Hinnavaatlus
:: Foorum
:: Uudised
:: Ärifoorumid
:: HV F1 ennustusvõistlus
:: Pangalink
:: Telekavad
:: HV toote otsing
|
|
autor |
|
oliver.
HV Guru
liitunud: 05.09.2003
|
04.09.2024 16:03:48
|
|
|
Janis kirjutas: |
See tähendab et kaasaskantava energiaga saab vähem sõita, sellest võib saada probleem |
Ma olen absoluutselt nõus, et paljude jaoks on see äärmiselt oluline näitaja. Ilmselt ka üks põhjuseid, miks kasutatud I-Pace nii soodne on.
Lihtsalt sellise kasutuse jaoks, nagu ma autot otsin, oleks ka 100km akukestvusega masin piisav.
|
|
Kommentaarid: 280 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
239 |
|
tagasi üles |
|
 |
Janis
HV Guru
liitunud: 30.11.2005
|
04.09.2024 16:09:27
|
|
|
Kui kasutus tõesti selliseks jääb, siis tundub jah ok asi. Mul oli ka vähesema kasutuse plaan aga välja kukkus natuke teisit, hea et sai vähe parema laadimisvõimekusega auto valitud.
|
|
Kommentaarid: 204 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
3 :: |
5 :: |
170 |
|
tagasi üles |
|
 |
oliver.
HV Guru
liitunud: 05.09.2003
|
04.09.2024 16:12:00
|
|
|
Janis kirjutas: |
Kui kasutus tõesti selliseks jääb, siis tundub jah ok asi. Mul oli ka vähesema kasutuse plaan aga välja kukkus natuke teisit, hea et sai vähe parema laadimisvõimekusega auto valitud. |
Pikemate otste jaoks on tutikas Espace olemas, kuhu lapsed ka ära mahuvad.
|
|
Kommentaarid: 280 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
239 |
|
tagasi üles |
|
 |
Janis
HV Guru
liitunud: 30.11.2005
|
04.09.2024 16:15:29
|
|
|
Oma kogemus näitab, et kui näed kui odav on sõitmise hind kodulaadimisega, siis tahad kõik sõidud EVga teha
|
|
Kommentaarid: 204 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
3 :: |
5 :: |
170 |
|
tagasi üles |
|
 |
rmc
Aeg Maha 2n

liitunud: 28.06.2005
|
04.09.2024 16:39:39
|
|
|
Spoiler 
MRTO kirjutas: |
Võrdväärne auto on identses mõõdus ja soorituses m340xi ning odavaim 21a isend maksab 50k kanti. |
Markos kirjutas: |
BMW oma amordiga tõesti ei hiilga, big money waste. Samas ei saa Teslat ja BMW'd ka omavahel võrrelda. |
Et nüüd kui tuli ICE puhul üks mark välja, mis sarnaselt amortiseerub, siis see järsku enam ei kõlba?
Ühesõnaga - jääb arusaamatuks, mida te siin läbivalt saavutada tahate kui pidevalt tulete oma destruktiivse siunamisega, kuidas küll ei sobi, sest laadida ei saa, range anxiety põhja alt võtab, amort liiga suur on, jnejne.
Me kõik teame, millised on laadimisvõimalused, milline on sõiduulatus (ja ilma mõju sellele), amortisatsioonigi oleme siin korduvalt-korduvalt läbi võtnud. Ja ometi on osad, kellele ei ole ükski neist asjadest dealbreaker - peaks olema, sest teile on?
Äkki panustaks teemasse rohkem sisulise ja konstruktiivse diskussiooniga? Enese väljaelamiseks võiks paremad variandid olla.
oliver., kui ära võtate, jaga kindlasti ka kogemusi siin, .
Tesla välistad esinduse/teeninduse puudumise või Eloni tõttu?
_________________
 |
|
Kommentaarid: 195 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
181 |
|
tagasi üles |
|
 |
M8T0
HV Guru
liitunud: 24.11.2001
|
04.09.2024 16:54:57
|
|
|
rmc kirjutas: |
Spoiler 
MRTO kirjutas: |
Võrdväärne auto on identses mõõdus ja soorituses m340xi ning odavaim 21a isend maksab 50k kanti. |
Markos kirjutas: |
BMW oma amordiga tõesti ei hiilga, big money waste. Samas ei saa Teslat ja BMW'd ka omavahel võrrelda. |
Et nüüd kui tuli ICE puhul üks mark välja, mis sarnaselt amortiseerub, siis see järsku enam ei kõlba?
Ühesõnaga - jääb arusaamatuks, mida te siin läbivalt saavutada tahate kui pidevalt tulete oma destruktiivse siunamisega, kuidas küll ei sobi, sest laadida ei saa, range anxiety põhja alt võtab, amort liiga suur on, jnejne.
Me kõik teame, millised on laadimisvõimalused, milline on sõiduulatus (ja ilma mõju sellele), amortisatsioonigi oleme siin korduvalt-korduvalt läbi võtnud. Ja ometi on osad, kellele ei ole ükski neist asjadest dealbreaker - peaks olema, sest teile on?
Äkki panustaks teemasse rohkem sisulise ja konstruktiivse diskussiooniga? Enese väljaelamiseks võiks paremad variandid olla.
oliver., kui ära võtate, jaga kindlasti ka kogemusi siin, .
Tesla välistad esinduse/teeninduse puudumise või Eloni tõttu? |
Ta teeb seda sama jura EV fb grupis ka. Kasutu. Mõni lohtsalt on selline ja arvab endast põhjendamatult hästi 😃
|
|
Kommentaarid: 87 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
78 |
|
tagasi üles |
|
 |
Tanel
HV Guru

liitunud: 01.10.2001
|
|
Kommentaarid: 465 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
12 :: |
7 :: |
358 |
|
tagasi üles |
|
 |
rauli
Kreisi kasutaja
liitunud: 02.03.2006
|
04.09.2024 19:33:05
|
|
|
Näen, et siin võrreldakse Teslat (model 3?) ja Bmw m340xi. Kas need autod on päriselt sõiduomadustel sarnased või räägime puhtalt kiirendusest?
Olen saanud erinevaid M,S ja AMG seeria autosid pruukida aga ühtegi elektrikat, peale Nissan Leafi 5 aastat tagasi pole õnnestunud pikemalt proovida. Paar korda on küll Tesla olnud taksoks kuskil aga sealt peale sisu viimstiluse ja võib olla mõningate koostöökvaliteedi nurinate pole välja lugenud. Paberil tunduvad need elektriautod ikka päris rasked ja tänu sellele ka sõiduomadustel pigem linnamaasturite sarnased aga kuidas päriselt on?
_________________ Everybody dies, but not everyone gets to live! |
|
Kommentaarid: 77 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
1 :: |
2 :: |
68 |
|
tagasi üles |
|
 |
von Wu
HV Guru

liitunud: 12.10.2007
|
04.09.2024 20:44:57
|
|
|
Elektriauto raskusekese on madalal, seega paberil on sõiduomadused paremad kui SPM linnamaasturil. Sõitnud kahjuks ei ole.
Subaru Outbackiga on parem sõita kui tavamootoriga sama kõrge autoga, elektrikal peaks efekt veel suurem olema.
_________________ Müüa OnePlus 13 telefon
Müüa igasugu asju |
|
Kommentaarid: 888 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
1 :: |
0 :: |
668 |
|
tagasi üles |
|
 |
M8T0
HV Guru
liitunud: 24.11.2001
|
04.09.2024 21:09:48
|
|
|
rauli kirjutas: |
Näen, et siin võrreldakse Teslat (model 3?) ja Bmw m340xi. Kas need autod on päriselt sõiduomadustel sarnased või räägime puhtalt kiirendusest?
Olen saanud erinevaid M,S ja AMG seeria autosid pruukida aga ühtegi elektrikat, peale Nissan Leafi 5 aastat tagasi pole õnnestunud pikemalt proovida. Paar korda on küll Tesla olnud taksoks kuskil aga sealt peale sisu viimstiluse ja võib olla mõningate koostöökvaliteedi nurinate pole välja lugenud. Paberil tunduvad need elektriautod ikka päris rasked ja tänu sellele ka sõiduomadustel pigem linnamaasturite sarnased aga kuidas päriselt on?  |
M340xi on 50kg kergem kui model3longrange+ või performance. Otsesed vürdlusnumvrid nagu 0-100, 1/4miil , 1/2miil on tesla kasuks. Ringrada ei oska öelda aga mitu % elanikonnast sinna satub? Või mitu % Porsche 911 omanikest? 😃
Asjast kaugel olevale siis kiire ülevaade, et model 3 on kokku 5 eri võimsust. 205/239, 324, 366, 420 ja 430eu/460kwus. Esimene ei kannata kriitikat.
viimati muutis M8T0 04.09.2024 21:18:06, muudetud 1 kord |
|
Kommentaarid: 87 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
78 |
|
tagasi üles |
|
 |
Janis
HV Guru
liitunud: 30.11.2005
|
04.09.2024 21:14:45
|
|
|
Mitmele protsendile on mingi veerandmiili aeg tähtis? Eriti veel EV ostjale
|
|
Kommentaarid: 204 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
3 :: |
5 :: |
170 |
|
tagasi üles |
|
 |
M8T0
HV Guru
liitunud: 24.11.2001
|
04.09.2024 21:20:31
|
|
|
Keda üldse ei huvita , see ju ei osta ka kiiremat versiooni või mis? Järelikult neile on kes ostavad. Kõige aeglasema ja kiirema versiooni 0-100 erinevus on 6.1s vs 3.3s
|
|
Kommentaarid: 87 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
78 |
|
tagasi üles |
|
 |
Janis
HV Guru
liitunud: 30.11.2005
|
04.09.2024 21:21:18
|
|
|
Miks 911 siis ostetakse?
|
|
Kommentaarid: 204 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
3 :: |
5 :: |
170 |
|
tagasi üles |
|
 |
M8T0
HV Guru
liitunud: 24.11.2001
|
04.09.2024 21:22:46
|
|
|
911 on aeglaseid ka. Mul üks sattus just juuli lõpus maanteepeal ette ja ta jubedalt üritas järgi jõuda või eest ära saada. Lõpuks läks asi juba tema poolt jaburaks ja lasin minna 😃
|
|
Kommentaarid: 87 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
78 |
|
tagasi üles |
|
 |
Janis
HV Guru
liitunud: 30.11.2005
|
04.09.2024 21:23:46
|
|
|
Jajah, aku sai tühjaks raudselt
|
|
Kommentaarid: 204 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
3 :: |
5 :: |
170 |
|
tagasi üles |
|
 |
Indrek67
HV vaatleja
liitunud: 29.04.2007
|
04.09.2024 21:26:06
|
|
|
MRTO kirjutas: |
Keda üldse ei huvita , see ju ei osta ka kiiremat versiooni või mis? Järelikult neile on kes ostavad. Kõige aeglasema ja kiirema versiooni 0-100 erinevus on 6.1s vs 3.3s |
Miks ei osta, mul viimase neljateist aasta jooksul kõik autod kiirenduse poolest alla 4,5sek sajani olnud, aga mingite veerand või poolmiilide vastu pole küll huvi olnud, suure mootori eelis pigem olnud sujuvam minek igast asendist.
Käid Teslaga kuskil drag stripidel, et veerand ja poolmiili aeg olulised on? Või on linna vahel enese valiku õigustamiseks vaja iga foori alt tallates ära lennata ja kõigile ''koht'' kätte näidata, kusjuures see tuleneb täitsa isiklikest tähelepanekutest, enamjaolt jäävad endale Teslad silma selliste manöövritega.
|
|
Kommentaarid: 14 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
14 |
|
tagasi üles |
|
 |
bladerunner
HV Guru
liitunud: 17.01.2002

|
04.09.2024 21:36:41
|
|
|
Mingi rõõm peab ju ka inimesele jääma sellise peletisega sõitmisest...
_________________ Experience is what you get when you don't get what you want. |
|
Kommentaarid: 168 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
157 |
|
tagasi üles |
|
 |
M8T0
HV Guru
liitunud: 24.11.2001
|
04.09.2024 21:41:43
|
|
|
Indrek67 kirjutas: |
MRTO kirjutas: |
Keda üldse ei huvita , see ju ei osta ka kiiremat versiooni või mis? Järelikult neile on kes ostavad. Kõige aeglasema ja kiirema versiooni 0-100 erinevus on 6.1s vs 3.3s |
Miks ei osta, mul viimase neljateist aasta jooksul kõik autod kiirenduse poolest alla 4,5sek sajani olnud, aga mingite veerand või poolmiilide vastu pole küll huvi olnud, suure mootori eelis pigem olnud sujuvam minek igast asendist.
Käid Teslaga kuskil drag stripidel, et veerand ja poolmiili aeg olulised on? Või on linna vahel enese valiku õigustamiseks vaja iga foori alt tallates ära lennata ja kõigile ''koht'' kätte näidata, kusjuures see tuleneb täitsa isiklikest tähelepanekutest, enamjaolt jäävad endale Teslad silma selliste manöövritega. |
Nii rumala jutuga inimesele peab lausa mõtlema, et kas valgustaks ja seletaks mida tähendab mingi distantsi läbimise võrdlus päriselusse üle kandes näiteks kahest rekkast möödasõidul jms. Ma ei töllerda iialgi kellegi taga ja kuna linnas ei ela siis saavad iga päev põhjagaasiga möödasõidud jms kasutust. 13+ veerandmiili ajaga auto on tüütult aeglane selle jaoks. Sai maha müüdud. Hetkel mütlen, et tahaks kiiremat kui praegune.
viimati muutis M8T0 04.09.2024 21:42:53, muudetud 1 kord |
|
Kommentaarid: 87 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
78 |
|
tagasi üles |
|
 |
Janis
HV Guru
liitunud: 30.11.2005
|
04.09.2024 21:42:51
|
|
|
Kas 400m kulub möödasõiduks siis?
|
|
Kommentaarid: 204 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
3 :: |
5 :: |
170 |
|
tagasi üles |
|
 |
M8T0
HV Guru
liitunud: 24.11.2001
|
04.09.2024 22:02:05
|
|
|
Umbes 80-180 on kõige vajalikum oskus autol ütleks nii. Kindlasti mõni pikemgi. 12.0 auto lõppkiirus on väiksem veerandmiilil kui see.
Edit. Kurat ok suht 180-185 ongi. Miilid olid silmeees 😃
Viimane tulemus oli 12.06 ja 182.
Eelmise nädala viimane poolmiil 19.3 ja 215
|
|
Kommentaarid: 87 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
78 |
|
tagasi üles |
|
 |
rauli
Kreisi kasutaja
liitunud: 02.03.2006
|
04.09.2024 22:26:47
|
|
|
Mu küsimus oli pigem mõeldud, et kas Teslaga "lustakalt" sõita on sama lõbus ja hea tunne kui mõne M seeria autoga?
Illustreerimaks küsimusit siis hetkel tarbin kahte autot- Audi Q8 ja MB C43 AMG. Paberil on ka Q8 päris ok kiirendusega (ca 5 sek) aga kuna tegemist on parketimaasturiga, on ta üsna kurvisuutmatu, raske, kehva pidurdusvõimega jne, mis omakorda teeb ta kiiremal linnasõidul kohmakaks, seda eriti võrreldes C43-ga. Ehk siis 99% linnasõitudest teen ma pisike Mersuga sest eelistan sportlikke sõiduomaduse ja 99% maanteesõitudest teen Auddiga sest ta lihtsalt on maanteel/pikkadel otsadel nii palju mugavam, vaiksem ja vähem väistav liikur.
Ehk siis kas Tesla (3) ja M340 on võrreldavad ka oma sõiduomaduselt, peale kiirenduse?
_________________ Everybody dies, but not everyone gets to live! |
|
Kommentaarid: 77 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
1 :: |
2 :: |
68 |
|
tagasi üles |
|
 |
londiste
HV Guru

liitunud: 23.04.2003
|
04.09.2024 22:33:30
|
|
|
rauli, m3 peaks olema umbes 2x kallim kui model 3 performance...
m340 oli see pool-emm?
_________________ - londiste
...aga mina ei saa kunagi suureks! |
|
Kommentaarid: 241 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
1 :: |
215 |
|
tagasi üles |
|
 |
Markos
HV veteran
liitunud: 10.04.2002
|
04.09.2024 22:44:25
|
|
|
tsitaat: |
Käid Teslaga kuskil drag stripidel, et veerand ja poolmiili aeg olulised on? Või on linna vahel enese valiku õigustamiseks vaja iga foori alt tallates ära lennata ja kõigile ''koht'' kätte näidata, kusjuures see tuleneb täitsa isiklikest tähelepanekutest, enamjaolt jäävad endale Teslad silma selliste manöövritega.
|
Ah, mis te kiusate last, sai teine viimaks ometi 30k'ga pruugitud 4s auto kätte ja nüüd on kõik selle sõiduomadused must have. Enne Teslat poleks selline asi lihtsalt võimalik olnud, sellise budgetiga vähemasti mitte. Tegin täna väikese tiiru uue Taycan 4S'ga, täitsa auto moodi on.
|
|
Kommentaarid: 14 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
2 :: |
12 |
|
tagasi üles |
|
 |
Equinox
HV veteran

liitunud: 05.04.2002

|
04.09.2024 23:39:23
|
|
|
Jah ja neid on juba veel kes öelnud sarnast. BMW meenub kohe. Mis ajakirjandusest läbi käinud. Osad lausa öelnud, et hoopis suurendavad ICE mootorite edasiarendust. Ilmselgelt näide, et jõuga peale surutud rohepööre ei tööta. Kindlasti usun ma ka, et elektriauto on tulnud, et jääda. Lihtsalt tava elu on midagi muud kui käskkirjad ja poliitilised otsused. Ning vägisi peale sundimine lihtsalt ei tööta.
Muideks reaalne näide elust enesest nädala vanune. Olid firma suvepäevad ja läksin oma autoga (Tesla). Esimene asi mida päriti, et kas jõudsin ikka ilusti kohale ja mitu korda laadima pidin ja kas ma ikka koju tagasi saan. Tegu oli sellise ~300km ringiga. Ütlesin, et ei ole laadinud ja plaanin veel üle 100km sõita ennem kui laadida kavatsen. Väljas oli +28C, tõsi. Samas see näites ilmekalt keskmise inimese arusaama tänapäevasest elektriautost.
Ahjaa, muideks auto näitas kuluks 108 Wh/km kohta peale 130km sõitu. Mis oli minu jaoks esimest korda Tallinn-Tartu maanteel. Ok, kliima ei olnud sees, sest hommiku kui läksin ei olnud nii palav veel.
_________________ Live long and prosper!
RIP, Spock. Leonard Nimoy 1931-2015 |
|
Kommentaarid: 27 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
26 |
|
tagasi üles |
|
 |
rauli
Kreisi kasutaja
liitunud: 02.03.2006
|
04.09.2024 23:39:24
|
|
|
londiste kirjutas: |
rauli, m3 peaks olema umbes 2x kallim kui model 3 performance...
m340 oli see pool-emm? |
Vist jah, nagu MB-de C400 AMG jne mudelid vist, ma ei ole ammu Bmw-sid pruukinud sest pettusin peale viimast ca 5 aastat tagasi töökindluses nii rängalt, et otustasin neid mitte enam soetada. Rendikaks on siiki mõni 330 vms vahepeal osutunud ja jätkuvat suurepäraste sõiduomadustega auto, inimesele kes naudib sportlikumaid sõiduomadusi.
|
|
Kommentaarid: 77 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
1 :: |
2 :: |
68 |
|
tagasi üles |
|
 |
|