Avaleht
uus teema   vasta Hinnavaatlus »  Arvutifirmade, sidefirmade, logistikafirmade ja tootjate foorum »  Arvutitark märgi kõik teemad loetuks
märgi mitteloetuks
vaata eelmist teemat :: vaata järgmist teemat
mine lehele eelmine  1, 2, 3 ... 186, 187, 188
Hinnavaatlus :: Foorum :: Uudised :: Ärifoorumid :: HV F1 ennustusvõistlus :: Pangalink :: Telekavad :: HV toote otsing
autor
sõnum Saada viide sõbrale.  :: Teata moderaatorile teata moderaatorile
otsing:  
Betamax
HV Guru
Betamax

liitunud: 29.05.2003



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 08.09.2025 16:13:17 vasta tsitaadiga

Just seesama thumbs_up.gif
Kommentaarid: 739 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 1 :: 1 :: 557
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
jnt
HV Guru
jnt

liitunud: 10.05.2005



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 10.09.2025 19:02:03 vasta tsitaadiga

kustutada.
_________________
Progemisest: https://byteaether.github.io/
Seisab keldris vana 386-486-Pentium1? Räägime! Ehk saan vanakesele uue elu anda. icon_wink.gif
Vaata siia, äkki müün midagi põnevat -> https://www.osta.ee/index.php?fuseaction=listing.seller&q[seller]=jnt
Kommentaarid: 113 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 2 :: 0 :: 105
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Magic
HV Guru
Magic

liitunud: 28.12.2001




sõnum 11.09.2025 08:12:53 vasta tsitaadiga

dud66 kirjutas:
Betamax kirjutas:
Kusagilt käis läbi mingi lahend, kus TTJA kohustas müüjat tagasi võtma kaupa, mis oli ostetud internetist ja saabudes defektne, ja raha koheselt tagastama, kuigi müüja tahtis remontida. Ei leia seda enam, vist LHV foorumist käis läbi.


https://shorturl.at/30Ztm


Viide otsusele: https://jvis.ttja.ee/modules/tarbijavaidluskomisjoni-otsused/avalik?search[document_nr]=19-1%2F25-07020


thumbs_up.gif

No suures pildis läheb see selle 14 päeva tagastuse alla. Nagu öeldud põhjendama ei pea.
Ostad kampaania ajal, paned üles hiljem läheb see remonditrall lahti...

Ehk tasub viisakalt lahti võtta.
Kommentaarid: 234 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 200
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Delta
HV Guru
Delta

liitunud: 31.03.2004




sõnum 24.09.2025 15:24:26 vasta tsitaadiga

Viimasel ajal on AT-l tekkinud komme saabunud kaupa, mitte kohe, vaid alles mõne päeva möödudes edasi saata. Mis on eriti nõme, kui selle mõne päeva vahele jääb ka nädalavahetus. thumbs_down.gif
_________________
airgun.planet.ee - õhkrelvad ja taskulambid
Salva kindlustus = probleemid
M: Käekell
Kommentaarid: 141 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 133
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum mine selle kasutaja kodulehele
jeesus188
kodustatud
jeesus188

liitunud: 14.04.2003



Autoriseeritud ID-kaardiga Online

sõnum 24.09.2025 23:45:34 vasta tsitaadiga

Nädalavahetusel ei liigu lillegi eestis...
_________________
This message was sent from space using stargate
Inimene on troopiline AHV icon_wink.gif Aga kes on naine? Valge on ka inimene !
"Vaese inimese juttu räägid. Kui tundub kallis, siis on see kellelegi teisele mõeldud"
Kommentaarid: 71 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 64
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
time123
HV Guru
time123

liitunud: 11.09.2005



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 25.09.2025 03:34:18 vasta tsitaadiga

jeesus188 kirjutas:
Nädalavahetusel ei liigu lillegi eestis...


Siinkohal olekski paslik küsida, kas ÜLDSE on mõni arvutipood, kes kasutab laupäeval kaupa koju vedavat kulleriteenus?
Kommentaarid: 203 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 178
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Magic
HV Guru
Magic

liitunud: 28.12.2001




sõnum 25.09.2025 08:13:16 vasta tsitaadiga

Kui Tallinnas on isegi pakiautomaat täis, siis pole ka see lahendus icon_mad.gif
Kulleri ootamisele tundus hea alternatiiv, aga nüüd kipub ka seal tulema järgmine viharing icon_lol.gif
Kommentaarid: 234 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 200
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
londiste
HV Guru
londiste

liitunud: 23.04.2003




sõnum 25.09.2025 08:34:22 vasta tsitaadiga

time123 kirjutas:
jeesus188 kirjutas:
Nädalavahetusel ei liigu lillegi eestis...
Siinkohal olekski paslik küsida, kas ÜLDSE on mõni arvutipood, kes kasutab laupäeval kaupa koju vedavat kulleriteenus?
amazoni pakid tulevad regulaarselt nii laupäeviti kui pühapäeviti. kulleriga koju.
_________________
- londiste
...aga mina ei saa kunagi suureks!
Kommentaarid: 241 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 1 :: 215
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
A.S.
HV Guru

liitunud: 27.10.2003



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 25.09.2025 08:36:24 vasta tsitaadiga

time123 kirjutas:
Siinkohal olekski paslik küsida, kas ÜLDSE on mõni arvutipood, kes kasutab laupäeval kaupa koju vedavat kulleriteenus?

Telia. Kas see nüüd just arvutipood on, aga monitori saatsid igatahes kohale laupäeval, kuigi mina laupäevast kojukannet ei tellinud.
 
Kommentaarid: 34 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 34
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Delta
HV Guru
Delta

liitunud: 31.03.2004




sõnum 25.09.2025 09:56:15 vasta tsitaadiga

Nädalavahetusel saatmist ei eeldagi, neil see keskus nv suletud. Antud juhul läks 2-3 tööpäeva tetaest, et kaup kohal ja ootab (pakiautomaadi) kullerit, teateni, et kaup (pakiautomaadi) kullerile üle antud. Ning sellele lisandus veel nädalavahetus.
_________________
airgun.planet.ee - õhkrelvad ja taskulambid
Salva kindlustus = probleemid
M: Käekell
Kommentaarid: 141 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 133
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum mine selle kasutaja kodulehele
Janis
HV Guru

liitunud: 30.11.2005




sõnum 25.09.2025 09:59:36 vasta tsitaadiga

Aga äkki oli ule antud ja kuller ei piiksutanud?
Kommentaarid: 206 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 3 :: 5 :: 172
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Divisor
HV kasutaja

liitunud: 05.05.2013




sõnum 11.10.2025 13:44:47 vasta tsitaadiga

Mõnus, 1. okt esitatud tellimus ja tänaseni on 0 progressi. Nii nagu pärast maksmist oli staatuses kinnitatud nii ta on tänaseni.
Kommentaarid: 4 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 3
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Kevvare
Kreisi kasutaja
Kevvare

liitunud: 02.06.2010




sõnum 11.10.2025 15:43:46 vasta tsitaadiga

Divisor kirjutas:
Mõnus, 1. okt esitatud tellimus ja tänaseni on 0 progressi. Nii nagu pärast maksmist oli staatuses kinnitatud nii ta on tänaseni.

Kirjuta arvutitarga vestlusesse, annavad kohe staatuse teada.
Kommentaarid: 32 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 1 :: 3 :: 28
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
napoleon
Unknown virus
napoleon

liitunud: 08.12.2008



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 11.10.2025 15:54:01 vasta tsitaadiga

Kas neil veel polegi oma Annikat, kes oskab öelda ainult seda mida ise juba tead? icon_biggrin.gif
Kommentaarid: 77 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 60
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
laurx
HV Guru
laurx

liitunud: 25.03.2004



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 11.10.2025 21:38:34 vasta tsitaadiga

Kõik mis reedel kulleri kätte / kapist välja läheb, tuleb laupäeval kohale. Laupäeval kappi pandud asjad jõuavad sital juhul teisipäeval.
_________________
Kontrollitud ja hooldatud sülerid: https://www.facebook.com/marketplace/profile/100087345405856 või https://www.yaga.ee/mox-fulder küsi akut, klaviatuuri ja laadijat.
Kommentaarid: 1143 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 3 :: 0 :: 722
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Divisor
HV kasutaja

liitunud: 05.05.2013




sõnum 12.10.2025 01:33:36 vasta tsitaadiga

Kevvare kirjutas:
Divisor kirjutas:
Mõnus, 1. okt esitatud tellimus ja tänaseni on 0 progressi. Nii nagu pärast maksmist oli staatuses kinnitatud nii ta on tänaseni.

Kirjuta arvutitarga vestlusesse, annavad kohe staatuse teada.


Ma ei pea seda kliendisõbralikuks viisiks. Antud juhul peaks AT ise oma süsteemi ja protsessi nii ümber tegema, et absoluutselt igast sammust oleks iseteeninduses kliendil info olemas.
Kommentaarid: 4 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 3
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Tomorrow
HV Guru
Tomorrow

liitunud: 08.02.2006



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 12.10.2025 04:01:39 vasta tsitaadiga

AT tagasiside on võrdlemisi olematu jah.

Mõnest poest meil olen tellinud, siis tuleb lausa eraldi meil iga sammu kohta: tasutud, kinnitatud, tellitud, kohal, pakendatud, kullerile üle antud jne. Rääkimata siis jälgimislehel olevast infost (kui oled konto teinud).
Kiiruse osas kah on mõned poed väga operatiivsed. Enne tööpäeva lõppu tellitud asjad on järgmiseks päevaks automaadis või kulleri käes.
Kommentaarid: 92 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 82
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Janis
HV Guru

liitunud: 30.11.2005




sõnum 12.10.2025 07:44:53 vasta tsitaadiga

Divisor kirjutas:
Kevvare kirjutas:
Divisor kirjutas:
Mõnus, 1. okt esitatud tellimus ja tänaseni on 0 progressi. Nii nagu pärast maksmist oli staatuses kinnitatud nii ta on tänaseni.

Kirjuta arvutitarga vestlusesse, annavad kohe staatuse teada.


Ma ei pea seda kliendisõbralikuks viisiks. Antud juhul peaks AT ise oma süsteemi ja protsessi nii ümber tegema, et absoluutselt igast sammust oleks iseteeninduses kliendil info olemas.

Sul on võimalus mujalt ka osta
Kommentaarid: 206 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 3 :: 5 :: 172
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Oompa
HV kasutaja
Oompa

liitunud: 18.03.2009



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 12.10.2025 10:17:45 vasta tsitaadiga

Kas on lubatud ajast üle läinud? Kui pika tarnega toode tellimuses siis enne ei uuenegi midagi kui see neile jõudnud
_________________
icon_smile.gif
Kommentaarid: 7 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 6
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Betamax
HV Guru
Betamax

liitunud: 29.05.2003



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 12.10.2025 15:29:54 vasta tsitaadiga

Divisor kirjutas:
Kevvare kirjutas:
Divisor kirjutas:
Mõnus, 1. okt esitatud tellimus ja tänaseni on 0 progressi. Nii nagu pärast maksmist oli staatuses kinnitatud nii ta on tänaseni.

Kirjuta arvutitarga vestlusesse, annavad kohe staatuse teada.


Ma ei pea seda kliendisõbralikuks viisiks. Antud juhul peaks AT ise oma süsteemi ja protsessi nii ümber tegema, et absoluutselt igast sammust oleks iseteeninduses kliendil info olemas.

Ehk siis põhimõtteliselt ise ka ei kontakteeru? icon_lol.gif thumbs_up.gif
Kommentaarid: 739 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 1 :: 1 :: 557
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
näita postitusi alates eelmisest:   
uus teema   vasta Hinnavaatlus »  Arvutifirmade, sidefirmade, logistikafirmade ja tootjate foorum »  Arvutitark mine lehele eelmine  1, 2, 3 ... 186, 187, 188
[vaata eelmist teemat] [vaata järgmist teemat]
 lisa lemmikuks
näita foorumit:  
 ignoreeri teemat 
sa ei või postitada uusi teemasid siia foorumisse
sa ei või vastata selle foorumi teemadele
sa ei või muuta oma postitusi selles foorumis
sa ei või kustutada oma postitusi selles foorumis
sa ei või vastata küsitlustele selles foorumis
sa ei saa lisada manuseid selles foorumis
sa võid manuseid alla laadida selles foorumis



Hinnavaatlus ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.