Hinnavaatlus
:: Foorum
:: Uudised
:: Ärifoorumid
:: HV F1 ennustusvõistlus
:: Pangalink
:: Telekavad
:: HV toote otsing
|
|
autor |
|
Markos
HV veteran
liitunud: 10.04.2002
|
17.12.2024 22:26:17
|
|
|
tsitaat: |
Jah - teadja saab naerda kõvasti. Tänane oli ikka väga huumor kuidas isegi aku soojendusest midagi ei teata. Mingil hetkel kurb lihtsalt, et naerualused ise ju aru ei saa kui mööda panevad. Ja sellesmõttes - evga sõitja ju sõidab edasi ning on rahul 😁 |
Omast arust kirjutasin selle soojenduse lahti, tahad kirjutan selle ka, mis külmaga akus toimub ? Asi on elektrolüüdis, see taheneb ja takistab ioonide liikumist, sellest suureneb aku sisetakistus ja välja antav vool. Aku võimekus ja kasulik maht vähenevad, sest osa kasulikust energiast muutub sees soojuseks. Senikaua kuniks aku ei ole piisavalt soojenenud, on ta paraku ka ise energiatarbija. Laadimisel alla 0 kraadi, tekib anoodile liitiumiioonide ladestumine, mis võib päädida lühisega. Seda kõike arvesse võttes on miinuskraadidel toimetav EV kohe kindlasti vähem efektiivne juba puhtalt füüsika ja elektrokeemia mõistes.
tsitaat: |
Ma ei käi seda väidetavate teadmistega maha tegemas. |
Aga proovida tahad ? Ilmselt saad füüsikas ja elektroonikas ka mu käest tappa niiet plaksub.
|
|
Kommentaarid: 14 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
2 :: |
12 |
|
tagasi üles |
|
 |
M8T0
HV Guru
liitunud: 24.11.2001
|
17.12.2024 22:35:33
|
|
|
Tore, et end puudutatuna tundsid aga see teema oli peaasjalikult suunatud ühele teisele aktivistile siin. Aga mööda panid ka sina väidetega parajalt kuid vähemalt midagigi oli õige. Tuöeneb puhtalt sellest, et sul korralik kasutajakogemus puudub. Pead aga ennast tähtsaks ja targaks.
Erinevalt sinust aga ma ei käi kuskil võistlemas , eriti teemas mida ei valda. Sina aga oled korduvalt tõestanud, et elektriautondust tõesti ei valda. Korduvalt su valeväited parandanud või ümber lükanud.
Alati kui sa milleski kaotad siis on aga vaja kuskil proovida ära panna enda tuju tõstmiseks. Tavaliselt on see mingi tobe ma-võin-kauem-sõita pläma kuigi sõidad kuus vähem tihti kui ma teinekord nädalas.
Näha ju, et tegelikult saab hing ai 😁 aahja ärme helikopteri lube ära unusta! Häati tegijaks teeb kohe.
Me võime tiiru hoopis minna ja kumbki võtab oma jao kaasa kui võistelda tahad. Vaatame näiteks 30m pealt?
|
|
Kommentaarid: 87 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
78 |
|
tagasi üles |
|
 |
Markos
HV veteran
liitunud: 10.04.2002
|
17.12.2024 23:05:04
|
|
|
tsitaat: |
Me võime tiiru hoopis minna ja kumbki võtab oma jao kaasa kui võistelda tahad. Vaatame näiteks 30m pealt? |
Prooviks ikka teemas püsida, elektroonika ja füüsika haakuvad elektriautodega, püssipaugutamine mitte. Viimane ei aita sul kohe kuidagi ka neis toimuvaid protsesse mõista. Elektriauto on tegelikult väga lihtne, aga keeruliseks teebki selle kogu aku ümber toimuv ja need lahendused on igal tootjal mõneti erinevad, ning sestap ka tulemused, täiuslik pole neist ükski. Ega asjata tahkisakusi ei arendata või vähemalt püütakse seda teha, et vedela elektrlüüdiga liitiumioonide puudustest vabaneda.
|
|
Kommentaarid: 14 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
2 :: |
12 |
|
tagasi üles |
|
 |
Tanel
HV Guru

liitunud: 01.10.2001
|
|
Kommentaarid: 469 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
12 :: |
7 :: |
359 |
|
tagasi üles |
|
 |
M8T0
HV Guru
liitunud: 24.11.2001
|
17.12.2024 23:13:25
|
|
|
Selge. Pole piisavalt varustust.
Aga tegelikult on kogu see arendus mingi peenhäälestus. Täiesti töötav ja korralik toode on juba tänaseks valmis mis katab suuremosa vajadusi ära. Lihtsalt infra osas oleme veel algjärgus kuigi riigi ccs laadijate kaart on juba oma ligi 400 kohaga igati kena ja järgmise kahe aastaga lisandub 250 kohta minimaalselt coop, grossi ja terminaliga ainuüksi.
Nüüd lihtsalt peab veidi tagant utsima nö paneelika elanike aga noh seaduses on laadimine juba renoveerimisse sisse kirjutatud - uute majade ehitusest rääkimata. Samas on näha , et osad avalike pakkujad proovivad juba nö paanelika kõrvale avalike AC poste ka tekitada kuhu võimalus on. See kõik tõstab kasutajate arvu.
Model 3 on 5a pärast selline põlva passat vol2. Tõsiselt võitmatu toode hinna vs kauba suhtes. Vastu peab hästi ja sõidudünaamika on tore. 10a tagasi tuli M5 osta sarnaste omaduste jaoks millest nüüd piisab keskmisest mudelist
|
|
Kommentaarid: 87 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
78 |
|
tagasi üles |
|
 |
Indrek67
HV vaatleja
liitunud: 29.04.2007
|
17.12.2024 23:16:52
|
|
|
MRTO kirjutas: |
Tanel kirjutas: |
MRTO, kuidas silla juures olev mootor kannab oma soojuse akupangale üle?
Ning millega seletada seda, et EV range üldisemalt kukub pakasega drastiliselt? Kuhugi see EV energia ju kulub.
londiste, mu point oligi selles, et EV pole alati CO2 neutraalne (mida alati rõhutatakse).
Tuleb vaadata kogusaastet, alates tootmisprotsessist (kuhu kulub palju fossiilseid kütuseid) ja reaalsest laadimise energiaallikast. |
Ma ju ütlesin sulle, et kõige rohkem kulub veeretakistuse ja tuuletakistuse ületamiseks. Soojusele läheb 100km läbimisel alla 5% talvel. Kui vihma sajab siia on juba 17 asemel kulu 19 jne.
Lisaks mootori kuumenemisele toodavad akud ka ise sooja kui nad tühjenevad. See kõik tekitab akus sooja süidu ajal ja mida kiiremini sõidad - seda rohkem. |
Kõik ei sõida korraga min 100km, lühemate otste peal salongi soojendamise kulu kogukulust ikkagi märgatav osa, ehk ei tule sul kuskilt seda jääksoojust mida salongi jaoks utiliseerida,
muidugi on ka silma jäänud ekstremistid, kes sõidavad istmesoojendus/roolisoojendus reziimis ilma muu kütteta, vot sellisel juhul tõesti võib see lisakulu sinna välja hõisatud 5% juurde jääda, muidu puusalt 20-30% suurem kulu lühemate otste peale garanteeritud kui inimese moodi liigelda ehk näiteks salongiküte 22kraadi peal.
Sõites korraga pikemat otsa jääb salongi kütteks tarbitava elektri osakaal kogukulust oluliselt madalamaks iga läbitud kilomeetriga.
|
|
Kommentaarid: 14 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
14 |
|
tagasi üles |
|
 |
M8T0
HV Guru
liitunud: 24.11.2001
|
17.12.2024 23:19:08
|
|
|
Kui külma autosse istuda ja minna anda siis kaob soojendusele tõesti omajagu. Samamoodi nagu webastoga auto puhul - alati panen enne soojaks. -5c salong on mul täpselt 4 minutiga +20c ja sellele kulub ca 1kwh. Ma sõidan alati 19.5c ja AUTO peal - üle selle hakkab kiirelt palav.
|
|
Kommentaarid: 87 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
78 |
|
tagasi üles |
|
 |
Markos
HV veteran
liitunud: 10.04.2002
|
18.12.2024 00:01:26
|
|
|
tsitaat: |
Aga tegelikult on kogu see arendus mingi peenhäälestus. Täiesti töötav ja korralik toode on juba tänaseks valmis mis katab suuremosa vajadusi ära. |
Ise oled peenhäälestus, paar sotti km on talverangest puudu ja 22 kraadi peab sees olema + istme ja roolisoojendused.
|
|
Kommentaarid: 14 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
2 :: |
12 |
|
tagasi üles |
|
 |
M8T0
HV Guru
liitunud: 24.11.2001
|
18.12.2024 00:30:40
|
|
|
Keskmine talve temperatuur on mõni kraad alla nulli. Viimase nädala keskmine sõidukulu on 21,5. Palju lühikesi otsi ja kokku 490km. Max range järelikult törts üle 300km. Mida siin veel "paar sotti" vaja on? Ja autod on erinevad , sest 22c peab tsärgi väel sõitma minu omas. Istmesoojendus on alati automaatse funktsiooni peal - ise kütab.
Viimane nädal ongi täpselt keskmine talv olnud.
Kordan ka uuesti. Highland rwd oleks selle nädala teind 400+ rangega.
Kõik idle ja eelsoojenduste ning kohapeal tiksumise kulud kokku tuleb 23.5 ehk siis 2kwh sajale kulutasin kõigeks muuks ja mugavusteks. Keskmine laadimiskadu 10.8% ehk siis aus oleks kogukulu arvestada 26 või sõidukulu 23.8 sajale. Ma pole kerge jalaga ja autol pole ka öko veljed all. Ilusti sõites lihtsalt püsikas +20.
Raha? Minu nädala keskmine laadimiste hind on 35s . Keskmine paketiga kodulaadimine oleks täpselt poole vähem. Kes börsiga jandib - noh kesteab mis number.
Järelikult 8.3eur/9.1eur sajale. Sõidukuluks teeb see kuskil 5-5.5l bensu. Minujaoks ikka öko arvestades samaväärset spm autot millel peaks kulu pigem kolmega korrutama. Kodust 4-4.5eur või vähem.
Kusjuures täna oli esimest korda kui jäi laadimata aga plaan oli. Läksin lõunale aga eleporti kõik 3 ccsi olid kinni. Aku jäi veerandi peale. Kole lugu.
|
|
Kommentaarid: 87 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
78 |
|
tagasi üles |
|
 |
Markos
HV veteran
liitunud: 10.04.2002
|
18.12.2024 00:39:04
|
|
|
tsitaat: |
Keskmine talve temperatuur on mõni kraad alla nulli. |
Loodetavastu sul kodus on olemas ikka küte, mis ei ole arvestatud keskmise talvega, muidu hakkad sooja saamiseks toas lõket tegema, kui -10 viskab. Auto peab olema kasutatav sõltumata temperatuurist.
|
|
Kommentaarid: 14 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
2 :: |
12 |
|
tagasi üles |
|
 |
M8T0
HV Guru
liitunud: 24.11.2001
|
18.12.2024 00:40:59
|
|
|
Ma ei näe mittemingit probleemi -25c selle autoga. Istun täpselt samamoodi 20c salongi hommikul ja sõidan täpselt samamoodi kõik sõidud ära.
Suvel oli 35c siin vahepeal. Väidetavalt pidi EV maru palju ka siis elektrit kulutama jahutamiseks. Ei midagi. Targad tüübid seletasid ja arvasid jälle.
|
|
Kommentaarid: 87 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
78 |
|
tagasi üles |
|
 |
etk
HV kasutaja

liitunud: 10.10.2006
|
18.12.2024 09:50:04
|
|
|
Indrek67 kirjutas: |
'Kõik ei sõida korraga min 100km, lühemate otste peal salongi soojendamise kulu kogukulust ikkagi märgatav osa |
Nii ongi. Kui sa aga tähele panid, siis üks osapool siin raiub kui rauda, et talv ei mõjuta SPM sõiduki kulu, selle näiteks just pikka otsa tuues. Seega saab võrreldava olukorra jaoks rääkida ka just pikema otsa sõitmisest elektrikaga.
Lühemate otsadega, salongi eelsoojenduste, lumehangede jms asjadega arvestades saab ka üle 100% kulu kasvust rääkida elektrika puhul. Sama saab ka SPM puhul.
|
|
Kommentaarid: 44 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
42 |
|
tagasi üles |
|
 |
Etz
HV Guru

liitunud: 27.01.2005
|
18.12.2024 10:19:53
|
|
|
Markos kirjutas: |
tsitaat: |
Keskmine talve temperatuur on mõni kraad alla nulli. |
Loodetavastu sul kodus on olemas ikka küte, mis ei ole arvestatud keskmise talvega, muidu hakkad sooja saamiseks toas lõket tegema, kui -10 viskab. Auto peab olema kasutatav sõltumata temperatuurist. |
Ma päris, labidaga sedasi lööma ei läheks, pole su Lexus kah Novosibirskis või Habarovskis talvel väga kasutatav. -40...-60'ne juures.
Kuni -30 käib sisuliselt iga ICE käru veel, millel natukesegi kompressiooni on säilinud, või siis EV mida sul laadida õnnestub.
_________________ ...life is random...so am I...
So, there is a fan. Time to grab your sh*t, gentlemen! |
|
Kommentaarid: 228 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
194 |
|
tagasi üles |
|
 |
Markos
HV veteran
liitunud: 10.04.2002
|
18.12.2024 12:00:31
|
|
|
Etz kirjutas: |
Markos kirjutas: |
tsitaat: |
Keskmine talve temperatuur on mõni kraad alla nulli. |
Loodetavastu sul kodus on olemas ikka küte, mis ei ole arvestatud keskmise talvega, muidu hakkad sooja saamiseks toas lõket tegema, kui -10 viskab. Auto peab olema kasutatav sõltumata temperatuurist. |
Ma päris, labidaga sedasi lööma ei läheks, pole su Lexus kah Novosibirskis või Habarovskis talvel väga kasutatav. -40...-60'ne juures.
Kuni -30 käib sisuliselt iga ICE käru veel, millel natukesegi kompressiooni on säilinud, või siis EV mida sul laadida õnnestub. |
Ärme ikka päris ekstreemsustesse ka lange, aga point on selles, et meil saadaval olevates vahemikes võiks auto ikka normaalselt toimetada. Mitte nii, et öösel viskab -20 peale, hommikul on vaja sõita punkti n ja sa ei jõua sinna, sest sõiduulatus on vähenenud poole võrra. Eks kõigega harjub, harjusime sellega, et nuputelefonist sai nutitelefon, mille aku peab keskmiselt ööpäeva või poolteist ja iga päev peabki laadima, mitte nädalas korra. Aga laadija on meil öökapil ja saadaval pmst igal pool. Tõsi, ma kannan väljas käies laadimisjuhet taskus kaasas. Nutitelefon tõi meile hulga mugavust juurde ja tekitas vaid ühe kergesti lahendatava ebamugavuse. Näiteks Apple nutikella pole ma siiamaani omale hankida tahtnud, mu praeguseks juba üle 5a vanune Garmin Pilot töötab siiamaani suurepäraselt ja selle aku kestab ligi poolteist nädalat, no ei tule sealt niipalju mugavust ja featuure juurde, et igapäevase laadimise ebamugavus juurde võtta, samas jah, ka seda saab öökapil laadida. Auto puhul aga ma ei näe täna mitte ühtegi mugavust või muud benefiti , mis juurde tekiks, kui jõuallikat vahetada.
|
|
Kommentaarid: 14 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
2 :: |
12 |
|
tagasi üles |
|
 |
M8T0
HV Guru
liitunud: 24.11.2001
|
18.12.2024 12:19:20
|
|
|
Oleneb ka soovidest. Mõni on põhimõttega nuputelefoni kasutaja ja ei taha internetist midagi kuulda. Ma ei kujuta ette, et ei saa äpist soojaks panna autot või kaamerast vaadata mis toimub. Rääkimata sellest, et sama või odavana raha eest kordades parem sõidudünaamika samasuguse autoga võrreldes. Nüüd tuleb maamees ja ütleb, et sõnnikuhunnikut pole kuhugi panna ning riviani osta ei taha - tõsi, nii ongi. Kell on mul tavaline aegaon toode ja eo näe nutil vms mingit mõtet.
|
|
Kommentaarid: 87 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
78 |
|
tagasi üles |
|
 |
Prillpapa
Aeg maha 1p
liitunud: 04.06.2022
|
18.12.2024 12:35:55
|
|
|
Markos kirjutas: |
Ärme ikka päris ekstreemsustesse ka lange, aga point on selles, et meil saadaval olevates vahemikes võiks auto ikka normaalselt toimetada. |
Eks selles ongi küsimus, kus inimkonna ja teadlaste laiapõhjaline veendumus ja järeldus on, kus inimtegevuse mõjud on kogu planeedi kliima pekki keeranud, mille tagajärjed on kohati ennustamatud, alates suurest liikide väljasuremise lainest kuni tänaste inimasustuste elamiskõlbmatuks muutumiseni.
Protsess olla juba pöördumatu ehk ära hoida enam ei saavat, küll aga jõulise saaste vähendamisega saaks protsessi kiirust mõjutada ehk muutusi aeglustada, võita aega loodusele ja inimesele muutustega kohanemiseks.
Seega mis oleks selles vaates "normaalne", udutada kogu kliimamuutus uhhuuks, meie oleme nii väiksed meie mõju on suures pildis olematu, ei ole nõus muutust aeglustama, sest see on ebamugav ja kallis.
Selles pildis võiks normaalsus olla auto millega planeedi elu ja tulevikku ei saasta.
Mõneti inimesed kes kujutavad end moraalsete, humaansete, jm üllaid omadusi omavat, ei ole nõus täna ka oma laste järeltulevatele põlvedele jätma seda planeeti&elukeskkonda mida ise nauditi - lapsed-lapselapsed vaadaku ise kuidas saavad.. - osa paradoksina usub tuleviku päästvat just tehnoloogia, samas ise olemasolevaid puhtamaid tehnoloogiaid põlates&välistades.
Et päriselt, kaalukausil Maa tulevik ja sõiduulatus, laadimisprobleemistik jm EV nõrkused - ja Maa tulevik ei koti valin saastamise sest..
EV on vähim mida saad oma järglaste ja meie liigile koduks olnud planeedi tuleviku nimel teha aga see ohver paistab olevat liiga suur..
_________________ --- |
|
Kommentaarid: 20 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
20 |
|
tagasi üles |
|
 |
von Wu
HV Guru

liitunud: 12.10.2007
|
18.12.2024 12:48:10
|
|
|
MRTO kirjutas: |
Järelikult 8.3eur/9.1eur sajale. |
Tore, et reaalsed numbrid välja tood. Järelikult pole see elektriautoga sõitmine nii odav midagi.
Pärast 1300-eurose LPG seadme paigaldamist on 127kw nelikveolise kulu ka samas vahemikus. Seal sees ka külma mootoriga bensiiniga sõitmine, klapiõli ja gaasiseadme hooldus. Ja mul on nelivedu vaja, kui normaalne talv on. Kiirendus loomulikult Teslaga võrreldav ei ole, aga minu 2008. a. auto keskmine turuhind on koos uue gaasiseadme hinnaga ~5x madalam kui odavaim kasutatud Model 3.
_________________ Müüa igasugu asju
Müüa ETKVL kaubaroller/kaubakäru
viimati muutis von Wu 18.12.2024 12:56:47, muudetud 1 kord |
|
Kommentaarid: 889 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
1 :: |
0 :: |
668 |
|
tagasi üles |
|
 |
londiste
HV Guru

liitunud: 23.04.2003
|
18.12.2024 12:55:02
|
|
|
von Wu, üks oluline punkt on, et ta kasutab selle jaoks avalikke laadimispunkte. pluss, miski worst case scenario keskmisest suurema külma ja soojenduste ja asjadega.
2008a auto võrdlemine model 3-ga on mittemidagiütlev. vanimad model 3-d on mingi 2018?
_________________ - londiste
...aga mina ei saa kunagi suureks! |
|
Kommentaarid: 241 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
1 :: |
215 |
|
tagasi üles |
|
 |
von Wu
HV Guru

liitunud: 12.10.2007
|
18.12.2024 12:59:56
|
|
|
Auto24s kõige vanem 2019.
2012 Leafiga oleks vast parem võrrelda, aga see jääb isegi kilovattide poolest alla (80) ja akud neil ka kehvaks jäänud. iMievist pole mõtet rääkidagi.
Leafi omanikud - kui laadida kodus fikseeritud hinnaga 11 senti/kWh ehk siis koos võrgu- ja muude tasudega 20s/kWh, siis kui suur 100km kulu oleks?
_________________ Müüa igasugu asju
Müüa ETKVL kaubaroller/kaubakäru
viimati muutis von Wu 18.12.2024 13:02:44, muudetud 1 kord |
|
Kommentaarid: 889 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
1 :: |
0 :: |
668 |
|
tagasi üles |
|
 |
M8T0
HV Guru
liitunud: 24.11.2001
|
18.12.2024 13:01:34
|
|
|
von Wu kirjutas: |
MRTO kirjutas: |
Järelikult 8.3eur/9.1eur sajale. |
Tore, et reaalsed numbrid välja tood. Järelikult pole see elektriautoga sõitmine nii odav midagi.
Pärast 1300-eurose LPG seadme paigaldamist on 127kw nelikveolise kulu ka samas vahemikus. Seal sees ka külma mootoriga bensiiniga sõitmine, klapiõli ja gaasiseadme hooldus. Ja mul on nelivedu vaja, kui normaalne talv on. Kiirendus loomulikult Teslaga võrreldav ei ole, aga minu 2008. a. auto keskmine turuhind on koos uue gaasiseadme hinnaga ~5x madalam kui odavaim kasutatud Model 3. |
Odav või kallia ongi suhteline mõiste. Nagu varem öelnud siis täpselt samasugune , sama suur, sama raske ja sama võimas ning samade suutlikusnumbritega auto on äiteks samast aastast bmw m340ix . Sellega võrreldes mingi 3+ korda odavam ka kiirlaadijast.
Samamoodi 1500eur lpg focus osta siis sinu ajto km kulu jube kallis koos hinnaga eksole.
von Wu kirjutas: |
Auto24s kõige vanem 2019.
2012 Leafiga oleks vast parem võrrelda, aga see jääb isegi kilovattide poolest alla (80) ja akud neil ka kehvaks jäänud. iMievist pole mõtet rääkidagi.
Leafi omanikud - kui laadida kodus fikseeritud hinnaga 11 senti/kWh ehk siis koos võrgu- ja muude tasudega 20s/kWh, siis kui suur 100km kulu oleks? |
Mul oli eelmine talv leaf. Krõbeda jaanuari keskmine oli koos laadimiskaoga 33kwh sajale koos igapäevaste eelsoojendustega 3-4 korda päevas
Elektriauto on selline pull asi, et sa võid võtta 100 või 400kw isendi samas suuruses-kaalus ja kulu on ikka sama. Seega tasub võimsam võtta 😁
viimati muutis M8T0 18.12.2024 13:10:42, muudetud 2 korda |
|
Kommentaarid: 87 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
78 |
|
tagasi üles |
|
 |
pppd
Kreisi kasutaja
liitunud: 21.06.2004
|
18.12.2024 13:08:00
|
|
|
teid ennast nagu ära ei tüüta see igapäevane jaur teemal, kui sitt ikka kellegi teise auto on? Nagu klassikud ütlesid, "sõida, aga ära mölise.."
Ja need, kes oleks ilma selle reata siia alla kirjutanud (või kirjutavad sellest hoolimata) et "täpselt, <minu oponent> teebki just nii", telligu jõuluvanalt peegel, veel jõuab
|
|
Kommentaarid: 3 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
3 |
|
tagasi üles |
|
 |
londiste
HV Guru

liitunud: 23.04.2003
|
18.12.2024 13:47:44
|
|
|
.
_________________ - londiste
...aga mina ei saa kunagi suureks!
viimati muutis londiste 18.12.2024 13:48:41, muudetud 1 kord |
|
Kommentaarid: 241 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
1 :: |
215 |
|
tagasi üles |
|
 |
Markos
HV veteran
liitunud: 10.04.2002
|
18.12.2024 13:47:57
|
|
|
tsitaat: |
Ma ei kujuta ette, et ei saa äpist soojaks panna autot või kaamerast vaadata mis toimub. |
See nüüd küll mingi ev spetsiifika pole. Ma võin valida millise tahes oma lemmikmargi hulgast ja kõigile on äpid saadaval.
tsitaat: |
Et päriselt, kaalukausil Maa tulevik ja sõiduulatus, laadimisprobleemistik jm EV nõrkused - ja Maa tulevik ei koti valin saastamise sest.. |
Võta, kuidas tahad, entroopia kasvab niiehknaa, meie tahtest sõltumatult, ehk tegelikult on kõik kaosele orienteeritud. Tõenäoliselt me ei muudagi mitte midagi misiganes meetmetega, loome lihtsalt optilisi illusioone.
|
|
Kommentaarid: 14 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
2 :: |
12 |
|
tagasi üles |
|
 |
degreal
HV veteran
liitunud: 07.01.2002
|
18.12.2024 13:53:48
|
|
|
Markos kirjutas: |
tsitaat: |
Ma ei kujuta ette, et ei saa äpist soojaks panna autot või kaamerast vaadata mis toimub. |
See nüüd küll mingi ev spetsiifika pole. Ma võin valida millise tahes oma lemmikmargi hulgast ja kõigile on äpid saadaval.
|
Nissan pani Leaf-i äpi keskserveri kinni. Ma ei saa enam leafi äpist sooja enam panna. Polegi kasu et tegemist on elektriautoga Järgmine kord võtan bensuka.
|
|
Kommentaarid: 26 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
24 |
|
tagasi üles |
|
 |
M8T0
HV Guru
liitunud: 24.11.2001
|
18.12.2024 13:55:38
|
|
|
degreal kirjutas: |
Markos kirjutas: |
tsitaat: |
Ma ei kujuta ette, et ei saa äpist soojaks panna autot või kaamerast vaadata mis toimub. |
See nüüd küll mingi ev spetsiifika pole. Ma võin valida millise tahes oma lemmikmargi hulgast ja kõigile on äpid saadaval.
|
Nissan pani Leaf-i äpi keskserveri kinni. Ma ei saa enam leafi äpist sooja enam panna. Polegi kasu et tegemist on elektriautoga Järgmine kord võtan bensuka. |
Nad panid 24kwh akuga gen1 leafil kinni selle. 30kwh akuga gen1 ja kõik gen2 töötab.
Sinu autole on aftermarket süsteem samuti müügil kui sa nii vana ja algelist ev asja elus tahad hoida.
|
|
Kommentaarid: 87 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
78 |
|
tagasi üles |
|
 |
|