Hinnavaatlus
:: Foorum
:: Uudised
:: Ärifoorumid
:: HV F1 ennustusvõistlus
:: Pangalink
:: Telekavad
:: HV toote otsing
|
|
autor |
|
new1
HV kasutaja
liitunud: 02.06.2007
|
11.06.2025 19:39:49
|
|
|
Markos kirjutas: |
tsitaat: |
Plastikute tootmine ei sõltu kütusetootmisest, vaid pigem konkureerib sama tooraine pärast või kasutab teatud kõrvalvooge. |
Tainas. |
GPT selles suunas vastas, tainas siis tainas. Eks proovi siis ise, ehk sulle vastab "vähem tainalt" .
viimati muutis new1 11.06.2025 19:41:03, muudetud 1 kord |
|
Kommentaarid: 8 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
8 |
|
tagasi üles |
|
 |
etk
HV kasutaja

liitunud: 10.10.2006
|
11.06.2025 19:40:58
|
|
|
londiste kirjutas: |
Tanel, ei viitsi praegu otsida kuidas eesti tootmisnumbrtid välja näevad. lisaks tekib vist ka see aga, et me impordime päris palju ja selle allikat on veel raskem arvestada.
Markos, tsitaadis märgib ta päris konkreetselt olulise faktorina, et jaapani elekter tuleb soojuselektrijaamadest. päris intervjuud praegu ei leia aga muud meediakanalid tsiteerivad sisuliselt sama. |
Üsna mugav on võtta lahti https://app.electricitymaps.com/zone/EE/all/yearly ja https://app.electricitymaps.com/zone/JP-TH/all/yearly (Jaapanil mitu tsooni seega peab erinevaid vaatama või neid, kus Toyota tehased) ning sealt näeb, et Eesti 2024 elektri heide oli ~291g/kWh ning Jaapanis ~478g/kWh
Samuti näeb sealt, et 2024 aastal ~69% Jaapani elektrist tuli fossiilsetest allikatest. Samas kui ~22% Eesti elektrist oli fossiilset päritolu.
Markos kirjutas: |
Kogu ahelat vaadates siis tuum ja hüdro ongi päriselt rohelised, ülejäänud on selline so so. Artikkel viitab üldsegi autode toomisprotsessile. Selge on see, et EV entusiastid vihkavad Toyotat nende avalduste eest ja teevad ka Toyota EV'si maha, "worst EV" go fck yourself, puhas FUD. |
Tuule ja päikese (koos või ilma salvestuseta) rohelisust on küllaga läbiarvutatud ja nende rohelisuses kahtlema ei pea, eriti võrreldes fossiilsetega.
Toyota on autotootjana kindlasti pädev ja keegi ei ütle, et nende elektriautod ei ole head autod. Küll aga ei saa kuidagi öelda, et nende elektriautode spetsiifiline tehnoloogia oleks tasemel. See on parem kui 2012 aastal välja tulnud Leaf aga 2022 aasta kohta alla keskmise. Selle pärast ka palju kriitikat saanud elektriautode huviliste seas. Nõrkadeks kohtadeks on nii energiakulu, aku mahtuvus kui ka kiirlaadimisvõimekus (mainides vaid mõndasid).
Selliste objektiivselt mõõdetavate faktide eitamine viitab vaid liigsele bränsilojaalsusele ja fanaatikulikule/fänboilikule pimedusele.
-Koppel- kirjutas: |
Chat GPT näiteks pakkus |
Palun ometi lõpetage luuletuste generaatori kasutamine faktiallikana.
Otsingumootorit on natuke raskem kasutada jah aga leiab vähemalt sisulisemat infot.
Näiteks siit (https://publications.jrc.ec.europa.eu/repository/bitstream/JRC85326/wtt_report_v4a_april2014_pubsy.pdf) näeb, et iga toodetud energiaühiku kohta läheb diislil lisaks 21% ja bensiinil 18% jagu energiat tarvis. Diisli ja bensiini energiasisaldust arvestades seega ümaralt 2kWh kulutatakse iga liitri kütuse tootmiseks (well-to-tank).
Markos kirjutas: |
Täishübriidil on efektiivsusnäitaja ~50%. |
Sorry aga see ei ole päris õige. Vastasel juhul tarbiks su elektri toyotaga võrdne hübriid mudel ju ~2L/100km keskmisena aga reaalsuses nii vähesega ju hakkama ei saa.
Bensiini liiter on ~9.3kWh, Lexus NX hübriidi (tootja) väidetav kütusekulu on 5.7L/100km ehk ~53kWh/100km. Lexus RZ (tootja) väidetav elektrikulu 15kWh/100km. Ehk vahe on ~3.5x. Kui elektrikas on ~90% efektiivne akust alates mõõdetuna, siis Toyota enda väidete põhjal on nende hübriid ~25% efektiivsusega paaki pandud bensiini energia kasutamises. Üsna kauge sinu viidatud 50%-st.
Isegi kui kasutada tootja väidetud kütusekulu ülemisi väärtuseid (5.9L ja 18.3kWh) saame tulemuseks vaid ~30% effektiivsuse.
Markos kirjutas: |
Seetõttu on ilmselt vaja ka plaste hakata tootma millestki muust, kui naftast ja neile üleminek peab siis toimuma samas tempos kütustest loobumisega, muidu ei vea välja. |
Ei püüa nokkida su kallal Markos aga sinu kommentaare kerge teemaga haakumiseks tsiteerida.
Plastmasse toodetakse juba ka biomateeriast ilma, et peaks naftat vms fossiilset allikat kasutama. Mahud on väikesed veel ja seetõttu ka hinnad kõrgem kuid seda peamiselt sellepärast, et fossiilse plasti hind on doteeritult niivõrd väike. Aga küll jõuab ka see turuseis muutuda.
|
|
Kommentaarid: 44 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
42 |
|
tagasi üles |
|
 |
-Koppel-
Kreisi kasutaja

liitunud: 01.04.2009
|
11.06.2025 19:46:11
|
|
|
etk kirjutas: |
Palun ometi lõpetage luuletuste generaatori kasutamine faktiallikana... iga toodetud energiaühiku kohta läheb diislil lisaks 21% ja bensiinil 18% jagu energiat tarvis. Diisli ja bensiini energiasisaldust arvestades seega ümaralt 2kWh kulutatakse iga liitri kütuse tootmiseks (well-to-tank). |
Väga hästi korreleerub ju ChatGPT vastusega mis mul eelmisel lehel oli:
65% to 85% of the energy in crude oil makes it to the end user (e.g., in your fuel tank).
new1 millegipärast ei taha leppida sellega, et ainult 18% kaduma läheb.
|
|
Kommentaarid: 10 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
10 |
|
tagasi üles |
|
 |
von Wu
HV Guru

liitunud: 12.10.2007

|
11.06.2025 19:47:49
|
|
|
Mida rohkem biomassi plasti tootmiseks kasutatakse, seda vähem jääb maad toidu kasvatamiseks. Ei lähe siin midagi odavamaks.
_________________ Müüa OnePlus 13 telefon
Müüa igasugu asju |
|
Kommentaarid: 888 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
1 :: |
0 :: |
668 |
|
tagasi üles |
|
 |
new1
HV kasutaja
liitunud: 02.06.2007
|
11.06.2025 19:54:34
|
|
|
-Koppel- kirjutas: |
etk kirjutas: |
Palun ometi lõpetage luuletuste generaatori kasutamine faktiallikana... iga toodetud energiaühiku kohta läheb diislil lisaks 21% ja bensiinil 18% jagu energiat tarvis. Diisli ja bensiini energiasisaldust arvestades seega ümaralt 2kWh kulutatakse iga liitri kütuse tootmiseks (well-to-tank). |
Väga hästi korreleerub ju ChatGPT vastusega mis mul eelmisel lehel oli:
65% to 85% of the energy in crude oil makes it to the end user (e.g., in your fuel tank).
new1 millegipärast ei taha leppida sellega, et ainult 18% kaduma läheb. |
Ma olen varasemalt siinseal ringi lapanud ja ka GPT kinnitas seda minu varemkuuldud suurusjärku, seega milline see nüüd lõplik tõde on, seda nagunii siin teada ei saa. GPT andis kogukuluks soodsaimail tingimustel 3kWh ja kõige suurematel numbritel 6kWh, seega ca 10kWh energiat sisaldava kütuse puhul teeks see 30%-60%, kui "ainult(21% siis äkki hoopis välja tuua?)" see eespool väljatoodud number on, eks igaüks saab ise seda järeldada.
|
|
Kommentaarid: 8 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
8 |
|
tagasi üles |
|
 |
Janis
HV Guru
liitunud: 30.11.2005
|
11.06.2025 20:01:50
|
|
|
new1 kirjutas: |
-Koppel- kirjutas: |
etk kirjutas: |
Palun ometi lõpetage luuletuste generaatori kasutamine faktiallikana... iga toodetud energiaühiku kohta läheb diislil lisaks 21% ja bensiinil 18% jagu energiat tarvis. Diisli ja bensiini energiasisaldust arvestades seega ümaralt 2kWh kulutatakse iga liitri kütuse tootmiseks (well-to-tank). |
Väga hästi korreleerub ju ChatGPT vastusega mis mul eelmisel lehel oli:
65% to 85% of the energy in crude oil makes it to the end user (e.g., in your fuel tank).
new1 millegipärast ei taha leppida sellega, et ainult 18% kaduma läheb. |
Ma olen varasemalt siinseal ringi lapanud ja ka GPT kinnitas seda minu varemkuuldud suurusjärku, seega milline see nüüd lõplik tõde on, seda nagunii siin teada ei saa. GPT andis kogukuluks soodsaimail tingimustel 3kWh ja kõige suurematel numbritel 6kWh, seega ca 10kWh energiat sisaldava kütuse puhul teeks see 30%-60%, kui "ainult(21% siis äkki hoopis välja tuua?)" see eespool väljatoodud number on, eks igaüks saab ise seda järeldada. |
Jah, fossiilkütuste pumpamine, töötlemine ja transport tarbivad väga palju elektrit ja muud energiat. See on tihti unustatud aspekt. Näiteks USA-s on hinnanguliselt 6 kWh elektrit kulub umbes 1 galloni (3,8 liitrit) bensiini rafineerimiseks, mis teeb ligikaudu 1,5 kWh liitri kohta (allikad varieeruvad, täpne number sõltub protsessidest). Lisaks tuleb arvestada nafta pumpamist, transporti, jaamade elektritarbimist jne. |
|
|
Kommentaarid: 204 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
3 :: |
5 :: |
170 |
|
tagasi üles |
|
 |
new1
HV kasutaja
liitunud: 02.06.2007
|
11.06.2025 20:06:39
|
|
|
Janis kirjutas: |
new1 kirjutas: |
-Koppel- kirjutas: |
etk kirjutas: |
Palun ometi lõpetage luuletuste generaatori kasutamine faktiallikana... iga toodetud energiaühiku kohta läheb diislil lisaks 21% ja bensiinil 18% jagu energiat tarvis. Diisli ja bensiini energiasisaldust arvestades seega ümaralt 2kWh kulutatakse iga liitri kütuse tootmiseks (well-to-tank). |
Väga hästi korreleerub ju ChatGPT vastusega mis mul eelmisel lehel oli:
65% to 85% of the energy in crude oil makes it to the end user (e.g., in your fuel tank).
new1 millegipärast ei taha leppida sellega, et ainult 18% kaduma läheb. |
Ma olen varasemalt siinseal ringi lapanud ja ka GPT kinnitas seda minu varemkuuldud suurusjärku, seega milline see nüüd lõplik tõde on, seda nagunii siin teada ei saa. GPT andis kogukuluks soodsaimail tingimustel 3kWh ja kõige suurematel numbritel 6kWh, seega ca 10kWh energiat sisaldava kütuse puhul teeks see 30%-60%, kui "ainult(21% siis äkki hoopis välja tuua?)" see eespool väljatoodud number on, eks igaüks saab ise seda järeldada. |
Jah, fossiilkütuste pumpamine, töötlemine ja transport tarbivad väga palju elektrit ja muud energiat. See on tihti unustatud aspekt. Näiteks USA-s on hinnanguliselt 6 kWh elektrit kulub umbes 1 galloni (3,8 liitrit) bensiini rafineerimiseks, mis teeb ligikaudu 1,5 kWh liitri kohta (allikad varieeruvad, täpne number sõltub protsessidest). Lisaks tuleb arvestada nafta pumpamist, transporti, jaamade elektritarbimist jne. |
|
1,5kWh liitri kohta teeks ka suvisel ajal sõiduautoga peaaegu et sama kulu, mis fossiili põletades, ehk siis linnas sõites mõni fossiilikas imeb 10 sajale ja mõnigi elektriline liikur saab 15kWh 100-le hakkama ja klapiks ka sinu GPT poolt saadud vastusega need numbrid põhimõtteliselt.
|
|
Kommentaarid: 8 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
8 |
|
tagasi üles |
|
 |
Janis
HV Guru
liitunud: 30.11.2005
|
11.06.2025 20:08:35
|
|
|
Ei pea nii võrdlema, et ice poolelt võtad mingi halva näite ja ev poolelt mõne väga hea näite
|
|
Kommentaarid: 204 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
3 :: |
5 :: |
170 |
|
tagasi üles |
|
 |
new1
HV kasutaja
liitunud: 02.06.2007
|
11.06.2025 20:10:51
|
|
|
Janis kirjutas: |
Ei pea nii võrdlema, et ice poolelt võtad mingi halva näite ja ev poolelt mõne väga hea näite |
Igatepidi, kui isegi hea ja halb kõrvutada, on see ikkagi suht sõge olukord, et sellise võrdlusmärgi peaaegu et sedasi üldse vahele tõmmata saab.
|
|
Kommentaarid: 8 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
8 |
|
tagasi üles |
|
 |
etk
HV kasutaja

liitunud: 10.10.2006
|
11.06.2025 20:11:41
|
|
|
new1 kirjutas: |
seega milline see nüüd lõplik tõde on, seda nagunii siin teada ei saa. |
Selle jaoks tasubki ChatGPT asemel teadustöid jms analüüse allikateks võtta, et vähekenegi tõele lähemale saada.
Sinu väidetud 6kWh on julgelt üle pakutud, vaata suvalist Well-to-wheel või well-to-tank uuringuid ja sealt näed seda.
|
|
Kommentaarid: 44 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
42 |
|
tagasi üles |
|
 |
new1
HV kasutaja
liitunud: 02.06.2007
|
11.06.2025 20:14:20
|
|
|
GPT väidetud 3-6kWh(kogu energiakulu siis, mitte elektrienergia), mis ei välista, et ülemine tipp kusagil seal lähedal ei võiks ka olla.
|
|
Kommentaarid: 8 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
8 |
|
tagasi üles |
|
 |
-Koppel-
Kreisi kasutaja

liitunud: 01.04.2009
|
11.06.2025 20:14:32
|
|
|
Sa ajad gallonid ja liitrid segamini.
Kui etk viidatud uuring bensiini kohta ütles, et 18% läheb kaduma well-to-wheel vahemikus, siis miks sa jaurad edasi midagi suurusjärgust 60%
viimati muutis -Koppel- 11.06.2025 20:15:41, muudetud 1 kord |
|
Kommentaarid: 10 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
10 |
|
tagasi üles |
|
 |
Markos
HV veteran
liitunud: 10.04.2002
|
11.06.2025 20:14:51
|
|
|
tsitaat: |
Toyota on autotootjana kindlasti pädev ja keegi ei ütle, et nende elektriautod ei ole head autod. Küll aga ei saa kuidagi öelda, et nende elektriautode spetsiifiline tehnoloogia oleks tasemel. See on parem kui 2012 aastal välja tulnud Leaf aga 2022 aasta kohta alla keskmise. Selle pärast ka palju kriitikat saanud elektriautode huviliste seas. Nõrkadeks kohtadeks on nii energiakulu, aku mahtuvus kui ka kiirlaadimisvõimekus (mainides vaid mõndasid).
Selliste objektiivselt mõõdetavate faktide eitamine viitab vaid liigsele bränsilojaalsusele ja fanaatikulikule/fänboilikule pimedusele. |
Enegiakulu ? Võta ükskõik milline sama klassi masin, millel on ligikaudu samasugused mõõtmed, mass ja aerodünaamilised omadused, näed, et vahet ei ole ! Ei saa võrrelda õunu apelsinidega, kõike ei ole lihtsalt üks EV. Aku mahtuvus on teadlik, mis sa arvad, et nad ei oska vajadusel mooduleid lisada ja mahtu kasvatada ? Samamoodi on ka kiirlaadimise võimekusega, see on teadlik, teised jooksevad seda kiirlaadimise rallit, 800V ja jutud, see on kõik puhas marketing ja klient visatakse pärast üle parda, garantii läbi, pooh*i, masin on müüdud, papp käes. Mis sa arvad, et mulle 150kwh laadimisest ei piisa või ? Piisab, isegi 100kw on enam, kui küll, ise nähtud kiirus oma masinal. Ehk siinkohal ka ev spetsiifika lõppeb, ülejäänu on täpselt selline, mida keegi on pidanud vajalikuks lisada olenemata jõuallikast.
|
|
Kommentaarid: 14 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
2 :: |
12 |
|
tagasi üles |
|
 |
new1
HV kasutaja
liitunud: 02.06.2007
|
11.06.2025 20:16:20
|
|
|
-Koppel- kirjutas: |
Sa ajad gallonid ja liitrid segamini. |
GPT selgelt rääkis liitritest seal, loe uuesti üle.
Kui etk viidatud uuring bensiini kohta ütles, et 18% läheb kaduma well-to-wheel vahemikus, siis miks sa jaurad edasi midagi suurusjärgust 60%[/quote] Tema number on nii kivist seal, et kas mingi kindla piirkonna kohta või mingi uuritud ala statistiline keskmine, gpt lajatas justkui laias skaalas piirid miinimumist maksimumini. Kusagil araabia sheikide juures, kus kirvega maasse lüües tuleb superhea kvaliteediga kraami maa seest välja võib see number veelgi väiksem olla.
viimati muutis new1 11.06.2025 20:21:05, muudetud 1 kord |
|
Kommentaarid: 8 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
8 |
|
tagasi üles |
|
 |
Janis
HV Guru
liitunud: 30.11.2005
|
11.06.2025 20:17:22
|
|
|
new1 kirjutas: |
-Koppel- kirjutas: |
Sa ajad gallonid ja liitrid segamini. |
GPT selgelt rääkis liitritest seal, loe uuesti üle. |
Aga kas seda lugesid mis ma sealt kopeerisin? Miks Sinu chatgptd peab rohkem uskuma?
|
|
Kommentaarid: 204 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
3 :: |
5 :: |
170 |
|
tagasi üles |
|
 |
new1
HV kasutaja
liitunud: 02.06.2007
|
11.06.2025 20:22:11
|
|
|
Janis kirjutas: |
new1 kirjutas: |
-Koppel- kirjutas: |
Sa ajad gallonid ja liitrid segamini. |
GPT selgelt rääkis liitritest seal, loe uuesti üle. |
Aga kas seda lugesid mis ma sealt kopeerisin? Miks Sinu chatgptd peab rohkem uskuma? |
Ei peagi, usu mida tahad
|
|
Kommentaarid: 8 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
8 |
|
tagasi üles |
|
 |
-Koppel-
Kreisi kasutaja

liitunud: 01.04.2009
|
11.06.2025 20:24:36
|
|
|
Õige termin mida me siin arutasime oli Well-To-Tank.
etk jagas uurimust, kus see number oli 18%
ChatGPT pakub: So, WTT energy loss for gasoline ≈ 17–21%
new1 pakub endiselt, et see võiks olla hoopis 60%.
|
|
Kommentaarid: 10 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
10 |
|
tagasi üles |
|
 |
Tanel
HV Guru

liitunud: 01.10.2001
|
|
Kommentaarid: 465 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
12 :: |
7 :: |
358 |
|
tagasi üles |
|
 |
etk
HV kasutaja

liitunud: 10.10.2006
|
11.06.2025 20:27:31
|
|
|
-Koppel- kirjutas: |
Kui etk viidatud uuring bensiini kohta ütles, et 18% läheb kaduma well-to-wheel vahemikus |
well-to-tank siiski.
Markos kirjutas: |
Mis sa arvad, et mulle 150kwh laadimisest ei piisa või ? Piisab, isegi 100kw on enam, kui küll |
Jah, mulle piisab ka 50-st aga see ei ole ju küsimuse all mis mulle või sulle piisab. Teemaks oli tehnoloogiline võimekus võrreldes konkurentidega ja seal jääb selgelt Toyota pakutu alla keskmise.
Veelkord, keegi ei heida sulle su valikut ette ega ründa sinu isiklikku autot. Igaüks valib endale sobiva masina ja selle üle pole mõtet vaielda, kas valisid hästi. Juhin vaid tähelepanu, et elektriautode tehnoloogia aspektides jääb Toyota pakutu keskpäraseks või alla selle.
|
|
Kommentaarid: 44 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
42 |
|
tagasi üles |
|
 |
new1
HV kasutaja
liitunud: 02.06.2007
|
11.06.2025 20:40:19
|
|
|
-Koppel- kirjutas: |
Õige termin mida me siin arutasime oli Well-To-Tank.
etk jagas uurimust, kus see number oli 18%
ChatGPT pakub: So, WTT energy loss for gasoline ≈ 17–21%
new1 pakub endiselt, et see võiks olla hoopis 60%. |
Võib ka 160% olla, kui viie kilomeetri sügavuselt/kauguselt seda puurida.
|
|
Kommentaarid: 8 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
8 |
|
tagasi üles |
|
 |
Tanel
HV Guru

liitunud: 01.10.2001
|
|
Kommentaarid: 465 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
12 :: |
7 :: |
358 |
|
tagasi üles |
|
 |
Markos
HV veteran
liitunud: 10.04.2002
|
11.06.2025 23:35:32
|
|
|
tsitaat: |
Jah, mulle piisab ka 50-st aga see ei ole ju küsimuse all mis mulle või sulle piisab. Teemaks oli tehnoloogiline võimekus võrreldes konkurentidega ja seal jääb selgelt Toyota pakutu alla keskmise. |
Kuidas sa aru ei saa, et asi pole mitte võimekuses, vaid see on teadlik valik ? Mis sa arvad, et ettvõte, mis on 30a autosid elektriga käitanud ja seda mitte nii lihtsal moel, nagu elektriautos minetab järsku võimekuse elektriautot toota või ? Ma lihtsalt vaatan oma autot ja ei leia mingeid erinevusi võrreldes teistega samas klassis (ix1, ix, q4 e-tron, mb eqa/eqb, i-pace). Energiatarve konkurentidel sama võis suurem, suuremal on seda tihti kompenseeritud ka suurema akuga, niiet sõiduulatus on sama. Laadimisvõimekus sama või ligikaudselt sama. Konkurendid on suurema aku tõttu tihti ka märksa kallimad. Kust see tehnoloogiline võimekus siis on ? Ma tahaks teada ühte tehnoloogilist võimekust, mis tõesti oleks midagi sellist, mida olemasolevatest klotsidest vajadusel kohe teha ei saaks. Isegi 800v aku võid lihtsalt elemente teise skeemi järgi ühendades hõlpsasti kokku panna nagu laps paneb legoklotse üksteise kõrvale. Samas kas 800v on üldse tingimata tehnoloogiline eelis ? Turunduslikult jaa, insenertehniliselt nii ja naa, tehnoloogia valik on kompromiss, mitte võimekuse puudumine. Või näiteks ekraanid, kumer ekraan on ju nii äge, miks nii vähesed neid kasutavad ? Aga, kui me mõtleme, et autosi müüakse üle maailma ja eestis on temperatuuri kõikumine kohtai 50+ kraadi, mis need sisepinged siis teevad ja kuidas ekraan sellisele väntsutamisele 10+a vastu peaks pidama.
|
|
Kommentaarid: 14 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
2 :: |
12 |
|
tagasi üles |
|
 |
etk
HV kasutaja

liitunud: 10.10.2006
|
12.06.2025 01:28:03
|
|
|
Markos kirjutas: |
Kuidas sa aru ei saa, et asi pole mitte võimekuses, vaid see on teadlik valik ? |
Kas keegi ütles, et nad kogemata kehva toote tegid või? Kui vaadata nende üldist hoiakut elektriautode suhtes, siis on pigem kahtlus, et just teadlikult tehtigi kehv toode. Sellepärast ka seda "compliance ev"-ks nimetati vahepeal.
|
|
Kommentaarid: 44 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
42 |
|
tagasi üles |
|
 |
Magic
HV Guru

liitunud: 28.12.2001
|
12.06.2025 08:11:24
|
|
|
Kas toode on kehv või hea näeb pigem pikema kasutuse käigus. Usalduse tekitab ikka see kui midagi lolliks ei lähe või tavakasutuses laiali ei lenda. Nii Tiblalembi kui VAG'i masinatel on ju ka Eestis juhtumeid kus "vähesõitnud" masinal mootorid laiali. 100K pealt seda juhtuda ei tohiks.
See remont on kulukas ja jääb selle olematu turuosa juures silma.
|
|
Kommentaarid: 234 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
200 |
|
tagasi üles |
|
 |
Janis
HV Guru
liitunud: 30.11.2005
|
12.06.2025 08:58:13
|
|
|
See on alati nii olnud, et autodest kaugel olevad inimesed peavad tähtsaks mõttetuid kellasid ja vilesid auto küljes
|
|
Kommentaarid: 204 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
3 :: |
5 :: |
170 |
|
tagasi üles |
|
 |
|