Hinnavaatlus
:: Foorum
:: Uudised
:: Ärifoorumid
:: HV F1 ennustusvõistlus
:: Pangalink
:: Telekavad
:: HV toote otsing
|
|
Mitut autot oled elu jooksul omanud? Arvesta ainult nendega, mida omad või oled omanud |
Mul on alles esimene auto |
|
3% |
[ 4 ] |
2-3 |
|
30% |
[ 39 ] |
4-6 |
|
29% |
[ 38 ] |
7-10 |
|
18% |
[ 24 ] |
11-15 |
|
4% |
[ 6 ] |
16-20 |
|
5% |
[ 7 ] |
21-30 |
|
1% |
[ 2 ] |
31-40 |
|
3% |
[ 4 ] |
41-50 |
|
0% |
[ 0 ] |
Rohkem kui 50 |
|
3% |
[ 5 ] |
|
hääli kokku : 129 |
|
autor |
|
BrutaH
HV vaatleja
liitunud: 10.05.2005
|
30.12.2024 11:48:49
|
|
|
jeesus188 kirjutas: |
Ma oma skodal seda põletust ei näegi....pm vaid seda märkab, et kütusekulu tõuseb kui viitib märgata..  |
Jah, ega muud indikaatorit ei ole tõesti väga ei ole.
Põletuse ajal liikluses seisma jäädes võib veel märgata, et start-stop ei seiska mootorit ja tühikäigu pöörded on 1000 kandis.
|
|
Kommentaarid: 5 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
5 |
|
tagasi üles |
|
 |
kjaups
MeesKesTuliMetsast

liitunud: 02.02.2005
|
30.12.2024 11:52:12
|
|
|
BrutaH, Gen5 Sportage MildHybrid diisel.
Mul läheb too ikka väga kiirelt soojaks ära vs isegi eelmise CNG Seat Leoniga.
Aga kui ma nüüd meenutan, siis peale pikki otsi see põletamise teema üles tulebki. Liiga palju sujuvat sõitmist järelikult
Peab Normal asendisse lülitama ja jälgima, kas kobiseb midagi edaspidi.
_________________ YAGA müügiputka - SNAP pildipank
M: 3D Touch V3.2 15€ |
|
Kommentaarid: 166 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
3 :: |
135 |
|
tagasi üles |
|
 |
priit
Kreisi kasutaja
liitunud: 14.11.2001
|
30.12.2024 11:54:46
|
|
|
jeesus188 kirjutas: |
Ma oma skodal seda põletust ei näegi....pm vaid seda märkab, et kütusekulu tõuseb kui viitib märgata..  |
Ega seal ühtegi vilet-tuld peagi põlema minema - vähemalt niikaua, kui selle põletamisega mingeid hädasid pole. Milles protsess on ära tuntav: tühikäik on kõrgem, start-stopp ei tööta, auto hoiab autom. kasti korral pöördeid kõrgemal (nagu sõidaks sport-režiimis), jahutusventikad pannakse tööle, paigal/väljas seistes iseloomulik kirbe hais.
|
|
Kommentaarid: 202 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
167 |
|
tagasi üles |
|
 |
Betamax
HV Guru

liitunud: 29.05.2003
|
30.12.2024 11:56:41
|
|
|
Diisli omamine on ikka korralik ikaldus
|
|
Kommentaarid: 729 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
1 :: |
1 :: |
550 |
|
tagasi üles |
|
 |
kjaups
MeesKesTuliMetsast

liitunud: 02.02.2005
|
30.12.2024 12:03:04
|
|
|
Betamax kirjutas: |
Diisli omamine on ikka korralik ikaldus  |
GPF või oli PPF see bensuka oma, nood pidid hullemad olema
_________________ YAGA müügiputka - SNAP pildipank
M: 3D Touch V3.2 15€ |
|
Kommentaarid: 166 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
3 :: |
135 |
|
tagasi üles |
|
 |
priit
Kreisi kasutaja
liitunud: 14.11.2001
|
30.12.2024 12:04:22
|
|
|
Moodne diisel linnas lühikeste otste sõiduks on tõesti õnnetus. Pikemate otse kulgemiseks samas see EGR/DPF teema välja ei paista ja kasutusmugavuse koha pealt bens/diisel sisulist vahet ei ole. Diisel ehk ökonoomsem lihtsalt.
viimati muutis priit 30.12.2024 12:08:26, muudetud 1 kord |
|
Kommentaarid: 202 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
167 |
|
tagasi üles |
|
 |
BrutaH
HV vaatleja
liitunud: 10.05.2005
|
30.12.2024 12:05:14
|
|
|
Ma ütleks ka nii. Eelmisel Ceedil oli GPF ja see pidi hulluks ajama mind. Octavia DPFi majandamine on palju mõistlikum ja loogilisem.
|
|
Kommentaarid: 5 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
5 |
|
tagasi üles |
|
 |
somnambuul
HV veteran
liitunud: 22.03.2004

|
30.12.2024 12:07:49
|
|
|
BrutaH, mis seal hulluks ajas? Mulle ei ole ta veel 50k km jooksul endast märku andud.
|
|
Kommentaarid: 60 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
54 |
|
tagasi üles |
|
 |
BrutaH
HV vaatleja
liitunud: 10.05.2005
|
30.12.2024 12:50:58
|
|
|
Ma olen üsna kindel, et selle 1.4 TGDI mootori GPF integratsioon oli väga ebaõnnestunud. Kogu aeg oli vaja seda filtrit tühjendada mis tähendas seda, et ma pidin 30-40 kilomeetrit sõitma ja sel ajal oli kütusekulu 8-10 liitri vahel. Linnas seda kunagi puhtaks ei saanudki. Lihtsalt iga kord sõitma hakates nägin, kuidas kütusekulu rõvedalt suur oli. Kui lõpuks puhastus õnnestus, siis sõitis ökolt nagu diisel - maanteel 4-5 ja linnas 6-7 aga seda senikaua kuniks ta lambist jälle otsustas, et nüüd on puhastada vaja. Küll sai OBD'd järgi topitud ja spetside juures käidud. Käisin ka ezinduse uksi kulutamas ja sain neilt mingi tarkvarauuenduse mis pisut parandas seda olukorda.
Kogu selle 100 000km jooksul, mis ma antud autoga sõitsin oli keskmine kütusekulu 6.88 aga ma olen üsna veendunud, et selle GPFi pärast on see kulunumber vähemalt liitri võrra suurem, kui võinuks olla.
Nii palju kui uurisin ja teada sain, siis tundus, et sellel filtril ei olnud andureid mis reaalsest täitumisest märku andis, seda üritati pigem ennustada ECU info põhjal ala palju kütust põletatud on ja palju külmkäivitusi on olnud vms. Keegi seda infot kuskilt ei avaldanud, spekulatsioonid. Aga diagnostikaseade vastavaid andureid ei näidanud ja füüsiliselt ma seal ka andureid peale lambdade ei leidnud.
Edit: Kogu bensuka GPFi kontseptsioon pidi olema selline, et ta ei muuda sõiduomadusi kuna GPFi talletuva tahmakogus on üliväike ja selle tühjendamiseks piisab mõnesekundisest coastimisest. Kui see GPF on õigesti arvutatud ja õigesse kohta pandud siis ta ka peaks nii toimima. Millegipärast minu Kial see nii ei olnud. Võinoh, teada ma seda ei saanudki mis seal sees toimus. Andureid polnud ju.
|
|
Kommentaarid: 5 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
5 |
|
tagasi üles |
|
 |
Markos
HV veteran
liitunud: 10.04.2002
|
30.12.2024 13:04:33
|
|
|
Rehvisaaga. Jõululaupäeval hakkame külla sõitma ja ux'l rehvirõhu tuli põleb ja üks sensor näitab nulli. Ots ringi ja koju tagasi. Kruvi sees raisk. No selge, selle masinaga ei lähe kuhugile. Teine käima ja toimetama, pääle pühi vaatab, ega midagi teha nagunii pole, nööri ei ole. Reedel sai siis paranduskomplekt hangitud ja laup hakkan siis vaatama, et how hard can it be, aga s*ttagi. Rehv on nii kõva, et rasplit ka sisse ei saa korralikult, kolm korda lükkasin kõveraks selle, rohkem enam ei julgend, murdub veel rehvi sisse ära. Nööriga polnud lootustki, seda sisse ei saa. Närv must otsin mõnda lähimat rehviparandust, kõik kinni (no pikad pühad eks). Viimases hädas helistan esindusse. Sealt helistatakse 15m jooksul tagasi, mis juhtus, selgitan olukorra ära. Küstitakse, kas saan niipalju rõhku sisse, et kohale tulla. Otsustan proovida, üritan raspli teravikuga nööri lihtsalt jupikaupa auku topida, ehk jääb pidama, jäigi, aga kauaks. Lasen rehvi makitaga täis ja panen vaikselt esinduse poole ajama. Rõhuandurid on segi keeranud, need ei näita midagi enam. Jõuan kohale, hingan kergendatult, keeran ennast diivanile rulli ja luristan latet. Poole tunni pärast on rehv lapitud ja auto korras.
Moraal, nööridega paranduskoplektist ei pruugi alati abi olla ja runflat rehvidega müüdud masinatel ei ole tihtilugu tegelikult mitte ühtegi rehviabi asja kaasas, ei tungi, võtit, ega vahtu, kompressorist rääkimata. See kit tuleb nüüd tekitada, alati ei pruugi nii hästi minna, et asjad kodus juhtuvad.
|
|
Kommentaarid: 14 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
2 :: |
12 |
|
tagasi üles |
|
 |
jeesus188
kodustatud

liitunud: 14.04.2003

|
30.12.2024 13:05:17
|
|
|
Betamax kirjutas: |
Diisli omamine on ikka korralik ikaldus  |
Kust sa seda välja lugesid?
Enamus siin ei pane tähelegi, et mingi põletus vms toimub...nii et milles mure?
_________________ This message was sent from space using stargate
Inimene on troopiline AHV Aga kes on naine? Valge on ka inimene !
"Vaese inimese juttu räägid. Kui tundub kallis, siis on see kellelegi teisele mõeldud" |
|
Kommentaarid: 71 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
64 |
|
tagasi üles |
|
 |
hemmar
HV kasutaja
liitunud: 12.01.2007
|
|
Kommentaarid: 11 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
11 |
|
tagasi üles |
|
 |
priit
Kreisi kasutaja
liitunud: 14.11.2001
|
30.12.2024 13:22:20
|
|
|
See teenus on ka näiteks VW'l olemas ja ilmselt samamoodi enamusel automarkidest (esindustest).
|
|
Kommentaarid: 202 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
167 |
|
tagasi üles |
|
 |
salatoimik
HV Guru

liitunud: 08.08.2006
|
30.12.2024 13:25:07
|
|
|
kjaups kirjutas: |
Betamax kirjutas: |
Diisli omamine on ikka korralik ikaldus  |
GPF või oli PPF see bensuka oma, nood pidid hullemad olema |
baseerudes millele? Paarile meedias halajale kes kasutasid autot vaid 2km otsade jaoks ja rallisid foorist foorini?
Imo kordades lollikindlam kui diisli filtrid. Pidurda linnas punase taha veeredes käiguga ja teeb hapniku saades põletuse ära. Ei mingit sõida maanteel 30km otsa vähemalt 3000rmp ja muud pornot
E: lugedes brutah-i posti siis no idea mis seal valesti oli, vb üldse praak gpf, eks esineb. Mul samuti ceed, gpf olemas, läbisõit 152k ja pole mingit muret olnud, et lambihetkedel kütusekulu lampi liitreid kõrgem oleks.
Samas pidurdan käiguga ikka väga palju, nii maanteel ristmikule lähenedes kui linnas punasele foorile. Eks sel ajal laseb hapniku läbi mootorist ja põletab kenasti kõik ära.
_________________ LehesFoto - Täis suvaklõpse ja muud
viimati muutis salatoimik 30.12.2024 13:36:07, muudetud 1 kord |
|
Kommentaarid: 39 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
35 |
|
tagasi üles |
|
 |
Markos
HV veteran
liitunud: 10.04.2002
|
30.12.2024 13:31:38
|
|
|
tsitaat: |
Mul toyotsile saadeti küll kohe tasuta puksiir järgi kui üks hommik ta maja eest tühja rehviga avastasin. |
Seda on ka kasutatud, kui see veel kehtis, paraku on auto 5a vana.
|
|
Kommentaarid: 14 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
2 :: |
12 |
|
tagasi üles |
|
 |
kjaups
MeesKesTuliMetsast

liitunud: 02.02.2005
|
30.12.2024 13:35:38
|
|
|
salatoimik, sorry, ma vist liiga pelmeen ning libistan selle abimootoriga ennast.
Google ja KIA foorum. Eks oli rohkem neid eelmise generatsiooni teemasid seal, et täit tõde ei tea. Ei tea te diislite kohta ka mitte, ammendate samat moodi meedias tuule keerutajate ja x artiklite põhjal.
Aga mis ma juba ütlesin, et lähen nupukesega Normal peale ja vaatab mis saab.
_________________ YAGA müügiputka - SNAP pildipank
M: 3D Touch V3.2 15€ |
|
Kommentaarid: 166 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
3 :: |
135 |
|
tagasi üles |
|
 |
jeesus188
kodustatud

liitunud: 14.04.2003

|
30.12.2024 14:12:49
|
|
|
Markos kirjutas: |
tsitaat: |
Mul toyotsile saadeti küll kohe tasuta puksiir järgi kui üks hommik ta maja eest tühja rehviga avastasin. |
Seda on ka kasutatud, kui see veel kehtis, paraku on auto 5a vana. |
keegi ei keela kaskot jätkata ka peale 5a. Või raha sai otsa?
_________________ This message was sent from space using stargate
Inimene on troopiline AHV Aga kes on naine? Valge on ka inimene !
"Vaese inimese juttu räägid. Kui tundub kallis, siis on see kellelegi teisele mõeldud" |
|
Kommentaarid: 71 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
64 |
|
tagasi üles |
|
 |
pistyk
HV veteran

liitunud: 11.08.2007
|
30.12.2024 14:13:41
|
|
|
Markos kirjutas: |
tsitaat: |
Mul toyotsile saadeti küll kohe tasuta puksiir järgi kui üks hommik ta maja eest tühja rehviga avastasin. |
Seda on ka kasutatud, kui see veel kehtis, paraku on auto 5a vana. |
Ega siis kaskot pea ära lõpetama(mis hõlmab ka tasuta autoabi)
_________________ parem varblane katusel,kui nuga neerus |
|
Kommentaarid: 46 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
45 |
|
tagasi üles |
|
 |
bladerunner
HV Guru
liitunud: 17.01.2002
|
30.12.2024 14:21:43
|
|
|
Säästa tuleb poisid, säästa tuleb.
_________________ Experience is what you get when you don't get what you want. |
|
Kommentaarid: 168 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
157 |
|
tagasi üles |
|
 |
Markos
HV veteran
liitunud: 10.04.2002
|
30.12.2024 14:25:56
|
|
|
pistyk kirjutas: |
Markos kirjutas: |
tsitaat: |
Mul toyotsile saadeti küll kohe tasuta puksiir järgi kui üks hommik ta maja eest tühja rehviga avastasin. |
Seda on ka kasutatud, kui see veel kehtis, paraku on auto 5a vana. |
Ega siis kaskot pea ära lõpetama(mis hõlmab ka tasuta autoabi) |
Jah, kaskot saab kasutada selleks, stoori mõte on muus.
|
|
Kommentaarid: 14 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
2 :: |
12 |
|
tagasi üles |
|
 |
RassK
HV Guru

liitunud: 17.01.2007
|
30.12.2024 14:28:56
|
|
|
Markos kirjutas: |
Rehvisaaga. Jõululaupäeval hakkame külla sõitma ja ux'l rehvirõhu tuli põleb ja üks sensor näitab nulli. Ots ringi ja koju tagasi. Kruvi sees raisk. No selge, selle masinaga ei lähe kuhugile. Teine käima ja toimetama, pääle pühi vaatab, ega midagi teha nagunii pole, nööri ei ole. Reedel sai siis paranduskomplekt hangitud ja laup hakkan siis vaatama, et how hard can it be, aga s*ttagi. Rehv on nii kõva, et rasplit ka sisse ei saa korralikult, kolm korda lükkasin kõveraks selle, rohkem enam ei julgend, murdub veel rehvi sisse ära. Nööriga polnud lootustki, seda sisse ei saa. Närv must otsin mõnda lähimat rehviparandust, kõik kinni (no pikad pühad eks). Viimases hädas helistan esindusse. Sealt helistatakse 15m jooksul tagasi, mis juhtus, selgitan olukorra ära. Küstitakse, kas saan niipalju rõhku sisse, et kohale tulla. Otsustan proovida, üritan raspli teravikuga nööri lihtsalt jupikaupa auku topida, ehk jääb pidama, jäigi, aga kauaks. Lasen rehvi makitaga täis ja panen vaikselt esinduse poole ajama. Rõhuandurid on segi keeranud, need ei näita midagi enam. Jõuan kohale, hingan kergendatult, keeran ennast diivanile rulli ja luristan latet. Poole tunni pärast on rehv lapitud ja auto korras.
Moraal, nööridega paranduskoplektist ei pruugi alati abi olla ja runflat rehvidega müüdud masinatel ei ole tihtilugu tegelikult mitte ühtegi rehviabi asja kaasas, ei tungi, võtit, ega vahtu, kompressorist rääkimata. See kit tuleb nüüd tekitada, alati ei pruugi nii hästi minna, et asjad kodus juhtuvad. |
Vahest juhendid on ka sellised, et praktikas kuidagi juhend ei toimi. Vähemalt raspeli sai sisse aga juhend näitab, et nöör vaja topelt panna... no mingi valemiga seda sisse ei lükanud topelt. Ühekordselt läks ilusti ja toimis.
Aga noh selle kruviaugu pärast (eriti kui kruvi veel ees), pole pointi väga võimelda. Paned veits rohkem rõhku ja 30 min saab sõita ikka (eriti kui mobiilne makita ka olemas on).
Kord oli rehvi küljele kuidagi auk tekkinud. Panid maja ees täis ja suund rehvidiileri poole. Õhk visises veel terve vahetuse aja välja. Tüüp imestas, et täitsa katki. Ütlesin, et jah, selle pärast tulingi. Too aeg läksid pm iga hooaeg uued kasutatud premiumid alla vedavale sillale.
|
|
Kommentaarid: 116 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
101 |
|
tagasi üles |
|
 |
napoleon
Unknown virus

liitunud: 08.12.2008
|
30.12.2024 14:33:48
|
|
|
Kirjelduse järgi võib selle runflat rehviga lähimasse rehviparandusse liibata isegi kui rõhk on 0.
Iseasi muidugi kui see kuskil karu p-s reede õhtul katki läheb ja ükski rehviputka enne esmaspäeva uksi ei ava.
|
|
Kommentaarid: 77 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
60 |
|
tagasi üles |
|
 |
Markos
HV veteran
liitunud: 10.04.2002
|
30.12.2024 14:36:13
|
|
|
tsitaat: |
Aga noh selle kruviaugu pärast (eriti kui kruvi veel ees), pole pointi väga võimelda. |
Mu eesmärk oli proovida parandada. Siin on meil kamp isetegijaid, aga tundub, et rehvi katkimineku korral tõmbavad kõik siidikindad kätte ja helistavad autoabisse
tsitaat: |
Kirjelduse järgi võib selle runflat rehviga lähimasse rehviparandusse liibata isegi kui rõhk on 0. |
Runflati on ka läinud, see oli toorkord mingi vähe tõsisem metallitükk, kui kruvi. Siis tuli autoabi välja, parandas ka nööriga, auk muidugi oli ka märksa suurem. Parast tuli ikkagi rehviremonti külastada, sest autoabi pakub enamasti ikkagi ajutist lahendust. Iseeneset runflatiga saab sõita ilma rõhuta küll, piirtud kiirusega ja see nende mõte on ka.
viimati muutis Markos 30.12.2024 14:39:14, muudetud 1 kord |
|
Kommentaarid: 14 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
2 :: |
12 |
|
tagasi üles |
|
 |
priit
Kreisi kasutaja
liitunud: 14.11.2001
|
30.12.2024 14:39:10
|
|
|
Rehvi katkimineku korral tuleb võtta varuratas ja alla kruvida - lihtne. Ei pea karuperses põlve peal rehviparandusega katsetama hakkama....
viimati muutis priit 30.12.2024 14:42:43, muudetud 1 kord |
|
Kommentaarid: 202 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
167 |
|
tagasi üles |
|
 |
Markos
HV veteran
liitunud: 10.04.2002
|
30.12.2024 14:40:43
|
|
|
priit kirjutas: |
Rehvi katkimineku korral tuleb võtta varurehv ja alla kruvida - lihtne. Ei pea karuperses põlve peal rehviparandusega katsetama hakkama.... |
Tänapeäval ei ole autodel enam varurattaid ja nagu eelpool mainitud, kui on runlfatid, siis ei panda isegi tööriistu kaasa. See ongi lugu sellest, mida tasuks silmas pidada ja millega arvestada. Minu mõte oli paigaldada nöör ja sõita lähimasse parandusse, nagu öeldud, how hard it can be.
viimati muutis Markos 30.12.2024 14:42:38, muudetud 1 kord |
|
Kommentaarid: 14 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
2 :: |
12 |
|
tagasi üles |
|
 |
|