Hinnavaatlus
:: Foorum
:: Uudised
:: Ärifoorumid
:: HV F1 ennustusvõistlus
:: Pangalink
:: Telekavad
:: HV toote otsing
|
|
Mitut autot oled elu jooksul omanud? Arvesta ainult nendega, mida omad või oled omanud |
Mul on alles esimene auto |
|
3% |
[ 4 ] |
2-3 |
|
30% |
[ 40 ] |
4-6 |
|
29% |
[ 38 ] |
7-10 |
|
18% |
[ 24 ] |
11-15 |
|
4% |
[ 6 ] |
16-20 |
|
5% |
[ 7 ] |
21-30 |
|
1% |
[ 2 ] |
31-40 |
|
3% |
[ 4 ] |
41-50 |
|
0% |
[ 0 ] |
Rohkem kui 50 |
|
3% |
[ 5 ] |
|
hääli kokku : 130 |
|
autor |
|
Magic
HV Guru

liitunud: 28.12.2001
|
18.03.2025 14:06:51
|
|
|
Eks mõni sepp sõidab enda meelest pidevalt mööda jääd, mis veel veega üe ujutatud
Tõsist elevust lamelliga 25 aasta jooksul on olnud 2-3 korda. Otepääl tuttava audiga, millel oli all mingi prott...sai tuldud tagurpidi mäest alla, õnneks perve peal oli pidamist ja sai otsa ringi ja siis juba rahulikult mäest alla
See ka kõige ägedam kogemus...
Maasturiga jõgevamaal oli kruusa ja asfalti üleminek kevadel...seal lausjää ja vesi peal...õnneks põldu kasutada ei tulnud
Märksa värskem kogemus oli 3 aastat tagasi enne Põltsamaad uue 2+1 peal kus ühes kurvis polnud mingit pidamist (mahu sinna piirde ja euroka vahele )
|
|
Kommentaarid: 234 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
200 |
|
tagasi üles |
|
 |
pppd
Kreisi kasutaja
liitunud: 21.06.2004
|
18.03.2025 14:08:27
|
|
|
/me . o O (lamelli kasutajad saavad hakkama ja on rahul. naastu kasutajad ei ole rahul, et lamelli kasutajad rahul on)
|
|
Kommentaarid: 3 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
3 |
|
tagasi üles |
|
 |
Janis
HV Guru
liitunud: 30.11.2005
|
18.03.2025 14:10:22
|
|
|
pppd kirjutas: |
/me . o O (lamelli kasutajad saavad hakkama ja on rahul. naastu kasutajad ei ole rahul, et lamelli kasutajad rahul on)
 |
Oleks siis asi nii Mõni hull räägib ju naastude keelamisest lausa kuna tema saab linnatänavatel iga päev hakkama
Kui linnas elasin ja seal pm kõik sõidud toimusid, siis valisin hankooki lamelli, väga ok oli
|
|
Kommentaarid: 204 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
3 :: |
5 :: |
170 |
|
tagasi üles |
|
 |
Tanel
HV Guru

liitunud: 01.10.2001
|
18.03.2025 14:14:56
|
|
|
Janis, enamus bemmidel kaalujaotus 50-50
Lahtine vs LSD loeb vägagi palju.
Enamus vingujatest on blank mitte-bemm tagaveoline, millel LSD pole ja vaid üks ratas veab ja siis ongi ving lahti.
Lühidalt, lamelliga saab edukalt hakkama
_________________ Hinnavaatlus.ee - leia parim hind!
HV valuutakalkulaator |
|
Kommentaarid: 465 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
12 :: |
7 :: |
358 |
|
tagasi üles |
|
 |
Janis
HV Guru
liitunud: 30.11.2005
|
18.03.2025 14:17:05
|
|
|
No mul on tagavedu ja lahtine differ ja pole sellist olukorda nagu kirjeldasid, eelnevalt bemmiga sama configa sõites oli ikka väga halb. Sa ülehindad selle mõju, see ei tee imesid
|
|
Kommentaarid: 204 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
3 :: |
5 :: |
170 |
|
tagasi üles |
|
 |
Tanel
HV Guru

liitunud: 01.10.2001
|
18.03.2025 14:19:23
|
|
|
Ma räägingi, et ilma LSD-ta tagaveoline bemm või mis iganes muu mark on mõttetu. See et sa seda lamelli süüks paned, on väär lähenemine.
Mina kasutan oma mõlemal tagaveolisel lamelle ja ei kurda.
_________________ Hinnavaatlus.ee - leia parim hind!
HV valuutakalkulaator |
|
Kommentaarid: 465 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
12 :: |
7 :: |
358 |
|
tagasi üles |
|
 |
Janis
HV Guru
liitunud: 30.11.2005
|
18.03.2025 14:23:42
|
|
|
Mina seda küll lamelli süüks ei pane Tagavedu on igal juhul kõige halvem variant talvises kliimas veoskeemidest. Vahet pole kas mõne piiratuma libisemisega differ või lahtine.
Ja sa ütled siis valesti kuna ma just väitsin, et EV puhul on lahtine differ ja tagavedu väga 5+ kooslus võrreldes mu eelenvate samasuguste kogemustega
|
|
Kommentaarid: 204 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
3 :: |
5 :: |
170 |
|
tagasi üles |
|
 |
RassK
HV Guru

liitunud: 17.01.2007
|
18.03.2025 14:28:24
|
|
|
pppd kirjutas: |
/me . o O (lamelli kasutajad saavad hakkama ja on rahul. naastu kasutajad ei ole rahul, et lamelli kasutajad rahul on)
 |
Mis siin rahul mitte olla, ühel autol on lamellid ja teisel on naastud
Tanel kirjutas: |
Ma räägingi, et ilma LSD-ta tagaveoline bemm või mis iganes muu mark on mõttetu. See et sa seda lamelli süüks paned, on väär lähenemine.
Mina kasutan oma mõlemal tagaveolisel lamelle ja ei kurda. |
E60 LSD'ga on ikka vähe teine elamus jah minu meelest. Pm sai väikse näpuga rooli hoides driftida, nii et masin läks sinna kus täpselt tahtsid. Lahtisega on võimlemist üksjagu rohkem.
|
|
Kommentaarid: 116 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
101 |
|
tagasi üles |
|
 |
Tanel
HV Guru

liitunud: 01.10.2001
|
|
Kommentaarid: 465 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
12 :: |
7 :: |
358 |
|
tagasi üles |
|
 |
Janis
HV Guru
liitunud: 30.11.2005
|
18.03.2025 14:36:23
|
|
|
Kahtlemata on lsd diffriga auto mõnus kui taltsutada tahta
Ja ilselgelt kirukski lamelli kui kasutatavates oludes on naast parem, olenemata veoskeemist
|
|
Kommentaarid: 204 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
3 :: |
5 :: |
170 |
|
tagasi üles |
|
 |
Markos
HV veteran
liitunud: 10.04.2002
|
18.03.2025 14:40:36
|
|
|
Tanel kirjutas: |
Ma räägingi, et ilma LSD-ta tagaveoline bemm või mis iganes muu mark on mõttetu. See et sa seda lamelli süüks paned, on väär lähenemine.
Mina kasutan oma mõlemal tagaveolisel lamelle ja ei kurda. |
Ei ole, kui on hea veojõukontroll. IS250'l mis tuli lamellidega, ei olnud, istusin keset tasast platsi kinni ja ei liikunud meetrit ka, piisas kombost jää all, kerge lumi peal. Teine situatsioon on sulale pööranud ilm, võttis lamelliga korra ratta ringi, oli vesine "kauss" valmis ja käia palju tahad, paigalt saad siis, kui asfaldini välja kraabid. Sama jama samast ajastust olen kohanud nii S klassi mersude, kui igast muude tegelaste juures. IS300h oli teine loom, aga kuna ma tol hetkel polnud veel selle võimekusest teadlik, siis otsustasin kindla peale minna ja naastud võtta. Tõenäoliselt, saanuks aimu, kui hästi see vjk seal töötab oleks ilmselt ka lamellidest piisanud, kuigi jah, lamelle oleks pidanud ostma mitu jooksu kogu kasutusperioodi jooksul, antud juhul pidasid need michelini x-ice northid vastu 6a+ ja ilmselt sõidavad uue omaniku käes ühe talve veel lõdvalt. Ehk öelda, et lsd on ainuke asi, mis toimib, ei saa.
|
|
Kommentaarid: 14 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
2 :: |
12 |
|
tagasi üles |
|
 |
Hiid
HV Guru

liitunud: 23.03.2002
|
18.03.2025 14:42:47
|
|
|
mis differ mossel oli? Sellega sai sõidetud suvekummidega, sest muid saada polnudki
_________________ Hapud viinamarjad |
|
Kommentaarid: 655 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
3 :: |
0 :: |
508 |
|
tagasi üles |
|
 |
napoleon
Unknown virus

liitunud: 08.12.2008
|
18.03.2025 14:57:09
|
|
|
Hiid kirjutas: |
mis differ mossel oli? Sellega sai sõidetud suvekummidega, sest muid saada polnudki  |
Mossel tegelikult ei olnud tänapäeva mõistes suverehv vaid nö. universaalrehv.
|
|
Kommentaarid: 77 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
60 |
|
tagasi üles |
|
 |
rocky-b
Kreisi kasutaja

liitunud: 06.06.2010
|
18.03.2025 15:03:37
|
|
|
Janis kirjutas: |
Jälle need mehed kes saavad hakkama. Nii osavad, et kõik võiks oma elu nende järgi kohandada. Ei tasuks mõeldagi, et inimestel on erinevad olud ja vajadused. |
|
|
Kommentaarid: 13 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
11 |
|
tagasi üles |
|
 |
napoleon
Unknown virus

liitunud: 08.12.2008
|
18.03.2025 15:12:31
|
|
|
Muide, miks on tagamootoriga tagaveolisi nii vähe? Mingi tehniline nüanss, mille tõttu on keeruline mootorit taha installida?
|
|
Kommentaarid: 77 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
60 |
|
tagasi üles |
|
 |
Etz
HV Guru

liitunud: 27.01.2005
|
18.03.2025 15:13:52
|
|
|
napoleon kirjutas: |
Muide, miks on tagamootoriga tagaveolisi nii vähe? Mingi tehniline nüanss, mille tõttu on keeruline mootorit taha installida? |
Insener tehniliselt keerukam, alustame kasvõi mootori jahutusest.
_________________ ...life is random...so am I...
So, there is a fan. Time to grab your sh*t, gentlemen! |
|
Kommentaarid: 228 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
194 |
|
tagasi üles |
|
 |
Hiid
HV Guru

liitunud: 23.03.2002
|
18.03.2025 15:32:29
|
|
|
napoleon, sa võid teda ju universaalseks kutsuda, aga talverehvi tunnuseid sel paraku ei olnud
_________________ Hapud viinamarjad |
|
Kommentaarid: 655 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
3 :: |
0 :: |
508 |
|
tagasi üles |
|
 |
napoleon
Unknown virus

liitunud: 08.12.2008
|
18.03.2025 15:35:27
|
|
|
Hiid, vaata mustrit. Natuke meenutab ju tänapäeva lamelli.
|
|
Kommentaarid: 77 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
60 |
|
tagasi üles |
|
 |
Hiid
HV Guru

liitunud: 23.03.2002
|
18.03.2025 15:36:55
|
|
|
napoleon, siiski mitte
_________________ Hapud viinamarjad |
|
Kommentaarid: 655 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
3 :: |
0 :: |
508 |
|
tagasi üles |
|
 |
priit
Kreisi kasutaja
liitunud: 14.11.2001
|
18.03.2025 15:56:53
|
|
|
Tänapäeval mehaaniline LSD differ tagaveolise juures on pigem valge vares - aga nagu Janis mainis, siis reeglina ajab veojõukontroll täiesti asja ära ja see, et LSD'ga on/oleks parem sõites driftida, ei puutu väga asjasse (avalikel teedel laperdamine pole nagunii viisaksa tegevus).
Enda kogemused mägi-Eesti külje alt, kus elamine on oru serval ja maja juurde viib suhteliselt järsu kurviga ülesmäge tee (hoogu võtta ei saa): kiilasjää ja vesi. Esiveoline + lamell - lootusetu, autot pargitakse nõlva all. Esiveoline + naast: jõudis poole mäe peale, kuid mitte üles. Pargiti samuti kokkuvõttes nõlva all. Nelikvedu + lamell: sai alati tõusust üles-alla probleemideta.
Vesise kiilasjää puhul kusagil külavaheteel kahtlemata on naast kindlam pastel sõitmiseks, aga aeglasemalt-ettevaatlikumalt liigeldes saab ka lamelliga hakkama. Kokkuvõttes igaühe enda eelistus - aga minu arvates olulist täiendavat turvalisust-läbivust naast enamjaolt kaasa ei too. Paar päeva-korda aastas väga libedate teeolude puhul võib ka lihtsalt ettevaatlikumalt sõita
|
|
Kommentaarid: 202 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
167 |
|
tagasi üles |
|
 |
von Wu
HV Guru

liitunud: 12.10.2007
|
18.03.2025 16:00:27
|
|
|
Etz kirjutas: |
napoleon kirjutas: |
Muide, miks on tagamootoriga tagaveolisi nii vähe? Mingi tehniline nüanss, mille tõttu on keeruline mootorit taha installida? |
Insener tehniliselt keerukam, alustame kasvõi mootori jahutusest. |
Just lihtsam ju, vt. ZAZ.
_________________ Müüa OnePlus 13 telefon
Müüa igasugu asju |
|
Kommentaarid: 888 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
1 :: |
0 :: |
668 |
|
tagasi üles |
|
 |
Etz
HV Guru

liitunud: 27.01.2005
|
18.03.2025 16:11:20
|
|
|
von Wu kirjutas: |
Etz kirjutas: |
napoleon kirjutas: |
Muide, miks on tagamootoriga tagaveolisi nii vähe? Mingi tehniline nüanss, mille tõttu on keeruline mootorit taha installida? |
Insener tehniliselt keerukam, alustame kasvõi mootori jahutusest. |
Just lihtsam ju, vt. ZAZ. |
Tahaksid sa tänasel päeval, igapäevaselt ZAZ'i tasemel autoga sõita?
Tänapäevane auto on ikka midagi muud, isegi suitsiidiuksed pole enam lubatud.
_________________ ...life is random...so am I...
So, there is a fan. Time to grab your sh*t, gentlemen! |
|
Kommentaarid: 228 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
194 |
|
tagasi üles |
|
 |
napoleon
Unknown virus

liitunud: 08.12.2008
|
18.03.2025 16:16:02
|
|
|
ZAZ tagaiste oli ju hea ja turvaline, isegi kui oleks tahtnud poleks saanud ust lahti teha
Või mõtled neid ZAZ 965 uksi mis valepidi lahti käisid?
|
|
Kommentaarid: 77 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
60 |
|
tagasi üles |
|
 |
Etz
HV Guru

liitunud: 27.01.2005
|
18.03.2025 16:25:19
|
|
|
napoleon kirjutas: |
Või mõtled neid ZAZ 965 uksi mis valepidi lahti käisid? |
https://en.wikipedia.org/wiki/Suicide_door
_________________ ...life is random...so am I...
So, there is a fan. Time to grab your sh*t, gentlemen! |
|
Kommentaarid: 228 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
194 |
|
tagasi üles |
|
 |
Auron
HV Guru

liitunud: 19.08.2003
|
18.03.2025 16:29:23
|
|
|
Janis kirjutas: |
Oleks siis asi nii Mõni hull räägib ju naastude keelamisest lausa kuna tema saab linnatänavatel iga päev hakkama |
Keelata pole vaja aga mingi 50% maksu võiks seljas olla.
Aga see muidugi müstika kuidas naastu õigustajad hakkavad alati mingist "aga mis siis maainimene tegema peab kes igapäev mööda veega üleujutatud jääd sõidab..." sonima Huvitav, et kui linnas vaadata inimeste hulka kes oma naeltega ragistavad siis jääb mulje, et vist 10'st inimesest 8 elavad kõik maal. Mis veelgi huvitavam on see, et maal on veega kaetud jääteed pea juunikuuni, sest isegi maikuus kui väljas juba +20C päeval lendavad igast X6'ed. länkarid ja GL'id ringi räme ragin taga.
Ehk siis olgem suures plaanis ausad - täna sõidab sittakanti naastudega selliseid inimesi kes ei peaks seda tegema. Aga naastuga ju lihtne - ostan maxima naastrehvi ja ulmepidamine olemas. Tegelt olekski sellest pohhui kes millega sõidab aga natuke nukker on see asfaldist lahtikakutud pigi ja kivitolm mis kevadel mööda linna ringi lendab kuhu siis lisaks annab oam osa veel ka räme peeneks sõidetud soola tolm mida siis niimõnus sisse hingata.
|
|
Kommentaarid: 152 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
129 |
|
tagasi üles |
|
 |
|