Artikli numbriline osa eriti huvitav, kus Hiina oma koduturul hinnastab-müüb elektrikaid kohati isegi 2x odavamalt kui euroopas.
See seletaks, miks euroopa poliitikud ja autotootjad kisavad ja näevad omale ohtu Hiina autotööstusest aga tavatarbija vaatab euroopas Hiina elektriautode hindu ja ei saa nagu väga aru, et ulme odav oleks. Ei olegi aga võiks-saaks olla märgatavalt odavam.
Teine huvitav number, kuidas Hiina suudab elektriautode kõige kallimat komponenti akupakki toota keskmiselt 18% odavamalt, kui seda USA või euroopa konkurendid teha suudavad.
Numbrid ei valeta, USA ja euroopa elektriauto tööstus jääb konkurentsis Hiina tootjatele alla.
Aga seda vist ei tasu karta, ajaloos on korduvalt lääs näidanud silmakirjalikkust, kus retoorikas seistakse vaba turu ja globaalse tootmisahela eest, aga ainult senikaua, kui see on lääne huvides. Niipea kui lääne tööstus enda mängus alla hakkab jääma, hakkavad kõlama "julgeolekuoht" jm kõvad terminid, millega hakatakse õigustama enda tööstuse kaitseks protektsionismipoliitikaid.
Kui täna oleks poes valida kas osta keskmine fossiil 35-40k eest või hiina elektrikas 25-35k eest - oleks elektriautostumisel jumet.. _________________ ---
Hiina toodab massiliselt saasta ja shipib neid siis kas mujale sadamatesse mädanema või jäävad need iinamaale platsidele mädanema. Kommunistlik partei kisendab rohepöördest aga tegelik seis on risti vastupidine.
Ja seda saasta toodetaksegi tänu kommunistliku partei rahastusele, reaalsuses müüakse neid autosid rämeda miinusega.
Hiina akutootjate hinnad uute tehnoloogiate ja tootmisvõimsuste mitmekordistamisega kõvasti alla tulnud ja tulevad veel. EU pole sellega veel kohanenud. Prognoosid on, et järgmise 5 aasta jooksul lähevad veel 50% alla. Elektrikad hakkavad ka EU's maksma tuntavalt vähem kui fossiilid. _________________ Ostan 400-650W PSU (Platinum-Titanium) Liitu Binance'ga Liitu Honey'ga
Hiina akutootjate hinnad uute tehnoloogiate ja tootmisvõimsuste mitmekordistamisega kõvasti alla tulnud ja tulevad veel. EU pole sellega veel kohanenud. Prognoosid on, et järgmise 5 aasta jooksul lähevad veel 50% alla. Elektrikad hakkavad ka EU's maksma tuntavalt vähem kui fossiilid.
Noh, siis on jäänud veel kaks probleemi lahendada, kvaliteet ja aegumine, et ei aeguks nagu Androidi telefon ja ei amortiseeruks seetõttu topeltkiirusel.
500 amprit laadimisvool... see on väga tõsina teema mis teeb aupauklikuks ja hardaks.
Kui seal midagi peaks valesti minema laadimise ajal, siis keevitama midagi ei hakka, käib ikka korralik pauk.
Parem on seista aupauklikus kauguses laadimise ajal müts pihus ja loota parimat
Kui kolmene laadimispunkt teha, siis on vaja 1mwt alajaama:
https://transformers-magazine.com/tm-news/1625-itm-power-builds-new-1-mw-substation-for-factory-acceptance-testing-transformer/ _________________ So, at the end of the day, after I have butchered all the nvidiots all around me, standing alone in a pool of blood surrounded by the corpses of my victims, a horrible truth reveals itself to me: I am an amd\ati fänboy...and I must do my dark masters bidding, for I am damned for all eternity...
Eks see loodusseaduste piiri peal mängimine ja eksperimenteerimine on teatud inimgruppidele alati huvi pakkunud. Tänapäeval nimetatakse neid inimesi Darwini auhinna kandidaatideks
Isu akuautode arendamiseks on nii suur ja tõestamisvajadus samuti, et kohe kuidagi ei saada üle sellest, et filosoofiad ja kasutus-stsenaariumid on erinevad. Ehk siis üritatakse kogu aeg maailmale tõestada, et akuauto on parem, kui ICE. Ei saada aru sellest, et need on erinevad _________________ Rakvere parasiit
Isu akuautode arendamiseks on nii suur ja tõestamisvajadus samuti, et kohe kuidagi ei saada üle sellest, et filosoofiad ja kasutus-stsenaariumid on erinevad. Ehk siis üritatakse kogu aeg maailmale tõestada, et akuauto on parem, kui ICE. Ei saada aru sellest, et need on erinevad
Kes ei saa aru.. Foorumid ja kommentaariumid on ju ICE tarbijate hala täis, kuidas enne kui 5 minutiga tangitud ja 1000km jutti tankimata sõita ei saa, ei kõlba akuautod kuskile. Nüüd kui akuauto arendajad hakkavad "laadimise ja sõiduulatusega" ICE auto piire kompama, on kohe järgmised argumendid võtta - liiga ohtlik, sisuliselt tiksuv pomm
..küll on maa külmand, küll kärss kärnas.. _________________ ---
sa ei või postitada uusi teemasid siia foorumisse sa ei või vastata selle foorumi teemadele sa ei või muuta oma postitusi selles foorumis sa ei või kustutada oma postitusi selles foorumis sa ei või vastata küsitlustele selles foorumis sa ei saa lisada manuseid selles foorumis sa võid manuseid alla laadida selles foorumis
Hinnavaatlus ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.