Hinnavaatlus
:: Foorum
:: Uudised
:: Ärifoorumid
:: HV F1 ennustusvõistlus
:: Pangalink
:: Telekavad
:: HV toote otsing
|
|
autor |
|
Dj-E
Aeg Maha 2a

liitunud: 19.01.2004
|
23.11.2024 14:14:51
|
|
|
STALKER 2 = Chernobylite - ühesugused sarnased sitad mõlemad - mõte hea aga teostus rämps.
_________________ Eesti suurim Ubisofti fänn!!! |
|
Kommentaarid: 22 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
21 |
|
tagasi üles |
|
 |
Vael
HV Guru
liitunud: 17.03.2013
|
23.11.2024 14:30:51
|
|
|
-Kaivo- kirjutas: |
Ütleks, et selle mängu suurim viga on aksendi puudumine inglis keelsel peale lugemisel . Ikka väga võõras ja vibe off. Võimalik et see vaid meie regioonile ja lääne kapitalistidele see nii ei tundu.
Ukraina keele peale lülitamine andis ikka meeletult juurde. |
Kõigis võõra kultuuriga mängudes läheb originaalkeel peale, animetes sama. Ingl k on veel kuidagi talutav aga kuidas eesti/vene tuima pealelugemist kannatatakse üldse, nagu filmides....
Ühesõnaga Ukraina keeles on ägedam kui striimis kuuldud ingl k, sama oli ka WuKongis orikas kordades parem.
Mis siis nüüd muutunud on, et enam mediumi peale ei saa seadeid keerata? Alati nii olnud Crysis->Crysis 3 pilt parem perf kehvem, kes tahtis fps keeras seadeid maha, kuigi Crysist 100 peale välja vedav kaart tegi 40 vaevalt c3 peal.
ROTR sai ka 45FPS peal pelatud, sest ei olnud tahtmist pildiilus alla anda, nüüd saab 100fps+ kätte.
FSR on lihtdalt väike lisaboost kui seadeid vähendada ei taha...
Alati võib loomulikult oodata kuni raud järgi jõuab- jällegi vaba valik, keegi ei sunni 4k@ Epic peale hetkel mängima.
Tükk aega eu olnudki pühjust rauda uuendada, kõik möngud tulid 480p tekstuuridega reskinnid välja, wykong nüüd lõpuks nögi ülihea välja ja Stalker on suur kaart.
Mängust endast ka-
AI pole nii loll, näiteks koerakari ründab igast nurgast, hiilib ringi jne.
Atmosfäär ja missioonid on parem RPG kui siin müned teised RPG-d igat missi seni vähemalt 2 moodi saand lõpetada dialoogides... ja siis saab sama missiooni veel 2te moodi lõpetada.
Jap vaenlastega võitlemine on pigem nuhtlus, aga möng ise tõmbab endasse- ma veel vaatan mis selle põõsa taga on...2h läind;)
|
|
Kommentaarid: 17 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
16 |
|
tagasi üles |
|
 |
Flab
HV Guru
liitunud: 09.10.2005
|
23.11.2024 16:14:08
|
|
|
Oleks see tulistamine kuidagi normaalsem, siis mǎngiks ehk. Hetkel on nii, et vastane laseb automaadiga nagu aimbotiga. Aga mina sama kaugelt pean mingi terve salve voi poolteist tühjendama, et asja saaks. Broken.
|
|
Kommentaarid: 984 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
778 |
|
tagasi üles |
|
 |
-Kaivo-
HV Guru
liitunud: 22.08.2007
|
23.11.2024 16:34:24
|
|
|
Flab kirjutas: |
Oleks see tulistamine kuidagi normaalsem, siis mǎngiks ehk. Hetkel on nii, et vastane laseb automaadiga nagu aimbotiga. Aga mina sama kaugelt pean mingi terve salve voi poolteist tühjendama, et asja saaks. Broken. |
Veteran tasemega mängid ? Pole veel sellega probleemi olnud . Battlefieldi moodi peale joostes sured jah aga ise nad kukuvad kenasti.
|
|
Kommentaarid: 16 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
15 |
|
tagasi üles |
|
 |
end889
HV kasutaja

liitunud: 22.05.2005
|
23.11.2024 16:40:44
|
|
|
Flab kirjutas: |
Oleks see tulistamine kuidagi normaalsem, siis mǎngiks ehk. Hetkel on nii, et vastane laseb automaadiga nagu aimbotiga. Aga mina sama kaugelt pean mingi terve salve voi poolteist tühjendama, et asja saaks. Broken. |
Kui Tarkovit oled ennem mänginud, siis pole need tulevahetused suurem probleem, väga sarnaneb. Kuulidel on drop ja lihtsalt tuld peale hoides lendabgi su tina kus see ja teine. Ma olen paari lasu kauppa meelitanud ja siiani pole küll probleemi olnud. Redditis veel mouse input lag fix ka olemas, mis nvidia enda programmi järgi viis latency 20-lt 0-i.
https://www.reddit.com/r/stalker/comments/1gvy5sx/mouse_input_lag_fix/
_________________ Tiktok pole elu. |
|
Kommentaarid: 13 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
13 |
|
tagasi üles |
|
 |
labidas
HV veteran

liitunud: 24.05.2009
|
|
Kommentaarid: 32 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
32 |
|
tagasi üles |
|
 |
xpander
HV veteran

liitunud: 24.10.2005
|
23.11.2024 17:25:25
|
|
|
15+ tundi mängitud. Täitsa asjalik pela. Hud elemendid keerasin enamik kinni et immersive oleks. Story on alguses veits igav, aga läheb päris huvitavaks mingi hetk.
Gunplay on suht norm ja Enemy AI on kohati ka väga asjalik, flankivad jne. Kohati muidugi janki kõvasti. Vastased näevad sind ikka päris kaugelt kui stealthida üritdad, mis mulle meeldib erinevalt paljudest tänapäeva mängudest kus NPCd on pimedad 10m kauguselt.
Jookseb täitsa normilt kui FrameGen kasutada. Esimene mäng kus framegen väga häiriv pole ghostingu suhtes ning reflex peale pannes ja mouse smoothing ini failiga kinni keerates on piisavalt responsive ka, et ei häiri.
Siiani crashinud pole või gamebreaking buge märganud. Animationite glitchid või NPCd üksteise sees jms ikka aeg ajalt ette tuleb.
2560x1440, high settings, motion strenght off, FoV 105, DLSS quality, reflex enabled on 45-80 fpsi
framegen peal 90-130 fpsi.
Ryzen 5800X3D, RTX 3080, Arch Linux, proton-experimental.
Ostuga väga rahul. Loodame et performance optimization patchid ka tulekul mingi hetk.
_________________ Linux Gaming Videos: Xpander69 |
|
Kommentaarid: 18 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
16 |
|
tagasi üles |
|
 |
Evil14
HV Guru

liitunud: 25.02.2004
|
23.11.2024 17:46:14
|
|
|
Modidega saab mängu isegi kuidagi mängitavaks
|
|
Kommentaarid: 222 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
194 |
|
tagasi üles |
|
 |
Wiltz
HV Guru
liitunud: 28.01.2002
|
23.11.2024 17:56:21
|
|
|
huvitav, et erinevatel mängijatel see AI kogemus nii erinev...ühed räägivad (noh, päris paljud tegelikult) et totaalne katastroof ja muud pole kui aimbot ning nina ette spawnivad vaenlased. teistel, et AI on päris asjalik jne aga võibolla siis ikkagi on mingeid parandusi juba tehtud selle lühikese aja jooksul
_________________ "There will be an entire generation of deaf audio enthusiasts who were brought up on CD players and Best Buy receivers, electronic music and so on. These people won't know good sound if it bites them in the ass, so in the end the industry wins." |
|
Kommentaarid: 275 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
9 :: |
3 :: |
226 |
|
tagasi üles |
|
 |
xpander
HV veteran

liitunud: 24.10.2005
|
23.11.2024 18:04:35
|
|
|
Wiltz kirjutas: |
huvitav, et erinevatel mängijatel see AI kogemus nii erinev...ühed räägivad (noh, päris paljud tegelikult) et totaalne katastroof ja muud pole kui aimbot ning nina ette spawnivad vaenlased. teistel, et AI on päris asjalik jne aga võibolla siis ikkagi on mingeid parandusi juba tehtud selle lühikese aja jooksul |
oma 15+ tunni jooksul pole küll kordagi näinud spawnimas lähedusse või rääkimata nina ette. Aimbottimist nö on ikka veits jah, aga ise ka headshotiga võtab ilusti maha vastaseid. Armor on annab kõvasti juurde ja kaugelt vastased ikka nii kergelt pihta ei saa, kui saavad siis ei tee miskit suurt vigastusi.
Minu arvates on üpris asjalik ja challenging see combat. No walk in the park.
_________________ Linux Gaming Videos: Xpander69 |
|
Kommentaarid: 18 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
16 |
|
tagasi üles |
|
 |
Wiltz
HV Guru
liitunud: 28.01.2002
|
23.11.2024 18:13:04
|
|
|
nojah tõsi, nad pidid tegelikult enamasti selja taha spawnima aga ju see on siis rohkem selline olenevalt spotist. saan aru et see probleem oli enamasti mingite majade vahel platsi puhtaks tegemisega (kus siis hetk hiljem on plats jälle lambist tüüpe täis)
_________________ "There will be an entire generation of deaf audio enthusiasts who were brought up on CD players and Best Buy receivers, electronic music and so on. These people won't know good sound if it bites them in the ass, so in the end the industry wins." |
|
Kommentaarid: 275 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
9 :: |
3 :: |
226 |
|
tagasi üles |
|
 |
Wusses
mehine eesti muffin

liitunud: 31.03.2008
|
23.11.2024 19:06:56
|
|
|
Evil14 kirjutas: |
Modidega saab mängu isegi kuidagi mängitavaks  |
juba mingid modid väljas
_________________ Skoda octavia 2016a universal/manu/diisel https://www.auto24.ee/soidukid/4194929 |
|
Kommentaarid: 334 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
1 :: |
1 :: |
273 |
|
tagasi üles |
|
 |
Scart
HV Guru

liitunud: 04.02.2002
|
23.11.2024 19:38:50
|
|
|
Wiltz kirjutas: |
huvitav, et erinevatel mängijatel see AI kogemus nii erinev...ühed räägivad (noh, päris paljud tegelikult) et totaalne katastroof ja muud pole kui aimbot ning nina ette spawnivad vaenlased. teistel, et AI on päris asjalik jne aga võibolla siis ikkagi on mingeid parandusi juba tehtud selle lühikese aja jooksul |
Eks mõni mängib Steamis ja Gamepassi alt, ja mõni mängib RUNE'i
|
|
Kommentaarid: 119 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
5 :: |
2 :: |
101 |
|
tagasi üles |
|
 |
Evil14
HV Guru

liitunud: 25.02.2004
|
|
Kommentaarid: 222 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
194 |
|
tagasi üles |
|
 |
Vael
HV Guru
liitunud: 17.03.2013
|
23.11.2024 20:06:30
|
|
|
10h ka täis tiksunud, pole ühtki crashi olnud. 1 nõme glitch oli kus peale autosave laadimist oli nurga taha kiimamise(lean left \ right) kiirus peale jäänud, uuesti nuppe vajutades kadus ära;)
Ma ei pannud tähelegi relvade hääli, aga ju vist seepärast et täitsa usutavad tunuvad. MP5 on selline susisev, püstol on plaks, AKM teeb ka täitsa AK moodi häält.
Täitsa arusaadav, et vaja klikke koguda nende videotega stiilis "oi kui paha ja vigane mäng, UE5 mootor 5 FPS".
AI üldiselt on päris huvitav, karjamenatliteed loomadel jne. Lihtsalt aimbotid liiga palju jah.
Samuti ei ole mõtet lisamissioone ekstra teha- 600 saab raha, kuulidele kulub 1500:P Seda keskmisel raskusastmel, ja sain tornist selle sihikuga AKM nii et vastased kukuvad enamjaolt paari laksuga pähe.
Et ei ole väga laristaja moonaga .
Kindlasti tahab nokitsemist, aga pole ka väga hullu, eriti kui mängu sisse elada. Missioonid on eriti head ja unikaalsed, ma ütleks et Witcheris3 parem.
Kohati on AI probleem ka selles, et mõnda kohta pole lihtsalt mõtet oma nina toppidagi. Pidin näiteks ühes missiooni alast väljuma- vante vajus järjest rohkem peale ja sai paar kiirlaadimist tehtud. Siis hakkasin mõtlema, et paraaduksest vb pole mõtet sisse välja marssida ning leidsin teise tee kust sain pmst ilma pauku tegemata välja.
Kollid võiks küll alla 100 kuuli maha kukkuda, eriti arvestades et neilt midagi väärtusliku pärast ei saa ka...
|
|
Kommentaarid: 17 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
16 |
|
tagasi üles |
|
 |
tont23
HV veteran

liitunud: 13.06.2006
|
23.11.2024 20:55:21
|
|
|
I7 6700/ 1660SUPER JA 32gb mälu kannatab mängida mediumi peal isegi aga kahjuks juba alguses ei suuda sealt kollasest muda august artifakti leida
|
|
Kommentaarid: 126 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
1 :: |
110 |
|
tagasi üles |
|
 |
Wiltz
HV Guru
liitunud: 28.01.2002
|
23.11.2024 21:06:29
|
|
|
Eks osad videod on jah puhtalt klikikogumine, aga neid on ikka asjalikumaid ka, kus räägitakse päris probleemidest ja videos on näide põmst ka kohe visuaalselt kõrval. Noh, ega muidu vb ei usukski naljalt neid jutte, aga kui ikka ise ja oma silmaga näed siis on nagu päris raske eitada.
"Pidin näiteks ühes missiooni alast väljuma- vante vajus järjest rohkem peale" see näiteks kõlab küll väga täpselt nii nagu vaenlased lihtsalt spawniks järjest kuskile nurga taha.
Tasakaalustamist paistab mäng igatahes vajama päris kõvasti. Modid on tõesti juba väljas ja päris palju erinevaid, a'la oluliselt nõrgemaks muudetud mutandid (minumeelest VÄGA mõistlik), hiire lagi vähendamine, aimbottimise vähendamine jne. Ühest küljest muidugi hea, et neid asju vähemalt saab niimoodi üsna kergelt muuta...teisalt suht imelik, et nii oluliste asjadega nii mööda on pandud Jääb selline mulje, et ega mängu testimise peale just erilisi ressursse ei kulutatud. Või siis täpsemalt, et hästi tehnilist testimist ja automated teste ilmselt tehti aga sellist korralikku user experience testingut vist väga mitte.
_________________ "There will be an entire generation of deaf audio enthusiasts who were brought up on CD players and Best Buy receivers, electronic music and so on. These people won't know good sound if it bites them in the ass, so in the end the industry wins." |
|
Kommentaarid: 275 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
9 :: |
3 :: |
226 |
|
tagasi üles |
|
 |
erick
HV Guru

liitunud: 24.01.2003
|
23.11.2024 21:25:56
|
|
|
Mul on nüüd 8 tundi veedetud mängus ja reaalset bugi olen näinud ainult 2x. Mis on väga, väga palju parem kui CP2077 oli, kui seda mängisin launchi nädalal PC peal.
Neile, kes räägivad, et graafika niru - vaadake Digital Foundry videot ja siis mõelge üle, et mis seaded te endale peale keeranud olete. Graafika pole võibolla päris Cyberpunk, aga see-eest on 100% Stalker. Kui ikka kole tundub, minge vaadake esimese mängu oma üle
Ma olen igatahes juba täiega maailmas sees, immersion on ikkagi totaalne ja pole palju neid mänge, mille puhul saab seda väita. Ootan huviga A-Life 2.0 fixi ja HDR fixi, aga kui aus olla, siis olen siiani väga kenasti ka ilma nendeta mängitud saanud.
|
|
Kommentaarid: 105 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
1 :: |
0 :: |
95 |
|
tagasi üles |
|
 |
Wusses
mehine eesti muffin

liitunud: 31.03.2008
|
23.11.2024 21:50:26
|
|
|
Ma mängisin esimest ver cyberpunki läbi, m küll aru ei saanud et mäng oleks katki olnud.
_________________ Skoda octavia 2016a universal/manu/diisel https://www.auto24.ee/soidukid/4194929 |
|
Kommentaarid: 334 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
1 :: |
1 :: |
273 |
|
tagasi üles |
|
 |
labidas
HV veteran

liitunud: 24.05.2009
|
23.11.2024 21:55:16
|
|
|
Wusses, minu probleem Cyberpunkiga oli, et lõplik mäng polnud üldse see, mida 2a reklaamiti. Kõvasti väiksem scope kõigel. Aga lõpuks oli ikkagi hea kogemus.
_________________
 |
|
Kommentaarid: 32 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
32 |
|
tagasi üles |
|
 |
Wiltz
HV Guru
liitunud: 28.01.2002
|
23.11.2024 22:12:48
|
|
|
mdia see Alife 2.0 fix täpsemalt sisaldama või muutma või tegema peaks? On selle kohta kuskil mingi konkreetsem info? See mida ise seni lugenud olen on olnud kõik ikkagi pehmelt öeldes täiesti ebamäärane a'la "jah me teame, et te pole rahul...millalgi parandame midagi"
_________________ "There will be an entire generation of deaf audio enthusiasts who were brought up on CD players and Best Buy receivers, electronic music and so on. These people won't know good sound if it bites them in the ass, so in the end the industry wins." |
|
Kommentaarid: 275 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
9 :: |
3 :: |
226 |
|
tagasi üles |
|
 |
end889
HV kasutaja

liitunud: 22.05.2005
|
23.11.2024 23:33:51
|
|
|
xpander kirjutas: |
15+ tundi mängitud. Täitsa asjalik pela. Hud elemendid keerasin enamik kinni et immersive oleks. Story on alguses veits igav, aga läheb päris huvitavaks mingi hetk.
Gunplay on suht norm ja Enemy AI on kohati ka väga asjalik, flankivad jne. Kohati muidugi janki kõvasti. Vastased näevad sind ikka päris kaugelt kui stealthida üritdad, mis mulle meeldib erinevalt paljudest tänapäeva mängudest kus NPCd on pimedad 10m kauguselt.
Jookseb täitsa normilt kui FrameGen kasutada. Esimene mäng kus framegen väga häiriv pole ghostingu suhtes ning reflex peale pannes ja mouse smoothing ini failiga kinni keerates on piisavalt responsive ka, et ei häiri.
Siiani crashinud pole või gamebreaking buge märganud. Animationite glitchid või NPCd üksteise sees jms ikka aeg ajalt ette tuleb.
2560x1440, high settings, motion strenght off, FoV 105, DLSS quality, reflex enabled on 45-80 fpsi
framegen peal 90-130 fpsi.
Ryzen 5800X3D, RTX 3080, Arch Linux, proton-experimental.
Ostuga väga rahul. Loodame et performance optimization patchid ka tulekul mingi hetk. |
Just nii, see alguse missioon kus keldris oled, taskulamp kinni ja seisad paigal ning NPC-d jooksevad mööda, kui neile survet avaldada, siis avastavad su alles.....lased ühe ära, tuleb järgmine teadmatuses ja jookseb ka samuti esimese hooga mööda....laiba avastamisel n-ö investigateb, et mis siin nüüd küll juhtunud on.
Ei ole ka kohanud neid aimbotte mitte kuskil, kõik free roamivad mobid sind nägemata ja ilma agromatta ei ründa, pigem jätkavad oma toimetusi
_________________ Tiktok pole elu. |
|
Kommentaarid: 13 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
13 |
|
tagasi üles |
|
 |
Wiltz
HV Guru
liitunud: 28.01.2002
|
24.11.2024 03:51:31
|
|
|
aimbot ja AI "awareness" või mängija märkamine/mitte märkamine on omavahel täiesti mitte-seotud asjad. aimbot AI tähendab seda, et KUI JUBA tulevahetus ehk action käib siis AI on nii ebareaalselt kiire/täpne oma sihtimise ja laskmisega mängija suhtes, et jääb tunne nagu sind laseks maha "aimbot" cheati kasutav päris mängija mingis multi-player mängus.
see aimbot AI mängus on seotud ka sellega, et relvad ongi seekordses mängus hirmus (ebareaalselt) täpsed. kuigi see on nii mõlemadpidi ehk mängija relvad on samuti hirmus täpsed siis paljud on kurtnud, et see on eelnevate stalkeritega võrreldes ikka väga teistmoodi ning pigem häiriv. ollen mänginud kõiki eelnevaid osasid + igasuguseid eraldi community tehtud versioone mängust siis võin kinnitada, et nendes mängudes tõepoolest oli relvadel ikka märgatavalt seda "randomnessi" sees. päris kõik kuulid ei läinud sul täpselt ühte punkti, mis siis et sihib oli täpselt selles punktis paigas. see tekitas teatavat realismi sest ega päriselus ka selliseid roboteid ei eksisteeri, kes masinliku täpsusega kütavad suvalisest asendist terve salve ilusti kuskile 5cm bullseye sisse, isegi jooksu pealt jne
also, kes ei mõista või pole näinud kuidas vaenlased spawnivad su nina ette siis see video@ 7min peaks andma suht hea ettekujutuse, päris haige vaatepilt ausalt öeldes kui sellise asja peale satud mängus https://www.youtube.com/watch?v=2le30w1YPxA lisaks on siin suurem osa muid probleeme ka teemaks
_________________ "There will be an entire generation of deaf audio enthusiasts who were brought up on CD players and Best Buy receivers, electronic music and so on. These people won't know good sound if it bites them in the ass, so in the end the industry wins." |
|
Kommentaarid: 275 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
9 :: |
3 :: |
226 |
|
tagasi üles |
|
 |
Vael
HV Guru
liitunud: 17.03.2013
|
24.11.2024 10:02:51
|
|
|
Igal relval on oma "iseloom" ja hääl.
SMG Viper 5ga pole näiteks pikema maa peale üldse mõtet äsama minna, hea peale kargava koerakamba või nurga tagant tuleva vaenlase maha võtmiseks.
AKM snaipri sihikuga kõlbab modimata kujul ainult üksiklaskudeks ja isegi siis on relva kõikumine ja tagasilöök tunda.
Jällegi, keegi kasutab kontrollerit/aimbotti/mode?
Sain kätte UDP summutiga, tegin suure hoone väga palju parema turvisega vaenlastest pähelaskudega puhtaks. Kogunes nii palju arstimeid ja kuule, et relvade jaoks enam ruumi ei jagunudki;) ehk siis hiilimine tasub väga ära kohati.
Jällegi, mäng väärib kriitikat, aga mulje jääb nagu rahvas oleks mänginud 1000-modiga esimesi osasid ja nüüd on pettunud kui mäng ettekujutustele ei vasta...
Eks vaatab edasi mis päris suures maailmas nüüd saama hakkab...
|
|
Kommentaarid: 17 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
16 |
|
tagasi üles |
|
 |
busta
HV veteran
liitunud: 10.10.2003

|
24.11.2024 11:11:34
|
|
|
Aga mis seal saab, kus peaks nagu kuhugi omade linna jõudma(minul 6 tunni peal Lesser Zone) aga hakkab teepeal kiiresti verd kaotama ja ei õnnestu end ära parndada? Maailm muutub punaseks ja kooleb vms...
|
|
Kommentaarid: 16 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
14 |
|
tagasi üles |
|
 |
|