praegune kellaaeg 15.06.2025 00:06:07
|
Hinnavaatlus
:: Foorum
:: Uudised
:: Ärifoorumid
:: HV F1 ennustusvõistlus
:: Pangalink
:: Telekavad
:: HV toote otsing
|
|
autor |
|
Vael
HV Guru
liitunud: 17.03.2013
|
01.06.2025 01:01:09
|
|
|
Duga on pigem esimene 20%... oleneb milline missioon.
Pripyat on jah palju NPCsid ja palju hea kvaliteediga tekstuure, et seal tõmbab jah arvuti kooma. Aga samas on seal palju kitsaid koridore kus saab rahus ruumide puhastust harjutada.
Nüüdseks piisavalt OG Stalkereid teinud, et näha kust inimeste, paremat väljendit leidmata, väärarusaamad on tekkinud.
1. SoC tundub täpselt nagu S2: koerad poevad põõsasse peitu, jooksmist on palju ja energiajooke veel vähem, ehk kui punasesse lähed siis liikuda ÜLDSE ei saa enam; vaenlased on kuulisvammid jne...Seega kes iganes paralleele tõmbas tegi seda nostalgia prillid ees.
2. Suur osa on Anomaly/Gamma fänne, kes ootasid millegipärast S2 midagi mis see kunagi olnud ei ole ja ega ei hakkagi(loodetavasti) olema- hardcore 1hit ironman mode, kus palju erinevat kraami korjata millest siis asju kokku kombineerida. Kui siia veel lisada soov mitmikosaks, siis teate mida see meenutab? Tänapäeval kutsutakse seda Extraction Svooteriks. Ja ma ei saagi aru miks S2 kirutakse selle eest mida ta ei peagi olem, kui otsene jörglane mu meelest Anomaly-le on Escape from Tarkov- seal küik eespoolmainitu olemas. Lisaks tuleb ES iga aasta mitu tükki peale- Delta Force, Gray Zone, CoD DMZ, Arc Raiders jne.
Lisaks Once Human on ka selline düstoopiline ellujäämismäng kus saab palju träna korjata ja endale asju ehitada. Hardcore Serverid olid juba paljude erinevate ohtudega, et mitte niiväga lihtsad enam. Ühesõnaga valikut on.
3. Inimesed kes on kõiki teisi open world travel point- ga mänge mänginud. OG Stalkeri pole ühtki giidigi, rääkimata stalkeri gruppidest kellega saab reisida; tehnin kes träna parandaks ka puudu.
Jah Anomalys on Stalkeriga reisimise võimalus menüüs aga minu saatsid nad igaljuhul metsa aitamise asemel...
Stalker SoC EE bäeb tõesti kena välja ja ei daanud jälle ära zone- st lahkuda, samas Anomaly pole minu rida, läks uninstalli.
Ühõsõnaga, mida rohkem vanu mänge mängin seda veel rohkem hakkan Stalker 2 hindama. Minu jaoks mitte aasta, isegi mitte kümnendi, vaid läbi aegade parim mäng.
Jap läheb ettepoole DAO-st, ME-st ja teistest.
|
|
Kommentaarid: 17 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
16 |
|
tagasi üles |
|
 |
Wiltz
HV Guru
liitunud: 28.01.2002
|
01.06.2025 04:30:15
|
|
|
Esimene 20% Right, ma ei kujuta ette mis moodi või järjekorras sina seda mängu mänginud oled sel juhul või mille järgi seda % arvutad. Minul on absoluutselt kõik asjad, kohad, missioonid jne ehk absoluutselt kõik võimalik tehtud peale selle, mis on red forestist üles poole. Natuke raske nagu ette kujutada, et 80% mängust on kuidagi "topitud" duga regiooni ja nendesse ülejäänud paari väiksemasse seal lõpus. Actionit võib seal palju olla, üleüldist contenti/kaarti ilmselgelt mitte - st. päris kindlasti mitte nii palju.
Kuskohas täpsemalt sellised arusaamad...või siis väärarusaamad levivad? Keegi siin teemas on rääkinud sellest kuidas Stalker2 võiks/peaks olema samasugune mäng nagu tarkov? ei saa nagu üldse aru, kuskohast sellised mõtted. Natuke veider jutt nagu. Absoluutselt pole näinud ega kuulnud, et sellest mängust midagi taolist oleks oodatud või soovitud.
Mis selle fast traveliga on? Et peaks olema või ei peaks olema või misasja? Asi on ju väga lihtne, inimesed ei taha lihtsalt tühjalt oma aega kulutada juba korra, või pigem ilmselt isegi mitu korda "läbi käidud" pathide ühe uuesti läbi venimisele...eriti veel jalgsi ja megaaeglaselt. Ei mäleta täpselt, mis varasem stalkeri mäng see oli...mingi mod, aga seal olid olemas näiteks toimivad autod. Neile oli vaja ka akut, kütust. Ja väga lahe ja mõistlik mõte minumeelest, sest autoga sai vähemalt distantse kiirelt katta. Lisaks tekkisid uued resurssid, mida otsida/leida/tahta või vajadusel ka kuskil traderi käest siis näiteks osta.
Mina ei saa aru sellest sadomasost, et mis häda on inimestel kulutada mängudes aega lihtsalt nupu all hoidmisele. Ainuke põhjas saab siin olla, et päriselus ei toimu ikka absoluutselt mitte midagi siis vist. Mul on pandud peale igasuguseid mod'e liikumiskiiruse jaoks, kasutan igal vähimalgi võimalusel guide ja sellele vaatamatagi on mängus kulutatud ikka VÄGA palju (võibolla isegi liiga palju) tunde. Aga no vähemalt need tunnid on olnud suhteliselt tegevust ja millegi toimumist täis
_________________ "There will be an entire generation of deaf audio enthusiasts who were brought up on CD players and Best Buy receivers, electronic music and so on. These people won't know good sound if it bites them in the ass, so in the end the industry wins." |
|
Kommentaarid: 275 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
9 :: |
3 :: |
226 |
|
tagasi üles |
|
 |
Vael
HV Guru
liitunud: 17.03.2013
|
02.06.2025 18:02:31
|
|
|
Kui missioone teha, siis suuremad muutus3d mängus.
Sircaa
Duga
Duga2
Red Forest
Yaniv
Pripyat
Ehk kui Dugasse esimest kord jõuda, siis ongi kusagil 40h selja taga 140st ja "ümmarguselt pigem 20%", mitte 80% mängust läbitud.
Kuda sa oma modidega selle läbi tormad on iseküsimus.
OG stalker- sai SOC ette võetud ja vot seal on meeletu ringitallamine 60kg piiranguga. 3 relva pistad kotti ja mäng viskab keset ekraani teate, et ülekoormatud ja isegi sammu edadi ei liigu. Guide pole ka muuseas.
Sealt ka minu arusaam OG vs Anomaly 2000 modiga vs s2.
|
|
Kommentaarid: 17 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
16 |
|
tagasi üles |
|
 |
Wiltz
HV Guru
liitunud: 28.01.2002
|
02.06.2025 20:36:27
|
|
|
No kui story "muutuste" järgi seda asja võtad ja arvestad siis ehk tõesti...kuigi ega see nummerdamine ka siiski ei näita, et peale dugat veel 80% "teha" oleks.
Aga eks siis saab näha. Ma küll päris stopperiga mõõtnud pole kuid umbes tean palju seni tunde sees on. Ja saan siit edasi ka arvestada palju nö. lõpuni kulub. Üht pean küll ütlema - kuigi see nüüd baseeruks eeldusel, et sul on nendes protsentides päriselt õigus - ehk kui mängu on tõesti praegusest kohast veel MÄNGUTUNDIDES 80% jäänud siis on see mäng selgelt liiga pikaks ja suureks venitatud. Heck, isegi kui 50% oleks veel mängida siis võiks tegelikult sama öelda! Selle asemel oleks võinud siis teha lühema ja kvaliteetsema. Neid asju, millele prioriteeti panna, oleks küll ja küll...lihtsalt story venitamise asemel. Aga vaatama, kui edasi on hea content ja palju actionit siis ei saa väga kurta ka.
Modidega ei saa midagi "läbi tormata". Mul on peal mod'e, mis muudavad mängu raskemaks, mitte kergemaks. Paljud modid võiks nüüd ilmselt ka maha võtta sest näiteks ecomony korda ajamine pole enam oluline jne. Samas, mind need modid kuidagi ei sega ja lõppkokkuvõttes muudavad mängu lihtsalt mõistlikumaks.
Mis selle "meeletu ringitallamine 60kg piiranguga" point on? Äkki viitsid seletada, tõsiselt küsin? Lihtsalt selle pärast, et 60kg "tundub realistlik"" vms? Tegelikult ju ei ole, kaua sa päris elus suudad 60kg'ga ringi tallata?
_________________ "There will be an entire generation of deaf audio enthusiasts who were brought up on CD players and Best Buy receivers, electronic music and so on. These people won't know good sound if it bites them in the ass, so in the end the industry wins." |
|
Kommentaarid: 275 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
9 :: |
3 :: |
226 |
|
tagasi üles |
|
 |
end889
HV kasutaja

liitunud: 22.05.2005
|
04.06.2025 21:15:36
|
|
|
Wiltz kirjutas: |
No kui story "muutuste" järgi seda asja võtad ja arvestad siis ehk tõesti...kuigi ega see nummerdamine ka siiski ei näita, et peale dugat veel 80% "teha" oleks.
Aga eks siis saab näha. Ma küll päris stopperiga mõõtnud pole kuid umbes tean palju seni tunde sees on. Ja saan siit edasi ka arvestada palju nö. lõpuni kulub. Üht pean küll ütlema - kuigi see nüüd baseeruks eeldusel, et sul on nendes protsentides päriselt õigus - ehk kui mängu on tõesti praegusest kohast veel MÄNGUTUNDIDES 80% jäänud siis on see mäng selgelt liiga pikaks ja suureks venitatud. Heck, isegi kui 50% oleks veel mängida siis võiks tegelikult sama öelda! Selle asemel oleks võinud siis teha lühema ja kvaliteetsema. Neid asju, millele prioriteeti panna, oleks küll ja küll...lihtsalt story venitamise asemel. Aga vaatama, kui edasi on hea content ja palju actionit siis ei saa väga kurta ka.
Modidega ei saa midagi "läbi tormata". Mul on peal mod'e, mis muudavad mängu raskemaks, mitte kergemaks. Paljud modid võiks nüüd ilmselt ka maha võtta sest näiteks ecomony korda ajamine pole enam oluline jne. Samas, mind need modid kuidagi ei sega ja lõppkokkuvõttes muudavad mängu lihtsalt mõistlikumaks.
Mis selle "meeletu ringitallamine 60kg piiranguga" point on? Äkki viitsid seletada, tõsiselt küsin? Lihtsalt selle pärast, et 60kg "tundub realistlik"" vms? Tegelikult ju ei ole, kaua sa päris elus suudad 60kg'ga ringi tallata? |
Nagu ka vanadest stalkeritest siis ka S2 point 60kg puhul on ikka see, et sa ei hakka lihtsalt algusest pihta ja ei jookse hooga läbi. Pead siiski linnades käima ja puutud nõnda kokku ka rohkemate side activititega, lihtne oleks ju main läbi joosta ja lõpuks on sul kaasa 5 tonni träna millest sul reaalset kasu on ainult tegelikkuses kuulides ja ravimites. Milleks siis open world teha, oleks võinud kohe codi stiilis linear shooter olla. 20-30 missiooni kus vahepeal saad oma asju upgradeda ja done diil...kiiremad teevad 10h-ga läbi ja siis jorisevad et lühike ja pole ikka stalker.
_________________ Tiktok pole elu. |
|
Kommentaarid: 13 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
13 |
|
tagasi üles |
|
 |
Wiltz
HV Guru
liitunud: 28.01.2002
|
04.06.2025 21:41:44
|
|
|
Kõik see on tore teooria. Aga praktikas täiesti kasutu. Vanades stalkerites olid asjad üldse vähe teistmoodi to begin with. Kõiki täpseid detaile muidugi enam ei mäleta, kuid kindel on see, et paari kopika teenimiseks näiteks ei olnud seal tarvis vedada kaupmeeste juurde kümneid kordi sadat laipadelt rotitud rifle't
Stalker2 puhul on kogu economy täiesti nagu 3-aastase poolt välja mõeldud. Võtame kasvõi sellised ülimalt lihtsad ja basic asjad nagu see, et suhtkoht igalpool leidub igasugust träna (ja kõik see loomulikult kaalub!) üsnagi suurtes kogustes, kuid mis sa teed selle tränaga kui seda kaasa võtta ei saa? Okei, asjade ehk kogu selle träna väärtus traderite juures on nullilähedane seega justkui oleks siitkaudu loodud motivatsioon seda tohutut träna koguda ja kaasa võtta ning siis maha parseldada seal nn. linnades...et vaikselt ja vähehaaval teenida natukenegi raha upgrade'de jaoks. Aga UPS...see on tehtud võimatuks sest...weight limit Minupoolest olgu see karm weight limit, aga äkki paneks siis vähem träna ja nii, et need vähesed asjad ja esemed, mis sa leiad on palju suurema väärtusega? Või on mõnevõrra suurema väärtusega, aga näiteks ei kaalu mitte midagi?! Konkreetne näide - teinud mingid usb drive'd mingisuguse "põneva dataga" mida saab traderitele müüa, või lihtsalt mingid pullid suvalised vidinad nagu mingi vigri poroloonloomake või muud suveniirid
Samamoodi on täielik naljanumber see, et iga viimane kui vastane dropib mingi relva...ja 100% KÕIK need relvad on a'la 20-40% "kulunud" - ehk praktiliselt väärtusetud. Modi abil sai osad neist teha müüdavaks, aga väärtus on ikkagi koomiline. Selle asemel oleks ju võinud teha nii, et suurem osa vastaseid näiteks ei dropigi relva aga mõnedel vahel on midagi, mis on actually heas korras ja traderi juures raha ka väärt. Ei oleks tarvis modida weight limitit absurdseks ning vedada 100t relva traderi juurde, et teenida mingi ajuvaba 2 upgrade'i raha.
Neid näiteid sõna otseses mõttes ajuvabast economy loogikast võiksin ma tuua siia kümnete kaupa, aga no ei viitsi. Point on lihtne - asi pole läbi mõeldud. Jumal tänatud, et modidega oli võimalik mäng mängitavaks teha ja äkki kunagi tõsisemad modijad teevad sellest päriselt ka sellise mängu, mida ei ole vaja kohe alguses ise "ümber tegema" hakata
_________________ "There will be an entire generation of deaf audio enthusiasts who were brought up on CD players and Best Buy receivers, electronic music and so on. These people won't know good sound if it bites them in the ass, so in the end the industry wins." |
|
Kommentaarid: 275 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
9 :: |
3 :: |
226 |
|
tagasi üles |
|
 |
486
HV Guru
liitunud: 19.04.2004
|
05.06.2025 11:12:47
|
|
|
Parim revlade loot funktsioon oli Fallot 3s. Kus sai nendega oma relva parandada. Peaks ka selles mängus olema. Sest nende katkiste relvadega, mida vaenlased dropivad ei ole midagi teha. Aint üks tüüp kogu mängus ostab neid kopikate eest, mis ei tasu üldsegi ära.
Aga see vist HC mängurite unistus!
_________________ zero |
|
Kommentaarid: 46 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
3 :: |
2 :: |
39 |
|
tagasi üles |
|
 |
Wiltz
HV Guru
liitunud: 28.01.2002
|
05.06.2025 19:34:59
|
|
|
Fallout3 oli kuradima ammu...kuid jah, ülihea mäng oli küll ning ei mäleta, et sealse economy managementi üle väga midagi kurta oleks saanud ning see manti kasutus ja relvade teema oli väga hästi läbi mõeldud.
Nende katkiste relvadega stalkeris on midagi teha küll, aga ainult siis kui installid vastava "järelturu" modi Ja ega nende eest ka siis just mingit erilist raha ei saa, aga no kõik muu mida kuskilt lootida õnnestuks on siiski päris väärtusetu võrreldes relvadega - seega peamine teenimise allikas need dropitud relvad on. Aga isegi selle modiga tasub üles korjata vaid osad dropitud tukid...kõik odavama kraami võib rahulikult maha jätta. Ja isegi kui installida see mod ja isegi kui korjata ning müüa neid viletsas seisus rifleid erinevatele traderitele. See tähendab ikkagi seda, et kümneid ja kümneid kordi pead sa jooksma mõne traderi juurde ja tagasi selle tohutu laariga, et see ära realiseerida. See on üsna frustreeriv ajaraisk. Tõepoolest võiks nii olla, et saab oma relva ise kuskil suht suvalises kohas ära parandada leitud relvadelt kogutud osadega...tasuta.
Ja samal ajal...testisin mingi hetk rostovi baasis 3 erinevat just repairitud põhirelva mida kasutan. Ehk siis kõik olid 100% ja seejuures mul on installitud ka veel mod "50% slower weapon degradation" - lasin 3 pidet tühjaks vastu seina ja relvadel oli umbes 10% juba kulumist See on poole aeglasema kulumisega siis kui mängus tegelikult originaalis oleks, ja tuletan meelde et tegelikult kuskil nii 60% kulunud relva võib (peab) juba reaalselt kasutusest maha kandma sest see lihtsalt hakkab koguaeg kinni kiiluma - teisisõnu muutub kasutuks. Täiesti absurd - aga see peaks olema reaalsus, või mis kuradi asi see devide arvates olema peaks, balanced game economy??? Jooksed siis nende pidevalt repairi nõudvate relvadega mängus ringi ja nendid fakti kuidas iga nurga tagant rahulikult kütavad sulle pidemete kaupa tagumikku npc'd oma ~30% state juures automaatidega, ilma et neil oleks ainsatki relva kinni kiilumise probleemi ever Kui ma mängijana mõne sellise relva kätte võtaks siis heal juhul saab sealt ühe kaupa laskusid teha ja iga lasu vahel weapon jami fixida
_________________ "There will be an entire generation of deaf audio enthusiasts who were brought up on CD players and Best Buy receivers, electronic music and so on. These people won't know good sound if it bites them in the ass, so in the end the industry wins." |
|
Kommentaarid: 275 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
9 :: |
3 :: |
226 |
|
tagasi üles |
|
 |
486
HV Guru
liitunud: 19.04.2004
|
05.06.2025 21:35:32
|
|
|
Pane mod, mis 80% vähendab repair cost-e.
Aga tegelikult nad neid esimesi Stalkereid ka kunagi ei fixinud. Kui keegi nendest kiitvalt räägib siis alati koos modidega. Vanillad on ja jäävad halvaks
_________________ zero |
|
Kommentaarid: 46 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
3 :: |
2 :: |
39 |
|
tagasi üles |
|
 |
Wiltz
HV Guru
liitunud: 28.01.2002
|
06.06.2025 04:42:31
|
|
|
Panin mingi, mis vähendab 50%, 80% tundus juba natuke liigne...nii vaene ma ka ei ole Aga noh jah, selle modi installisin siis kui mõnda aega oli juba mängitud ja tundus suht selge, et ega seda sissetulekut ilmselt ei hakkagi niipea (või üldse mitte kunagi) eriti rohkem tulema mängus. Aga relvi ja eriti armorit tuli remontida pidevalt. Või no...loomulikult oleks võinud ka lihtsalt ühe tuki põõsasse visata ja järgmise võtta. See võib tunduda teoorias hea mõte, samas kui sa oled selle tuki upgrade'misele korralikult raha kulutanud ja meeldib sellega kõmmutada, ei tahaks ju naljalt põõsasse visata. Ühesõnaga see teooria töötaks vaid selle jaoks, kes on vabatahtlikult nõus koguaeg vanilla relvadega pelama. Ja vanilla relvad on ikka päris nürid asjad.
Armor on veel üldse omaette ulme teema. Leiad mingid normaalse asja, upgrade'd ära (mul vist päris 100% lõpuni tegelikult polegi ükski armor tehtud) ja kulutad a'la ligi 100k raha...ja siis lähed sellega "välja" - mingid vennad saavad natuke pihta, mingi loom hüppab ja närib ka pisut ja paar korda saad mingi anomaalia paugu, juba 15-20% maas. No nahhui...see on tore teada küll, et see ultra high-end armor mind kaitseb nii ja naa hästi selle ja tolle asja eest. Aga kui asi ise laguneb sellise tempoga, et ei raatsi nagu kasutadagi siis on justkui vähe abi ju. Lagunenud, ja samas upgrade'tud armori repairimine on ka loomulikult täiesti ulme hinnaga.
Ühesõnaga, mäng on üles ehitatud umbes selliselt, et mängija peaks justkui olema hullult motiveeritud igal pool kolama, avastama ja lootima...aga kui seda teha siis kogu aeg ja igalt poolt saad rämedalt sisse, pead kulutama kõvasti moona ja kõvasti oma relvi, armorit ning ilma modideta mängides heal juhul tuleks kõige selle tegevusega nulli. Ja seda ka ainult siis kui peamiselt kohtad inimvastaseid, kellelt vähemalt saad moona ja natuke mingit muud nodi tagasi. Freake tappes ei saa absoluutselt mitte midagi ning igat võimalikku pidi oled miinuses.
Mõni ime siis kui paljud mängijad lihtsalt võtavad ja jooksevad main story läbi ja panevad asja kinni. Võibolla kergema raskuse peal on teistmoodi, aga raskeima peal mängides, kui modisid ei kasutaks siis ega ise ka väga kuidagi teistmoodi mängida ei tahaks...sest pole ju lihtsalt mingit pointi
_________________ "There will be an entire generation of deaf audio enthusiasts who were brought up on CD players and Best Buy receivers, electronic music and so on. These people won't know good sound if it bites them in the ass, so in the end the industry wins." |
|
Kommentaarid: 275 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
9 :: |
3 :: |
226 |
|
tagasi üles |
|
 |
-Kaivo-
HV Guru
liitunud: 22.08.2007
|
06.06.2025 06:59:32
|
|
|
tsitaat: |
Ühesõnaga, mäng on üles ehitatud umbes selliselt, et mängija peaks justkui olema hullult motiveeritud igal pool kolama, avastama ja lootima... |
tere tulemast stalkeri maailma.
|
|
Kommentaarid: 16 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
15 |
|
tagasi üles |
|
 |
Wiltz
HV Guru
liitunud: 28.01.2002
|
06.06.2025 07:30:43
|
|
|
meaning what???
ma olen siin ilmselt korduvalt öelnud, et kõiksugused stalkeri mängud ja "maailmad" on läbi mängitud, osad korduvalt. ei ole mingit tere ega telemasti. mõned neist on olnud väga head mängud, lihtsalt graafika ja mehaanika poolest tohutult iganenud selleks ajaks kui nö. "välja tulid" - mõtlen siis eelkõige neid mod versioone...ning olgem ausad, eks neid samu vanu mape ühe uuesti ja uuesti ja uuesti ja uuesti käia ja mängida oli ka lõpuks ikka juba päris tüütu. kõigis nendes mängudes on olnud omi probleeme ja ega tõepoolest eelnevad ka vanilla versioonis pole olnud mingid ideaalsuse tipud, aga nii imelikku economy't ma pole varem kohanud ei üheski stalkeris ega vist üldse mitte ühesti mängus. ja see ei ole mingi selline asi, et "meil ei olnud ressurssi" või ei olnud aega asja mõistlikult lahendada, samuti ei ole see bugi(d). lihtsalt täielik ja totaalne RUMALUS ja asi, mille oleks saanud ja pidanud tegema kohe ja esimesel katsel palju, palju paremini!
_________________ "There will be an entire generation of deaf audio enthusiasts who were brought up on CD players and Best Buy receivers, electronic music and so on. These people won't know good sound if it bites them in the ass, so in the end the industry wins." |
|
Kommentaarid: 275 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
9 :: |
3 :: |
226 |
|
tagasi üles |
|
 |
486
HV Guru
liitunud: 19.04.2004
|
06.06.2025 09:48:37
|
|
|
Ma mängin keskmise raskusega ja kasutan AKM-74s sniprina ja saigad muttide jaoks. Alguses sai ka TOZiga edukalt hakkama. Üksiklaskudega see AKM ei kulu nagu üldse ja kaugelt headshottib 1-2 lasuga. Armor piercing kuulidega.
Korjasin ka Diamond armori varakult üles. Yanivis head inf sidequestid, mis maksavad hästi. 2-3 neist tehes saab sprint upgrade diamondile teha. Ja -80% parandamis kuludega oled nagu odav tank.
Kui relvi üksiklaskudega lasta siis kuluvad kordades aeglasemalt.
_________________ zero |
|
Kommentaarid: 46 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
3 :: |
2 :: |
39 |
|
tagasi üles |
|
 |
velz83
HV Guru
liitunud: 24.04.2004
|
06.06.2025 14:56:33
|
|
|
No sellest remondiprobleemist ei saa ausalt väga aru. Mul kah keskmine raskusaste ja võibolla tõesti mängu alguses oli rahaga veidi kitsam. A nüüd ei saa küll aru... Tõsi igat jura ei Upgrade ja lemmik relvad püstolid ja snaiprid ning saiga. Suht kuluefektiivne värk. Sellega olen küll nõus, et pigem võiks olla looti vähem ja hinnad kõrgemad. Vanematest Stalkeritest mäletan pidevat padrunite ja ravimite ostu, siin müün neid ise pidevalt, et mitte liiga palju kola kaasa tassida.
_________________ Palun ära küsi krediiti, sest löök vastu molli teeb tihti haiget |
|
Kommentaarid: 174 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
1 :: |
159 |
|
tagasi üles |
|
 |
486
HV Guru
liitunud: 19.04.2004
|
06.06.2025 15:17:57
|
|
|
Ikka on küll. Juba Saiga ja teemand exo upgraded pea k6ik viie kohalised. Ja 10% rüü parandamist maksab juba mitmeid tuhandeid. Et seda üleval hoida peab väga palju grindima nagu mingi pudeli korjaja, kes sendi sisse tulekuga ennast elus peab hoidma.
Muidugi halvemad rüüd odavamad aga ei viitsi end pärast igat hitti hiilida ja ilma korraliku kiirgus kaitseta tuleb ka end pidavalt hiilida.
Mingit hiilimis animatisooni skippijat v6i kiirendus modi on juba?
_________________ zero |
|
Kommentaarid: 46 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
3 :: |
2 :: |
39 |
|
tagasi üles |
|
 |
Wiltz
HV Guru
liitunud: 28.01.2002
|
06.06.2025 16:08:13
|
|
|
tegelikult vist ammu juba on olnud, aga ise pole viitsinud seda proovida/kasutada. mingi muu animatsiooni kiirendajat samas nagu olen kasutanud...aga ei mäleta enam, mis see oli
ma ei tea kuidas keskmise raskuse peal need rahade ja repair costide värgid on. pole üldse välistatud, et ongi nö. kergem selles osas...raskeima peal igatahes on üsna BS. mul ei ole ka kunagi otseselt olnud rahaga nii hirmus kitsas. aga see on selle pärast kuidas ma seda mängu mängin - kui mängiks või prooviks mängida vähe teistsugust, rohkem casual stiili siis oleks kindlasti kitsas. ja samas ma pole ikkagi saanud omale lubada igasuguste asjade täielikku upgrade'i, laskemoona ega mitte midagi muud pole kunagi ühegi traderi käest ostnud. ausalt öeldes ei olegi praktiliselt mitte midagi vist ostnud sest need hinnad on lihtsalt naerma ajavad. et jah, nüüd mängu suht lõppfaasis juba pole mul ka enam rahaga otseselt mingit probleemi. aga no mida selleks on tulnud teha, see on ikka üsna absurdne. õnneks ma nii totu ei olnud ja selle weight limiti asja lahendasin kohe alguses modiga ära, samuti tegin paremaks jooksmise värki. no never ever ei viitsiks seda mängu mängida kui siin ei saaks põhimõtteliselt lõputult joosta. lihtsalt liiga palju täiesti pointless aja raiskamist oleks...ja neid looti tiire teha sellisel juhul oleks ekstra nüri.
aga põmst, isegi praegu kui mul vist on umbes 500k raha...ütleme nii, et kui ma võtaksin miski 3-4 erinevat high end armorit (mida ma pole veel senimaani kasutanud, ega ka mitte upgrade'nud) ja teeks neile kõik tuuningu ära siis ma kahtlustan, et oma 300k oleks juba selle peale läinud siis veel mõningad karmimad relvad ka täielikult ära teha ning põhimõtteliselt hakkaks see 500k juba vaikselt otsa saama. oleks siis, et saad mõne nendest hingehinna eest tuunitud armoritest pärast vähemalt poole selle raha eestki maha ka müüa. kus sa sellega, müües saad heal juhul 10% vast tagasi
_________________ "There will be an entire generation of deaf audio enthusiasts who were brought up on CD players and Best Buy receivers, electronic music and so on. These people won't know good sound if it bites them in the ass, so in the end the industry wins." |
|
Kommentaarid: 275 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
9 :: |
3 :: |
226 |
|
tagasi üles |
|
 |
Rasmus
HV veteran
liitunud: 30.12.2002
|
11.06.2025 20:45:50
|
|
|
Mingit asjalikku trainerit mängule? Soovitusi?
_________________ Rakvere parasiit |
|
Kommentaarid: 50 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
1 :: |
47 |
|
tagasi üles |
|
 |
busta
HV veteran
liitunud: 10.10.2003
|
14.06.2025 00:14:28
|
|
|
Endale meeldis kusagil umbes 1.1-1.3 pätsi(uuenduse) kanti. Siis kui mets ärkas ellu(kergelt huilgas) ja töötas ronimise, Ledge Grabbing (Stalkour) mode. Siis olid veel arctikad normaalselt leitavad ja jooksis ülihästi, koos low imput mode jne asjadega. Mind ükski viga ei häirnud ka. Aga ei, kogu aeg on vaja midagi muuta ja sügeleda...
|
|
Kommentaarid: 16 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
14 |
|
tagasi üles |
|
 |
Vael
HV Guru
liitunud: 17.03.2013
|
14.06.2025 11:26:19
|
|
|
Mulle meeldis siis ka rohkem..
Aga teen praegu Clear Sky EE ja no selles mängus on aimbotid ja artifaktide kohas on lisaks veel radiatsioon ka mis tapab 10s:p S2 on selle kõrval "walk in the park"
|
|
Kommentaarid: 17 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
16 |
|
tagasi üles |
|
 |
|
lisa lemmikuks |
|
|
sa ei või postitada uusi teemasid siia foorumisse sa ei või vastata selle foorumi teemadele sa ei või muuta oma postitusi selles foorumis sa ei või kustutada oma postitusi selles foorumis sa ei või vastata küsitlustele selles foorumis sa ei saa lisada manuseid selles foorumis sa võid manuseid alla laadida selles foorumis
|
|
Hinnavaatlus ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
|