Ma pole siiani ülesaanud mängus olevatest "200 aastat vanadest" arbuusidest mis näevad poeletil sama head välja kui nädal vanad arbuusid. Seriaalist oli ka näha , et füüsika reeglitele erilist tähelepanu pööratud ei ole.
Hea uudis on vist see, et tänu filmile saabub ka ammu lubatud next gen uuendus. 25 aprill oli vist kuupäev. Äkki peaks mängu mingi hetk uuesti arvutisse installima.
Esiteks ka keegi on üritanud mäiteks banaanikoort kompostistida?
Tänapäeval ongi kõik asjad nii "pritsitud" et seisaks igavesti poeletil;)
Lisaks veel radiatsoon, mis bakterid jms ära tapab- teoreetiliselt võimalik see 200a arbuus.
Aga ma ise just võtsin kätte FO4 ja siis steamis avastasin, et näe sari ka väljas...
Mängitavuselt on ikka väga hea- 20h sai igalpool kola kokku kraabitud, bossidelt Legendary itemeid välja pekstud, talukohtasid ehitatud, relvi ja armoreid tuunitud.
Igasugu ehitamised on muidu täitsa külmaks jätnud- aga peab Bethesdale au andma ses suhtes- kõin on nii hästi tasakaalustatud, et ei tundu üldse tüütu see otsimine ja ehitamine.
Maailm on ka pikslimeri, aga valgustus ja muusika koos jutu taustaga loovad põneva ja avastamist vääriva "elusa atmosfääri".
Pole ühtni modi aga ikka vahel kathsel jääd suu ammuli vaadet nautima.
Kurik build hetkel käsil, päri tore zombidel päid maha raiuda 1 hoobiga:p
Nad võiksid teha uue ägeda Fallout mängu hoopis tänapäevase uuema ja realistlikuma graafikaga või teha kuidas seda öeldakse kui vana mängu graaikat uuendatakse ? no nii nagu resident evil seeriaga praegu tehakse nad võiksid Fallout 3-ga nii teha fallout 3 meeldis ikka väga omal ajal .metsikult sai mängitud ...
kjaups,
PS HD tanelile! sai eelmine nädalavahetus ka kõik need 8 osa ära vaadatud Fallout seriaalist ja meeldis väga ... mine vaata youtubes ja netis ringi mis teised inimesed arvavad .. minumeelest see seriaal sai väga palju kiita ja isegi tuntud mängukriitik AngryJoe oli sellest vaimustuses.
Esiteks ka keegi on üritanud mäiteks banaanikoort kompostistida?
Tänapäeval ongi kõik asjad nii "pritsitud" et seisaks igavesti poeletil;)
Mul istus üks tomat hiljuti nii kaua ilusana aknalaual kuni seemened hakkasid sees idusid ajama. Väljast oli aga veatu sile ja punane tomat. Vot selline keemia.
Aga kui selle seriaali toel mõne populaarsema Fallouti osa saaks uue graafikaga välja, siis võtaks ka ise ligi. Seni olen aint 4. osa mänginud, aga sellega jäin väga rahule.
Tegemist siis mõne modderi poolt Londonis aset leidva eraldiseisva mänguga- ses mõttes et New Game ainult võimalik ja kõik uus, samas oli mod launcherit vaja...
varsti tuleb mingi next-gen update.... 9aastat vana mäng juba. Tegelikult võiks juba ammu Fallout 5 ja Elder Scrolls 6 väljas olla. Ma ei mõista, miks Bethesda nii aeglane on.
aaa... Starfield kobakäkk tuli eelmine aasta. _________________
varsti tuleb mingi next-gen update.... 9aastat vana mäng juba. Tegelikult võiks juba ammu Fallout 5 ja Elder Scrolls 6 väljas olla. Ma ei mõista, miks Bethesda nii aeglane on.
aaa... Starfield kobakäkk tuli eelmine aasta.
Juttude järgi palju ei maksa loota, tänapäeva konsoolid saavad lihtsalt 60fps mode ja "arvutigraafika"...
Ma ikka üritan missioone teha, aga igal sammul erinevate vastaste ja ruumilise ülesehitusega kohta. Mis sest et samad mutandid ja krabid aga kuna mõnes kohas lagendikul, teises kitsas tunnelis, siis muudab võitluse käiku drastiliselt.
Samuti vahetasin koera Caitlin vastu, peale tablakate krõbistamist tuli pikk elulugu.
Samuti jälle paar legendary armorit kukkund, jälle põhjjst lootida ja nokitseda.
Kräshib ja laeb aeglaselt, aga maailma ülesehitus teeb tasa kuhjaaga.
Ma avastasin et kui Win klahviga minimiseerida, siis laeb kiiremini:p
Tegelt fallout 3, NV ja 4 võiks mingi ägeda remake'i küll saada - pean silmas just kõval tasemel graafilist overhauli. On saanud neid kõiki mitu korda läbi mängida kuni selleni, et nö. absoluutselt teen ja avastan kõik ära ja mingil hetkel võiks ju uuesti teha aga selleks peab tõesti mingi mõnus mott olema.
Bethesdalt endalt pole mõtet mingit silmailu loota. Sama keiss oli ka Skyrimiga ja Fallout 4'ga, kui tehti minu mäletamist mööda high rez texture update vmt. Tulemus oli ikka see, et moddijad olid juba ammu hulga parema graafika ja gameplay valmis vorpinud.
Aasta tagasi mängisin FO4 uuesti läbi. No vanilla mängu lihtsalt ei saa taguda. Lõpetasin ikka mingi 150~200 modiga. _________________
«Latt oli videomängu fännide jaoks juba väga kõrgel ja tundub, et oleme ületanud nende ootusi, tuues frantsiisi juurde ka miljoneid uusi fänne,» ütles Amazon MGM Studiosi juht Jennifer Salke teadaandes.
Ütleks, et latt vedels maas (Bethesda) Fallouti näol.
Sarjana töötab palju paremini kui mänguna... storytelling. Seda pole Bethesda ise kunagi osanud. _________________
Mis storyt sa ikka Open World mängus taga ajad. 100h pärast ei mäletagi enam mis missioonid sul seal alguses olid.
Ja seda teeb Bethesda hästi- sisustab vahepeale ringirändamise.
Story driven FPS/RPGs on teine teema- aga seal ongi lihtsam mingit liini hoida, sirget joont mööda liikuda.
Vael, aga Fallout 4 ongi ju story driven RPG. Sa võid seal loomulikult suvalt ringi liikuda ja kõike muud teha - aga ka seal on palju, mis kriitikat ei kannata. Sama võid RDR2's või Witcher 3's ka teha, kui main quest ära tüütab - lihtsalt maailm on veidi igavam (kui postapokalüps huvitab). Kuid see temaatika on siuke lihtne pealiskaudne fassaad Falloutis, mille taga pole suurt midagi. Vbl Stalker 2 tuleb teeb paremini...
Huvitav, et isegi BBC uurib Fallout Londoni kohta. (FO4 mod)
Nii oblivion, skyrim kui fo3 olid vanakooli rpg mōistes suht tühjad kestad. Sügavus puudus.
Seega mida Bethesdalt ikka väga oodata?
Näiteks FO2 on vägagi open word ... Jaluta kasvõi kohe Navarro baasi... _________________ War. War never changes.
Malkavian: [to a stop sign] No, you stop!
Ei ole vanakooli RPG'des samuti ideena mingit "jaluta kohe" asja - ikka on quest flagid mida mööda peab minema ja täpselt samamoodi on nö. sees "vead" kus asja manipuleerides võid läbi teha 10 minutiga ehk siis mängida sedasi kuidas "ei ole mõeldud".
Skyrim oli tõesti väga igav, siin samas juba Caitlini kõrvalmissioonid on paeluvad.
Ega ma witcherist ka tuhkagi peale mitut läbimöngimist ei mäleta, alustasid pihta, oli mingi klipp kus ta kedagi taga otsis. Ja siis tuli mööda maailma hunnik hunte nahaks kaubelda ning nekkeritest mutageene koguda, mingi parun oli ka "keset küla".
Mu meelest open worldi sobibki väga hästi, lugu mida võiks nagu jälgida, aga põhirõhk on ikkagi maailma avastamine, kraami otsimine ja ka leidmine.
Vastupidine näide on Dragons Age 3, mis üritas ka "nui neljaks" midagi open world sarnast teha. Tulemuseks oli tüütu edasi tagasi jooksmine, kuigi erinevaid teid eraldas ainult " nähtamatu sein" ning lõpuks ei olnud lool ka jumet. Sama ka Bioware teised uuemad möngud. Iga sepp vüikski oma liistude juurde jääda- Bioware sisutihe lineaarne jutustav läbimängimine, Bethesda avatud maailma avastamine.
Kusagil seal veel klassikaline FPS, nagu Doom'16, valem mis keskendubki ainult kollide tagasi põrgu saatmisele, igasugune lugu ja "open world" on ainult tähelepanu kõrvalejuvtimisne põhitegevuselt-shooting.
Skyrim oli tõesti väga igav, siin samas juba Caitlini kõrvalmissioonid on paeluvad.
Ega ma witcherist ka tuhkagi peale mitut läbimöngimist ei mäleta, alustasid pihta, oli mingi klipp kus ta kedagi taga otsis. Ja siis tuli mööda maailma hunnik hunte nahaks kaubelda ning nekkeritest mutageene koguda, mingi parun oli ka "keset küla".
Mu meelest open worldi sobibki väga hästi, lugu mida võiks nagu jälgida, aga põhirõhk on ikkagi maailma avastamine, kraami otsimine ja ka leidmine.
Vastupidine näide on Dragons Age 3, mis üritas ka "nui neljaks" midagi open world sarnast teha. Tulemuseks oli tüütu edasi tagasi jooksmine, kuigi erinevaid teid eraldas ainult " nähtamatu sein" ning lõpuks ei olnud lool ka jumet. Sama ka Bioware teised uuemad möngud. Iga sepp vüikski oma liistude juurde jääda- Bioware sisutihe lineaarne jutustav läbimängimine, Bethesda avatud maailma avastamine.
Kusagil seal veel klassikaline FPS, nagu Doom'16, valem mis keskendubki ainult kollide tagasi põrgu saatmisele, igasugune lugu ja "open world" on ainult tähelepanu kõrvalejuvtimisne põhitegevuselt-shooting.
Hea mängu alus on alati hea story. Kuid vahel võib ka ka teekond olla parem kui sihtpunkt. Sisuliselt sõltub kõik mängijast. Lõpuks taandub ikka kõik dopamiini laksule. Mängu eesmärk on anda osalisele autasusid, mis teda stimuleerivad. Mõni saab selle haaravast süžeest, mõni kollide tapmisest mõni lihtsalt ilusa graafika vaatamisest. Installib kõik modid ära, kulutab selleks nädala ja siis huvi kaob.
Veel üks hea näide Open World mängu pika ja põhjaliku süžee peale üles ehitamise mõttetusest on veel üks viimatine CDPR mäng CP77. Need kes "story" 5h läbi jooksid, põrutasid edasi foorumitesse kurtma kui igav mäng oli.
Teised kes Open World mängu ainuõigest ülesehitusest aru said, tegid kõrvalmissioone, kaaslaste missioone, lahendasid väikseid kokkupõrkeid, said maailmast päris hea pildi ja kulutasid minimaalselt 60h nautides mängu täiel rinnal, ning seejuures jäi veel pool maailma avastamata.
Mu meelest võiks ka Bioware järgmised Dragon Age ja Mass Effect välja tuua keskendudes sellele milles nad head on- story ja karakterid. Naudiks heal meelel lineaarset mängu kus keskendukski ainult heale storile järjest, ilma et vahepeal kusagile teise universumi otsa 200h ära eksiks ja siis pärast enam ei mäletaks ega huvitakski, milles see mängu iva üldse oligi...
Sellele vaidleks küll vastu. Neid mänge, kus story on täielik saast ja mida heaks mänguks loetakse on ikka lademes.
RPG zanris muidugi vähem. Kui ARPG poole vaadta ja muud kummalised hübriidid ka RPG alla lugeda, siis on ka siin piisavalt näiteid kus viletsa sisuga mängu nimetatakse heaks.
Ega ma eriti sellel teemal vaielda ei taha. Hea lugu võib erinevatele inimestele olla erinev mõiste. Ma olen oma elu jooksul piisavalt mänge mänginud, lugenud ja filme vaadanud. Tõnäoliselt on minu "hea sisu" standardid kõrgmad kui harju keskmine. Mängud on üldjuhul ka nooremale põlvkonnale kirjutatud. Neid tegijaid kes täiskavanutele mänge teevad on vähe.
Fallout 4 maailmast. Mulle meeldib selline stiil. Ringi kolades leidis üsna tihti mõne "põõsa tagant" huvitavaid kohti. Võimalik, et mõned neist olid ka koodijupiga genereeritud, aga enamus oli kindlasti tegijate poolt käsitsi sisse tehtud.
Hakkasin Next Gen versiooniga uuesti mängima. Mängib küll, aga vaatan, et moditud vanilla on ikka ilusam.
Omal ajal sai suhteliselt kehva masina peal ja ilma modideta mängitud, nii et ise ei tea modidest midagi, aga
Everything Fallout FB grupis soovitati A Storywealth collectioni:
116GB piiratud allalaadimiskiirusega tundub tükk ettevõtmist ja keegi pole raatsinud seda pakki torrentisse laadida,
hea küll, panin Vortexi peale ja üritasin läbi selle installida, viskab mingeid erroreid puuduolevate asjade kohta.
Kas kellelgi on selle mod pakiga kogemust? Arvata võib, et osad vanad NG'ga ei tööta, kuni neid uuendatakse,
aga kas on mõtet peale pusida?
panin käima ja tegin lisandunud questid-questlined ära.
power armorite kollektsioon reas
_________________ - londiste
...aga mina ei saa kunagi suureks!
Fallout: London tuli täna välja, ma ei tea, kas peaks selle kohta eraldi teema tegema, aga kuna see on full conversion mod Fallout 4 GOTY'le, lisan lingi siia:
Fallout: London on 1. augustini GOG'is tasuta, logige lihtsalt sisse ja lisage librarysse. Ei pea GOG'is Fallout 4 omama, see töötab ka Steami versiooniga - ainult et
Steami puhul tuleb teha downgrade GOTY versioonile, Next Gen updatega ei tööta praegu enamus mode. Mul õnnestus A Storywealth Collectioniga NG brickida.
Modi installikas on 33GB ja kuuldavasti tahab installimiseks ~40, installi ajal kuni 60GB vaba ruumi.
sa ei või postitada uusi teemasid siia foorumisse sa ei või vastata selle foorumi teemadele sa ei või muuta oma postitusi selles foorumis sa ei või kustutada oma postitusi selles foorumis sa ei või vastata küsitlustele selles foorumis sa ei saa lisada manuseid selles foorumis sa võid manuseid alla laadida selles foorumis
Hinnavaatlus ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.