Avaleht
uus teema   vasta Hinnavaatlus »  Vaba Mikrofon »  Elektri- ja vesinikautode (ja muude alternatiivide) teema märgi kõik teemad loetuks
märgi mitteloetuks
vaata eelmist teemat :: vaata järgmist teemat
mine lehele eelmine  1, 2, 3 ... , 513, 514, 515  järgmine
Hinnavaatlus :: Foorum :: Uudised :: Ärifoorumid :: HV F1 ennustusvõistlus :: Pangalink :: Telekavad :: HV toote otsing
autor
sõnum Saada viide sõbrale.  :: Teata moderaatorile teata moderaatorile
otsing:  
-Koppel-
Kreisi kasutaja
-Koppel-

liitunud: 01.04.2009




sõnum 22.06.2025 09:05:03 vasta tsitaadiga

etk kirjutas:
...Markose Toyota...

Oh snap... eat.gif kohe läheb löömaks.
Kommentaarid: 10 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 10
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
jeesus188
kodustatud
jeesus188

liitunud: 14.04.2003



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 22.06.2025 09:33:26 vasta tsitaadiga

tsitaat:


Võib-olla sul on tankla kodus või tööl olemas nii, et saad auto jätta tankuri ette seisma. Enamikel ei ole.


vaevalt et tööl lubatakse terve päev tankuri otsas seista, teised tahavad ka äkki tankida

_________________
This message was sent from space using stargate
Inimene on troopiline AHV icon_wink.gif Aga kes on naine? Valge on ka inimene !
"Vaese inimese juttu räägid. Kui tundub kallis, siis on see kellelegi teisele mõeldud"
Kommentaarid: 71 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 64
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
new1
HV kasutaja

liitunud: 02.06.2007




sõnum 22.06.2025 09:45:48 vasta tsitaadiga

Kui igal parkimiskohal tavaline "seanina" stiilis aegalane laadimine, siis miks mitte? Tööpäeva jooksul tilgutaks isegi paari kilovatise võimsusega laadides enamusele piisavalt akusse, et päevane läbisõit ära katta.
Kommentaarid: 8 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 8
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Auron
HV Guru
Auron

liitunud: 19.08.2003



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 22.06.2025 10:32:35 vasta tsitaadiga

etk kirjutas:
Laadimine peaks toimuma siis, kui auto seisab. Ja mingil määral sinna poole ka liigutakse nende nõuetega, et igas parklas oleks hunnik aeglaseid laadijaid.

Inimesed liiguvad igasugustesse kohtadesse mitte ainult parklast parklasse. Ja kui koguaeg väljas laadida - liiatigi igas lambiparklas kes kõvasti pidanud siis investeerima ja tahab seda ka tagasi saada siis kaob see "odavus" ära.

Bssldr kirjutas:
Võib-olla sul on tankla kodus või tööl olemas nii, et saad auto jätta tankuri ette seisma. Enamikel ei ole. Ehk nad peavad eraldi sõidu tegema selle jaoks. Edasi peavad nad veetma oma aega seal tankuri juures kuni auto on kõhu täis saanud ja siis saavad nad alles oma eluga edasi minna. See kasutuskogemus on autole orjaks olemine. See ei ole igapäeva elu mõttes midagi positiivset vaid tüütu lisakohustus. Olgu ta sinu silmis kiire või mitte, see polegi oluline. Vahet pole kas sa käid seda tegemas kord nädalas või kord kuus. Sellest protsessist vabanemine oleks palju parem lõpptulem. Iga liigutus vähem on võit.


Samamoodi eraldi sõit tuleb teha kiirlaadija juurde mis olgem ausad on vajalik kui on korralik full elektrikas mida koduse 220V pealt täis ei lae. Erinevalt laadijast pole tankuri juurde vaja autot tundideks seisma jätta enne kui "eluga saab edasi minna" vaid see on koht kus lähed läbi hetkeks ehk kulub mõni minut. Samuti pole tankur koht kus erinevalt laadijast pead ennem küüsi närima ja lootma, et ega satu sedasi kus 3 inimest veel tund aega "tangib" ja sina pead ootama. On vägasuur vahe kas tüütu lisakohustus võtab aega 2 minutit või tunni. Linnades on igapool bensukad iga nurgapeal niiet see tankimine pole mingi imetabane lisa ettevõtmine vaid tangitakse möödaminnes kui niikuinii kuhugi sõidetakse. Kui elada kuskil kõige pärapõrgumas kohas saab võtta 20L kankuga kütsi kaasa ja jälle on ise võimalik minutitega kasvõi ilma elektrita metsaonnis lisada mitusada kilti sõiduulatust. Orjaks olemisest rääkides siis palju suurem orjaks olemine on see kui pead piinlikult meeles pidama, et kodus laadima ei unusta panna - vägalihtne juhtuma olukorras kus tuled koju, laadima ei viitsi panna kuna on plaanis pärast veel liikuda aga see jääb ära. Olukorras kus kuhugi sõites pead arvestama, et kas seal ikka laadijaid läheduses on ja arvestama, et kui liigud talvel siis võta pea pool sõiduulatust niigi kasinast maha.

Ideaal ja mmugavus oleks muidugi see, et saad asja ära toimetada kodus aga sellest, et kodus saaks kasvõi siis 8 tunniga laadida korraliku elektrika aku täis oleme ikka sitaks kaugel.
Kommentaarid: 152 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 129
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Janis
HV Guru

liitunud: 30.11.2005




sõnum 22.06.2025 10:40:09 vasta tsitaadiga

Kodus on pigem ikka 400V ja sellise ühendusega laeb vabalt kõik täis.

Järjekordadest rääkides, siis 60k km jooksul on täpselt üks kord olnud olukord, kus keegi ees ja ei saanud laadima. Sõitsin lihtsalt järgmisesse. Suht väljamõeldud probleem.
Öösel käisin laadimas ka, kulus 3 minutit, et piisavalt laetud saaks.
Kommentaarid: 204 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 3 :: 5 :: 170
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Tanel
HV Guru
Tanel

liitunud: 01.10.2001



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 22.06.2025 10:43:24 vasta tsitaadiga

tsitaat:
tsitaat:

Avalike parklate oma lähtub mitte kaablikõride nõude täitmisest vaid just sama direktiivi alternatiiv valikust ehk kiirlaadijate paigaldusest ja sellega seotud amprite juurde leidmisest.

Meenutuseks kommentaar
tsitaat:
Kommentaar artiklist: https://majandus.postimees.ee/8222642/jabur-noue-ahvardab-eesti-poodides-hinnad-veel-kallimaks-ajada
tsitaat:
Riik enne sellise nõude kehtestamist taristut ei peaks välja ehitama? Amprid ei kasva ju puu otsas. Kui nüüd ühe ärihoone peakaitse on 200A ja selle parklasse peab tegema minimaalselt kümme 16 amprilist laadijat, siis 10 korraga laadima pandud autot tahab tarbida 160A mis koos hoone enda tarbimisega võib peakaitsme välja lüüa ja kogu kupatuse tummaks teha. Kui laadijatele eraldada ainult nt. 32A, siis üks auto saaks ehk normaalselt laadida kuid 10 autot korraga laeks igaüks 3,2 ampriga.... ei tasugi laadima panna ju? Ja kui nüüd hoonele ampreid juurde osta, siis see maksab kümneid tuhandeid €-d. Kui Elektrilevi võrk ostetud ampritele vastu ei pea, siis taristu ja seadmete (alajaamad, trafod, elektriliinid jne) vahetus ühes piirkonnas maksab sadu tuhandeid või isegi miljoneid - sama probleem käis veel see nädal uudistest läbi seoses päikeseparkidega. Kui nüüd liita siia juurde ka pisiasi, et Eesti Vabariigil napib juhitavaid võimsusi elektri tootmiseks, siis liiga suur hulk laadivaid elektriautosid muutub kunagi riiklikuks probleemiks, mille ohjeldamiseks tuleb ühel hetkel elektriautode laadimisele hoopis piiranguid seadma hakata?


Lisaks:
tsitaat:
Seejuures on suur oht, et kaabeldamisele kuluv raha läheb raisku. Direktiiv näeb nimelt ette minimaalse laadimisvõimekuse, kuid tänapäeval kerkivad juba igale poole kiirlaadijad, mistõttu aeglaste laadijate rajamine on mõttetu. Samuti ei oska keegi praegu öelda, kas paigaldatavate kaablite parameetrid tulevikus laadijatele sobivad.

Meenutuseks. Siinsete EV fännide arvates peavad kõik maksumaksjad selle miljarditesse ulatuva "lõbu" kinni maksma. Ja mille nimel?
Kõik ei hakka kunagi EV-sid omama ja EV fännid ignoreerivad tõika, et kui ICE omanike makstav aktsiis ja maksud (ca 500+ miljonit aastas) ära kaovad (noh, ICE autod või kütus maksustatakse surnuks), peavad selle praegused ja tulevased EV omanikud kinni maksma. Majanduse kokkutõmbumisest ei hakka rääkimagi.

_________________
Hinnavaatlus.ee - leia parim hind!
HV valuutakalkulaator
Kommentaarid: 465 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 12 :: 7 :: 358
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum mine selle kasutaja kodulehele
Markos
HV veteran

liitunud: 10.04.2002




sõnum 22.06.2025 10:58:48 vasta tsitaadiga

tsitaat:
Markose Toyota säärast tulemust ilmselgelt ei saa, sest nagu ta ise siin jagas omi kogemusi, siis ebaökonoomne elektriauto neelab üle 25kWh juba 90-110km kiirusel liikudes ära 100km kohta.


Noh, kohe varnast võtta tulemused, tallinn-tartu tripp, seal sees siis 110-120-100-90 alad, auto näitab keskmiseks kuluks 22kwh, lasin laaduris eile silmini täis ja arvutasin laadija näidu järgi, see arvas, et 19.9kwh kulus hoopis. Eks tagasiteel vaatab konkreetseid lõike, aga suvistes oludes on 90kmh alla 20kwh kenasti. Erinevalt säästu skoodast on see toyota üks täiesti asjalik ev vehiikel peaks mainima.

tsitaat:
et kodus saaks kasvõi siis 8 tunniga laadida korraliku elektrika aku täis oleme ikka sitaks kaugel.


Laeb ikka, kui sul on 3F 11kw laadija, nagu nalja laeb. Isegi minu 7.5kw peale downforsitu teeb selle töö ära, sest nulli ju ei sõida eriti ja kui sõidaks siis lihtne matt annab tulemuseks 9h.
Kommentaarid: 14 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 2 :: 12
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
jeesus188
kodustatud
jeesus188

liitunud: 14.04.2003



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 22.06.2025 11:00:49 vasta tsitaadiga

Mul selline 2k km leedu trip tulekul..ev-ga peaks planeerima vist oma sõite laadijate järgi, mitte selle järgi kuhu minna soovin.
Lisaks lastega minnes suvakohas juhtme otsas rippumine ja aja surnuks löömine pole vist kõige mõnusam tegevus

_________________
This message was sent from space using stargate
Inimene on troopiline AHV icon_wink.gif Aga kes on naine? Valge on ka inimene !
"Vaese inimese juttu räägid. Kui tundub kallis, siis on see kellelegi teisele mõeldud"
Kommentaarid: 71 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 64
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Janis
HV Guru

liitunud: 30.11.2005




sõnum 22.06.2025 11:02:42 vasta tsitaadiga

Suvetempidega on laadimine nii kiire, et tegelikult suva. Eriti veel kui lihtsalt tripile minna, mitte töö asjus aja peale vms.
Kommentaarid: 204 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 3 :: 5 :: 170
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Magic
HV Guru
Magic

liitunud: 28.12.2001




sõnum 22.06.2025 11:27:03 vasta tsitaadiga

jeesus188 kirjutas:
Lisaks lastega minnes suvakohas juhtme otsas rippumine ja aja surnuks löömine pole vist kõige mõnusam tegevus

icon_lol.gif thumbs_up.gif
Laadimisvõimekust pole või eeldab olulist ringi ja loomulikult passimist "nii igav on..."

Mul enda viimased töösõidud veel hullem... mingi normaalse tööaja sisse mahtumine siis täielik ulme. Ehk siis tuleks teha 3 päeva tööl ja 2 vaba...
Linnas muidugi savi. võiks vabalt ka see honda pisike punn olla
Ekhk see range erinevus on ikka veel liialt räige. Mul pärast tankimist 1300km ees...
Kommentaarid: 234 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 200
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
jeesus188
kodustatud
jeesus188

liitunud: 14.04.2003



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 22.06.2025 11:47:25 vasta tsitaadiga

Ma skodaga lasen 1350km paagiga
_________________
This message was sent from space using stargate
Inimene on troopiline AHV icon_wink.gif Aga kes on naine? Valge on ka inimene !
"Vaese inimese juttu räägid. Kui tundub kallis, siis on see kellelegi teisele mõeldud"
Kommentaarid: 71 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 64
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Magic
HV Guru
Magic

liitunud: 28.12.2001




sõnum 22.06.2025 11:51:15 vasta tsitaadiga

Reeglina sinna 1100-1500 vahele saab jah.
Ehk jube tüütu oleks elektrikas, seda enam et see pole täna kuskilt otsast mahe... miks peaks ma soovima, et riik ehitab rohkem gaasijaamu mis tänases sihis tiblagaas.
Kommentaarid: 234 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 200
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
new1
HV kasutaja

liitunud: 02.06.2007




sõnum 22.06.2025 11:58:41 vasta tsitaadiga

Ehh , see gaasiõigustus küll naljanumber, see läbisõiduteema ehk tõesti mingil igapäevaselt ümber eesti tiirutavale kullerile oleks tüütu, hetkel ostab meeletus summas kümnetes kordades rohkem tiblale tulutoovat diislit/bensiini ja siis toob ettekäändeks, et elektrit hakatakse talvisel ajal puudujääkide katteks gaasist tootma icon_biggrin.gif. Igal juhul toidad tiblade rahakotti oma diislit põletades kordades enam, kui seda gaasijaamade tekkimine siiakanti teeks elektrimasina laadimisel.

viimati muutis new1 22.06.2025 12:08:52, muudetud 1 kord
Kommentaarid: 8 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 8
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Auron
HV Guru
Auron

liitunud: 19.08.2003



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 22.06.2025 12:07:08 vasta tsitaadiga

Janis kirjutas:
Kodus on pigem ikka 400V ja sellise ühendusega laeb vabalt kõik täis.

Täna pole enam paljudel 3 faasilist kodus kuna see aeg kui elektripliit ja praeahi sellepealt käis on ammu möödas - eriti pole ka neid kellel nõukaajast kreissaed ja asjad mis tööstusvoolu tahtsid. Näiteks endal on 3 faasiline olemas aga naabritel pole.

Janis kirjutas:
Järjekordadest rääkides, siis 60k km jooksul on täpselt üks kord olnud olukord, kus keegi ees ja ei saanud laadima.

Täna on transpordiameti statistika kohaselt elektriautode osakaal 1% - no shit, et veel pole probleemi. Aga ärme liiga ulmeks lähegi kus kõik sõidavad EV'ga vaid eeldame, et EV'de osakaal on 30-40%% - ma ei usu, et kõikjale kus täna 5 laadijat siis on 50 laadijat. Ehk suure EV'de osakaalu puhul näiteks parklates me ei räägi enam, et "on mitmeid laadimisvõimekusega kohti" vaid sisuliselt peavad parklas pooled kohad olema sellised.

Janis kirjutas:
Sõitsin lihtsalt järgmisesse. Suht väljamõeldud probleem. Öösel käisin laadimas ka, kulus 3 minutit, et piisavalt laetud saaks.

Kuidas järgmisse sõitmine ja öösel laadimas käimine on korrelatsioonis sellega, et "oma elu edasi elada" nagu meil siin üks teine härra rääkis? Aga kui oled hajaasulas ja pole ühtegi teist enamvähem lähemat kohta nurgataga kuhu sõita või pole kiirlaadijat?
Kommentaarid: 152 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 129
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Janis
HV Guru

liitunud: 30.11.2005




sõnum 22.06.2025 12:10:59 vasta tsitaadiga

A mis siis saab kui seal hajaasulas tanklat pole ja oma bensukaga seal otsakorral oled?


Mismõttes pole paljudel 3F? Korteritest räägid?
Kommentaarid: 204 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 3 :: 5 :: 170
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Auron
HV Guru
Auron

liitunud: 19.08.2003



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 22.06.2025 12:26:00 vasta tsitaadiga

Janis kirjutas:
A mis siis saab kui seal hajaasulas tanklat pole ja oma bensukaga seal otsakorral oled?



Esiteks siis on oma lollus kui oma ICE'ga sellisesse kohta sõites ennem ei tankind täis, et saaks ca 1000 kiltsa muretult kulgeda.
Teiseks - tankla on siuliselt igas kolkakohas olemas - laadijat - liiatigi kiirlaadijat pole.
Kolmandaks võtame olukorra kus oled kuskil Vastseliinas ja olekas on imekombel ka laadija olemas - aga üks istub seal otsas ja teine EV fänn ka ootab oma korda. Oled fucked.
Kommentaarid: 152 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 129
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
renx09
HV Guru
renx09

liitunud: 28.09.2004



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 22.06.2025 12:27:53 vasta tsitaadiga

Auron kirjutas:
Täna pole enam paljudel 3 faasilist kodus kuna see aeg kui elektripliit ja praeahi sellepealt käis on ammu möödas


tõsi ka? kangemad asjad nagu saunakeris ja õhk-vesi küte on ka kolme peal näiteks. kui eramajas kolme pole, siis on nutune, aga PALJUDEL see kindlasti nii ei ole icon_rolleyes.gif

_________________
!!
Kommentaarid: 310 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 1 :: 1 :: 249
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
sakinaga
HV Guru

liitunud: 30.08.2006




sõnum 22.06.2025 12:29:06 vasta tsitaadiga

Tanel kirjutas:
Meenutuseks. Siinsete EV fännide arvates peavad kõik maksumaksjad selle miljarditesse ulatuva "lõbu" kinni maksma. Ja mille nimel?
Kõik ei hakka kunagi EV-sid omama ja EV fännid ignoreerivad tõika, et kui ICE omanike makstav aktsiis ja maksud (ca 500+ miljonit aastas) ära kaovad (noh, ICE autod või kütus maksustatakse surnuks), peavad selle praegused ja tulevased EV omanikud kinni maksma. Majanduse kokkutõmbumisest ei hakka rääkimagi.
Kas need "EV fännid" on praegu meiega samas ruumis? icon_lol.gif

Spoiler Spoiler Spoiler


viimati muutis sakinaga 22.06.2025 12:31:37, muudetud 2 korda
Kommentaarid: 159 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 1 :: 151
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Janis
HV Guru

liitunud: 30.11.2005




sõnum 22.06.2025 12:29:52 vasta tsitaadiga

Auron kirjutas:
Janis kirjutas:
A mis siis saab kui seal hajaasulas tanklat pole ja oma bensukaga seal otsakorral oled?



Esiteks siis on oma lollus kui oma ICE'ga sellisesse kohta sõites ennem ei tankind täis, et saaks ca 1000 kiltsa muretult kulgeda.
Teiseks - tankla on siuliselt igas kolkakohas olemas - laadijat - liiatigi kiirlaadijat pole.
Kolmandaks võtame olukorra kus oled kuskil Vastseliinas ja olekas on imekombel ka laadija olemas - aga üks istub seal otsas ja teine EV fänn ka ootab oma korda. Oled fucked.


Sa tanklasse sõidad alati viimaste aurude peal? Eriti veel sellisesse kanti, kus tead, et kilomeetrite raadiuses pole ühtegi tanklat.
Kommentaarid: 204 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 3 :: 5 :: 170
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
napoleon
Unknown virus
napoleon

liitunud: 08.12.2008



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 22.06.2025 13:24:12 vasta tsitaadiga

Auron kirjutas:

Janis kirjutas:
Järjekordadest rääkides, siis 60k km jooksul on täpselt üks kord olnud olukord, kus keegi ees ja ei saanud laadima.

Täna on transpordiameti statistika kohaselt elektriautode osakaal 1% - no shit, et veel pole probleemi. Aga ärme liiga ulmeks lähegi kus kõik sõidavad EV'ga vaid eeldame, et EV'de osakaal on 30-40%% - ma ei usu, et kõikjale kus täna 5 laadijat siis on 50 laadijat. Ehk suure EV'de osakaalu puhul näiteks parklates me ei räägi enam, et "on mitmeid laadimisvõimekusega kohti" vaid sisuliselt peavad parklas pooled kohad olema sellised.


See 30-40% osakaal ei teki üleöö. Eks kaubakeskused ja muud asutused hakkavad oma algatusel ka neid laadimiskohti ehitama kui EV osakaal suurenema hakkab.
Kaubakeskus ei pea ju parklat ka ehitama, ainult et kliendid ei taha tulla kui parklat pole. Laadimiskohtadega võib samamoodi minna, et mingil hetkel pead need ehitama kui tahad et kliendid külastaks.
Kommentaarid: 77 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 60
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
von Wu
HV Guru
von Wu

liitunud: 12.10.2007




sõnum 22.06.2025 13:55:44 vasta tsitaadiga

Auron kirjutas:
Täna pole enam paljudel 3 faasilist kodus kuna see aeg kui elektripliit ja praeahi sellepealt käis on ammu möödas.


Kõik normaalsed elektripliit-praeahjud (lauapealsed junnid ei lähe arvesse) töötavad kas 3 faasi pealt või suurema vooluga 1 faasi pealt (suurem kaitse, jämedam kaabel).
Võimalik ka kilbist 3 eraldi 1F kaablit vedada, üks kahele plaadile, teine teisele kahele plaadile, kolmas praeahjule. No kes seda viitsib teha.
3F 25A on eramajades palju levinum kui 1F 40A. Kolm faasi juba sellepärast, et saaks erinevad seadmed eri faasidele jagada.

_________________
Müüa OnePlus 13 telefon
Müüa igasugu asju
Kommentaarid: 888 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 1 :: 0 :: 668
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
sakinaga
HV Guru

liitunud: 30.08.2006




sõnum 22.06.2025 14:13:26 vasta tsitaadiga

Isegi Norras on alles 30% autodest elektriautod, meil siin 1% juures ei ole isegi mõtet mõelda, et kus 40% autodest laetud saavad. Küll need laadimiskohad tekivad, kui on nõudlust.
_________________
Tsensuur HinnaVaatluse foorumis
Kommentaarid: 159 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 1 :: 151
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Tanel
HV Guru
Tanel

liitunud: 01.10.2001



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 22.06.2025 14:44:55 vasta tsitaadiga

Õunad-apelsinid võrdlus.
Norras pooltasuta juhitav hüdroenergia, mida Eestil kunagi olema ei saa.
Rääkimata sellest, et fossiilsete kütuste müük on aidanud Norral saada maailma üks rikkaimatest riikidest.

Eestil on oma põlevkivi olemas, peaks seda kasutama, kuniks tuumajaam valmis.

_________________
Hinnavaatlus.ee - leia parim hind!
HV valuutakalkulaator
Kommentaarid: 465 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 12 :: 7 :: 358
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum mine selle kasutaja kodulehele
sakinaga
HV Guru

liitunud: 30.08.2006




sõnum 22.06.2025 14:46:12 vasta tsitaadiga

Tanel kirjutas:
Õunad-apelsinid võrdlus.
Norras pooltasuta juhitav hüdroenergia, mida Eestil kunagi olema ei saa.
Rääkimata sellest, et fossiilsete kütuste müük on aidanud Norral saada maailma üks rikkaimatest riikidest.

Eestil on oma põlevkivi olemas, peaks seda kasutama, kuniks tuumajaam valmis.
Õunad-apelsinid ja siis tuleb keegi postituste sisu lugemata ja hakkab banaanidest rääkima icon_lol.gif
Kommentaarid: 159 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 1 :: 151
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Tanel
HV Guru
Tanel

liitunud: 01.10.2001



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 22.06.2025 14:50:19 vasta tsitaadiga

Laadimiskohad ei teki tasuta.
_________________
Hinnavaatlus.ee - leia parim hind!
HV valuutakalkulaator
Kommentaarid: 465 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 12 :: 7 :: 358
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum mine selle kasutaja kodulehele
näita postitusi alates eelmisest:   
uus teema   vasta Hinnavaatlus »  Vaba Mikrofon »  Elektri- ja vesinikautode (ja muude alternatiivide) teema mine lehele eelmine  1, 2, 3 ... , 513, 514, 515  järgmine
[vaata eelmist teemat] [vaata järgmist teemat]
 lisa lemmikuks
näita foorumit:  
 ignoreeri teemat 
sa ei või postitada uusi teemasid siia foorumisse
sa ei või vastata selle foorumi teemadele
sa ei või muuta oma postitusi selles foorumis
sa ei või kustutada oma postitusi selles foorumis
sa ei või vastata küsitlustele selles foorumis
sa ei saa lisada manuseid selles foorumis
sa võid manuseid alla laadida selles foorumis



Hinnavaatlus ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.