|
Hinnavaatlus
:: Foorum
:: Uudised
:: Ärifoorumid
:: HV F1 ennustusvõistlus
:: Pangalink
:: Telekavad
:: HV toote otsing
|
|
| autor |
|
degreal
HV veteran
liitunud: 07.01.2002
|
05.12.2025 17:31:18
|
|
|
| salatoimik kirjutas: |
| Vändaga aknad võiks tagasi tulla |
Võiks küll jah, Audi puutetundlikud aknanupud eeldavad et sõrme temperatuur on 21.2°C...21.45°C vahemikus ja naha niiskuse ja kaaliumsoola tase õiges vahemikus.
|
|
| Kommentaarid: 26 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
24 |
|
| tagasi üles |
|
 |
bugbrake
HV kasutaja
liitunud: 10.12.2006
|
05.12.2025 17:47:59
|
|
|
Sest et sisepõlemismootor on inimkonna tehnoloogiline tipp saavutus ja väga energia tõhus mootor, sellest midagi paremat ei ole olemas ega tule ka, kui viilutatud sai välja arvata
_________________ Alati teadke, et kuulujutte mõtlevad välja vihkajad, levitavad lollid, aga usuvad idioodid. |
|
| Kommentaarid: 6 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
6 |
|
| tagasi üles |
|
 |
degreal
HV veteran
liitunud: 07.01.2002
|
06.12.2025 13:45:45
|
|
|
| Lihtrahval kellel raha napib automaksu maksmiseks siis päästab üks Ford mille aastamaks kõigest 30€! https://www.auto24.ee/4262635
|
|
| Kommentaarid: 26 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
24 |
|
| tagasi üles |
|
 |
new1
HV kasutaja
liitunud: 02.06.2007
|
06.12.2025 13:49:03
|
|
|
Mürgist vingu see linnarahvale ju tänaval otse näkku ei köhi, seega kõik igati õiglane , sarnased mölakad usas on ikka ehedad gaasikambri kandidaadid https://www.youtube.com/shorts/DEtznGN7P-w
|
|
| Kommentaarid: 8 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
8 |
|
| tagasi üles |
|
 |
salatoimik
HV Guru

liitunud: 08.08.2006
|
06.12.2025 14:56:39
|
|
|
Norras tehtid -15 temperatuuriga teste, et kui kiirelt klaasi ära sulatab ning kui soojaks salongi kütab.
Audio küll Norra keeles kuid ingliskeelsed subid on enamvähem.
Spoiler 
Vahed on päris normid. Kui mõnel tekib 5 minutiga vaid tankipilu esiklaasi siis teisel on selleks ajaks esiklaas juba ammu sulanud. Lisaks ka mõnusad vahed kui kiirelt salongi soojaks saab.
Spoiler 
Parimat autot kahjuks testis polnud.
_________________ LehesFoto - Täis suvaklõpse ja muud |
|
| Kommentaarid: 39 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
35 |
|
| tagasi üles |
|
 |
new1
HV kasutaja
liitunud: 02.06.2007
|
06.12.2025 15:46:14
|
|
|
Noh, kui markose juttu kuulata, siis tema kuudil saab 10 minuti jooksul alles soojuspump tuurid üles, kui teised juba ammu saunad seest
|
|
| Kommentaarid: 8 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
8 |
|
| tagasi üles |
|
 |
degreal
HV veteran
liitunud: 07.01.2002
|
06.12.2025 16:02:19
|
|
|
| Mõnel neist soojendusega esiklaas ka on või kõik on õhuga?
|
|
| Kommentaarid: 26 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
24 |
|
| tagasi üles |
|
 |
salatoimik
HV Guru

liitunud: 08.08.2006
|
06.12.2025 16:43:05
|
|
|
| degreal kirjutas: |
| Mõnel neist soojendusega esiklaas ka on või kõik on õhuga? |
Vb eksin aga pole senimaani ühtegi elektrikat ette jäänud millel oleks veel eraldi elektrilise soojendusega esiklaas. Ega sellel pointi ka pole, suht kohe hakkab ju sooja tulema võrreldes sissepõlemismootoriga.
_________________ LehesFoto - Täis suvaklõpse ja muud |
|
| Kommentaarid: 39 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
35 |
|
| tagasi üles |
|
 |
kjaups
MeesKesTuliMetsast

liitunud: 02.02.2005
|
|
| Kommentaarid: 170 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
3 :: |
139 |
|
| tagasi üles |
|
 |
etk
HV kasutaja

liitunud: 10.10.2006
|
06.12.2025 22:17:59
|
|
|
| salatoimik kirjutas: |
| degreal kirjutas: |
| Mõnel neist soojendusega esiklaas ka on või kõik on õhuga? |
Vb eksin aga pole senimaani ühtegi elektrikat ette jäänud millel oleks veel eraldi elektrilise soojendusega esiklaas. Ega sellel pointi ka pole, suht kohe hakkab ju sooja tulema võrreldes sissepõlemismootoriga. |
VAG vähemalt enda omadel pakub. Vähemalt osadel, kui mitte kõigil.
|
|
| Kommentaarid: 44 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
42 |
|
| tagasi üles |
|
 |
salatoimik
HV Guru

liitunud: 08.08.2006
|
06.12.2025 23:18:15
|
|
|
| etk kirjutas: |
| salatoimik kirjutas: |
| degreal kirjutas: |
| Mõnel neist soojendusega esiklaas ka on või kõik on õhuga? |
Vb eksin aga pole senimaani ühtegi elektrikat ette jäänud millel oleks veel eraldi elektrilise soojendusega esiklaas. Ega sellel pointi ka pole, suht kohe hakkab ju sooja tulema võrreldes sissepõlemismootoriga. |
VAG vähemalt enda omadel pakub. Vähemalt osadel, kui mitte kõigil. |
Pole jah neid sakslaseid väga piilunud. Nüd vaatasin, et saab jah. Lisaks jäi silma, et ka soojuspumba peab neil endiselt lisana juurde võtma (vähemalt škodal ta nii oli).
_________________ LehesFoto - Täis suvaklõpse ja muud |
|
| Kommentaarid: 39 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
35 |
|
| tagasi üles |
|
 |
Janis
HV Guru
liitunud: 30.11.2005
|
06.12.2025 23:29:59
|
|
|
| Väga hea ju et saab valida mitte ei suruta peale.
|
|
| Kommentaarid: 206 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
3 :: |
5 :: |
172 |
|
| tagasi üles |
|
 |
Tanel
HV Guru

liitunud: 30.09.2001

|
|
| Kommentaarid: 472 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
13 :: |
7 :: |
359 |
|
| tagasi üles |
|
 |
londiste
HV Guru

liitunud: 22.04.2003
|
07.12.2025 11:26:01
|
|
|
kas see mitte regulatiivsete asjade vastu ei jookse - ennekõike selle poolest, et piduriteta ei tohi autod olla.
huvitav, kas see allapoole ka skaleerub mõistlikul kombel? stiilis, et selle 350w per rattas mootor asemel mingi 100kw per rattas mootor aga väiksema kaaluga...
_________________ - londiste
...aga mina ei saa kunagi suureks! |
|
| Kommentaarid: 241 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
1 :: |
215 |
|
| tagasi üles |
|
 |
Markos
HV veteran
liitunud: 09.04.2002
|
07.12.2025 12:17:49
|
|
|
| new1 kirjutas: |
Noh, kui markose juttu kuulata, siis tema kuudil saab 10 minuti jooksul alles soojuspump tuurid üles, kui teised juba ammu saunad seest  |
Seda, et seade on "auto" ja mode on "eco", ning temp 22. Ma pole proovinud tempi maxi keerata ja järgmine kord vajutan esiklaasi soojenduse nupu ka sisse (mitte de-icer, vaid see, mis klapid aknale suunab ja vendi täiega huugama paneb). Pole seda harjunud tegema, hübriidil toimis kõik auto peal nagu kulda, eks järgmine kord katsetab uuesti. Iseenesest 10 min peal on tulemus sama, nagu videos nähtud.
| tsitaat: |
| The new in-wheel powertrain could cut up to 1,102 pounds from future EVs by removing rear brakes and driveshafts. |
Vestlesin robotexil tudengivormeli projekti ühe liikmega pikalt ratta sisse ehitatud mootoritest, mis neil kasutusel on. Seal on lisaks mootorile ka pidur ikkagi olemas. Aga kahjuks on see väga komplekssne lahendus, rattasse jookseb nii mootori toide, kui ka jahutus/pidurivoolikud + kontrolljuhtmed. Toodangus tavaautodel on sellise asja kasutamine küsitav. Võimas projekt iseenesest, masina ehitamine on siiamaani ilma inimtööjõudu arvestamata läinud maksma ~4M.
|
|
| Kommentaarid: 14 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
2 :: |
12 |
|
| tagasi üles |
|
 |
Equinox
HV veteran

liitunud: 04.04.2002
|
|
| Kommentaarid: 27 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
26 |
|
| tagasi üles |
|
 |
Tanel
HV Guru

liitunud: 30.09.2001

|
|
| Kommentaarid: 472 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
13 :: |
7 :: |
359 |
|
| tagasi üles |
|
 |
bladerunner
HV Guru
liitunud: 17.01.2002
|
08.12.2025 14:08:51
|
|
|
Näidikud peaksid kõik sõltumata juhi suurusest ja isteasendist alati mugavalt nähtavad olema.
_________________ Experience is what you get when you don't get what you want. |
|
| Kommentaarid: 169 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
158 |
|
| tagasi üles |
|
 |
Prillpapa
Kreisi kasutaja
liitunud: 04.06.2022
|
08.12.2025 15:17:53
|
|
|
| bladerunner kirjutas: |
| Näidikud peaksid kõik sõltumata juhi suurusest ja isteasendist alati mugavalt nähtavad olema. |
praktikas ei pidavat see võimalik olema, sest on päriselt inimesi kes upitavad silmi üle rooli, et üldse ette välja näha, kuni on neid, suuri, kes enamus sõidukites sobivat isteasendit ei leia, sest reguleerimisulatus ei ole piisav
Muidu on märgitud kuidas kohtab nutikat lahendust kus roolitagune näidikuteklaster ei ole mitte statsionaarselt armatuuri küljes vaid roolisamba küljes, kus rooli liigutades liigub ka näidikupaneel kaasa.
Üldiselt on disainid sihitud "keskmisele inimesele" ehk suur osa saab hakkama ja osad peavad kompromissidega läbi ajama.
_________________ --- |
|
| Kommentaarid: 20 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
20 |
|
| tagasi üles |
|
 |
|