Avaleht
uus teema   vasta Tarkvara »  Arvutimängude foorum »  S.T.A.L.K.E.R: Shadow of Chernobyl märgi kõik teemad loetuks
märgi mitteloetuks
vaata eelmist teemat :: vaata järgmist teemat
mine lehele eelmine  1, 2, 3 ... 34, 35, 36 ... 227, 228, 229  järgmine
Hinnavaatlus :: Foorum :: Uudised :: Ärifoorumid :: HV F1 ennustusvõistlus :: Pangalink :: Telekavad :: HV toote otsing
autor
sõnum Saada viide sõbrale.  :: Teata moderaatorile teata moderaatorile
otsing:  
Rajareits
HV Guru
Rajareits

liitunud: 09.11.2003




sõnum 11.10.2004 13:12:56 vasta tsitaadiga

K***t kuidas tahaks mängida..
Praegu kujutan ette seda juba..

kellelgi sellest registreerimisest kah aimu on, et kunas hakkab vms.?
Kommentaarid: 74 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 1 :: 69
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Bad Sector
HV veteran

liitunud: 15.04.2002




sõnum 11.10.2004 13:43:22 vasta tsitaadiga

Auron kirjutas:

sest nii ka vähe sakiks, et seivida saad ainty dealeri juures ja siis vahepeal pead miski pool tundi kuhugi missioonile tallama ja reaalsus on siuke, et lihtsalt mõnele snaipripüssiga mölakale ei meeldi, et kõnnid üle väljade icon_lol.gif ja lampi järsku saad peale tunniajalist mängimist kuuli pähe ja game over.

mnjah, aga vaata kuidas sul siis ikkagi adrenaliin mõllaks:

sa lähed täitma missiooni mingis surmavalt vaenulikus keskkonnas. See pool tundi, mis sa sammud sihtpunkti toimub ülima ettevaatusega binokkel pidevalt käepärast horisondi uurimiseks...
- iga pisimagi krõpsatuse peale sööstad sa näoli mutta või värised kusagil kännu taga.
- Kuuldes tasast sopsatust, mida teeb sinu kõrval mättasse sisenedes 2 km kauguselt snaiperpüssist välja lastud kuul, või veel hullem, tundes kuidas see kuul viib sul kaasa tükikese käisest, sööstad sa esimesse sobivasse varjupaika kusagil kivi vms taga ja püüad välja selgitada kus ja mis eesmärgil sind tulistati ja palju on vastasedi jne
- üritad üle mängida vaenlasi, kes pahaaiamamatult kusagil lagendikul tatsavad teadamata et sa jälgid nende iga sammu jne

Ma täitsa kujutan ette ennast Stalkerit mängimas toas tuled maha keeratud, kõrvaklapid peas ja volüüm põhjas nagu sõltuks mu elu tegelikult igast liigutusest mis ma teen.

samas... kuna on olemas ka nö custom raskusastme tegemise võimalus, siis nähtavasti ei ütleks ma siiski ära quick-save'i tegemise võimalusest.
Kommentaarid: 29 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 2 :: 25
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum mine selle kasutaja kodulehele
Rajareits
HV Guru
Rajareits

liitunud: 09.11.2003




sõnum 11.10.2004 13:47:39 vasta tsitaadiga

Quick-save võiks peal olla jah..

Bad Sector, aga see ju jama, äkki see kuul ei lähe käisesse. Saad surma ja siis tatsad uuesti 30 minutit ära. Ikka ei leia vaenlast. Lõpuks kolmanda korra peal saad aru, kus ta on, aga ei jõua eest ära hüpata. Siis tapad kuskil 3 korda ja lõpuks saad sellest kohast edasi. Kõnnid veel viis minutit, järgmine.

Ise läheks sellise asja pärast küll kopajuhti otsima, kes kopa eest ära ajaks..
Kommentaarid: 74 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 1 :: 69
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Bad Sector
HV veteran

liitunud: 15.04.2002




sõnum 11.10.2004 14:12:27 vasta tsitaadiga

Rajareits kirjutas:

Bad Sector, aga see ju jama, äkki see kuul ei lähe käisesse...

... hmm... aga äkki hoopis ei trambiks siis mööda heinamaad pea maas ringi ja ei peatuks iga ilusat lille nuusutama, vaid liiguks edasi ettevaatlikult, hoides ümbruskonnal silma peal?
Ei tahaks nagu eriti uskuda, et Stalkeri maailm on täis mingeid pooletoobiseid, kes ennast kuhugi maasse kaevavad ja siis kaks nädalat läbi optilise sihiku ümbruskonda vahivad lootuses, et mõni loll satub ette... Küllap tatsavad ka teised ringi oma mis-iganes eesmärgi suunas nagu sinagi ja varjuvad alles viimasel hetkel nagu sinagi... ja kuuli saab seega tegelikult see vend, kes oli vähem tähelepanelik ümbruskonna suhtes.

Muuseas, see snaiperi näide on ehk natukene äärmuslik... tunduvalt elulisem on lihtsalt mõnda nö looduslikku lõksu sattuda, kui jätad mõne kahtlase õhuvirvenduse kahesilmavahele
Kommentaarid: 29 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 2 :: 25
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum mine selle kasutaja kodulehele
Rajareits
HV Guru
Rajareits

liitunud: 09.11.2003




sõnum 11.10.2004 14:17:36 vasta tsitaadiga

Bad Sector, ise selline ei ole, kes ringi lambist tatsab, kuid paljud sellised on.

Ma ise nüüd küll ei usu, et nii viimase peal mäng tuleb, et kõik nii reaalne on, või tuleb? Vaevalt, et seal nüüd inimesed tatsama pandud on. Ikka on igal vastasel oma koht kirjutatud ju, või ei ole?
Kommentaarid: 74 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 1 :: 69
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Bad Sector
HV veteran

liitunud: 15.04.2002




sõnum 11.10.2004 14:27:08 vasta tsitaadiga

minu teada peaks suht liikuv maailm olema, kus vähemalt NPC-d suht vabalt oma asju ajavad... ja tegelikult sinuga tsooni avastamise osas tõsiselt konkureerivad - iga üks ajab oma asju paralleelselt sinuga, kes otsivad artifacte, kes uitavad niisama ringi, kes sõdivad omavahel jne.

Kollid ajavad samamoodi oma asju - mõni otsib süüa või põgeneb mõne kohaliku kiskja eest, mõni hulgub niisama ringi...

Igal juhul mina olen nii aru saanud, et kogu maailm on mängijast sõltumatus liikumises.

Btw, mängul ju mitu erinevat raskusastet - see kõige raskem on ainult selline, kus eriti save'da ei saa... keda see häirib võib kergema raskusastmega mängida või custom raskusastme teha
Kommentaarid: 29 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 2 :: 25
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum mine selle kasutaja kodulehele
Herr Kurm
Piiratud kasutaja
Herr Kurm

liitunud: 25.03.2004




sõnum 11.10.2004 16:59:34 vasta tsitaadiga

halb sektor su jutt jumalast 8ige. K8ige vfam tuleb ikkagi SP selle m2ngu juures. Minu meelest see on k6ige reaalsem m2ng (stoori, grafa jms) mis eales tehtud. J2tame Doomi k6rvale, kus tegelikult mingit pidepunkti silmale pole. Stalkeri alphas oli tellisseina pealt n2ha kuda t2is vankud seda ladunud olid (sinka vonka beer_yum.gif ). Ning need tuttavad ja armsad tynnid, vagunid, mingid plekist ventilatsioonisachtide jupid ja pealekauba 30 ruutu maad, mida m88da k6nndida
ehh peab mingi ettetellimise 2ra tegema icon_rolleyes.gif

_________________
-logod, firmaidentiteet, küljendamine, flash-
-portfolio-
Kommentaarid: 25 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 2 :: 1 :: 19
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum mine selle kasutaja kodulehele
Vananematu
HV veteran
Vananematu

liitunud: 28.09.2003




sõnum 11.10.2004 17:11:08 vasta tsitaadiga

Rajareits kirjutas:
Bad Sector, ise selline ei ole, kes ringi lambist tatsab, kuid paljud sellised on.

Ma ise nüüd küll ei usu, et nii viimase peal mäng tuleb, et kõik nii reaalne on, või tuleb? Vaevalt, et seal nüüd inimesed tatsama pandud on. Ikka on igal vastasel oma koht kirjutatud ju, või ei ole?


Nu, kui vennad rääkisid, et on mäng võimalik läbi teha ilma ühegi lasuta inimese pihta , siis peab asi olema normilt korraldatud, et teised stalkerid sind kohe nägemise korral laskma ei hakka! anyways, kodulehekülg räägib kõik!
Kommentaarid: 31 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 1 :: 28
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
DigeBeni
HV Guru
DigeBeni

liitunud: 06.11.2001




sõnum 11.10.2004 17:18:30 vasta tsitaadiga

Erksxx kirjutas:
Nu, kui vennad rääkisid, et on mäng võimalik läbi teha ilma ühegi lasuta inimese pihta , siis peab asi olema normilt korraldatud, et teised stalkerid sind kohe nägemise korral laskma ei hakka! anyways, kodulehekülg räägib kõik!

... ma pakun, et selles mängus tuleb ette üldse üsna vähe üksteise pihta laskmist või vähemalt pole see esimese reaktsioonina parim valik, kui ei soovi muutuda viimase kui ühe bande klapperjahi märklauaks ...

_________________
Kommentaarid: 194 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 2 :: 5 :: 160
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
uuskasutaj
Bännitud
uuskasutaj

liitunud: 11.07.2004




sõnum 11.10.2004 19:32:07 vasta tsitaadiga

No ma pakun et see mäng ikka nii ei tule nagu nad lubavad, siis oleks ikka päris võimsad pc-d vaja ja AI peaks ka vapustavalt kaval olema, kui kõik ilma scriptitetta käib. Kuidas see jooksma peaks cpu ei suuda ju kõiki tegevusi 30km2 arvutada ja pluss veel sinu enda omasid. Kas see hakkab nagu diablo 2 olema kus kõik liigub aint 30m venna ümber.

Kui mäng tõesti nii võimas tuleb siis tekiks massiline arvutisõltuvus icon_lol.gif

_________________
Kommentaarid: 6 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 5 :: 0 :: 0
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
DigeBeni
HV Guru
DigeBeni

liitunud: 06.11.2001




sõnum 11.10.2004 19:58:31 vasta tsitaadiga

... arvata võib, et selle iseseadistatava valiku puhul saab ka AI taset muuta ja seda siis vastavalt arvuti võimsusele. Seega, mida raskem on mäng, seda keerukam on AI ja omakorda võimsamat arvutit nõuab ...
_________________
Kommentaarid: 194 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 2 :: 5 :: 160
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
painkillah
HV Guru
painkillah

liitunud: 06.04.2003



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 11.10.2004 20:07:49 vasta tsitaadiga

midagi sarnast battlefieldi süsteemile siis. annad rohkem cpu powerit - tuleb vastane ja notib su tommyga maha. annad vähe - istub autos ja ootab talve..
_________________
www.oggym.ee // OG Gym // Pärnu, Roheline 74
See pole politsei ei poltergeist, mis turvased on teinud meist,
vaid vabaduse illusioon, mis mõnel mehel lõpu toond.
Kommentaarid: 95 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 6 :: 86
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Auron
HV Guru
Auron

liitunud: 19.08.2003



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 11.10.2004 20:14:42 vasta tsitaadiga

Bad Sector kirjutas:
Btw, mängul ju mitu erinevat raskusastet - see kõige raskem on ainult selline, kus eriti save'da ei saa... keda see häirib võib kergema raskusastmega mängida või custom raskusastme teha


Nuh muretsema pani mind see jutt, et kergema peal osasid lõppe ei saa näha jne.ja nagu eespool öeldi, siis see kui miski pool tunnikest mängu untsu läheb kuna miski AHV sind killib, ei tekita paari järgmise korraga enam adrenaliini vaid tahtmist kuskil miski trainer sikutada icon_lol.gif
Kommentaarid: 152 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 129
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Vananematu
HV veteran
Vananematu

liitunud: 28.09.2003




sõnum 11.10.2004 21:31:24 vasta tsitaadiga

Auron kirjutas:
Bad Sector kirjutas:
Btw, mängul ju mitu erinevat raskusastet - see kõige raskem on ainult selline, kus eriti save'da ei saa... keda see häirib võib kergema raskusastmega mängida või custom raskusastme teha


Nuh muretsema pani mind see jutt, et kergema peal osasid lõppe ei saa näha jne.ja nagu eespool öeldi, siis see kui miski pool tunnikest mängu untsu läheb kuna miski <b>A<font color="#FF0000">H</font><font color="#000080">V</font></b> sind killib, ei tekita paari järgmise korraga enam adrenaliini vaid tahtmist kuskil miski trainer sikutada icon_lol.gif


Trainerid on ühed mõttetud jubinad, mille järele mul ei teki isu isegi kui ma 100 korda surma saan! Asi on ikka väeva jama ning ebaREAALNE nende traineritega, ning reaalsus on 1 asi , mille pärast selle mängu vastu ka huvi on tekkinud!
Kommentaarid: 31 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 1 :: 28
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Rajareits
HV Guru
Rajareits

liitunud: 09.11.2003




sõnum 11.10.2004 21:33:43 vasta tsitaadiga

Erksxx kirjutas:
Auron kirjutas:
Bad Sector kirjutas:
Btw, mängul ju mitu erinevat raskusastet - see kõige raskem on ainult selline, kus eriti save'da ei saa... keda see häirib võib kergema raskusastmega mängida või custom raskusastme teha


Nuh muretsema pani mind see jutt, et kergema peal osasid lõppe ei saa näha jne.ja nagu eespool öeldi, siis see kui miski pool tunnikest mängu untsu läheb kuna miski <b>A<font color="#FF0000">H</font><font color="#000080">V</font></b> sind killib, ei tekita paari järgmise korraga enam adrenaliini vaid tahtmist kuskil miski trainer sikutada icon_lol.gif


Trainerid on ühed mõttetud jubinad, mille järele mul ei teki isu isegi kui ma 100 korda surma saan! Asi on ikka väeva jama ning ebaREAALNE nende traineritega, ning reaalsus on 1 asi , mille pärast selle mängu vastu ka huvi on tekkinud!


Reaalsus oleks see, kui Sa ühe lasuga pihta saad, ja surnud oled ning mäng enam tööle ei läheks, aga see oleks mõttetu.
Quick-save'd olla ikka peal!
Kommentaarid: 74 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 1 :: 69
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Vananematu
HV veteran
Vananematu

liitunud: 28.09.2003




sõnum 11.10.2004 21:38:59 vasta tsitaadiga

Rajareits kirjutas:


Reaalsus oleks see, kui Sa ühe lasuga pihta saad, ja surnud oled ning mäng enam tööle ei läheks, aga see oleks (<font size=-1><i>tegelikult tahtsin kirjutada</font></i> =>)<b>mõ<font color=red>tt</font>etu</b>.
Quick-save'd olla ikka peal!


Parem surma saamine ning uuesti viimasest seivist alustada, kui et padruneid mudku lambist tuleb ja tuleb juurde ning ennäe imet, lastakse , kuid midagi ei juhtu, st. ei toimu ka enam hiilimist, luuramist ega ka binokli väljavõtmist, kuna lihtsalt pole vaja, jooksed kaardi läbi annad valanguid ja mäng läbi! võimass!
Kommentaarid: 31 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 1 :: 28
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Auron
HV Guru
Auron

liitunud: 19.08.2003



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 12.10.2004 08:49:18 vasta tsitaadiga

Erksxx kirjutas:
Trainerid on ühed mõttetud jubinad, mille järele mul ei teki isu isegi kui ma 100 korda surma saan! Asi on ikka väeva jama ning ebaREAALNE nende traineritega, ning reaalsus on 1 asi , mille pärast selle mängu vastu ka huvi on tekkinud!


Reaalsus oleks see kui sa kodinad kokku paneks ja iraaki sõidaks mitte tugitoolis arvuti taga mängust jauramine icon_biggrin.gif Oleks kuskl muslimite tooil kinniseotuna ja rituaali läbiviimist ootavana traineri kasutamise võimalus küll siis seda enam mõttetuks ei peaks icon_lol.gif


viimati muutis Auron 12.10.2004 08:51:24, muudetud 1 kord
Kommentaarid: 152 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 129
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Vananematu
HV veteran
Vananematu

liitunud: 28.09.2003




sõnum 12.10.2004 08:50:23 vasta tsitaadiga

OT :mõttetu sorkimine
Kommentaarid: 31 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 1 :: 28
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
AzA
HV kasutaja

liitunud: 05.02.2003




sõnum 12.10.2004 10:22:08 vasta tsitaadiga

vabandan juba ette, aga tõesti ei jõua kogu treedi läbi lugeda icon_sad.gif

milline mp plaanitakse? coop mode? väga huvitaks. singlis mingeid lehmi peksta - ala duum kolm - on juba aastaid tüütava ning igav.
Kommentaarid: 38 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 38
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
mutabor
HV veteran
mutabor

liitunud: 06.06.2002




sõnum 12.10.2004 10:37:10 vasta tsitaadiga

'singlis mingeid lehmi peksta - ala duum kolm'? AzA, loe ikka teema läbi, vähemalt viimased mõnikymmend postitust. multiplayer on CS'le sarnane.
_________________
/allkiri
Kommentaarid: 24 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 1 :: 22
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
AzA
HV kasutaja

liitunud: 05.02.2003




sõnum 12.10.2004 11:43:29 vasta tsitaadiga

mutabor kirjutas:
'singlis mingeid lehmi peksta - ala duum kolm'? AzA, loe ikka teema läbi, vähemalt viimased mõnikymmend postitust. multiplayer on CS'le sarnane.


selge, kui csi sarnane, siis ei tunne edasi huvi enam icon_smile.gif seda oligi tarvis teada.
lehma nottimine - olgu see singel milline iganes, tunni ajaga taandub ta ikkagi üsna kiiresti iga vähimagi liigutuse peale tina valamiseks. võibolla hakkan vanaks jääma, aga igatsen taktikat, eriti reaalsete inimestega koos asja läbimist.
Kommentaarid: 38 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 38
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Vananematu
HV veteran
Vananematu

liitunud: 28.09.2003




sõnum 12.10.2004 12:28:32 vasta tsitaadiga

AzA kirjutas:
mutabor kirjutas:
'singlis mingeid lehmi peksta - ala duum kolm'? AzA, loe ikka teema läbi, vähemalt viimased mõnikymmend postitust. multiplayer on CS'le sarnane.


selge, kui csi sarnane, siis ei tunne edasi huvi enam icon_smile.gif seda oligi tarvis teada.
lehma nottimine - olgu see singel milline iganes, tunni ajaga taandub ta ikkagi üsna kiiresti iga vähimagi liigutuse peale tina valamiseks. võibolla hakkan vanaks jääma, aga igatsen taktikat, eriti reaalsete inimestega koos asja läbimist.


Küll on asi tehtud cs-i sarnaseks, kuid mitte koopia! Multis ka rohkem Stalkeri elemente sees! Anyways, on ka olemas erinevad game moded!

1 fraas reporteri lõikudest jne multiplayeri kohta ! :

In terms of multiplayer, the day and night light change has been the big visual hit.
pole aega rohkem midagi esile tuua! kuid külalt on seletatud multiplayerist interviuudes mida saab leida ametlikult kodukal linkidena!
Kommentaarid: 31 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 1 :: 28
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
mutabor
HV veteran
mutabor

liitunud: 06.06.2002




sõnum 12.10.2004 13:02:49 vasta tsitaadiga

AzA kirjutas:
lehma nottimine - olgu see singel milline iganes, tunni ajaga taandub ta ikkagi üsna kiiresti iga vähimagi liigutuse peale tina valamiseks.


eeee, tegemist on FPS/RPG-ga, mitte shuuteriga. seega tina valamine iga liigutuse peale oleks igal juhul vale käitumine...

_________________
/allkiri
Kommentaarid: 24 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 1 :: 22
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
AzA
HV kasutaja

liitunud: 05.02.2003




sõnum 12.10.2004 14:44:36 vasta tsitaadiga

ma kirjutasin ju ainult enda kysimuse ning enda vaatenurga mängust icon_smile.gif sain teada tänu teile - tänud.
edasine jahumine on mõttetu, mis sulle mutabor meeldib, ei meeldi mulle. olgu ta fps/rpg või midagi muud, ilma coop multiplayerita tast minule abi pole.
mõttetu ot.
Kommentaarid: 38 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 38
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Vananematu
HV veteran
Vananematu

liitunud: 28.09.2003




sõnum 12.10.2004 15:04:18 vasta tsitaadiga

coop oli minuarust isegi olemas , kui ma kuskilt intervjuust mäletan õigesti !
Kommentaarid: 31 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 1 :: 28
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
näita postitusi alates eelmisest:   
uus teema   vasta Tarkvara »  Arvutimängude foorum »  S.T.A.L.K.E.R: Shadow of Chernobyl mine lehele eelmine  1, 2, 3 ... 34, 35, 36 ... 227, 228, 229  järgmine
[vaata eelmist teemat] [vaata järgmist teemat]
 lisa lemmikuks
näita foorumit:  
 ignoreeri teemat 
sa ei või postitada uusi teemasid siia foorumisse
sa ei või vastata selle foorumi teemadele
sa ei või muuta oma postitusi selles foorumis
sa ei või kustutada oma postitusi selles foorumis
sa ei või vastata küsitlustele selles foorumis
sa ei saa lisada manuseid selles foorumis
sa võid manuseid alla laadida selles foorumis



Hinnavaatlus ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.