praegune kellaaeg 15.06.2025 01:33:32
|
Hinnavaatlus
:: Foorum
:: Uudised
:: Ärifoorumid
:: HV F1 ennustusvõistlus
:: Pangalink
:: Telekavad
:: HV toote otsing
|
|
autor |
|
Betamax
HV Guru

liitunud: 29.05.2003
|
25.04.2025 19:32:47
|
|
|
Ainult 113000 eurot
|
|
Kommentaarid: 729 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
1 :: |
1 :: |
550 |
|
tagasi üles |
|
 |
napoleon
Unknown virus

liitunud: 08.12.2008
|
25.04.2025 19:49:07
|
|
|
Kui raha läheb igale poole, siis miks see igalt poolt tulla ei võiks ? Ahjaa, see sein jonnib vahel lihtsurelikega.
|
|
Kommentaarid: 77 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
60 |
|
tagasi üles |
|
 |
Etz
HV Guru

liitunud: 27.01.2005
|
25.04.2025 20:14:50
|
|
|
Betamax kirjutas: |
Ainult 113000 eurot  |
On siis raha maailmast otsa lõppenud?
_________________ ...life is random...so am I...
So, there is a fan. Time to grab your sh*t, gentlemen! |
|
Kommentaarid: 228 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
194 |
|
tagasi üles |
|
 |
degreal
HV veteran
liitunud: 07.01.2002
|
25.04.2025 20:51:46
|
|
|
Tähelepanelik delfikommentaator märkas:
tsitaat: |
Kui tarbimine on 23,5 kWh/100 km kohta ja akumaht 108,9kWh, siis lihtne arvutus näitab, et teoreetiline sõiduulatus on 463 km (108,9/23,5x100). Kust see läbisõidunumber 600-700km tuleb? |
|
|
Kommentaarid: 26 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
24 |
|
tagasi üles |
|
 |
Tanel
HV Guru

liitunud: 01.10.2001
|
|
Kommentaarid: 465 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
12 :: |
7 :: |
358 |
|
tagasi üles |
|
 |
londiste
HV Guru

liitunud: 23.04.2003
|
25.04.2025 21:27:42
|
|
|
selleks tuleb metoodikat lugeda. wltp tarbimise number peaks arvestama ka laadimiskadusid.
ei ole kindel, kas mõlemad numbrid on samast testist - ma pakun, et need on kaks erinevat testi või vähemalt erinevad mõõtekohad.
sama lugu ütleb ka 23.5kwh/100km kohta wltp testi järgi läbitavaks vahemaaks 600km.
edit: vaatasin ix m70 numbreid. xdrive60 on 701km ja 21.9kwh/100km.
_________________ - londiste
...aga mina ei saa kunagi suureks! |
|
Kommentaarid: 241 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
1 :: |
215 |
|
tagasi üles |
|
 |
Markos
HV veteran
liitunud: 10.04.2002
|
25.04.2025 21:45:37
|
|
|
WLTP on way liiga optimistlik. Mul on WLTP antud 395km (20" velgedega, 18" oleks 440km), aga reaalsus on täna hetkel ~300km, ilm muidugi ei ole veel väga soe ka, pikima sõidu saab ilmselt kusagil 15-20 kraadise temperatuuri juures linnasõidul, siis veel kliima väga ei mölla.
|
|
Kommentaarid: 14 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
2 :: |
12 |
|
tagasi üles |
|
 |
jeesus188
kodustatud

liitunud: 14.04.2003
|
25.04.2025 23:59:37
|
|
|
Mille kõige pärast ei pea elektriga sõitmes muretsema....laadimise koht, vaba laadija, kiire/aeglane laadimine, elektei hind, kas konditsioneeri võib kasutada, välis temperatuur, tuule suund, kuu seis jne.....
Ei ole lihte olla elektriline
_________________ This message was sent from space using stargate
Inimene on troopiline AHV Aga kes on naine? Valge on ka inimene !
"Vaese inimese juttu räägid. Kui tundub kallis, siis on see kellelegi teisele mõeldud" |
|
Kommentaarid: 71 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
64 |
|
tagasi üles |
|
 |
etk
HV kasutaja

liitunud: 10.10.2006
|
26.04.2025 00:03:51
|
|
|
WLTP ei ole vaid üks number kuigi enamasti reklaamides vaid üht kasutatakse. WLTP kulu numbrid on muide ka spm autode tehnoandmetes kirjas linn, maantee, keskmine kujul. Need suured läbisõidu numbrid saadakse linnatsükliga. Aga ka siis on nad optimistlikud, eriti meie kliimas.
HDvurle kirjutas: |
EV "lõhub" teid rohkem oma suurema raskusega. |
Kui tahta päriselt ausat maksustamist, siis peaks see arvesse võtma teede kulumist mõjutavaid asjaolusid muidugi. Näiteks peaks suurema massiga sõidukid, nagu BMW X5 vms rohkem maksma, kui kerged sõidukid nagu BMW i3.
Ja kui juba tee lõhkumist tahta õiglaselt maksustada peaks ka naastrehvide kasutajad sihikule võtma arvestades, et nemad lõhuvad kõvasti rohkem teed, kui need paari reisija jagu raskemad autod seda teevad.
jeesus188 kirjutas: |
Mille kõige pärast ei pea elektriga sõitmes muretsema....laadimise koht, vaba laadija, kiire/aeglane laadimine, elektei hind, kas konditsioneeri võib kasutada, välis temperatuur, tuule suund, kuu seis jne.....
Ei ole lihte olla elektriline  |
Huvitaval kombel keerlevad kõik säärased mured just spm autodega sõitjate peades aga üldiselt mitte elektriautodega sõitjate peades. Põnev fenomen. Aga saab vaid kiita neid spm juhte sellise sügava empaatia pärast. Oleks see vaid siiras....
viimati muutis etk 26.04.2025 00:05:09, muudetud 1 kord |
|
Kommentaarid: 44 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
42 |
|
tagasi üles |
|
 |
jeesus188
kodustatud

liitunud: 14.04.2003
|
26.04.2025 00:03:59
|
|
|
tsitaat: |
Näiteks peaks suurema massiga sõidukid, nagu BMW X5 vms rohkem maksma, kui kerged sõidukid nagu BMW i3.
|
olemas ju...automaks nimeks
_________________ This message was sent from space using stargate
Inimene on troopiline AHV Aga kes on naine? Valge on ka inimene !
"Vaese inimese juttu räägid. Kui tundub kallis, siis on see kellelegi teisele mõeldud" |
|
Kommentaarid: 71 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
64 |
|
tagasi üles |
|
 |
new1
HV kasutaja
liitunud: 02.06.2007
|
26.04.2025 03:01:29
|
|
|
Markos kirjutas: |
tsitaat: |
lihtsalt dünaamiliseks tuleks see asi muuta kortermaja peakaitsme järgi ja muud kunsti polekski. Kui nendel ööpäevastel mõndadel tiputundidel on peakaitsme võimsusest ilma elektrimasinate laadimiseta hõivatud oletame nii 80 prossa, siis terve öö tiksub peakaitse nii 20% peal ja see vaba kasutamata ressurss oleks isegi praeguse majja tuleva peakaitsme võimsusega(võrreldes isegi lihtsalt tiputunni tarbimisega, mil võimsust ei lubataks targa juhtimisega ületada ainuüksi olemasolevat tiputarbimise võimsust) täiesti piisav kõigi kortermajas olevate masinate ööpäevase siin linnas tiksutamiste katmiseks, taksojuhid või igapäevaselt ühest eesti otsast teise uhajad väga väike vähemus ja need ei peagi seal saama endale kogu energiat kortermaja parklast ööpäevaga ammutada(selliste uhamiste jaoks ongi kiirlaadijad). |
Üsna keeruline on tavapistikuid, mille otsas reisilaadijad miskitpidi dünaamiliseks muuta. See tundub lihtne ja odav lahendus, ei ole posti otsa kallist tarka laadijat vaja. Paraku see "tark" laadija on ka võrgu poolt vaadates kogu dünaamilisuse võti, võrgu poolelt ei saagi midagi muud teha, kui seda laadijat varustada infoga, palju on võrgu koormus ja kui palju ta peaks vaiksemalt võtma ja siis see "tark" laadija ei tee mitte midagi muud, kui ütleb autole, et kule, võta vaiksemalt. Ja auto on see, mille pardalaadijas on reaalselt voolu juhtimise võimekus. Sellist võimekust ei ole võrgu poolel, ainuke voolu piirav seadeldis võrgus on liinikaitse, ehk on/off lahendus. Ja see "dünaamiline juhtimine" saakski sellises tavaliste pistikutega lahenduses olla vaid on/off, kõik või mittemidagi meetodil. Ma joonistasin huvi pärast sellise lahenduse paberile, tuleb üsna keeruline juhtimise poole pealt ja ebaparaktiline. Lahendus töötaks normaalselt ühe või äärmisel juhul kahe autoga, aga mitte rohkematega. Pmst vene rulett, kes siis hommikuks tühja akuga jääb. |
Mis seal niiväga keerulist on, isegi analoogelektroonikaga tehtav, mis siis veel tänapäeva mikrokiipide ajastust veel rääkida, üks arduino ja juhi rahulikult 50 väljundiga plokki ning lisa programmkoodi vastav ajaline juhuvalim, et kõik öö jooksul midagi saaksid ja olekski olemas. Tavalise seaninaga(max 16A kaitsme taga) kõige lihtsam ja soodsam ka see asi ning lülitabki tuimalt sisse/välja neid pesaliine parklates vastavalt vabale võimsusele peakaitsmes. Ei kujuta ette, kui peaks igale parkimiskohale lisaks liini vedamisele(kuhu enam ei piisaks ka 3g2,5 kaablist, vaid peaks viiesoonelise siis sikutama) veel mingi 500 eurise eraldiseisva dünaamilise laadija paigaldama ja mismoodi see laadija siis veel peakilbiga suhtleks, et teaks kuna võimsust piirata, lisaks veel mingi andmesideliin veel tarida, jälle oleks lisakulu, samas kui seesugune dünaamiline lihtsalt pesaliine sisse-välja lüliv tark juhtplokk ise ehk nii 500 maksaks(ma ei tea ainult, kas turul midagi sellist veel konkreetselt saadaval on). Parkimiskohtade juures oleks ainult ehk nii 5 eurone pistikupesa ja kogukulu ning kes vähegi juhet viitsiks igal õhtul(miks mitte ka päevasel ajal, kui masin juhtumisi maja ees, mul siin kortermaja ees pea pooled tõllad seisavad ka argipäeval keset päeva parklas) sinna seina torgata, sel oleks ka harju keskmise linnainimese igapäevasõitudeks enam kui küll energiat sealtsamast seaninast saadaval. Reisilaadijad kõigi masinatega nagunii ostes kaasas ja lisakulu spets laadija näol seega polekski, -500 euri per parkimiskoht hoobilt sellise lahendusega langeks välja ja oleks märkimisväärselt soodsam lahendus. Minu reisilaadijal oli kaasas veel selline seinale/postile kinnitamise pesa/alus, ilmselt on ka teistel ja seega stabiilselt sinna mugavaks kasutamiseks kusagile paikselt monteerida, et oleks igati mugav ja kiire kasutada, mitte ei peaks iga kord kusagilt pagassist lahti hakkama kerima seda juhet ja olekski olemas.
|
|
Kommentaarid: 8 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
8 |
|
tagasi üles |
|
 |
Markos
HV veteran
liitunud: 10.04.2002
|
26.04.2025 10:10:08
|
|
|
tsitaat: |
Mis seal niiväga keerulist on, isegi analoogelektroonikaga tehtav, mis siis veel tänapäeva mikrokiipide ajastust veel rääkida, üks arduino ja juhi rahulikult 50 väljundiga plokki ning lisa programmkoodi vastav ajaline juhuvalim, et kõik öö jooksul midagi saaksid ja olekski olemas. |
Just jah juhuvalim ja siis ära unusta, et need jagavad peakaitset majaga, millel on veel omakorda tarbijad. Lisaks pead sa veel laadijaid käigupealt välja ka lülitama, kui voolutarve kõrgeks läheb ja pärast sisse (juhuvalim?) Ei ole see asi nii lihtne midagi ja tulemuseks ongi see, et kellelgi ei ole mitte midagi garanteeritud. Väga peeneks minna, siis pead sa lugema kõikide tarbijate aega, voolutarvet, pidama arvestust, kui kaua mingi väljund oli avatud, ja andma prioriteedi sellele, mis on kõige vähem saanud. Siis sisse lülitamisel selgub, et seal polegi enam tarbijat taga jne.
tsitaat: |
üldiselt mitte elektriautodega sõitjate peades. |
Ära üldista, muidugi keerleb. Tõenäoliselt jääb seda aja jooksul vähemaks, kui eesti on risti ja rästi läbi sõidetud, autos pakk laadimiskaarte ja telefon erinevatest äppidest pungis. Ma olen tabanud ennast ringi sõites otsima igaltpoolt laadijaid. Aga sa ei saa pahaks panna inimestele, kes tunnevad muret, sest reaalselt see ON probleem, kui sul pole laadijat või pole aega, et laadida.
|
|
Kommentaarid: 14 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
2 :: |
12 |
|
tagasi üles |
|
 |
new1
HV kasutaja
liitunud: 02.06.2007
|
26.04.2025 10:55:09
|
|
|
Markos kirjutas: |
tsitaat: |
Mis seal niiväga keerulist on, isegi analoogelektroonikaga tehtav, mis siis veel tänapäeva mikrokiipide ajastust veel rääkida, üks arduino ja juhi rahulikult 50 väljundiga plokki ning lisa programmkoodi vastav ajaline juhuvalim, et kõik öö jooksul midagi saaksid ja olekski olemas. |
Just jah juhuvalim ja siis ära unusta, et need jagavad peakaitset majaga, millel on veel omakorda tarbijad. Lisaks pead sa veel laadijaid käigupealt välja ka lülitama, kui voolutarve kõrgeks läheb ja pärast sisse (juhuvalim?) Ei ole see asi nii lihtne midagi ja tulemuseks ongi see, et kellelgi ei ole mitte midagi garanteeritud. Väga peeneks minna, siis pead sa lugema kõikide tarbijate aega, voolutarvet, pidama arvestust, kui kaua mingi väljund oli avatud, ja andma prioriteedi sellele, mis on kõige vähem saanud. Siis sisse lülitamisel selgub, et seal polegi enam tarbijat taga jne.
tsitaat: |
üldiselt mitte elektriautodega sõitjate peades. |
Ära üldista, muidugi keerleb. Tõenäoliselt jääb seda aja jooksul vähemaks, kui eesti on risti ja rästi läbi sõidetud, autos pakk laadimiskaarte ja telefon erinevatest äppidest pungis. Ma olen tabanud ennast ringi sõites otsima igaltpoolt laadijaid. Aga sa ei saa pahaks panna inimestele, kes tunnevad muret, sest reaalselt see ON probleem, kui sul pole laadijat või pole aega, et laadida. |
Paarieurosele arduinole kukemäng taolise ja veel keerulisemagi programmi jooksutamine vajadusel ning jääks veel ressurssi kõvasti ülegi. Laadijad lülitavadki käigupealt välja, ent selle vahega, et seal on hüsterees ja väike puhver paari laadija energiahulga jagu ka veel jäetud, et liialt klõpsimist ei toimuks iga keedukannu või kohvimasina sisse lülitamisel ning asi käiks nagu kellavärk ja kel viitsimist igal vabal hetkel juhe masina külge toppida, sellel poleks ka mingeid probleeme keskmise sõiduulatuse jagu energiat sealtsamast seaninast kätte saada. Ideaalne variant oleks muidugi, kui sarnane asjandus oleks mingisuguse juhtmevaba laadimise lahendusena parkimiskoha sisse ehitatud, et sõidad masinaga parkimiskohale ja siis automaatselt kohe oleksid laadimisalusel niiöelda ja ei peaks seda juhetki pidevalt külge toppima, ent need juhtmevabad laadimislahendused on toored veel ja seda mugavust tänasel päeval minuteada ei paku veel keegi väga.
|
|
Kommentaarid: 8 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
8 |
|
tagasi üles |
|
 |
Markos
HV veteran
liitunud: 10.04.2002
|
26.04.2025 11:01:27
|
|
|
Hakka aga pihta.
|
|
Kommentaarid: 14 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
2 :: |
12 |
|
tagasi üles |
|
 |
new1
HV kasutaja
liitunud: 02.06.2007
|
26.04.2025 11:42:10
|
|
|
Markos kirjutas: |
Hakka aga pihta. |
Mis ma siin pihta hakkan, kui ma ainuke hetkel siin, kellel kortermajas laadimispesa ja mingist ülekoormusest pole haisugi, see oli rohkem nendele "eisaaniikallispolevõimalik" paanitsejatele siin, kes väidavad justkui, et kogu maa tuleks poole jämedamate kaablite vastu vahetada, kui tahta elektrimasinaid praeguses võrgus kasutada, kui suurem osa masinaid oleks elektrilised, tegelikult saaks isegi praeguse võrguga kenasti asja kasutada, kui lihtsalt õigel ajal ja õiges koguses seda energiat võrgust tarbida.
|
|
Kommentaarid: 8 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
8 |
|
tagasi üles |
|
 |
etk
HV kasutaja

liitunud: 10.10.2006
|
26.04.2025 11:52:35
|
|
|
Markos, ainult sinu põhjal küll ei saaks öelda, et säärased mõtted ja mured laiemalt elektriautode juhtide peas on.
Eks erandeid ole muidugi aga just suurem osa, see üldine elektriauto juht on see, kelle peas säärased mured küll ei keerle. Julgen vägagi selles osas üldistada lähtudes teiste elektriauto omanike suhtumistest ja kogemustest.
new1, iseehitajale võib olla odavam üles ehitada säärane pistikupesade juhtimine aga säärase lahenduse kasutamine ei ole kvaliteetne ega mugav võrreldes valmislahendustega. Turvalisuse aspektist rääkimata, sest pistikupesast juhtme lahti ühendamine on oluliselt kergem, kui laadimisjaama demonteerimine. Olgu siis varga poolt või pahatahtliku SPM omaniku poolt (neid juhtumeid küll olnud, kus käiakse lihtsalt laadivaid autosid lahti ühendamas elektriautode vastasuse tõttu)
PS, igal autol ei ole ostes kaasas reisilaadijat.
|
|
Kommentaarid: 44 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
42 |
|
tagasi üles |
|
 |
sakinaga
HV Guru
liitunud: 30.08.2006
|
26.04.2025 12:01:26
|
|
|
Probleemiks on laadijad siis, kui auto näitab sõiduulatust ebausaldusväärselt. Olen 0-1% peal ka koju jõudnud, sest juba 180km kauguselt sõitma hakates nägin, et just nii koju jõuan ja see on okei. Oleks kartnud, võinuks aeglasemalt sõita, või teel laadida, aga usaldasin autot. Siiamaani ei ole alt läinud.
|
|
Kommentaarid: 159 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
1 :: |
151 |
|
tagasi üles |
|
 |
Janis
HV Guru
liitunud: 30.11.2005
|
26.04.2025 12:48:49
|
|
|
Mul näitab usaldusväärselt aga ikka ei usalda seda, erinevate kiirustega sõites see muutub ju. Sõtsin mingi 200km täna, pool maad 110 ala ja pool maad 90 ala. Temp ka muutus vahepeal. Alguses näitas et jõuan päris täpselt kohale aga mingi 50km jäi lõpuks üle
|
|
Kommentaarid: 204 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
3 :: |
5 :: |
170 |
|
tagasi üles |
|
 |
sakinaga
HV Guru
liitunud: 30.08.2006
|
26.04.2025 12:53:54
|
|
|
Janis kirjutas: |
Mul näitab usaldusväärselt aga ikka ei usalda seda, erinevate kiirustega sõites see muutub ju. Sõtsin mingi 200km täna, pool maad 110 ala ja pool maad 90 ala. Temp ka muutus vahepeal. Alguses näitas et jõuan päris täpselt kohale aga mingi 50km jäi lõpuks üle |
Tesla on suutnud sellega piisavalt hästi arvestada siiamaani. Annan teada, kui 15km enne sihtkohta kliima välja pean lülitama ja 70ga sõitma :D
|
|
Kommentaarid: 159 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
1 :: |
151 |
|
tagasi üles |
|
 |
Janis
HV Guru
liitunud: 30.11.2005
|
26.04.2025 12:56:20
|
|
|
Selleks peab ta teadma ju kuhu lähed
|
|
Kommentaarid: 204 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
3 :: |
5 :: |
170 |
|
tagasi üles |
|
 |
new1
HV kasutaja
liitunud: 02.06.2007
|
26.04.2025 13:29:08
|
|
|
etk kirjutas: |
Markos, ainult sinu põhjal küll ei saaks öelda, et säärased mõtted ja mured laiemalt elektriautode juhtide peas on.
Eks erandeid ole muidugi aga just suurem osa, see üldine elektriauto juht on see, kelle peas säärased mured küll ei keerle. Julgen vägagi selles osas üldistada lähtudes teiste elektriauto omanike suhtumistest ja kogemustest.
new1, iseehitajale võib olla odavam üles ehitada säärane pistikupesade juhtimine aga säärase lahenduse kasutamine ei ole kvaliteetne ega mugav võrreldes valmislahendustega. Turvalisuse aspektist rääkimata, sest pistikupesast juhtme lahti ühendamine on oluliselt kergem, kui laadimisjaama demonteerimine. Olgu siis varga poolt või pahatahtliku SPM omaniku poolt (neid juhtumeid küll olnud, kus käiakse lihtsalt laadivaid autosid lahti ühendamas elektriautode vastasuse tõttu)
PS, igal autol ei ole ostes kaasas reisilaadijat. |
Paned selle reisilaadija posti või seina külge kinni/lukku ja ei jaluta ta sealt niisama kuskile, kui keegi varastada tahab või vandaalitseda, siis saadakse ka seesama su nelja kruviga seinale mõeldud orginaal seinalaadija sealt kibekiirelt kätte, see on palju väärtuslikum ka kui see labane reisilaadija, mida nagunii keegi ei tahagi varastada, kuna väärtus suht olematu. Kui selline süsteem paigas oleks ,siis oleks selle kasutamine täpselt sama mugav kui mistahes muu laadija kasutamine, samamaoodi võtad juhtme ja torkad masina külge ja nii ongi, mitte midagi ei erine spets 500 eurisest seinalaadijast. Sellisele seadmele poleks lihtsalt turgu, kuna neid masinaid olematu hulk ja kusagil kortermajades pole ka sellist muret õhus veel olnud, kus nii palju elektrimasinaid laeb juba tänasel päeval, et peakaitse välja ei veaks ning et siis terve kortermaja oleks justkui päri ja tahaks mingit lahendust välja mõtlema hakata. Kui oldaks kusagil kunagi valiku ees, et kas maksta räigelt pappi peakaitsme suurendamise eest, et saaks samaaegselt tiputunnil kõik nii oma tõldasid laadida kui ahjus praade küpsetada või teha 4 korda soodsamalt lahendus, kus dünaamiliselt öisel ajal akudesse see vajaminev särakas tilgutatakse, küllsiis tekiks ka valmiskujul lahenduste pakkujaid sellisele asjale, hetkel lihtsalt pole kellelegi pakkuda selliseid lahendusi, ent teoreetiliselt ja ka praktiliselt oleks sellised asjad tehasetoodanguna kohe tehtavad ning oleks kõige soodsam lahendus sedasi.
|
|
Kommentaarid: 8 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
8 |
|
tagasi üles |
|
 |
etk
HV kasutaja

liitunud: 10.10.2006
|
26.04.2025 14:01:02
|
|
|
Janis kirjutas: |
Selleks peab ta teadma ju kuhu lähed |
Kas sa tihti leiad end autoroolist teadmata kuhu sa sõidad? Käib see kaasas uneskõndimisega?
|
|
Kommentaarid: 44 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
42 |
|
tagasi üles |
|
 |
napoleon
Unknown virus

liitunud: 08.12.2008
|
26.04.2025 14:13:32
|
|
|
etk, sina tead kuhu sa sõita tahad. Aga auto ei pruugi teada.
|
|
Kommentaarid: 77 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
60 |
|
tagasi üles |
|
 |
Markos
HV veteran
liitunud: 10.04.2002
|
27.04.2025 11:29:30
|
|
|
Eile realiseerus siis osaliselt jälle üks neist stsenaariumitest, mida oli ette näha. Ühesõnaga olin arvestanud oma sõitude ja aku laetuse tasemega ja siis saabus ootamatus ja sellega koos ka ajafaktor (laadimiseks pole aega). Üldiselt vedas, et ei pidanud veelgi rohkem sõitma, ühtlasi sain teada, mis juhtub, kui aku laetuse tase langeb alla 10%, ning sõita on jäänud paarkümmend km. Auto muutus tuimaks, kui krt ja igal võimalikul hetkel soovitas range mode sisselülitamist, mida ma seekord ei teinud, sest lõpuks jõudsin ikkagi 8% aku ja 23km arvutusliku sõiduulatusega koju. Kasulik info, sain teada, kust see ebamugavuse piir jookseb vs sõiduulatus, mida auto ise max pakub. Range mode tähendab antud auto puhul siis seda, et kliima läheb off, eriti tore talvel.
|
|
Kommentaarid: 14 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
2 :: |
12 |
|
tagasi üles |
|
 |
sakinaga
HV Guru
liitunud: 30.08.2006
|
27.04.2025 11:38:35
|
|
|
10% aku laetuse juures läheb kliima off? Jeez.. Tesla lubas kenasti 0% peale sõita, vaid võimsust piiras, kuigi ka piiratud võimsusest puudu ei jäänud, sest täisvõimsus on paberites 324kW vms.
_________________ Tsensuur HinnaVaatluse foorumis |
|
Kommentaarid: 159 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
1 :: |
151 |
|
tagasi üles |
|
 |
|
lisa lemmikuks |
|
|
sa ei või postitada uusi teemasid siia foorumisse sa ei või vastata selle foorumi teemadele sa ei või muuta oma postitusi selles foorumis sa ei või kustutada oma postitusi selles foorumis sa ei või vastata küsitlustele selles foorumis sa ei saa lisada manuseid selles foorumis sa võid manuseid alla laadida selles foorumis
|
|
Hinnavaatlus ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
|