|
Hinnavaatlus
:: Foorum
:: Uudised
:: Ärifoorumid
:: HV F1 ennustusvõistlus
:: Pangalink
:: Telekavad
:: HV toote otsing
|
|
| Kui praegu toimuksid RK valimised, kelle poolt hääletaksid? |
| Reformierakond |
|
19% |
[ 11 ] |
| Parempoolsed |
|
33% |
[ 19 ] |
| Isamaa |
|
24% |
[ 14 ] |
| Sotsid |
|
7% |
[ 4 ] |
| Keskerakond |
|
5% |
[ 3 ] |
| E200 |
|
1% |
[ 1 ] |
| Rohelised |
|
0% |
[ 0 ] |
| Vasakpoolsed |
|
1% |
[ 1 ] |
| EKRE |
|
7% |
[ 4 ] |
|
| hääli kokku : 57 |
|
| autor |
|
RedFusion
HV kasutaja

liitunud: 14.12.2009
|
11.11.2025 13:07:33
|
|
|
| ref kirjutas: |
Aga - kogu see rong + lisapeatused on pigem Tallinna sisese liikumise osas, ma jätkuvalt argumenteerin, et tänane poliitik ja fanaatik tuimalt ignoreerib igapäevaselt tööle sõitvate inimeste vajadusi Tallinna lähiümbrusest. Ei saa öelda, et inimesed ühistransporti ei kasuta (kuna nii hommikused kui ka õhtused bussid ja rongid on puupüsti täis) aga mitmed suunad (Tabasalu, Harku, Rae, Jüri jnejne) on liikumisvõimaluste poolt lükatud pea, et eranditult autode peale, seda ei taha ega soovi keegi ei mudeldada (liikumisuuring) ega ka planeerida kuidas probleeme lahendada.
Täiesti huupi pakuks, et kui vedada lennujaama tramm sõiduteest eraldi Mõiguni (logistiliselt "kerge" väljakutse) või lausa Jürini võtaks see paarsada autot igal hommikul ja õhtul vähemaks ning üldine koormus nii ülemiste liiklussõlmele või ka liivalaiale ei suureneks samas tempos kui praegu (ülearu alla ta ei lähe, sest kogu see suund on jätkuvalt täis uusarendusi nii elu- kui töökohtade osas). |
Igati nõus. Tallinna lähedastest valdadest peaks linna sõit olema oluliselt kiirem ja mugavam ühistranspordiga. Täna, kui mul ei oleks autot või lube, siis linnast välja lihtsalt elamist ei ostaks, kuna transport oleks porno. Ja need lähivallad kipuvad jah kasvama päris jõudsalt.
|
|
| Kommentaarid: 8 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
7 |
|
| tagasi üles |
|
 |
sukelduja
HV Guru

liitunud: 14.06.2007
|
11.11.2025 13:34:04
|
|
|
| RedFusion kirjutas: |
| ref kirjutas: |
Aga - kogu see rong + lisapeatused on pigem Tallinna sisese liikumise osas, ma jätkuvalt argumenteerin, et tänane poliitik ja fanaatik tuimalt ignoreerib igapäevaselt tööle sõitvate inimeste vajadusi Tallinna lähiümbrusest. Ei saa öelda, et inimesed ühistransporti ei kasuta (kuna nii hommikused kui ka õhtused bussid ja rongid on puupüsti täis) aga mitmed suunad (Tabasalu, Harku, Rae, Jüri jnejne) on liikumisvõimaluste poolt lükatud pea, et eranditult autode peale, seda ei taha ega soovi keegi ei mudeldada (liikumisuuring) ega ka planeerida kuidas probleeme lahendada.
Täiesti huupi pakuks, et kui vedada lennujaama tramm sõiduteest eraldi Mõiguni (logistiliselt "kerge" väljakutse) või lausa Jürini võtaks see paarsada autot igal hommikul ja õhtul vähemaks ning üldine koormus nii ülemiste liiklussõlmele või ka liivalaiale ei suureneks samas tempos kui praegu (ülearu alla ta ei lähe, sest kogu see suund on jätkuvalt täis uusarendusi nii elu- kui töökohtade osas). |
Igati nõus. Tallinna lähedastest valdadest peaks linna sõit olema oluliselt kiirem ja mugavam ühistranspordiga. Täna, kui mul ei oleks autot või lube, siis linnast välja lihtsalt elamist ei ostaks, kuna transport oleks porno. Ja need lähivallad kipuvad jah kasvama päris jõudsalt. |
Kui elukoht jääb ühistranspordist mingist kriitilisest vahemaast kaugemale, siis sõidetakse ikka autoga. Pakuks, et see on 1 km juures. Hajaasustuse puhul kipub see üldiseks mureks saama ja põllupeale tehtud arenduse puhul keegi ei kavatsegi sinna ühistransporti käima panna.
|
|
| Kommentaarid: 25 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
25 |
|
| tagasi üles |
|
 |
napoleon
Unknown virus

liitunud: 08.12.2008
|
11.11.2025 13:37:46
|
|
|
| Üks variant oleks teha turvalised hoiupaigad ühistranspordi peatuste juurde, kuhu saab oma jalgratta või tõuksi jätta. Meie kliimas muidugi selline poolkõva lahendus, aga parem kui mitte midagi.
|
|
| Kommentaarid: 77 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
60 |
|
| tagasi üles |
|
 |
laurx
HV Guru

liitunud: 24.03.2004
|
|
| Kommentaarid: 1145 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
3 :: |
0 :: |
722 |
|
| tagasi üles |
|
 |
napoleon
Unknown virus

liitunud: 08.12.2008
|
11.11.2025 14:28:57
|
|
|
| No selleks ütlesingi, et poolkõva. Aga ega head lahendust polegi. Panna ühistransport igast põllukrundist mööda sõitma ei kõla samuti loogiliselt.
|
|
| Kommentaarid: 77 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
60 |
|
| tagasi üles |
|
 |
sukelduja
HV Guru

liitunud: 14.06.2007
|
11.11.2025 14:29:27
|
|
|
| napoleon kirjutas: |
| Üks variant oleks teha turvalised hoiupaigad ühistranspordi peatuste juurde, kuhu saab oma jalgratta või tõuksi jätta. Meie kliimas muidugi selline poolkõva lahendus, aga parem kui mitte midagi. |
Laagris said need kiiresti varaste meelisobjektiks.
|
|
| Kommentaarid: 25 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
25 |
|
| tagasi üles |
|
 |
Oisu.
HV kasutaja
liitunud: 02.03.2012
|
11.11.2025 15:36:36
|
|
|
Jumal tänatud, Tallinnas niidetakse rohkem
|
|
| Kommentaarid: 3 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
3 |
|
| tagasi üles |
|
 |
degrass
HV kasutaja

liitunud: 23.12.2004
|
11.11.2025 16:25:42
|
|
|
| Auron kirjutas: |
| degrass kirjutas: |
| Minu tähelepanek on, et mida vähem on autosid linnaruumis, seda kvaliteetsema elukeskonnaga on tegemist. Ei ole küll Tallinnas elanud, kui nende põgusate sealviibimiste põhjal arvan, et see on elukeskonnana kohutav koht. Eriti võrreldes muude Eesti linnadega nagu Viljandi, Pärnu või Tartu. |
Asi on lihtne - suuremate linnade keslinna piirkond ei olegi mingi selline koht kuhu elamine osta eesmärgiga rahu ja vaikust saada ja tahta hommiku aknast kostvat linnulaulu kuulda - suuremate linnade kesklinnad ongi lärmakad, kiired jne. võta mis riik tahes. Seal käiakse tööl, seal on kontorid, astused ja üldine kiirustava elukeskkonna müra jne. |
Päris nii see ka nüüd ei ole. Küsimus on linna planeerimises. Kesklinn ei pea olema lärmakas. Jah, sa ei kuule seal linnulaulu. Kui see on sinu jaoks oluline, ei ela sa kesklinnas. Võrreldes Vlijandi, Pärnu, Tartu või Berliiniga, on Tallinn neist kõige ebameeldivam. Muidugi, Ida-Berlin on eraldi teema.
_________________ All it took was for a lot of seemingly decent people to put the wrong person in power, and then pay for their innocent choice. |
|
| tagasi üles |
|
 |
Oisu.
HV kasutaja
liitunud: 02.03.2012
|
11.11.2025 16:33:07
|
|
|
Ida -Tallinn eraldi teema
|
|
| Kommentaarid: 3 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
3 |
|
| tagasi üles |
|
 |
ref
Kreisi kasutaja
liitunud: 10.08.2003
|
11.11.2025 16:53:57
|
|
|
| degrass kirjutas: |
| Päris nii see ka nüüd ei ole. Küsimus on linna planeerimises. Kesklinn ei pea olema lärmakas. Jah, sa ei kuule seal linnulaulu. Kui see on sinu jaoks oluline, ei ela sa kesklinnas. Võrreldes Vlijandi, Pärnu, Tartu või Berliiniga, on Tallinn neist kõige ebameeldivam. Muidugi, Ida-Berlin on eraldi teema. |
Võrdle võrreldavaid - Tallinn on ~450k? elanikku (mingi kiire guugel andis selle, varem mäletasin nagu 300k aga noh... see oli ammu) - sarnases suuruses on Murcia või Alicante Hispaanias, selle südalinn on võrreldavalt lärmakas. Brno Tšehhis - sarnased on isegi magalad, lärmi rohkem. Samas augus elanike arvult on ka nt veel Bratislava ja Malmö.
Viljandi, Pärnu ja Tartu on oluliselt väiksemad asulad, kõigis mingine hooajaline tegevus mis lärmi toob ja muul ajal vaikne. Tallinnas on tegemisi ja üritusi ning liikumist rohkem, sellest ka rohkem lärmi. Sõltuvalt linnaosast.
Berliini puhul - ma ei ütleks, et Mitte on oluliselt vaiksem kui südalinn Tallinnas ja Kreuzberg on ju sisuliselt kah kesk- või isegi südalinn - ja tõemeeli väidad, et nt Oranienplatz on "rahulik ning vaikne aedlinnake"? Okei, see vist läheb selle "ida-berliini" alla aga samamoodi peaks siis võrdlema ka linnaosasid. Võta nt Nõmme või tänane Põhja-Tallinn vs Spandau? Või Reinickendorf mis on laias laastus ju sisuliselt sümbioos Pirita-Kosest ja Nõmmest... Teiselt poolt nt Gesundbrunnen ja Mustamäe Magistrali kant või isegi Kristiine keskuse või Uue-Maailma ümbrus. Samamoodi paar ühendusmagistrali jookseb läbi aga kusagil sisehoovis kuuled ka linnulaulu.
Transpordi osas ütleks, et Spandau ja Reinickendorf on isegi täna Nõmmega võrreldavas seisus (okei, see on tiba ebaõiglane võrdlus - Nõmme on vana piirkond kus juba ajalooliselt, ajal kui Nõmme oli eraldi linn, ühistransport arvestatavalt toimetas).
|
|
| Kommentaarid: 17 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
15 |
|
| tagasi üles |
|
 |
degrass
HV kasutaja

liitunud: 23.12.2004
|
11.11.2025 17:25:09
|
|
|
ref, tänane Berliin on tekkinud ümbritsevate külade ja asulate liitmisel. Enamasti on säilinud algne asula keskus ja sellega väikelinna õhustik. Isegi neis varasemates ostutänavates, mille Amazon hingusele saatis, oli meeldiv õhustik. Tallinnas minul seda tunnet ei olnud. Ma tundsin ennast koduselt, nii Viljandis, Pärnus, Tartus ja siin, kuid mitte Tallinnas.
_________________ All it took was for a lot of seemingly decent people to put the wrong person in power, and then pay for their innocent choice. |
|
| tagasi üles |
|
 |
Janis
HV Guru
liitunud: 30.11.2005
|
11.11.2025 20:23:11
|
|
|
| Oisu. kirjutas: |
Ida -Tallinn eraldi teema  |
Ida tallinn on väga ok ja ilusa loodusega koht
|
|
| Kommentaarid: 206 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
3 :: |
5 :: |
172 |
|
| tagasi üles |
|
 |
netcat
Kreisi kasutaja

liitunud: 13.01.2010
|
11.11.2025 20:50:35
|
|
|
| ref kirjutas: |
Ma käin vahelduva eduga Kristiinest Rapla/Viljandi suunas rongiga. Kui ilm on ilus on mul mõistlik jalutada Tallinn-Väikese jaama, 25min. Rongiga baltasse ja seal ümber istumine võtab minimaalselt 20 minutit, pigem 30+. Kui vaja mingi toidumoon Balti jaama Selverist kaasa võtta on isegi mõistlik liigutus aga... harva.
|
Miks troll4/buss84 ei kära Balti jaama minekul? Sellega saaks vist rutem. Muidu, fun fact, Kristiine keskuse eest Tallinn-Väikese jaama viiks buss nr 16 samamoodi 25 minutiga - koos ooteajaga siis tähendab, aeglasemalt kui jalutades.
| degrass kirjutas: |
Päris nii see ka nüüd ei ole. Küsimus on linna planeerimises. Kesklinn ei pea olema lärmakas. Jah, sa ei kuule seal linnulaulu. |
Mina olen küll Tallinna südalinnas linnulaulu kuulnud niiet vähe pole. Ja ma ei pea siin vareseid silmas. Üks markantne näide, ootasin Olümpsi kõrval bussi ja sealsamas bussipeatuse taga puu otsas musträstas röökis omal hinge välja. Mingid teadusartiklid muide väidavad, et linnalinnud laulavad kõvemini kui maapiirkondade omad, kuna mürast on vaja üle kosta.
Mitte-kesklinnast ei hakka mitte rääkimagi, siin kevadeti toimuvad kontserdid oleksid väärt plaadistamist.
|
|
| Kommentaarid: 6 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
6 |
|
| tagasi üles |
|
 |
kjaups
MeesKesTuliMetsast

liitunud: 02.02.2005
|
11.11.2025 20:57:05
|
|
|
| netcat kirjutas: |
| ref kirjutas: |
Ma käin vahelduva eduga Kristiinest Rapla/Viljandi suunas rongiga. Kui ilm on ilus on mul mõistlik jalutada Tallinn-Väikese jaama, 25min. Rongiga baltasse ja seal ümber istumine võtab minimaalselt 20 minutit, pigem 30+. Kui vaja mingi toidumoon Balti jaama Selverist kaasa võtta on isegi mõistlik liigutus aga... harva.
|
Miks troll4/buss84 ei kära Balti jaama minekul? Sellega saaks vist rutem. Muidu, fun fact, Kristiine keskuse eest Tallinn-Väikese jaama viiks buss nr 16 samamoodi 25 minutiga - koos ooteajaga siis tähendab, aeglasemalt kui jalutades.
| degrass kirjutas: |
Päris nii see ka nüüd ei ole. Küsimus on linna planeerimises. Kesklinn ei pea olema lärmakas. Jah, sa ei kuule seal linnulaulu. |
Mina olen küll Tallinna südalinnas linnulaulu kuulnud niiet vähe pole. Ja ma ei pea siin vareseid silmas. Üks markantne näide, ootasin Olümpsi kõrval bussi ja sealsamas bussipeatuse taga puu otsas musträstas röökis omal hinge välja. Mingid teadusartiklid muide väidavad, et linnalinnud laulavad kõvemini kui maapiirkondade omad, kuna mürast on vaja üle kosta.
Mitte-kesklinnast ei hakka mitte rääkimagi, siin kevadeti toimuvad kontserdid oleksid väärt plaadistamist. |
Ah seda need sotsid ulgusidki, et linnamüra viib iga aasta inimesi hauda. Aga vahi raiska, linnud tuleb hoopis ära tappa linnas ja ongi elud päästetud! /s
_________________ YAGA müügiputka - SNAP pildipank
M: 3D Touch V3.2 15€
M: Triumph Trident 660 2023a - AHVile 200€ alla |
|
| Kommentaarid: 169 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
3 :: |
138 |
|
| tagasi üles |
|
 |
laurx
HV Guru

liitunud: 24.03.2004
|
11.11.2025 21:48:59
|
|
|
mu Pärnu " residents" on ütleme, kesklinnas. riia mnt alguses üsna. võrreldes mõne aasta tagusega on sellelt magistraalilt liiklus sisuliselt kadunud. samamoodi pole olnud enam suviti töllerdamist ja lärmamist akna all. protsessi, mis seda kirjeldab, nimetatakse valglinnastumiseks: kesklinna asemel kanduvad inimesi huvitavad kohad mujale ja pigem äärelinna poole. Antud juhul on kogu liikumine kolinud kaubamajaka suunale. neid " moodsa linnaruumi" asju saab teha kohtades, kus plaanitav või kujundatav asustustihedus on piisavalt suurela alal piisavalt suur, et seal tekiks mõte ja vastav toetav keskkond näiteks jalgratta / ühistranspordi kombole. aga mis mõtet on mingit " moodsat linnaruumi" taga ajada mingil ruutkilomeetril kui kogu muu näiteks töökohad, teenused ja vabaaja veetmise asjad, koolid, lasteaiad on nii piisavalt kaugel ja talvel mingi bussi või asjaga nii ebamugavad, et valus on.. ? teine asi on see, et ütleme et emil on see ruutkilomeeter näiteks 5000 inimesega, kuidas kuradi moodi peaks seal kilomeetril toimuma toitlustamine, prügivedu jms ? kastiratastega ? hollandiga on hea ähvardada jah. veebruari keskel on seal kõva 12 kraadi sooja. kui ma lennukist maha tulin oli tallinnas -22 .
_________________ Kontrollitud ja hooldatud sülerid: https://www.facebook.com/marketplace/profile/100087345405856 või https://www.yaga.ee/mox-fulder küsi akut, klaviatuuri ja laadijat. |
|
| Kommentaarid: 1145 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
3 :: |
0 :: |
722 |
|
| tagasi üles |
|
 |
ref
Kreisi kasutaja
liitunud: 10.08.2003
|
12.11.2025 10:06:42
|
|
|
| netcat kirjutas: |
| ref kirjutas: |
Ma käin vahelduva eduga Kristiinest Rapla/Viljandi suunas rongiga. Kui ilm on ilus on mul mõistlik jalutada Tallinn-Väikese jaama, 25min. Rongiga baltasse ja seal ümber istumine võtab minimaalselt 20 minutit, pigem 30+. Kui vaja mingi toidumoon Balti jaama Selverist kaasa võtta on isegi mõistlik liigutus aga... harva.
|
Miks troll4/buss84 ei kära Balti jaama minekul? Sellega saaks vist rutem. Muidu, fun fact, Kristiine keskuse eest Tallinn-Väikese jaama viiks buss nr 16 samamoodi 25 minutiga - koos ooteajaga siis tähendab, aeglasemalt kui jalutades. |
Sest Kristiine on tsipa suurem kui lihtsalt Kristiine keskus? Sõpakale jalutamine on ~10min, Keskuse ette sama.
| degrass kirjutas: |
| ref, tänane Berliin on tekkinud ümbritsevate külade ja asulate liitmisel. Enamasti on säilinud algne asula keskus ja sellega väikelinna õhustik. Isegi neis varasemates ostutänavates, mille Amazon hingusele saatis, oli meeldiv õhustik. Tallinnas minul seda tunnet ei olnud. Ma tundsin ennast koduselt, nii Viljandis, Pärnus, Tartus ja siin, kuid mitte Tallinnas. |
Tallinn ja Nõmme. Tallinn ja Pirita-Kose pole siis läbi liitmise tekkinud?
Vabandust, aga tundub, et Tallinna puhul on tehtud üldistus Südalinna või Lasnamäe pealt (soovitan soojalt järgmine kord siinkandis olles võtta aega ja jalutada nt Arbu pargis Lasnas või kasvõi Noblessneris - oled tõenäoliselt vägagi üllatunud)...
Aga see läheb jätkuvalt transpordi teemast kõrvale. Kuid paralleelina - Berliinis on jätkuvalt auto autos kinni vaatamata väga heale ühistranspordi võrgustikule, seda kipuvad meie "planeeringute" koostajad tuimalt ignoreerima. Üks peamisi lääne poolt linna tulevaid peatänavaid on kenasti kahelt poolt ja keskelt autosid regulaarselt täis pargitud...
|
|
| Kommentaarid: 17 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
15 |
|
| tagasi üles |
|
 |
sukelduja
HV Guru

liitunud: 14.06.2007
|
12.11.2025 10:57:57
|
|
|
| degrass kirjutas: |
| ref, tänane Berliin on tekkinud ümbritsevate külade ja asulate liitmisel. Enamasti on säilinud algne asula keskus ja sellega väikelinna õhustik. Isegi neis varasemates ostutänavates, mille Amazon hingusele saatis, oli meeldiv õhustik. Tallinnas minul seda tunnet ei olnud. Ma tundsin ennast koduselt, nii Viljandis, Pärnus, Tartus ja siin, kuid mitte Tallinnas. |
Sa ikka ei tunne Tallinna ajalugu üldse.
|
|
| Kommentaarid: 25 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
25 |
|
| tagasi üles |
|
 |
degrass
HV kasutaja

liitunud: 23.12.2004
|
12.11.2025 11:32:24
|
|
|
| ref kirjutas: |
| degrass kirjutas: |
| ref, tänane Berliin on tekkinud ümbritsevate külade ja asulate liitmisel. Enamasti on säilinud algne asula keskus ja sellega väikelinna õhustik. Isegi neis varasemates ostutänavates, mille Amazon hingusele saatis, oli meeldiv õhustik. Tallinnas minul seda tunnet ei olnud. Ma tundsin ennast koduselt, nii Viljandis, Pärnus, Tartus ja siin, kuid mitte Tallinnas. |
Tallinn ja Nõmme. Tallinn ja Pirita-Kose pole siis läbi liitmise tekkinud?
Vabandust, aga tundub, et Tallinna puhul on tehtud üldistus Südalinna või Lasnamäe pealt (soovitan soojalt järgmine kord siinkandis olles võtta aega ja jalutada nt Arbu pargis Lasnas või kasvõi Noblessneris - oled tõenäoliselt vägagi üllatunud)...
Aga see läheb jätkuvalt transpordi teemast kõrvale. Kuid paralleelina - Berliinis on jätkuvalt auto autos kinni vaatamata väga heale ühistranspordi võrgustikule, seda kipuvad meie "planeeringute" koostajad tuimalt ignoreerima. Üks peamisi lääne poolt linna tulevaid peatänavaid on kenasti kahelt poolt ja keskelt autosid regulaarselt täis pargitud... |
Olen siinsetest liiklus ja parkimisprobleemidest teadlik. Te võite ju minu suunas kive loopida, kuid (jättes ida-eesti venestatud asulad kõrvale) see ei muuda reaalsust, Tallinn on Eesti linnadest kõige vähem elamisväärne. Jah, kindlasti on Tallinnas mõni nurk, mis on armas ja ilus, kuid see ei muuda üldpilti.
_________________ All it took was for a lot of seemingly decent people to put the wrong person in power, and then pay for their innocent choice. |
|
| tagasi üles |
|
 |
jägaja
HV Guru

liitunud: 06.08.2004

|
12.11.2025 14:15:19
|
|
|
| ot: |
| Berliin pidavat üks kole ja mõttetu betoonlinn olema. Mingit ajalugu ega kultuuripärandid seal pole säilinud. Seda külastanud teavad rääkida. |
|
|
| Kommentaarid: 143 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
1 :: |
0 :: |
128 |
|
| tagasi üles |
|
 |
bugbrake
HV kasutaja
liitunud: 10.12.2006

|
|
| Kommentaarid: 6 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
6 |
|
| tagasi üles |
|
 |
Oisu.
HV kasutaja
liitunud: 02.03.2012
|
|
| Kommentaarid: 3 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
3 |
|
| tagasi üles |
|
 |
somnambuul
HV veteran
liitunud: 22.03.2004
|
|
| Kommentaarid: 60 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
54 |
|
| tagasi üles |
|
 |
alpha
HV veteran

liitunud: 04.12.2002
|
12.11.2025 15:20:20
|
|
|
| Kas EKREt ei saaks laiali saata?
|
|
| Kommentaarid: 5 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
5 |
|
| tagasi üles |
|
 |
somnambuul
HV veteran
liitunud: 22.03.2004
|
12.11.2025 15:23:05
|
|
|
| alpha kirjutas: |
| Kas EKREt ei saaks laiali saata? |
Astu liikmeks ja kui kunagi laiali läheb, siis räägi nagu vana kommunist, et näete, minu töö, õõnestasin sisemiselt.
|
|
| Kommentaarid: 60 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
54 |
|
| tagasi üles |
|
 |
Mnator
HV Guru
liitunud: 18.10.2007
|
12.11.2025 15:29:01
|
|
|
leia põhjused trahvide väänamiseks
kui piisalt trahvid, siis vajub ise laiali
|
|
| Kommentaarid: 1 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
1 |
|
| tagasi üles |
|
 |
|