"Selmet et parandamisele raha kulutada lased lihtsalt ära kuluda ja saad veel pappi ka peale."
jajah, või siis paned kohe mängu alustades ühe faili õigesse kausta ja saad täpselt sedasama teha vabalt terve mängu jooksul iga traderi juures! mitte ei pea ootama mingit ühte tegelast ja oma punase tränaga muudkui tema manu jooksma idiootsus...
üks järjekordne väga hea näide sellest kuidas mängu economy on väga sitasti disainitud devide poolt. olgugi, et see on niiöelda "feature" siis lihtsalt täiesti ajuvaba ja ebaloogiline. mis oleks olnud loogiline - et näiteks müüa saad neid rohkem kulunud asju igalpool, kuid selle ühe kaltsuvenna juures saad nende eest rohkem raha, ning ühtlasi saad näiteks tema käest osta ka mingeid vägevaid "mitte uusi" relvi ja varustust - PALJU odavamalt kui igalt poolt mujalt saab samu uusi asju osta. _________________ "There will be an entire generation of deaf audio enthusiasts who were brought up on CD players and Best Buy receivers, electronic music and so on. These people won't know good sound if it bites them in the ass, so in the end the industry wins."
Hea, kui mängu saab enda meelejärgi sättida. Müts maha nende vendade ees, kes mode ei kasuta — eeldabki hoopis teistsugust lähenemist. Ragman on siiski ahne reetur, ja mingi papp ei kaalu üle. Vähemalt selles minu saves.
Hea, kui mängu saab enda meelejärgi sättida. Müts maha nende vendade ees, kes mode ei kasuta — eeldabki hoopis teistsugust lähenemist. Ragman on siiski ahne reetur, ja mingi papp ei kaalu üle. Vähemalt selles minu saves.
Noh kui rollikat mängida tahta siis küll;)
Aga siinkohal juhiks tähelepanu tõsiasjale et orikates ei saanud isegi "kollast träna" müüa, kui alla 70% kukkus(umbestäpselt), siis enam keegi vastu ei võtnud.
Samuti ei pea mingi kolaga mööda maailma ringi jooksma, paned lihtsalt kirstu ja võtad järgmises linnas välja(seda võimalust ka OGs polnud).
Mu jaoks on mäng liiga lihtsaks tehtud, sai lõbu pörast 5ndat korda ette võetud. Tahtsin näha uusi relvasid ja teada, et mis 1.5 parandas(või lõhkus).
Aga Bloodsucker Village-st on Bloodsuckerid eemaldatud.
Lisaks Wild Islandile minnes pole enam ka BS, ma juba panin granaadid ja Spas valmis, ja ei olnudki enam BS seal. Igav....
Pappi ka nagu muda, kõik mis kätte juhtub ja meeldib saab ära uuendatud.
Stamina on ka igav, 45 energiajooki kirstu juba kogunenud, enne oli pigem puudust...
Praegu vaatan kolan ringi, koguaeg leian huvitavaid kohti. Raske öelda, kas jõuan kunagi lõpuni. Nende viimaste pätsidega on tõesti rahulik. Jätsin mingisuguse missiooni vennad sappa, on vähe huvitavam. Nodi omajagu. Raha ei loe.
Peale mälu timmismist ei jookse enam kokku. Fps hea libe.
Lisasin: engine.ini
[CharacterMovement]
JumpZVelocity=800.0
Saab vähe kõrgemale hüpata. Just kolamise mõttes.
Praegu vaatan kolan ringi, koguaeg leian huvitavaid kohti. Raske öelda, kas jõuan kunagi lõpuni. Nende viimaste pätsidega on tõesti rahulik. Jätsin mingisuguse missiooni vennad sappa, on vähe huvitavam. Nodi omajagu. Raha ei loe.
Peale mälu timmismist ei jookse enam kokku. Fps hea libe.
Lisasin: engine.ini
[CharacterMovement]
JumpZVelocity=800.0
Saab vähe kõrgemale hüpata. Just kolamise mõttes.
Kas muidu on hiirekiirendus sees? Ma pole nagu väga tähele pannud...
Motionblur löheb igas mängus seadetes esimese asjana välja loomulikult.
Hüppamine- eks jah personaalne eelistus, mulle väike plavormimine vana kooli vütmes meeldib just. Ma isegi eelmise 1.5ga veel hüppasin "transformeril" gaussi kuulide järgi trepilt katusele, kuigi mälupildi järgi nad on vist juba 1.2-1.3ga sinna poste ette üritanud toppida;) Aga vana hea Enemy Territory stiilis TJ koht ikkagi....
Kora on päris äge relv, juba Colti laadimise animatsioon on nii hea et ainult selle pärast tasub sisse logida. Ei tasu scope mounti uuendada, 1. Pole kasu suurt, 2. Relv näeb hirmus välja nüüd. ETs sai ka Coltiga palju ringi joostud, seega midagi uut jälle.
Honda jahikursus, kas see ka uus, ma ei mäleta nagu et oleks varem olnud. Igaljuhul tasub ette võtta eriti pärast 1.6 lisatud uute esemete pärast;)
5. kord juba ja ikka leiab kusagilt nurga tagant midagi uut ja huvitavat ning kuvatõmmiseid saab ka tihti klõpsitud. Mäng näeb kohati ikka ilus välja
Hüppamine oleks kõik väga tore, kui see oleks tehtud inimlikult. Või no õigemini väga tore oleks siis kui esiteks karakteri liikumine ei oleks kummipeale otsas JA hüppamise obstaaklid oleks tehtud inimlikult. Aga ei ole, pead mingite mikromeetrite täpsusega kuskil 5x5cm lauajupi otste peal tasakaalu hoidma, ülitäpseid hoovõtte tegema ja siis millisekundi pealt õigel hetkel mingit kuradi kahte nuppu korraga pressime ja unpressima Eks siis nagu paljud muud asjad mängus, asi mis võiks olla täiesti normaalne ja äge (secret stashide hiding place'de leidmine, avastamine) on muudetud mingisugusest ajavabaks, täiesti mõttetuks ajaraiskamiseks. Sama nagu see sunniviisiline täiesti sisutühi kaardi otsast kaardi otsa jalutamine.
On olnud teatud kohti, kus isegi peale jumping modi installimist on lihtsalt liiga mõttetult raske see kadalipp läbida, et viitsiks üldse asjaga tegeleda ja seda aega kulutada. Aga noh, väga tüüpiline viis selle mängu puhul "contenti" luua kahjuks. Teeme suurem osa puzzled mingiks haigeks tippimiseks, et kuskil steamis näitaks kuidas mängijatel tuleb sada mängitundi _________________ "There will be an entire generation of deaf audio enthusiasts who were brought up on CD players and Best Buy receivers, electronic music and so on. These people won't know good sound if it bites them in the ass, so in the end the industry wins."
Viim 1.6 pätsiga ja video oc, kannatas eeblid põhja lükata. Tegelikult on sellele ka juba uuendus tulnud.
Päris kena näeb välja, fps120+, stabiilselt.
Eriti heaks tegi mingine synci sisse lülitamine. See teema on minu jaoks uus, peab proovima variante. Kuid pilt on rahulik ja hea on maastiku jälgida.
Negatiivne pool on see kui vanad saved enam ei tööta.
Need saved said alguse xbox gamepassist ja nende korda tegemine on veits keeruline. St saaks jälle aega veeta...
Positiivse poole pealt on uus algus sisse tehtud.
Alguses lasin ilma modita aga siis ikka panin paar asja peale.
Niivõrd poolikult oleks võinud seda üldse mitte välja lasta.
Tegu on üksikmänguga ei saa aru, mida nad mõtlevad seal kui koghuaeg näpivad midagi.
Igatahes, panin kaks enim kasutatavat mod'i, mis gog mängu sisesest browserist annab.
Ja tahaks näha kui aasta aja pärast mängu tööle panen ja see ei tööta
Teine variant on üldse mitte ueendusi teha/lubada...
Aga siis mängu seest ikka uue pätsi reklaamid jookseksid ja mingi hetk tekib tahtmine osa saada.
Mul on täiesti suvalisel ajal aega mängida ja vahest võivad pikad vahed sisse tulla.
Siis ei viitsiks kohe päeva jagu häkkida, et siis ühe ühiku jagu pelada.
Elu oleks ilus kui ainult engine.ini kaudu saaks modida aga see ei ole päris sedasi.
Mõned modid nõuavad muid faile (.pak, blueprintid, assetid ja skriptid), mida ini-failiga ei asenda.
Käsitsi uuendamise peale ei saa lükata, või offline? Siis saak mingi suurema pätsi peale lükata ja ülejäänd aja rahulikult toksida?
Early access oleks pidand olema jah.
Aga samas on arusaadav, et kui mõned devid töötasid esikust kasti otsast 3-6k siis midagi jöi vahepeal tegemata... mitte et hiina publisher ei oleks võind raha juurde anda ja 1.6ga näiteks välja tulla.
Aga üldiselt ei saa palju nuriseda, muutused on silmaga tajutavad ning regulaarsed. Tegemist pole ka Ubicräpi laadse m7ljardi dollari firmaga...
Vael, Saab ikka ja ongi sedasi. Ei, automaatsele uuendusele ja pilve saved tuleb kinni keerata, muidu kirjutab vanad saved üle. Sellisel juhul on safe. Probleem tekib sellest kui mängule teha uuendus ja modi ei ole veel järgi aidatud siis käivitamisel saab teate modi versiooni erinevusest. Ja ongi save rikutud. Varuda savesid.
Viimasel uendusel kannatas rtx dynamic vibrance seisse lülitada ja see on ilus. Ei hakanud täpsemalt uurima kui õigesti/hästi toimib, kuid ilma oli igav ja sedasi jäi.
konkurentsitult parim asi, mis linnades fps parandab on framegeneration ja selle jaoks ei olnud/ei ole vaja isegi mingeid patche oodata. sel hetkel kui ma selle sisse lülitasin siis ega seda enam maha ei võtnud. antud mängu lihtsalt pole mingit pointi ilma selleta mängida...ühtegi miinust selle kasutamisel ei ole, pluss on seevastu suur.
ise pole kahte viimast pätsu kasutanud, aga lugenud et ega väga pole see fps linnades paranenud. seal lihtsalt ei ole ilmselt eriti midagi optimeerida, see ei ole kuidagi graafikaga seotudki, et fps nendes kohtades madal _________________ "There will be an entire generation of deaf audio enthusiasts who were brought up on CD players and Best Buy receivers, electronic music and so on. These people won't know good sound if it bites them in the ass, so in the end the industry wins."
Paistab jah, et põhjalikult "vundament" linnades kehva, pole FPS parem, ikka kukub Rostokis 45e peale. Loodetavasti mängumootori uuendamisega vaatavad üle.
Aga noh, ega seal Rostokis palju pole vaja k8hmitseda ka, korra parandad oma SPASi ära ja edasi kolid juba Yanivisse üle...
Zalissya keskuses kukub umbes 10fps, mitte eriti rohkem. Prügimäele ei ole veel jõudnud. Vana masina tõmbas seal normaalselt kooma kui mäng alles uus oli.
Aga noh, ega seal Rostokis palju pole vaja k8hmitseda ka, korra parandad oma SPASi ära ja edasi kolid juba Yanivisse üle...
Jah, hea idee mitte käia linnades v6i siis väga harva ja lühikeseks ajaks. Aga seal vahest sellised missionid kus suured lahingud kümmnetes vaenlaste vastu ja sellise veniva tatt fps-iga on n6me mängida. Eriti mängu l6pus olid pikad lahingud linnas ja majade katustel kus terve aeg üks r6ve läägfest. Ja seda 4080nega 2k reso ja medium/high. Ainuke koht kus mäng hästi jookseb on üksinda p6llul olles! _________________ zero
Aga noh, ega seal Rostokis palju pole vaja k8hmitseda ka, korra parandad oma SPASi ära ja edasi kolid juba Yanivisse üle...
Jah, hea idee mitte käia linnades v6i siis väga harva ja lühikeseks ajaks. Aga seal vahest sellised missionid kus suured lahingud kümmnetes vaenlaste vastu ja sellise veniva tatt fps-iga on n6me mängida. Eriti mängu l6pus olid pikad lahingud linnas ja majade katustel kus terve aeg üks r6ve läägfest. Ja seda 4080nega 2k reso ja medium/high. Ainuke koht kus mäng hästi jookseb on üksinda p6llul olles!
Selle lahinguga seoses tuli RPG meelde. Sai just soos paari RPG lasuga Pseudogiant maha võetud, muud tolku ka nüüd RPGst "tolle lahingu" kõrval.
Kas keegi SODMOD relva on leidnud, nendes 2s kohas kus ta eelnevate pätside jala oli enam ei leidnud. Mu meelest kõige lahedam relv Riemanni järel...
SoFmod oli selle nimi, päris hea relv jah, kuid riemanni kõrval siiski suht mänguasi. aga selles suht varajases mängu faasis, kus asja kätte sai oli igati asjalik
mis linnasid puudutab siis mulle isiklikult meeldis rostokis näiteks lammutama hakata suvaliselt. tegid mingid relva upgraded ära, save game ja läksin õue ning lasin suvalise ettejuhtuva venna maha. edasi sai siis üksi terve baasi vastu sõdida, mis on päris lahe ainult et veidralt lihtne on seal rostokis see terve baas maha lasta. chemical plant näiteks sama asja teha, ma pidin vist 100+ korda loadima sest lihtsalt sain surma enne kui kõik sõdurid sai maha kõmmutatud _________________ "There will be an entire generation of deaf audio enthusiasts who were brought up on CD players and Best Buy receivers, electronic music and so on. These people won't know good sound if it bites them in the ass, so in the end the industry wins."
Mul tekkis ka küssa, et mis siis saab kui lähed õue ja hakkad kõmmutama?
Kui ennem oli küla roheline siis hetkega muutuvad kõik punasteks ja uksed lähevad kinni.
Olen suutnud ikka sõbralikult asju ajada ja selleks ei ole olnud vajadust aga kui eile terve Zalissya maha võtta üritasin siis läksin lõpuks eemale, sest neid muudkui tuli ja tuli... relvad kulusid läbi jne
Samas, vendadelt sai head nänni.
Jääb see punane alatiseks või kandub teistesse tsoonidesse?
Millega see tegevus lõppeb või kuidas läheb mäng edasi?
zalissat on üks nendest küladest, mida oli väga raske tühjaks lasta. Vähemalt too hetk kui proovisin (päris kõige kõvemad relvad mul siis veel käes polnud, aga ikka juba päris asjalikud). rostok on sellega võrreldes käkitegu...eks vist natuke ka seetõttu, et rostokis on vennad rohkem üksteisest eraldatud kui nad kõik sind kõmmutama hakkavad. samuti nad miskipärast nagu väga aktiivselt ei "otsi" ega jälita sind. teistel kohtades läheb asi väga karmiks sest samaaegselt saad kuuli väga mitmelt vanalt korraga ja kohati ka mitmete erinevate nurkade alt.
aga mis puudutab reaalselt PÕNEVAID ja challenge lahinguid siis minumeelest need on mängus ühed parimad, kus võtadki küla ette ja hakkad kõmmutama ega peale seda küla maha võtmist ei pea save'ma, teed oma lahingu ära, load game ja läheb tavamänguga rahulikult edasi _________________ "There will be an entire generation of deaf audio enthusiasts who were brought up on CD players and Best Buy receivers, electronic music and so on. These people won't know good sound if it bites them in the ass, so in the end the industry wins."
Jajaa SofMod on algul hea, aga kus ta asub?:p
Zaton/soo alas ikka või mujale tõstetud?
Samas mul võib ka 1.5->1.6le üleminekuga osa träni puudu ka olla, s3st NVG-sid pole leidnud.
(1 peaks laudade all olema soos, aga mul läbi köidud, polnud midagi huvitavat seal)
Jah, ja ausalt öeldes ma enam täpselt ei mäletagi, kus ta täpselt varem asus Selle saamisest ikka juba nii palju aega möödas. Muide, mängus on üks teine, sellele üsna sarnane relv veel. Mingi bullerby või selline veider nimi vist oli...
Aga no ükski nendest tegelikult minu isiklike lemmikute hulka ei kuulu. Reimann on ikka tippude tipp! See nii hea relv, et ei raatsi isegi eriti kasutada...aga kui mõni situatsioon tundub selline, et siin enam "suva relvaga" ei läbi siis võtan selle välja ja teen 3 sekundiga 10 venda maatasa Ja see on suhteliselt upgrade'mata reimanniga veel...
Tegelikult on natuke naljakas kuidas mängus igasugused jube võimsad snaiprid ja asjad on täiesti kasutud mänguasjad...võrreldes sellise relvaga siis näiteks nagu see reimann _________________ "There will be an entire generation of deaf audio enthusiasts who were brought up on CD players and Best Buy receivers, electronic music and so on. These people won't know good sound if it bites them in the ass, so in the end the industry wins."
sa ei või postitada uusi teemasid siia foorumisse sa ei või vastata selle foorumi teemadele sa ei või muuta oma postitusi selles foorumis sa ei või kustutada oma postitusi selles foorumis sa ei või vastata küsitlustele selles foorumis sa ei saa lisada manuseid selles foorumis sa võid manuseid alla laadida selles foorumis
Hinnavaatlus ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.