Hinnavaatlus
:: Foorum
:: Uudised
:: Ärifoorumid
:: HV F1 ennustusvõistlus
:: Pangalink
:: Telekavad
:: HV toote otsing
|
|
Mitut autot oled elu jooksul omanud? Arvesta ainult nendega, mida omad või oled omanud |
Mul on alles esimene auto |
|
3% |
[ 5 ] |
2-3 |
|
30% |
[ 43 ] |
4-6 |
|
29% |
[ 41 ] |
7-10 |
|
17% |
[ 24 ] |
11-15 |
|
5% |
[ 7 ] |
16-20 |
|
5% |
[ 7 ] |
21-30 |
|
1% |
[ 2 ] |
31-40 |
|
2% |
[ 4 ] |
41-50 |
|
0% |
[ 1 ] |
Rohkem kui 50 |
|
3% |
[ 5 ] |
|
hääli kokku : 139 |
|
autor |
|
von Wu
HV Guru

liitunud: 12.10.2007
|
03.04.2024 14:50:01
|
|
|
Mul oli Mazda 323, millel üks silinder ei töötanud. Jõudu oli piisavalt, ainult kütusekulu liiga suur (1,6l mootoril keskmiselt 10)
_________________ Müüa igasugu asju
Müüa ETKVL kaubaroller/kaubakäru |
|
Kommentaarid: 889 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
1 :: |
0 :: |
668 |
|
tagasi üles |
|
 |
napoleon
Unknown virus

liitunud: 08.12.2008
|
03.04.2024 14:53:28
|
|
|
von Wu kirjutas: |
Mul oli Mazda 323, millel üks silinder ei töötanud. Jõudu oli piisavalt, ainult kütusekulu liiga suur (1,6l mootoril keskmiselt 10) |
See tapab ju üsna kiiresti katalüsaatori maha kui üks silinder ei tööta.
|
|
Kommentaarid: 77 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
60 |
|
tagasi üles |
|
 |
pistyk
HV veteran

liitunud: 11.08.2007
|
03.04.2024 14:57:01
|
|
|
Mul oli Mitsubishi Lancer,millel üks silinder ei töötanud.Jõudu polnud piisavalt,a Tallinnast Haapsallu sai sõidetud.Kütusekulu ei arvutanud. Sai lammutusest aju ostetud 500eek ja ära vahetatud,hakkas neljas silinder ka tööle.
_________________ parem varblane katusel,kui nuga neerus |
|
Kommentaarid: 46 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
45 |
|
tagasi üles |
|
 |
avrn
Kreisi kasutaja
liitunud: 16.02.2007
|
03.04.2024 15:50:29
|
|
|
Tihendi lekkimine.
|
|
Kommentaarid: 5 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
5 |
|
tagasi üles |
|
 |
Hiid
HV Guru

liitunud: 23.03.2002
|
03.04.2024 15:56:11
|
|
|
kui ei lekiks, saaks läbi?
_________________ Hapud viinamarjad |
|
Kommentaarid: 657 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
3 :: |
0 :: |
509 |
|
tagasi üles |
|
 |
Janis
HV Guru
liitunud: 30.11.2005
|
03.04.2024 15:57:00
|
|
|
Ei saa, ringiga läheks siis
|
|
Kommentaarid: 206 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
3 :: |
5 :: |
172 |
|
tagasi üles |
|
 |
Betamax
HV Guru

liitunud: 29.05.2003
|
03.04.2024 15:57:43
|
|
|
Hiid kirjutas: |
kui ei lekiks, saaks läbi?  |
Snorkliga autod saavad läbi.
|
|
Kommentaarid: 736 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
1 :: |
1 :: |
556 |
|
tagasi üles |
|
 |
Hiid
HV Guru

liitunud: 23.03.2002
|
03.04.2024 15:59:56
|
|
|
Betamax,
su omal on?
_________________ Hapud viinamarjad |
|
Kommentaarid: 657 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
3 :: |
0 :: |
509 |
|
tagasi üles |
|
 |
Ardo
HV Guru

liitunud: 22.02.2004
|
03.04.2024 16:29:30
|
|
|
ranel kirjutas: |
Ardo kirjutas: |
Mul olid järjest 3 rendikat R3 mootoriga - Corsa, Panda ja Yaris. Corsa kõige erksam, Panda oli ühtlaselt jõuetu kõikjal ja Yaris on täiesti auto, mille võiks pere teiseks autoks linnas sõitmiseks võtta. Kuniks maanteele, mägiteele või neljarealisele ei roni suurte ootustega, on kõik täitsa hea. |
Yaris uskumatult nobe pill jah linnas. Maanteel aga lisaks jõetusele on suur kütusekulu ka. |
"Nobe" ei ole see sõna, mida ma kasutaksin. Ütleme nii, et otseselt ei jää jalgu linnas ja jaksab madala käiguga mäest üles sõita. Pöördeid tahab hoolega saada.
Lihtsalt autona tundus väga titimiti sõidmugavuse-kütusekulu-lisade mõistes. Ja tagatipuks ka Toyota, st. et ei lagune.
|
|
Kommentaarid: 272 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
1 :: |
4 :: |
225 |
|
tagasi üles |
|
 |
Tanel
HV Guru

liitunud: 01.10.2001
|
03.04.2024 17:57:10
|
|
|
https://www.err.ee/1609301673/pealtnagija-esitleb-automaksumaksjate-edetabel
tsitaat: |
Praegu riigikogus menetletav eelnõu sätestab lihtsalt öeldes, et kõigi sõiduautode pealt tuleks tasuda Eestisse registreerimisel ühekordne lõiv ja tasuda iga-aastast maksu sõltuvalt vanusest ning mootori võimsusest. Mis aga autokollektsionäärid, nagu Üllar Suvemaa, Tõnu Piiburi ja Tarmo Ufferti tigedaks teeb, on see, et suurkollektsionääridele ja eramuuseumidele ei ole erandit.
Näiteks Suvemaa Laitse Rallypargis on teiste uunikumide kõrval üle saja-aastane, maailma esimene seeriatootmise auto Ford-T, millega keegi tegelikult ei liikle, kuid millelt tuleks hakata tasuma aasta 924 eurot maksu.
"Kas otsustajad ei saa aru või nad ei taha aru saada või näitavad, et nad ei saa aru, et mida nad teevad? Ega nad seal ju rumalad ei ole, aga ülbed ja nahaalsed on küll," sõnas Suvemaa.
Eesti Vanatehnika Klubide Liidu juht Tõnu Piibur täiendab, et kui maks oleks kasutuspõhine, siis see oleks võib-olla keskkonna hüvanguks. "Aga kui see on omandipõhine, siis see on veidi sellise kommunistliku taustaga, et võtame nendelt, kellel on."
|
_________________ Hinnavaatlus.ee - leia parim hind!
HV valuutakalkulaator |
|
Kommentaarid: 469 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
12 :: |
7 :: |
359 |
|
tagasi üles |
|
 |
laurx
HV Guru

liitunud: 25.03.2004
|
|
Kommentaarid: 1138 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
3 :: |
0 :: |
721 |
|
tagasi üles |
|
 |
Tanel
HV Guru

liitunud: 01.10.2001
|
|
Kommentaarid: 469 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
12 :: |
7 :: |
359 |
|
tagasi üles |
|
 |
Anti112
HV Guru

liitunud: 14.02.2003
|
03.04.2024 20:23:33
|
|
|
Anti112 kirjutas: |
Prillpapa kirjutas: |
Škoda all 7 suve sõitnud rehvid paistavad kulunud, kuigi millimeetrit taga ajades kannataks ühe suve veel.
Kuna HV liikmed kohtavad piirsituatsioone keskmisest populatsioonist enam, ei taha ise ka riskida ja tuleb teha investeering rehvi julgeolekusse, enda ja pere logistilisse turvalisusse.
Kas "Continental PremiumContact 7", mis vist arenenud ilma testivõitja https://www.tyrereviews.com/Article/2024-ADAC-Summer-Tyre-Test.htm
on hea investeering või liiga prjeemjum keskmise HV sendiveeretaja ja skodamehe jaoks.
On konsiiliumil ühisarvamus kujunenud, mis on HV selleaasta soovitus?
konkreetselt: "Continental PremiumContact 7" 215/55 R17 sirka 155€/tk ehk 620€ jooks.. |
PremiumContact 7 on kütusekulu klass C, märjapidamine A ja müra 71db
Näiteks GoodYear EfficientGrip Performance 2 on sarnase hinnaga, aga kütusekulu A, märjapidamine A ja müra 67db |
EfficientGrip Performance 2 sai ka TMi suverehvitestis esikoha. Testimõõt oli 225/45R17
|
|
Kommentaarid: 129 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
112 |
|
tagasi üles |
|
 |
laurx
HV Guru

liitunud: 25.03.2004
|
|
Kommentaarid: 1138 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
3 :: |
0 :: |
721 |
|
tagasi üles |
|
 |
netcat
Kreisi kasutaja

liitunud: 13.01.2010
|
03.04.2024 21:34:10
|
|
|
Tanel kirjutas: |
Näiteks Suvemaa Laitse Rallypargis on teiste uunikumide kõrval üle saja-aastane, maailma esimene seeriatootmise auto Ford-T, millega keegi tegelikult ei liikle, kuid millelt tuleks hakata tasuma aasta 924 eurot maksu.
|
Võib-olla loll küsimus, aga kui sellega "keegi tegelikult ei liikle", siis miks see muuseumieksponaat peab registris olema? Kui ta seal pole siis ei saa keegi maksu ka nõuda ju
|
|
Kommentaarid: 6 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
6 |
|
tagasi üles |
|
 |
iir
HV Guru

liitunud: 20.06.2006
|
|
Kommentaarid: 90 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
82 |
|
tagasi üles |
|
 |
netcat
Kreisi kasutaja

liitunud: 13.01.2010
|
03.04.2024 21:49:42
|
|
|
tsitaat: |
Komisjon leidis, et kuna uut maksu tuleb maksta ainult autode esmasel registreerimisel Eesti liiklusregistris ja seda ei pea maksma Eestis autot müües, siis diskrimineerib see teistest liikmesriikidest toodud autode omanikke.
|
See veel lõpeb sellega et keevitavad mingi igakordse müügimaksu a la pool auto hinnast kõigile selga, Euroopa Komisjon rahul et kellelegi ei tehta liiga ja riik rõõmust rullis et saab veel rohkem raha.
|
|
Kommentaarid: 6 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
6 |
|
tagasi üles |
|
 |
Indrek67
HV vaatleja
liitunud: 29.04.2007
|
03.04.2024 21:52:18
|
|
|
netcat kirjutas: |
Tanel kirjutas: |
Näiteks Suvemaa Laitse Rallypargis on teiste uunikumide kõrval üle saja-aastane, maailma esimene seeriatootmise auto Ford-T, millega keegi tegelikult ei liikle, kuid millelt tuleks hakata tasuma aasta 924 eurot maksu.
|
Võib-olla loll küsimus, aga kui sellega "keegi tegelikult ei liikle", siis miks see muuseumieksponaat peab registris olema? Kui ta seal pole siis ei saa keegi maksu ka nõuda ju |
Kõik need sõidukid enne seda maksueelnõud arvele võetud, ehk omanikel polnud ju aimugi, et selline maks sellisel kujul meile tuleb, registrist kustutamine tähendab kas lammutamist või riigist välja viimist(eksport), registrikande ajutine peatamine minu meelest vist(parandage kui eksin) ei vabasta automaksu kohustusest.
|
|
Kommentaarid: 14 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
14 |
|
tagasi üles |
|
 |
napoleon
Unknown virus

liitunud: 08.12.2008
|
03.04.2024 21:55:00
|
|
|
netcat kirjutas: |
Tanel kirjutas: |
Näiteks Suvemaa Laitse Rallypargis on teiste uunikumide kõrval üle saja-aastane, maailma esimene seeriatootmise auto Ford-T, millega keegi tegelikult ei liikle, kuid millelt tuleks hakata tasuma aasta 924 eurot maksu.
|
Võib-olla loll küsimus, aga kui sellega "keegi tegelikult ei liikle", siis miks see muuseumieksponaat peab registris olema? Kui ta seal pole siis ei saa keegi maksu ka nõuda ju |
Kõik ei ole ju ainult muuseumieksponaadid vaid on võimelised omal jõul liikuma ja paar korda aastas mõnel paraadil käima.
|
|
Kommentaarid: 77 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
60 |
|
tagasi üles |
|
 |
somnambuul
HV veteran
liitunud: 22.03.2004
|
03.04.2024 23:34:15
|
|
|
Kolleegil Rootsis on mingi kümmekond v8 ameeriklast. Küsisin, kas kalliks ei lähe, et maksud ja värk, naeris, et see see 300 seki per auto ikka leiab. See lekkiva paadi idee küsida 100 aastat vanalt autolt pea 1000 eurot aastas on ikka vähe jabur.
|
|
Kommentaarid: 60 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
54 |
|
tagasi üles |
|
 |
von Wu
HV Guru

liitunud: 12.10.2007
|
03.04.2024 23:58:53
|
|
|
napoleon kirjutas: |
von Wu kirjutas: |
Mul oli Mazda 323, millel üks silinder ei töötanud. Jõudu oli piisavalt, ainult kütusekulu liiga suur (1,6l mootoril keskmiselt 10) |
See tapab ju üsna kiiresti katalüsaatori maha kui üks silinder ei tööta. |
Ei mingit katalüsaatorit.
|
|
Kommentaarid: 889 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
1 :: |
0 :: |
668 |
|
tagasi üles |
|
 |
Oisu.
HV kasutaja
liitunud: 02.03.2012
|
04.04.2024 08:42:59
|
|
|
somnambuul kirjutas: |
Kolleegil Rootsis on mingi kümmekond v8 ameeriklast. Küsisin, kas kalliks ei lähe, et maksud ja värk, naeris, et see see 300 seki per auto ikka leiab. See lekkiva paadi idee küsida 100 aastat vanalt autolt pea 1000 eurot aastas on ikka vähe jabur. |
Rootsis ja Norras on võimalik 30 + aastat vana auto vanasõidukiks registreerida. Paar kuud saad aastas sõita, kindlustus odav jne. LADA 1200 aastas 500 krooni. St. kindlustus + läbisõidu pealt teemaks. Maksukoplites maksad ikka täishinda.
Tsivilisatsioon
|
|
Kommentaarid: 3 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
3 |
|
tagasi üles |
|
 |
Anti112
HV Guru

liitunud: 14.02.2003
|
04.04.2024 11:26:03
|
|
|
somnambuul kirjutas: |
Kolleegil Rootsis on mingi kümmekond v8 ameeriklast. Küsisin, kas kalliks ei lähe, et maksud ja värk, naeris, et see see 300 seki per auto ikka leiab. See lekkiva paadi idee küsida 100 aastat vanalt autolt pea 1000 eurot aastas on ikka vähe jabur. |
Aga kes käskis hobiauto(d) firma nimele võtta?
|
|
Kommentaarid: 129 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
112 |
|
tagasi üles |
|
 |
somnambuul
HV veteran
liitunud: 22.03.2004
|
04.04.2024 11:27:22
|
|
|
Et siis muuseumi vara peaks omaniku nimel olema?
|
|
Kommentaarid: 60 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
54 |
|
tagasi üles |
|
 |
Anti112
HV Guru

liitunud: 14.02.2003
|
04.04.2024 11:54:37
|
|
|
Aga miks muuseumi autod peavad üldse arvel olema, kui nad ainult muuseumis seisavad?
|
|
Kommentaarid: 129 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
112 |
|
tagasi üles |
|
 |
|