Avaleht
uus teema   vasta Raud »  TSI (TeeSeeIse) »  DIY Elektrijalgratas märgi kõik teemad loetuks
märgi mitteloetuks
vaata eelmist teemat :: vaata järgmist teemat
mine lehele eelmine  1, 2, 3 ... , 184, 185, 186  järgmine
Hinnavaatlus :: Foorum :: Uudised :: Ärifoorumid :: HV F1 ennustusvõistlus :: Pangalink :: Telekavad :: HV toote otsing
autor
sõnum Saada viide sõbrale. Teata moderaatorile
otsing:  
DVDRW
HV Guru
DVDRW

liitunud: 13.10.2003




sõnum 25.06.2024 00:09:47 vasta tsitaadiga

Seal on jah isemoodi. Mingi osa lühistatakse. Kindlasti otsida manual ja järgida skeemi. Iga S-i jaoks on tavaliselt eraldi skeem.
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
XeStAiSy
HV Guru

liitunud: 12.12.2001




sõnum 27.06.2024 12:09:03 vasta tsitaadiga

new1 kirjutas:
Tellisin selle kõige odavama targa BMS-i prooviks https://vi.aliexpress.com/item/1005006347440227.html?spm=a2g0o.order_list.order_list_main.5.78b71802G7NZzG&gatewayAdapt=glo2vnm . Seal kirjas, et automaatne tuvastus kas akupakk on 7S või 14S või midagi seal vahepealset. Mingit skeemi moodi lahendust sealt nagu ei leia, kas panen lihtsalt massi poolt ülespoole S-dega ajama ja ülejäävad jätan lihtsalt lahti tilpnema ja ongi okei?

E: Leidsin vist ise googeldades midagi, et kõik ülejäävad otsad ja ka viimane + ots kõik omavahel kokku kõrgeima pingeotsaga, õigus?


See on kahte moodi mismoodi neid ühendatakse ühed käivad ühte moodi ja teised teistmoodi. Toima saab kõik. 2-3 moodust on erinevate confidega. Bluetuuthi omadega näed kohe kui seeriaid ei tuvasta siis ühendad teise speci järgi niikaua kui õnnestub näha kõik seeridad näitavad korrektselt. Iga tootja bms on erinev mismoodi neid ühendatakse. See auto detection toimib ainult korra hiljem pead seeria arvu ise paika panema kui akukeemiat vahetasid siis osta uus bms, kui confi metsa lasid uus bms. Kui discharge näppisid ja tundub midagi jama siis ka uus bms. Nendega tavaliselt aku pekki keerataksegi. Need bmsid tulevad eelseadistusega ainult ühe akukeemia jaoks mis ostes valisid. Siiski tavakasutaja ei pea torkima akut niinagu ta paika pandud nii jääb ja kui midagi viga on siis bmsi viga see ei ole. Conf ise paigast ei lähe. Seal üldse peale 4.20v ja balanss charge ja lõpp voltaaz rohkem midagi muutma ei pea. Kui on midagi muud muudetud siis on tingitud user errorist ja kedagi süüdistada ei saa.

_________________
Punktkeevitus patareidele/akudele. Akutrelli/laptopi/e-bike. PM
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Maidor
HV kasutaja

liitunud: 20.08.2013




sõnum 13.07.2024 07:18:32 vasta tsitaadiga

Kas keegi on kasutanud EVE 35v elemente? Ma ei leia Google'ist ka mingeid arvustusi vastupidavuse kohta.
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
XeStAiSy
HV Guru

liitunud: 12.12.2001




sõnum 14.07.2024 17:21:52 vasta tsitaadiga

Maidor kirjutas:
Kas keegi on kasutanud EVE 35v elemente? Ma ei leia Google'ist ka mingeid arvustusi vastupidavuse kohta.

Ei tasu hinnavahe pärast nad lähevad sama siva kui lg mh1. Parim on kas panasonicu BD või 35E kuid hinnapärast tasub MJ1 võtta mis on veel parem.
Li-ion on toksilised kohe muidugi kopsud kokku ei lange kui lammutamisel akut üritad lammutada ja elementi augud tulevad. Siiski kaifida ei maksa seda PFAS.
Maailmas on avastatud keemiline pollution nendest. Ei ole rohelised need. Kui on suurem probleem hakatakse toksilist ainet millegi muuga asendama.
PFAS looduses ei lagune vaid jääbki olema. Mõtle ennem kui viskad kuhugi.

_________________
Punktkeevitus patareidele/akudele. Akutrelli/laptopi/e-bike. PM
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Spezz
HV veteran

liitunud: 21.08.2005



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 14.07.2024 18:52:13 vasta tsitaadiga

TIFIFY:
Ei maksa tolmu pärast, nad kaovad sama kähku kui vanaema võilillevein. Parim valik on kas Sony TR või 72L, aga hinna pärast tasub KL2 võtta, mis on nagu üllatus kinder-muna sees.
NiMH akud on ohutud, kohe muidugi nahk maha ei kooru, kui üritad akut lahti muukida ja klemmid sõbralikult kokku puutuvad. Aga olgu öeldud, et neid CRPV-sid nuusutada pole hea mõte, kuigi lõhnab nagu vanaisa sokid pärast kalalkäiku.
Maailmas on leitud keemiline saastatus nende tõttu. Need pole rohelised, need on pigem vikerkaarevärvilised pärast tormi. Kui probleem suuremaks läheb, hakatakse ohtlikku ainet mingi muu jubedusega asendama.
CRPV-d looduses ei lagune, vaid jäävad sinna, nagu su naabri katkine jalgratas aianurgas. Mõtle enne kui kuhugi viskad, või vähemalt viska naabri aeda!
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
XeStAiSy
HV Guru

liitunud: 12.12.2001




sõnum 16.07.2024 09:08:20 vasta tsitaadiga

icon_cool.gif
_________________
Punktkeevitus patareidele/akudele. Akutrelli/laptopi/e-bike. PM
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Kassmees
Kreisi kasutaja
Kassmees

liitunud: 02.01.2007



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 10.08.2024 15:42:21 vasta tsitaadiga

Ärge jätke väikesi akusid loomade lähedale, kui teate, et teie loomadele meeldib närida.
Selles videos koer närib akut, kuni aku tule külge võtab.

https://x.com/CollinRugg/status/1820926449970282902
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum mine selle kasutaja kodulehele
new1
HV kasutaja

liitunud: 02.06.2007




sõnum 11.08.2024 16:20:49 vasta tsitaadiga

new1 kirjutas:
Tellisin selle kõige odavama targa BMS-i prooviks https://vi.aliexpress.com/item/1005006347440227.html?spm=a2g0o.order_list.order_list_main.5.78b71802G7NZzG&gatewayAdapt=glo2vnm . Seal kirjas, et automaatne tuvastus kas akupakk on 7S või 14S või midagi seal vahepealset. Mingit skeemi moodi lahendust sealt nagu ei leia, kas panen lihtsalt massi poolt ülespoole S-dega ajama ja ülejäävad jätan lihtsalt lahti tilpnema ja ongi okei?

E: Leidsin vist ise googeldades midagi, et kõik ülejäävad otsad ja ka viimane + ots kõik omavahel kokku kõrgeima pingeotsaga, õigus?


Selle BMS-iga selline pull, et seadistasin ta 8S peale, kui järgi ühendan, siis näitab kenasti pingeid ja justkui toimiks, ent nii kui mingi koormuse tekitan mahalaadimise osas, siis kohe automaatselt äpp sulgub ja enam avada seda ei saa, nii kui vähegi koormusvoolu seal järgi on. Laadimist lubab, siis näitab voolutugevust ja äpp jääb avatuks, aga jah mahalaadimisega lihtsalt äpp läheb ise kinni ja enam ei saa seda avada. Kas midagi seadistustes valesti või BMS ise vigane või olen ise siiski midagi valesti teinud?
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
DVDRW
HV Guru
DVDRW

liitunud: 13.10.2003




sõnum 12.08.2024 09:56:05 vasta tsitaadiga

Meenub midagi sarnast. Probleem on komaga. Ja selgus, et mingi regiooniteema. Telefon oli eestikeelne. Tuli panna Inglise keelseks. Siis jama enam ei olnud.
https://diysolarforum.com/threads/android-app-for-overkill-4s-bms-crashes-when-the-battery-pack-is-discharged.21074/

Aga mul Xiaoxang BMS äpp jookseb kokku kui on mingiaeg taustal seisnud. Igakord kui vaja ~x päevas vaadata, tuleb jõuga kinni panna ja uuesti avada. Kui on koguaeg ees, siis töötab laitmatult lõputult.
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
new1
HV kasutaja

liitunud: 02.06.2007




sõnum 13.08.2024 18:04:51 vasta tsitaadiga

Selge, siis ikkagi äpi viga ilmselt jah. Ma kasutan tegelikult seda 7S-14S kõige soodsamat BMS-i mis leidsin 4S akudel hetkel, lihtsalt sellega https://vi.aliexpress.com/item/1005005672839228.html?spm=a2g0o.order_list.order_list_main.29.70e718024D7ubR&gatewayAdapt=glo2vnm lasen tal genereerida veel nelja elemendi pinged 4S-8S, algselt mõtlesin, et äkki see võib kuidagi trikitada, ent ilmselt siiski mitte, millalgi proovin uuesti seda äppi veel vaadata. Iseenesest parameetrid saab paika sättida ja niisama offlines toimib kenasti, lihtsalt jah vaadata ei saa voolutugevusi jms jooksvalt tarbimise ajal hetkel, samas kuigi oluline see pole ka tegelikult mulle, ent kui võimalus olemas, siis võiks siiski toimima sättida.
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
XeStAiSy
HV Guru

liitunud: 12.12.2001




sõnum 06.09.2024 18:56:02 vasta tsitaadiga

kui keegi vajab kodardamist https://vokitood.com/ ainult kevadest sügiseni avatud. Korralikult teevad. Igalpool sellist mootori kodardamist ei tehta. Ei tasu ka ise velge osta või proovida. Vii mootor sinna laovad uue ja panevad sobiva velje. Vanad kodarad need venivad välja. Kui on pronks nipplid selle sodi võid kohe unustada ,et neid mitu korda kasutada saaks. Taga rummus on teistugune teema tagumised kodarad algavad suurema vahega kui näiteks tavalised ilma mootorita. Minul olid vanad 13G ja 14G vahepealsed sellliseid ei leidunud kuskilt uusi. Pidingi teised kodarad laskma panna koos nende pakutava veljega. SIsuliselt oleks teadnud sellisest kohast oleks odavam olnud kuid ette võin proovida oma velge või osta uus esiratas. V pidurid tegelt fun pole eriti kui talvel sõidad kulutad velgi korralikult selle liiva sodiga 4-5 aastat ja siis on pidu. Kui suve harrastad ainult siis 2 korda rohkem peaks vastu. Siiski mõlemal piduri süsteemil on oma hädad kumbki pole ideaalne. 1 hega vaheta klotse ja velgi teisega teisi asju kuid mitte velge ja kodaraid. Kuid tavarattal pevad V pidurid kauem vastu minul on 25 aastat v piduritega ratas kõik muu on läbi kuid veljed terved. Elektrirattaga on suurem koormus taga. Suurem mass on suurem koormus. Piduradad maha ka tegelikult mootorist tekkinud lisahoogu ja massi eriti linnas kus 25 ja siis 6 ja älle 25 paras iga nurgataga pidurdamie iga teeots jne. Kuskil on hordides rahvast.
_________________
Punktkeevitus patareidele/akudele. Akutrelli/laptopi/e-bike. PM
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
new1
HV kasutaja

liitunud: 02.06.2007




sõnum 22.09.2024 13:12:54 vasta tsitaadiga

Siin vist omajagu nkon-st tellijaid, ma kunagi ammu sealt tellisin midagi, ent ei mäleta päris täpselt seda lõplikku hinda ja muud poliitikat, mis seal kujunes, kas siin lingil olev toode 4tk tellides https://eu.nkon.nl/checkout/cart/ teeks siis 239,8 eur + see saatmine 27,01 eur ja rohkem mingeid tasusid otsa ei tulnud? Ja mis see ettetellimine seal täpsemalt tähendab, et 5. november jõuab see kaup neile lattu ja siis hakkavad laiali saatma või see kuupäev seal on see, mil toode minuni peaks jõudma?
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
avrn
Kreisi kasutaja

liitunud: 16.02.2007



Online

sõnum 22.09.2024 14:50:47 vasta tsitaadiga

Me ei näe su ostukorvi.
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
new1
HV kasutaja

liitunud: 02.06.2007




sõnum 22.09.2024 15:04:52 vasta tsitaadiga

Võinii, ok need elemendid siis 4tk hind kujuneb selliseks nagu eespool viitasin? https://eu.nkon.nl/eve-lf280-prismatic-280ah-280a-lifepo4-threaded.html
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
avrn
Kreisi kasutaja

liitunud: 16.02.2007



Online

sõnum 22.09.2024 17:34:36 vasta tsitaadiga

Hind on juba käibemaksuga ja kuna euroliidusisene värk, siis mingeid muid makse peale transpordi ei lisandu.
5. november on jah orienteeruvalt see päev, mil nemad selle välja saadavad. Sealt Eestisse, minu kogemust mööda veel nädal, pigem natuke pealegi.
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Wiltz
HV Guru

liitunud: 28.01.2002




sõnum 22.09.2024 20:49:59 vasta tsitaadiga

täitsa haige kui odavaks need prismad läinud on ikka icon_lol.gif

äkki tasuks mingi ühistellimus kokku panna üleüldse? saaks suht normaalset koguse soodustust veel + transhind jaguneks ka päris normaalseks ära

aga elektrivelo külge 300ah cell vähe suurevõitu ei ole või?

_________________
"There will be an entire generation of deaf audio enthusiasts who were brought up on CD players and Best Buy receivers, electronic music and so on. These people won't know good sound if it bites them in the ass, so in the end the industry wins."
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
new1
HV kasutaja

liitunud: 02.06.2007




sõnum 23.09.2024 05:31:19 vasta tsitaadiga

Ma jah kasutaks seda mujal kui elektrivelos, tavalise koduse energiatarbe jaoks. Kuigi idee poolest, kui oleks 12V piisavalt võimas mootor ja kontroller, siis sellised 4tk pakiraamile vms monteerida, 3,6kWh energiat olemas ja ülilihtne neid kokku ka laduda. Teine variant, kui lahjem mootor, siis äkki saaks mingit stepup muunduriga asjad aetud, näiteks selline kopsik vahele ja 12V-36V peale muundades näiteks võiks ehk nii 400W julgelt kasutada? link . Kasuteguri pealt peaks nii 10-15% jagu muundamiskaole lõivu maksma muidugi.
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Wiltz
HV Guru

liitunud: 28.01.2002




sõnum 24.09.2024 04:44:53 vasta tsitaadiga

See madala pinge või stepupperiga majandamine on reaalsuses siiski mõttetu ettevõtmine paraku. Jalgrattaliste jaoks on mõistlikum sel juhul lihtsalt osta natuke väiksemad plokid, a'la 60ah'sed näiteks. Paraku jah, nende hind tänasel päeval on niivõrd absurdne võrreldes ~300stega. Ma ei saagi nagu aru tegelikult miks need ei lähe absoluutselt odavamaks, samal ajal kui 300sed on a'la 3 aastaga sisuliselt 3 korda odavamaks kukkunud. Aga noh, thats life. Eks velo peal vist nagunii suures plaanis mõistlikum ikkagi võtta mingid ümmargused cellid, saab sobivama kujuga paki ka teha. Näiteks https://eu.nkon.nl/rechargeable/lifepo4/overige-formaten/eve-c40-40135-20ah-3-2v.html
_________________
"There will be an entire generation of deaf audio enthusiasts who were brought up on CD players and Best Buy receivers, electronic music and so on. These people won't know good sound if it bites them in the ass, so in the end the industry wins."
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
DVDRW
HV Guru
DVDRW

liitunud: 13.10.2003




sõnum 24.09.2024 13:38:19 vasta tsitaadiga

Mulle rangei mehena (5kWh rattal) pole kunagi Lifepo4 rattale meeldinud. Need on siiski 50% raskemad ja 50% suurema ruumalaga võrreldes muu Li-ion keemiaga.
Näiteks 1kWh aku:
MitteLifepo4 4Kg
Lifepo4 6Kg (Mu ratas kaaluks 10Kg rohkem)
Mittelifepo4 1,88L (Arvestatud ümmargune 21700 kandiliseks + 0,5mm ruumi iga celli vahel)
Lifepo4 2,83L

Aga jah Lifepo4 pikem kestvus ja hind on küll ahvatlev: 70€/kWh icon_eek.gif vs 4800mAh 21700 124€/kWh koos transa ja käibekaga.
Minujaoks Lifepo4 pikem tsüklikestvus on meh, sest tänapäeva soodsate akuhindade juures on nagunii ratta kummid ja mehhaanilised kulujupid on oluliselt suurem püsikulu.
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Wiltz
HV Guru

liitunud: 28.01.2002




sõnum 25.09.2024 02:55:40 vasta tsitaadiga

eks sul ole jah õiged tähelepanekud.

samas...range mehele tegelikult justkui ei peaks need lisakilod otseselt niiväga suur "koorem" olemagi icon_biggrin.gif noh selles suhtes, et kui sul on pikemad sõidud ja (ma eeldan) et vähem pidurdamist/kiirendamist siis ega tegelikult ju niiväga suurt tähtsust ei omagi, kas veerev mass on 10kg suurem. ruumala teema on vaat et isegi suurem mure.

kuidas sul muidu endal reaalne kogemus on, kui on tehtud aku nö. mitte-lifepo keemiast siis kui kaua seda reaalselt kasutada saad? ma mõtlen siis a'la aastates ehk et peale millist perioodi sa reaalselt selle aku nö. maha kannad? ja kui mitu REAALSET tsüklit see siis umbes teeb?

teoories peaksid need väiksemad ja kergemad keemiad kannatama vast umbes nii 500 tsüklit (siis peaks veel akumahust 70-80% järgi olema!). samas kui vaadata igasuguseid tõukse näiteks siis seal on küll tihtipeale nii, et mingil sellisel ~2000km sõitnud aparaadil on akupakk tegelikult ikkagi kas suht läbi või suisa päris surnud. kui reklaam lubab nendele pillidele ühe akutsükliga läbivusest no võtame näiteks mingi keskmise 30km siis korrutades seda 500ga peaks nagu saama sõita "pisut" rohkem kui 2000km icon_lol.gif tegelikkus paistab olema midagi muud ja ikka väga räigelt drastiliselt erinev

_________________
"There will be an entire generation of deaf audio enthusiasts who were brought up on CD players and Best Buy receivers, electronic music and so on. These people won't know good sound if it bites them in the ass, so in the end the industry wins."
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
DVDRW
HV Guru
DVDRW

liitunud: 13.10.2003




sõnum 25.09.2024 14:53:09 vasta tsitaadiga

Eluiga mõjutab oluliselt kui suure vooluga akut piinatakse. Mida suurem aku, seda paremini kestab ja rohkem km-e saab eluea jooksul. Kuna suure aku tsüklid ei ole täielikud ja aku maht on proportsioonis akueluea km-dega, siis 2000 tsüklit ei tohiks isegi probleem olla.
Varasem väiksem Lifepo4 suri mul ~300 tsükliga ära kui sõitude lõppedes pakk soe oli. 2016 sai ehitatud 18650PF cellidest 4 kWh kolmnurkaku. Nelja aasta jooksul sõitsin ~30 000km ~400 tsüklit ja väsimuse märke veel näha polnud. Edasi läksin juba EV peale üle.
Ratas pigem nüüd varuks ja tuleb 5 kWh 21700 50E peale aku ümberehitus 72V pealt 96V (2x48V) peale, et saaks majaakule külge ühendada kui ratas pikalt seisab.
Kaal on oluline küll, kuna olen ka säästumees, siis elektriratas on tehtud tavajalgrattast. Nende rataste mehhaanika on juba piiripeal kaalutaluvuse poolest (aku 22Kg). Ratas tundub käes vedel. Kaalu poolest mittemuretsemiseks peaks juba olema custom raam, eriveljed jne jutud, mis läheb juba motikaks kätte ära. Lisaks suurendaks selline ratas ka oluliselt mentide tähelepanu.
Spoiler Spoiler Spoiler
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Wiltz
HV Guru

liitunud: 28.01.2002




sõnum 25.09.2024 16:04:48 vasta tsitaadiga

Raam ilmselt natuke hakkab rolli mängima jah. Muidugi siin tuleb arvestada ka sellega, et tegelikult need asjad tehakse ikkagi teatava varuga. No lihtne näide oleks see, et eks tavalise (täiskasvanule mõeldud) korraliku maastikurattaga siiski võib sõita ka mõni ~120kg vend. Nüüd eeldusel, et sa ise päris 120kg ei kaalu, vaid oled näiteks umbes 80kg kanti..no siis sul ongi põhimõtteliselt suht suur "reserv" akut lisada. Ega mingit vahet ju pole, kas see lisanduv mass seal ratta peal on sõitja mass või aku mass.
Aga jah, eks kõigel ole muidugi omad piirid ja lõputult seda ruumi ei ole. Tuleb loogiliselt mõelda ja vajadusel ka natuke arvutada või lihtsalt katsetada.

Voolutugevus ja tsüklite "maht" mõjutab kindlasti ja ilmselgelt. Aga sellegipoolest ma imestan ikka selle üle, kuidas justnimelt paljudel kommertsiaalsetel masinatel saavad akud ikka ulme kiiresti otsa. Selles suhtes, et akust max voolu saab alati kontrolleris või bms'ga ära piirata. Akutsükli pikkuse saab ka tegelikult ära piirata, ehk et lihtsalt ei lase akut täiesti ulmeliselt tühjaks tõmmata ega ka ajuvabalt kõrge pingeni laadida. Aga tundub, et mitte midagi neist asjadest tootjad ei rakenda ning tulemus ongi see, et akupakid on a'la peale 50-60-70 tsüklit õhtal. Või siis on probleem pigem selles, et teatud hulk cell'e läheb õhtale. Igatahes ajuvaba.
400 tsüklit nagu sa sõitsid, see oleks juba täitsa normaalne ja mõistlik tulemus

_________________
"There will be an entire generation of deaf audio enthusiasts who were brought up on CD players and Best Buy receivers, electronic music and so on. These people won't know good sound if it bites them in the ass, so in the end the industry wins."
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
DVDRW
HV Guru
DVDRW

liitunud: 13.10.2003




sõnum 25.09.2024 17:06:06 vasta tsitaadiga

Pakun põhjuseks võib olla, et kasutatakse akude tootmiskulude kokkuhoidmiseks kõige madalama tasemega hiina noname elemente/BMS-se, tuntud brändide Panasonic, Sony, Sanyo, LG jne asemel. Margus ehk oskab öelda mis need põhi põhjused on.
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Wiltz
HV Guru

liitunud: 28.01.2002




sõnum 25.09.2024 21:01:23 vasta tsitaadiga

mul endal paar inokimi olnud (pole küll ise neid uuest peast soetanud) ja nendes näiteks ei ole ikkagi nüüd kõige odavamad elemendid. muidugi eks paljudes jah on tõesti odavad ja kehvad elemendid sees.

tegelikult peaks pärast otsima juutuubist, äkki keegi on teinud mingi korralikuma uurimuse lausa, et mis need varase suremisi põhjused on.

_________________
"There will be an entire generation of deaf audio enthusiasts who were brought up on CD players and Best Buy receivers, electronic music and so on. These people won't know good sound if it bites them in the ass, so in the end the industry wins."
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
elukaz
HV Guru
elukaz

liitunud: 06.09.2004



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 25.09.2024 21:46:05 vasta tsitaadiga

tsitaat:
Ega mingit vahet ju pole, kas see lisanduv mass seal ratta peal on sõitja mass või aku mass.


On ikka, sõitja on vedel mass, aku on jäik, et palju kumbki raamile g-jõude edasi suudab kanda. Kujuta pilti 20 kilone laps ja 100kilo akut. Paarist august läbi ja tükid taga.

_________________
Ma ei saa sellest aru, järelikult on see vale.
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
näita postitusi alates eelmisest:   
uus teema   vasta Raud »  TSI (TeeSeeIse) »  DIY Elektrijalgratas mine lehele eelmine  1, 2, 3 ... , 184, 185, 186  järgmine
[vaata eelmist teemat] [vaata järgmist teemat]
 lisa lemmikuks
näita foorumit:  
 ignoreeri teemat 
sa ei või postitada uusi teemasid siia foorumisse
sa ei või vastata selle foorumi teemadele
sa ei või muuta oma postitusi selles foorumis
sa ei või kustutada oma postitusi selles foorumis
sa ei või vastata küsitlustele selles foorumis
sa ei saa lisada manuseid selles foorumis
sa võid manuseid alla laadida selles foorumis



Hinnavaatlus ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.