praegune kellaaeg 04.07.2025 14:39:58
|
Hinnavaatlus
:: Foorum
:: Uudised
:: Ärifoorumid
:: HV F1 ennustusvõistlus
:: Pangalink
:: Telekavad
:: HV toote otsing
|
|
autor |
|
elukaz
HV Guru

liitunud: 06.09.2004
|
03.07.2025 23:10:23
|
|
|
iir kirjutas: |
Mis ajast üldse kolimise jaoks tohtis kõnnitee kinni parkida inimeste jaoks? See on õigustus, et a mul on vaja? |
Miks on vaja just siis ja just sellel kõnniteel käia kui keegi kolib, mina pean saama ja muu ei huvita?
Ja jutt pole üldse blokeerimisest vaid suurema ruumi jätmisel kui tühjal kõnniteel lumahangede vahel.
_________________ Ma ei saa sellest aru, järelikult on see vale. |
|
Kommentaarid: 187 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
3 :: |
0 :: |
151 |
|
tagasi üles |
|
 |
BA79
HV kasutaja
liitunud: 10.04.2021
|
03.07.2025 23:34:04
|
|
|
Mõistlik vahemaa on suhteline termin vist ja sõltub sellest kummast otsast asjale läheneda. Kui tarnitav kaup kaalub ütleme 5kg siis selle paki saab ka jala ära tuua 100-200m kauguselt. Kui pakk kaalub 50kg ja rohkem siis seda enam jala ära niisama ei too ka lühemate distantside pealt.
Janis: Isegi kui kortermajade ja õuealaga pole probleem , tohib seal parkida ja ja peatada ainult A,B ja D1 kat. sõidukit tingimusel, et on olemas vastav parkla või ei takistata teisi liiklejaid ehk siis trepikodade kinniparkimine ei ole ka tegelikult kooskõlas õueala liikluskorraldusega. Nt furgoonveokiga (C kat) kolimisteenuse osutamine on õuealal põhimõtteliselt seadusega keelatud. Teiseks, kui kortermajadeni isegi saab kaupa vedada siis pakkide pealekorje on probleem ikkagi, kui klient ehk siis ettevõtja tahab paki teele panna ja tellib selleks kulleri ent üleandmine peab toimuma tänaval. Ettevõtja kes tegutseb nt rehvimüüjana saab kauba üle anda oma territooriumil, aga mingi pitsafirma, kes saab mingi suurtellimuse a la' 25-30+ pitsat siis tal on uue seaduse valguses probleem kui pitsaresto on tänava ääres kõnniteel kus enam parkida ega peatuda ei tohi. Kui sõidutee serva peatada siis sellega tegelikult tekib mitu liiklusõnnetuse riski: Kaubakäitleja kukub libeduse tõttu ja kaup lendab mööduva sõiduki pihta või veel hullem kaupa pealekorjav kuller saab viga või surma (saab surmava löögi mööduvalt sõidukilt). Ilmselt kui nüüd uue seadusemuudatuse tulemusel mõni kuller surma saab siis hakatakse ilmselt seda probleemi uuesti arutama. Mulle ütles kunagine autokooli õpetaja et paljud liiklusseadused ja nende muudatused on loodud vere hinnaga. Ja nii kipub vist olema, pole ka see liiklusseaduse muudatus erand kui positiivset mõju ei ole ja inimesed hukkuvad sest on valel ajal vales kohas.
|
|
tagasi üles |
|
 |
virks
HV Guru
liitunud: 19.03.2004
|
04.07.2025 07:43:01
|
|
|
BA79 kirjutas: |
Janis: Isegi kui kortermajade ja õuealaga pole probleem , tohib seal parkida ja ja peatada ainult A,B ja D1 kat. sõidukit tingimusel, et on olemas vastav parkla või ei takistata teisi liiklejaid ehk siis trepikodade kinniparkimine ei ole ka tegelikult kooskõlas õueala liikluskorraldusega. Nt furgoonveokiga (C kat) kolimisteenuse osutamine on õuealal põhimõtteliselt seadusega keelatud. |
Kust selline info?
Peatumiseks tohib ka veoautoga õuealale minna. Parkida ei tohi.
|
|
Kommentaarid: 525 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
1 :: |
419 |
|
tagasi üles |
|
 |
Janis
HV Guru
liitunud: 30.11.2005
|
04.07.2025 08:39:00
|
|
|
BA79 kirjutas: |
Mõistlik vahemaa on suhteline termin vist ja sõltub sellest kummast otsast asjale läheneda. Kui tarnitav kaup kaalub ütleme 5kg siis selle paki saab ka jala ära tuua 100-200m kauguselt. Kui pakk kaalub 50kg ja rohkem siis seda enam jala ära niisama ei too ka lühemate distantside pealt.
Janis: Isegi kui kortermajade ja õuealaga pole probleem , tohib seal parkida ja ja peatada ainult A,B ja D1 kat. sõidukit tingimusel, et on olemas vastav parkla või ei takistata teisi liiklejaid ehk siis trepikodade kinniparkimine ei ole ka tegelikult kooskõlas õueala liikluskorraldusega. Nt furgoonveokiga (C kat) kolimisteenuse osutamine on õuealal põhimõtteliselt seadusega keelatud. Teiseks, kui kortermajadeni isegi saab kaupa vedada siis pakkide pealekorje on probleem ikkagi, kui klient ehk siis ettevõtja tahab paki teele panna ja tellib selleks kulleri ent üleandmine peab toimuma tänaval. Ettevõtja kes tegutseb nt rehvimüüjana saab kauba üle anda oma territooriumil, aga mingi pitsafirma, kes saab mingi suurtellimuse a la' 25-30+ pitsat siis tal on uue seaduse valguses probleem kui pitsaresto on tänava ääres kõnniteel kus enam parkida ega peatuda ei tohi. Kui sõidutee serva peatada siis sellega tegelikult tekib mitu liiklusõnnetuse riski: Kaubakäitleja kukub libeduse tõttu ja kaup lendab mööduva sõiduki pihta või veel hullem kaupa pealekorjav kuller saab viga või surma (saab surmava löögi mööduvalt sõidukilt). Ilmselt kui nüüd uue seadusemuudatuse tulemusel mõni kuller surma saab siis hakatakse ilmselt seda probleemi uuesti arutama. Mulle ütles kunagine autokooli õpetaja et paljud liiklusseadused ja nende muudatused on loodud vere hinnaga. Ja nii kipub vist olema, pole ka see liiklusseaduse muudatus erand kui positiivset mõju ei ole ja inimesed hukkuvad sest on valel ajal vales kohas. |
Kus tuleb sellise lolluse peale üldse, et peaks trepikoja kinni parkima? Käid 5 korrust klaveriga alla ja siis ei või veel 10 meetrit eemale astuda? Ükskord sõbraga punnitasime kolmandalt korruselt pool tundi 160kg kaminat alla ning ei olnud mõtteski, et peaks nüüd kohe uksest välja astudes saama koormasse panna selle vaid käru oli ilusti normaalselt tee peal
Kui C kat furgooniga isegi ei tohiks, siis võtad B kat furgooni, lihtne.
|
|
Kommentaarid: 204 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
3 :: |
5 :: |
170 |
|
tagasi üles |
|
 |
|
lisa lemmikuks |
|
|
sa ei või postitada uusi teemasid siia foorumisse sa ei või vastata selle foorumi teemadele sa ei või muuta oma postitusi selles foorumis sa ei või kustutada oma postitusi selles foorumis sa ei või vastata küsitlustele selles foorumis sa ei saa lisada manuseid selles foorumis sa võid manuseid alla laadida selles foorumis
|
|
Hinnavaatlus ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
|