Ma ei loe sellest artiklist välja, kas need muudatused midagi ka mängukogemuse poolelt muudavad. Sisu ju Bethesda poolt juurde ei tule. Kui ei, siis nende ametlikud modid küll vaevalt AE ostmissoovi mõjutavad - suuremosa neist, või isegi paremad modid on ju mujalt siiani tasuta kättesaadavad olnud.
Ma istun siiani toore Oldrimi otsas ja mõtlen kas hankida SE või AE, et saada Dawnguard ja Dragonborn. Nüüd tundub SE igal juhul mõistlikum - seda saab ju kaasaegsemaks modida ning ei tule 10 aastat vana mängu uuesti osta:) Ulme on see, et Bethesda ka LE hindu kuidagi ei alanda - surub vägisi SE-d peale. _________________ WoT tips: 6th sense is over-rated anyway, the other team will always let you know when you've been spotted
Kurat666, SE on igati mõistlikum. DX11 ja 64bit on ikka palju kaasaegsem kui originaali ja LE DX9 32bit. Ma ei näe mingit põhjust LE osta. Ega ka AE tegelikult arvestades seda, et mod support tehakse katki sellega. Ma saaks aru veel kui tuleks DX12 või Vulkan toega AE ja kõik mängu tekstuurid oleks AI upscaled miinimum 4K peale. SE tegi kah algselt mod toe katki ja läks tükk aega enne kui asi korda saadi aga nüüd on hästi toetatud.
Paar kuud tagasi proovisin LEd uuesti mängida, aga tulemuseks oli see et alguses kui kaarikus sõidad, siis kaarikud ja hobused tegid mingeid surmasaltsoid mööda puid ja maju. Sain teada et FPS vaja 60 peale cappida. Proovisin ka seda ja no tulemus oli veidi parem, aga mängida ikka ei saanud. Pidin ikka SEd mängima hakkama
The Elder Scrolls V: Skyrim Anniversary Edition launches next week, and Bethesda has kindly finally revealed how much the new package will cost. New players will be expected to plunk down $50, while those who already own Skyrim Special Edition will need to pay $20 to upgrade.
Soovituslik on ka sätetest mängu enda TAA kinni keerata ja DoF samuti. ENB ühilduv hetkel veel ei ole.
Testisin RTX 2080Ti peal. Ei viitsinud uut mängu ilma modideta proovida seega vana seiv ja palju mode tähendab, et üsna ebastabiilne aga mingit aimu sain.
DLSS oli parima perfiga aga väga häiriva bugiga mis pani maapinna/rohu jms värelema seega pole kasutatav.
FSR oli hea perfiga ja ok kvaliteediga aga jäi kvaliteedilt XeSS-le alla.
XeSS siis omakorda kõige kehvema perfiga igal kvaliteedisättel aga veidi parema kvaliteediga kui FSR.
DLAA eriti ei testinud.
Skyrim lead designer says it will be 'almost impossible' for Elder Scrolls 6 to meet fan expectations: 'Marketing departments just put their heads in their hands and weep' link _________________ O: Low-profile pci bracket
Elder Scrolls 6 2030 confirmed Aga jah, tegelt point taken selle artikli põhjal. Väga raske teha midagi uut nii, et fännid rahul oleks ning see jääks mõistlike ajaraamide piiresse kah. _________________ Live long and prosper!
RIP, Spock. Leonard Nimoy 1931-2015
Skyrimile omal ajal olid ka fännide ootused kõrged. Hakkama saadi. Pigem kõlab kogu artikkel nagu neil poleks suuremat ambitsiooni kui et teha järgmine pooletoobine mäng a la Starfield. _________________ Mida Ott ei õpi, seda Egon ei tea.
Ega jah tänapäeval on raske tõesti ootusi ületada. See juhtub pigem siis kui tuleb mingi mäng välja millest keegi suurt midagi ei oodanudki aga siis kujuneb see ootamatult populaarseks fenomeniks.
Suurte seeriate järgedel on raske midagi sellist teha.
Palju sõltub siin ka stuudio enda eelnevatest mängudest.
Ega teistel RPG mängu tegijatel kah tea mis hästi ei lähe.
Täpselt nagu FO76 ja Starfield olid flopid olid seda ka BioWare poolt tehtud Mass Effect Andromeda ja Anthem. Eks näis mis Veilguardist tuleb aga minu ootused on olematud.
Parim mida Bethesda teha saab TES osas on teha korralik põhi valmis piiratud arvu unikaalsete questide ja main stooriga ja mitte veeretada modderite teele lisatakistusi. Paha ei teeks ka korralik combat süsteem, et mängu oleks reaalselt fun mängida.
Modid on need mis on nende mänge aastaid elus hoidnud ja müüki vedanud.
Kõige hullem mida nad teha saavad on teha mingi hiigelsuur kaart koos "AI" genereeritud jamaga, et reklaamida miljonit questi ja ma ei tea mida veel.
1dumbpcuser, Paraku see tooks kaasa ilmselt modide kadumise. Levinumad mängumootorid a'la UE5 ei ole eriti mod sõbralikud. Tavaliselt kõige moditavamad on ikkagi nö "in-house" mootorid aga nende aeg paistab samuti ümber saavat. CDPR vahetas RedEngine välja UE5 vastu ja on olnud ka teisi vahetajaid. Hetkel pole kõlakaid olnud, et järgmine TES kasutaks UE5.
Kui mootorit vahetada, siis peaks sellel olema ka selge kasutegur. Kas Starfield oli kehv mäng mootori tõttu? Või oli ikka seetõttu, et maailm polnud huvitav ja valikud questides ei lugenud eriti midagi?
Teine näide oli Anthem mis nägi küll hea välja ja isegi gameplay oli sujuv aga kuna maailm ja questid polnud huvitavad, siis ei päästnud ka flashy graafika seda.
Laskumata väitlusesse teemal graafika vs gameplay, siis arvan, et poleeri kakajunni palju tahad, see jääb ikkagi kakajunniks.
Starfield uue IP-na oleks uue mootori kasutuselevõtuks olnud hea võimalus, aga see magati maha, ilmselt tulevad nii Fallout 5 kui TES6 mõlemad "edasi arendatud" starfieldi mootori peale, tea, kas enne midagi muutub kui Toddi ajastu Bethesdas läbi saab _________________ O: Low-profile pci bracket
Laskumata väitlusesse teemal graafika vs gameplay, siis arvan, et poleeri kakajunni palju tahad, see jääb ikkagi kakajunniks.
Starfield uue IP-na oleks uue mootori kasutuselevõtuks olnud hea võimalus, aga see magati maha, ilmselt tulevad nii Fallout 5 kui TES6 mõlemad "edasi arendatud" starfieldi mootori peale, tea, kas enne midagi muutub kui Toddi ajastu Bethesdas läbi saab
Sama võib ka öelda nö universaalsete mootorite kohta. Jah firma säästab hulga aega ja raha mootori arenduselt aga siis peab ikka arendama sinna peale mingi oma süsteemi mis nende mängule sobib.
Nii nagu BioWare pidi Frostbyte mootorile arendama RPG elemendid Andromeda jaoks, kuna see mootor oli varasemalt ainult FPS ja online multiplayer suunaga. Ja vaatamata kõigele sellele kukkus tulemus välja paras jank.
Kui Bethesda oleks Starfieldis sama lähenemise võtnud, siis ei saa välistada, et tulemus oleks olnud sarnane Andromedale. Lisaks eksisteerivatele probleemidele igava mänguga.
Vähemalt Starfield launchis võrdlemisi bugivabalt (vs Bethesda varasemad mängud), kuigi arendusaeg oli pikk. Kes teab kui pikk see oleks olnud kui oleks pidanud hakkama mootorit kohandama space RPG jaoks...
Plussid ja miinused on mõlemal lähenemisel. Hetkel mulle jääb mõistmatuks mis probleemi see uus mootor lahendama peaks?
Ma pole ei mänguarendaja, -testija ega modder, seega tehnilise poole pealt ei oska ma kaasa rääkida, see-eest on nii palju artikleid, kus viidatakse mootori vanusele kui ühest probleemidest. Jah, see pole see 20-aasta tagune mootor, aga selle lepitud versiooni uuendatud, veelkord lapitud versiooni lapitud, uuendatud versioon, või umbes nii.
"Lõppkasutajana" jääb silma vaid kui ilus toode on ja kui hästi jookseb - Fallout 76 on ikka väga kole ka maks graafikuga ja jookseb seda "lisandunud keerukust" arvestades ka kehvasti, Starfield on suht "Harju keskmine" AAA mängu kohta, kuigi on samas väga ressursinõudlik. _________________ O: Low-profile pci bracket
Ei mootor ega isegi silmailu ei koti lõppeks suurt kedagi, kui kogu mäng seisneb loadingscreenide vaatamises ja punktist a punkti b jalutamises... _________________ Mida Ott ei õpi, seda Egon ei tea.
No kindlasti. UE5 peale minekuga võib veel shader compilationi kah juurde panna. Jedi Survivor pole senini korda saadud...
Ma ei tea kuidas FO mängudes loading screenidega oli aga Skyrimis olid need küll olematud. Isegi moditud mängus laadib kiiresti päris suure ala.
Starfield ma arvan, et oli suht special case on skaala ja suuruse poolest. Võibolla ainult Star Citizen on suutnud sellise skaala peal loading screene vähendada.
Kogu päikesesüsteemi ikka mällu ei pane. Teine alternatiiv oleks MS Flight Simulator mis võib võtta kuni 64GB RAM ja tahab 100Mbit/s ühendust ideaalis, et asju striimida pilvest.
Mootor mootoriks. Mind ennast need loading screenid ei sega. Kunagi sai Witcher 1 läbi tehtud enne neid patche jms kui mingi loadingscreen kestis minuteid. Kui mäng on piisavalt huvitava storyga ja kaasahaarav, siis loadigu palju süda lustib
Kahjuks Starfield seda polnud. Suutsin seda igavat ila kannatada vist max 10 tundi ja siis andsin alla
sa ei või postitada uusi teemasid siia foorumisse sa ei või vastata selle foorumi teemadele sa ei või muuta oma postitusi selles foorumis sa ei või kustutada oma postitusi selles foorumis sa ei või vastata küsitlustele selles foorumis sa ei saa lisada manuseid selles foorumis sa võid manuseid alla laadida selles foorumis
Hinnavaatlus ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.