500 amprit laadimisvool... see on väga tõsina teema mis teeb aupauklikuks ja hardaks.
Kui seal midagi peaks valesti minema laadimise ajal, siis keevitama midagi ei hakka, käib ikka korralik pauk.
Parem on seista aupauklikus kauguses laadimise ajal müts pihus ja loota parimat
Kui kolmene laadimispunkt teha, siis on vaja 1mwt alajaama:
https://transformers-magazine.com/tm-news/1625-itm-power-builds-new-1-mw-substation-for-factory-acceptance-testing-transformer/ _________________ So, at the end of the day, after I have butchered all the nvidiots all around me, standing alone in a pool of blood surrounded by the corpses of my victims, a horrible truth reveals itself to me: I am an amd\ati fänboy...and I must do my dark masters bidding, for I am damned for all eternity...
Eks see loodusseaduste piiri peal mängimine ja eksperimenteerimine on teatud inimgruppidele alati huvi pakkunud. Tänapäeval nimetatakse neid inimesi Darwini auhinna kandidaatideks
Isu akuautode arendamiseks on nii suur ja tõestamisvajadus samuti, et kohe kuidagi ei saada üle sellest, et filosoofiad ja kasutus-stsenaariumid on erinevad. Ehk siis üritatakse kogu aeg maailmale tõestada, et akuauto on parem, kui ICE. Ei saada aru sellest, et need on erinevad _________________ Rakvere parasiit
Isu akuautode arendamiseks on nii suur ja tõestamisvajadus samuti, et kohe kuidagi ei saada üle sellest, et filosoofiad ja kasutus-stsenaariumid on erinevad. Ehk siis üritatakse kogu aeg maailmale tõestada, et akuauto on parem, kui ICE. Ei saada aru sellest, et need on erinevad
Kes ei saa aru.. Foorumid ja kommentaariumid on ju ICE tarbijate hala täis, kuidas enne kui 5 minutiga tangitud ja 1000km jutti tankimata sõita ei saa, ei kõlba akuautod kuskile. Nüüd kui akuauto arendajad hakkavad "laadimise ja sõiduulatusega" ICE auto piire kompama, on kohe järgmised argumendid võtta - liiga ohtlik, sisuliselt tiksuv pomm
..küll on maa külmand, küll kärss kärnas.. _________________ ---
Kui kolmene laadimispunkt teha, siis on vaja 1mwt alajaama:
Tegelikult võib seal laadimispunktis olla superkondensaator kui eeldame, et näljased autod laadimise järjekorras ei oota vaid tekib pikemaid pause, kus saab seda superkondensaatorit laadida.
Hindadega saab ka natuke mängida, et kui seda 500A kätte tahad saada, siis maksad rohkem
Kui pisut vandenõuteooriat ajada, siis võib asi lõppeda nii, et tuleb pilti miski asjapulk, kes ette ja taha vabandab, et süsteemi viga, mingi pisikese mutrikese viga või mis iganes ja pakub, et hüvitatakse see "bensiin" pluss lisaks $1000 tekitatud ebamugavuste eest. Aga asi oligi nii plaanitud, et meedias tasuta reklaami saada.
Mulle see Cybertruck ei meeldi nagunii aga ma ei saa täpselt aru, et mis põhjus on ilkuda selle kapoti kallal, mis sõrmi ära lõikab. Pane näpud suvalise auto kapoti vahele ja ma löön selle kinni. Kas siis jäävad näpud terveks? Või pagassi... või ukse... Ma ei leia, et see on mingi suur turvarisk.
See on tegelikult päris hea näide. Nett on tegelikult täis videosid, kus erinevate luksusautode pagasi- ja tagaluukidega sama asja proovitakse ja ülistatakse insenertehnoloogilist saavutust, aga kõik kasutavad mingeid jämedamaid objekte kui sõrmed (porgandid, kurgid, banaanid). Seega kas keegi tahaks video teha sellest, kuidas ta oma mersu või bemmi pagasiluugi vahele sõrmed jätab?
Mulle see Cybertruck ei meeldi nagunii aga ma ei saa täpselt aru, et mis põhjus on ilkuda selle kapoti kallal, mis sõrmi ära lõikab. Pane näpud suvalise auto kapoti vahele ja ma löön selle kinni. Kas siis jäävad näpud terveks? Või pagassi... või ukse... Ma ei leia, et see on mingi suur turvarisk.
Ma võrdleks neid motoriseeritud luuke akuoksakääridega et kui vajutad päästikut ja sõrm läinud. Tavaliste oksakääridega kui sõrmel hakkab valus siis jätad lõikamise pooleli.
Väga paljudel autodel ei ole motoriseeritud kapotti/pagassi. Seal lüüakse pauguga luuk kinni ja mingit võimalust/aega sealt valus hakkamise järel sõrme eemaldada ei ole.
Motoriseeritud luugid liiguvad ohtuse tõttu aeglaselt. Tegelen tööstusautomaatikaga ja näiteks ISO 10218-1 järgi on robotitel testreziimides kiirus piiratud kuni 250mm/s ... ehk see kiirus on peetud turvaliseks, et oleks võimalik eest ära tulla ja väiksemast inertsist tingitud jõudude tõttu on ka pauk väiksem.
Motoriseeritud kapott tuvastab mootori ülekoormuse ja järeldab sellest, et midagi on vahel. Elektriaknad samuti ei lõika sul kätt küljest ära vaid liiguvad alla tagasi kui takistus on.
Nüüd see Tesla Cybertruck kapott on roostevabast terasest ja ilmselt oluliselt raskem kui tüüpilise auto elektriline pagasiluuk, mis tähendab, seda, et seda liigutavad mootorid peavad olema võimsamad.
Võimsamal mootoril on aga raskem tuvastada väikest koormuse kasvu. Sest see näpp luugi vahel on proportsionaalselt nüüd väiksem takistus. See süsteem peab töötama ka siis kui tuul puhub või auto on imeliku nurga all ja sellest tingitult on mootoril aeg-ajalt kergem ja raskem. Mootoril ei ole võimalik teada, et kas raske on praegu sellepärast, et tuul puhub või on sul näpud vahel. Seega seadistatakse limiidid vastavalt.
Tõesti oleks huvitav näha, et kas BMW, Audi, Mercedese, Lexuse jne kapoti vahele, hingede lähedale (kus efekt kõige suurem) näppude toppimine on meeldiv kogemus. Ma millegipärast arvan, et saab ka seal porgandit poolitada.
sa ei või postitada uusi teemasid siia foorumisse sa ei või vastata selle foorumi teemadele sa ei või muuta oma postitusi selles foorumis sa ei või kustutada oma postitusi selles foorumis sa ei või vastata küsitlustele selles foorumis sa ei saa lisada manuseid selles foorumis sa võid manuseid alla laadida selles foorumis
Hinnavaatlus ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.