Kas see "sina" seal lauses olen mina? Mina olen oma seisukohta juba selgitanud pikalt.
Minu meelest õiguspädev inimene ütleks,et ToSi rikkumine ja pigem hoidu, aga kui me kõik prakitkas teame, et tegelt midagi ei juhtu (100% ei tea ju), siis pole see vb määrav, et asi juriidiliselt kena pole.
Teistpidi ka, kui ametlik esindaja on kinnitanud, et on ok, siis ilmselt ei ole õiguslikku alust (vähemalt sellelt inimesel kellel kinnitus on) asju ära võtta. (oled ju andnud endast parima et navigeerida seda tagurlikku olukorda ning sul ettevõtte esindaja luba olemas)
See on täpselt selline olukord, mis ei peaks olema. Seadet ostes sa tegelikult nõustud ToSiga ja kõik inimesed kellel ei ole seda ametlikku suppordi vastust, on tegelt kaitseta (loe: Sony armul).
Isegi kui Sony kunagi midagi ei tee,siis ei peaks ta panema inimesi olukorda, kus nad peavad valetama. See pole õige ja ma kahtlustan, et Valve jagab seda arvamust. Sellest ka ban.
Tegelt ka, see oli mingi Mängukast OÜ, kelle ToS kedagi ei koti, sest tal on 10 kasutajat ning keegi ei oota, et nad elavad järgmise madalseisu üle.
Tegemist on globlaalse konglomeraadiga, kes üritab teenida tulu. Neile teatavasti ei kehti eriti reeglid ja moraalieetiliselt on see üks kaheldav kamp.
Olgu siinkohal mainitud, et ma ise vist ikka ostaks, kui tunneks, et seade/ teenus sobib, lihtsalt hinges lepiks, et noh, kui kunagi võetaks ära, siis see oli risk mille võtsin.
Ilmselt praktikas siiski väike risk, aga ikkagi risk mida ei peaks üldse olema.
beastbeats, veel üks Sony fanboy kes lugeda ei oska... hea et teid siin ainult 2 tükki on. Sirvi veidi üles ja näed, et ma tsiteerisin selle lausega SKG-d.
Sirvi ise või said juba aru millist “paska” sa ajad
Reaalsus on, et bravuurika signatuuri taga peitub üks sisutühi _________________ Päevad lõpevad siis, kui lased neil minna...
M: Uus/pakendis Fjern Fjork Titanium Forked Spoon - 10€
beastbeats, mida iganes, vahuta aga edasi. Loomulikult on oma mõtete väljendamise asemel lihtsam isiklikuks minna, ja tundub, et see on ka ainus, mille sa selgeks oled saanud.
SKG, tuleta mulle meelde, mis keel on ainult sinule teadaoleva Playstationi ametliku Eesti klienditoe suhtluskeel ja anna mulle ametliku Playstationi Eesti klienditoe aadress. Lisaks näita mulle PSN konto avamise lehel koht, kus ma oma PSN konto Eesti residendina avada saan. Kui on olemas ametlik Eesti klienditugi, siis peab olema võimalik ametlikult avada ka Eesti PSN konto. Tänud juba ette.
Edaspidise peaga vastu seina jooksmise asemel õpi hoopis järgnev lõik pähe, sest see on sinuga chattinud ANONÜÜMSE klienditeenindaja otsese tööandja ametlik ToS, rõhk on sõnal "ametlik":
tsitaat:
3.1. All information provided during Account creation, and during the use of your Account, must be accurate and complete. We reserve the right to suspend, terminate or restrict any Account (including as stated in Section 12.2 of this Agreement) that uses or was created using false information, or that we determine was created or used for a purpose that violates this Agreement.
Sony Corporation keelab OMA AMETLIKUL KODULEHEL PSN konto avamisel esitada IGASUGUSEID valeandmeid. Kui seda keeldu poleks, poleks ka seda lõiku.
Case closed. _________________ Lugupeetud AHV, enne kui vaidlema hakkad, mõtle hästi järgi, kas see ikka on tark mõte...
SKG, tuleta mulle meelde, mis keel on ainult sinule teadaoleva Playstationi ametliku Eesti klienditoe suhtluskeel ja anna mulle ametliku Playstationi Eesti klienditoe aadress. Lisaks näita mulle PSN konto avamise lehel koht, kus ma oma PSN konto Eesti residendina avada saan. Kui on olemas ametlik Eesti klienditugi, siis peab olema võimalik ametlikult avada ka Eesti PSN konto. Tänud juba ette.
Edaspidise peaga vastu seina jooksmise asemel õpi hoopis järgnev lõik pähe, sest see on sinuga chattinud ANONÜÜMSE klienditeenindaja otsese tööandja ametlik ToS, rõhk on sõnal "ametlik":
tsitaat:
3.1. All information provided during Account creation, and during the use of your Account, must be accurate and complete. We reserve the right to suspend, terminate or restrict any Account (including as stated in Section 12.2 of this Agreement) that uses or was created using false information, or that we determine was created or used for a purpose that violates this Agreement.
Case closed.
Kui sa soovid klienditoega suhelda, siis mailiaadress on eelnevates postides korduvalt läbi käinud. Eesti residendina võid valida riigiks Soome, korduvalt öeldud. Võibolla on kunagi valikus ka Eesti, aga hetkel pole ja eelnev on workaround, mida tootja ise soovitab. Kui sa inglise keelest aru said, siis spetsiaalselt sai täpsustatud, ega sellega ei riku kasutustingimusi ega pole ohtu konto peatamiseks.
ToS-is võid sa ju näpuga järge ajada, kuid nagu näha, see nõue ei kehti aadressi vaid nime ja sünnikuupäeva kohta. See, et klienditeenindaja on anonüümne ei mängi mingit rolli, vaid loeb sõnumi sisu. Hetkel üritad sina (ja Scart) sõnumitoojat diskrediteerida, tuues välja etnilisust, vanust, palgataset jms. Hale. _________________ 17/1/2023, Scart: "Selle sajandi senise möödunud aja üks suuremaid skandaale on hetkel lahti rullumas..."
SKG, hetkel Eestit valikus pole, hetkel pole Sony Playstationi jaoks Eestit olemas, hetkel pole ametlikku Eesti kliendituge ja sa tead seda, kuid üritad jätta muljet nagu oleks, mis on HALE, hetkel on Sony Tos-is järgmine lõik:
tsitaat:
3.1. All information provided during Account creation, and during the use of your Account, must be accurate and complete. We reserve the right to suspend, terminate or restrict any Account (including as stated in Section 12.2 of this Agreement) that uses or was created using false information, or that we determine was created or used for a purpose that violates this Agreement.
Anonüümse klienditeenindaja poolt isiklikult sinule, (kes sa ilmselt Iirimaal asudes ja kasutades iirimaa klienditeenindust, valetasid klienditeenindajale, et kolisid tagasi Eestisse) antud luba valeandmeid esitada, ei oma mingit rolli seni, kuni Sony ametlik ToS keelab PSN konto loomisel valeandmete esitamise.
Edit:
Kolm päeva kannatlikku selgitamist (isegi Scart jäi sinu vastu soliidseks, mida sinu ja sinu mõttekaaslase beastbeatsi kohta kahjuks öelda ei saa) ja sa pole siiani mõistnud, millest on tegelikult jutt. _________________ Lugupeetud AHV, enne kui vaidlema hakkad, mõtle hästi järgi, kas see ikka on tark mõte...
viimati muutis Vondur 16.05.2024 02:12:16, muudetud 1 kord
SKG, hetkel Eestit valikus pole, hetkel pole Sony Playstationi jaoks Eestit olemas, hetkel pole ametlikku Eesti kliendituge ja sa tead seda, kuid üritad jätta muljet nagu oleks, mis on HALE, hetkel on Sony Tos-is järgmine lõik:
tsitaat:
3.1. All information provided during Account creation, and during the use of your Account, must be accurate and complete. We reserve the right to suspend, terminate or restrict any Account (including as stated in Section 12.2 of this Agreement) that uses or was created using false information, or that we determine was created or used for a purpose that violates this Agreement.
Anonüümse klienditeenindaja poolt isiklikult sinule, kes sa ilmselt Iirimaal asudes ja kasutades iirimaa klienditeenindust, valetasid klienditeenindajale, et kolisid tagasi Eestisse, antud luba valetada ei oma mingit rolli seni, kuni Sony ametlik ToS keelab PSN konto loomisel valeandmete esitamise.
Taas mõtled sa asju välja. Eesti jaoks on Sony-l eraldi PlayStation Support. Täiesti ametlik klienditugi.
Vaata nüüd hoolikalt, kuhu ma meili saatsin. Ei kasutanud Iirimaa klienditeenindust, vaid Eesti oma. Valeandmete punkt ToS käib siiski ainult nime ja sünnikuupäeva kohta, see on nüüdseks samuti välja selgitatud. _________________ 17/1/2023, Scart: "Selle sajandi senise möödunud aja üks suuremaid skandaale on hetkel lahti rullumas..."
SKG, ei mõtle ma midagi välja. Playstation.com country selektoris on ainult kaks E tähega riiki, Equador ja El Salvador. Kumb neist on Eesti ja kas seal saab inglise keelt mitte oskav eesti elanik ametlikku eesti keelset tuge?
SKG kirjutas:
Valeandmete punkt ToS käib siiski ainult nime ja sünnikuupäeva kohta, see on nüüdseks samuti välja selgitatud.
Sony ametlikus ToSis pole märgitud, et see käib ainult nime ja sünnikuupäeva kohta ning välja pole absoluutselt midagi selgitatud, sest tegu on ühe (1) klienditeenidaja vastusega (mis räigelt konfliktib ametliku ToS-iga ja on nii juriidiliselt kui faktiliselt väär) ühele (1) kliendile "Playstation eesti klienditoest", mida Playstation.com veebilehe andmetel pole üldse olemas, nagu pole ka Eesti PSN konto loomise võimalust Eestis, ilma milleta ei saa näiteks väljaspool Playstationi infrastruktuuri osta ja mängida ametliku PSN konto olemasolu nõudvaid mänge. Mitte väga ammu ei saanud Playstationi mänge osta isegi Eestis väljastatud pangakaartidega, selle asemel kasutati neid playstationi maksekaarte ja ka need olid mõeldud riikidele, kus on Playstationi tugi. Eestis kaartide eest ostmiseks oli vaja ennast jälle kuhugi teise riiki valetada, sest Eesti tuge ja Eestile mõeldud kaarte polnud... Ma ei tea, kas need kaardid täna veel vajalikud on, aga müüakse neid tänagi. Kas see oli ja on seesama Playstationi ametlik tugi Eestis, millest sa siin pidevalt räägid ja kuidagi aru ei taha saada, et reaalses elus pole seda Eesti tuge kunagi olnud?
Üldiselt on asi juba tragikoomiline. Sa eirad ametliku Sony Playstationi ToS-i olemasolu ja seal olevaid nõudeid, mis on reaalselt olemas ja nähtavad kõikidele, eirad fakti, et Palystationi ametlikul lehel pole olemas sellist riiki nagu Eesti, et Eestis ei saa teha Eesti PSN ontot, aga samas jahvatad lugejatele kilomeetrite kaupa lugusid Playstationi ametlikust toest Eestis, mida reaalses elus ei eksisteeri, mida pole Playstationi ametlikul kodulehel ja mida keegi peale sinu pole näinud... vähemalt pole ma märganud, et keegi peale sinu sellest teadlik oleks. Kuidas sul need asjad nii targupidi läinud on? _________________ Lugupeetud AHV, enne kui vaidlema hakkad, mõtle hästi järgi, kas see ikka on tark mõte...
SKG, kas AMETLIK Eesti jaoks eraldi playstation support klienditugi ei peaks siis vastama kohalikus keeles? Muul juhul pole ju kohalik ametlik tugi vaid üleüldine regional support vms.
Kuna pole konto pisidetailidega kursis siis kuidas üldse EU's selle konto teemaga on - saan aru, et Eesti väike ja ei lähe niiväga korda aga EU's 27 riiki ja teatavasti residendid võivad elada, töötada jne. millises riigis tahavad ehk siis kui elan Saksamaal ja Kolin Prantsusmaale siis kas pean tegema uue Parantsusmaa konto või saab lihtsalt andmetes riigi ära muuta ja muud vahet polegi? Pole loogiline, et teoreetiliselt ringi liikudes peab olema 27 kontot, et mitte "valetada" andmetes Teisalt võib olla olukord kus aastas mõned kuud töötan mujal - a'la olen laevakapten kes kaks kuud sõidab mööda maailmameresid ja siis paar kuud kodus - aga tahaks pleikari kaasa võtta ja mängida, mis saab?
Sesmõttes, et tegelt ma nendes andmete õigsuses ei näe eriti muud mõtet kui näiteks kinnitatud vanuses kus see võib mängida rolli kas on mingisugusele adult contentile ligipääs või mitte.
Niikaua kuni te siin jaurate, kas PSN töötab või mitte, mängisin mina Stellar Blade'i.
PSN-st ostetud kusjuures.
P.S Isegi kui peategelane oleks karvane õllekõhuga hippie, oleks see ikkagi hea mäng.
viimati muutis sukelduja 16.05.2024 08:07:20, muudetud 1 kord
Kuna pole konto pisidetailidega kursis siis kuidas üldse EU's selle konto teemaga on - saan aru, et Eesti väike ja ei lähe niiväga korda aga EU's 27 riiki ja teatavasti residendid võivad elada, töötada jne. millises riigis tahavad ehk siis kui elan Saksamaal ja Kolin Prantsusmaale siis kas pean tegema uue Parantsusmaa konto või saab lihtsalt andmetes riigi ära muuta ja muud vahet polegi? Pole loogiline, et teoreetiliselt ringi liikudes peab olema 27 kontot, et mitte "valetada" andmetes Teisalt võib olla olukord kus aastas mõned kuud töötan mujal - a'la olen laevakapten kes kaks kuud sõidab mööda maailmameresid ja siis paar kuud kodus - aga tahaks pleikari kaasa võtta ja mängida, mis saab?
Sesmõttes, et tegelt ma nendes andmete õigsuses ei näe eriti muud mõtet kui näiteks kinnitatud vanuses kus see võib mängida rolli kas on mingisugusele adult contentile ligipääs või mitte.
psn konto riiki vist vahetada ei saa. see on varieerunud ajas ja olenevalt sellest, kas teed seda konsoolilt või veebist aga hetkel ei tohiks saada.
riik mängib ka rolli selles, kas on mingisugusele contentile ligipääs või mitte
sukelduja kirjutas:
Niikaua kuni te siin jaurate, kas PSN töötab või mitte, mängisin mina Stellar Blade'i.
niikaua kui jaur on käinud, mängisin helldivers 2 _________________ - londiste
...aga mina ei saa kunagi suureks!
See viimane teemakäsitlus on nii pikk ja lohisev olnud, et ma sain selle ajaga uuesti Fallout 4 main story läbi mängitud PS5 peal. Teemakäsitlus meenutab Deathloopi, sest ma võiksin vanduda, et viimased 3 lehekülge on nagu copy-paste Mängus osalejad peavad vist teisi nurkasid proovima, sest samamoodi jätkates jõuate samasse punkti tagasi - algusesse.
SKG, ei mõtle ma midagi välja. Playstation.com country selektoris on ainult kaks E tähega riiki, Equador ja El Salvador. Kumb neist on Eesti ja kas seal saab inglise keelt mitte oskav eesti elanik ametlikku eesti keelset tuge?
SKG kirjutas:
Valeandmete punkt ToS käib siiski ainult nime ja sünnikuupäeva kohta, see on nüüdseks samuti välja selgitatud.
Sony ametlikus ToSis pole märgitud, et see käib ainult nime ja sünnikuupäeva kohta ning välja pole absoluutselt midagi selgitatud, sest tegu on ühe (1) klienditeenidaja vastusega (mis räigelt konfliktib ametliku ToS-iga ja on nii juriidiliselt kui faktiliselt väär) ühele (1) kliendile "Playstation eesti klienditoest", mida Playstation.com veebilehe andmetel pole üldse olemas, nagu pole ka Eesti PSN konto loomise võimalust Eestis, ilma milleta ei saa näiteks väljaspool Playstationi infrastruktuuri osta ja mängida ametliku PSN konto olemasolu nõudvaid mänge. Mitte väga ammu ei saanud Playstationi mänge osta isegi Eestis väljastatud pangakaartidega, selle asemel kasutati neid playstationi maksekaarte ja ka need olid mõeldud riikidele, kus on Playstationi tugi. Eestis kaartide eest ostmiseks oli vaja ennast jälle kuhugi teise riiki valetada, sest Eesti tuge ja Eestile mõeldud kaarte polnud... Ma ei tea, kas need kaardid täna veel vajalikud on, aga müüakse neid tänagi. Kas see oli ja on seesama Playstationi ametlik tugi Eestis, millest sa siin pidevalt räägid ja kuidagi aru ei taha saada, et reaalses elus pole seda Eesti tuge kunagi olnud?
Üldiselt on asi juba tragikoomiline. Sa eirad ametliku Sony Playstationi ToS-i olemasolu ja seal olevaid nõudeid, mis on reaalselt olemas ja nähtavad kõikidele, eirad fakti, et Palystationi ametlikul lehel pole olemas sellist riiki nagu Eesti, et Eestis ei saa teha Eesti PSN ontot, aga samas jahvatad lugejatele kilomeetrite kaupa lugusid Playstationi ametlikust toest Eestis, mida reaalses elus ei eksisteeri, mida pole Playstationi ametlikul kodulehel ja mida keegi peale sinu pole näinud... vähemalt pole ma märganud, et keegi peale sinu sellest teadlik oleks. Kuidas sul need asjad nii targupidi läinud on?
Sa mõtled asju välja - "kasutasid Iirimaa klienditeenindust". Ei, Eesti oma kasutasin. See et sina või keegi teine Baltimaade kasutajatoest teadlik pole, ei muuda fakti, et see on olemas.
Eksid jälle või siis ei pane suures tuhinas tähele - keegi ei eira, mis on PSN ToS'is kirjas:
Kuid see on konfliktne reaalsusega. Sellepärast oligi tarvis, et Sony täpsustaks. Ja nad tegid seda. PS5 kasutamine Eestis on igati legaalne. Teise riigi alla registreerimine konto loomisel ei riku kasutajatingimusi. Sony on seda kinnitanud. Nii lihtne see ongi. Et see fakt sinu maailmapildiga ei sobitu ja sa seda ignoreerida soovid, ütleb palju.
Auron kirjutas:
SKG, kas AMETLIK Eesti jaoks eraldi playstation support klienditugi ei peaks siis vastama kohalikus keeles? Muul juhul pole ju kohalik ametlik tugi vaid üleüldine regional support vms.
Võibolla vastavadki, aga ma alustasin nendega vestlust automaatselt inglise keeles. Võibolla ei vasta, ei tea, aga fakt on see, et neil on spetsiaalne Baltimaade kasutajatugi eestlastele mõeldud kontaktaadressiga. _________________ 17/1/2023, Scart: "Selle sajandi senise möödunud aja üks suuremaid skandaale on hetkel lahti rullumas..."
viimati muutis SKG 16.05.2024 09:33:56, muudetud 1 kord
Tegelikult on kogu see teema üks surnud ring. Ühed ja samad teemapunktid käivad pidevalt läbi. Vahel harva tekib või kukub mõni punkt tehnoloogia arengust sõltuvalt juurde või ära, aga seda juhtub korra 5-10 aasta tagant.
Regiooni on lubatud vahetada küll, aga teatud aja x jooksul y korda (korra aastas või nii). Xboxil ja Nintendol vähemalt saab. PS kohta pole nii täpselt uurinud. Iseasi, kas kogu kontol olev kraam sellega kaasa tuleb. _________________ /digitaalselt allkirjastatud/
Valeandmete punkt ToS käib siiski ainult nime ja sünnikuupäeva kohta, see on nüüdseks samuti välja selgitatud.
Sellega nõus päris ei ole. Minu olen ise eksperdina pidanud oma sõnu sööma litsentsi küsimustes, sest tuli jurist ja ütles, et sorry, päris nii ei ole ning samamoodi ei saa kindel olla, et selle klienditeenindaja sõna siin on enemat kui pehmendav asjaolu, mis õigustab rikkumist.
Faktiliselt sõlmid seadet ostes lepingu ja kuni sellel pole poolte poolt kinnitatud lisa/muudatus vms, kehtib algne leping ehk antud juhul avalik ToS.
Ei, Sony ilmselt ei tee midagi kunagi ,aga see ei muuda olukorra olemust.
Aga taaskord, minu vaates võiks vabalt leppida, et sitt olukord, osadel on praktikas õigus, teistel põhimõtteliselt õigus ja läheks eluga edasi. Ilmselt see olukord jääb kas selliseks ja Sony loobub PC-le asjade toomisest või PSN konto nõudmisest. Aga mine tea, vb teeb oma regiooni, mis oleks väga kena. Raha paneb rattad käima ja eks aeg näitab, mis täpselt saab. Seni saavad inimesed kindalasti kenasti konsoole osta ja mängida sõltumata sellest vastuolust.
Foxxx, oh, ma olen suga nõus!
Ma ise olen vahepeal mänginud tublisti Songs of Conquesti ja Dota 2/SC2. Good shit.
"For prosperity. For liberty. For democracy. For frend," the developer tweeted earlier today.
"Im frend," PlayStation UK responded, and just this once I won't break out the anti-brand quasar cannon, primarily because I don't have to because the Helldivers 2 community has already replied to loudly remind PlayStation that nobody's forgotten the whole PSN debacle was its idea. You don't just become frend overnight, Sony.
_________________ Võib öelda,et ma olen liigselt enesekeskne,aga mind see ei häiri
Tulge kõik HV rahvaga jalkat mängima!|
viimati muutis Aeron 16.05.2024 11:13:53, muudetud 8 korda
Regiooni on lubatud vahetada küll, aga teatud aja x jooksul y korda (korra aastas või nii). Xboxil ja Nintendol vähemalt saab. PS kohta pole nii täpselt uurinud. Iseasi, kas kogu kontol olev kraam sellega kaasa tuleb.
xboxil oli riigi muutmine lubatud mõni aeg tagasi kord 6 kuu jooksul, täna on kord 3 kuu jooksul. võimalik, et satub mingisse kontrolli ja on konto ajutiselt suspended aga see võimalus on minimaalne. mängud ja teenused (jutu järgi ka 3rd party omad) võivad mitte töötada kui uues riigis ei toetata.
teistega omal kogemust ei ole. _________________ - londiste
...aga mina ei saa kunagi suureks!
SKG, see on ju riistvara garantii ja ei tegele konto asjadega, ma sügavalt kahtlen, et seal saab luua "ametliku" PSN konto, millega näiteks saaks Steamist osta PSN tuge nõudvaid mänge... ja kas ongi nii, et ametlik Playstationi tugi käib Sonyl maili kaudu? Päriselt kah? Miks pole ametlikust Eesti toest ühtegi silpi Playstationi kodulehel? Miks sul ametlik playstationi tugi põranda all on? Äkki lõpetad selle tsirkuse ja tunnistad, et Eestis ametlik Playstationi tugi puudub, on ainult riistvara garanti, ilma milleta oleks Eesti territooriumil PS riistvara müümine ebaseaduslik. Isegi sinu Sony tippjuristi mõõdus klienditeenindaja andis sulle kontodega tegeleva klienditoe asemel riistvara garantiiga seotud meiliaadressi... sest muud pakkuda pole. _________________ Lugupeetud AHV, enne kui vaidlema hakkad, mõtle hästi järgi, kas see ikka on tark mõte...
SKG, see on ju riistvara garantii ja ei tegele konto asjadega, ma sügavalt kahtlen, et seal saab luua "ametliku" PSN konto, millega näiteks saaks Steamist osta PSN tuge nõudvaid mänge... ja kas ongi nii, et ametlik Playstationi tugi käib Sonyl maili kaudu? Päriselt kah? Miks pole ametlikust Eesti toest ühtegi silpi Playstationi kodulehel? Miks sul ametlik playstationi tugi põranda all on? Äkki lõpetad selle tsirkuse ja tunnistad, et Eestis ametlik Playstationi tugi puudub, on ainult riistvara garanti, ilma milleta oleks Eesti territooriumil PS riistvara müümine ebaseaduslik. Isegi sinu Sony tippjuristi mõõdus klienditeenindaja andis sulle kontodega tegeleva klienditoe asemel riistvara garantiiga seotud meiliaadressi... sest muud pakkuda pole.
Sulle ikka meeldib asju välja mõelda. See on Sony Playstationi ametlik klienditugi, mis muuhulgas, tegeleb ka küsimustega kui konsool on rikkis/vigane. Esimene kontakt on alati chat või email. Nagu enamus teistel suurfirmadel. Sealt edasi saad sa omale case/ticketi numbri ja juhatatakse edasi, mis vaja teha. Ainuke, kes siin põranda all on, oled sa ilmselt ise, kui selline asi üllatusena tuleb _________________ 17/1/2023, Scart: "Selle sajandi senise möödunud aja üks suuremaid skandaale on hetkel lahti rullumas..."
SKG, see on ju riistvara garantii ja ei tegele konto asjadega, ma sügavalt kahtlen, et seal saab luua "ametliku" PSN konto, millega näiteks saaks Steamist osta PSN tuge nõudvaid mänge... ja kas ongi nii, et ametlik Playstationi tugi käib Sonyl maili kaudu? Päriselt kah? Miks pole ametlikust Eesti toest ühtegi silpi Playstationi kodulehel? Miks sul ametlik playstationi tugi põranda all on? Äkki lõpetad selle tsirkuse ja tunnistad, et Eestis ametlik Playstationi tugi puudub, on ainult riistvara garanti, ilma milleta oleks Eesti territooriumil PS riistvara müümine ebaseaduslik. Isegi sinu Sony tippjuristi mõõdus klienditeenindaja andis sulle kontodega tegeleva klienditoe asemel riistvara garantiiga seotud meiliaadressi... sest muud pakkuda pole.
Sulle ikka meeldib asju välja mõelda. See on Sony Playstationi ametlik klienditugi, mis muuhulgas, tegeleb ka küsimustega kui konsool on rikkis/vigane. Esimene kontakt on alati chat või email. Nagu enamus teistel suurfirmadel. Sealt edasi saad sa omale case/ticketi numbri ja juhatatakse edasi, mis vaja teha. Ainuke, kes siin põranda all on, oled sa ilmselt ise, kui selline asi üllatusena tuleb
Fine, aga saada sinna eestikeelne email sama küsimusega, ja vaatame mis ütlevad
Aeron kirjutas:
E2: Täna kell 17 aegu saab teada, kas Kõuts of Sushimäni saab Eestis osta, kahtlustan, et mitte.
Mida siin oodata on, ei saa ju. Steamis ei ole võimalik Tshushimat osta ega ka Helldiversit, ega ka mitte ühtegi järgmisena Sony poolt välja antavat mängu sellel platformil, kui oled Eestis. Ka võtit ei saa aktiveerida, btw.
Ei tea miks Steam selle lükke tegi, kui Sony support ju tegelt suppordib Eestit ja siis vist ka teisi riike. Kas nad võtsid seda Sony ToS'i liiga tõsiselt juriidiliselt neile, kui nad võiks ka suppordist üle uurida /s _________________ Sõim ja räuskamine läheb SIIA
SKG, näita mulle näpuga see ametlik koht, kus ma saan luua eesti PSN konto eesti keeles ja kus ma saan eesti keeles abi, kui mul on küsimusi konto kohta. Seni kuni sa seda ei tee, pole Eestis PSN tuge. Miterassa tegeleb AINULT riistvara garantiiga, sealt PSN tuge ei saa, nii et seda ära enam paku. _________________ Lugupeetud AHV, enne kui vaidlema hakkad, mõtle hästi järgi, kas see ikka on tark mõte...
Ei tea miks Steam selle lükke tegi, kui Sony support ju tegelt suppordib Eestit ja siis vist ka teisi riike. Kas nad võtsid seda Sony ToS'i liiga tõsiselt juriidiliselt neile, kui nad võiks ka suppordist üle uurida /s
Sest Eestis ei saa teha PSNi kontot, mis on Helldivers 2 ja Ghost of Tshushima jaoks nõutud, ilma kontota mäng tööle ei lähe. Kuna kontot teha ei saa, ei saa ka Steam siia neid mänge enam müüa. Põhimõtteliselt on 3/4 planeedist hetkel vähemalt Steamis kõigist uutest Sony mängudest ilma.
Seega Epic on ka sama meelt kui Valve-gi, et toetage palun korrektselt oma regioone ja siis räägime edasi.
Või siis ärge nõudke oma lollakat klienti.
Ehk siis vähemalt avalikult on asi ikkagi selle sama ToSi ja kliendi nõude taga.
Sony võib pakkuda maaalust või maapealset supporti, aga asjad on korras, siis kui kasutajad saavad ToSi järgi korrektselt toodet kasutada ilma igasuguste vastuoludeta.
Ükski suppordi email või Miterassa lehe viide seda ei muuda.
Selles mõttes võiksid konsoolisõbrad austalt reaalsuselt otsa vaadata, et väga suurele osast planeedist, see mis on, ei ole ok. _________________ Võib öelda,et ma olen liigselt enesekeskne,aga mind see ei häiri
Tulge kõik HV rahvaga jalkat mängima!|
sa ei või postitada uusi teemasid siia foorumisse sa ei või vastata selle foorumi teemadele sa ei või muuta oma postitusi selles foorumis sa ei või kustutada oma postitusi selles foorumis sa ei või vastata küsitlustele selles foorumis sa ei saa lisada manuseid selles foorumis sa võid manuseid alla laadida selles foorumis
Hinnavaatlus ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.