Hinnavaatlus
:: Foorum
:: Uudised
:: Ärifoorumid
:: HV F1 ennustusvõistlus
:: Pangalink
:: Telekavad
:: HV toote otsing
|
|
Mitut autot oled elu jooksul omanud? Arvesta ainult nendega, mida omad või oled omanud |
Mul on alles esimene auto |
|
3% |
[ 5 ] |
2-3 |
|
30% |
[ 43 ] |
4-6 |
|
29% |
[ 41 ] |
7-10 |
|
17% |
[ 24 ] |
11-15 |
|
5% |
[ 7 ] |
16-20 |
|
5% |
[ 7 ] |
21-30 |
|
1% |
[ 2 ] |
31-40 |
|
2% |
[ 4 ] |
41-50 |
|
0% |
[ 1 ] |
Rohkem kui 50 |
|
3% |
[ 5 ] |
|
hääli kokku : 139 |
|
autor |
|
Betamax
HV Guru

liitunud: 29.05.2003
|
20.08.2025 21:14:42
|
|
|
Onda on alles ja sellest ma loobuda ei taha. Järgmine auto, kui see tuleb, on kindlalt jälle jaapanlane (aga mitte Nissan). Octavia ei läinud mulle sõitmiseks. Nüüd nädalajagu pidanud olude sunnil sõitma ja ausalt öeldes sõiduomadused on Civicul paremad. Civic on ka loogilisem ja intuitiivsem. Sakslastele see overengineering jubedalt meeldib ja tõsiselt vihkan seda. Ma tahan sõita, mitte kogu aeg miljonit asja seadistada, vajutada, vaigistada või menüüdes ekselda. Nagu krdi Androidi telefon.
Kõige haigem on see püsika kang. Enam perverssemalt ei saa seda Cancelit sinna panna. Civicul on see roolil nupu kujul. Lihtne, loogiline ja toimib. Ebamugav on seda nibu seal kangil tabada ja liigutada.
|
|
Kommentaarid: 736 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
1 :: |
1 :: |
556 |
|
tagasi üles |
|
 |
laurx
HV Guru

liitunud: 25.03.2004
|
|
Kommentaarid: 1138 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
3 :: |
0 :: |
721 |
|
tagasi üles |
|
 |
Betamax
HV Guru

liitunud: 29.05.2003
|
20.08.2025 21:29:29
|
|
|
Ma ei viitsi kedagi nusberdada. Tahan lihtsalt sõita.
Ahjaa, ma ei tea, kas asi on minus või ei oska ma DSG kasutada, aga võrreldes CVT-ga on DSG elu uimane.
|
|
Kommentaarid: 736 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
1 :: |
1 :: |
556 |
|
tagasi üles |
|
 |
commer
HV Guru

liitunud: 03.10.2002
|
|
Kommentaarid: 901 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
3 :: |
2 :: |
695 |
|
tagasi üles |
|
 |
napoleon
Unknown virus

liitunud: 08.12.2008
|
20.08.2025 21:41:22
|
|
|
laurx kirjutas: |
Kui sa naise sellisega sabale võtad ja türisalule ja tagasi märjaks kallutad, saad raudselt. Mul oli samal marsruudil väike cb500 ja piisas. |
Aga ma alustuseks tantsisin salsat. See ei tulnud alustuseks isegi teemaks mis laadi mootorsõidukeid oman.
|
|
Kommentaarid: 77 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
60 |
|
tagasi üles |
|
 |
laurx
HV Guru

liitunud: 25.03.2004
|
|
Kommentaarid: 1138 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
3 :: |
0 :: |
721 |
|
tagasi üles |
|
 |
pistyk
HV veteran

liitunud: 11.08.2007
|
20.08.2025 22:11:58
|
|
|
commer kirjutas: |
Teoorias peaks olema vastupidi, äkki on mingi eco mode peal? |
No mootori võimsuses ka ju vahe.ma eeldan et Škoda on 110kw ja Civic 134kw
_________________ parem varblane katusel,kui nuga neerus |
|
Kommentaarid: 46 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
45 |
|
tagasi üles |
|
 |
Betamax
HV Guru

liitunud: 29.05.2003
|
20.08.2025 22:24:44
|
|
|
commer kirjutas: |
Teoorias peaks olema vastupidi, äkki on mingi eco mode peal? |
Mul on Hondal 99% ajast ökorežiim ja ikkagi erksam. Paarkümmend kilovatti annavad tõesti nii suure erinevuse?
|
|
Kommentaarid: 736 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
1 :: |
1 :: |
556 |
|
tagasi üles |
|
 |
laurx
HV Guru

liitunud: 25.03.2004
|
|
Kommentaarid: 1138 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
3 :: |
0 :: |
721 |
|
tagasi üles |
|
 |
Spezz
HV veteran
liitunud: 21.08.2005
|
20.08.2025 22:50:20
|
|
|
Betamax kirjutas: |
commer kirjutas: |
Teoorias peaks olema vastupidi, äkki on mingi eco mode peal? |
Mul on Hondal 99% ajast ökorežiim ja ikkagi erksam. Paarkümmend kilovatti annavad tõesti nii suure erinevuse? |
21,8% ehk üle viiendiku rohkem ju..
|
|
Kommentaarid: 70 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
1 :: |
0 :: |
66 |
|
tagasi üles |
|
 |
von Wu
HV Guru

liitunud: 12.10.2007

|
20.08.2025 22:54:57
|
|
|
DSG on liikuma hakkamisel uimane, aga pärast üsna ergas. Viimane CVT kogemus oli 2000ndatel 1984. a Volvo 340. Sõitis küll, muud ei mäleta.
Honda on ilmselt Škodast kergem ka.
_________________ Müüa igasugu asju
Müüa ETKVL kaubaroller/kaubakäru |
|
Kommentaarid: 889 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
1 :: |
0 :: |
668 |
|
tagasi üles |
|
 |
commer
HV Guru

liitunud: 03.10.2002
|
20.08.2025 23:24:10
|
|
|
Betamax kirjutas: |
commer kirjutas: |
Teoorias peaks olema vastupidi, äkki on mingi eco mode peal? |
Mul on Hondal 99% ajast ökorežiim ja ikkagi erksam. Paarkümmend kilovatti annavad tõesti nii suure erinevuse? |
24kw on ikka päris palju
_________________ Arvutite hooldus ja komplekteerimine Tartumaal
Tasuta dropboxi konto + lisa 500mb ruumi
|
|
Kommentaarid: 901 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
3 :: |
2 :: |
695 |
|
tagasi üles |
|
 |
Magic
HV Guru

liitunud: 28.12.2001

|
21.08.2025 07:44:11
|
|
|
Minu kogemus Subaruga oli, et see CVT täielik porr. Rohkem kW kui Passatil, aga liikus nagu täielik uim. Ehk pigem kuidas ka sõidetud on...
|
|
Kommentaarid: 234 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
200 |
|
tagasi üles |
|
 |
Betamax
HV Guru

liitunud: 29.05.2003
|
21.08.2025 09:05:08
|
|
|
von Wu kirjutas: |
DSG on liikuma hakkamisel uimane, aga pärast üsna ergas. |
Just seda liikuma hakkamist ja järsemat kiirendamist silmas peangi. CVT läheb probleemita kohalt ära ja pedaali põhja vajutades on see sekundiline viivitus, kuni VTEC ärkab, aga DSG puhul reaalselt ootad mitu sekundit, kuni see TSI kõvemat häält tegema hakkab. Ei taha uskuda, et asi mootoris on. Pigem see kast uimane.
Võimalik, et asi ka minu kärsituses.
viimati muutis Betamax 21.08.2025 09:05:41, muudetud 1 kord |
|
Kommentaarid: 736 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
1 :: |
1 :: |
556 |
|
tagasi üles |
|
 |
Janis
HV Guru
liitunud: 30.11.2005
|
21.08.2025 09:05:21
|
|
|
von Wu kirjutas: |
DSG on liikuma hakkamisel uimane, aga pärast üsna ergas. Viimane CVT kogemus oli 2000ndatel 1984. a Volvo 340. Sõitis küll, muud ei mäleta.
Honda on ilmselt Škodast kergem ka. |
Misasja. DSG küll uimane pole, need 1.4 vagi käkid tahavad koguaeg startides kummi vilistada. Päris õudsad autod tehtud, vahet pole mis mark
|
|
Kommentaarid: 206 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
3 :: |
5 :: |
172 |
|
tagasi üles |
|
 |
Hiid
HV Guru

liitunud: 23.03.2002
|
21.08.2025 09:13:14
|
|
|
Mul üks kogemus tutika Kadjariga, see käitus täpselt, nagu Betamax kirjeldab. Paigaltvõtt lausa ohtlikult ebameeldiv. Ringile kiirendada pmst võimatu. Lihtsalt jääd ette
_________________ Hapud viinamarjad |
|
Kommentaarid: 657 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
3 :: |
0 :: |
509 |
|
tagasi üles |
|
 |
laurx
HV Guru

liitunud: 25.03.2004
|
|
Kommentaarid: 1138 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
3 :: |
0 :: |
721 |
|
tagasi üles |
|
 |
udumees
Kreisi kasutaja

liitunud: 04.11.2001
|
21.08.2025 10:39:27
|
|
|
Minu viimase aja kogemused:
* Mazda, 3 VI käiguline automaat 2.0L bensiin. Minu jaoks uimane ja sõitsin kogu aeg sport režiimis, siis oli talutav. Mazda V käiguline manuaalkast oli aga väga hea.
* Peugeot VIII, käiguline automaat 1.6 diisel. Väga ergas ja väga hea sõita, vahetab väga täpselt nii maanteel kui linnas. Praktiliselt sportrežiimi ei ole vaja ja labasid roolil ka mitte.
* Mini Cooper SD, VI käiguline manuaal. <-Kui vähegi võimalik kasutan seda autot.
Samas tuleb arvestada, et kõik moodsad automaadid on tehases seadistatavad ja tihti tuunitakse nad just öko peale. Seega võib sama kast erienavates autodes erinevalt käituda.
Aga Beetaga nõus overengineering osas.
* Jaapanlased keskmiselt kõige lihtsamad ja robustsemad aga plekk ja laki/värvikiht kipub õhuke olema. Nati mürarikkamad.
* Prantslane minu kogemuse järgi vaikne ja süsteemide keerukus vahepealne. NB! Aga kuna mul elus vaid üks olnud, ja sellel ka veel garantii kehtib, siis siin võib statistika visata.
* Sakslased, head sõita ja vaiksed aga mingid üüberkeerulised lahendused, mis panevad remondimehi mõnikord päris head hinda küsima.
NB! Škodat ega Volkswagenit pole kunagi omanud!
_________________ "My doctor says that I have a malformed public-duty gland and a natural deficiency in moral fibre, and that I am therefore excused from saving Universes." - Ford Prefect |
|
Kommentaarid: 58 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
56 |
|
tagasi üles |
|
 |
iir
HV Guru

liitunud: 20.06.2006
|
21.08.2025 11:53:22
|
|
|
Ära osta jah kolksvaagenit. 7 aastaga vaat mis juhtub. Pidin viis eur ja tunni oma elust raiskama selle peale. Cooleri o rõngad väsisid ära... 3tk.
Spoiler 
Piduriklotsid kestsid ka ainult 100 tuhat. Eks hooldus neid ei puhastanud ka, sellel ka süü, et niivähe kestsid. Ehk hooldus ka mõttetu.
Soovitan Lexus osta ikka.
Spoiler 
_________________ sometimes i hug myself for no reason.
you dont need a reason to call me. me not answer anyway |
|
Kommentaarid: 90 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
82 |
|
tagasi üles |
|
 |
Oisu.
HV kasutaja
liitunud: 02.03.2012
|
21.08.2025 12:21:41
|
|
|
Ehitan/remondin rekkat.
Kas mõnel sõiduautol on ka parem ja vasak keere? L ja P märgistus. Nüüd tean
130 kg on vähe, et rattaid alt kätte saada. 50 cm varrele 60 cm toru otsa, siis ikka hakkasid mutrid järgi andma
|
|
Kommentaarid: 3 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
3 |
|
tagasi üles |
|
 |
udumees
Kreisi kasutaja

liitunud: 04.11.2001
|
21.08.2025 13:41:45
|
|
|
iir kirjutas: |
Ära osta jah kolksvaagenit. 7 aastaga vaat mis juhtub. Pidin viis eur ja tunni oma elust raiskama selle peale. Cooleri o rõngad väsisid ära... 3tk.
Spoiler 
Piduriklotsid kestsid ka ainult 100 tuhat. Eks hooldus neid ei puhastanud ka, sellel ka süü, et niivähe kestsid. Ehk hooldus ka mõttetu.
Soovitan Lexus osta ikka.
Spoiler 
|
Mazdal 6-l pole 11+ aasta jooksul muud olnud kui peeglite klappimise mehhanismi rike ja peegli juurest rooste prandus (roostet oli nii vähe, et mina ei märganud). Mõlemad olid garantiitööd kui graniiti veel kehtis. Muidugi peab ausalt tunnistama, et see auto on viimastel aastatel väga vähe km näinud.
Peugeot 5,5 aastata vana ja seni olnud kaks viga. Istme naha pragunemine juhi istmel (kindlustus oli nõus katma 70%) ja võtmeta sisenemine ei tööta kõrvalistuja poolt (läheb laiendatud garantii alla, ootan varuosa).
Mini muidugi on mul ostetud 10 aastat vanana ja seal on juba ühtteist tehtud. Klapikambrikaas ja tihend, stabika puksid, mingi karterituulutustoru ja salongivetikas. Auto välismaalt ja ajalugu suht puudu - oli sihuke impulsiivost.
VW asju ei saa osta kuna naine on kõik selle grupi mõistiku hinnaga autod koledaks tembeldanud, aga mulle on kodurahu ka tähtis.
_________________ "My doctor says that I have a malformed public-duty gland and a natural deficiency in moral fibre, and that I am therefore excused from saving Universes." - Ford Prefect |
|
Kommentaarid: 58 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
56 |
|
tagasi üles |
|
 |
ranel
HV Guru
liitunud: 28.02.2005

|
21.08.2025 15:16:30
|
|
|
Oisu. kirjutas: |
Ehitan/remondin rekkat.
Kas mõnel sõiduautol on ka parem ja vasak keere? L ja P märgistus. Nüüd tean
130 kg on vähe, et rattaid alt kätte saada. 50 cm varrele 60 cm toru otsa, siis ikka hakkasid mutrid järgi andma  |
Mul on isegi üks B-kat masin, millega oli vaja tollist jõukordistit, et rattaid kätte saada. Ivplussis lasti Ivecol püssiga mutrid tuugalt kinni, et tavavahendid enam lahti ei keeranud. 80cm 1/2 oli tunne, et murran ära ja 1000Nm püss keerata ei jõudnud. Sai veel gaasipõletiga ka meelitatud, et kui roostet vahel, siis võtaks selle ka lahti.
_________________ Mobiilne rehvivahetus Lõuna-Eestis ja rehvide tellimine üle Eesti. www.rsrehvid.ee 55 684 121 |
|
Kommentaarid: 186 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
165 |
|
tagasi üles |
|
 |
laurx
HV Guru

liitunud: 25.03.2004
|
|
Kommentaarid: 1138 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
3 :: |
0 :: |
721 |
|
tagasi üles |
|
 |
udumees
Kreisi kasutaja

liitunud: 04.11.2001
|
21.08.2025 15:57:31
|
|
|
ranel kirjutas: |
Oisu. kirjutas: |
Ehitan/remondin rekkat.
Kas mõnel sõiduautol on ka parem ja vasak keere? L ja P märgistus. Nüüd tean
130 kg on vähe, et rattaid alt kätte saada. 50 cm varrele 60 cm toru otsa, siis ikka hakkasid mutrid järgi andma  |
Mul on isegi üks B-kat masin, millega oli vaja tollist jõukordistit, et rattaid kätte saada. Ivplussis lasti Ivecol püssiga mutrid tuugalt kinni, et tavavahendid enam lahti ei keeranud. 80cm 1/2 oli tunne, et murran ära ja 1000Nm püss keerata ei jõudnud. Sai veel gaasipõletiga ka meelitatud, et kui roostet vahel, siis võtaks selle ka lahti. |
Mul tehti mingi ca 10 aastat tagasi ühes selle ajutises rattatelgis kuskil parklas midagi sarnast. Lasin ühes remonditöökojas lahti keerata, need ka kirusid ja vandusid neid hoojatöölisi.
Rohkem pole julgenud neid telke kasutada, vaid käin ühe kindlas nö fix kohas.
_________________ "My doctor says that I have a malformed public-duty gland and a natural deficiency in moral fibre, and that I am therefore excused from saving Universes." - Ford Prefect
viimati muutis udumees 21.08.2025 16:19:11, muudetud 1 kord |
|
Kommentaarid: 58 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
56 |
|
tagasi üles |
|
 |
Prillpapa
Aeg maha 1p
liitunud: 04.06.2022
|
21.08.2025 16:06:32
|
|
|
Kuna ise vahetan enda sõidukitel suve-talve rattaid (eraldi velgedel) aastaid ise, sai eelmine sügis kogetud kus üks tagaratas skodal oli nii kinni pootud, ei mäletagi enam et oleks pidanud nii hullult võimlema, pikenduseks toru otsima ja vanduma. Ainuke kuskohas sõiduk käis oli skoda esindus 1x hoolduses ja 2xremondis.
Kusjuures poltidel oleks nagu keere välja venitatud, sest isegi uuesti kinni keerates ei tahtnud need poldid enam sobida, nagu näpuga ei jõudnud üldse keerata tuli kohe võtmega hakata jõudu kasutama. Nõks kirusin end, et oleks pidanud iga poldi koha ära tähistama et kus oli, vbl siis oleks sobitunud, aga pole iial enne sellist jama ka kohanud..
Lõppeks jah, pole vahet kui uhkes kohas autot teenindatakse, lõpuks oleneb ikka kõik sellest konkreetsest inimesest kes sinu masina kallal toimetab. Vbl keegi praktikant või mehhaanikul sitt tuju või ülemus n.ssis näkku, pani tööd juurde, palka mitte ja töötaja keerab meelega firmale s.tta kokku, kõike võib olla..
_________________ --- |
|
Kommentaarid: 20 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
20 |
|
tagasi üles |
|
 |
|