Hinnavaatlus
:: Foorum
:: Uudised
:: Ärifoorumid
:: HV F1 ennustusvõistlus
:: Pangalink
:: Telekavad
:: HV toote otsing
|
|
autor |
|
rainisk
Kreisi kasutaja
liitunud: 24.10.2005
|
04.02.2025 14:01:23
|
|
|
28. jaanuar ― 2. veebruar, ja täna seal juba kirjas et kaup hilineb.
Paar nädalat tagasi oli ka mingi huumor selle poega, tellisin ram mälusi seal oli kirjas et pm laos olemas, ja nädal hiljem saadeti kiri et kaupa pole ja raha tagasi
_________________ ( -_・) ︻デ═一 ▸ |
|
Kommentaarid: 23 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
1 :: |
0 :: |
18 |
|
tagasi üles |
|
 |
bladerunner
HV Guru
liitunud: 17.01.2002
|
04.02.2025 16:00:58
|
|
|
Nii, ja milles pood süüdi on et hulgiladu oma laoseisu korrektselt näidata ei suuda?
Tellisin sügisel Faun-st monitori, näitas ka et laos mingi 4 või oli see 8tk. Paari päeva pärast selgus et siiski laoseis vale ja sain ka raha tagasi.
Täiest asjatu oleks nüüd olnud hakata näpuga poe poole näitama.
_________________ Experience is what you get when you don't get what you want. |
|
Kommentaarid: 168 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
157 |
|
tagasi üles |
|
 |
reikar
Kreisi kasutaja
liitunud: 09.10.2003
|
04.02.2025 16:12:52
|
|
|
bladerunner, Ega klient laost telli ja kui see asi juhtub juba mitmendat korda siis peaks pood laskma süsteemid korda teha ja vajadusel kiiresti rahad tagasi kandma.
|
|
Kommentaarid: 47 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
43 |
|
tagasi üles |
|
 |
bladerunner
HV Guru
liitunud: 17.01.2002
|
04.02.2025 16:20:56
|
|
|
Millised süsteemid see pood peaks laskma korda teha?
Pood saab laoseisud nende süsteemist. Kui sealt ikka tuleb et kaupa on 10tk, siis mida pood teha saab?
See et laoseis on vale selgub enamasti alles siis kui pood teeb konkreetse tellimuse konkreetsele kaubale sinna lattu.
Ja mis tähendab "kiiresti rahad tagasi kandma"? Ise oled ostutingimustega kaupa tellides ju nõustunud? Seal on tagastamise tingimused kirjas.
Senini on raha alati paari-kolme päevaga tagasi kantud (nendel üksikutel juhtudel mitmete erinevate netipoodidega).
_________________ Experience is what you get when you don't get what you want. |
|
Kommentaarid: 168 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
157 |
|
tagasi üles |
|
 |
Tomorrow
HV Guru

liitunud: 08.02.2006
|
04.02.2025 17:28:08
|
|
|
bladerunner, Pood teeb nädal pärast tellijalt raha saamist alles tellimuse lattu? (eelnev mälude näide mis siit läbi käis).
Muidugi seda juhtub, et laoseis vale aga AT poolel kipuvad asjad vahel kummaliselt venima ja seda ei saa üheselt kolmanda osapoole süüks panna.
AT poole suhtlus tellijaga on siiski nende kontrolli all või on seal kah veebitarkvara pakkuja süü?
|
|
Kommentaarid: 92 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
82 |
|
tagasi üles |
|
 |
rainisk
Kreisi kasutaja
liitunud: 24.10.2005
|
04.02.2025 17:49:35
|
|
|
bladerunner kirjutas: |
Nii, ja milles pood süüdi on et hulgiladu oma laoseisu korrektselt näidata ei suuda?
Tellisin sügisel Faun-st monitori, näitas ka et laos mingi 4 või oli see 8tk. Paari päeva pärast selgus et siiski laoseis vale ja sain ka raha tagasi.
Täiest asjatu oleks nüüd olnud hakata näpuga poe poole näitama. |
Maru s*tt asjaajamine on see kui sa ei suuda 2 nädala jooksul ühte korpust saata kuskile...
_________________ ( -_・) ︻デ═一 ▸ |
|
Kommentaarid: 23 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
1 :: |
0 :: |
18 |
|
tagasi üles |
|
 |
ykshuntka
HV kasutaja

liitunud: 15.01.2007
|
11.02.2025 19:53:34
|
|
|
Kui laost asjad ei tule, siis võiks tellimuse poolitada ja Eestis olevad asjad juba posti panna.
Muidu varasemalt rahul tellimuste täitmisega, aga hetkel ainult plaanis Tartus kohapeal olevaid asju soetada.
Tellimisega ei viitsi sellise saatmise korral jännata. Saab vahelduseks mingit teist netipoodi katsetada.
|
|
Kommentaarid: 53 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
47 |
|
tagasi üles |
|
 |
UrmoZ
HV Guru

liitunud: 06.01.2005
|
01.03.2025 17:22:27
|
|
|
On kellelgi kogemust järgnevaga...
Uuel korpusel visuaalne kahjustus. Äsja karbist välja tõstetud.
On mõtet üldse välja vahetamisest rääkima minna?
Tõenäoliselt pannakse kasutaja süüks ja vastupidist ei ole võimalik tõestada.
Lähiajal on paar korpust veel vaja soetada.
Need võtan poes kohapeal välja ja vaatan üle. Kahjustatud toode läheb kohe tagastamisele.
_________________ Amazon - will not buy! |
|
Kommentaarid: 219 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
199 |
|
tagasi üles |
|
 |
Aspiriin
HV kasutaja

liitunud: 28.11.2010
|
01.03.2025 18:02:12
|
|
|
Tegelt uue asja peaks saama ümber vahetada.
Mul oli AT kuvariga nii...KARP TERVE. Kuvari nurk oli täiesti sodi -
Plastik täiesti puruks ja ekraan ka katki. Vahetati ümber.
|
|
Kommentaarid: 19 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
18 |
|
tagasi üles |
|
 |
Rackie
HV vaatleja

liitunud: 29.06.2018
|
20.03.2025 12:33:35
|
|
|
Arvutikomponentide tootevalik on hea ja tihti on häid pakkumisi, aga nende klienditugi on õudne. Isiklikult ma ei telli asju tihti, aga paaril korral mil olen tellinud on keeldutud veebitellimuse eest 14p tagastusõigusega raha tagasi anda, tellitud toodet edasi lükata ja meilidele mitte vastatud nädal jutti ning peale pikka pärimist öeldud, et toodet pole ja lõpuks saan raha tagasi.
Hiljutine probleem on väga häiriv, sest paistab, et veebilehe klienditoe aknas abi küsimisel olev järjekord lihtsalt ei eksisteeri, vaid on pigem number, et sa neid rahule jätaks. Vastuse saad ainult siis kui kirjutad sinna kurjalt.
Tegin tellimuse, tooteid igal pool rohkelt olemas, lubati kuni 2 päeva tarneks, samal päeval 30 minutiga oli valmis ja ootas kullerit. 2 päeva hiljem pole kuller kaupa saanud. Suhtlesin ka kinnitamaks kas kuller võtab kauba peale ja ootan ootejärjekorras "3" kohal 2 tundi, 1 tund 1. kohal ja ei vastatud. Kirjutasin päev hiljem kurjalt, et kas antud abiaken üldse töötab ja kas tooted saavad teele või ei. Olin järjekorras jälle kolmas, aga sain vastuse 15 sekundiga ja lubati kohe samal päeval teele panna.
Tavalisi päringuid, näiteks kaua kampaaniahind tootele kestab, pole mõtet küsida, sest sind lihtsalt eiratakse. Proovitud ja peale tunde ootamist ei vastata.
|
|
Kommentaarid: 7 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
7 |
|
tagasi üles |
|
 |
napoleon
Unknown virus

liitunud: 08.12.2008
|
20.03.2025 12:53:43
|
|
|
E-kirjadele vastavad küll kiiresti.
Aga mis juhul nad sellest 14 päeva tagastusõigusest keeldusid?
Mul üks kord juhtus, et suutsin SATA asemel SAS ketta tellida. Siis küll miskit kobisemist polnud, sai ümber vahetatud.
|
|
Kommentaarid: 77 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
60 |
|
tagasi üles |
|
 |
Rackie
HV vaatleja

liitunud: 29.06.2018
|
20.03.2025 15:41:50
|
|
|
napoleon kirjutas: |
E-kirjadele vastavad küll kiiresti.
Aga mis juhul nad sellest 14 päeva tagastusõigusest keeldusid?
Mul üks kord juhtus, et suutsin SATA asemel SAS ketta tellida. Siis küll miskit kobisemist polnud, sai ümber vahetatud. |
Ostsin e-poest Dell 27" QHD monitori. Proovisin korra, mõned asjad ei meeldinud, pakkisin ilusti kokku ja viisin Tartu Lõunaka esindusse. Poes vaatas üle, kõik okidoki, sobis. Ootasin vastust, ei tulnud. Kirjutasin ise, et uurida mis edasi saab. Kolm päeva hiljem ütlevad, et sain krediidi uue toote valimiseks. Kui võtan toote, mis soodsam, siis jääb lihtsalt ülejäänud krediit üle. Ajan edasi tagasi juttu, ei vastata jälle enne 3 päeva. Lõpuks kanti raha lihtsalt kontole tagasi ilma midagi muud ütlemata.
|
|
Kommentaarid: 7 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
7 |
|
tagasi üles |
|
 |
Janis
HV Guru
liitunud: 30.11.2005
|
20.03.2025 15:43:28
|
|
|
Joppas et üldse sellise sigaduse eest jutule võeti sind
|
|
Kommentaarid: 204 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
3 :: |
5 :: |
170 |
|
tagasi üles |
|
 |
ampsu
HV veteran

liitunud: 28.01.2010
|
20.03.2025 16:21:52
|
|
|
Täpselt Avatud ja kasutatud toodet ei pea absoluutselt tagasi võtma (kui just pole nö kliendi eksitamist tehtud valede specide vms osas). Sulle tuldi ikka sajaga vastu. Ilmselt seetõttu, et säärast monitori saab vajadusel poeletile välja panna ning maha ärida. Mingi üle 1000 € maksva Asusega oleks sind ilmselt kuu peale saadetud.
|
|
Kommentaarid: 109 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
1 :: |
4 :: |
97 |
|
tagasi üles |
|
 |
skyTronic
Kreisi kasutaja
liitunud: 01.09.2004
|
20.03.2025 16:49:49
|
|
|
Omast kogemusest 700€ monitor võeti tagasi, kuigi oli näha, et too oli juba avatud varemgi
|
|
Kommentaarid: 49 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
48 |
|
tagasi üles |
|
 |
psauce
HV veteran
liitunud: 30.03.2011
|
20.03.2025 17:01:39
|
|
|
ampsu kirjutas: |
Avatud ja kasutatud toodet ei pea absoluutselt tagasi võtma (kui just pole nö kliendi eksitamist tehtud valede specide vms osas). |
Võibolla eksin, aga peab ikka.
Nii palju tohid kasutada kui on vaja veendumaks asja mitte sobivuses.
_________________ Kasutajaga meim äri ei tee temapoolse ebaausa käitumise tõttu. |
|
Kommentaarid: 50 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
1 :: |
0 :: |
46 |
|
tagasi üles |
|
 |
Janis
HV Guru
liitunud: 30.11.2005
|
20.03.2025 17:05:41
|
|
|
psauce kirjutas: |
ampsu kirjutas: |
Avatud ja kasutatud toodet ei pea absoluutselt tagasi võtma (kui just pole nö kliendi eksitamist tehtud valede specide vms osas). |
Võibolla eksin, aga peab ikka.
Nii palju tohid kasutada kui on vaja veendumaks asja mitte sobivuses. |
Unusta ära, kasutada ei tohi. Võid täpselt sama palju veenduda selle sobivuses nagu saad seda poes teha. Ma olen väga palju tegelenud tagastustega ja selliseid huiareid on väga palju, neile sai selgelt öeldud, et mine ulu tarbijakaitse ukse taga kui midag ei sobi.
|
|
Kommentaarid: 204 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
3 :: |
5 :: |
170 |
|
tagasi üles |
|
 |
psauce
HV veteran
liitunud: 30.03.2011
|
20.03.2025 17:08:14
|
|
|
Lähevadki ja pood jääb kaotajaks. Selgelt ju kirjas kuidas asi on. Siin näiteks AT müügitingimused. Ilmselgelt kui keegi hakkab tihedasti jaurama, siis erafirma saab öelda et pead tulevikus poodi järgi minema ja kohapeal veenduma.
_________________ Kasutajaga meim äri ei tee temapoolse ebaausa käitumise tõttu.
viimati muutis psauce 20.03.2025 17:10:19, muudetud 1 kord |
|
Kommentaarid: 50 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
1 :: |
0 :: |
46 |
|
tagasi üles |
|
 |
Janis
HV Guru
liitunud: 30.11.2005
|
20.03.2025 17:11:42
|
|
|
Kas ei julgenud minna või siis öeldi sealt neile kohe, et ei ole siin midagi vaielda. Ma vist mäletan vaid ühte menetlust 7a jooksul ja siis piisas ka lihtsast vastulausest minu poolt ja sinna see jäigi.
Ma alati pakkusin iga vaidluse puhul, et annan TTJA kontaktid ja nemad ilmselt seletavad täpselt sama juttu mis mina. Pm kõik hakkasid kokutama selle peale
|
|
Kommentaarid: 204 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
3 :: |
5 :: |
170 |
|
tagasi üles |
|
 |
napoleon
Unknown virus

liitunud: 08.12.2008
|
20.03.2025 17:15:21
|
|
|
Lepingust taganemine 14 päeva jooksul ja pretensioonide esitamine on väga erinevad asjad.
Esimese puhul pead kauba avamata pakendis tagastama.
|
|
Kommentaarid: 77 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
60 |
|
tagasi üles |
|
 |
Janis
HV Guru
liitunud: 30.11.2005
|
20.03.2025 17:17:56
|
|
|
Siin ühest otsast tahate kindlasti saada tellides neid tooteid, mida pole kunagi avatud ja siis samal ajal kujutatakse ette et selline 14 päeva jooksul toote "proovimine" on okei. Kes neid avatud tagastatud asju siis ostma peaks lõpuks?
|
|
Kommentaarid: 204 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
3 :: |
5 :: |
170 |
|
tagasi üles |
|
 |
psauce
HV veteran
liitunud: 30.03.2011
|
20.03.2025 17:40:31
|
|
|
Ju lähevad müüki kerge alega kui "poenäidised" või "pakend avatud". Kui keegi just elukutseliselt ei tagasta, siis need on väiksed kulud ja kasumimarginaalid oluliselt ei kannata.
_________________ Kasutajaga meim äri ei tee temapoolse ebaausa käitumise tõttu. |
|
Kommentaarid: 50 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
1 :: |
0 :: |
46 |
|
tagasi üles |
|
 |
Tomorrow
HV Guru

liitunud: 08.02.2006
|
20.03.2025 18:11:14
|
|
|
Kas mõistlikkuse printsiip siis ei kehti?
Kui ainus võimalus toote mittesobivuses veenduda on see pakendist välja võtta ja korra sisse lülitada, siis on kummaline tarbijat süüdistada, et tal puudub x-ray vision nägemaks läbi pakendi.
Ostjal peab olema võimalus mõistliku aja jooksul ostust taganeda. Tegu ei ole maffiaga kes kuskil kangi all asju müüb ja siis ütleb, et kõik ostud on lõplikud.
Siinkohal tuleb vahet teha ka eri toodetel. Monitori puhul on tagasivõtmine võimalik ja mõistlik. Samas nt hügieenitoodete puhul see nii ei ole.
TTJA: e-poest ostetud avatud pakendiga tooteid võib tagastada, kuid on erandeid
https://www.ttja.ee/uudised/ttja-e-poest-ostetud-avatud-pakendiga-tooteid-voib-tagastada-kuid-erandeid
Ostja kohustus on toodet mitte kasutada rohkem kui ta seda poes oleks teinud (v.a kui mittesobivus ilmneb alles pikemal kasutamisel või mingis kindlas olukorras).
Müüja kohustus on üle vaadata, et tagastatud toode oleks komplektne ja uueväärne ja, et ostja pole toodet kahjustanud.
Müüja saab toodet müüa "avatud pakend" märkega veidi odavamalt eriti midagi kaotamata.
Muidugi on inimesi kes üritavad seda enda kasuks ära kasutada, aga see on õnneks väike vähemus.
Minu isiklik arvamus on see, et kui inimene ostab ühe monitori ja see miskipärast ei sobi, siis tal peaks olema õigus see tagastada loetud päevade jooksul eeldusel, et ta on sellega heaperemehelikult ümber käinud ja pole selle kaubanduslikku välimust kahjustanud.
Küll aga ei ole ma absoluutselt nõus sellega, et ostja vahetab monitori teise sama mudeli vastu, et leida parem paneel ja teeb kaks või rohkem tagastust.
Minevikus on seda esinenud IPS paneeliga monitoridega, kus teatud inimesed kuritarvitasid müüjate heatahtlikkust ja vahetasid neid monitore kuni leidsid sellise millel kõige väiksem nn "backlight bleed".
See on silicon lottery ja müüja kohustus ei ole ostjale vastu tulla aitamaks tal leida toodet mis selles loteriis parem oleks kui keskmine.
|
|
Kommentaarid: 92 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
82 |
|
tagasi üles |
|
 |
Janis
HV Guru
liitunud: 30.11.2005
|
20.03.2025 18:59:57
|
|
|
Tomorrow kirjutas: |
Kui ainus võimalus toote mittesobivuses veenduda on see pakendist välja võtta ja korra sisse lülitada, siis on kummaline tarbijat süüdistada, et tal puudub x-ray vision nägemaks läbi pakendi.
|
Aga siis füüsilisse poodi lähedki sellise teadmisega, et võid mittesobiva äkki toote osta? Või mis selle point on? Sa ju tead mida sa tahad osta, poes võid ka karpi käe vahel keerutada ja ongi kõik, eriti kui veel kiles pakend. Läbi neti tellides ei tule mingeid õiguseid juurde selles osas.
|
|
Kommentaarid: 204 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
3 :: |
5 :: |
170 |
|
tagasi üles |
|
 |
Rackie
HV vaatleja

liitunud: 29.06.2018
|
20.03.2025 19:12:59
|
|
|
ampsu kirjutas: |
Täpselt Avatud ja kasutatud toodet ei pea absoluutselt tagasi võtma (kui just pole nö kliendi eksitamist tehtud valede specide vms osas). Sulle tuldi ikka sajaga vastu. Ilmselt seetõttu, et säärast monitori saab vajadusel poeletile välja panna ning maha ärida. Mingi üle 1000 € maksva Asusega oleks sind ilmselt kuu peale saadetud. |
Kliendil on õigus tootest loobuda. Kuskil pole kirjas, et toodet ei saa tagastada, kui see on avatud proovimiseks. Sul on põhimõtteline õigus proovida toodet nii nagu seda saaks teha poes. Klient võib poodi minna ja öelda "Kuule tee see monitor lahti ja näita selle ekraani mulle". Müünud ise elektroonikat üle 5a, tegelen ka tagastuste ja avaldustega. Väga tavaline protsess. Antud juhul on tegemist monitoriga ning see ei "rikne" või ei ole rikutud tänu pakendi avamisele. https://www.kaubandus.ee/uudised/2020/01/28/puust-ja-punaseks-millal-on-oigus-kaup-tagastada
EDIT: AT enda lehel esimene Paragrahv tagastamise kohta.
"Tagastamisele kuuluva eseme seisukorra halvenemisel vastutab Tarbija asja kasutamisest tingitud väärtuse vähenemise eest üksnes juhul, kui ta on eset kasutanud muul viisil, kui on vaja asja olemuses, omadustes ja toimimises veendumiseks. Et veenduda eseme olemuses, omadustes ja toimimises, peaks Tarbija käsitsema ja kasutama asja üksnes nii, nagu tal lubataks seda tavapäraselt poes teha."
Kui tekib olukord kus tagastatud eset on muul viisil kasutatud, saab ettevõta nõuda hüvitist väärtuse vähenemise eest. Nt ei maksta tagasi täis summat. Olen oma avaldustega samar asja kogenud. Tihti need tagastatud tooted lähevad uuesti müügile soodsama hinnaga.
Tomorrow kirjutas: |
Kas mõistlikkuse printsiip siis ei kehti?
Kui ainus võimalus toote mittesobivuses veenduda on see pakendist välja võtta ja korra sisse lülitada, siis on kummaline tarbijat süüdistada, et tal puudub x-ray vision nägemaks läbi pakendi.
Ostjal peab olema võimalus mõistliku aja jooksul ostust taganeda. Tegu ei ole maffiaga kes kuskil kangi all asju müüb ja siis ütleb, et kõik ostud on lõplikud.
Siinkohal tuleb vahet teha ka eri toodetel. Monitori puhul on tagasivõtmine võimalik ja mõistlik. Samas nt hügieenitoodete puhul see nii ei ole.
TTJA: e-poest ostetud avatud pakendiga tooteid võib tagastada, kuid on erandeid
https://www.ttja.ee/uudised/ttja-e-poest-ostetud-avatud-pakendiga-tooteid-voib-tagastada-kuid-erandeid
Ostja kohustus on toodet mitte kasutada rohkem kui ta seda poes oleks teinud (v.a kui mittesobivus ilmneb alles pikemal kasutamisel või mingis kindlas olukorras).
Müüja kohustus on üle vaadata, et tagastatud toode oleks komplektne ja uueväärne ja, et ostja pole toodet kahjustanud.
Müüja saab toodet müüa "avatud pakend" märkega veidi odavamalt eriti midagi kaotamata.
Muidugi on inimesi kes üritavad seda enda kasuks ära kasutada, aga see on õnneks väike vähemus.
Minu isiklik arvamus on see, et kui inimene ostab ühe monitori ja see miskipärast ei sobi, siis tal peaks olema õigus see tagastada loetud päevade jooksul eeldusel, et ta on sellega heaperemehelikult ümber käinud ja pole selle kaubanduslikku välimust kahjustanud.
Küll aga ei ole ma absoluutselt nõus sellega, et ostja vahetab monitori teise sama mudeli vastu, et leida parem paneel ja teeb kaks või rohkem tagastust.
Minevikus on seda esinenud IPS paneeliga monitoridega, kus teatud inimesed kuritarvitasid müüjate heatahtlikkust ja vahetasid neid monitore kuni leidsid sellise millel kõige väiksem nn "backlight bleed".
See on silicon lottery ja müüja kohustus ei ole ostjale vastu tulla aitamaks tal leida toodet mis selles loteriis parem oleks kui keskmine. |
Siiani kindlalt kõige ratsionaalsem vastus.
Tegemist oli uue monitoriga ja kahjuks resolutsioon + TN paneel kohe üldse ei sobinud. Proovisin, proovisin mingeid sätteid muuta, ei aidanud, pakkisin kokku nagu uue ja viisin esindusse.
|
|
Kommentaarid: 7 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
7 |
|
tagasi üles |
|
 |
|