Hinnavaatlus
:: Foorum
:: Uudised
:: Ärifoorumid
:: HV F1 ennustusvõistlus
:: Pangalink
:: Telekavad
:: HV toote otsing
|
|
autor |
|
Oisu.
HV kasutaja
liitunud: 02.03.2012
|
15.08.2025 23:00:17
|
|
|
2024. aastal imporditi Eestisse sõidukeid 1,7 miljardi eest
|
|
Kommentaarid: 3 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
3 |
|
tagasi üles |
|
 |
Markos
HV veteran
liitunud: 10.04.2002
|
15.08.2025 23:44:11
|
|
|
tsitaat: |
sorry, aga sa sõidad alla eesti keskmise, sind mingiks etloniks küll võtta ei maksa tasuvuse mõttes. |
Eesti keskmine on 10-15k erinevate allikate põhjal, ei ole väga suur vahe, mul hetkel on üldse mingi 18k kui sama tempoga jätkan. Mõni tuhat km aastas siia sinna on mõnisada eurot aasta peale, määri see laiali ei muutu üldpildis mitte midagi. Lisaks olen korduvalt maininud ka seda, et premium klassis ongi hinnavahed väiksemad, vahel suisa olematud, see aga ei lohuta näiteks sinu lemmikmargi skoda ostjaid, kus 30-50k hinnaklassis on bensu ja ev mudelite vahel ikka selline 7-10k jätkuvalt.
tsitaat: |
Tõenäosus komistada elektri otsa ja seega saada akut laadida tundub palju parem. |
Tõenäosus lõuga saada on palju suurem.
|
|
Kommentaarid: 14 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
2 :: |
12 |
|
tagasi üles |
|
 |
etk
Aeg maha 1p

liitunud: 10.10.2006
|
15.08.2025 23:55:10
|
|
|
Markos kirjutas: |
Eesti keskmine on 10-15k erinevate allikate põhjal |
Siiski 15-20k, 15 bensiinikatel pigem ja 20 diislitel pigem.
Markos kirjutas: |
skoda ostjaid, kus 30-50k hinnaklassis on bensu ja ev mudelite vahel ikka selline 7-10k jätkuvalt. |
Kui sa ei võrdle sarnaseid masinaid siis jah. Kui püüda vähekenegi sarnaseid kõrvuti panna, siis on vahe sinna 4k kanti.
Kergeim samaväärseid võrrelda oleks Karoq ja Elroq. Odavaim Karoq on manuaalkastiga ja kolmandiku nõrgema mootoriga, samas 6k odavam. Kui aga võrreldavamaid võrrelda, kus sõidukogemus oleks ligilähedaseltki sarnane, siis peaks automaat kastiga ja võimsama mootoriga isendi võtma, Siis kahaneb hinnavahe 2k peale. Diisliga pole mõtet võrrelda, diisel on kallim kui elekter. Aga nagu Škoda puhul ikka, siis on võimalik ka palju kallimaks auto ajada
Markos kirjutas: |
Tõenäosus lõuga saada on palju suurem. |
Kui ülbitsed, siis jah. Ära ülbitse vaid käitu viisaka inimesena
|
|
Kommentaarid: 44 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
42 |
|
tagasi üles |
|
 |
Janis
HV Guru
liitunud: 30.11.2005
|
16.08.2025 00:11:36
|
|
|
Selline kerjamine on väga kummaline. Autoabiga saab viisakalt ja tasuta palju kiiremini liikuma sellises olukorras
|
|
Kommentaarid: 206 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
3 :: |
5 :: |
172 |
|
tagasi üles |
|
 |
Markos
HV veteran
liitunud: 10.04.2002
|
16.08.2025 11:51:50
|
|
|
tsitaat: |
Kui aga võrreldavamaid võrrelda, kus sõidukogemus oleks ligilähedaseltki sarnane, siis peaks automaat kastiga ja võimsama mootoriga isendi võtma, Siis kahaneb hinnavahe 2k peale. |
Jah alati saab nii tuunida, et võtad kangema bensuka ja nõrgema elroki. Karokki sõitnud ei ole, aga elrokki küll, sõiduomadused nagu corolla crossil, aga vähemasti seisab teel, mitte nagu enyaq. Ehk mingist ulmelisest ev ekspeeriensist me paraku nende puhul rääkida ei saa. Pole siis ime, et inimesed neid osta ei taha kallima raha eest.
|
|
Kommentaarid: 14 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
2 :: |
12 |
|
tagasi üles |
|
 |
etk
Aeg maha 1p

liitunud: 10.10.2006
|
16.08.2025 14:16:20
|
|
|
Eks ikka saab tuunida igat võrdlust. Lihtsalt peab olema päris nikastunud kui ühele poole panna 85kW ja kangiga väntamist ning teisele poole panna 125kW ning talla-ja-mine sõidukogemust. Sorry, 85kw ei liiguta seda masinat sama hästi edasi nagu 125kw liigutab. Sorry, käigukangi silitamine selleks, et mootorit kasulikus võimsusvööndis hoida ei ole samaväärne sõidukogemus elektriautoga, kus käikude pärast ei pea muretsema. Ei ole objektiivselt võimalik väita, et need oleks samaväärsed.
See, kas Toyota sõidab sinu isikliku istumise all paremini kui Škoda on juba sinu isiklik subjektiivne eelistus. Sarnaselt sulle isiklikult võibki rohkem meeldida käikude lappamine. Aga sinu isiklik subjektiivne eelistus ei ole määrav sellesuhtes, kas kaks asja on omavahel võrreldavad või mitte laiemas pildis. Sina isiklikult nagunii midagi muud kui Toyota ei vali ja kellelgi ei olegi selle vastu midagi, naudi ja sõida. Lihtsalt ära eelda, et kõik teised peaksid sinu subjektiive eelistuse järgi elama Samuti nagu ei eelda mina, et kõik peaksid eelistama ei elektriautot ega automaati ega Škodat.
|
|
Kommentaarid: 44 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
42 |
|
tagasi üles |
|
 |
Janis
HV Guru
liitunud: 30.11.2005
|
16.08.2025 14:18:42
|
|
|
etk kirjutas: |
Lihtsalt peab olema päris nikastunud kui ühele poole panna 85kW ja kangiga väntamist ning teisele poole panna 125kW ning talla-ja-mine sõidukogemust. |
See on subjektiivne eelistus. Kõige tähtsam on see, et see 85kw on variant on päeva lõpuks ikkagi odavam.
|
|
Kommentaarid: 206 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
3 :: |
5 :: |
172 |
|
tagasi üles |
|
 |
salatoimik
HV Guru

liitunud: 08.08.2006
|
16.08.2025 15:48:39
|
|
|
Markos kirjutas: |
P.S Auto on ikka eriti säästlikuks muutunud, nüüd lubab juba 375km sõiduulatust. |
on jep, 532km juba annab sõiduulatuseks
_________________ LehesFoto - Täis suvaklõpse ja muud |
|
Kommentaarid: 39 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
35 |
|
tagasi üles |
|
 |
Janis
HV Guru
liitunud: 30.11.2005
|
16.08.2025 16:17:11
|
|
|
Mul viimane update andis ka nagu range juurde veits, foorumites teised kaaskannatajad ka räägivad sama juttu.
65k km hiljem on hommikuti (kui olen viitsinud laadida) suurem number ees kui aasta tagasi
Halb asi updatega on see, et see tegi SOS funktsiooni katki ja jõulupuuks auto Alguses esindus saatis kohe pärast tule süttimist kirja, et umbes tule remonti raha eest Õnneks VW on nüüd viga tunnistanud kuna päris paljud sai sellega pihta ja lubas tasuta korda teha, garantii enam ei kehti autole
|
|
Kommentaarid: 206 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
3 :: |
5 :: |
172 |
|
tagasi üles |
|
 |
Betamax
HV Guru

liitunud: 29.05.2003
|
16.08.2025 16:23:31
|
|
|
Tarkvarauuendusega saab sõiduulatust juurde? Andke teada, kui uuendamisega 1000 km kanti jõuate. Ostan ka elektrilise autumobiili.
|
|
Kommentaarid: 738 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
1 :: |
1 :: |
557 |
|
tagasi üles |
|
 |
Janis
HV Guru
liitunud: 30.11.2005
|
16.08.2025 16:25:35
|
|
|
Kulu saab optimeerida küll veits.
ID3 saab kuumaksuga nüüd võimsust ka juurde osta
|
|
Kommentaarid: 206 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
3 :: |
5 :: |
172 |
|
tagasi üles |
|
 |
Etz
HV Guru

liitunud: 27.01.2005
|
16.08.2025 16:53:16
|
|
|
Janis kirjutas: |
Kulu saab optimeerida küll veits.
ID3 saab kuumaksuga nüüd võimsust ka juurde osta  |
Anna märku kui softiuuendusega, sisepõlemismootori subscription lisatakse, võtaks kah siis ühe.
_________________ ...life is random...so am I...
So, there is a fan. Time to grab your sh*t, gentlemen! |
|
Kommentaarid: 228 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
194 |
|
tagasi üles |
|
 |
salatoimik
HV Guru

liitunud: 08.08.2006
|
16.08.2025 16:53:35
|
|
|
Betamax kirjutas: |
Tarkvarauuendusega saab sõiduulatust juurde? Andke teada, kui uuendamisega 1000 km kanti jõuate. Ostan ka elektrilise autumobiili. |
Käid ka laupäeviti poola turul õuna ostmas?
_________________ LehesFoto - Täis suvaklõpse ja muud |
|
Kommentaarid: 39 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
35 |
|
tagasi üles |
|
 |
Janis
HV Guru
liitunud: 30.11.2005
|
16.08.2025 17:03:45
|
|
|
1000km võiks saada sõita küll korraga, tuleks odavam kilomeetrihind
|
|
Kommentaarid: 206 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
3 :: |
5 :: |
172 |
|
tagasi üles |
|
 |
napoleon
Unknown virus

liitunud: 08.12.2008
|
16.08.2025 18:09:28
|
|
|
Etz kirjutas: |
Janis kirjutas: |
Kulu saab optimeerida küll veits.
ID3 saab kuumaksuga nüüd võimsust ka juurde osta  |
Anna märku kui softiuuendusega, sisepõlemismootori subscription lisatakse, võtaks kah siis ühe.  |
ICE puhul saad põmst teatud piirini turbole rõhku juurde kruttida. Kuskil tuleb piir ette kus pead juba väljalaske suuremaks tuunima jne.
|
|
Kommentaarid: 77 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
60 |
|
tagasi üles |
|
 |
Janis
HV Guru
liitunud: 30.11.2005
|
16.08.2025 18:12:31
|
|
|
Elektrikal saab ka tegelt juurde kruttida kui NMC akud ja mootor maha ei põle
|
|
Kommentaarid: 206 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
3 :: |
5 :: |
172 |
|
tagasi üles |
|
 |
etk
Aeg maha 1p

liitunud: 10.10.2006
|
16.08.2025 21:08:28
|
|
|
Janis kirjutas: |
1000km võiks saada sõita küll korraga, tuleks odavam kilomeetrihind  |
Mille järgi odavam? Nagunii laed ju kodus? Või sa sõidad päevas niipalju, et pead korra avalikest laadijatest juurde võtma?
Janis kirjutas: |
See on subjektiivne eelistus. Kõige tähtsam on see, et see 85kw on variant on päeva lõpuks ikkagi odavam. |
Kuigi olen igati nõus, et on hea, kui hinnakirjas on odavam valik, siis ei saa nõustuda sellega, et 85kW vs 125kW oleks subjektiivne erinevus. See on vägagi objektiivne erinevus. Subjektiivne on see, kas autojuhil on seda lisa võimsust tarvis. Ja selle osas ei hakka sõna võtma, sest seda peab iga autojuht ise teadma. Lihtsalt vale on panna kõrvuti täiesti eri võimetega masinaid ja siis kurta, et näe võimekam on kallim justkui peaksid nad sama hinnaga olema.
|
|
Kommentaarid: 44 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
42 |
|
tagasi üles |
|
 |
Janis
HV Guru
liitunud: 30.11.2005
|
16.08.2025 21:51:22
|
|
|
Olematu hinnaga saaks rohkem laadida või siis suvel kodustel päevadel rohkem oma mahetoodangut akusse suunata.
Suvel suht nullring sõitmine olnud kuna hetkel majas akumahtu omajagu, koju tulles juhe külge ja 6A laadima ning hommikuks aku oma maheelektrit kas täis või peaaegu täis olnud autol
Aga sõidan jah omajagu, 400km ring on kippunud olema tavaliselt aga on ka 600+ töösõite tehtud päevas ja talvel.
|
|
Kommentaarid: 206 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
3 :: |
5 :: |
172 |
|
tagasi üles |
|
 |
Sold OUT
no credit

liitunud: 30.07.2002
|
16.08.2025 23:30:59
|
|
|
napoleon kirjutas: |
Etz kirjutas: |
Janis kirjutas: |
Kulu saab optimeerida küll veits.
ID3 saab kuumaksuga nüüd võimsust ka juurde osta  |
Anna märku kui softiuuendusega, sisepõlemismootori subscription lisatakse, võtaks kah siis ühe.  |
ICE puhul saad põmst teatud piirini turbole rõhku juurde kruttida. Kuskil tuleb piir ette kus pead juba väljalaske suuremaks tuunima jne. |
Väljalase on viimane. Kütusepump, pihustid, klapid, kolvid, sisselase...
_________________ People have been calling for a month and we've been sold out for a week or so.
|
|
Kommentaarid: 92 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
5 :: |
1 :: |
79 |
|
tagasi üles |
|
 |
Markos
HV veteran
liitunud: 10.04.2002
|
18.08.2025 00:38:00
|
|
|
tsitaat: |
See, kas Toyota sõidab sinu isikliku istumise all paremini kui Škoda on juba sinu isiklik subjektiivne eelistus. |
Loe uuesti, ma võrdlesin elroqi corolla crossiga ja ei öelnud, et üks on teisest parem, ütlesin, et elroq on nagu cross. Mumeelest need odavalektrikad ei ole paremad, kui bensukad või hübriidid, lähevad 7-10s sajani ja pmst näiteks cross oma hübriidajami ja liitiumioon akupakiga annab pmst samalaadse sujuvuse. Mingi diiselkärakaga võrreldes on vahe muidugi suur, aga hübriidiga, marginaalne või olematu.
|
|
Kommentaarid: 14 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
2 :: |
12 |
|
tagasi üles |
|
 |
HDvurle
HV pensionär

liitunud: 03.04.2002
|
|
Kommentaarid: 21 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
1 :: |
16 |
|
tagasi üles |
|
 |
Prillpapa
Aeg maha 1p
liitunud: 04.06.2022
|
18.08.2025 21:46:21
|
|
|
HDvurle kirjutas: |
"Tore" ärimudel. |
Teslal ju pikalt olnud kus eraldi tasu eest saad osta juurde juhiabisid ja kuutasu eest saab Premium paketiga lisaasju ngu "Live Traffic", kaameraid telefonist vaadata jm
https://www.tesla.com/en_qa/support/connectivity
_________________ --- |
|
Kommentaarid: 20 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
20 |
|
tagasi üles |
|
 |
Betamax
HV Guru

liitunud: 29.05.2003
|
19.08.2025 08:19:16
|
|
|
Huvitav, kuidas sellist võimsuse piiramist näiteks Eestis vaadatakse seoses automaksuga?
tsitaat: |
Ehk siis maakeeli lahtiseletatult: kuigi paberites on teie auto võimsuseks märgitud 170 kW (228 hobujõudu), siis reaalselt annab tootja sellest teile kätte 150 kW (201 hobujõudu). Täiendava 27 hobujõu eest tuleb maksta ja mitte just vähe. |
Maksad automaksu täisvõimsuse järgi, aga tegelikult seda kasutada ei saa.
|
|
Kommentaarid: 738 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
1 :: |
1 :: |
557 |
|
tagasi üles |
|
 |
Janis
HV Guru
liitunud: 30.11.2005
|
19.08.2025 08:39:11
|
|
|
Paberitel lubatud on 150kw ja passis on samal ajal 70kw. Ajakirjanik mõtleb asju välja
|
|
Kommentaarid: 206 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
3 :: |
5 :: |
172 |
|
tagasi üles |
|
 |
SKG
HV Ihaldatuim Poissmees

liitunud: 27.01.2003
|
|
Kommentaarid: 373 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
3 :: |
313 |
|
tagasi üles |
|
 |
|