Avaleht
uus teema   vasta Tarkvara »  Arvutimängude foorum »  The Elder Scrolls V: Skyrim märgi kõik teemad loetuks
märgi mitteloetuks
vaata eelmist teemat :: vaata järgmist teemat
mine lehele eelmine  1, 2, 3 ... 186, 187, 188
Hinnavaatlus :: Foorum :: Uudised :: Ärifoorumid :: HV F1 ennustusvõistlus :: Pangalink :: Telekavad :: HV toote otsing
autor
sõnum Saada viide sõbrale.  :: Teata moderaatorile teata moderaatorile
otsing:  
Kurat666
HV kasutaja
Kurat666

liitunud: 06.09.2011




sõnum 13.10.2021 15:46:38 vasta tsitaadiga

Tomorrow kirjutas:
The Elder Scrolls V: Skyrim Anniversary Edition Will Not Be Compatible With Many Existing Mods
https://wccftech.com/the-elder-scrolls-v-skyrim-anniversary-edition-not-compatible-mods/

Vapustav thumbs_down.gif


Ma ei loe sellest artiklist välja, kas need muudatused midagi ka mängukogemuse poolelt muudavad. Sisu ju Bethesda poolt juurde ei tule. Kui ei, siis nende ametlikud modid küll vaevalt AE ostmissoovi mõjutavad - suuremosa neist, või isegi paremad modid on ju mujalt siiani tasuta kättesaadavad olnud.

Ma istun siiani toore Oldrimi otsas ja mõtlen kas hankida SE või AE, et saada Dawnguard ja Dragonborn. Nüüd tundub SE igal juhul mõistlikum - seda saab ju kaasaegsemaks modida ning ei tule 10 aastat vana mängu uuesti osta:) Ulme on see, et Bethesda ka LE hindu kuidagi ei alanda - surub vägisi SE-d peale.

_________________
WoT tips: 6th sense is over-rated anyway, the other team will always let you know when you've been spotted
Kommentaarid: 10 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 10
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Tomorrow
HV Guru
Tomorrow

liitunud: 08.02.2006



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 13.10.2021 16:35:32 vasta tsitaadiga

Kurat666, SE on igati mõistlikum. DX11 ja 64bit on ikka palju kaasaegsem kui originaali ja LE DX9 32bit. Ma ei näe mingit põhjust LE osta. Ega ka AE tegelikult arvestades seda, et mod support tehakse katki sellega. Ma saaks aru veel kui tuleks DX12 või Vulkan toega AE ja kõik mängu tekstuurid oleks AI upscaled miinimum 4K peale. SE tegi kah algselt mod toe katki ja läks tükk aega enne kui asi korda saadi aga nüüd on hästi toetatud.
Kommentaarid: 92 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 82
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Sn4itek
HV kasutaja
Sn4itek

liitunud: 21.09.2008



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 13.10.2021 17:33:10 vasta tsitaadiga

Paar kuud tagasi proovisin LEd uuesti mängida, aga tulemuseks oli see et alguses kui kaarikus sõidad, siis kaarikud ja hobused tegid mingeid surmasaltsoid mööda puid ja maju. Sain teada et FPS vaja 60 peale cappida. Proovisin ka seda ja no tulemus oli veidi parem, aga mängida ikka ei saanud. Pidin ikka SEd mängima hakkama
Kommentaarid: 18 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 17
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Tomorrow
HV Guru
Tomorrow

liitunud: 08.02.2006



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 13.10.2021 17:46:28 vasta tsitaadiga

Sn4itek, Skyrimi jaoks on 120fps jne modid kah olemas. Ei pea enam 60 peale cappima et füüsika lolliks ei läheks vms.
Näiteks: https://www.nexusmods.com/skyrimspecialedition/mods/15946
Kommentaarid: 92 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 82
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
MatchMaker
Kreisi kasutaja
MatchMaker

liitunud: 23.06.2007




sõnum 29.10.2021 19:19:48 vasta tsitaadiga


Link
Kommentaarid: 2 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 2
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Tomorrow
HV Guru
Tomorrow

liitunud: 08.02.2006



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 06.11.2021 10:43:34 vasta tsitaadiga

Skyrim Anniversary Edition is a Relatively Pricey Upgrade for Special Edition Owners
https://wccftech.com/skyrim-anniversary-edition-upgrade-price/

tsitaat:
The Elder Scrolls V: Skyrim Anniversary Edition launches next week, and Bethesda has kindly finally revealed how much the new package will cost. New players will be expected to plunk down $50, while those who already own Skyrim Special Edition will need to pay $20 to upgrade.
Kommentaarid: 92 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 82
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Etz
HV Guru
Etz

liitunud: 27.01.2005



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 06.11.2021 10:47:19 vasta tsitaadiga

No kannatab ikka alles lüpsta seda lehma neil icon_eek.gif
_________________
...life is random...so am I...
So, there is a fan. Time to grab your sh*t, gentlemen!
Kommentaarid: 228 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 194
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Tomorrow
HV Guru
Tomorrow

liitunud: 08.02.2006



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 14.12.2022 10:35:42 vasta tsitaadiga

Spoiler Spoiler Spoiler


EDIT:

Nüüd saadaval. Lisaks eeldab nelja muu asja paigaldamist, et toimiks (prerequisite)

Upscaler Base Plugin https://www.nexusmods.com/site/mods/491?
ShaderTools Updated https://www.nexusmods.com/skyrimspecialedition/mods/70760?
Address Library for SKSE Plugins https://www.nexusmods.com/skyrimspecialedition/mods/32444?
SSE Parallax Shader Fix (BETA) https://www.nexusmods.com/skyrimspecialedition/mods/31963? (ainult Optional files > d3dcompiler_47.dll vaja alla laadida ja tõsta Skyrimi juurkausta).
Skyrim Upscaler - DLSS FSR2 XeSS https://www.nexusmods.com/skyrimspecialedition/mods/80343?

Soovituslik on ka sätetest mängu enda TAA kinni keerata ja DoF samuti. ENB ühilduv hetkel veel ei ole.

Testisin RTX 2080Ti peal. Ei viitsinud uut mängu ilma modideta proovida seega vana seiv ja palju mode tähendab, et üsna ebastabiilne aga mingit aimu sain.

DLSS oli parima perfiga aga väga häiriva bugiga mis pani maapinna/rohu jms värelema seega pole kasutatav.
FSR oli hea perfiga ja ok kvaliteediga aga jäi kvaliteedilt XeSS-le alla.
XeSS siis omakorda kõige kehvema perfiga igal kvaliteedisättel aga veidi parema kvaliteediga kui FSR.
DLAA eriti ei testinud.
Kommentaarid: 92 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 82
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Submob
HV kasutaja
Submob

liitunud: 15.09.2008



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 27.04.2024 10:19:58 vasta tsitaadiga

Kaevasin natuke vanat teemat aga ei teagi kumma alla panna, igatahes päris huvitav asi.

Redemption Reawakened is a fan project to remake "Vampire the Masquerade: Redemption" in Skryim.

Spoiler Spoiler Spoiler


Kommentaarid on head. "When a modder understands VtM better than current WoD IP owners."

_________________
Disain
Kommentaarid: 47 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 44
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
1dumbpcuser
HV Guru

liitunud: 05.03.2002




sõnum 18.09.2024 22:50:45 vasta tsitaadiga

Skyrim lead designer says it will be 'almost impossible' for Elder Scrolls 6 to meet fan expectations: 'Marketing departments just put their heads in their hands and weep'
link

_________________
O: Low-profile pci bracket
Kommentaarid: 100 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 1 :: 0 :: 95
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum mine selle kasutaja kodulehele
Equinox
HV veteran
Equinox

liitunud: 05.04.2002




sõnum 18.09.2024 23:20:09 vasta tsitaadiga

Elder Scrolls 6 2030 confirmed icon_lol.gif Aga jah, tegelt point taken selle artikli põhjal. Väga raske teha midagi uut nii, et fännid rahul oleks ning see jääks mõistlike ajaraamide piiresse kah.
_________________
Live long and prosper!
RIP, Spock. Leonard Nimoy 1931-2015
Kommentaarid: 27 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 26
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum mine selle kasutaja kodulehele
kaabakas
HV veteran
kaabakas

liitunud: 01.04.2002



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 19.09.2024 06:29:59 vasta tsitaadiga

Skyrimile omal ajal olid ka fännide ootused kõrged. Hakkama saadi. Pigem kõlab kogu artikkel nagu neil poleks suuremat ambitsiooni kui et teha järgmine pooletoobine mäng a la Starfield.
_________________
Mida Ott ei õpi, seda Egon ei tea.
Kommentaarid: 105 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 2 :: 95
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
1dumbpcuser
HV Guru

liitunud: 05.03.2002




sõnum 19.09.2024 07:53:45 vasta tsitaadiga

Eks viimased plätserdised (fallout76, starfield) ole vastukaaluks ootuste latti allapoole liigutanud icon_lol.gif
_________________
O: Low-profile pci bracket
Kommentaarid: 100 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 1 :: 0 :: 95
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum mine selle kasutaja kodulehele
Tomorrow
HV Guru
Tomorrow

liitunud: 08.02.2006



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 19.09.2024 11:10:09 vasta tsitaadiga

Ega jah tänapäeval on raske tõesti ootusi ületada. See juhtub pigem siis kui tuleb mingi mäng välja millest keegi suurt midagi ei oodanudki aga siis kujuneb see ootamatult populaarseks fenomeniks.
Suurte seeriate järgedel on raske midagi sellist teha.

Palju sõltub siin ka stuudio enda eelnevatest mängudest.
Ega teistel RPG mängu tegijatel kah tea mis hästi ei lähe.
Täpselt nagu FO76 ja Starfield olid flopid olid seda ka BioWare poolt tehtud Mass Effect Andromeda ja Anthem. Eks näis mis Veilguardist tuleb aga minu ootused on olematud.

Parim mida Bethesda teha saab TES osas on teha korralik põhi valmis piiratud arvu unikaalsete questide ja main stooriga ja mitte veeretada modderite teele lisatakistusi. Paha ei teeks ka korralik combat süsteem, et mängu oleks reaalselt fun mängida.
Modid on need mis on nende mänge aastaid elus hoidnud ja müüki vedanud.

Kõige hullem mida nad teha saavad on teha mingi hiigelsuur kaart koos "AI" genereeritud jamaga, et reklaamida miljonit questi ja ma ei tea mida veel.
Kommentaarid: 92 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 82
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
1dumbpcuser
HV Guru

liitunud: 05.03.2002




sõnum 19.09.2024 13:27:57 vasta tsitaadiga

No eks oleks ootuste ületamine juba ka selle 20+ aastat vana mängumootori väljavahetamine icon_rolleyes.gif
_________________
O: Low-profile pci bracket
Kommentaarid: 100 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 1 :: 0 :: 95
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum mine selle kasutaja kodulehele
Tomorrow
HV Guru
Tomorrow

liitunud: 08.02.2006



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 19.09.2024 14:22:04 vasta tsitaadiga

1dumbpcuser, Paraku see tooks kaasa ilmselt modide kadumise. Levinumad mängumootorid a'la UE5 ei ole eriti mod sõbralikud. Tavaliselt kõige moditavamad on ikkagi nö "in-house" mootorid aga nende aeg paistab samuti ümber saavat. CDPR vahetas RedEngine välja UE5 vastu ja on olnud ka teisi vahetajaid. Hetkel pole kõlakaid olnud, et järgmine TES kasutaks UE5.

Kui mootorit vahetada, siis peaks sellel olema ka selge kasutegur. Kas Starfield oli kehv mäng mootori tõttu? Või oli ikka seetõttu, et maailm polnud huvitav ja valikud questides ei lugenud eriti midagi?
Teine näide oli Anthem mis nägi küll hea välja ja isegi gameplay oli sujuv aga kuna maailm ja questid polnud huvitavad, siis ei päästnud ka flashy graafika seda.
Kommentaarid: 92 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 82
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
1dumbpcuser
HV Guru

liitunud: 05.03.2002




sõnum 19.09.2024 15:31:52 vasta tsitaadiga

Tomorrow kirjutas:
. Kas Starfield oli kehv mäng mootori tõttu?

Laskumata väitlusesse teemal graafika vs gameplay, siis arvan, et poleeri kakajunni palju tahad, see jääb ikkagi kakajunniks.
Starfield uue IP-na oleks uue mootori kasutuselevõtuks olnud hea võimalus, aga see magati maha, ilmselt tulevad nii Fallout 5 kui TES6 mõlemad "edasi arendatud" starfieldi mootori peale, tea, kas enne midagi muutub kui Toddi ajastu Bethesdas läbi saab

_________________
O: Low-profile pci bracket
Kommentaarid: 100 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 1 :: 0 :: 95
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum mine selle kasutaja kodulehele
Tomorrow
HV Guru
Tomorrow

liitunud: 08.02.2006



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 19.09.2024 16:44:54 vasta tsitaadiga

1dumbpcuser kirjutas:
Tomorrow kirjutas:
. Kas Starfield oli kehv mäng mootori tõttu?

Laskumata väitlusesse teemal graafika vs gameplay, siis arvan, et poleeri kakajunni palju tahad, see jääb ikkagi kakajunniks.
Starfield uue IP-na oleks uue mootori kasutuselevõtuks olnud hea võimalus, aga see magati maha, ilmselt tulevad nii Fallout 5 kui TES6 mõlemad "edasi arendatud" starfieldi mootori peale, tea, kas enne midagi muutub kui Toddi ajastu Bethesdas läbi saab

Sama võib ka öelda nö universaalsete mootorite kohta. Jah firma säästab hulga aega ja raha mootori arenduselt aga siis peab ikka arendama sinna peale mingi oma süsteemi mis nende mängule sobib.
Nii nagu BioWare pidi Frostbyte mootorile arendama RPG elemendid Andromeda jaoks, kuna see mootor oli varasemalt ainult FPS ja online multiplayer suunaga. Ja vaatamata kõigele sellele kukkus tulemus välja paras jank.

Kui Bethesda oleks Starfieldis sama lähenemise võtnud, siis ei saa välistada, et tulemus oleks olnud sarnane Andromedale. Lisaks eksisteerivatele probleemidele igava mänguga.
Vähemalt Starfield launchis võrdlemisi bugivabalt (vs Bethesda varasemad mängud), kuigi arendusaeg oli pikk. Kes teab kui pikk see oleks olnud kui oleks pidanud hakkama mootorit kohandama space RPG jaoks...

Plussid ja miinused on mõlemal lähenemisel. Hetkel mulle jääb mõistmatuks mis probleemi see uus mootor lahendama peaks?
Kommentaarid: 92 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 82
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
1dumbpcuser
HV Guru

liitunud: 05.03.2002




sõnum 19.09.2024 20:34:35 vasta tsitaadiga

Ma pole ei mänguarendaja, -testija ega modder, seega tehnilise poole pealt ei oska ma kaasa rääkida, see-eest on nii palju artikleid, kus viidatakse mootori vanusele kui ühest probleemidest. Jah, see pole see 20-aasta tagune mootor, aga selle lepitud versiooni uuendatud, veelkord lapitud versiooni lapitud, uuendatud versioon, või umbes nii.

"Lõppkasutajana" jääb silma vaid kui ilus toode on ja kui hästi jookseb - Fallout 76 on ikka väga kole ka maks graafikuga ja jookseb seda "lisandunud keerukust" arvestades ka kehvasti, Starfield on suht "Harju keskmine" AAA mängu kohta, kuigi on samas väga ressursinõudlik.

_________________
O: Low-profile pci bracket
Kommentaarid: 100 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 1 :: 0 :: 95
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum mine selle kasutaja kodulehele
kaabakas
HV veteran
kaabakas

liitunud: 01.04.2002



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 20.09.2024 13:43:51 vasta tsitaadiga

Ei mootor ega isegi silmailu ei koti lõppeks suurt kedagi, kui kogu mäng seisneb loadingscreenide vaatamises ja punktist a punkti b jalutamises...
_________________
Mida Ott ei õpi, seda Egon ei tea.
Kommentaarid: 105 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 2 :: 95
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
1dumbpcuser
HV Guru

liitunud: 05.03.2002




sõnum 20.09.2024 14:00:06 vasta tsitaadiga

kaabakas, kusjuures loadingscreenid on küll üks asi, mida mootor mõjutada suudab thumbs_up.gif
_________________
O: Low-profile pci bracket
Kommentaarid: 100 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 1 :: 0 :: 95
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum mine selle kasutaja kodulehele
Tomorrow
HV Guru
Tomorrow

liitunud: 08.02.2006



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 20.09.2024 18:57:51 vasta tsitaadiga

No kindlasti. UE5 peale minekuga võib veel shader compilationi kah juurde panna. Jedi Survivor pole senini korda saadud...
Ma ei tea kuidas FO mängudes loading screenidega oli aga Skyrimis olid need küll olematud. Isegi moditud mängus laadib kiiresti päris suure ala.

Starfield ma arvan, et oli suht special case on skaala ja suuruse poolest. Võibolla ainult Star Citizen on suutnud sellise skaala peal loading screene vähendada.
Kogu päikesesüsteemi ikka mällu ei pane. Teine alternatiiv oleks MS Flight Simulator mis võib võtta kuni 64GB RAM ja tahab 100Mbit/s ühendust ideaalis, et asju striimida pilvest.
Kommentaarid: 92 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 82
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Sn4itek
HV kasutaja
Sn4itek

liitunud: 21.09.2008



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 20.09.2024 19:51:58 vasta tsitaadiga

Mootor mootoriks. Mind ennast need loading screenid ei sega. Kunagi sai Witcher 1 läbi tehtud enne neid patche jms kui mingi loadingscreen kestis minuteid. Kui mäng on piisavalt huvitava storyga ja kaasahaarav, siis loadigu palju süda lustib
Kahjuks Starfield seda polnud. Suutsin seda igavat ila kannatada vist max 10 tundi ja siis andsin alla
Kommentaarid: 18 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 17
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
näita postitusi alates eelmisest:   
uus teema   vasta Tarkvara »  Arvutimängude foorum »  The Elder Scrolls V: Skyrim mine lehele eelmine  1, 2, 3 ... 186, 187, 188
[vaata eelmist teemat] [vaata järgmist teemat]
 lisa lemmikuks
näita foorumit:  
 ignoreeri teemat 
sa ei või postitada uusi teemasid siia foorumisse
sa ei või vastata selle foorumi teemadele
sa ei või muuta oma postitusi selles foorumis
sa ei või kustutada oma postitusi selles foorumis
sa ei või vastata küsitlustele selles foorumis
sa ei saa lisada manuseid selles foorumis
sa võid manuseid alla laadida selles foorumis



Hinnavaatlus ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.