Avaleht
uus teema   vasta Hinnavaatlus »  Vaba Mikrofon »  Elektri- ja vesinikautode (ja muude alternatiivide) teema märgi kõik teemad loetuks
märgi mitteloetuks
vaata eelmist teemat :: vaata järgmist teemat
mine lehele eelmine  1, 2, 3 ... 442, 443, 444 ... 537, 538, 539  järgmine
Hinnavaatlus :: Foorum :: Uudised :: Ärifoorumid :: HV F1 ennustusvõistlus :: Pangalink :: Telekavad :: HV toote otsing
autor
sõnum Saada viide sõbrale.  :: Teata moderaatorile teata moderaatorile
otsing:  
M8T0
HV Guru

liitunud: 24.11.2001




sõnum 18.09.2024 13:00:50 vasta tsitaadiga

Üks enimlevinud rahvaauto on rav4. Odavam on osta ja pidada bz4x
Võrdleme uuena. See kas alkolao Peeter kumbagi osta suudab on teine jutt.
Kommentaarid: 87 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 78
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Janis
HV Guru

liitunud: 30.11.2005




sõnum 18.09.2024 13:02:47 vasta tsitaadiga

Markos kirjutas:
[See on ka üks põhjus, miks ma selline "EV'de vastane" olen.

Sama siin. Nad ise toodavad ka seda negatiivset kogemust inimestele, kõik valetatakse ilusaks ja sobivaks ja pärast saabub EV ostnule reaalsus…
Kommentaarid: 206 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 3 :: 5 :: 172
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
M8T0
HV Guru

liitunud: 24.11.2001




sõnum 18.09.2024 13:03:56 vasta tsitaadiga

Mis reaalsus mulle täpsemalt jõuab? Jah vihmasensor on nii debiilne, et ma ei kasuta seda 😃
Kommentaarid: 87 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 78
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
etk
HV kasutaja
etk

liitunud: 10.10.2006




sõnum 18.09.2024 13:05:48 vasta tsitaadiga

Markos kirjutas:
hübriidid on üleminekuetapp, mida ei saa vahele jätta,.... Lisaks on hübriidid täna turul olnud juba üle 20 aasta

Seega üleminekuks olnud enam kui küll aega.
Nii USA kui EU tootjad on tegelikkuses ligemale 30a teadnud, et peavad tööd tegema vähem saastavate sõidukite nimel. Selle asemel, et aegsasti investeerida ja tegeleda tehnilise lahendusega hoopis on tegeletud propaganda ja lobbiga selleks, et jumala eest ei peaks midagi muutma.

Markos kirjutas:
Soovitada aga tavainimesele EV'd, kui odavamat alternatiivi SPM'le või hübriidile on selge demagoogia ja valetamine.

Aga võibki vabalt ju olla, kõik sõltub inimesest ja tema oludest. Sa ei saa selle järgi hinnata, et sulle ei sobi justkui seega kellelegi ei sobiks.
Lisaks teed sa täiesti tüüpilise demagoogilise pettemanöövri ja kõrvutad olemasoleva sõiduki asendamist uue elektrikaga kuigi jutuks sellistes kuluvõrdlustes on peaaegu alati kahe uue(ma) sõiduki vahel valimisel, millest üks on elektriline.


viimati muutis etk 18.09.2024 13:10:06, muudetud 1 kord
Kommentaarid: 44 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 42
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
londiste
HV Guru
londiste

liitunud: 22.04.2003




sõnum 18.09.2024 13:10:08 vasta tsitaadiga

Markos kirjutas:
Tasapisi loksub kõik paika, aga see võtab aasta(kümneid), mitte nii, et teeme nüüd hoogtöö ja loosungitega viisaastakuplaanina ära, see ei toimi.
model s, mida võib vast mainstream läbimurde alguseks pidada, on juba üle 10a vana. tõsisemad eesmärgid on reeglina 2035 kandis, mis on veridi üle 10 aasta tänasest. 20+ aastat ei ole hoogtöö, loosungid ja viisaastakuplaan.
ei olnud model s esimene ka täiselektriliste autode juures ning hübriidid on olnud veel kauem.

_________________
- londiste
...aga mina ei saa kunagi suureks!
Kommentaarid: 241 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 1 :: 215
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Markos
HV veteran

liitunud: 09.04.2002




sõnum 18.09.2024 13:17:50 vasta tsitaadiga

etk kirjutas:
Markos kirjutas:
hübriidid on üleminekuetapp, mida ei saa vahele jätta,.... Lisaks on hübriidid täna turul olnud juba üle 20 aasta

Seega üleminekuks olnud enam kui küll aega.
Nii USA kui EU tootjad on tegelikkuses ligemale 30a teadnud, et peavad tööd tegema vähem saastavate sõidukite nimel. Selle asemel, et aegsasti investeerida ja tegeleda tehnilise lahendusega hoopis on tegeletud propaganda ja lobbiga selleks, et jumala eest ei peaks midagi muutma.


USA laseb kõigele niiehknaa kaarega, aga euroopa autotootjad ... Euroopas pushiti diislit, sest tehnoloogia oli valmis ja sellelt hea profitit koorida, keegi mitte ei mõelnud ka muule, ja mis hübriid, Toyota oma napakate ideedega (kuigi reaalsuses ongi hübriid ju tegelikult "uus diisel" kui vaadata ökonoomsusnäitajaid ja samas märksa keskkonnasäästlikum). Paraku avastati, et see diisel pole üldse keskkonnasõbralik ja hakati tootjaid pitsitama uute nõuetega. Siis tekkis probleem, mis päädis lõpuks dieselgatega, ehk siis igal oinal on lõpuks mihklipäev. Diisli pushijad aga jätkasid oma senist tegevust, vaikides maha, et tegelikkuses ei ole diislli nõuetekohane pidamine enam nii odav midagi, ehk odavaks saab ta jääda vaid siis, kui need "tülikad keskkonnalisad" nagu egr ja dpf pimedaks teha. Tulemus ? Terve ilm on tossavaid ja keskkonda senisest veel enam mürgitavaid sõidukeid täis, vähemalt seniks kuniks seadusega need kriminaalselt keelatuks osutuvad.


tsitaat:
Lisaks teed sa täiesti tüüpilise demagoogilise pettemanöövri ja kõrvutad olemasoleva sõiduki asendamist uue elektrikaga kuigi jutuks sellistes kuluvõrdlustes on peaaegu alati kahe uue(ma) sõiduki vahel valimisel, millest üks on elektriline.


Kui ma selle arvutuse kunagi tegin, siis puhtalt selle baasil, mis on ja mis tuleks, ning kuidas see numbrites paistaks. Kuniks mu olemasoleva sõiduki amortisatsioon on lineaarne, siis on selline arvutuskäik igati asjakohane. Sest me võiksime vaadata ju finants ja tarbimisväärtust korrelatsioonis. Kui me oleme olemasoleva vara enda jaoks maha kandnud, siis ei ole antud arvutustel enam mingit kaalu, siis me valimegi uue ja uue vahel.


viimati muutis Markos 18.09.2024 13:26:33, muudetud 1 kord
Kommentaarid: 14 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 2 :: 12
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
etk
HV kasutaja
etk

liitunud: 10.10.2006




sõnum 18.09.2024 13:25:51 vasta tsitaadiga

Markos, Dieselgate on parim ilming sellest, et tootjad meelsamini leiavad loomingulisi viise kuidas kõrvale viilida nõuetest mitte ei tegele nende reaalse tehnilise lahendamisega. Ja siin ei saa ainult diisleid ega ainult VAG-i süüdistada kuna praeguseks on raske leida autotootjat kellel poleks sarnaseid heitmenormide rikkumisi ja petmisi ilmsiks tulnud.
Muidugi on linnad mürkgaase täis, kui tootjad teadlikult ja tahtlikult petavad keskkonna nõudeid, mis neile seatakse. Ega pistikuhübriidid ju praegu parem ei ole. Või su enda hübriid, mis tehase heitme näitajaid ju reaalelus ei saavuta (meenutades, et su väite kohaselt tarbib see üle 5L /100km kuigi tehas vist lubas 3.6 vms).
Sisepõlemismootoritega tehnoloogiad on tupiktee kui tahta päriselt puhast keskkonda tekitada. Vesinik ei ole suutnud end liikvele saada ja ei paista ka lähi kümnenditel seda tegevat. Elektriautod on võrdeliselt juba kergesti kättesaadavad ja enamikesse kasutusjuhtudesse sobituvad. Kolmandat või neljandat alternatiivi ei paista olevat.
Kommentaarid: 44 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 42
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Markos
HV veteran

liitunud: 09.04.2002




sõnum 18.09.2024 13:36:30 vasta tsitaadiga

tsitaat:
Või su enda hübriid, mis tehase heitme näitajaid ju reaalelus ei saavuta (meenutades, et su väite kohaselt tarbib see üle 5L /100km kuigi tehas vist lubas 3.6 vms).


Minumeelest oli kunagi mingi number 4,7, agas võin eksida. Ma ei lähe kunagi sellega liimile, ma võrdlen pigem enne ja nüüd, ehk siis mul oli selle auto sama auto mitte hübriidversioon kasutusel 11a ja ma näen üle kahekordset kütusekulu erinevust, mis tähendab, et see hübriid töötab väga hästi. Ostuhetkel kehtinud kütuse hindu arvesades arvutasin välja ka tasuvuspunkti (hübriid on ju tavamudelist kallim) oma läbisõitude juures ja sain selleks 5a. See sobis mulle, kuna olen autosi harjunud pidama pikalt . Reaalsuses hakkasid aga kütusehinnad rallima ja tasuvus saabus kiiremini. Kui kõik autod oleksid täna hübridid, siis oleksime kliimaeesmärkide täitmisele kõvasti lähemal, kui täna läbi ussi emmi ev'sid pushides, ja me ei pruugi sinna kunagi jõudagi, enne tulevadki hübriidid ja teevad töö ära.
Kommentaarid: 14 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 2 :: 12
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Magic
HV Guru
Magic

liitunud: 28.12.2001




sõnum 18.09.2024 13:43:50 vasta tsitaadiga

Hübriidi häda on see, et samaaegselt on olemas diisel. Ehk üleminek toimub vaid võimsam bena hübriidiks ja seal võit arvestatav, aga kulu jääb ikka diislile alla.
Samas öko täidab ju igal juhul eesmärgi. Elekter jääb nii või naa tiblagaasist tulema egk elektrikas pole kuskilt otsast terves ahels mahe.
Kui mõni vaimuhaige tõesti nende BYD/Huawei akupankadega siin lobi tegema ei hakka. Mõne tegelase vaimsus näib väga hästi sobivat hiinlaste ideedega kuna ainult sügavalt pime inimene eirab hiinlaste palgaerinevust kodumaine vs välismaine ja järjepidevat know-how vargust.
Japs ja L-Korea tulevad ikka pea kõige tootmises ülikiiresti sealt välja.
Kommentaarid: 234 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 200
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
etk
HV kasutaja
etk

liitunud: 10.10.2006




sõnum 18.09.2024 13:57:06 vasta tsitaadiga

Elektrit läheks kogu Eesti transpordi jaoks vaja suurusjärgus 3-4TWh, kõige elektrikate optimistlikuma vaate kohaselt võiks säärane tarbimine millalgi 2040-2050 kätte jõuda. Ilmselt reaalsuses läheb aastakümneid kauem. Järgneva 10a vaates on plaanis rajada üle 6TWh elektrotootmist rohe allikatest (ja salvestusi). Kuhu sinna su meelest see venegaas peab veel mahtuma?
Ja võrgu stabiilsuse osas elektriautod kui kergesti juhitavad suurtarbijad on pigem lahenduse võimalus kui probleemi allikas. V2G on mitmelpool maailmas katsetamisjärgus ja selleks ajaks, kui neid ratastel akupanku teedel arvestatav kogus on, on ka nendest katsetest välja arenenud toimivad lahendused.
Kommentaarid: 44 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 42
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
M8T0
HV Guru

liitunud: 24.11.2001




sõnum 18.09.2024 14:04:00 vasta tsitaadiga

Pull kuidas seda teemat lugedes on üks ja sama jura koguaeg, selleasemel, et rääkida päriselt uutest mudelitest või arengutest jms. Aga ilmselt muidugi asi ei saagi normaalselt töötada kui paar põhitüüpi kes viitsivad koguaeg raiuda vastu mingite pooltõdedega. Samahästi võib ju teema kustutada või ümber nimetada anti-ev'ks 😄

Täna sain igatahes 24.32.3 uue update. Nüüd lisati touchless frunk ja trunk aga kahjuks ainult uuematele mudelitele 😃
Kommentaarid: 87 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 78
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Magic
HV Guru
Magic

liitunud: 28.12.2001




sõnum 18.09.2024 14:08:58 vasta tsitaadiga

etk kirjutas:
Kuhu sinna su meelest see venegaas peab veel mahtuma?
Ja võrgu stabiilsuse osas elektriautod kui kergesti juhitavad suurtarbijad on pigem lahenduse võimalus kui probleemi allikas. V2G on mitmelpool maailmas katsetamisjärgus ja selleks ajaks, kui neid ratastel akupanku teedel arvestatav kogus on, on ka nendest katsetest välja arenenud toimivad lahendused.

LNG on jätkuvalt suures enamuses tiblagaas ´+ hiina on jätkuvalt enda tööstuses selle suurim kasutaja. Ehk tervest ahelast ei kao kuskile.
Rootsi akutehas tehti jällegi hiina toormest ja tehnoloogiast sõltuvaks icon_lol.gif
Tuulikute ja päikese toetuseks jääb väga pikalt Eesti gaas. Sest tuumajaama otsust ilmselt ei tule.
Auto akupangana ei toimi ja tootjad ei luba seda. Hoopis reaalsem on päevase laadimise piirang elektriautodele.
Kommentaarid: 234 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 200
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
BrutaH
HV vaatleja

liitunud: 10.05.2005




sõnum 18.09.2024 14:14:38 vasta tsitaadiga

MRTO kirjutas:
touchless frunk ja trunk


oooo

Kommentaarid: 5 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 5
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Markos
HV veteran

liitunud: 09.04.2002




sõnum 18.09.2024 14:15:42 vasta tsitaadiga

etk kirjutas:
Elektrit läheks kogu Eesti transpordi jaoks vaja suurusjärgus 3-4TWh, kõige elektrikate optimistlikuma vaate kohaselt võiks säärane tarbimine millalgi 2040-2050 kätte jõuda. Ilmselt reaalsuses läheb aastakümneid kauem. Järgneva 10a vaates on plaanis rajada üle 6TWh elektrotootmist rohe allikatest (ja salvestusi). Kuhu sinna su meelest see venegaas peab veel mahtuma?
Ja võrgu stabiilsuse osas elektriautod kui kergesti juhitavad suurtarbijad on pigem lahenduse võimalus kui probleemi allikas. V2G on mitmelpool maailmas katsetamisjärgus ja selleks ajaks, kui neid ratastel akupanku teedel arvestatav kogus on, on ka nendest katsetest välja arenenud toimivad lahendused.


Vot sellise asja kohta ütlen ma kohe kindlasti, et unustage ära! Täpsemalt siis see, et keegi kusagil tsenraalselt otsustab minu akude, olgu see siis auto või majapidamise ressursi kasutamist võrgu stabiliseerimiseks. Tahan autoga sõitma minna ja keegi on selle akud tühjaks laadinud vahepeal, no way. Äkki võiks siis otse küsida juba, et viska paarkümmend tonni, me ehitame suuri akupanku. Jahh, teatud juhtudel, näiteks, kui see raha küsitakse mu käest laenuna ja selle eest makstakse intressi, olen ma isegi nõus seda tegema.
Kommentaarid: 14 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 2 :: 12
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
M8T0
HV Guru

liitunud: 24.11.2001




sõnum 18.09.2024 14:16:51 vasta tsitaadiga

Ära vaeva ennast selliste asjadega. Mida selles sul teha on? Mind eo huvita ei see ega mingi rohepööre näiteks.

Ja lisame siia reaalse kasutuse ka vahepeale. Jube on see tihe laadimine ja laadijate puudus jms eksole.
Laupäeval laadisin 100% kui lapsega mängutoas olin. Olin paha ja tiksus kaabel küljes 100 peal seal isegi mingiaeg. Tänaseks sõitnud 180km ja 58% akut alles. Kõik linna ja välja , koju, poodi, tiiru, trenni sõidud tehtud. Vahepeal võttis naine auto ja tegi omi asju jne. Sedasi jätkates peaks vist pühapäeval uuesti laadima aga ilmselt teen seda täna kuna nagunii poodi ja pm kõikide suuremate juures on laadija olemas. Aku on suht täis kui kärutäis ostetud nagunii.
Jube lisakoorem, kulu ja tüütu tõesti.
Kommentaarid: 87 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 78
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
etk
HV kasutaja
etk

liitunud: 10.10.2006




sõnum 18.09.2024 14:17:04 vasta tsitaadiga

Magic, kas sul mõni allikas ka mõnele neist mõtetest on? Mingigi seletus oma arvamustele?
Näiteks miks sa arvad, et autod akupangana ei toimi ja miks arvad, et tootjad ei luba? (Eriti olukorras, kus turul on pigem aina enam mudeleid, mis on kahesuunalise vooluliikumise toega)

Markos kirjutas:

Vot sellise asja kohta ütlen ma kohe kindlasti, et unustage ära! ... Tahan autoga sõitma minna ja keegi on selle akud tühjaks laadinud vahepeal, no way.

Ära siis liitu selle süsteemiga? Ei ole ju kohustuslik. Või sa kujutasid ette, et Elering nüüd tungib su koju, paigaldab sulle akupanga ja siis hakkab seda tühjaks imema oma tahte järgi?

Üleüldiselt kuidas oleks, kui sa enne teemaga vähimalgi määral kurssi viiksid ja siis oma (praeguses vaates) kehva arvamust avaldaksid? Kas sa üldse tead mis mahtudest jutt käib V2G lahenduste puhul? Ehk kui suurt osa akust kasutataks selle jaoks? Ei tea? Aga küsiks? Otsiks ionternetist nende lahenduste kohta? Ei, tundub liiga keeruline olema, parem paned kõhutundelt mingit möga kirja.

V2G lahendustes käib jutt paarist protsendist aku mahust. Ning see on igalpool tasustatud.


viimati muutis etk 18.09.2024 14:23:05, muudetud 3 korda
Kommentaarid: 44 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 42
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
M8T0
HV Guru

liitunud: 24.11.2001




sõnum 18.09.2024 14:19:30 vasta tsitaadiga

Saksas mingid tüübid leidsid, et Teslad oskavad ka juba aga pole enabletud. 2025 väidetavalt pidid kõik Teslad oskama seega ilmselt mingi update enableb selle.
Kommentaarid: 87 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 78
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Magic
HV Guru
Magic

liitunud: 28.12.2001




sõnum 18.09.2024 14:22:44 vasta tsitaadiga

Võimalusest räägitud pikalt just nimelt hommikuse ja õhtuse energiapuuduse leevenduseks. Seni ju öeldud, et tootja ei soovi lisakoormust akule.
Kommentaarid: 234 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 200
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Janis
HV Guru

liitunud: 30.11.2005




sõnum 18.09.2024 14:22:51 vasta tsitaadiga

V2G on paberil kena jah icon_lol.gif
Täiesti jabur on juba see mõte et ma peaksin auto akut selliseks asjaks kulutama
Kommentaarid: 206 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 3 :: 5 :: 172
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
M8T0
HV Guru

liitunud: 24.11.2001




sõnum 18.09.2024 14:23:45 vasta tsitaadiga

Aga palju sul mida kulutab? Mul on 12k ilomeetriga SOH vähenend 0.2% ainult kiirlaadijaid kasutades.
Kommentaarid: 87 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 78
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Magic
HV Guru
Magic

liitunud: 28.12.2001




sõnum 18.09.2024 14:26:14 vasta tsitaadiga

Janis kirjutas:
V2G on paberil kena jah icon_lol.gif
Täiesti jabur on juba see mõte et ma peaksin auto akut selliseks asjaks kulutama

Praktikas ei tundu kuidagi kasutatav... ehk aeg kus seda vaja oleks ja tulusus oleks "vahendajatele/võrgule" ma kasutan autot.
MRTO kirjutas:
Aga palju sul mida kulutab? Mul on 12k ilomeetriga SOH vähenend 0.2% ainult kiirlaadijaid kasutades.

Keegi mainis siin, et 70K peale 7%...see oleks mõeldamatu drop

diislil mul kulu 240K täpselt sama mis uuena ja range 1300+km
Kommentaarid: 234 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 200
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
etk
HV kasutaja
etk

liitunud: 10.10.2006




sõnum 18.09.2024 14:26:44 vasta tsitaadiga

Janis kirjutas:
V2G on paberil kena jah icon_lol.gif
Täiesti jabur on juba see mõte et ma peaksin auto akut selliseks asjaks kulutama

Aaga kuidas oleks kui sa hariks ennast, et aru saada kas ja kui palju see üldsegist kulutab akut?
Dr. Jeff Dahn võiks olla sel teemal päris pädev allikas arvestades, et ta töö on igapäevaselt akude kestvust uurida.
https://www.youtube.com/watch?v=sWyORTmxodc&t=1200s
Kommentaarid: 44 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 42
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
M8T0
HV Guru

liitunud: 24.11.2001




sõnum 18.09.2024 14:28:15 vasta tsitaadiga

Magic kirjutas:
Janis kirjutas:
V2G on paberil kena jah icon_lol.gif
Täiesti jabur on juba see mõte et ma peaksin auto akut selliseks asjaks kulutama

Praktikas ei tundu kuidagi kasutatav... ehk aeg kus seda vaja oleks ja tulusus oleks "vahendajatele/võrgule" ma kasutan autot.
MRTO kirjutas:
Aga palju sul mida kulutab? Mul on 12k ilomeetriga SOH vähenend 0.2% ainult kiirlaadijaid kasutades.

Keegi mainis siin, et 70K peale 7%...see oleks mõeldamatu drop

diislil mul kulu 240K täpselt sama mis uuena ja range 1300+km


Mina mainisin, et mul on 70k peale 6.8% ja see on normaalne. Suur osa sellest juhtub esimeses otsas ja esimese aastaga. 192k peal oleks 10-12% kokku. Praegu vahepeal 12000 jooksul aga 0.2% .
Sa ei tea eriti vist teemat aga arvad jube palju.

Ega mu kulu siis ei tõuse ja 1300 range sama kasutu nagu 500km. Enamik sõidab nädalas max 400.


viimati muutis M8T0 18.09.2024 14:29:08, muudetud 1 kord
Kommentaarid: 87 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 78
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Janis
HV Guru

liitunud: 30.11.2005




sõnum 18.09.2024 14:29:05 vasta tsitaadiga

etk kirjutas:
Janis kirjutas:
V2G on paberil kena jah icon_lol.gif
Täiesti jabur on juba see mõte et ma peaksin auto akut selliseks asjaks kulutama

Aaga kuidas oleks kui sa hariks ennast, et aru saada kas ja kui palju see üldsegist kulutab akut?
Dr. Jeff Dahn võiks olla sel teemal päris pädev allikas arvestades, et ta töö on igapäevaselt akude kestvust uurida.
https://www.youtube.com/watch?v=sWyORTmxodc&t=1200s

Kes selle mulle kinni maksaks? 500 peaks peaks mega eest peale maksma alates et asi tasuv oleks ehk
Kommentaarid: 206 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 3 :: 5 :: 172
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Magic
HV Guru
Magic

liitunud: 28.12.2001




sõnum 18.09.2024 14:31:40 vasta tsitaadiga

10-15% drop on ikka piisav, et järelturu huvi ära tappa

Lisaks poleks eales nõus käima mingi 180km jooksul tanklas/laadijas, absurd
Kommentaarid: 234 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 200
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
näita postitusi alates eelmisest:   
uus teema   vasta Hinnavaatlus »  Vaba Mikrofon »  Elektri- ja vesinikautode (ja muude alternatiivide) teema mine lehele eelmine  1, 2, 3 ... 442, 443, 444 ... 537, 538, 539  järgmine
[vaata eelmist teemat] [vaata järgmist teemat]
 lisa lemmikuks
näita foorumit:  
 ignoreeri teemat 
sa ei või postitada uusi teemasid siia foorumisse
sa ei või vastata selle foorumi teemadele
sa ei või muuta oma postitusi selles foorumis
sa ei või kustutada oma postitusi selles foorumis
sa ei või vastata küsitlustele selles foorumis
sa ei saa lisada manuseid selles foorumis
sa võid manuseid alla laadida selles foorumis



Hinnavaatlus ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.