Avaleht
uus teema   vasta Hinnavaatlus »  Vaba Mikrofon »  Sisepoliitika 2025 märgi kõik teemad loetuks
märgi mitteloetuks
vaata eelmist teemat :: vaata järgmist teemat
mine lehele eelmine  1, 2, 3 ... , 39, 40, 41  järgmine
Hinnavaatlus :: Foorum :: Uudised :: Ärifoorumid :: HV F1 ennustusvõistlus :: Pangalink :: Telekavad :: HV toote otsing

Kui praegu toimuksid RK valimised, kelle poolt hääletaksid?
Reformierakond
19%
 19%  [ 11 ]
Parempoolsed
33%
 33%  [ 19 ]
Isamaa
24%
 24%  [ 14 ]
Sotsid
7%
 7%  [ 4 ]
Keskerakond
5%
 5%  [ 3 ]
E200
1%
 1%  [ 1 ]
Rohelised
0%
 0%  [ 0 ]
Vasakpoolsed
1%
 1%  [ 1 ]
EKRE
7%
 7%  [ 4 ]
hääli kokku : 57

autor
sõnum Saada viide sõbrale.  :: Teata moderaatorile teata moderaatorile
otsing:  
RedFusion
HV kasutaja
RedFusion

liitunud: 14.12.2009




sõnum 11.11.2025 13:07:33 vasta tsitaadiga

ref kirjutas:
Aga - kogu see rong + lisapeatused on pigem Tallinna sisese liikumise osas, ma jätkuvalt argumenteerin, et tänane poliitik ja fanaatik tuimalt ignoreerib igapäevaselt tööle sõitvate inimeste vajadusi Tallinna lähiümbrusest. Ei saa öelda, et inimesed ühistransporti ei kasuta (kuna nii hommikused kui ka õhtused bussid ja rongid on puupüsti täis) aga mitmed suunad (Tabasalu, Harku, Rae, Jüri jnejne) on liikumisvõimaluste poolt lükatud pea, et eranditult autode peale, seda ei taha ega soovi keegi ei mudeldada (liikumisuuring) ega ka planeerida kuidas probleeme lahendada.

Täiesti huupi pakuks, et kui vedada lennujaama tramm sõiduteest eraldi Mõiguni (logistiliselt "kerge" väljakutse) või lausa Jürini võtaks see paarsada autot igal hommikul ja õhtul vähemaks ning üldine koormus nii ülemiste liiklussõlmele või ka liivalaiale ei suureneks samas tempos kui praegu (ülearu alla ta ei lähe, sest kogu see suund on jätkuvalt täis uusarendusi nii elu- kui töökohtade osas).

Igati nõus. Tallinna lähedastest valdadest peaks linna sõit olema oluliselt kiirem ja mugavam ühistranspordiga. Täna, kui mul ei oleks autot või lube, siis linnast välja lihtsalt elamist ei ostaks, kuna transport oleks porno. Ja need lähivallad kipuvad jah kasvama päris jõudsalt.
Kommentaarid: 8 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 7
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
sukelduja
HV Guru
sukelduja

liitunud: 14.06.2007




sõnum 11.11.2025 13:34:04 vasta tsitaadiga

RedFusion kirjutas:
ref kirjutas:
Aga - kogu see rong + lisapeatused on pigem Tallinna sisese liikumise osas, ma jätkuvalt argumenteerin, et tänane poliitik ja fanaatik tuimalt ignoreerib igapäevaselt tööle sõitvate inimeste vajadusi Tallinna lähiümbrusest. Ei saa öelda, et inimesed ühistransporti ei kasuta (kuna nii hommikused kui ka õhtused bussid ja rongid on puupüsti täis) aga mitmed suunad (Tabasalu, Harku, Rae, Jüri jnejne) on liikumisvõimaluste poolt lükatud pea, et eranditult autode peale, seda ei taha ega soovi keegi ei mudeldada (liikumisuuring) ega ka planeerida kuidas probleeme lahendada.

Täiesti huupi pakuks, et kui vedada lennujaama tramm sõiduteest eraldi Mõiguni (logistiliselt "kerge" väljakutse) või lausa Jürini võtaks see paarsada autot igal hommikul ja õhtul vähemaks ning üldine koormus nii ülemiste liiklussõlmele või ka liivalaiale ei suureneks samas tempos kui praegu (ülearu alla ta ei lähe, sest kogu see suund on jätkuvalt täis uusarendusi nii elu- kui töökohtade osas).

Igati nõus. Tallinna lähedastest valdadest peaks linna sõit olema oluliselt kiirem ja mugavam ühistranspordiga. Täna, kui mul ei oleks autot või lube, siis linnast välja lihtsalt elamist ei ostaks, kuna transport oleks porno. Ja need lähivallad kipuvad jah kasvama päris jõudsalt.

Kui elukoht jääb ühistranspordist mingist kriitilisest vahemaast kaugemale, siis sõidetakse ikka autoga. Pakuks, et see on 1 km juures. Hajaasustuse puhul kipub see üldiseks mureks saama ja põllupeale tehtud arenduse puhul keegi ei kavatsegi sinna ühistransporti käima panna.
Kommentaarid: 25 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 25
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
napoleon
Unknown virus
napoleon

liitunud: 08.12.2008



Autoriseeritud ID-kaardiga
sõnum 11.11.2025 13:37:46 vasta tsitaadiga

Üks variant oleks teha turvalised hoiupaigad ühistranspordi peatuste juurde, kuhu saab oma jalgratta või tõuksi jätta. Meie kliimas muidugi selline poolkõva lahendus, aga parem kui mitte midagi.
Kommentaarid: 77 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 60
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
laurx
HV Guru
laurx

liitunud: 24.03.2004



Autoriseeritud ID-kaardiga
sõnum 11.11.2025 14:12:54 vasta tsitaadiga

4-5 kuud aastas kasutamatu.
_________________
Kontrollitud ja hooldatud sülerid: https://www.facebook.com/marketplace/profile/100087345405856 või https://www.yaga.ee/mox-fulder küsi akut, klaviatuuri ja laadijat.
Kommentaarid: 1145 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 3 :: 0 :: 722
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
napoleon
Unknown virus
napoleon

liitunud: 08.12.2008



Autoriseeritud ID-kaardiga
sõnum 11.11.2025 14:28:57 vasta tsitaadiga

No selleks ütlesingi, et poolkõva. Aga ega head lahendust polegi. Panna ühistransport igast põllukrundist mööda sõitma ei kõla samuti loogiliselt.
Kommentaarid: 77 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 60
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
sukelduja
HV Guru
sukelduja

liitunud: 14.06.2007




sõnum 11.11.2025 14:29:27 vasta tsitaadiga

napoleon kirjutas:
Üks variant oleks teha turvalised hoiupaigad ühistranspordi peatuste juurde, kuhu saab oma jalgratta või tõuksi jätta. Meie kliimas muidugi selline poolkõva lahendus, aga parem kui mitte midagi.

Laagris said need kiiresti varaste meelisobjektiks.
Kommentaarid: 25 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 25
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Oisu.
HV kasutaja

liitunud: 02.03.2012



Online
sõnum 11.11.2025 15:36:36 vasta tsitaadiga

Jumal tänatud, Tallinnas niidetakse rohkem thumbs_up.gif
Kommentaarid: 3 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 3
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
degrass
HV kasutaja
degrass

liitunud: 23.12.2004




sõnum 11.11.2025 16:25:42 vasta tsitaadiga

Auron kirjutas:
degrass kirjutas:
Minu tähelepanek on, et mida vähem on autosid linnaruumis, seda kvaliteetsema elukeskonnaga on tegemist. Ei ole küll Tallinnas elanud, kui nende põgusate sealviibimiste põhjal arvan, et see on elukeskonnana kohutav koht. Eriti võrreldes muude Eesti linnadega nagu Viljandi, Pärnu või Tartu.


Asi on lihtne - suuremate linnade keslinna piirkond ei olegi mingi selline koht kuhu elamine osta eesmärgiga rahu ja vaikust saada ja tahta hommiku aknast kostvat linnulaulu kuulda - suuremate linnade kesklinnad ongi lärmakad, kiired jne. võta mis riik tahes. Seal käiakse tööl, seal on kontorid, astused ja üldine kiirustava elukeskkonna müra jne.


Päris nii see ka nüüd ei ole. Küsimus on linna planeerimises. Kesklinn ei pea olema lärmakas. Jah, sa ei kuule seal linnulaulu. Kui see on sinu jaoks oluline, ei ela sa kesklinnas. Võrreldes Vlijandi, Pärnu, Tartu või Berliiniga, on Tallinn neist kõige ebameeldivam. Muidugi, Ida-Berlin on eraldi teema.

_________________
All it took was for a lot of seemingly decent people to put the wrong person in power, and then pay for their innocent choice.
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Oisu.
HV kasutaja

liitunud: 02.03.2012



Online
sõnum 11.11.2025 16:33:07 vasta tsitaadiga

Ida -Tallinn eraldi teema icon_lol.gif
Kommentaarid: 3 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 3
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
ref
Kreisi kasutaja

liitunud: 10.08.2003




sõnum 11.11.2025 16:53:57 vasta tsitaadiga

degrass kirjutas:
Päris nii see ka nüüd ei ole. Küsimus on linna planeerimises. Kesklinn ei pea olema lärmakas. Jah, sa ei kuule seal linnulaulu. Kui see on sinu jaoks oluline, ei ela sa kesklinnas. Võrreldes Vlijandi, Pärnu, Tartu või Berliiniga, on Tallinn neist kõige ebameeldivam. Muidugi, Ida-Berlin on eraldi teema.

Võrdle võrreldavaid - Tallinn on ~450k? elanikku (mingi kiire guugel andis selle, varem mäletasin nagu 300k aga noh... see oli ammu) - sarnases suuruses on Murcia või Alicante Hispaanias, selle südalinn on võrreldavalt lärmakas. Brno Tšehhis - sarnased on isegi magalad, lärmi rohkem. Samas augus elanike arvult on ka nt veel Bratislava ja Malmö.

Viljandi, Pärnu ja Tartu on oluliselt väiksemad asulad, kõigis mingine hooajaline tegevus mis lärmi toob ja muul ajal vaikne. Tallinnas on tegemisi ja üritusi ning liikumist rohkem, sellest ka rohkem lärmi. Sõltuvalt linnaosast.

Berliini puhul - ma ei ütleks, et Mitte on oluliselt vaiksem kui südalinn Tallinnas ja Kreuzberg on ju sisuliselt kah kesk- või isegi südalinn - ja tõemeeli väidad, et nt Oranienplatz on "rahulik ning vaikne aedlinnake"? Okei, see vist läheb selle "ida-berliini" alla aga samamoodi peaks siis võrdlema ka linnaosasid. Võta nt Nõmme või tänane Põhja-Tallinn vs Spandau? Või Reinickendorf mis on laias laastus ju sisuliselt sümbioos Pirita-Kosest ja Nõmmest... Teiselt poolt nt Gesundbrunnen ja Mustamäe Magistrali kant või isegi Kristiine keskuse või Uue-Maailma ümbrus. Samamoodi paar ühendusmagistrali jookseb läbi aga kusagil sisehoovis kuuled ka linnulaulu.

Transpordi osas ütleks, et Spandau ja Reinickendorf on isegi täna Nõmmega võrreldavas seisus (okei, see on tiba ebaõiglane võrdlus - Nõmme on vana piirkond kus juba ajalooliselt, ajal kui Nõmme oli eraldi linn, ühistransport arvestatavalt toimetas).
Kommentaarid: 17 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 15
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
degrass
HV kasutaja
degrass

liitunud: 23.12.2004




sõnum 11.11.2025 17:25:09 vasta tsitaadiga

ref, tänane Berliin on tekkinud ümbritsevate külade ja asulate liitmisel. Enamasti on säilinud algne asula keskus ja sellega väikelinna õhustik. Isegi neis varasemates ostutänavates, mille Amazon hingusele saatis, oli meeldiv õhustik. Tallinnas minul seda tunnet ei olnud. Ma tundsin ennast koduselt, nii Viljandis, Pärnus, Tartus ja siin, kuid mitte Tallinnas.
_________________
All it took was for a lot of seemingly decent people to put the wrong person in power, and then pay for their innocent choice.
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Janis
HV Guru

liitunud: 30.11.2005




sõnum 11.11.2025 20:23:11 vasta tsitaadiga

Oisu. kirjutas:
Ida -Tallinn eraldi teema icon_lol.gif

Ida tallinn on väga ok ja ilusa loodusega koht thumbs_up.gif
Kommentaarid: 206 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 3 :: 5 :: 172
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
netcat
Kreisi kasutaja
netcat

liitunud: 13.01.2010




sõnum 11.11.2025 20:50:35 vasta tsitaadiga

ref kirjutas:

Ma käin vahelduva eduga Kristiinest Rapla/Viljandi suunas rongiga. Kui ilm on ilus on mul mõistlik jalutada Tallinn-Väikese jaama, 25min. Rongiga baltasse ja seal ümber istumine võtab minimaalselt 20 minutit, pigem 30+. Kui vaja mingi toidumoon Balti jaama Selverist kaasa võtta on isegi mõistlik liigutus aga... harva.


Miks troll4/buss84 ei kära Balti jaama minekul? Sellega saaks vist rutem. Muidu, fun fact, Kristiine keskuse eest Tallinn-Väikese jaama viiks buss nr 16 samamoodi 25 minutiga - koos ooteajaga siis tähendab, aeglasemalt kui jalutades.

degrass kirjutas:

Päris nii see ka nüüd ei ole. Küsimus on linna planeerimises. Kesklinn ei pea olema lärmakas. Jah, sa ei kuule seal linnulaulu.


Mina olen küll Tallinna südalinnas linnulaulu kuulnud niiet vähe pole. Ja ma ei pea siin vareseid silmas. Üks markantne näide, ootasin Olümpsi kõrval bussi ja sealsamas bussipeatuse taga puu otsas musträstas röökis omal hinge välja. Mingid teadusartiklid muide väidavad, et linnalinnud laulavad kõvemini kui maapiirkondade omad, kuna mürast on vaja üle kosta.

Mitte-kesklinnast ei hakka mitte rääkimagi, siin kevadeti toimuvad kontserdid oleksid väärt plaadistamist.
Kommentaarid: 6 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 6
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
kjaups
MeesKesTuliMetsast
kjaups

liitunud: 02.02.2005



Autoriseeritud ID-kaardiga
sõnum 11.11.2025 20:57:05 vasta tsitaadiga

netcat kirjutas:
ref kirjutas:

Ma käin vahelduva eduga Kristiinest Rapla/Viljandi suunas rongiga. Kui ilm on ilus on mul mõistlik jalutada Tallinn-Väikese jaama, 25min. Rongiga baltasse ja seal ümber istumine võtab minimaalselt 20 minutit, pigem 30+. Kui vaja mingi toidumoon Balti jaama Selverist kaasa võtta on isegi mõistlik liigutus aga... harva.


Miks troll4/buss84 ei kära Balti jaama minekul? Sellega saaks vist rutem. Muidu, fun fact, Kristiine keskuse eest Tallinn-Väikese jaama viiks buss nr 16 samamoodi 25 minutiga - koos ooteajaga siis tähendab, aeglasemalt kui jalutades.

degrass kirjutas:

Päris nii see ka nüüd ei ole. Küsimus on linna planeerimises. Kesklinn ei pea olema lärmakas. Jah, sa ei kuule seal linnulaulu.


Mina olen küll Tallinna südalinnas linnulaulu kuulnud niiet vähe pole. Ja ma ei pea siin vareseid silmas. Üks markantne näide, ootasin Olümpsi kõrval bussi ja sealsamas bussipeatuse taga puu otsas musträstas röökis omal hinge välja. Mingid teadusartiklid muide väidavad, et linnalinnud laulavad kõvemini kui maapiirkondade omad, kuna mürast on vaja üle kosta.

Mitte-kesklinnast ei hakka mitte rääkimagi, siin kevadeti toimuvad kontserdid oleksid väärt plaadistamist.


Ah seda need sotsid ulgusidki, et linnamüra viib iga aasta inimesi hauda. Aga vahi raiska, linnud tuleb hoopis ära tappa linnas ja ongi elud päästetud! /s

_________________
YAGA müügiputka - SNAP pildipank
M: 3D Touch V3.2 15€
M: Triumph Trident 660 2023a - AHVile 200€ alla
Kommentaarid: 169 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 3 :: 138
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
laurx
HV Guru
laurx

liitunud: 24.03.2004



Autoriseeritud ID-kaardiga
sõnum 11.11.2025 21:48:59 vasta tsitaadiga

mu Pärnu " residents" on ütleme, kesklinnas. riia mnt alguses üsna. võrreldes mõne aasta tagusega on sellelt magistraalilt liiklus sisuliselt kadunud. samamoodi pole olnud enam suviti töllerdamist ja lärmamist akna all. protsessi, mis seda kirjeldab, nimetatakse valglinnastumiseks: kesklinna asemel kanduvad inimesi huvitavad kohad mujale ja pigem äärelinna poole. Antud juhul on kogu liikumine kolinud kaubamajaka suunale. neid " moodsa linnaruumi" asju saab teha kohtades, kus plaanitav või kujundatav asustustihedus on piisavalt suurela alal piisavalt suur, et seal tekiks mõte ja vastav toetav keskkond näiteks jalgratta / ühistranspordi kombole. aga mis mõtet on mingit " moodsat linnaruumi" taga ajada mingil ruutkilomeetril kui kogu muu näiteks töökohad, teenused ja vabaaja veetmise asjad, koolid, lasteaiad on nii piisavalt kaugel ja talvel mingi bussi või asjaga nii ebamugavad, et valus on.. ? teine asi on see, et ütleme et emil on see ruutkilomeeter näiteks 5000 inimesega, kuidas kuradi moodi peaks seal kilomeetril toimuma toitlustamine, prügivedu jms ? kastiratastega ? hollandiga on hea ähvardada jah. veebruari keskel on seal kõva 12 kraadi sooja. kui ma lennukist maha tulin oli tallinnas -22 .
_________________
Kontrollitud ja hooldatud sülerid: https://www.facebook.com/marketplace/profile/100087345405856 või https://www.yaga.ee/mox-fulder küsi akut, klaviatuuri ja laadijat.
Kommentaarid: 1145 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 3 :: 0 :: 722
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
ref
Kreisi kasutaja

liitunud: 10.08.2003




sõnum 12.11.2025 10:06:42 vasta tsitaadiga

netcat kirjutas:
ref kirjutas:

Ma käin vahelduva eduga Kristiinest Rapla/Viljandi suunas rongiga. Kui ilm on ilus on mul mõistlik jalutada Tallinn-Väikese jaama, 25min. Rongiga baltasse ja seal ümber istumine võtab minimaalselt 20 minutit, pigem 30+. Kui vaja mingi toidumoon Balti jaama Selverist kaasa võtta on isegi mõistlik liigutus aga... harva.


Miks troll4/buss84 ei kära Balti jaama minekul? Sellega saaks vist rutem. Muidu, fun fact, Kristiine keskuse eest Tallinn-Väikese jaama viiks buss nr 16 samamoodi 25 minutiga - koos ooteajaga siis tähendab, aeglasemalt kui jalutades.

Sest Kristiine on tsipa suurem kui lihtsalt Kristiine keskus? Sõpakale jalutamine on ~10min, Keskuse ette sama.

degrass kirjutas:
ref, tänane Berliin on tekkinud ümbritsevate külade ja asulate liitmisel. Enamasti on säilinud algne asula keskus ja sellega väikelinna õhustik. Isegi neis varasemates ostutänavates, mille Amazon hingusele saatis, oli meeldiv õhustik. Tallinnas minul seda tunnet ei olnud. Ma tundsin ennast koduselt, nii Viljandis, Pärnus, Tartus ja siin, kuid mitte Tallinnas.

Tallinn ja Nõmme. Tallinn ja Pirita-Kose pole siis läbi liitmise tekkinud? icon_smile.gif

Vabandust, aga tundub, et Tallinna puhul on tehtud üldistus Südalinna või Lasnamäe pealt (soovitan soojalt järgmine kord siinkandis olles võtta aega ja jalutada nt Arbu pargis Lasnas või kasvõi Noblessneris - oled tõenäoliselt vägagi üllatunud)...

Aga see läheb jätkuvalt transpordi teemast kõrvale. Kuid paralleelina - Berliinis on jätkuvalt auto autos kinni vaatamata väga heale ühistranspordi võrgustikule, seda kipuvad meie "planeeringute" koostajad tuimalt ignoreerima. Üks peamisi lääne poolt linna tulevaid peatänavaid on kenasti kahelt poolt ja keskelt autosid regulaarselt täis pargitud...
Kommentaarid: 17 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 15
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
sukelduja
HV Guru
sukelduja

liitunud: 14.06.2007




sõnum 12.11.2025 10:57:57 vasta tsitaadiga

degrass kirjutas:
ref, tänane Berliin on tekkinud ümbritsevate külade ja asulate liitmisel. Enamasti on säilinud algne asula keskus ja sellega väikelinna õhustik. Isegi neis varasemates ostutänavates, mille Amazon hingusele saatis, oli meeldiv õhustik. Tallinnas minul seda tunnet ei olnud. Ma tundsin ennast koduselt, nii Viljandis, Pärnus, Tartus ja siin, kuid mitte Tallinnas.

Sa ikka ei tunne Tallinna ajalugu üldse. icon_smile.gif
Kommentaarid: 25 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 25
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
degrass
HV kasutaja
degrass

liitunud: 23.12.2004




sõnum 12.11.2025 11:32:24 vasta tsitaadiga

ref kirjutas:

degrass kirjutas:
ref, tänane Berliin on tekkinud ümbritsevate külade ja asulate liitmisel. Enamasti on säilinud algne asula keskus ja sellega väikelinna õhustik. Isegi neis varasemates ostutänavates, mille Amazon hingusele saatis, oli meeldiv õhustik. Tallinnas minul seda tunnet ei olnud. Ma tundsin ennast koduselt, nii Viljandis, Pärnus, Tartus ja siin, kuid mitte Tallinnas.

Tallinn ja Nõmme. Tallinn ja Pirita-Kose pole siis läbi liitmise tekkinud? icon_smile.gif

Vabandust, aga tundub, et Tallinna puhul on tehtud üldistus Südalinna või Lasnamäe pealt (soovitan soojalt järgmine kord siinkandis olles võtta aega ja jalutada nt Arbu pargis Lasnas või kasvõi Noblessneris - oled tõenäoliselt vägagi üllatunud)...

Aga see läheb jätkuvalt transpordi teemast kõrvale. Kuid paralleelina - Berliinis on jätkuvalt auto autos kinni vaatamata väga heale ühistranspordi võrgustikule, seda kipuvad meie "planeeringute" koostajad tuimalt ignoreerima. Üks peamisi lääne poolt linna tulevaid peatänavaid on kenasti kahelt poolt ja keskelt autosid regulaarselt täis pargitud...


Olen siinsetest liiklus ja parkimisprobleemidest teadlik. Te võite ju minu suunas kive loopida, kuid (jättes ida-eesti venestatud asulad kõrvale) see ei muuda reaalsust, Tallinn on Eesti linnadest kõige vähem elamisväärne. Jah, kindlasti on Tallinnas mõni nurk, mis on armas ja ilus, kuid see ei muuda üldpilti.

_________________
All it took was for a lot of seemingly decent people to put the wrong person in power, and then pay for their innocent choice.
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
jägaja
HV Guru
jägaja

liitunud: 06.08.2004




sõnum 12.11.2025 14:15:19 vasta tsitaadiga

ot:
Berliin pidavat üks kole ja mõttetu betoonlinn olema. Mingit ajalugu ega kultuuripärandid seal pole säilinud. Seda külastanud teavad rääkida.
Kommentaarid: 143 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 1 :: 0 :: 128
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
bugbrake
HV kasutaja

liitunud: 10.12.2006




sõnum 12.11.2025 14:59:58 vasta tsitaadiga

Kui muidu pildile ei saa siis ajame igasuguseid hulle ideid.
https://www.err.ee/1609856055/ekre-algatas-riigikogus-eelnou-err-i-likvideerimiseks

_________________
Alati teadke, et kuulujutte mõtlevad välja vihkajad, levitavad lollid, aga usuvad idioodid.
Kommentaarid: 6 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 6
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Oisu.
HV kasutaja

liitunud: 02.03.2012



Online
sõnum 12.11.2025 15:05:14 vasta tsitaadiga

Istambuli lepe ka hambus.
Nii, nagu EKRE tühistab võimule saades "homo"abielu ja Istanbuli leppe, nii saadame laiali ka ERR-i. Kõige eest, mis nad teinud on.

https://www.facebook.com/search/top/?q=Martin%20Helme
Kommentaarid: 3 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 3
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
somnambuul
HV veteran

liitunud: 22.03.2004



Autoriseeritud ID-kaardiga Online
sõnum 12.11.2025 15:09:18 vasta tsitaadiga

Karjus peegli ees ja arvas, et see on telekas, mis tatti pritsis.

https://arvamus.postimees.ee/8358863/martin-helme-nuud-sulitas-err-nakku-paris-isadele
https://arvamus.postimees.ee/8359932/ago-raudsepp-aitah-martin-helme-sain-ka-teada-kui-toredad-lapsed-mardil-ja-taivol-on
Kommentaarid: 60 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 54
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
alpha
HV veteran
alpha

liitunud: 04.12.2002




sõnum 12.11.2025 15:20:20 vasta tsitaadiga

Kas EKREt ei saaks laiali saata?
Kommentaarid: 5 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 5
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
somnambuul
HV veteran

liitunud: 22.03.2004



Autoriseeritud ID-kaardiga Online
sõnum 12.11.2025 15:23:05 vasta tsitaadiga

alpha kirjutas:
Kas EKREt ei saaks laiali saata?


Astu liikmeks ja kui kunagi laiali läheb, siis räägi nagu vana kommunist, et näete, minu töö, õõnestasin sisemiselt.
Kommentaarid: 60 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 54
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Mnator
HV Guru

liitunud: 18.10.2007



Online
sõnum 12.11.2025 15:29:01 vasta tsitaadiga

leia põhjused trahvide väänamiseks
kui piisalt trahvid, siis vajub ise laiali
Kommentaarid: 1 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 1
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
näita postitusi alates eelmisest:   
uus teema   vasta Hinnavaatlus »  Vaba Mikrofon »  Sisepoliitika 2025 mine lehele eelmine  1, 2, 3 ... , 39, 40, 41  järgmine
[vaata eelmist teemat] [vaata järgmist teemat]
 lisa lemmikuks
näita foorumit:  
 ignoreeri teemat 
sa ei või postitada uusi teemasid siia foorumisse
sa ei või vastata selle foorumi teemadele
sa ei või muuta oma postitusi selles foorumis
sa ei või kustutada oma postitusi selles foorumis
sa ei või vastata küsitlustele selles foorumis
sa ei saa lisada manuseid selles foorumis
sa võid manuseid alla laadida selles foorumis



Hinnavaatlus ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.