Hinnavaatlus
:: Foorum
:: Uudised
:: Ärifoorumid
:: HV F1 ennustusvõistlus
:: Pangalink
:: Telekavad
:: HV toote otsing
|
|
Mitut autot oled elu jooksul omanud? Arvesta ainult nendega, mida omad või oled omanud |
Mul on alles esimene auto |
|
3% |
[ 5 ] |
2-3 |
|
31% |
[ 43 ] |
4-6 |
|
28% |
[ 40 ] |
7-10 |
|
17% |
[ 24 ] |
11-15 |
|
5% |
[ 7 ] |
16-20 |
|
5% |
[ 7 ] |
21-30 |
|
1% |
[ 2 ] |
31-40 |
|
2% |
[ 4 ] |
41-50 |
|
0% |
[ 1 ] |
Rohkem kui 50 |
|
3% |
[ 5 ] |
|
hääli kokku : 138 |
|
autor |
|
Oisu.
HV kasutaja
liitunud: 02.03.2012

|
18.03.2025 16:32:28
|
|
|
Maa inimene ei võigi linnas käia
|
|
Kommentaarid: 3 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
3 |
|
tagasi üles |
|
 |
RassK
HV Guru

liitunud: 17.01.2007
|
18.03.2025 16:39:16
|
|
|
Tundub jah, et peab veel kolmandat autot omama, mis 100% ainult välissõitudeks mõeldud, millel siis ainult naast all olla tohib
|
|
Kommentaarid: 116 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
101 |
|
tagasi üles |
|
 |
von Wu
HV Guru

liitunud: 12.10.2007
|
18.03.2025 16:45:26
|
|
|
Kaasajastatud Sapakaga sõidaks küll igapäevaselt.
968 puhul piisaks keret natuke kohendada, et rattakoopa kõrval rohkem jalaruumi oleks. 965 puhul vaja uksed ka ümber teha.
Lisada korralik mürasummutus, mugavamad istmed, elektriaknad, makk + 2 kõlarit ja püsikiirusehoidja. Konditsioneeri pole isegi vaja, kolmnurkaken on ülihea leiutis.
Talvine soojendus ka Webasto või mõne muu kaasaegse vastu vahetada.
Igasugu turvanõuded nullivad kahjuks sellise projekti ära, tuleks täiesti uus auto ehitada ja siis juba lähevad kõik mõõtmed suuremaks või salong kitsamaks.
_________________ Müüa igasugu asju
Saab 9-3 10-sendise alghinnaga oksjonil
Müüa LPG-seadmega Subaru |
|
Kommentaarid: 889 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
1 :: |
0 :: |
668 |
|
tagasi üles |
|
 |
napoleon
Unknown virus

liitunud: 08.12.2008
|
18.03.2025 16:47:54
|
|
|
von Wu, tegelikult sa ei sõidaks. Omal ajal võis ju OK olla, aga 968M tippkiirus oli 110 ja selle saavutamist võis kalendriga mõõta. 40hp(ca 29kW) oli selle võimsus.
|
|
Kommentaarid: 77 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
60 |
|
tagasi üles |
|
 |
priit
Kreisi kasutaja
liitunud: 14.11.2001
|
18.03.2025 16:55:11
|
|
|
Auron kirjutas: |
Janis kirjutas: |
Oleks siis asi nii Mõni hull räägib ju naastude keelamisest lausa kuna tema saab linnatänavatel iga päev hakkama |
Keelata pole vaja aga mingi 50% maksu võiks seljas olla.
|
Kui teiste põhjamaade praktikat vaadata, siis Norras on (suuremates?) linnades naastrehvidega liiklemiseks eraldi maks: suurusjärgus 3€/päev ning Stockholmis on tänavad, millel naastudega sõitmine on keelatud. See teede lõhkumise ja õhusaaste probleem pole sugugi ainult eestlaste "avastus".
viimati muutis priit 18.03.2025 16:55:53, muudetud 1 kord |
|
Kommentaarid: 202 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
167 |
|
tagasi üles |
|
 |
Tanel
HV Guru

liitunud: 01.10.2001
|
18.03.2025 16:57:11
|
|
|
priit kirjutas: |
Vesise kiilasjää puhul kusagil külavaheteel kahtlemata on naast parem |
Vastupidist polegi väitnud
Väidan, et keskmisele Tallinna/Harjumaa inimesele, kes aeg-ajalt pikki maanteeotsi teeb, pole naastrehv tingimata vajalik.
_________________ Hinnavaatlus.ee - leia parim hind!
HV valuutakalkulaator |
|
Kommentaarid: 468 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
12 :: |
7 :: |
359 |
|
tagasi üles |
|
 |
krist2an
HV veteran

liitunud: 24.08.2008
|
18.03.2025 17:34:19
|
|
|
Pigem on jah küsimus selles, et kas naastrehv on Viimsist kesklinna sõitmiseks ikka vajalik? Tõenäoliselt mitte... Samas needsamad tüübid on need, kes ei saa kunagi elektriautot osta, sest iga päev on vaja 1200 km Viimsi-kesklinn-Tartu-Pärnu-Kuressaare-Valga-kesklinn-Viimsi marsruudil sõita.
_________________ Custom 3d-prinditud mATX / ITX / APU case - http://bit.ly/4kIJQZs |
|
Kommentaarid: 41 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
40 |
|
tagasi üles |
|
 |
elukaz
HV Guru

liitunud: 06.09.2004
|
18.03.2025 18:16:42
|
|
|
napoleon kirjutas: |
von Wu, tegelikult sa ei sõidaks. Omal ajal võis ju OK olla, aga 968M tippkiirus oli 110 ja selle saavutamist võis kalendriga mõõta. 40hp(ca 29kW) oli selle võimsus. |
Ma sõidaks vw t3-ga, kunagi oli, seni parim auto. Ei jooksnud ka suurt üle 110 aga kõik muu kaalus selle üles. Täna pole samaväärset autot olemas.
Mootor taga, pikemalt jooksevad veetorud ja käiguhoovastik, gaasid sidurid, ei midagi keerulist.
_________________ Ma ei saa sellest aru, järelikult on see vale. |
|
Kommentaarid: 188 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
3 :: |
0 :: |
152 |
|
tagasi üles |
|
 |
somnambuul
HV veteran
liitunud: 22.03.2004

|
18.03.2025 18:50:26
|
|
|
Lidar vs kaamerad.
Spoiler 
|
|
Kommentaarid: 60 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
54 |
|
tagasi üles |
|
 |
Markos
HV veteran
liitunud: 10.04.2002
|
18.03.2025 20:05:04
|
|
|
Tanel kirjutas: |
priit kirjutas: |
Vesise kiilasjää puhul kusagil külavaheteel kahtlemata on naast parem |
Vastupidist polegi väitnud
Väidan, et keskmisele Tallinna/Harjumaa inimesele, kes aeg-ajalt pikki maanteeotsi teeb, pole naastrehv tingimata vajalik.  |
Maanteel polegi vajalik, need on ikka suhteliselt hästi hooldatud. Mine tallinnast paar km välja külade vahele, hakkad juba hoopis teist pilti nägema. Pigem on need linnas krõbistajad lähivaldade elanikud, kes linnas tööl käivad.
|
|
Kommentaarid: 14 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
2 :: |
12 |
|
tagasi üles |
|
 |
laurx
HV Guru

liitunud: 25.03.2004
|
|
Kommentaarid: 1137 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
3 :: |
0 :: |
721 |
|
tagasi üles |
|
 |
Winterwind
One

liitunud: 19.05.2002
|
18.03.2025 20:35:14
|
|
|
Vähemalt naabritel on tore vaadata kui lame-ell kohapeal tühja kraabib kuni ašfaltini jõuab ja siis ikka avastab, et auk põhjani aga välja ikka ei saa.
|
|
Kommentaarid: 1009 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
3 :: |
1 :: |
728 |
|
tagasi üles |
|
 |
BrutaH
HV vaatleja
liitunud: 10.05.2005
|
18.03.2025 20:40:43
|
|
|
Lumehelbekesed ei saa lumehelbekestega hakkama kui naastu all pole.
|
|
Kommentaarid: 5 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
5 |
|
tagasi üles |
|
 |
Winterwind
One

liitunud: 19.05.2002
|
18.03.2025 20:45:36
|
|
|
Reaalselt kaks korda lamelliga nii olnud. Korra kodus kui ei viitsinud paar päeva auto eest lund lükata ja väike vall tekkis ja korra Narvas kus parkisin auto prsega pmst vastu maja seina, vesine jää, väike tõus.. no ei olnud lõbus, üldse ei olnud.
Lõpuks panid lihtsalt käigu sisse, ronisid välja lükkama ja heal juhul said ilma kõrvalise abita välja.. Lõpuks, vahepeal sai 30+ min lõbutseda.
|
|
Kommentaarid: 1009 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
3 :: |
1 :: |
728 |
|
tagasi üles |
|
 |
Magic
HV Guru

liitunud: 28.12.2001
|
18.03.2025 21:01:55
|
|
|
Tasub plastiku asemel vähemalt Nokian osta. Veab ka jää peal, suvaline haldusfirma kaubik istus oma krauta hiina naastuga poole mäe peal, lamelli polevat neil rehvidel üldse. Nagu suveka sees naastud
|
|
Kommentaarid: 234 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
200 |
|
tagasi üles |
|
 |
von Wu
HV Guru

liitunud: 12.10.2007
|
18.03.2025 21:07:11
|
|
|
Oleneb. Uus Sava peab paremini kui aastaid auto all seisnud suure mustrijäägiga Nokian ja on 2-3x odavam kui uus Nokian.
10 aastat vana 8 mm mustriga Nokiani naastuga kannatab veel libedaga ka rahulikult sõita, lamelliga enam mitte.
_________________ Müüa igasugu asju
Saab 9-3 10-sendise alghinnaga oksjonil
Müüa LPG-seadmega Subaru
viimati muutis von Wu 18.03.2025 21:09:47, muudetud 2 korda |
|
Kommentaarid: 889 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
1 :: |
0 :: |
668 |
|
tagasi üles |
|
 |
Winterwind
One

liitunud: 19.05.2002
|
18.03.2025 21:08:16
|
|
|
Olidki Nokianid
|
|
Kommentaarid: 1009 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
3 :: |
1 :: |
728 |
|
tagasi üles |
|
 |
Anti112
HV Guru

liitunud: 14.02.2003
|
18.03.2025 21:11:41
|
|
|
Ka Nokian teeb lamelle, mis pole tegelikult põhjamaistesse oludesse mõeldud.
|
|
Kommentaarid: 129 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
112 |
|
tagasi üles |
|
 |
Magic
HV Guru

liitunud: 28.12.2001
|
18.03.2025 22:12:53
|
|
|
Nood odavamad ka (kesk-euroopa teema). R5 on ikka jupp maad parem kui vana Sava või Yokohama, kesk-euroopa seguga Barum ja Nexen on veel aste allapoole.
Barumiga oli jõhker vahe just läbivuses ja jääl.
|
|
Kommentaarid: 234 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
200 |
|
tagasi üles |
|
 |
krist2an
HV veteran

liitunud: 24.08.2008
|
18.03.2025 22:49:34
|
|
|
Markos kirjutas: |
Tanel kirjutas: |
priit kirjutas: |
Vesise kiilasjää puhul kusagil külavaheteel kahtlemata on naast parem |
Vastupidist polegi väitnud
Väidan, et keskmisele Tallinna/Harjumaa inimesele, kes aeg-ajalt pikki maanteeotsi teeb, pole naastrehv tingimata vajalik.  |
Maanteel polegi vajalik, need on ikka suhteliselt hästi hooldatud. Mine tallinnast paar km välja külade vahele, hakkad juba hoopis teist pilti nägema. Pigem on need linnas krõbistajad lähivaldade elanikud, kes linnas tööl käivad. |
Kuna ma just ise elan Tallinnast natuke väljas, Saku külje all väiksemas külas, kus sahk vb päris iga päev ei käi, siis ma tean väga hästi neid talviseid teeolusid. Ja no normaalse lamelliga pole mingit probleemi. See talv sai väga edukalt ka R53 Mini lamelliga igalt poolt läbi.
Äkki on sul häda hoopis autos?
|
|
Kommentaarid: 41 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
40 |
|
tagasi üles |
|
 |
SSD
HV Guru

liitunud: 18.01.2006
|
18.03.2025 22:55:33
|
|
|
krist2an, Alati tasub kahtlustada ka tihendit, sest näiteks 30a. tagasi olid rõõmus, kui su autol olid rehvid! Ja kõik kes said, need sõitsid, ja olid selle võimaluse üle rõõmsad!
|
|
Kommentaarid: 312 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
266 |
|
tagasi üles |
|
 |
Markos
HV veteran
liitunud: 10.04.2002
|
19.03.2025 01:19:04
|
|
|
tsitaat: |
Kuna ma just ise elan Tallinnast natuke väljas, Saku külje all väiksemas külas, kus sahk vb päris iga päev ei käi, siis ma tean väga hästi neid talviseid teeolusid. Ja no normaalse lamelliga pole mingit probleemi. See talv sai väga edukalt ka R53 Mini lamelliga igalt poolt läbi.
Äkki on sul häda hoopis autos? |
Ei minul pole küll mingeid probleeme, aga äkki teistel on ja lumi ei olegi probleem, jää on. St ma saan väga hästi aru, miks naaste eelistatakse, kui suurele teele pealesõit on nii siledaks lihvitud, et võiks uisuväljaku avada näiteks.
|
|
Kommentaarid: 14 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
2 :: |
12 |
|
tagasi üles |
|
 |
Kassmees
Kreisi kasutaja

liitunud: 02.01.2007
|
19.03.2025 04:15:31
|
|
|
Tanel kirjutas: |
Blank auto leitud
tsitaat: |
Daihatsu Ayla base model. No stereo and no any kind of air ventilation, even the air vents are blank which I haven't seen on any other car before. |
|
Täitsa minu maitse. Sellisele paneks 12-voldise arvutiventika armatuurile ja oleks täiesti piisav.
Koostan endale visiooni järgmisest autost. Masin võiks plangum olla. Tagaklaasisoojendus las olla, see on abiks. Aga aknad las käia vändaga ja peegleid saan kenasti käsitsi sättida. Audio las olla niiöelda lisavõimalus. Hyundai Getz oli täitsa mõnus pill, kahjuks avastati sellel kere liiga suur ussitamine ja pidin auto Kuusakoski saatma. Praegu on luukpäraga Skoda Fabia - ruumikas, aga mõni asi võiks olla primitiivsem. Noh, vähemalt tagauste klaasid käivad vändaga, seegi on hea.
Huvitav, mis sorti kasutatud autosid praegu planguna saada on? Paljud vene pillid kindlasti, aga need pidavat kütust kaanima ja kered on avarii korral seesolijatele ohtlikud. Lisaks kõigub neil koostekvaliteet. Lääne pillidest võiks Hyundai Getz sobida, sellel on täitsa paras suurus toidukulleritööks ja seega pole paha, kui järgmine auto on väike. Veel variante?
Minu arvates üks kõige jaburamaid samme autotööstuses on lukustusnuppude kaotamine ustelt. Tean juhtumit, kus inimene lasi enda autol seista nii, et aku läks tühjaks. Puldist uksed veel avanesid, lukku enam ei läinud. Lukuauk oli vaid juhipoolsel esiuksel. Kuidagi õnnestus lukku saada ka parem esiuks ja pagasiluuk, vist sai näpitud keskluku lülitit. Aga tagumised uksed jäid lahti ja väärt kola tuli igaks juhuks autost tuppa viia, et uue aku saamiseni varguseohtu vähendada. Sest kes oleks tagumisi uksi katsunud ja sisse roninud, oleks tagaistme seljatoe maha kallutanud ja pagassi kiiganud.
|
|
Kommentaarid: 59 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
46 |
|
tagasi üles |
|
 |
Tanel
HV Guru

liitunud: 01.10.2001
|
|
Kommentaarid: 468 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
12 :: |
7 :: |
359 |
|
tagasi üles |
|
 |
Janis
HV Guru
liitunud: 30.11.2005
|
19.03.2025 08:31:20
|
|
|
Ma ka ei tea et ma saaks kui mõtlema hakata. Nelja akna peale on ainult 2 avamise nuppu ka, alguses oli korra et wtf, taga vänt või
|
|
Kommentaarid: 206 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
3 :: |
5 :: |
172 |
|
tagasi üles |
|
 |
|