mõtlesin sama kui olin Ravenholmis, kuid siiski kui seda poleks üldsegi olnud oleks mäng ka liiga üksluiseks jäänud ju. Väike scary vaheldus. Kusjuures mõnikoht oli isegi nati Doom 3-e õudsus tasemega võrreldav. icon_razz1.gif

_________________
Pleased to Beat You!
Kommentaarid: 3 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 1 :: 0 :: 2
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Henrive
HV kasutaja
Henrive

liitunud: 28.03.2003




sõnum 21.11.2004 03:55:04 vasta tsitaadiga

Null kirjutas:
PlatoonSgtElias kirjutas:
Ma samas osas icon_razz1.gif Chapter seitse. Just kõmmutasin mingi lennuki alla ja tehti värav mulle lahti... seal olengi icon_razz1.gif homme pelan edasi. Ravenholm oli NIGHTMARE... nagu Doom III :-/ vastik aga hea meel, et sealt minema sain icon_biggrin.gif

Ma ka mõtlesin sama kui olin Ravenholmis, kuid siiski kui seda poleks üldsegi olnud oleks mäng ka liiga üksluiseks jäänud ju. Väike scary vaheldus. Kusjuures mõnikoht oli isegi nati Doom 3-e õudsus tasemega võrreldav. icon_razz1.gif


hehe just just.
aga selle õudsusega ei ole liialdatud ,et ei muutunud rutiiniks nagu oli see Doom III-es.
Kommentaarid: 33 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 1 :: 28
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum mine selle kasutaja kodulehele
HDTanel
Overclocker
HDTanel

liitunud: 15.12.2002




sõnum 21.11.2004 04:08:55 vasta tsitaadiga

ma vihkasin neid, kes torude abil igalepoole ronisid ja kiljusid... see oli niiiii õudne icon_eek.gif icon_cry.gif
_________________
Krüpto
Minu Youtube - HDTanel
Minu Instagram - HDTanel
Kommentaarid: 634 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 4 :: 3 :: 495
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum mine selle kasutaja kodulehele
neros
HV Guru
neros

liitunud: 26.11.2003




sõnum 21.11.2004 08:45:04 vasta tsitaadiga

õige jutt thumbs_up.gif... eriti veel see tite kisa mida nad tekitasid... kohe teadsid et keegi hüppab kohe kallale sulle. hea et pumba sai vanamehe käest, muidu oleks kutu kah olnud icon_biggrin.gif, sain sealt õnneks esimese korraga läbi.
_________________
GitHub
.NET Core & Azure baasil lahendused ja arhitektuur - kontakt.
Kommentaarid: 48 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 1 :: 40
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
siLc
HV Guru

liitunud: 22.12.2003




sõnum 21.11.2004 08:49:15 vasta tsitaadiga

Esimest korda kui seda titekisa kuulsin oli wtf, kust see tuleb ja siis avastasin oma paremat külge mingi kõhna venna poolt hekseldamas icon_redface.gif toreda ehmatuse tekitas küll icon_lol.gif
Kommentaarid: 194 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 183
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
näita postitusi alates eelmisest:   
uus teema   vasta Tarkvara »  Arvutimängude foorum »  Half-Life 2 mine lehele eelmine  1, 2, 3 ... 88, 89, 90 ... 240, 241, 242  järgmine
[vaata eelmist teemat] [vaata järgmist teemat]
 lisa lemmikuks
näita foorumit:  
 ignoreeri teemat 
sa ei või postitada uusi teemasid siia foorumisse
sa ei või vastata selle foorumi teemadele
sa ei või muuta oma postitusi selles foorumis
sa ei või kustutada oma postitusi selles foorumis
sa ei või vastata küsitlustele selles foorumis
sa ei saa lisada manuseid selles foorumis
sa võid manuseid alla laadida selles foorumis



Hinnavaatlus ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.