Avaleht
uus teema   vasta Hinnavaatlus »  Arvutifirmade, sidefirmade, logistikafirmade ja tootjate foorum »  Arvutitark märgi kõik teemad loetuks
märgi mitteloetuks
vaata eelmist teemat :: vaata järgmist teemat
mine lehele eelmine  1, 2, 3 ... 183, 184, 185, 186, 187  järgmine
Hinnavaatlus :: Foorum :: Uudised :: Ärifoorumid :: HV F1 ennustusvõistlus :: Pangalink :: Telekavad :: HV toote otsing
autor
sõnum Saada viide sõbrale.  :: Teata moderaatorile teata moderaatorile
otsing:  
UrmoZ
HV Guru
UrmoZ

liitunud: 06.01.2005



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 20.03.2025 19:18:54 vasta tsitaadiga

Viimase toote ostule oleksin pidanud väikest soodukat küsima. icon_biggrin.gif
Letis oli kaup kiles, kuid kuskilt võeti kileta kaup välja ja tehti arve ära.
Kui kile puudumise kohta küsisin, siis öeldi, et üks klient tahtis toodet näha, kuid otsustas siiski mitte osta.
Ega tegelikult ei tea, oli tagastatud kaup või mitte.

Ei hakanud ise kiles kauba küsimisega asjatama.
Maneer oli niikuinii selline, et kaubal pole midagi viga, garantii 2a.

_________________
Amazon - will not buy!
Kommentaarid: 219 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 199
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Aspiriin
HV kasutaja
Aspiriin

liitunud: 28.11.2010




sõnum 20.03.2025 20:47:57 vasta tsitaadiga

OT:
Ma juba aastaid võtan näiliselt täiesti uusi asju. Kiled, kleepsud karbid originaalselt kinni. Olen saanud aastatega päris palju mööda pükse. Ala 1500 lapakal oli Bios parool peale pandud....avastasin mõni kuu hiljem.
Telefoni oli 4 päeva kasutatud..mingid seltskond daame oli oma nädalavahetuse pidu jäädvustanud..
Uuel laptopil oli taga kaas maha käinud
Ja mõned kogemused veel. Täna maksan teadlikult rohkem ja ostan füüsilisest poest ja vaatan ise üle.
Kommentaarid: 19 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 18
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
sakinaga
HV Guru

liitunud: 30.08.2006




sõnum 21.03.2025 00:03:55 vasta tsitaadiga

psauce kirjutas:
Lähevadki ja pood jääb kaotajaks. Selgelt ju kirjas kuidas asi on. Siin näiteks AT müügitingimused. Ilmselgelt kui keegi hakkab tihedasti jaurama, siis erafirma saab öelda et pead tulevikus poodi järgi minema ja kohapeal veenduma.
Ei loe, kas minnakse kohapeale järgi, leping sõlmiti netiteel.
Kommentaarid: 159 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 1 :: 151
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
ampsu
HV veteran
ampsu

liitunud: 28.01.2010



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 21.03.2025 11:02:18 vasta tsitaadiga

Poes vaevalt laseb sul keegi tavapäraselt enda arvutit taha panna ja kukkuda testima monitori. Sul joppab juba, kui võetakse pakist välja, aga piksleid peepida ei lase sul keegi (juhul kui just müüja pole motiveeritud kallist ostust ja boonususest).
Siin on tõesti kaks tahku - keegi ei taha avatud pakendis toodet saada, aga samas ise eeldavad, et müüja avab tutvumiseks kõik pakendid icon_biggrin.gif Ma ei taha teada, kuidas veel hiiri ja klaviatuure niimoodi tellitakse...
Kui said tagastada, siis tore, aga mina küll ei oota, et kaupleja niimoodi tagasi võtaks toodet. Ma eelistan kinniseid pakendeid ja kasutamata tooteid, pole siia vaja sellist kultuuri nagu Amazonis, mida lõpuks kuritarvitatakse petturite poolt ära ning järgmiseks sammuks juba muditud püsivarad.
Kommentaarid: 109 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 1 :: 4 :: 97
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Dev Grex
HV Guru

liitunud: 29.07.2012



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 21.03.2025 12:11:51 vasta tsitaadiga

Kümnendal sai tellimus tehtud ja tarneaeg oli lubatud 5-10 tööpäeva. Huvitav, kas saab täna tellimuse poest kätte icon_biggrin.gif
Kommentaarid: 353 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 1 :: 300
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Zonerman
HV veteran
Zonerman

liitunud: 03.06.2003




sõnum 21.03.2025 15:57:54 vasta tsitaadiga

Loen ja imestan, et paljud ei tea siiani mida tähendab E-poe seadus ehk EL direktiiv, mis ei kehti ainult Eestis vaid kogu EL piires. E-poe reeglid selleks loodigi, et sa ei saa kaupa füüsiliselt katsuda ega näha või isegi proovida. Ainus erand on tooted, mille kasutamine on seotud hügieeniga ehk kokkupuude keha või nende osadega.

Klient ei pea isegi põhjendama, miks ta toote tagastab. Ma Tallinnas tagastasin ühe tehnika vidina aga poe nime ei mäleta vb oli ka AT. Vastu võttes küsiti kas ma tahan põhjenduse ka anda, miks ma tagastan toote. Olin ise vastutulelik ja mainisin, et ei sobinud vale asi. Selline jutt, et kaupmees hakkab keelduma jne on ainult siis, kui tootel on füüsiline kahjustus või pakend on esteetiliselt rikutud (EI LÄHE ARVESSE AVAMINE siin) ja seda ei saa uuesti müüa, ilma suurema allahindluseta.

Kui mõni ettevõtja arvab, et ta hakkab mingi tehnikavidina tagastuse pärast huiama, siis TTJA läheb see 99% kindlusega kliendi kasuks e-poe toote osas. Siin ei kehti mingi Eesti eriseadus, vaid EL üldine direktiiv, mille Eesti on üle võtnud. Näiteks olen e-poest riideid ostnud omajagu. Proovin, ei meeldi saadan tagasi. Kilepakend on küll avatud aga see on kaupmehe enda äririsk, et käive oleks suurem ja lepib ka tagastustega. Tehnika kaupade osas on asi veelgi lihtsam. Ei ole ka sellist asja, et pead paari päevaga tagasi viima. Äkki oli pakendis 12 päeva ja siis ühe päeva ainult kasutas. See pole müüja asi. 14 päeva rakendub igal juhul e-poest ostetud kaubale. Ainus soovitud ongi, et ostja avab pakendi nii, et vajadusel saab selle tagastada, ilma pakendi suurema vigastusteta.
Kui ettevõte ei taha tagastustega tegeleda või avatud pakenditega, siis ei pea e-poe ärisuuanga tegelema. Müübki ainult füüsiliselt poes kaupa. Aga nagu me teame, siis tänapäeval on see mõeldamatu, kui tegemist on suurema ketiga.

_________________
Sõim ja räuskamine läheb SIIA
Kommentaarid: 66 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 65
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
napoleon
Unknown virus
napoleon

liitunud: 08.12.2008



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 21.03.2025 16:02:17 vasta tsitaadiga

Zonerman, kas sul füüsilises poes lubatakse näiteks kõvaketas pakendist välja võtta ja proovida? Kas sa ise ostaks letihinnaga ketta, mille pakend on avatud?
See tagastamise mõte on pigem selles, et kui kirjeldus on ebaselge või otseselt vale, siis saad avamata pakendis toote tagasi saata.
OK, riided on natuke ericase, mingi S/M/L/XL ei anna piisavat infot kas suurus on ikka õige.
Kommentaarid: 77 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 60
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Zonerman
HV veteran
Zonerman

liitunud: 03.06.2003




sõnum 21.03.2025 16:09:27 vasta tsitaadiga

napoleon, Müüjal on õigus keelduda kõvaketta pakendi avamisest ja proovimisest. Ongi kõik. Minu teada nad nii teevadki. Samamoodi kui toodet pole kuskil väljas, siis nad ei ava uut toodet proovimiseks tihti, kuid on erandeid. Klient siis valib, kas ta ostab või ei, sest füüsiliselt poest ostes sa enam tagastada ei saa va garantii juhtumiga.
E-poe tagastamine on kliendi enda valida, miks ta tagastab aga ei ole kohustatud seda ma mainima. Võib öelda, et ei soovi.
Riiete osas ei ole eri case. Ei pea midagi mainima. Ma olen nii tagasi saatnud palju esemeid. Normaalsed poed kust ma ostan, panevad kaasa juba tagastamise täiedetud vormi ja kleepsu pakendile kleepimiseks.

_________________
Sõim ja räuskamine läheb SIIA


viimati muutis Zonerman 21.03.2025 16:10:33, muudetud 1 kord
Kommentaarid: 66 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 65
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
ninzor
HV veteran

liitunud: 15.06.2008




sõnum 21.03.2025 16:09:31 vasta tsitaadiga

Arvutitargal vist puudub outlet või säärane soodusnurk. Kui tagastatud kaup vastu võetud, läheb see uue toote nime ja hinnaga uuele ringile. Ise pole otsa sattunud aga tuttavad aegajalt saanud kaupa mille pakenditel teibid lahti lõigatud ning sisu vähem kui ideaalselt tagasi pakitud. Kui aga kaup korralik, ise ei näe väga probleemi. Samas mõni teine kodanik mõistetavalt soovib ainult avamata pakendites tooteid osta ning on pettunud kui saab tutvutud kaupa, eriti kui pole ette hoiatatud või soodsama hinnaga. Ei tea kas tagastajale ei sobinud, oli tootel defekt mida ise ei avasta või mis hea pärast toode siis tagastati, ju ikka mõjuva põhjusega. Ehk sattumus aga tuttavad saanud tihti näiteks monitore avatud pakendites Arvutitargast. Eeldaks, kui letil käimapandult miskit toodet ostja näha sooviks, tuleks monitor esimesena meelde. Olgugi või odavaim monitor linnas, surnud või kinniseid piksleid ei soovi keegi ning tootjate poliitikaga sellel teemal enamik tarbijaid kursis ei ole.
Kommentaarid: 220 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 190
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Zonerman
HV veteran
Zonerman

liitunud: 03.06.2003




sõnum 21.03.2025 16:24:15 vasta tsitaadiga

ninzor, See on jah e-poega tegeleva ettevõtte risk. Seaduse järgi on nad kohustatud tagasi võtma, ka avatud pakendiga kuid kasutamise kulumiseta ja vigastama tooteid. Kui AT ei taha outleti tekitada ja odavamalt müüa, siis nad ei saa ka e-poe äriga tegeleda. Kõik on case by case aga ma kahtlen, et TTJA nad läheks, kui hakkavad kõiki tagastatud ja avatud pakendiga kaupu mitte vastu võtma. Nad teavad väga hästi seadust. Kusjuures mina olen näinud AT's mingite toodetega võib olla juba varem avatud ja kasutatud, sest kui on kleebis ja see on lahti, siis jah ei pea seda ostma kohapeal. E-poest ostetud saad sa ikkagi tagastada ka avatuna. Kui tootel oli defekt, siis on loogiline seda mainida ja soovid uut asemele.
_________________
Sõim ja räuskamine läheb SIIA
Kommentaarid: 66 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 65
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Dev Grex
HV Guru

liitunud: 29.07.2012



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 21.03.2025 17:05:45 vasta tsitaadiga

Siin on jällegi täiesti teine seisukoht kirjeldatud: https://www.tallinn.ee/et/tarbija/kas-kauplus-peab-kvaliteetset-kaupa-tagasi-votma
Kommentaarid: 353 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 1 :: 300
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Zonerman
HV veteran
Zonerman

liitunud: 03.06.2003




sõnum 21.03.2025 17:40:22 vasta tsitaadiga

Dev Grex, Sa võid sinna Tallinna LV helistada ja paluda neil see leht korrektselt sõnastada. Suhteliselt üldsõnaline ja veidi eksitav on see seal tõesti.
Kui jutt on sidevahendi ehk siis e-poe aluselt tehtud tehing, siis kehtib see va erialdi mainitud teenuste jne toodete osas aga need peaks enamsuele arusaadavad olema:
§ 56. Õigus lepingust taganeda
(1) Tarbija võib sidevahendi abil sõlmitud lepingust taganeda põhjust avaldamata 14 päeva jooksul.

_________________
Sõim ja räuskamine läheb SIIA
Kommentaarid: 66 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 65
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
MaitK
HV veteran
MaitK

liitunud: 14.06.2005



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 21.03.2025 17:50:02 vasta tsitaadiga

Te räägite kõik täpselt samast asjast juba mitu lehekülge.

1) Füüsilisest poest ostetud asi.
2) Sidevahendi teel ostetud asi (internet, telefon, faks, postituvi jne).

Esimesel juhul kui toode on lubatud kirjeldusega ja pole defektne võib müüja sind saata Kuu peale seeni korjama ja lähedki, sest tal on õigus.

Teisel juhul on 14 päeva tagastamisõigust. Muidugi see kehtib vaid juhul kui:
a) Toode on kasutamata ja originaalpakendis.
b) Toode on eemaldatud originaalpakendist (võimalikult pakendit säästes) ning kasutatud täpselt niipalju kui tarvis veendumaks, et toode on töökorras. Tagastamisel läheb pakendisse tagasi võimalikult korrektselt.
c) Klient ei pea põhjendama miks talle see ei toode ei sobinud.

Kui toode katki, praak vms siis juba muud juhud igast asendist.
Ükski kaupleja ei soovi anda raha tagasi ja pakuvad potentsiaaselt poekrediiti jne millega ei pea nõustuma. Miks ta peakski vabatahtlikult oma käivet vähendama? Ikka pakub ju sortimendist midagi sobivat asemele.

_________________
Võidab see, kellel on surres kõige rohkem asju!
Kust tuleb tolm ja kuhu kaob raha?
Kommentaarid: 68 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 64
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Zonerman
HV veteran
Zonerman

liitunud: 03.06.2003




sõnum 21.03.2025 19:04:29 vasta tsitaadiga

MaitK, Ma ei tea jah, miks sellest jahuti aga tundub, et ikkagi paljud ei tea oma õigusi icon_biggrin.gif
Aga nii on jah nagu kirjeldasid.

_________________
Sõim ja räuskamine läheb SIIA
Kommentaarid: 66 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 65
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
von Wu
HV Guru
von Wu

liitunud: 12.10.2007




sõnum 21.03.2025 19:08:47 vasta tsitaadiga

See on eriti nõme, et kui toode on pakist võttes kohe katki, pead kuu aega või rohkem garantiikorras asendust ootama, aga kui lihtsalt värv ei meeldi, saad kohe tagastada ja järgmise valida.
_________________
Müüa OnePlus 13 telefon
Müüa igasugu asju
Kommentaarid: 888 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 1 :: 0 :: 668
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Tomorrow
HV Guru
Tomorrow

liitunud: 08.02.2006



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 21.03.2025 19:50:36 vasta tsitaadiga

von Wu, Garantii puhul on vaja tuvastada viga. Värvi puhul seda probleemi pole.
Muidugi hea oleks kui tootja pakuks kohe sama või samaväärset toodet asenduseks garantii ajaks.
Garantii peab ju tuvastama kas see katki minek oli sinu tekitatud või juba varem juhtunud.

Kallimate asjade nagu autode jms puhul seda vist isegi tehakse, kus saad asendust kasutada niikaua, et päris ilma poleks, aga kahtlen, et arvutikomponentide osas midagi sellist meil kunagi pakkuma hakataks.
Samas kui 5090 maksab juba kasutatud auto hinna, siis võibolla tarbijana tulekski hakata nõudma seda, kui üle 3000€ tahetakse saada ja probleem tekib.

Iseasi kas Nvidial üldse on 5090 mida garantiikorras asemele anda icon_lol.gif
Kommentaarid: 92 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 82
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Zonerman
HV veteran
Zonerman

liitunud: 03.06.2003




sõnum 21.03.2025 19:59:19 vasta tsitaadiga

Tomorrow, Need on juba eritingimused ja müüja võib pakkuda teenuseid. Auto puhul on eraldi kaskona näiteks asendusauto variant või automüüja pakub asendusautot aga ei pruugi tasuta ka olla või siis kallima paketi sees.
Selles osas on sul jah õigus, et väga kallist või raskesti kättesaadavat toodet ei ole just eriti turvaline osta juhul kui... icon_biggrin.gif

Olen ostnud ikkagi kallimaid tooteid, mida on rohkem kui 1-2 saadaval või siis ostan odama hinnaga toote ja riskin, et ei pruugi seda sama uuesti saada garantiina, ning siis on raha tagasi variant, kui jutt on videokaartidest.

_________________
Sõim ja räuskamine läheb SIIA
Kommentaarid: 66 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 65
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
von Wu
HV Guru
von Wu

liitunud: 12.10.2007




sõnum 21.03.2025 20:03:02 vasta tsitaadiga

Tomorrow kirjutas:
Samas kui 5090 maksab juba kasutatud auto hinna, siis võibolla tarbijana tulekski hakata nõudma seda, kui üle 3000€ tahetakse saada ja probleem tekib.


3070 maksab ka kasutatud auto hinna, kui juba sellist võrdlust kasutada.
Kommentaarid: 888 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 1 :: 0 :: 668
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Tomorrow
HV Guru
Tomorrow

liitunud: 08.02.2006



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 21.03.2025 20:17:06 vasta tsitaadiga

von Wu, Ma pole autoomanik ja täpseid hindu ei tea, seega panin suht huupi. Viimati kui vaatasin sai alla 1000 eest mingi vana auto küll, aga ma eeldan, et 3000+ eest saab ikka midagi sellist mis kohe teist 3000 remondiks juurde ei nõua. Ma ei tea kas midagi päris uut selle eest saab.
Kommentaarid: 92 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 82
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Zonerman
HV veteran
Zonerman

liitunud: 03.06.2003




sõnum 21.03.2025 20:24:37 vasta tsitaadiga

Nojah kelle jaoks auto on mis hinnaga. Kui nii võtta, siis 5090 hind oleks minu jaoks olematu vs minu autode hinnad viimased 10 aastat icon_lol.gif
_________________
Sõim ja räuskamine läheb SIIA
Kommentaarid: 66 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 65
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
s4nder
Kreisi kasutaja

liitunud: 14.10.2004




sõnum 21.03.2025 22:45:09 vasta tsitaadiga

ampsu kirjutas:
Poes vaevalt laseb sul keegi tavapäraselt enda arvutit taha panna ja kukkuda testima monitori. Sul joppab juba, kui võetakse pakist välja, aga piksleid peepida ei lase sul keegi (juhul kui just müüja pole motiveeritud kallist ostust ja boonususest).


Laseb küll, praeguse monitori ostsin Arvutitargast ja kohapeal võeti ilusti pakist välja, pandi tööle ja lasti põhjalikult üle vaadata. Monitoride kvaliteedikontroll on läinud nii olematuks, et teistmoodi poleks enam nõus ostmagi. Enne seda tellisin ja tagastasin aasta jooksul erinevatest kohtadest viis monitori, kõigil olid surnud pikslid või tolm ekraani all. Klient ei pea leppima defektse tootega ega maksma selle eest täishinda. Arvutitargale saab selles osas kiitust avaldada, et suur hulk kaupa on kohapeal olemas ega pea ostma põrsast kotis. Näiteks Euronics teeb teleritega sama, enne müüki vaadatakse koos kliendiga üle.


viimati muutis s4nder 22.03.2025 16:21:45, muudetud 1 kord
Kommentaarid: 8 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 8
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Slinky
HV kasutaja

liitunud: 20.09.2015



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 22.03.2025 14:15:05 vasta tsitaadiga

Töötasin pikalt ühes suuremas elektroonika kaupluse esinduses ja juhtus ka olukordi kus onkel astub poodi, tahab midagi vaadata ennem ostu, okei teeme kenasti lahti ja las siis uurib. No sobiski ja läheb ostuks, aga siis teatab, et see avatud pakend ja ta seda ei tahaks icon_eek.gif wtf, sinu silmi all ja spets sinu jaoks tegin lahti ja nüüd hakkad hu**ma icon_lol.gif Järgmine klient kindlasti tahaks siis seda avatud varianti osta ja peab jälle küsimustele vastama, et miks avatud, palju näpitud, kas tagastatud jne jne icon_smile.gif
Kommentaarid: 3 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 3
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
sakinaga
HV Guru

liitunud: 30.08.2006




sõnum 23.03.2025 00:16:15 vasta tsitaadiga

von Wu kirjutas:
See on eriti nõme, et kui toode on pakist võttes kohe katki, pead kuu aega või rohkem garantiikorras asendust ootama, aga kui lihtsalt värv ei meeldi, saad kohe tagastada ja järgmise valida.
Ei pea, võid nõuda ka toote tagastamist. Jällegi inimesed ei tea enda õiguseid.
Kommentaarid: 159 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 1 :: 151
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
aff
Kreisi kasutaja

liitunud: 15.03.2005



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 23.03.2025 01:13:12 vasta tsitaadiga

Aastal 2018 ostsin AT-st 2.5k maksva monitori (esimene 4k @144hz*). Kaks aastat hiljem monitori ventilaator tegi rohkem häält kui uuena. Ei pidanud seda probleemiks aga oma lollusest lauda puhastades panin kogemata monitorile külge teise toiteploki (mul oli laual mitu asus gaming monitori ja ainuke asi mis neid juhtmeid eristas oli laua all plastikust olev plokk).

HDRis viskas pildi tasku ja mõtlesin, et monitor vigane. Saatsin garantiisse, ostetud uue ilusa karbiga. Kohe järgmine päev avastasin , et toiteplokk oli vale ja osa garantiikirjeldusest ei vastanud tegelikkusele. Saatsin ATsse kirja ka aga vastust ei saanud.

Mõni nädal hiljem sain AT-st kirja, et monitor välja vahetatud ja võin järele tulla. Poest sain laos ära lohistatud katskise karbi. (ilmselgelt vaadati, et minu karp on ilusam, Asuse Leedu vms laos). See selleks, kasutasin monitori mõni nädal ja avastasin, et üleval nurgas ekraani peal on must suur täpp (jäi lolli kohta kust kohe näha ei olnud). Saatsin AT-sse kirja , et selline lugu ja võeti monitor uuesti garantiisse. No questions asked ja vahetati uue vastu välja.

Väga positiivne kogemus . Kes seda karpi ikka vaatab.

Rohkem pole arvutikaubaga garantiid kunagi vaja läinud.
Kommentaarid: 68 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 61
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Aah
Kreisi kasutaja
Aah

liitunud: 21.09.2007




sõnum 28.03.2025 18:56:44 vasta tsitaadiga

Kui kaup on AT esinduses kohal aga smartpost pole juba 3 päeva pealekorjet teinud. Kelle poole peab pöörduma et asjad liikuma hakkaksid?
Kommentaarid: 21 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 21
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
näita postitusi alates eelmisest:   
uus teema   vasta Hinnavaatlus »  Arvutifirmade, sidefirmade, logistikafirmade ja tootjate foorum »  Arvutitark mine lehele eelmine  1, 2, 3 ... 183, 184, 185, 186, 187  järgmine
[vaata eelmist teemat] [vaata järgmist teemat]
 lisa lemmikuks
näita foorumit:  
 ignoreeri teemat 
sa ei või postitada uusi teemasid siia foorumisse
sa ei või vastata selle foorumi teemadele
sa ei või muuta oma postitusi selles foorumis
sa ei või kustutada oma postitusi selles foorumis
sa ei või vastata küsitlustele selles foorumis
sa ei saa lisada manuseid selles foorumis
sa võid manuseid alla laadida selles foorumis



Hinnavaatlus ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.