Avaleht
uus teema   vasta Hinnavaatlus »  Arvutifirmade, sidefirmade, logistikafirmade ja tootjate foorum »  Elisa (üldine bränd, press ja teenindus) märgi kõik teemad loetuks
märgi mitteloetuks
vaata eelmist teemat :: vaata järgmist teemat
mine lehele eelmine  1, 2, 3 ... , 127, 128, 129  järgmine
Hinnavaatlus :: Foorum :: Uudised :: Ärifoorumid :: HV F1 ennustusvõistlus :: Pangalink :: Telekavad :: HV toote otsing
autor
sõnum Saada viide sõbrale.  :: Teata moderaatorile teata moderaatorile
otsing:  
indrpo
HV Guru

liitunud: 14.11.2004



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 28.09.2025 09:20:12 vasta tsitaadiga

Veidi jõhker on. Mul asjadel otsekorraldused aga see on ikka eriti nahaalne, et see kes tõesti ei suutnud arvet õigel ajal maksta või meili ei loe, nagu pensionär, lajatatakse veel otsa. Teenustasu mis ei ole tellitud teenus ja mis ei oma reaalselt taustal mingit kulu. Viivistasust ja teenuse sulgemisest peale teist kuud, saaks aru.

Aga meenutan ikka veel Radiolinja aegu kus nad oma tegevusetuse tõttu mind inkassose saatsid ja minu poolt suletud teenuse eest kolmekordse arve esitasid. See ettevõte pole õppinud. Ema standard SIM kaardi mis oli Nokias, väiksema micro sim vahetuse eest küsiti 10€ mis tundus ka kliendina päris arusaamatu.
Aga kuskilt peab ju see raha tulema.
Kommentaarid: 260 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 2 :: 0 :: 226
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
kjaups
MeesKesTuliMetsast
kjaups

liitunud: 02.02.2005



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 28.09.2025 11:27:08 vasta tsitaadiga

indrpo, no tean sõbral Telia ehk vana EMT (mis ta seal 2003-2005 mälu järgi oligi) ajast ka laksu, kus käis oma numbrit sulgemas, maksis arve kohapeal ära ja mingi sentide eest oma pool aastat hiljem helistas kohalik konstaabel, kes ütles, et arve on tasumata, ca 500 krooni.
Lõpuks aitaski ainult selle 500 laksu maksmine, kedagi ei kottinud, et kohapeal maksis kõik ära ja sulges teenused.

Elisa arve (Teleyks oli vist siis) kroonide aeg maksin ära, kuid sendi numbrid läksid sassi ja jäin ka seal mingi 20 krooni senti võlgu. Ühtegi teavitust polnud ja siis jaanid istusin blokeeritud väljuvad kõned ja sõnumid, väga tore oli. Õnneks sain ainult paari päeva eest viivist mõned sendid, kuid see infosulus oleks oli too päev veits masendav icon_lol.gif

_________________
YAGA müügiputka - SNAP pildipank
M: 3D Touch V3.2 15€
M: Triumph Trident 660 2023a - AHVile 200€ alla
Kommentaarid: 168 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 3 :: 137
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Janis
HV Guru

liitunud: 30.11.2005




sõnum 28.09.2025 11:30:49 vasta tsitaadiga

indrpo kirjutas:
Veidi jõhker on. Mul asjadel otsekorraldused aga see on ikka eriti nahaalne, et see kes tõesti ei suutnud arvet õigel ajal maksta või meili ei loe, nagu pensionär, lajatatakse veel otsa. Teenustasu mis ei ole tellitud teenus ja mis ei oma reaalselt taustal mingit kulu. Viivistasust ja teenuse sulgemisest peale teist kuud, saaks aru.

Aga meenutan ikka veel Radiolinja aegu kus nad oma tegevusetuse tõttu mind inkassose saatsid ja minu poolt suletud teenuse eest kolmekordse arve esitasid. See ettevõte pole õppinud. Ema standard SIM kaardi mis oli Nokias, väiksema micro sim vahetuse eest küsiti 10€ mis tundus ka kliendina päris arusaamatu.
Aga kuskilt peab ju see raha tulema.

No mõne juures maksad iga kuu vähemalt 10 eur lambist tühja kohta ja midagi paremat vastu ei saa...
Kommentaarid: 206 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 3 :: 5 :: 172
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
macc
Kreisi kasutaja

liitunud: 10.05.2002




sõnum 28.09.2025 13:28:05 vasta tsitaadiga

Magic kirjutas:
Kui esmase peale ära maksad ei ole ju probleemi.
Kui kipud unustama tee ettemaks...


See oli ühekordne teenus, sim kaardi saatmine 3,90. Selle arve tuli iseteenindusse, mitte meilile. Meilile tuli meeldetuletuse arve kohese tasumise võimalus 5 eur. ja seda EI OLE iseteeninduses.
Asi ei olnud üldse unustamises ega mitte tahtmises arvet maksta.
Ettemaksu ei saa teha, sest ei ole ju midagi ette maksta. Ka ei saa ette maksta seda viit eurot, sest sellist arvet iseteeninduses ei ole. Koheselt saad selle 5 euri ära maksta meilil oleval lingil, mitte aga iseteeninduses, sinna tuleb see alles järgmisel kuul! Ja kui sa selle arve tähtaja tasumise tähtaja ületad, ongi uus 5 eurot "trahvi" tulemas.





Kui nüüd minna iseteenindusse siis seal avaneb selline vaade:




See on siis tegelikult see 5 euri trahvi mis on tasutud meilil oleva lingi kaudu, mida käsitletakse ettemaksuna (arvena tuleb see järgmise kuu algul iseteenindusse).

Selleks, et probleeme ei oleks tekkinud, oleks pidanud kohe ära maksma 3,90+5 euri, meilis oleval lingil.
Mina aga läksin iseteenindusse ja seda 5 eurist arvet otsima aga loomulikult seda seal ei olnud.

Näiteks 5 eurine meeldetuletus tuleb meilile aga arve mitte (selleks on vaja iseteeninduses linnuke vastavasse kasti teha).

Teenuse tellisin augusti alguses ja 26. septembriks oli mulle juba saadetud 5euri trahvi arve mitteõigease tasumise eest ja veel lisaks üks 5 euri trahv trahvi mitteõigeaegse tasumise eest.

Ärge ajage segi meeldetuletuse arvet 5 euri, mis tuleb meilile meeldetuletusega arve tasumise kohta selle meeldetuletusega, mis kehtib tavaarve kohta. Need meeldetuletused on ERINEVAD. Tavaarve kohta on vaja teha linnuke iseteeninduses, trahvi 5 euri meeldetuletus tuleb Elisa poolt ilma iseteeninduse abita.

Segane lugu? Aga vot Elisa kabjakarija mõttehiiglased on selle ära tabanud ja aretavad süsteemi, et sind kavalalt orki tõmmata.
Kommentaarid: 24 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 23
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
pppd
Kreisi kasutaja

liitunud: 21.06.2004




sõnum 28.09.2025 14:05:25 vasta tsitaadiga

kas kergem ei oleks e-arve panka tellida, seda elisa ikka ju võimaldab? Kui niimoodi üksikuid arveid klikkida, siis on täitsa arusaadav et ühel hetkel midagi vääratab (ja elisa seda kohe ära kasutab). Ja arved võivad küll erinevad olla, aga viitenumber (sama kliendi arvetel) on ju ikka läbivalt sama, maksa kõige viimase arvega lihtsalt +10 ja ongi ettemaks.

viimati muutis pppd 28.09.2025 14:09:36, muudetud 1 kord
Kommentaarid: 3 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 3
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Sold OUT
no credit
Sold OUT

liitunud: 30.07.2002



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 28.09.2025 14:08:02 vasta tsitaadiga

Siis võtavad ju kogu raha ära ja pole kontolli icon_lol.gif

Lihtsam on oma elu ise väga keeruliseks teha ja selles teisi süüdistada

_________________
People have been calling for a month and we've been sold out for a week or so.
Kommentaarid: 92 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 5 :: 1 :: 79
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
napoleon
Unknown virus
napoleon

liitunud: 08.12.2008



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 28.09.2025 14:49:33 vasta tsitaadiga

Pole kindel et see arve panka tuleb kui iseteeninduses ei näe.
Põmst jah e-arvele mõistlik limiit panna ja unustada on kõige lihtsam. Pank saadab teavituse kui limiit oli maksmiseks liiga väike ja siis võib juba uurida kas tarbisid ise tavapäratult palju või mingi muu kamm.
Kommentaarid: 77 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 60
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
masmre
Kreisi kasutaja
masmre

liitunud: 08.02.2004



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 28.09.2025 15:07:40 vasta tsitaadiga

Mulle saadab elisa mailile koguaeg reklaami, kuigi olen iga kord mailis olevale (soovin loobuda) lingile vajutanud. Kohati lausa pommitab kohe pärast loobumis soovi avaldamist uue reklaamiga... thumbs_down.gif
Kommentaarid: 79 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 73
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
napoleon
Unknown virus
napoleon

liitunud: 08.12.2008



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 28.09.2025 15:16:24 vasta tsitaadiga

Huvitav, mulle pole Elisa eriti spämmi saatnud. Tulevad arved ja mingid olulised teated kui on näiteks planeeritud katkestus vms.
Aga ma muidugi ei tea kustkaudu see spämm sul tuleb. Võimalik et DNSRBL võtab selle maha kui ei saada Elisa ise vaid mingid "partnerid".
Kommentaarid: 77 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 60
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Sold OUT
no credit
Sold OUT

liitunud: 30.07.2002



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 28.09.2025 16:48:33 vasta tsitaadiga

Peale viimast jagelemist Elisaga pea 2a tagasi ma panin seal iseteeninduses numbriks mingi suvalise. Rohkem pole nad tylitanud mind
_________________
People have been calling for a month and we've been sold out for a week or so.
Kommentaarid: 92 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 5 :: 1 :: 79
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
macc
Kreisi kasutaja

liitunud: 10.05.2002




sõnum 28.09.2025 18:22:28 vasta tsitaadiga

pppd kirjutas:
kas kergem ei oleks e-arve panka tellida, seda elisa ikka ju võimaldab? Kui niimoodi üksikuid arveid klikkida, siis on täitsa arusaadav et ühel hetkel midagi vääratab (ja elisa seda kohe ära kasutab). Ja arved võivad küll erinevad olla, aga viitenumber (sama kliendi arvetel) on ju ikka läbivalt sama, maksa kõige viimase arvega lihtsalt +10 ja ongi ettemaks.



Ma olin viimati Elisa klient aastaid tagasi. Nad saatsid postiga mulle sim kaardi 3,90. Arve selle eest aga läks iseteenindusse, mitte meilile (linnuke oli puudu). Mul ei olnud vaja üksikuid arveid tasuda, vaid ainult ühte. Ka tulevikus mitte, sest mingeid lepinguid mul ei ole. Siin ongi asja konks. Kui sul iseteenindust ei ole vaja kasutada, siis sa ei tea arvest ega tulemise ajast mitte midagi. Küll aga tuleb meilile "trahvi" teade ja see tekitab mulje, et teated meilile siiski tulevad (aga siiski mitte kõik, nagu näha)
Kommentaarid: 24 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 23
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
BA79
Kreisi kasutaja

liitunud: 10.04.2021




sõnum 28.09.2025 18:22:34 vasta tsitaadiga

Ma sain Elamuse teenusest lahti ja hetkel pole rohkem helistatud. Meilile tuli tagasisideküsitlus, mille ma ka täitsin. Rohkem tundub, et nad eeldavad, et klient läheb ära konkurendi parema pakkumise või teenuskvaliteedi pärast. Seda rõhutati tagasisideküsitluses mitu korda. Mina aga märkisin põhjuseks millegi muu st ei vaja üldse teenust üheltki operaatorilt , kui interneti vahendusel saab otse (ERR, Youtube) icon_smile.gif
Rohkem häirivad mind kaubanduskeskuste poisid, kes pidevalt GO3 ja pensionisammast pakuvad, aga ma ei vaja seda ka. Jube tüütu on neist koguaeg ignoreerivalt mööda minna. Mõnel juhul vastan viisakalt otse, et et Aitäh, pole vaja või ütlen, et olen 2. sambast väljunud (mis on ka tõsi) aga mõnel juhul lähen sõnagi lausumasta otse vaadates lihtsalt kiirelt mööda, näidates kogu oma olekuga, et ei taha nendega suhelda. Enamasti paistab, et saavad aru sellest.
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
macc
Kreisi kasutaja

liitunud: 10.05.2002




sõnum 28.09.2025 19:21:31 vasta tsitaadiga

napoleon kirjutas:
Pole kindel et see arve panka tuleb kui iseteeninduses ei näe.
Põmst jah e-arvele mõistlik limiit panna ja unustada on kõige lihtsam. Pank saadab teavituse kui limiit oli maksmiseks liiga väike ja siis võib juba uurida kas tarbisid ise tavapäratult palju või mingi muu kamm.


Selleks ajaks, kui seda panga teavitust loed ja asjale reageerid võib olla hilja. Seda ei juhtu Tele2-s, mul on seda juhtunud kui hinnad tõusid, "trahvi" ei tehtud. Sellise juhtumi puhul tähtaegade ületamisel Elisas tuleb kohe kindlasti 5 eurine nõue teavituse saatmise eest.
Juhtum siin:
https://majandus.postimees.ee/7178453/elisa-nouab-meeldetuletuskirja-eest-viis-eurot




Küsisin AI käest vastust:
Küsimus: kui oli 1 arve, see jäi tasumata õigeaegselt, siis kas selle kohta saab saata tasulise teate 5 euri, ja kui seda 5 euri ka ei ole makstud siis saata uus arve 5 eur eelmise arve mittetasumise kohta?

Vastus:
Kui sul on üks arve, mis jäi õigeaegselt maksmata, siis võlausaldaja võib:

Saata esmase tasuta teavituse (kohustuslik).

Seejärel saata ühe tasulise meeldetuletuse selle arve kohta ja küsida kuni 5 € sissenõudmiskulu.

Aga: kui võlgnik jätab ka selle 5 € meeldetuletustasu maksmata, siis ei tohi võlausaldaja hakata omakorda uue 5 € arvega nõudma seda eelmise meeldetuletuse tasu.

Põhjus: seadus ütleb, et iga sissenõutavaks muutunud kohustus tähendab algset põhinõuet (st arvet kauba või teenuse eest). Meeldetuletuskirja tasu ise ei ole uus iseseisev sissenõutav kohustus, mille eest võiks uuesti meeldetuletustasu juurde panna.

Teisisõnu: meeldetuletustasu võib küsida ainult põhinõude (arve) kohta, mitte juba varasemate sissenõudmiskulude mittetasumise eest.

👉 Kokkuvõte: ühe arve kohta saab küsida ainult ühe tasulise meeldetuletuskulu (kuni 5 €). Kui võlgnik seda ei maksa, siis saab nõuda seda koos põhinõudega (kas või kohtus või inkassos), aga sellele ei saa enam uut tasulist meeldetuletust otsa panna.

AI vastuse järgi kottis Elisa mu täielikult läbi ja sisuliselt varastas minult 5+5 euri.


Lasin AI-l koostada ka kirja Elisale:


Teema: Meeldetuletustasu seaduslikkus

Lugupeetud Elisa,

Viitan Teie poolt esitatud nõudele seoses arve tasumisega. Soovin täpsustada, et vastavalt võlaõigusseaduse § 113¹ lg 1 ja 2 on tarbijasuhtes lubatud küsida ühe sissenõutavaks muutunud kohustuse kohta sissenõudmiskulude hüvitamist kuni 5 euro ulatuses, kuid seda ainult pärast vähemalt ühe tasuta teavituse saatmist.

Meeldetuletustasu ise ei ole iseseisev uus kohustus, vaid kuulub algse põhinõude juurde.

Seega ei ole seaduslik esitada uut 5-eurost meeldetuletustasu lihtsalt varasema meeldetuletustasu mittetasumise eest.

Seadusega kooskõlas saab minu puhul nõuda kas ainult algse arve summat (3,90 €) või maksimaalselt 3,90 € + 5 € juhul, kui tasuta teavitus on tõendatult saadetud.

Palun korrigeerida vastav nõue kooskõlla seadusega.
Kommentaarid: 24 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 23
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Magic
HV Guru
Magic

liitunud: 28.12.2001




sõnum 28.09.2025 21:32:59 vasta tsitaadiga

Maksta oleksid saanud ju ka kohe, jääb arusaamatuks miks endale probleemi tekitasid.
Kommentaarid: 234 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 200
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
napoleon
Unknown virus
napoleon

liitunud: 08.12.2008



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 28.09.2025 21:38:19 vasta tsitaadiga

No sellest ei saa mina ka aru, miks ei võiks arvet kohe maksta. Eriti veel kui summad on ühekohalised..
Aga eks see peakuju inimestel olegi erinev.
Kommentaarid: 77 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 60
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
macc
Kreisi kasutaja

liitunud: 10.05.2002




sõnum 28.09.2025 22:01:51 vasta tsitaadiga

Magic kirjutas:
Maksta oleksid saanud ju ka kohe, jääb arusaamatuks miks endale probleemi tekitasid.


Kuidas kohe? Arve tuli ju iseteenindusse ja seda ka täpselt ei tea kuna, kauba tehing tehti telefoni teel. Iseteeninduses oli aga linnuke märkimata, et arve ka meilile. Kui saadi rahaline meeldetuletus meilile saata, siis oleks võinud ka selle ühe arve kohe meilile panna. Ma ju ei olnud lepinguline ega pidev klient, et seal iseteeninduses käin. Polnud seal mitu aastat käinud.
Meili peale tuleb arve siis, kui saadetakse tasuline meeldetuletus, koos sellega on pdf arve kaasas.
Kommentaarid: 24 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 23
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
laurx
HV Guru
laurx

liitunud: 25.03.2004



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 28.09.2025 22:04:48 vasta tsitaadiga

tsitaat:

Küsisin AI käest vastust

Nikunuku heietused tuleb heaga üle kontrollida. See, et ta koodi sisse koma vahel panna mõistab, et tee teda veel kõikseks..

_________________
Kontrollitud ja hooldatud sülerid: https://www.facebook.com/marketplace/profile/100087345405856 või https://www.yaga.ee/mox-fulder küsi akut, klaviatuuri ja laadijat.
Kommentaarid: 1141 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 3 :: 0 :: 721
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
macc
Kreisi kasutaja

liitunud: 10.05.2002




sõnum 28.09.2025 22:11:06 vasta tsitaadiga

Viskasin veel pilgu iseteenindusse, seal oli selline asi:


Minu arusaamist mööda oleks pidanud siis mingi sms tulema. Seda aga telefonis ei ole. Arve tasumise lõpptähtaja ja 5 eurise meeldetuletuse saatmise vahe oli vist 10 päeva, ehk piisav aeg, et arve maksta. SMS-i aga ei ole.


viimati muutis macc 28.09.2025 22:16:35, muudetud 1 kord
Kommentaarid: 24 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 23
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
BA79
Kreisi kasutaja

liitunud: 10.04.2021




sõnum 28.09.2025 22:20:45 vasta tsitaadiga

Mina maksin Elisale otse meililt. Nii tundus mugavam. Aga ühe korra jäin ka võlgu. Siis maksin ära pärast meeldetuletust. Otsekorralduste ega püsimaksekorraldustega ei viitsi mässata. Esiteks peab pangale selle teenuse eest maksma (euro siia, euro tänna ja nii ta lõpuks läheb) ja teiseks vahel on parem, kui maksab veidi hiljem sest mingi muu kulutus on prioriteetsem. Peamine on ikka see, et maksmata ei jätaks (kui maksetähtaega ei ületa, on OK).
Eks kõige mugavam on maksta neid arveid, kus kõik teenused on ühe koondarve sees nagu Telia puhul: Internet+ mobiiliteenused (ja vajadusel ka JM).
On ka teenuseid, kus kõige mugavam on arveid maksta läbi iseteeninduse (enamasti siis on makse tasuta sõltumata arvelduspaketi olemasolust), kui eraldi maksekorraldus teha siis tuleb ka teenustasu maksta, kui pole liitunud nt Swedi põhipaketiga, mis lubab siseriiklikult kui ka Euroopa makseid tasuta teostada). Läbi iseteeninduse maksan nt elektriarveid sest elektrimüüja ja võrguteenuspakkuja on erinevad. Telial läbi iseteeninduse on ka lihtne maksta. On samas ka teenuseid, millel pole mingit iseteeninduse kaudu maksevõimalust, nagu vee-ettevõtja Rakvere Vesi kui ka jäätmekäitlusoperaator Lääne-Viru Jäätmekeskus. Nendele maksan läbi tavalise maksekorralduse (määratud maksetes on rekvisiidid paigas, vajadusel muudan ainult summat ja selgituses arvenumbrit, vaatamata sellele, et on võimalik teha püsimaksekorraldust). Miks ma pean pangale eraldi iga rahaliigutuse eest maksma, kui võin need maksed ise mõne hiireklikiga teha. Jah, kui mul poleks aega, st oleks pidevalt millegagi hõivatud, siis küll, aga selle jaoks ikka aja leiab. Ja isegi nädala sees ei jõua, siis nädalavahetusel ikka leiab selle aja, et maksekorraldused teostada/arved ära maksta.

macc, imelik. Mulle tuli teavitus SMS-ga, et olen võlgu. Vist isegi 2x saadeti tasuta. Kolmanda eest juba hoiatati, et kui ei maksa, siis kolmas meeldetuletus tuleb tasuline.
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
macc
Kreisi kasutaja

liitunud: 10.05.2002




sõnum 28.09.2025 22:45:40 vasta tsitaadiga

BA79 kirjutas:
Mina maksin Elisale otse meililt. Nii tundus mugavam. Aga ühe korra jäin ka võlgu. Siis maksin ära pärast meeldetuletust. Otsekorralduste ega püsimaksekorraldustega ei viitsi mässata. Esiteks peab pangale selle teenuse eest maksma (euro siia, euro tänna ja nii ta lõpuks läheb) ja teiseks vahel on parem, kui maksab veidi hiljem sest mingi muu kulutus on prioriteetsem. Peamine on ikka see, et maksmata ei jätaks (kui maksetähtaega ei ületa, on OK).
Eks kõige mugavam on maksta neid arveid, kus kõik teenused on ühe koondarve sees nagu Telia puhul: Internet+ mobiiliteenused (ja vajadusel ka JM).
On ka teenuseid, kus kõige mugavam on arveid maksta läbi iseteeninduse (enamasti siis on makse tasuta sõltumata arvelduspaketi olemasolust), kui eraldi maksekorraldus teha siis tuleb ka teenustasu maksta, kui pole liitunud nt Swedi põhipaketiga, mis lubab siseriiklikult kui ka Euroopa makseid tasuta teostada). Läbi iseteeninduse maksan nt elektriarveid sest elektrimüüja ja võrguteenuspakkuja on erinevad. Telial läbi iseteeninduse on ka lihtne maksta. On samas ka teenuseid, millel pole mingit iseteeninduse kaudu maksevõimalust, nagu vee-ettevõtja Rakvere Vesi kui ka jäätmekäitlusoperaator Lääne-Viru Jäätmekeskus. Nendele maksan läbi tavalise maksekorralduse (määratud maksetes on rekvisiidid paigas, vajadusel muudan ainult summat ja selgituses arvenumbrit, vaatamata sellele, et on võimalik teha püsimaksekorraldust). Miks ma pean pangale eraldi iga rahaliigutuse eest maksma, kui võin need maksed ise mõne hiireklikiga teha. Jah, kui mul poleks aega, st oleks pidevalt millegagi hõivatud, siis küll, aga selle jaoks ikka aja leiab. Ja isegi nädala sees ei jõua, siis nädalavahetusel ikka leiab selle aja, et maksekorraldused teostada/arved ära maksta.

macc, imelik. Mulle tuli teavitus SMS-ga, et olen võlgu. Vist isegi 2x saadeti tasuta. Kolmanda eest juba hoiatati, et kui ei maksa, siis kolmas meeldetuletus tuleb tasuline.


Kas siin võib point olla selles, et tellisin kauba/ sõlmisin lepingu telefoni teel ja oli ühekordne arve. Saadeti sim kaart, mida ma kasutama ei hakanud ja tühistasin lepingu.



laurx kirjutas:
tsitaat:

Küsisin AI käest vastust

Nikunuku heietused tuleb heaga üle kontrollida. See, et ta koodi sisse koma vahel panna mõistab, et tee teda veel kõikseks..


Kontrollisin, asi peaks õige olema.

§ 113 2. Sissenõudmiskulude hüvitamine tarbija poolt
(1) Lepingu kehtivusajal võib majandus- või kutsetegevuses tegutsev võlausaldaja nõuda tarbijalt võla sissenõudmiskulude hüvitamist iga sissenõutavaks muutunud kohustuse kohta saadetava vaid ühe meeldetuletuskirja eest summas kuni 5 eurot. Eelmises lauses nimetatud sissenõudmiskulude hüvitis suureneb iga solidaarvõlgniku või tagatise andja kohta 5 euro võrra. Käesolevas lõikes nimetatud hüvitist on võlausaldajal õigus nõuda ainult juhul, kui ta on saatnud tarbijale enne vähemalt ühe tasuta meeldetuletuse.


Teoreetiliselt peaks siis ka olema tasuta teavitus juhul kui jäi maksmata 5 eurine meeldetuletus. Ka neid teavitusi ei ole kuskil.
Kommentaarid: 24 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 23
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
von Wu
HV Guru
von Wu

liitunud: 12.10.2007




sõnum 28.09.2025 23:03:28 vasta tsitaadiga

BA79 kirjutas:
Otsekorralduste ega püsimaksekorraldustega ei viitsi mässata. Esiteks peab pangale selle teenuse eest maksma


Mis pangas maksma peab?

_________________
Müüa igasugu asju
Kommentaarid: 889 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 1 :: 0 :: 668
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Tanel
HV Guru
Tanel

liitunud: 01.10.2001




sõnum 29.09.2025 00:32:09 vasta tsitaadiga

Tanel kirjutas:
tsitaat:

Igatahes sai STOP teenus tellitud igaks juhuks, Elisa väitel tasuta.

Fak it, näen et 1 Eur arvele lisatud selle teenuse eest, kuigi 2x küsisin üle, lubati, et tasuta.
Mitte ükski Elisa antud lubadus ei pea icon_neutral.gif thumbs_down.gif
See keberniit on üle mõistuse.
Suhtlen nädala alguses viimast korda...

_________________
Hinnavaatlus.ee - leia parim hind!
HV valuutakalkulaator
Kommentaarid: 471 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 12 :: 7 :: 359
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum mine selle kasutaja kodulehele
BA79
Kreisi kasutaja

liitunud: 10.04.2021




sõnum 29.09.2025 01:00:28 vasta tsitaadiga

von Wu, Swedis küsitakse vist. Neil seal Teenuste hinnakirjas niiviisi:
Siseriiklik ja välismaine püsimaksekorraldus
Vormistamine, muutmine, lõpetamine
tasuta tasuta
Makse püsimaksekorralduse alusel
vastava väljamineva makse tasu elektroonilises kanalis (kliendiprogrammide soodustused ei kehti, hoiusele tasuta)

E-Arve püsimakse vist tundub olevat tasuta. Ainult siin on konks, et kõik teenuspakkujad ei väljasta e-arveid panka vaid ainult meili peale, nagu ma juba näiteks tõin.
Makse e-arve püsimakse lepingu alusel tasuta
Ühekordne E-arve-vastava väljamineva makse tasu elektroonilises kanalis.

Seepärast ongi mõistlik maksta läbi teenuspakkuja iseteeninduse, sest enamasti on päris mitmetel teenuspakkujatel konto ka swedis (no on juhtunud, et arve saaja konto on ainult Luminoris või nt SEB-s ja LHV-s). Siiski tundub, et neil on pankadega vastavad lepingud, et kui klient kasutab makseliidest läbi kolmanda värava (tänapäeval millegipärast enam ühtset pangalinki üldiselt ei kasutata, on mingid kolmanda osapoole vahendatavad makseteenused, millel mitmetel on nime lõpus "pay"... icon_smile.gif ), siis saab tasuta. Kui maksta E-arve läbi netipanga (Arve saadetakse panga postkasti) ja saaja on teises pangas siis sõltuvalt arvelduspaketist kas maksad või mitte.


viimati muutis BA79 29.09.2025 01:01:32, muudetud 1 kord
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Janis
HV Guru

liitunud: 30.11.2005




sõnum 29.09.2025 01:00:47 vasta tsitaadiga

Vali mingi normaalsem pank endale
Kommentaarid: 206 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 3 :: 5 :: 172
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
BA79
Kreisi kasutaja

liitunud: 10.04.2021




sõnum 29.09.2025 01:16:49 vasta tsitaadiga

Ei saa. Krediitkaardilepinguga olen "seotud" . OK nali, tean, et saaksin panka vahetada aga isiklikel põhjustel seda praegu ei tee.
Kui Krediitkaardist lahti saan kunagi siis astun sellest paadist välja. Ma tean, et enam mulle krediitkaarti ei antaks, aga praegu pean seda maksma ja on mugavam maksta kui maksepäeval võetakse arvelt maha täpne intressisumma. Sest kui tagasimakstud krediiti kasutan, on intressimakse erinev möödunud kuu maksest.
Võiksin kaardi kinni panna, aga üldiselt kipub ikka nii minema, et vaba tagasimakse summat kasutan kuu lõpus uuesti. Seega hetkel nagu nõiaring. Krediitkaarti on vaja. Olid ajad kui sain reisida ja siis oli krediitkaart täiesti asja eest broneerimisel kui ka igaksjuhuks varumaksevahendina.
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
näita postitusi alates eelmisest:   
uus teema   vasta Hinnavaatlus »  Arvutifirmade, sidefirmade, logistikafirmade ja tootjate foorum »  Elisa (üldine bränd, press ja teenindus) mine lehele eelmine  1, 2, 3 ... , 127, 128, 129  järgmine
[vaata eelmist teemat] [vaata järgmist teemat]
 lisa lemmikuks
näita foorumit:  
 ignoreeri teemat 
sa ei või postitada uusi teemasid siia foorumisse
sa ei või vastata selle foorumi teemadele
sa ei või muuta oma postitusi selles foorumis
sa ei või kustutada oma postitusi selles foorumis
sa ei või vastata küsitlustele selles foorumis
sa ei saa lisada manuseid selles foorumis
sa võid manuseid alla laadida selles foorumis



Hinnavaatlus ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.