Hinnavaatlus
:: Foorum
:: Uudised
:: Ärifoorumid
:: HV F1 ennustusvõistlus
:: Pangalink
:: Telekavad
:: HV toote otsing
|
|
autor |
|
-Koppel-
Kreisi kasutaja

liitunud: 01.04.2009
|
22.06.2025 09:05:03
|
|
|
etk kirjutas: |
...Markose Toyota... |
Oh snap... kohe läheb löömaks.
|
|
Kommentaarid: 10 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
10 |
|
tagasi üles |
|
 |
jeesus188
kodustatud

liitunud: 14.04.2003
|
22.06.2025 09:33:26
|
|
|
tsitaat: |
Võib-olla sul on tankla kodus või tööl olemas nii, et saad auto jätta tankuri ette seisma. Enamikel ei ole.
|
vaevalt et tööl lubatakse terve päev tankuri otsas seista, teised tahavad ka äkki tankida
_________________ This message was sent from space using stargate
Inimene on troopiline AHV Aga kes on naine? Valge on ka inimene !
"Vaese inimese juttu räägid. Kui tundub kallis, siis on see kellelegi teisele mõeldud" |
|
Kommentaarid: 71 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
64 |
|
tagasi üles |
|
 |
new1
HV kasutaja
liitunud: 02.06.2007

|
22.06.2025 09:45:48
|
|
|
Kui igal parkimiskohal tavaline "seanina" stiilis aegalane laadimine, siis miks mitte? Tööpäeva jooksul tilgutaks isegi paari kilovatise võimsusega laadides enamusele piisavalt akusse, et päevane läbisõit ära katta.
|
|
Kommentaarid: 8 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
8 |
|
tagasi üles |
|
 |
Auron
HV Guru

liitunud: 19.08.2003
|
22.06.2025 10:32:35
|
|
|
etk kirjutas: |
Laadimine peaks toimuma siis, kui auto seisab. Ja mingil määral sinna poole ka liigutakse nende nõuetega, et igas parklas oleks hunnik aeglaseid laadijaid. |
Inimesed liiguvad igasugustesse kohtadesse mitte ainult parklast parklasse. Ja kui koguaeg väljas laadida - liiatigi igas lambiparklas kes kõvasti pidanud siis investeerima ja tahab seda ka tagasi saada siis kaob see "odavus" ära.
Bssldr kirjutas: |
Võib-olla sul on tankla kodus või tööl olemas nii, et saad auto jätta tankuri ette seisma. Enamikel ei ole. Ehk nad peavad eraldi sõidu tegema selle jaoks. Edasi peavad nad veetma oma aega seal tankuri juures kuni auto on kõhu täis saanud ja siis saavad nad alles oma eluga edasi minna. See kasutuskogemus on autole orjaks olemine. See ei ole igapäeva elu mõttes midagi positiivset vaid tüütu lisakohustus. Olgu ta sinu silmis kiire või mitte, see polegi oluline. Vahet pole kas sa käid seda tegemas kord nädalas või kord kuus. Sellest protsessist vabanemine oleks palju parem lõpptulem. Iga liigutus vähem on võit. |
Samamoodi eraldi sõit tuleb teha kiirlaadija juurde mis olgem ausad on vajalik kui on korralik full elektrikas mida koduse 220V pealt täis ei lae. Erinevalt laadijast pole tankuri juurde vaja autot tundideks seisma jätta enne kui "eluga saab edasi minna" vaid see on koht kus lähed läbi hetkeks ehk kulub mõni minut. Samuti pole tankur koht kus erinevalt laadijast pead ennem küüsi närima ja lootma, et ega satu sedasi kus 3 inimest veel tund aega "tangib" ja sina pead ootama. On vägasuur vahe kas tüütu lisakohustus võtab aega 2 minutit või tunni. Linnades on igapool bensukad iga nurgapeal niiet see tankimine pole mingi imetabane lisa ettevõtmine vaid tangitakse möödaminnes kui niikuinii kuhugi sõidetakse. Kui elada kuskil kõige pärapõrgumas kohas saab võtta 20L kankuga kütsi kaasa ja jälle on ise võimalik minutitega kasvõi ilma elektrita metsaonnis lisada mitusada kilti sõiduulatust. Orjaks olemisest rääkides siis palju suurem orjaks olemine on see kui pead piinlikult meeles pidama, et kodus laadima ei unusta panna - vägalihtne juhtuma olukorras kus tuled koju, laadima ei viitsi panna kuna on plaanis pärast veel liikuda aga see jääb ära. Olukorras kus kuhugi sõites pead arvestama, et kas seal ikka laadijaid läheduses on ja arvestama, et kui liigud talvel siis võta pea pool sõiduulatust niigi kasinast maha.
Ideaal ja mmugavus oleks muidugi see, et saad asja ära toimetada kodus aga sellest, et kodus saaks kasvõi siis 8 tunniga laadida korraliku elektrika aku täis oleme ikka sitaks kaugel.
|
|
Kommentaarid: 152 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
129 |
|
tagasi üles |
|
 |
Janis
HV Guru
liitunud: 30.11.2005
|
22.06.2025 10:40:09
|
|
|
Kodus on pigem ikka 400V ja sellise ühendusega laeb vabalt kõik täis.
Järjekordadest rääkides, siis 60k km jooksul on täpselt üks kord olnud olukord, kus keegi ees ja ei saanud laadima. Sõitsin lihtsalt järgmisesse. Suht väljamõeldud probleem.
Öösel käisin laadimas ka, kulus 3 minutit, et piisavalt laetud saaks.
|
|
Kommentaarid: 204 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
3 :: |
5 :: |
170 |
|
tagasi üles |
|
 |
Tanel
HV Guru

liitunud: 01.10.2001
|
22.06.2025 10:43:24
|
|
|
tsitaat: |
tsitaat: |
Avalike parklate oma lähtub mitte kaablikõride nõude täitmisest vaid just sama direktiivi alternatiiv valikust ehk kiirlaadijate paigaldusest ja sellega seotud amprite juurde leidmisest.
|
Meenutuseks kommentaar
tsitaat: |
Kommentaar artiklist: https://majandus.postimees.ee/8222642/jabur-noue-ahvardab-eesti-poodides-hinnad-veel-kallimaks-ajada
tsitaat: |
Riik enne sellise nõude kehtestamist taristut ei peaks välja ehitama? Amprid ei kasva ju puu otsas. Kui nüüd ühe ärihoone peakaitse on 200A ja selle parklasse peab tegema minimaalselt kümme 16 amprilist laadijat, siis 10 korraga laadima pandud autot tahab tarbida 160A mis koos hoone enda tarbimisega võib peakaitsme välja lüüa ja kogu kupatuse tummaks teha. Kui laadijatele eraldada ainult nt. 32A, siis üks auto saaks ehk normaalselt laadida kuid 10 autot korraga laeks igaüks 3,2 ampriga.... ei tasugi laadima panna ju? Ja kui nüüd hoonele ampreid juurde osta, siis see maksab kümneid tuhandeid €-d. Kui Elektrilevi võrk ostetud ampritele vastu ei pea, siis taristu ja seadmete (alajaamad, trafod, elektriliinid jne) vahetus ühes piirkonnas maksab sadu tuhandeid või isegi miljoneid - sama probleem käis veel see nädal uudistest läbi seoses päikeseparkidega. Kui nüüd liita siia juurde ka pisiasi, et Eesti Vabariigil napib juhitavaid võimsusi elektri tootmiseks, siis liiga suur hulk laadivaid elektriautosid muutub kunagi riiklikuks probleemiks, mille ohjeldamiseks tuleb ühel hetkel elektriautode laadimisele hoopis piiranguid seadma hakata? |
|
Lisaks:
tsitaat: |
Seejuures on suur oht, et kaabeldamisele kuluv raha läheb raisku. Direktiiv näeb nimelt ette minimaalse laadimisvõimekuse, kuid tänapäeval kerkivad juba igale poole kiirlaadijad, mistõttu aeglaste laadijate rajamine on mõttetu. Samuti ei oska keegi praegu öelda, kas paigaldatavate kaablite parameetrid tulevikus laadijatele sobivad. |
|
Meenutuseks. Siinsete EV fännide arvates peavad kõik maksumaksjad selle miljarditesse ulatuva "lõbu" kinni maksma. Ja mille nimel?
Kõik ei hakka kunagi EV-sid omama ja EV fännid ignoreerivad tõika, et kui ICE omanike makstav aktsiis ja maksud (ca 500+ miljonit aastas) ära kaovad (noh, ICE autod või kütus maksustatakse surnuks), peavad selle praegused ja tulevased EV omanikud kinni maksma. Majanduse kokkutõmbumisest ei hakka rääkimagi.
_________________ Hinnavaatlus.ee - leia parim hind!
HV valuutakalkulaator |
|
Kommentaarid: 465 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
12 :: |
7 :: |
358 |
|
tagasi üles |
|
 |
Markos
HV veteran
liitunud: 10.04.2002
|
22.06.2025 10:58:48
|
|
|
tsitaat: |
Markose Toyota säärast tulemust ilmselgelt ei saa, sest nagu ta ise siin jagas omi kogemusi, siis ebaökonoomne elektriauto neelab üle 25kWh juba 90-110km kiirusel liikudes ära 100km kohta.
|
Noh, kohe varnast võtta tulemused, tallinn-tartu tripp, seal sees siis 110-120-100-90 alad, auto näitab keskmiseks kuluks 22kwh, lasin laaduris eile silmini täis ja arvutasin laadija näidu järgi, see arvas, et 19.9kwh kulus hoopis. Eks tagasiteel vaatab konkreetseid lõike, aga suvistes oludes on 90kmh alla 20kwh kenasti. Erinevalt säästu skoodast on see toyota üks täiesti asjalik ev vehiikel peaks mainima.
tsitaat: |
et kodus saaks kasvõi siis 8 tunniga laadida korraliku elektrika aku täis oleme ikka sitaks kaugel. |
Laeb ikka, kui sul on 3F 11kw laadija, nagu nalja laeb. Isegi minu 7.5kw peale downforsitu teeb selle töö ära, sest nulli ju ei sõida eriti ja kui sõidaks siis lihtne matt annab tulemuseks 9h.
|
|
Kommentaarid: 14 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
2 :: |
12 |
|
tagasi üles |
|
 |
jeesus188
kodustatud

liitunud: 14.04.2003
|
22.06.2025 11:00:49
|
|
|
Mul selline 2k km leedu trip tulekul..ev-ga peaks planeerima vist oma sõite laadijate järgi, mitte selle järgi kuhu minna soovin.
Lisaks lastega minnes suvakohas juhtme otsas rippumine ja aja surnuks löömine pole vist kõige mõnusam tegevus
_________________ This message was sent from space using stargate
Inimene on troopiline AHV Aga kes on naine? Valge on ka inimene !
"Vaese inimese juttu räägid. Kui tundub kallis, siis on see kellelegi teisele mõeldud" |
|
Kommentaarid: 71 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
64 |
|
tagasi üles |
|
 |
Janis
HV Guru
liitunud: 30.11.2005
|
22.06.2025 11:02:42
|
|
|
Suvetempidega on laadimine nii kiire, et tegelikult suva. Eriti veel kui lihtsalt tripile minna, mitte töö asjus aja peale vms.
|
|
Kommentaarid: 204 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
3 :: |
5 :: |
170 |
|
tagasi üles |
|
 |
Magic
HV Guru

liitunud: 28.12.2001
|
22.06.2025 11:27:03
|
|
|
jeesus188 kirjutas: |
Lisaks lastega minnes suvakohas juhtme otsas rippumine ja aja surnuks löömine pole vist kõige mõnusam tegevus |
Laadimisvõimekust pole või eeldab olulist ringi ja loomulikult passimist "nii igav on..."
Mul enda viimased töösõidud veel hullem... mingi normaalse tööaja sisse mahtumine siis täielik ulme. Ehk siis tuleks teha 3 päeva tööl ja 2 vaba...
Linnas muidugi savi. võiks vabalt ka see honda pisike punn olla
Ekhk see range erinevus on ikka veel liialt räige. Mul pärast tankimist 1300km ees...
|
|
Kommentaarid: 234 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
200 |
|
tagasi üles |
|
 |
jeesus188
kodustatud

liitunud: 14.04.2003
|
22.06.2025 11:47:25
|
|
|
Ma skodaga lasen 1350km paagiga
_________________ This message was sent from space using stargate
Inimene on troopiline AHV Aga kes on naine? Valge on ka inimene !
"Vaese inimese juttu räägid. Kui tundub kallis, siis on see kellelegi teisele mõeldud" |
|
Kommentaarid: 71 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
64 |
|
tagasi üles |
|
 |
Magic
HV Guru

liitunud: 28.12.2001
|
22.06.2025 11:51:15
|
|
|
Reeglina sinna 1100-1500 vahele saab jah.
Ehk jube tüütu oleks elektrikas, seda enam et see pole täna kuskilt otsast mahe... miks peaks ma soovima, et riik ehitab rohkem gaasijaamu mis tänases sihis tiblagaas.
|
|
Kommentaarid: 234 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
200 |
|
tagasi üles |
|
 |
new1
HV kasutaja
liitunud: 02.06.2007

|
22.06.2025 11:58:41
|
|
|
Ehh , see gaasiõigustus küll naljanumber, see läbisõiduteema ehk tõesti mingil igapäevaselt ümber eesti tiirutavale kullerile oleks tüütu, hetkel ostab meeletus summas kümnetes kordades rohkem tiblale tulutoovat diislit/bensiini ja siis toob ettekäändeks, et elektrit hakatakse talvisel ajal puudujääkide katteks gaasist tootma . Igal juhul toidad tiblade rahakotti oma diislit põletades kordades enam, kui seda gaasijaamade tekkimine siiakanti teeks elektrimasina laadimisel.
viimati muutis new1 22.06.2025 12:08:52, muudetud 1 kord |
|
Kommentaarid: 8 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
8 |
|
tagasi üles |
|
 |
Auron
HV Guru

liitunud: 19.08.2003
|
22.06.2025 12:07:08
|
|
|
Janis kirjutas: |
Kodus on pigem ikka 400V ja sellise ühendusega laeb vabalt kõik täis. |
Täna pole enam paljudel 3 faasilist kodus kuna see aeg kui elektripliit ja praeahi sellepealt käis on ammu möödas - eriti pole ka neid kellel nõukaajast kreissaed ja asjad mis tööstusvoolu tahtsid. Näiteks endal on 3 faasiline olemas aga naabritel pole.
Janis kirjutas: |
Järjekordadest rääkides, siis 60k km jooksul on täpselt üks kord olnud olukord, kus keegi ees ja ei saanud laadima. |
Täna on transpordiameti statistika kohaselt elektriautode osakaal 1% - no shit, et veel pole probleemi. Aga ärme liiga ulmeks lähegi kus kõik sõidavad EV'ga vaid eeldame, et EV'de osakaal on 30-40%% - ma ei usu, et kõikjale kus täna 5 laadijat siis on 50 laadijat. Ehk suure EV'de osakaalu puhul näiteks parklates me ei räägi enam, et "on mitmeid laadimisvõimekusega kohti" vaid sisuliselt peavad parklas pooled kohad olema sellised.
Janis kirjutas: |
Sõitsin lihtsalt järgmisesse. Suht väljamõeldud probleem. Öösel käisin laadimas ka, kulus 3 minutit, et piisavalt laetud saaks. |
Kuidas järgmisse sõitmine ja öösel laadimas käimine on korrelatsioonis sellega, et "oma elu edasi elada" nagu meil siin üks teine härra rääkis? Aga kui oled hajaasulas ja pole ühtegi teist enamvähem lähemat kohta nurgataga kuhu sõita või pole kiirlaadijat?
|
|
Kommentaarid: 152 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
129 |
|
tagasi üles |
|
 |
Janis
HV Guru
liitunud: 30.11.2005
|
22.06.2025 12:10:59
|
|
|
A mis siis saab kui seal hajaasulas tanklat pole ja oma bensukaga seal otsakorral oled?
Mismõttes pole paljudel 3F? Korteritest räägid?
|
|
Kommentaarid: 204 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
3 :: |
5 :: |
170 |
|
tagasi üles |
|
 |
Auron
HV Guru

liitunud: 19.08.2003
|
22.06.2025 12:26:00
|
|
|
Janis kirjutas: |
A mis siis saab kui seal hajaasulas tanklat pole ja oma bensukaga seal otsakorral oled? |
Esiteks siis on oma lollus kui oma ICE'ga sellisesse kohta sõites ennem ei tankind täis, et saaks ca 1000 kiltsa muretult kulgeda.
Teiseks - tankla on siuliselt igas kolkakohas olemas - laadijat - liiatigi kiirlaadijat pole.
Kolmandaks võtame olukorra kus oled kuskil Vastseliinas ja olekas on imekombel ka laadija olemas - aga üks istub seal otsas ja teine EV fänn ka ootab oma korda. Oled fucked.
|
|
Kommentaarid: 152 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
129 |
|
tagasi üles |
|
 |
renx09
HV Guru

liitunud: 28.09.2004
|
22.06.2025 12:27:53
|
|
|
Auron kirjutas: |
Täna pole enam paljudel 3 faasilist kodus kuna see aeg kui elektripliit ja praeahi sellepealt käis on ammu möödas |
tõsi ka? kangemad asjad nagu saunakeris ja õhk-vesi küte on ka kolme peal näiteks. kui eramajas kolme pole, siis on nutune, aga PALJUDEL see kindlasti nii ei ole
_________________ !! |
|
Kommentaarid: 310 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
1 :: |
1 :: |
249 |
|
tagasi üles |
|
 |
sakinaga
HV Guru
liitunud: 30.08.2006
|
22.06.2025 12:29:06
|
|
|
Tanel kirjutas: |
Meenutuseks. Siinsete EV fännide arvates peavad kõik maksumaksjad selle miljarditesse ulatuva "lõbu" kinni maksma. Ja mille nimel?
Kõik ei hakka kunagi EV-sid omama ja EV fännid ignoreerivad tõika, et kui ICE omanike makstav aktsiis ja maksud (ca 500+ miljonit aastas) ära kaovad (noh, ICE autod või kütus maksustatakse surnuks), peavad selle praegused ja tulevased EV omanikud kinni maksma. Majanduse kokkutõmbumisest ei hakka rääkimagi. |
Kas need "EV fännid" on praegu meiega samas ruumis?
Spoiler 
viimati muutis sakinaga 22.06.2025 12:31:37, muudetud 2 korda |
|
Kommentaarid: 159 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
1 :: |
151 |
|
tagasi üles |
|
 |
Janis
HV Guru
liitunud: 30.11.2005
|
22.06.2025 12:29:52
|
|
|
Auron kirjutas: |
Janis kirjutas: |
A mis siis saab kui seal hajaasulas tanklat pole ja oma bensukaga seal otsakorral oled? |
Esiteks siis on oma lollus kui oma ICE'ga sellisesse kohta sõites ennem ei tankind täis, et saaks ca 1000 kiltsa muretult kulgeda.
Teiseks - tankla on siuliselt igas kolkakohas olemas - laadijat - liiatigi kiirlaadijat pole.
Kolmandaks võtame olukorra kus oled kuskil Vastseliinas ja olekas on imekombel ka laadija olemas - aga üks istub seal otsas ja teine EV fänn ka ootab oma korda. Oled fucked. |
Sa tanklasse sõidad alati viimaste aurude peal? Eriti veel sellisesse kanti, kus tead, et kilomeetrite raadiuses pole ühtegi tanklat.
|
|
Kommentaarid: 204 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
3 :: |
5 :: |
170 |
|
tagasi üles |
|
 |
napoleon
Unknown virus

liitunud: 08.12.2008
|
22.06.2025 13:24:12
|
|
|
Auron kirjutas: |
Janis kirjutas: |
Järjekordadest rääkides, siis 60k km jooksul on täpselt üks kord olnud olukord, kus keegi ees ja ei saanud laadima. |
Täna on transpordiameti statistika kohaselt elektriautode osakaal 1% - no shit, et veel pole probleemi. Aga ärme liiga ulmeks lähegi kus kõik sõidavad EV'ga vaid eeldame, et EV'de osakaal on 30-40%% - ma ei usu, et kõikjale kus täna 5 laadijat siis on 50 laadijat. Ehk suure EV'de osakaalu puhul näiteks parklates me ei räägi enam, et "on mitmeid laadimisvõimekusega kohti" vaid sisuliselt peavad parklas pooled kohad olema sellised.
|
See 30-40% osakaal ei teki üleöö. Eks kaubakeskused ja muud asutused hakkavad oma algatusel ka neid laadimiskohti ehitama kui EV osakaal suurenema hakkab.
Kaubakeskus ei pea ju parklat ka ehitama, ainult et kliendid ei taha tulla kui parklat pole. Laadimiskohtadega võib samamoodi minna, et mingil hetkel pead need ehitama kui tahad et kliendid külastaks.
|
|
Kommentaarid: 77 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
60 |
|
tagasi üles |
|
 |
von Wu
HV Guru

liitunud: 12.10.2007
|
22.06.2025 13:55:44
|
|
|
Auron kirjutas: |
Täna pole enam paljudel 3 faasilist kodus kuna see aeg kui elektripliit ja praeahi sellepealt käis on ammu möödas. |
Kõik normaalsed elektripliit-praeahjud (lauapealsed junnid ei lähe arvesse) töötavad kas 3 faasi pealt või suurema vooluga 1 faasi pealt (suurem kaitse, jämedam kaabel).
Võimalik ka kilbist 3 eraldi 1F kaablit vedada, üks kahele plaadile, teine teisele kahele plaadile, kolmas praeahjule. No kes seda viitsib teha.
3F 25A on eramajades palju levinum kui 1F 40A. Kolm faasi juba sellepärast, et saaks erinevad seadmed eri faasidele jagada.
_________________ Müüa OnePlus 13 telefon
Müüa igasugu asju |
|
Kommentaarid: 888 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
1 :: |
0 :: |
668 |
|
tagasi üles |
|
 |
sakinaga
HV Guru
liitunud: 30.08.2006
|
22.06.2025 14:13:26
|
|
|
Isegi Norras on alles 30% autodest elektriautod, meil siin 1% juures ei ole isegi mõtet mõelda, et kus 40% autodest laetud saavad. Küll need laadimiskohad tekivad, kui on nõudlust.
_________________ Tsensuur HinnaVaatluse foorumis |
|
Kommentaarid: 159 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
1 :: |
151 |
|
tagasi üles |
|
 |
Tanel
HV Guru

liitunud: 01.10.2001
|
22.06.2025 14:44:55
|
|
|
Õunad-apelsinid võrdlus.
Norras pooltasuta juhitav hüdroenergia, mida Eestil kunagi olema ei saa.
Rääkimata sellest, et fossiilsete kütuste müük on aidanud Norral saada maailma üks rikkaimatest riikidest.
Eestil on oma põlevkivi olemas, peaks seda kasutama, kuniks tuumajaam valmis.
_________________ Hinnavaatlus.ee - leia parim hind!
HV valuutakalkulaator |
|
Kommentaarid: 465 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
12 :: |
7 :: |
358 |
|
tagasi üles |
|
 |
sakinaga
HV Guru
liitunud: 30.08.2006
|
22.06.2025 14:46:12
|
|
|
Tanel kirjutas: |
Õunad-apelsinid võrdlus.
Norras pooltasuta juhitav hüdroenergia, mida Eestil kunagi olema ei saa.
Rääkimata sellest, et fossiilsete kütuste müük on aidanud Norral saada maailma üks rikkaimatest riikidest.
Eestil on oma põlevkivi olemas, peaks seda kasutama, kuniks tuumajaam valmis. |
Õunad-apelsinid ja siis tuleb keegi postituste sisu lugemata ja hakkab banaanidest rääkima
|
|
Kommentaarid: 159 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
1 :: |
151 |
|
tagasi üles |
|
 |
Tanel
HV Guru

liitunud: 01.10.2001
|
|
Kommentaarid: 465 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
12 :: |
7 :: |
358 |
|
tagasi üles |
|
 |
|