Hinnavaatlus
:: Foorum
:: Uudised
:: Ärifoorumid
:: HV F1 ennustusvõistlus
:: Pangalink
:: Telekavad
:: HV toote otsing
|
|
autor |
|
1dumbpcuser
HV Guru
liitunud: 05.03.2002
|
|
Kommentaarid: 100 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
1 :: |
0 :: |
95 |
|
tagasi üles |
|
 |
Dj-E
Aeg maha 60

liitunud: 19.01.2004
|
14.05.2025 21:39:06
|
|
|
Kuna Veilguard sai läbi tehtud siis tahtsin miskit uut ja võtsin ikkagi selle mängu PS5 peal ette.
Ütlen ausalt, et midagi nii debiilset pole enne mänginud. See on minu elu esimene turn based combatiga mäng - ok see isegi pole nii hull. Aga see maailmas ringi kolamine ajab hulluks - oleks siis normaalne map vms, et oleks näha kus käidud ja kus käimata. Praegu tuiad lihtsalt ringi ja isegi ei saa aru kui palju asju äkki jääb märkamata või kohti käimata. Igav ja tühi maailm.
PS5 peal graafika on alla keskmise. Ainus hea asi mängus on muusika ja peategelased.
Igas elemendis on näha, et mingi väike indie meeskond on mängu kokku klopsinud.
Ühesõnaga ei saa aru kust see metsik hype ja kõrged hinded tulnud on - ilmselt iga teine FF mäng on sellest kordi parem. Aga kuna sai täishind makstud siis olen sunnitud end sellest läbi pressima.
_________________ Eesti suurim Ubisofti fänn!!! |
|
Kommentaarid: 22 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
21 |
|
tagasi üles |
|
 |
sukelduja
HV Guru

liitunud: 14.06.2007
|
15.05.2025 09:27:53
|
|
|
Dj-E kirjutas: |
Kuna Veilguard sai läbi tehtud siis tahtsin miskit uut ja võtsin ikkagi selle mängu PS5 peal ette.
Ütlen ausalt, et midagi nii debiilset pole enne mänginud. See on minu elu esimene turn based combatiga mäng - ok see isegi pole nii hull. Aga see maailmas ringi kolamine ajab hulluks - oleks siis normaalne map vms, et oleks näha kus käidud ja kus käimata. Praegu tuiad lihtsalt ringi ja isegi ei saa aru kui palju asju äkki jääb märkamata või kohti käimata. Igav ja tühi maailm.
PS5 peal graafika on alla keskmise. Ainus hea asi mängus on muusika ja peategelased.
Igas elemendis on näha, et mingi väike indie meeskond on mängu kokku klopsinud.
Ühesõnaga ei saa aru kust see metsik hype ja kõrged hinded tulnud on - ilmselt iga teine FF mäng on sellest kordi parem. Aga kuna sai täishind makstud siis olen sunnitud end sellest läbi pressima.  |
See on "kummardus" sellele stiilile nagu me vanasti mängisime ( 80-90ndatel ) Ultimad ja klassikalised Final Fantasy mängud, Fallout näiteks. On map ja on dungeonid. Kui tahad kaarti, siis joonistad paberi ja pliiatsiga. Ilmselgelt see kõigile ei sobi. Samas müüginumbrid näitavad, et väga paljudele siiski väga meeldib. Võtmesõnad on RPG, turn based, FF7 stiil, kui miski nendest ebaselgeks jääb, siis ei peaks ostma tormama.
Ja see, et maailm on tühi on küll arusaamatu. Shadow of the Colossuses oli kokku 16 kolli ainult näiteks. Mõttetu mandi kuhjamine Skyrimi stiilis ei anna midagi sisulist juurde.
|
|
Kommentaarid: 24 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
24 |
|
tagasi üles |
|
 |
486
HV Guru
liitunud: 19.04.2004
|
15.05.2025 09:31:59
|
|
|
Kui sa FFide all, kuni maks Final Fantasy 12 m6tled siis on sul 6igus.
Ma panin palju mode peale, mis tegid mängu minu jaoks mängitavaks. K6ige tähtsam on palju pikem parry/dodge animatsiooni mod. Aga vahest saan ikkagi pihta. Sest vaenlaste animatsioonid on nimelt nii tehtud, et raske oleks 6iget hetke näha kuna nuppe vajutada. See turnbased v6itlus süsteem rohkem nendele kellel s6rmed koguaeg sügelevad ja peavad koguaeg nuppe peksma. Isiklikult arvan, et FF7 orginaal on parim turnbased v6itlus süsteemiga mäng ever. Lisaks selles mängus on osad v6itlus areenid nii pimedad ja vaenlased on ka mustad kogud, et tihti avastan "oi seal veel kolmas vaenlane kah". Ja nende animatsioone pole üldsegi näha, et seda 6iget dodge hetke tabada.
Lühidalt vanilla versiooni ma sellest mängust küll ei mängiks!
Mäppis ringi liikudes v6ib natuke ära eksida aga tegelt on väga lineaarne ja m6ned k6rval teed, kust saab kraami korjata. Aga saab ka ilma selleta. Enamus müüjad keda kohanud müüvad ka vaid parukaid ja riideid. Aga need vaid välimuse muutmiseks. Kaitsed v6i dämmi need ei muuda.
Muidu mäng on väga hea, tänu modidele!!! Stoori ja tegelased on ka veel huvitavad.
_________________ zero
viimati muutis 486 15.05.2025 09:34:41, muudetud 1 kord |
|
Kommentaarid: 46 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
3 :: |
2 :: |
39 |
|
tagasi üles |
|
 |
KurjaJuur
HV kasutaja

liitunud: 17.07.2007
|
|
Kommentaarid: 7 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
6 |
|
tagasi üles |
|
 |
sukelduja
HV Guru

liitunud: 14.06.2007
|
16.05.2025 19:23:31
|
|
|
Kui parry peavalu valmistab, siis on täiesti võimalik ilma seda kasutamata mäng läbi teha. On antud kõik võimalused mängida teises stiilis. Aga natuke nuputama peab relvade,skillide, Picto ja Lumina kombineerimisel.
|
|
Kommentaarid: 24 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
24 |
|
tagasi üles |
|
 |
siven
HV veteran

liitunud: 04.12.2005
|
16.05.2025 20:26:59
|
|
|
üle pika aja üks hea mäng.
kui kõik kohad läbi kolada läheb lõpu poole lihtsaks ära, kuna saad palju xp
lisaks muidugi pictosid tuleb omajagu.
mängus ikka leidub mitmeid OP combosi et pm kes tahab saab enamus mängust koguaeg vastaseid 1 shottida.
enda jaoks kindlalt 9.5/10
soundtrack 10/10
|
|
Kommentaarid: 163 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
149 |
|
tagasi üles |
|
 |
londiste
HV Guru

liitunud: 23.04.2003
|
17.05.2025 22:49:37
|
|
|
peale suurt kiidulaulu võtsin ka ette. tegelikult on muljed ikkagi tagasihoidlikumad.
setting on piisavalt unikaalne ja mäng piisavalt ilus (ue5 on saatanast, jah?), et see oleks korralik argument. story siiani on ka piisavalt hea, et argument olla. mul tekib rida paralleele teiste mängudega eriti story ja stiili osas aga see on vast liigse hulga mängitud mängude viga.
story algas väga kobavalt ja ei viitsitud seletada, et mis on mis ja kuidas. ja ma ilmselt loen-kuulan keskmisest tähelepanelikumalt. jah, lumieres toimuv kaotab hiljem tähtsust aga paintress, gommage ja rida toimuvat oleks ainult võitnud vähe loetavamast seletusest. hiljem läheb paremaks.
võib-olla spoilers aga sellises mängus on tüüpiline, et su harjunud seltskonnast ühel hetkel osa välja kukub. tüütu praktika.
turn-based combat on korralik kuigi esitus võiks olla parem. on deep, elemendid, rünnakutüübid ja relvade, skillide, pictoste kombinatsioonides on valikut ja võimalusi palju. break ja stains-stances jne tegelasespetsiifilised asjad lisavad veel erinevaid lähenemiseid.
see teine realtime pool combatist on tüütu ja difficulty osas ka üsna raske. põhimõtteliselt ei saa ilma dodge-parry-jump-qte asjadeta seda mängida. isegi story difficultyga on piisavalt palju sind oneshottivaid asju kui qte-ga ei tegele. ja ilma parry timingute ära õppimata on kaklused ikka mõttetult pikad. kuuldavasti on qte windoweid suurendav mod üks popimaid asju sellele
rütmimäng ja õpid lihtsalt per vastane attackid selgeks. kas see istub või mitte on väga maitseasi. aga ma paneks selle mängu turnbased nimetamisele küll ikka väga rasvase tärni juurde.
osalt seonduvalt järgmise exploration punktiga - tegelikult on combat mingites aspektides üllatavalt lihtsakoeline. näiteks ei ole mingit asetuse pointi. fighti alustades saad ise kindlaks teha, et saad esimesena käia aga that's it. ei ole oluline, kas ja kes on kõrvuti - näiteks skillide tabamise mõttes. ei ole ees või taga, lähemal või kaugemal vms asju. tihti on ka raske aru saada, keda täpselt aggrod.
exploration tundus alguses äge, sest ilus ja osalt ka vahvaid lugusid jne. mida aeg edasi, seda tühjem see tundub ja on. tänastele ilusatele mängudele kohaselt pole viitsitud välja mõelda kuidas mängijale kommunikeerida kuhu saab või ei saa minna. kaks erinevat ringi jooksmise taset ei aita sellele kaasa. alad on suured ja ikka päris tühjad. kasulikku kaarti ei ole. lisa sinna vastased, kes checkpointis rest peale respawnivad ja mul kadus poole mängu pealt sisuliselt huvi liigselt ringi tuterdada. lihtsalt liiga aeganõudev ja tüütu ning reward mängus ei tundu eriti oluline.
suurem osa vastaseid, kaasa arvatud raskeid, ei tundu samuti droppivat mingeid eriti ägedaid rewarde. veel lõppu ei ole jõudnud aga pigem ei ole seal ka mingit olulist story muutumise punkte.
palju on peidetud või vähemalt mitte seletatud asju. tänapäeval - mängima hakates kui epiloog-tutorialid läbi, tasub mingi guide ette võtta, mis olulise ära seletab.
mis level vastane kaardil ringi tuterdab? kas vastane on chromatic või (mini)boss? pool aega - kurat seda teab. kaklema minnes saad teada. vastase leveliga samamoodi. kas sõidad üle või on wipe ilma, et ise midagi teha saaks - anyone's guess. selle ja nii mõnegi muu asja osas protip - relva vahetus teeb savegame.
combati osas näiteks luminad. aga pudipadi muud on ka jäetud "mängijale leida".
tl;dr
korralik turnbased mäng on seal all. vähemalt täna unikaalne setting ja tore story. ülejäänu on selline nii ja naa.
Aeron kirjutas: |
mis kõige tähtsam maailm on fantastiliselt elav ja vaheldusrikas. Parim game world minu arvates. |
on sul mõned näited, kuidas maailm on elav ja vaheldusrikas? mulle tundub see maailm seni (act2 lõpp peaks kohe käes olema) keskmisest ikka oluliselt igavam ja tühjem.
sukelduja kirjutas: |
Kui parry peavalu valmistab, siis on täiesti võimalik ilma seda kasutamata mäng läbi teha. On antud kõik võimalused mängida teises stiilis. Aga natuke nuputama peab relvade,skillide, Picto ja Lumina kombineerimisel. |
krt, pean vist minema vaatama, ega mäng pole mõne crashi või muu asja peale difficultyt kuskile tagasi muutnud. keerasin story peale aga ikka üsna regulaarselt on olukorrad, kus qte feilimise peale mul tegelasi oneshotitakse. enam suurem hulk suvalisi vastased küll mitte. aga mingid vähegi karmimad või siis bossid vabalt.
_________________ - londiste
...aga mina ei saa kunagi suureks! |
|
Kommentaarid: 241 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
1 :: |
215 |
|
tagasi üles |
|
 |
sukelduja
HV Guru

liitunud: 14.06.2007
|
18.05.2025 10:07:06
|
|
|
londiste kirjutas: |
sukelduja kirjutas: |
Kui parry peavalu valmistab, siis on täiesti võimalik ilma seda kasutamata mäng läbi teha. On antud kõik võimalused mängida teises stiilis. Aga natuke nuputama peab relvade,skillide, Picto ja Lumina kombineerimisel. |
krt, pean vist minema vaatama, ega mäng pole mõne crashi või muu asja peale difficultyt kuskile tagasi muutnud. keerasin story peale aga ikka üsna regulaarselt on olukorrad, kus qte feilimise peale mul tegelasi oneshotitakse. enam suurem hulk suvalisi vastased küll mitte. aga mingid vähegi karmimad või siis bossid vabalt. |
Oneshottimise vastu aitab ennetav oneshottimine. Teine asi veel, ka kõige karmim löök võtab 1 shieldi korraga. Suremist samuti ei maksa karta, nagu ka FF7 puhul on võimalik luua build, mis ongi suremise järelefektide peale ehitatud.
|
|
Kommentaarid: 24 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
24 |
|
tagasi üles |
|
 |
londiste
HV Guru

liitunud: 23.04.2003
|
18.05.2025 15:52:32
|
|
|
sukelduja, ennetav oneshottimine on raske. seal on mingi 9999 dämmi limiit ka? vähegi suurematel vastastel on elu ikka väga-väga palju
edit: shieldide koha pealt good point. ma polnud veel lihtsalt enda pool ühtegi shieldi varianti näinud. liiga vähe explorenud või bosse mõrvinud veel nähtavasti.
_________________ - londiste
...aga mina ei saa kunagi suureks! |
|
Kommentaarid: 241 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
1 :: |
215 |
|
tagasi üles |
|
 |
sukelduja
HV Guru

liitunud: 14.06.2007
|
18.05.2025 16:21:29
|
|
|
londiste kirjutas: |
sukelduja, ennetav oneshottimine on raske. seal on mingi 9999 dämmi limiit ka? vähegi suurematel vastastel on elu ikka väga-väga palju
edit: shieldide koha pealt good point. ma polnud veel lihtsalt enda pool ühtegi shieldi varianti näinud. liiga vähe explorenud või bosse mõrvinud veel nähtavasti. |
Iga asi tuleb omal ajal, Act 2-s on palju kohti, mis on lahti, aga tegelikult on sinna veel liiga vara minna. Ma tegin selle vea, et jooksin paar sellist ala läbi kuni tuli mingi suurem koll vastu. Pärast enam ei mäletanud, millise kohad on puhtaks tehtud ja millised poolikud ja nii jäi mõned eluliselt tähtsad Pictosed leidmata. Ma soovitaks kirja panna, et kus ollakse käinud ja millised olulised kollid on maha löödud.
Spoiler 
Tüüpiliselt oli igas suuremas dungeonis valge nevron, painted box, mimic, chromatic boss, petank ja lõpuboss.
|
|
Kommentaarid: 24 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
24 |
|
tagasi üles |
|
 |
486
HV Guru
liitunud: 19.04.2004
|
19.05.2025 11:33:14
|
|
|
J6udsin kakapunkti kus tuleb mingi halli taustaga rünnak vaenlastelt. Ei saa dodgeda ega parrida ega hüpata ja ofc insta kill. Ei saa edasi. Game Of This Fucking Year Design!
_________________ zero |
|
Kommentaarid: 46 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
3 :: |
2 :: |
39 |
|
tagasi üles |
|
 |
londiste
HV Guru

liitunud: 23.04.2003
|
19.05.2025 12:26:23
|
|
|
486 kirjutas: |
J6udsin kakapunkti kus tuleb mingi halli taustaga rünnak vaenlastelt. Ei saa dodgeda ega parrida ega hüpata ja ofc insta kill. Ei saa edasi. Game Of This Fucking Year Design!  |
gradient attack. esimest korda seda kohtad, peaks tutorial olema, mis ilma nuppu üles leidmata jätkata ei lase. selle jaoks on eraldi vastuse nupp, klaviatuuril w.
_________________ - londiste
...aga mina ei saa kunagi suureks! |
|
Kommentaarid: 241 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
1 :: |
215 |
|
tagasi üles |
|
 |
486
HV Guru
liitunud: 19.04.2004
|
19.05.2025 12:45:03
|
|
|
Peksangi W-d. Ilmselt pole mu mod veel selle pasa jaoks seadistatud. Peab ootama kuna update tuleb. Sest vanillas on see mäng VÄHK!
_________________ zero |
|
Kommentaarid: 46 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
3 :: |
2 :: |
39 |
|
tagasi üles |
|
 |
londiste
HV Guru

liitunud: 23.04.2003
|
19.05.2025 13:06:08
|
|
|
ka gradient counteril on timing - ei tohi suvalisel ajal seda peksta vaid pead õigesti ajastama. pluss loomulikult on peale korra klikkimist seal väike cooldown (olgu siis animatsiooniga või mitte), mida pead ootama enne kui uuesti klikkida saad.
on päris mitu gradient attacki, millel ma ei olegi sellele timingule pihta saanud - või siis on seal juba mängu poolt midagi katki.
üsna häirival kombel tuleb mul mängus päris palju seda ette, et need qwe klikkimised ei tundu oodatud kombel registreeruvat ja ma ei saa ka aru, miks.
_________________ - londiste
...aga mina ei saa kunagi suureks! |
|
Kommentaarid: 241 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
1 :: |
215 |
|
tagasi üles |
|
 |
sukelduja
HV Guru

liitunud: 14.06.2007
|
19.05.2025 13:30:47
|
|
|
londiste kirjutas: |
ka gradient counteril on timing - ei tohi suvalisel ajal seda peksta vaid pead õigesti ajastama. pluss loomulikult on peale korra klikkimist seal väike cooldown (olgu siis animatsiooniga või mitte), mida pead ootama enne kui uuesti klikkida saad.
on päris mitu gradient attacki, millel ma ei olegi sellele timingule pihta saanud - või siis on seal juba mängu poolt midagi katki.
üsna häirival kombel tuleb mul mängus päris palju seda ette, et need qwe klikkimised ei tundu oodatud kombel registreeruvat ja ma ei saa ka aru, miks. |
Gradient counteril ja flying attackil oli see aken palju suurem kui parryil. Üldiselt keegi võttis teema kokku, et parry ajastus on enam vähem selle koha peale, kus vastase löök peaks teami tabama. ( Mitte nagu FormSoftwarel kus iga tegelase dodge/parry ajastus on pmst laest võetud ) Aga mul on ka tunne, et mõned gradient attackid ei ole tõrjutavad.
|
|
Kommentaarid: 24 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
24 |
|
tagasi üles |
|
 |
|