Hinnavaatlus
:: Foorum
:: Uudised
:: Ärifoorumid
:: HV F1 ennustusvõistlus
:: Pangalink
:: Telekavad
:: HV toote otsing
|
Mitut autot oled elu jooksul omanud? Arvesta ainult nendega, mida omad või oled omanud |
Mul on alles esimene auto |
|
3% |
[ 5 ] |
2-3 |
|
31% |
[ 43 ] |
4-6 |
|
28% |
[ 40 ] |
7-10 |
|
17% |
[ 24 ] |
11-15 |
|
5% |
[ 7 ] |
16-20 |
|
5% |
[ 7 ] |
21-30 |
|
1% |
[ 2 ] |
31-40 |
|
2% |
[ 4 ] |
41-50 |
|
0% |
[ 1 ] |
Rohkem kui 50 |
|
3% |
[ 5 ] |
|
hääli kokku : 138 |
|
autor |
|
Mnator
HV Guru
liitunud: 18.10.2007
|
23.07.2025 14:18:33
|
|
|
ära soga
täisautomaatsetel on B-käik olemas
käsivalikule ümberlülitavatel on asendatud S-positsiooniga ja vahetad ise "käike" vastavate labadega
|
|
Kommentaarid: 1 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
1 |
|
tagasi üles |
|
 |
Markos
HV veteran
liitunud: 10.04.2002
|
23.07.2025 14:36:53
|
|
|
Mnator kirjutas: |
ära soga
täisautomaatsetel on B-käik olemas
käsivalikule ümberlülitavatel on asendatud S-positsiooniga ja vahetad ise "käike" vastavate labadega |
Mul olid ka labad, need on pseudokäigud, millel pole käikudega mitte mingit pistmist. B "käik" võib tähendada lihtsalt agressiivsemat regeni mäest laskumise tarbeks, et ei peaks piduripedaalil jalga hoidma (kui regeni vastujõust piisab). Veelkord, täishübriidil, nagu õppevideost näha, on spm ja elektrimootor (va MG1) teineteisest sõltumatud.
|
|
Kommentaarid: 14 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
2 :: |
12 |
|
tagasi üles |
|
 |
Etz
HV Guru

liitunud: 27.01.2005
|
23.07.2025 14:42:17
|
|
|
Markos kirjutas: |
Normaalsetel (täis)hübriididel pole mingit B käiku, see on sul mingi imelik mild, kus elekter ja spm on omavahel jäigalt ühendatud või heal juhul mingi siduriga. |
Mu Toyotal on B täitsa olemas valitsal, ehk siis isegi Toyota ei teegi tegelikult pärishübriide...
_________________ ...life is random...so am I...
So, there is a fan. Time to grab your sh*t, gentlemen! |
|
Kommentaarid: 228 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
194 |
|
tagasi üles |
|
 |
Mnator
HV Guru
liitunud: 18.10.2007
|
23.07.2025 15:00:23
|
|
|
pildike käsiraamatust...
|
|
Kommentaarid: 1 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
1 |
|
tagasi üles |
|
 |
Markos
HV veteran
liitunud: 10.04.2002
|
23.07.2025 15:47:11
|
|
|
Millise auto käsiraamat see on ? Milline hübriidsüsteem seal kasutusel on, pole ju raske vaadata, ega ?
tsitaat: |
Mu Toyotal on B täitsa olemas valitsal, ehk siis isegi Toyota ei teegi tegelikult pärishübriide... icon_cry.gif |
Mis Toyota see on ? Nagu ma juba ka mainisin, siis ilma B'ta masinatel on vabajooksu regen üsna leebe, sestap pole neil vabajooksuga mäest alla minnes ka mingit erilist vastujõudu, hoog suureneb pidevalt ja selleks, et seda kontrolli all hoida, on vaja pidurit all hoida. B teeb siin seda, et lükkab regeni rohkem peale, võibolla isegi maksimaalselt. Mootoripidurdus ei ole võimalik põhjusel, et see planetaarülekanne ei tööta tagurpidi, see on nagu helikopteri freewheel, rootorist sa mootorit ringi ei aja. Kui sellel nö hübriidil on võimalik mootorpidurdus, siis peab transmisioon olema spm'ga kas otse või läbi käigukasti jäigalt ühendatud, täishübriididel see nii ei ole, transmissiooni jäik ühendus on vaid MG2'ga ja mootoril MG1'ga.
|
|
Kommentaarid: 14 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
2 :: |
12 |
|
tagasi üles |
|
 |
Mnator
HV Guru
liitunud: 18.10.2007
|
23.07.2025 16:25:56
|
|
|
mida imet sa nüüd taga otsid?
kehtib kõigile täishübriid toyotadele, millel on olemas B-valik, olgu ta siis yaris, prius, corolla, camry, highlander, ei oma tähtsust
|
|
Kommentaarid: 1 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
1 |
|
tagasi üles |
|
 |
Etz
HV Guru

liitunud: 27.01.2005
|
23.07.2025 16:42:35
|
|
|
Markos kirjutas: |
Millise auto käsiraamat see on ? Milline hübriidsüsteem seal kasutusel on, pole ju raske vaadata, ega ?
tsitaat: |
Mu Toyotal on B täitsa olemas valitsal, ehk siis isegi Toyota ei teegi tegelikult pärishübriide... icon_cry.gif |
Mis Toyota see on ? Nagu ma juba ka mainisin, siis ilma B'ta masinatel on vabajooksu regen üsna leebe, sestap pole neil vabajooksuga mäest alla minnes ka mingit erilist vastujõudu, hoog suureneb pidevalt ja selleks, et seda kontrolli all hoida, on vaja pidurit all hoida. B teeb siin seda, et lükkab regeni rohkem peale, võibolla isegi maksimaalselt. Mootoripidurdus ei ole võimalik põhjusel, et see planetaarülekanne ei tööta tagurpidi, see on nagu helikopteri freewheel, rootorist sa mootorit ringi ei aja. Kui sellel nö hübriidil on võimalik mootorpidurdus, siis peab transmisioon olema spm'ga kas otse või läbi käigukasti jäigalt ühendatud, täishübriididel see nii ei ole, transmissiooni jäik ühendus on vaid MG2'ga ja mootoril MG1'ga. |
Corolla Cross
_________________ ...life is random...so am I...
So, there is a fan. Time to grab your sh*t, gentlemen! |
|
Kommentaarid: 228 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
194 |
|
tagasi üles |
|
 |
kjaups
MeesKesTuliMetsast

liitunud: 02.02.2005
|
23.07.2025 18:34:46
|
|
|
Kreekas oli Corolla rendikal ka too B olemas.
_________________ YAGA müügiputka - SNAP pildipank
M: 3D Touch V3.2 15€ |
|
Kommentaarid: 166 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
3 :: |
135 |
|
tagasi üles |
|
 |
napoleon
Unknown virus

liitunud: 08.12.2008
|
23.07.2025 19:00:42
|
|
|
Miski dokumentaal vist oli kunagi. Tõsi, teemaks rekkad mitte sõiduautod. Aga teema see, et pikema laskumisega peab mootoriga pidurdama kuna muidu lased pidurid kärssama.
EV ja hübriidi puhul siis polegi siis vist muud varianti kui enne suuremat laskumist aku tühjaks sõita, et regen toimetada saaks.
|
|
Kommentaarid: 77 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
60 |
|
tagasi üles |
|
 |
hemmar
HV kasutaja
liitunud: 12.01.2007
|
23.07.2025 19:02:41
|
|
|
Mul ka tööcorollal beee olemas! Lauluka mäest alla tulles ikka kasutan
|
|
Kommentaarid: 11 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
11 |
|
tagasi üles |
|
 |
iir
HV Guru

liitunud: 20.06.2006
|
23.07.2025 19:45:14
|
|
|
Kaua radikas kestma peaks? 6 talve?
Näpuga vaikselt tõmmates ribid kukuvad. Õigemini lagunevad...
Spoiler 
Pead vaatama mis manual nõuab. Nagu enne mainitud 504, 507. A3 C3 longlife. kui tahad juurde valada siis sama mis sees. Muidu pole väga mõtet LL kui ei lase 30000 ja 2a. välpa...
Betamax kirjutas: |
Kassmees kirjutas: |
Tekkis küssa: kui auto tarbib mingit tüüpi õli ja selle tüübi raamidesse mahub veel mitu erinevat sorti, siis mida üldse mootorisse valada? Näiteks minu 15 aastat vana Skoda tarbib 5w30. Eri allikad räägivad eri juttu. Ühed ütlevad, kasuta mida iganes ja osta kasvõi Prismast, põhiline on, et oleks 5w30. Aga Fixuse letimees löi autonumbri arvutisse ja vaatas välja kindla sordi. Sai sealt vajadusel pealevalamiseks liitrine pullu ostetud. Hinna osas ei ole Fixusel teiste poodidega suurt erinevust. |
Normaalse õlibrändi kankul on tavaliselt kirjas, millistele tootjatele ja mudelitele need sobivad. Neid on alati kõige kindlam võtta, kui kahtlus. |
_________________ sometimes i hug myself for no reason.
you dont need a reason to call me. me not answer anyway |
|
Kommentaarid: 90 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
82 |
|
tagasi üles |
|
 |
laurx
HV Guru

liitunud: 25.03.2004
|
|
Kommentaarid: 1137 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
3 :: |
0 :: |
721 |
|
tagasi üles |
|
 |
rauli
Kreisi kasutaja
liitunud: 02.03.2006
|
23.07.2025 22:17:20
|
|
|
napoleon kirjutas: |
Miski dokumentaal vist oli kunagi. Tõsi, teemaks rekkad mitte sõiduautod. Aga teema see, et pikema laskumisega peab mootoriga pidurdama kuna muidu lased pidurid kärssama.
EV ja hübriidi puhul siis polegi siis vist muud varianti kui enne suuremat laskumist aku tühjaks sõita, et regen toimetada saaks. |
Eelmine aasta käisin Pikes Peaki tipus ära (4300 m merepinnast), seal suured sildid väljas, et pidurdadega mootoriga ning kuskil poole laskumise peal kontrollpunkt, kus vaadati kõigi sõidukite pidurid üle ja osad nopiti ka teeäärde, eeldavasti pidureid jahutama.
_________________ Everybody dies, but not everyone gets to live! |
|
Kommentaarid: 77 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
1 :: |
2 :: |
68 |
|
tagasi üles |
|
 |
Sold OUT
no credit

liitunud: 30.07.2002
|
23.07.2025 22:31:26
|
|
|
tsitaat: |
Pead vaatama mis manual nõuab. Nagu enne mainitud 504, 507. A3 C3 longlife. kui tahad juurde valada siis sama mis sees. Muidu pole väga mõtet LL kui ei lase 30000 ja 2a. välpa...
|
Õli on õli, te lähete liiga kaugele oma mingite tähiste jälgimisega. Pole ükski auto ära surnud Prismast ostetud õliga
_________________ People have been calling for a month and we've been sold out for a week or so.
|
|
Kommentaarid: 92 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
5 :: |
1 :: |
79 |
|
tagasi üles |
|
 |
laurx
HV Guru

liitunud: 25.03.2004
|
|
Kommentaarid: 1137 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
3 :: |
0 :: |
721 |
|
tagasi üles |
|
 |
Oisu.
HV kasutaja
liitunud: 02.03.2012

|
23.07.2025 23:17:29
|
|
|
rauli kirjutas: |
napoleon kirjutas: |
Miski dokumentaal vist oli kunagi. Tõsi, teemaks rekkad mitte sõiduautod. Aga teema see, et pikema laskumisega peab mootoriga pidurdama kuna muidu lased pidurid kärssama.
EV ja hübriidi puhul siis polegi siis vist muud varianti kui enne suuremat laskumist aku tühjaks sõita, et regen toimetada saaks. |
Eelmine aasta käisin Pikes Peaki tipus ära (4300 m merepinnast), seal suured sildid väljas, et pidurdadega mootoriga ning kuskil poole laskumise peal kontrollpunkt, kus vaadati kõigi sõidukite pidurid üle ja osad nopiti ka teeäärde, eeldavasti pidureid jahutama.  |
Rekkat ei hoia mootoripidur kinni. On retarder selle jaoks
|
|
Kommentaarid: 3 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
3 |
|
tagasi üles |
|
 |
von Wu
HV Guru

liitunud: 12.10.2007
|
24.07.2025 00:45:21
|
|
|
Kui 30 000 tagant vahetad, siis ei aita Castrol või Shell ka (v.a. siis, kui selle 30k ühe suvega sõidad).
Mannol on odav ja midagi häda sel pole. 10 000 km järel vahetused, odavam kui Castroliga 15 000 lasta, üle selle ei taha ühegi õliga sõita.
Olen näinud BMW klapikaane alla, mis ~40 000 ühe õliga sõitis. Päris jube nägi välja. Samas midagi hullu ei juhtunud, E34 on ikka kõva masin.
Hiljuti ostetud autol on tehasest ette nähtud 5W20 ja vaja vahetada. Kas oleks parem 5W30 panna, arvestades, et 5W20 on praeguste kuumade ilmadega väga vedel? Läbisõit ~200 000 km.
_________________ Müüa igasugu asju
Saab 9-3 10-sendise alghinnaga oksjonil
Müüa LPG-seadmega Subaru |
|
Kommentaarid: 889 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
1 :: |
0 :: |
668 |
|
tagasi üles |
|
 |
iir
HV Guru

liitunud: 20.06.2006
|
24.07.2025 10:57:32
|
|
|
Äkki paksem õli jääb rõngaste vahele kinni?
_________________ sometimes i hug myself for no reason.
you dont need a reason to call me. me not answer anyway |
|
Kommentaarid: 90 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
82 |
|
tagasi üles |
|
 |
BrutaH
HV vaatleja
liitunud: 10.05.2005
|
24.07.2025 11:06:11
|
|
|
Olen aastaid Mannolit eri autodesse kalland ja 10-13k vahel õli ära vahetand. Siiani mitmed isendid probleemideta toiminud.
Lihtsalt tasub jälgida, et ka Mannoli valikust võetud õlil vastav spec peal on, mida tootja soovitab. Uute VAGi konede jaoks VW508/509 speciga õli on saada 6€ liitrist. Tegelikkuses kui 30k välpa ei lase, võib osta ka C5 / C6 speciga õli ja mitte midagi hullu ei juhtu. VAGi spec on lihtsalt 1-1 kopeeritud C5 tüüpi õlide specist paari lisaklausliga, et peab 30k vastu pidama ja siis seda testitakse.
Nii palju kui ma olen õlimaailma uurind, ja seda on päris palju, ei ole mõtet hakata õli viskoossuste ja specidega mängima. Kui tehas ütleb 5w20, siis pane seda. 5w30 võib teoorias kõlada paremini, kuna "paksem" aga reaalsuses ta ei pruugi olla parem.
|
|
Kommentaarid: 5 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
5 |
|
tagasi üles |
|
 |
Mnator
HV Guru
liitunud: 18.10.2007
|
24.07.2025 11:17:32
|
|
|
tehas soovitab õli mis sobib aastaringselt
suvel kuumaga teoorias võid panna paksema ja talvel vedelama aga siis pead mitu korda aastas vahetama kui masinast hoolid
|
|
Kommentaarid: 1 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
1 |
|
tagasi üles |
|
 |
kyrvas
HV vaatleja
liitunud: 25.05.2005
|
24.07.2025 11:40:52
|
|
|
Ärkad, vaatad ilma, paned õige õli sisse ja poodi leiva järele. Mis seals ikka.
|
|
tagasi üles |
|
 |
mikk36
HV Guru

liitunud: 21.02.2004

|
24.07.2025 11:49:06
|
|
|
von Wu kirjutas: |
Kas oleks parem 5W30 panna, arvestades, et 5W20 on praeguste kuumade ilmadega väga vedel? Läbisõit ~200 000 km. |
Kas praeguste kuumade ilmadega on mootori töötemperatuur kõrgem kui tavapärane termostaadi poolt reguleeritu?
|
|
Kommentaarid: 85 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
2 :: |
78 |
|
tagasi üles |
|
 |
renx09
HV Guru

liitunud: 28.09.2004

|
24.07.2025 11:50:23
|
|
|
no mõnel äkki tead õhkjahutus veel
_________________ !! |
|
Kommentaarid: 311 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
1 :: |
1 :: |
250 |
|
tagasi üles |
|
 |
BrutaH
HV vaatleja
liitunud: 10.05.2005
|
24.07.2025 11:55:15
|
|
|
0w20 ja 5w20 õlisid kasutatakse laialdaselt Lõuna-Euroopas, USAs, Austraalias ja Aasias. Igas neist piirkondades on suvised temperatuurid tunduvalt kangemad kui meil ja masinad sõidavad probleemideta.
Üks probleem, mis võib paksema õliga tekkida, on see, et tänapäevased õrnakesed õlirõngad ei suuda paksemat õli silindri seinalt maha pühkida ja tekib õlipõletamise oht. See pole garanteeritud aga võib juhtuda. Parem mitte mängida ja kasutada ettenähtut.
|
|
Kommentaarid: 5 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
5 |
|
tagasi üles |
|
 |
napoleon
Unknown virus

liitunud: 08.12.2008
|
24.07.2025 11:56:02
|
|
|
Trabant ei taha õli ka. Või noh, tahab aga seda väga "vahetada" ei saa.
|
|
Kommentaarid: 77 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
60 |
|
tagasi üles |
|
 |
|