praegune kellaaeg 16.06.2025 00:24:27
|
Hinnavaatlus
:: Foorum
:: Uudised
:: Ärifoorumid
:: HV F1 ennustusvõistlus
:: Pangalink
:: Telekavad
:: HV toote otsing
|
|
autor |
|
Janis
HV Guru
liitunud: 30.11.2005
|
18.09.2024 13:29:58
|
|
|
Sind ka ei tasu kuulata, hullemat sousti ajad kui anubis juba.
Miks entusiastid ausad ei võiks olla?
|
|
Kommentaarid: 204 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
3 :: |
5 :: |
170 |
|
tagasi üles |
|
 |
M8T0
HV Guru
liitunud: 24.11.2001
|
18.09.2024 13:34:51
|
|
|
Mis osas ma aus ei ole? Kaks EVd omatud ja räägin kulust, kadudest ja kasutamisest (lausa mitte ettenähtud viisil) nii nagu asjad on. Ehk omamud nii kodulaadimisega kui ka nüüd ilma.
Vahe tuleb pigem selles sisse, et EVd osad kujutavad ette ainult max iga sent arvel kokkuhoiuna. No ei ole nii mõeldud. Vaata ikka auto mis saad vs kulu.
|
|
Kommentaarid: 87 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
78 |
|
tagasi üles |
|
 |
Winterwind
One

liitunud: 19.05.2002
|
18.09.2024 13:38:47
|
|
|
Kuidas see EV-le üleminek nagu reaalselt toimuma peaks maailma mõttes? Juba praegu räägitakse siin, et elektrit pole piisavalt ja võivad hakata mingil ajal osasid võrgust välja lülitama.
Tuule ja päikesega ei tee siin suures plaanis s*ttagi. Põlevkivi ahju ajamine ei tasu ka varsti enam ära selles rohehulluses.. Kuidas reaalselt on üldse võimalik rääkida mingit "varsti sõidame kõik EV-dega" juttu
kui juba praegu on olukord pupu ja EV kärusid kasutab kui mitu protsenti inimestest?
Alles jääb tiblagaas.. kas selle ahju ajamine ja sellest elektri tootmine on roheline?
|
|
Kommentaarid: 1009 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
3 :: |
1 :: |
728 |
|
tagasi üles |
|
 |
M8T0
HV Guru
liitunud: 24.11.2001
|
18.09.2024 13:39:19
|
|
|
Piirkonniti on asi erinev nagu iga asjaga.
Meil on 7000 EVd ja , 56000 hübriidi (ei tea mitu neist pistikud) ja elektri tootmist aina planeeritakse juurde
viimati muutis M8T0 18.09.2024 13:40:16, muudetud 1 kord |
|
Kommentaarid: 87 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
78 |
|
tagasi üles |
|
 |
Janis
HV Guru
liitunud: 30.11.2005
|
18.09.2024 13:39:33
|
|
|
Vaata mis saad vs kulu on kiirendus? Keskmisele eestlasele mitte midagi muud reklaamida pole, odavus sealjuures on korralik pullikaka
|
|
Kommentaarid: 204 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
3 :: |
5 :: |
170 |
|
tagasi üles |
|
 |
Markos
HV veteran
liitunud: 10.04.2002
|
18.09.2024 13:40:27
|
|
|
tsitaat: |
See toorevõitu tehnoloogia mis pidevalt areneb on ka põhjus, miks EV amortisatsioon võib ootamatult kõrge olla. Umbes nagu arvuti eelmise sajandi lõpus ja selle sajandi alguses, kus füüsiliselt polnud tal paari aasta pärast ju häda miskit, aga hind oli ikka märgatavalt kukkunud. |
Jah, nii see tehnoloogiaga paratamatul on, aga seda draivivad teised asjad, miks uus vaatamata kõrgele hinnale, mis omakorda maksab tagas algsed investeeringud ja võimaldab tootel odavneda, ikkagi naturaalselt kasutust leiab. Näitek LCD kuvarid, mis kunagi olid üüratult kallid, ma soetasin isegi ühe selle ming 16 tonni eeku eest vist. Aga need tulid kasutusse, sest inimesed leidsid, et need on silmadele paremad, võtavad vähem ruumi ja elektrit. Samamoodi toimus areng kunagi ka auto puhul, kuna leiti, et see on kiirem ja efektiivsem võrreldes hobuvankritega. Ei olnud mingit sundi, naturaalne adaptsioon. Elektriautodega onn aga tiba teisiti, plusse on raske näha, peale selle, et kasutuskohas on õhk puhtam ja müra tiba vähem (olgem ausad, rehvimüra on ka müra ja see jääb alles ka elektriautodega), lisaks surve valitsuste ja entusiastide poolt, see tekitab vastumeelsust.
tsitaat: |
Ja küsisin küsimuse - kuidas hübriidid nagu oleks okeid mis olemuselt on täpselt elektriauto aga tassivad veel kaasas topelt tehnikat mis jabur. Ja samas puhas elektriauto ei ole okei? Kõik need põlemise jutud jne. |
Seda on korduvalt selgitatud, et hübriidid on üleminekuetapp, mida ei saa vahele jätta, kuna turg ei ole valmis suuremat hüpet astuma nii hinna, kui infra poolest. Lisaks on hübriidid täna turul olnud juba üle 20 aasta ja ennast tehnoloogiliselt tõestanud, ev aga alles areneb. Isegi näed diskkvalifitseerisid <21 aasta M3'ed, millise kindluse annab tarbijale see, et tema täna soetatud Highland ka paari aasta pärast prügiks ei kvalifitseeruks ? 10a tagasi ei oleks ma ka hübriidi ostnud, sest need olid siis kallid ja tehniliselt ebaküpsed. Täna omades nii kolmanda, kui neljanda põlve hübriidi, võin julgelt öelda, et tehnoloogia on küps, neljas kusjuures ei ole võrreldes kolmandaga mingit suurt hüpet teinud. Lubati küll akusõitu kunni 120km/h, aga seda pole minu silmad veel näinud, kütusekulu pole ka suurt vähenenud. Viies põlvkond on saanud endale liitiumaku ja selletõttu ka parema mineku, minu kahtlus on siin aga selles, kuidas liitium hübriidis vastu peab, aga eks aeg näitab, oli see hea mõte või mitte ja kas tuleb minna tagasi NiMh või sootuks superkondede peale.
|
|
Kommentaarid: 14 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
2 :: |
12 |
|
tagasi üles |
|
 |
M8T0
HV Guru
liitunud: 24.11.2001
|
18.09.2024 13:42:44
|
|
|
Mugavus, kiirendus, äpist juhtimine, odav kindlustus ja automaks ning reg tasu, suurepärane sõidudünaamika jne. Selle saad jah. Lisaks vaikne.
Markos - aga ülejäänud teooriad kus kõik põleb kohe maha või läheb rikki EVl?
viimati muutis M8T0 18.09.2024 13:43:15, muudetud 1 kord |
|
Kommentaarid: 87 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
78 |
|
tagasi üles |
|
 |
Janis
HV Guru
liitunud: 30.11.2005
|
18.09.2024 13:42:57
|
|
|
Ja miks peaks keskmine eestlne oma lagi 15k läbisõiduga selle auto ostma? On mõni asjalik argument ka?
Ice autod teevad sama ja on odavam.
Sõber hübriid toyotaga mõtles ka EV peale, läbisõidud suured ja kiire arvutus näitab et isegi tal ei tasu ära vahetus kuna peaks ainult kiirlaadijas laadima. Toyota on odavam
viimati muutis Janis 18.09.2024 13:44:21, muudetud 1 kord |
|
Kommentaarid: 204 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
3 :: |
5 :: |
170 |
|
tagasi üles |
|
 |
Winterwind
One

liitunud: 19.05.2002
|
18.09.2024 13:42:57
|
|
|
Teslal jah hea kiirendus ja sitad pidurid. Win-win combo.
|
|
Kommentaarid: 1009 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
3 :: |
1 :: |
728 |
|
tagasi üles |
|
 |
M8T0
HV Guru
liitunud: 24.11.2001
|
18.09.2024 13:44:26
|
|
|
Winterwind kirjutas: |
Teslal jah hea kiirendus ja sitad pidurid. Win-win combo. |
Õnneks kasutan üliharva. Täna igatahes 0.
Janis - mis on keskmine? Võru või Peetri küla? Sõber ostis just pere ainukeseks model S ja ta sõidab mingi 500km kuus.
|
|
Kommentaarid: 87 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
78 |
|
tagasi üles |
|
 |
rmc
Aeg Maha 2n

liitunud: 28.06.2005
|
18.09.2024 13:47:30
|
|
|
etk kirjutas: |
Magic, tee nüüd teene ja viska kodust kõik asjad välja, millel on "Made in China" kiri peal ja vaata mis alles jääb, kui sul juba nii tugev põhimõtteline Hiina vastasus on. Muuseas pead loobuma ka kõigist EU/USA autotootjate toodangust, sest need kõik on "Made in China" komponente täis. Või võid ka need komponendid sealt kõik välja koukida aga siis pole enam tegu sõitva masinaga.
PS, kui sa tõesti enne lugesid, siis ei toimunud odava toorme ega tööjõu eiramist vaid selgelt tähelepanu juhtimist, et täpselt seda sama tooret ja tööjõudu kasutavad ka "lääne" autotootjad ära oma Hiina tehastes. Muidugi kui sa poole teksti osas silma kinni pigistad, et endale püüda säilitada moraalset pettekujutelma, siis saan aru, miks sääraseid asju ei näe lugeda. |
Absurdne, et osadel on olulisem EV-sid tampida kui sisuliselt asja mõista ning selle üle arutleda. Aga see on kahjuks läbivalt nii, mistõttu olekski ammu paslik kui eksisteeriks vastav vaidlusteema alafoorumis Vaidlused » Võitlustanner.
Kui keegi siin kusagil reaalselt Hiinat kaitseks-fännaks, siis oleks ju lihtne vastav sisu välja tuua. Aga seda ei ole - läbivalt loetakse oma mantraid, mis teiste tekstidega ~juhuslikus kokkupuutes on.
MRTO kirjutas: |
Markos kirjutas: |
Peeter Koppel, kellest ma väga lugu pean, kirjutab täna nii: |
Peeter Koppel ajab avalikult elektriauto-juhid-on-peded juttu läbi lillede EV grupis. Minu arvates lapse aruga idioot mitte keegi kellest lugu pidada. Avalikuse ees esinev inimene võiks ikka katsuda olla. |
Tegemist on selgelt petrolheadiga, kelle seisukohad on äärmuslikud ning sõnavõtud iseloomulikult reljeefsed.
Märgiline on näiteks ka see, et praegu esitab ta absoluutväite ja toob ise kaks näidet, kuidas see väide absoluutselt siiski ei kehti.
pppd kirjutas: |
Koppel pani kunagi sellist lahedat meelega natuke üle võlli keeratud snoobist kapitalisti juttu, siis oli ta arvamusi hea ja lõbus lugeda, aga viimasel ajal on tavaliseks vinguvaks vanameheks ära keeranud. Noored on kõik lollid lillelapsed, iga nurga taha varitsevad sotsialistid ning elektriauto on kole valitsuste vandenõu. Enne oli teistest eristuv, aga praeguses segmendis on konkurents väga suur. |
Tanel kirjutas: |
Probleem ongi selles, et seda esimest varianti sunnitakse inimestele peale, majandust kägistades ja ressursse raisates. Tehnoloogia võiks/peaks arenema ise. |
Tehnoloogia ei saa hästi ise areneda, sest vana tehnoloogia on algusest peale olnud pooleksdoteeritud ning seda doteeritakse oluliselt endiselt.
Soovitaks endiselt veidi ajalugu uurida:
Spoiler 
Lugege kasvõi neid:
https://en.wikipedia.org/wiki/General_Motors_EV1 ja https://en.wikipedia.org/wiki/Honda_EV_Plus
EV-de vastu on võitlemas tugevad huvid, mis on sünnitanud sellist "geniaalset" pettust nagu näiteks Astongate: https://en.wikipedia.org/wiki/Astongate
NB! Pange tähele, et Wiki artikkel on redutseeritud nupukeseks Aston Martini Wikis: https://en.wikipedia.org/wiki/Aston_Martin#Astongate
Nüüd sinna viiv link oli varem eraldi artikkel, mille sisu on otsimootorite otsingus aimatav: "The Astongate scandal was a greenwashing campaign in the United Kingdom 2020 which involved a number of well-known brands spreading misinformation about electric vehicles in the wake of the UK's declaration to end the sale of combustion engine vehicles from 2030."
Praegune "Legacy" tootjate tootmise tagasitõmbamine on osa survest EV-de poliitika tagasitõmbamiseks.
Nagu siingi arutletud, on müügid olnud samad või pigem veidi tõusnud - seejuures on autode müük laiemalt languses.
Samal ajal näiteks: Jeep, Ram owner plots EV ramp up in Michigan to prep first electric models for launch
Ja ka KIA poolt pole näiteks väga nurinat kuulda olnud - tegemist on korralike EV-de tootjaga, ühtlasi ei ole tegemist "hiinakaga": Kia wants a bigger slice of the US EV market with new discounts to win over rivals. Kiitust väärt on ka Hyundai.
Subarul ka näiteks 55% YoY tõusu Solterra BEV-l.
Volvo on samal ajal öelnud, et üleminek vajab suuremat valitsuse tuge.
Samal ajal ootab hiinlaste BYD POTUS valimiste lõpuni, et USA tehase plaanidest teada anda.
Muidugi on lihtsam vinguda, süüdistada kõigis hädades EV-sid, kuhu tuleb arendusse raha sisse panna, samas kui dinomahlapresse saab liinilt lihtsamini edasi välja lasta. Eriti kui EV-dega on tegelema hakatud puhtalt seetõttu, et teised hakkasid eest ära minema.
Muarust aitaks laiema kasutuselevõtu osas selgelt:
1) laadijavõrgustiku parendamine/laadimisvõimaluste laiendamine
2) sõiduulatuse suurendamine (Tesla on öelnud, et praegusest suurendada ei kavatse)
Ja laiemalt võttes on selgelt valdkonda veel soodustada vaja. Saastavama tehnoloogia tasudest seda teha, näiteks, on igati adekvaatne.
Janis kirjutas: |
Sind ka ei tasu kuulata, hullemat sousti ajad kui anubis juba.
Miks entusiastid ausad ei võiks olla? |
Poleks probleemi, kui entusiastid oleksid päriselt ausad, st. neil oleks objektiivsuspüüe ning sisulise diksussiooni soov - pigem käiakse siin materdamas ning iga kord korratakse samu "mantraid", olgugi, et need on juba varasemalt korduvalt ümber lükatud. Faktidest ei lasta end kahjuks segada.
Winterwind kirjutas: |
Kuidas reaalselt on üldse võimalik rääkida mingit "varsti sõidame kõik EV-dega" juttu |
Tsiteeri palun - kellele oponeerid?
Markos kirjutas: |
Samamoodi toimus areng kunagi ka auto puhul, kuna leiti, et see on kiirem ja efektiivsem võrreldes hobuvankritega. Ei olnud mingit sundi, naturaalne adaptsioon. |
Naftakasutuse suundade väljatöötamist ning suundi endeid külvati tegelikult ju rahaga üle.
Janis kirjutas: |
Ja miks peaks keskmine eestlne oma lagi 15k läbisõiduga selle auto ostma? On mõni asjalik argument ka? |
Kelle väitele oponeerid? Tsiteerid, ehk? Tegelikkuses on see ju su enda õlgmees?!
_________________
 |
|
Kommentaarid: 195 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
181 |
|
tagasi üles |
|
 |
Markos
HV veteran
liitunud: 10.04.2002
|
18.09.2024 13:57:21
|
|
|
tsitaat: |
Markos - aga ülejäänud teooriad kus kõik põleb kohe maha või läheb rikki EVl?
|
Mõlemad on otseses seoses toote küpsusastmega, ehk neid ei saa täna välistada, ei saa ka suureks probleemiks pidada. Küll aga jaa, kui praktikad pole välja kujunenud ja pole näha selget trendi, siis on lahtisi otsi palju. Tasapisi loksub kõik paika, aga see võtab aasta(kümneid), mitte nii, et teeme nüüd hoogtöö ja loosungitega viisaastakuplaanina ära, see ei toimi.
tsitaat: |
Sõber ostis just pere ainukeseks model S ja ta sõidab mingi 500km kuus. |
Mul on sõbral kaks X'i ja üks Taycan, vahe on selles, et ta ei pea raha kokku lugema (mitte selles valdkonnas). Soovitada aga tavainimesele EV'd, kui odavamat alternatiivi SPM'le või hübriidile on selge demagoogia ja valetamine. See on ka üks põhjus, miks ma selline "EV'de vastane" olen.
|
|
Kommentaarid: 14 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
2 :: |
12 |
|
tagasi üles |
|
 |
M8T0
HV Guru
liitunud: 24.11.2001
|
18.09.2024 14:00:50
|
|
|
Üks enimlevinud rahvaauto on rav4. Odavam on osta ja pidada bz4x
Võrdleme uuena. See kas alkolao Peeter kumbagi osta suudab on teine jutt.
|
|
Kommentaarid: 87 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
78 |
|
tagasi üles |
|
 |
Janis
HV Guru
liitunud: 30.11.2005
|
18.09.2024 14:02:47
|
|
|
Markos kirjutas: |
[See on ka üks põhjus, miks ma selline "EV'de vastane" olen. |
Sama siin. Nad ise toodavad ka seda negatiivset kogemust inimestele, kõik valetatakse ilusaks ja sobivaks ja pärast saabub EV ostnule reaalsus…
|
|
Kommentaarid: 204 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
3 :: |
5 :: |
170 |
|
tagasi üles |
|
 |
M8T0
HV Guru
liitunud: 24.11.2001
|
18.09.2024 14:03:56
|
|
|
Mis reaalsus mulle täpsemalt jõuab? Jah vihmasensor on nii debiilne, et ma ei kasuta seda 😃
|
|
Kommentaarid: 87 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
78 |
|
tagasi üles |
|
 |
etk
HV kasutaja

liitunud: 10.10.2006
|
18.09.2024 14:05:48
|
|
|
Markos kirjutas: |
hübriidid on üleminekuetapp, mida ei saa vahele jätta,.... Lisaks on hübriidid täna turul olnud juba üle 20 aasta |
Seega üleminekuks olnud enam kui küll aega.
Nii USA kui EU tootjad on tegelikkuses ligemale 30a teadnud, et peavad tööd tegema vähem saastavate sõidukite nimel. Selle asemel, et aegsasti investeerida ja tegeleda tehnilise lahendusega hoopis on tegeletud propaganda ja lobbiga selleks, et jumala eest ei peaks midagi muutma.
Markos kirjutas: |
Soovitada aga tavainimesele EV'd, kui odavamat alternatiivi SPM'le või hübriidile on selge demagoogia ja valetamine. |
Aga võibki vabalt ju olla, kõik sõltub inimesest ja tema oludest. Sa ei saa selle järgi hinnata, et sulle ei sobi justkui seega kellelegi ei sobiks.
Lisaks teed sa täiesti tüüpilise demagoogilise pettemanöövri ja kõrvutad olemasoleva sõiduki asendamist uue elektrikaga kuigi jutuks sellistes kuluvõrdlustes on peaaegu alati kahe uue(ma) sõiduki vahel valimisel, millest üks on elektriline.
viimati muutis etk 18.09.2024 14:10:06, muudetud 1 kord |
|
Kommentaarid: 44 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
42 |
|
tagasi üles |
|
 |
londiste
HV Guru

liitunud: 23.04.2003
|
18.09.2024 14:10:08
|
|
|
Markos kirjutas: |
Tasapisi loksub kõik paika, aga see võtab aasta(kümneid), mitte nii, et teeme nüüd hoogtöö ja loosungitega viisaastakuplaanina ära, see ei toimi. |
model s, mida võib vast mainstream läbimurde alguseks pidada, on juba üle 10a vana. tõsisemad eesmärgid on reeglina 2035 kandis, mis on veridi üle 10 aasta tänasest. 20+ aastat ei ole hoogtöö, loosungid ja viisaastakuplaan.
ei olnud model s esimene ka täiselektriliste autode juures ning hübriidid on olnud veel kauem.
_________________ - londiste
...aga mina ei saa kunagi suureks! |
|
Kommentaarid: 241 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
1 :: |
215 |
|
tagasi üles |
|
 |
Markos
HV veteran
liitunud: 10.04.2002
|
18.09.2024 14:17:50
|
|
|
etk kirjutas: |
Markos kirjutas: |
hübriidid on üleminekuetapp, mida ei saa vahele jätta,.... Lisaks on hübriidid täna turul olnud juba üle 20 aasta |
Seega üleminekuks olnud enam kui küll aega.
Nii USA kui EU tootjad on tegelikkuses ligemale 30a teadnud, et peavad tööd tegema vähem saastavate sõidukite nimel. Selle asemel, et aegsasti investeerida ja tegeleda tehnilise lahendusega hoopis on tegeletud propaganda ja lobbiga selleks, et jumala eest ei peaks midagi muutma. |
USA laseb kõigele niiehknaa kaarega, aga euroopa autotootjad ... Euroopas pushiti diislit, sest tehnoloogia oli valmis ja sellelt hea profitit koorida, keegi mitte ei mõelnud ka muule, ja mis hübriid, Toyota oma napakate ideedega (kuigi reaalsuses ongi hübriid ju tegelikult "uus diisel" kui vaadata ökonoomsusnäitajaid ja samas märksa keskkonnasäästlikum). Paraku avastati, et see diisel pole üldse keskkonnasõbralik ja hakati tootjaid pitsitama uute nõuetega. Siis tekkis probleem, mis päädis lõpuks dieselgatega, ehk siis igal oinal on lõpuks mihklipäev. Diisli pushijad aga jätkasid oma senist tegevust, vaikides maha, et tegelikkuses ei ole diislli nõuetekohane pidamine enam nii odav midagi, ehk odavaks saab ta jääda vaid siis, kui need "tülikad keskkonnalisad" nagu egr ja dpf pimedaks teha. Tulemus ? Terve ilm on tossavaid ja keskkonda senisest veel enam mürgitavaid sõidukeid täis, vähemalt seniks kuniks seadusega need kriminaalselt keelatuks osutuvad.
tsitaat: |
Lisaks teed sa täiesti tüüpilise demagoogilise pettemanöövri ja kõrvutad olemasoleva sõiduki asendamist uue elektrikaga kuigi jutuks sellistes kuluvõrdlustes on peaaegu alati kahe uue(ma) sõiduki vahel valimisel, millest üks on elektriline. |
Kui ma selle arvutuse kunagi tegin, siis puhtalt selle baasil, mis on ja mis tuleks, ning kuidas see numbrites paistaks. Kuniks mu olemasoleva sõiduki amortisatsioon on lineaarne, siis on selline arvutuskäik igati asjakohane. Sest me võiksime vaadata ju finants ja tarbimisväärtust korrelatsioonis. Kui me oleme olemasoleva vara enda jaoks maha kandnud, siis ei ole antud arvutustel enam mingit kaalu, siis me valimegi uue ja uue vahel.
viimati muutis Markos 18.09.2024 14:26:33, muudetud 1 kord |
|
Kommentaarid: 14 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
2 :: |
12 |
|
tagasi üles |
|
 |
etk
HV kasutaja

liitunud: 10.10.2006
|
18.09.2024 14:25:51
|
|
|
Markos, Dieselgate on parim ilming sellest, et tootjad meelsamini leiavad loomingulisi viise kuidas kõrvale viilida nõuetest mitte ei tegele nende reaalse tehnilise lahendamisega. Ja siin ei saa ainult diisleid ega ainult VAG-i süüdistada kuna praeguseks on raske leida autotootjat kellel poleks sarnaseid heitmenormide rikkumisi ja petmisi ilmsiks tulnud.
Muidugi on linnad mürkgaase täis, kui tootjad teadlikult ja tahtlikult petavad keskkonna nõudeid, mis neile seatakse. Ega pistikuhübriidid ju praegu parem ei ole. Või su enda hübriid, mis tehase heitme näitajaid ju reaalelus ei saavuta (meenutades, et su väite kohaselt tarbib see üle 5L /100km kuigi tehas vist lubas 3.6 vms).
Sisepõlemismootoritega tehnoloogiad on tupiktee kui tahta päriselt puhast keskkonda tekitada. Vesinik ei ole suutnud end liikvele saada ja ei paista ka lähi kümnenditel seda tegevat. Elektriautod on võrdeliselt juba kergesti kättesaadavad ja enamikesse kasutusjuhtudesse sobituvad. Kolmandat või neljandat alternatiivi ei paista olevat.
|
|
Kommentaarid: 44 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
42 |
|
tagasi üles |
|
 |
Markos
HV veteran
liitunud: 10.04.2002
|
18.09.2024 14:36:30
|
|
|
tsitaat: |
Või su enda hübriid, mis tehase heitme näitajaid ju reaalelus ei saavuta (meenutades, et su väite kohaselt tarbib see üle 5L /100km kuigi tehas vist lubas 3.6 vms). |
Minumeelest oli kunagi mingi number 4,7, agas võin eksida. Ma ei lähe kunagi sellega liimile, ma võrdlen pigem enne ja nüüd, ehk siis mul oli selle auto sama auto mitte hübriidversioon kasutusel 11a ja ma näen üle kahekordset kütusekulu erinevust, mis tähendab, et see hübriid töötab väga hästi. Ostuhetkel kehtinud kütuse hindu arvesades arvutasin välja ka tasuvuspunkti (hübriid on ju tavamudelist kallim) oma läbisõitude juures ja sain selleks 5a. See sobis mulle, kuna olen autosi harjunud pidama pikalt . Reaalsuses hakkasid aga kütusehinnad rallima ja tasuvus saabus kiiremini. Kui kõik autod oleksid täna hübridid, siis oleksime kliimaeesmärkide täitmisele kõvasti lähemal, kui täna läbi ussi emmi ev'sid pushides, ja me ei pruugi sinna kunagi jõudagi, enne tulevadki hübriidid ja teevad töö ära.
|
|
Kommentaarid: 14 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
2 :: |
12 |
|
tagasi üles |
|
 |
Magic
HV Guru

liitunud: 28.12.2001

|
18.09.2024 14:43:50
|
|
|
Hübriidi häda on see, et samaaegselt on olemas diisel. Ehk üleminek toimub vaid võimsam bena hübriidiks ja seal võit arvestatav, aga kulu jääb ikka diislile alla.
Samas öko täidab ju igal juhul eesmärgi. Elekter jääb nii või naa tiblagaasist tulema egk elektrikas pole kuskilt otsast terves ahels mahe.
Kui mõni vaimuhaige tõesti nende BYD/Huawei akupankadega siin lobi tegema ei hakka. Mõne tegelase vaimsus näib väga hästi sobivat hiinlaste ideedega kuna ainult sügavalt pime inimene eirab hiinlaste palgaerinevust kodumaine vs välismaine ja järjepidevat know-how vargust.
Japs ja L-Korea tulevad ikka pea kõige tootmises ülikiiresti sealt välja.
|
|
Kommentaarid: 234 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
200 |
|
tagasi üles |
|
 |
etk
HV kasutaja

liitunud: 10.10.2006
|
18.09.2024 14:57:06
|
|
|
Elektrit läheks kogu Eesti transpordi jaoks vaja suurusjärgus 3-4TWh, kõige elektrikate optimistlikuma vaate kohaselt võiks säärane tarbimine millalgi 2040-2050 kätte jõuda. Ilmselt reaalsuses läheb aastakümneid kauem. Järgneva 10a vaates on plaanis rajada üle 6TWh elektrotootmist rohe allikatest (ja salvestusi). Kuhu sinna su meelest see venegaas peab veel mahtuma?
Ja võrgu stabiilsuse osas elektriautod kui kergesti juhitavad suurtarbijad on pigem lahenduse võimalus kui probleemi allikas. V2G on mitmelpool maailmas katsetamisjärgus ja selleks ajaks, kui neid ratastel akupanku teedel arvestatav kogus on, on ka nendest katsetest välja arenenud toimivad lahendused.
|
|
Kommentaarid: 44 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
42 |
|
tagasi üles |
|
 |
M8T0
HV Guru
liitunud: 24.11.2001
|
18.09.2024 15:04:00
|
|
|
Pull kuidas seda teemat lugedes on üks ja sama jura koguaeg, selleasemel, et rääkida päriselt uutest mudelitest või arengutest jms. Aga ilmselt muidugi asi ei saagi normaalselt töötada kui paar põhitüüpi kes viitsivad koguaeg raiuda vastu mingite pooltõdedega. Samahästi võib ju teema kustutada või ümber nimetada anti-ev'ks 😄
Täna sain igatahes 24.32.3 uue update. Nüüd lisati touchless frunk ja trunk aga kahjuks ainult uuematele mudelitele 😃
|
|
Kommentaarid: 87 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
78 |
|
tagasi üles |
|
 |
Magic
HV Guru

liitunud: 28.12.2001

|
18.09.2024 15:08:58
|
|
|
etk kirjutas: |
Kuhu sinna su meelest see venegaas peab veel mahtuma?
Ja võrgu stabiilsuse osas elektriautod kui kergesti juhitavad suurtarbijad on pigem lahenduse võimalus kui probleemi allikas. V2G on mitmelpool maailmas katsetamisjärgus ja selleks ajaks, kui neid ratastel akupanku teedel arvestatav kogus on, on ka nendest katsetest välja arenenud toimivad lahendused. |
LNG on jätkuvalt suures enamuses tiblagaas ´+ hiina on jätkuvalt enda tööstuses selle suurim kasutaja. Ehk tervest ahelast ei kao kuskile.
Rootsi akutehas tehti jällegi hiina toormest ja tehnoloogiast sõltuvaks
Tuulikute ja päikese toetuseks jääb väga pikalt Eesti gaas. Sest tuumajaama otsust ilmselt ei tule.
Auto akupangana ei toimi ja tootjad ei luba seda. Hoopis reaalsem on päevase laadimise piirang elektriautodele.
|
|
Kommentaarid: 234 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
200 |
|
tagasi üles |
|
 |
BrutaH
HV vaatleja
liitunud: 10.05.2005
|
18.09.2024 15:14:38
|
|
|
MRTO kirjutas: |
touchless frunk ja trunk |
oooo
|
|
Kommentaarid: 5 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
5 |
|
tagasi üles |
|
 |
|
lisa lemmikuks |
|
|
sa ei või postitada uusi teemasid siia foorumisse sa ei või vastata selle foorumi teemadele sa ei või muuta oma postitusi selles foorumis sa ei või kustutada oma postitusi selles foorumis sa ei või vastata küsitlustele selles foorumis sa ei saa lisada manuseid selles foorumis sa võid manuseid alla laadida selles foorumis
|
|
Hinnavaatlus ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
|