A kui märgituvastus sisse lülitatud, siis äkki pidurdab ka lubatud kiiruseni nö vabakäigul? Mul EV volkaril vähemalt on nii, eeldaks et elektrimootorit omav teine vw oskab ka ikka seda
toyota täishübriid ei vaja küll bensumootorit parajasti tööle vaid kui vaja pidurdada, siis regen abil laeb hübriidakut, s.t. pidurdus väga kenasti olemas
ICE puhul väljalülitatud mootoriga pidurdamine ju töötab kui mootor on välja lülitatud. Vaevalt kellelgi päkapikud kapoti all on, kes kohe süüteküünlad maha keeravad kui mootor ei tööta
A kui märgituvastus sisse lülitatud, siis äkki pidurdab ka lubatud kiiruseni nö vabakäigul? Mul EV volkaril vähemalt on nii, eeldaks et elektrimootorit omav teine vw oskab ka ikka seda
Kahjuks mitte. See Passat veereb linnas sees hea meelega järjest kiirust kogudes kasvõi 65 km/h mäest alla, samal ajal hoiatades, et kiirus on kiirem kui lubatud.
Sama lugu on maanteel ACCga. Kui pandud kiirus 95 peale, siis mäest alla sõites lülitab mootori välja ja lubab minna üle 100.
VW 48V MHEV elektrimootor ei vea kunagi üksi, aga vist hoiab koos bensiinimootoriga mingil määral kiirust. Äkki siis üksi ei pidurda ka.
Üks viis siiski on, et see veeremise start-stop variant ei aktiveeruks sõidu ajal. Tuleb panna käigukast sport režiimi, aga eriti hea lahendus see pole.
Miks see halb on? ... mul on bmw ja jeep mõlemad alati sport reziimis kohe sõitu alustades (käsi käib juba pool automaatselt). Tavarežiimis on kasti mõtlemisaeg kalendriga võrreldav, ülimalt uimane ja pole isegi sujuv mitte.
Kui ta rohkem lineaarsemalt reageerib, siis on sõit ka sujuvam.
sa ei saa aru: on otsitud selliseid peldikuid kohati selleks, et nendega mingid töömehed saaksid sõita kuskile x perse.
Ma üritasin oma Audi 80 müüa. Masin oli sellises seisus, et mina käisin eelmine aasta Rootsi-Soome ringreisil ja tehnilise poole poolest oleks võinud veel samasuguse reisi veel teha.
Pool aastat kuulutasin, proovisõitudega sõideti 1.9 diislil veerand paaki ära, unustati salongituled sisse ja rikuti aku. Muudkui tuli kõva pill jne. Küll aga polnud raha, küll automaks liiga kõrge jne. Üks "ostja" oli hullem kui teine. Lõpus proovisin juba nii, et vahet pole, mis hind öeldakse, annan ära. Naljamehed tingisid hinna alla, ütlesin et ok teeme ära ning siis hakkasid vabandused tulema, et raha pole jne.
Lõpuks müüsin väärtuslikumad jupid maha ja ülejäänu viisin kaalule. Sain rohkem, kui terviku eest küsisin. _________________ Mobiilne rehvivahetus Lõuna-Eestis ja rehvide tellimine üle Eesti. www.rsrehvid.ee 55 684 121
viimati muutis ranel 22.07.2025 10:06:10, muudetud 1 kord
A kui märgituvastus sisse lülitatud, siis äkki pidurdab ka lubatud kiiruseni nö vabakäigul? Mul EV volkaril vähemalt on nii, eeldaks et elektrimootorit omav teine vw oskab ka ikka seda
Kahjuks mitte. See Passat veereb linnas sees hea meelega järjest kiirust kogudes kasvõi 65 km/h mäest alla, samal ajal hoiatades, et kiirus on kiirem kui lubatud.
Sama lugu on maanteel ACCga. Kui pandud kiirus 95 peale, siis mäest alla sõites lülitab mootori välja ja lubab minna üle 100.
VW 48V MHEV elektrimootor ei vea kunagi üksi, aga vist hoiab koos bensiinimootoriga mingil määral kiirust. Äkki siis üksi ei pidurda ka.
Soomes krt oli mägede all kiiruskaamerad ootamas, nii et kui veeredes hoogu juurde saad, on litakas kirjas.
Selle Fabiga on lihtne, kleepekad peale, et näe milline on skoda tegelikult xx aastate järel, pista näpp läbi kus plekist tahes ja pargid lähima Škoda esinduse juurde, hoiatuseks teistele või nii
Nutikalt lisasid sõidukile ka oma telefoninumbri ja jääd ootama esinduse pakkumist sõiduki ära kaotamiseks sealt. Ära ainult unusta, et esinduse hinnad teadupärast on midagi muud ehk teadupärast kõrgemad kui teistel - seega jää väärikaks ja tõsiseltvõetavaks ehk odavalt ära ei anna.. _________________ ---
Mis iganes tehnilisel põhjusel tundub elektrimootoriga pidurdamise eelduseks olema see, et bensiinimootor samal ajal töötab ehk siis gaasipedaali vabastamisega on tõesti ainult välja lülitatud mootoriga vabakäik ja mitte mingit pidurdamist.
Nope, täishübriidi spm lülitub kohe välja, kui sa gaasipedaali vabastad va mõnel erijuhul jääb tööle ainult. Kui sa vaatad TEHNILISELT seda planetaarseti, mis spmi ja elektrimootorit ühendab, siis mehaaniliselt on ice seal küljes täiesti sõltumatu, kui rataste poolt läheneda. Seega mingit mootoripidurdust toimuda ei saagi, kõik käib elektrimootoriga, nii vabajooksul, kui pidurdades. Vabajooksul on regen nõrgem, põhjusega, sest vabajooks on efektiivsem, kui seda energiat akusse ajada ja pärast tagasi. Tühijooksu regen on agressiivsem, kui akusse on vaja rohkem energiat järgmise paigaltvõtu jaoks. Pidurdamisel aktiveeritakse kõigepealt generaatorpidurdus ja mida kõvemini sa vajutad, seda agressiivsem on ka regen. Kui see on jõudnud maksimumini ja sa veel surud, siis lõpus rakendatakse ka piduriklotsid. Hübriidiga efektiivselt sõitmine eeldab oskust piduripeedaaliga ringi käia.
Mis iganes tehnilisel põhjusel tundub elektrimootoriga pidurdamise eelduseks olema see, et bensiinimootor samal ajal töötab ehk siis gaasipedaali vabastamisega on tõesti ainult välja lülitatud mootoriga vabakäik ja mitte mingit pidurdamist.
Nope, täishübriidi spm lülitub kohe välja, kui sa gaasipedaali vabastad va mõnel erijuhul jääb tööle ainult. Kui sa vaatad TEHNILISELT seda planetaarseti, mis spmi ja elektrimootorit ühendab, siis mehaaniliselt on ice seal küljes täiesti sõltumatu, kui rataste poolt läheneda. Seega mingit mootoripidurdust toimuda ei saagi, kõik käib elektrimootoriga, nii vabajooksul, kui pidurdades. Vabajooksul on regen nõrgem, põhjusega, sest vabajooks on efektiivsem, kui seda energiat akusse ajada ja pärast tagasi. Tühijooksu regen on agressiivsem, kui akusse on vaja rohkem energiat järgmise paigaltvõtu jaoks. Pidurdamisel aktiveeritakse kõigepealt generaatorpidurdus ja mida kõvemini sa vajutad, seda agressiivsem on ka regen. Kui see on jõudnud maksimumini ja sa veel surud, siis lõpus rakendatakse ka piduriklotsid. Hübriidiga efektiivselt sõitmine eeldab oskust piduripeedaaliga ringi käia.
Selle väite juurde pead seletama "B"-käigu olemasolu
ametlikult väidetakse, et "B" käigu puhul toimub "D"-käiguga võrreldes tugevam spm-ga pidurdus
Sama lugu on maanteel ACCga. Kui pandud kiirus 95 peale, siis mäest alla sõites lülitab mootori välja ja lubab minna üle 100.
Siis tundub selle autoga küll midagi valesti olevat. Octavial kui ACC peal, siis mäest alla sõites hoiab ka ikka etteantud kiirust ja vajadusel pidurdab nii mootori kui piduritega.
«Massipiirang 30T»
keelab sõiduki, autorongi ja masinrongi, mille tegelik mass on suurem, kui märk näitab, liikluse.
Tühi poolhaakega rekka võib lausa 13,5 tonni olla. Kannatab veel 16,5 tonni koormat peale panna ja jääb 30 tonni sisse.
Tekkis küssa: kui auto tarbib mingit tüüpi õli ja selle tüübi raamidesse mahub veel mitu erinevat sorti, siis mida üldse mootorisse valada? Näiteks minu 15 aastat vana Skoda tarbib 5w30. Eri allikad räägivad eri juttu. Ühed ütlevad, kasuta mida iganes ja osta kasvõi Prismast, põhiline on, et oleks 5w30. Aga Fixuse letimees löi autonumbri arvutisse ja vaatas välja kindla sordi. Sai sealt vajadusel pealevalamiseks liitrine pullu ostetud. Hinna osas ei ole Fixusel teiste poodidega suurt erinevust.
Tean, et Eestist osteti kallimaid masinaid (Pajerod jne) ning viidi Soome, siis varsti käib eestlane Saksas autot toomas _________________ YAGA müügiputka - SNAP pildipank
M: 3D Touch V3.2 15€
Tekkis küssa: kui auto tarbib mingit tüüpi õli ja selle tüübi raamidesse mahub veel mitu erinevat sorti, siis mida üldse mootorisse valada? Näiteks minu 15 aastat vana Skoda tarbib 5w30. Eri allikad räägivad eri juttu. Ühed ütlevad, kasuta mida iganes ja osta kasvõi Prismast, põhiline on, et oleks 5w30. Aga Fixuse letimees löi autonumbri arvutisse ja vaatas välja kindla sordi. Sai sealt vajadusel pealevalamiseks liitrine pullu ostetud. Hinna osas ei ole Fixusel teiste poodidega suurt erinevust.
Normaalse õlibrändi kankul on tavaliselt kirjas, millistele tootjatele ja mudelitele need sobivad. Neid on alati kõige kindlam võtta, kui kahtlus.
Tean, et Eestist osteti kallimaid masinaid (Pajerod jne) ning viidi Soome, siis varsti käib eestlane Saksas autot toomas
Praegusel ajal on Eesti-Soome teema vastupidi. Kuna Soomes on autode CO2 põhised registreerimistasud väga kõrged, siis on autode enda hinnad madalaks aetud.
Konkreetne näide 2025. a. Audi A5 150 kW põhjal. Soomes on laoautode koguhind ~60K, millest registreerimistasu on ~14K. Eestis on samade laoautode hinnad ~63K, millele lisandub registreerimistasu (muidugi oluliselt väiksem kui Soomes). Aga skeem on see, et ostad auto Soomest ilma registreerimata, transpordid Eestisse ja registreerid Eestis - 46K vs 63K ehk siis 17K säästu. Mõttetud kaupmehed on Eestis.
Sama lugu on maanteel ACCga. Kui pandud kiirus 95 peale, siis mäest alla sõites lülitab mootori välja ja lubab minna üle 100.
Siis tundub selle autoga küll midagi valesti olevat. Octavial kui ACC peal, siis mäest alla sõites hoiab ka ikka etteantud kiirust ja vajadusel pidurdab nii mootori kui piduritega.
indeed _________________ This message was sent from space using stargate
Inimene on troopiline AHV Aga kes on naine? Valge on ka inimene !
"Vaese inimese juttu räägid. Kui tundub kallis, siis on see kellelegi teisele mõeldud"
Selle väite juurde pead seletama "B"-käigu olemasolu
ametlikult väidetakse, et "B" käigu puhul toimub "D"-käiguga võrreldes tugevam spm-ga pidurdus
Normaalsetel (täis)hübriididel pole mingit B käiku, see on sul mingi imelik mild, kus elekter ja spm on omavahel jäigalt ühendatud või heal juhul mingi siduriga.
sa ei või postitada uusi teemasid siia foorumisse sa ei või vastata selle foorumi teemadele sa ei või muuta oma postitusi selles foorumis sa ei või kustutada oma postitusi selles foorumis sa ei või vastata küsitlustele selles foorumis sa ei saa lisada manuseid selles foorumis sa võid manuseid alla laadida selles foorumis
Hinnavaatlus ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.