Hinnavaatlus
:: Foorum
:: Uudised
:: Ärifoorumid
:: HV F1 ennustusvõistlus
:: Pangalink
:: Telekavad
:: HV toote otsing
|
|
Mitut autot oled elu jooksul omanud? Arvesta ainult nendega, mida omad või oled omanud |
Mul on alles esimene auto |
|
2% |
[ 2 ] |
2-3 |
|
27% |
[ 27 ] |
4-6 |
|
32% |
[ 32 ] |
7-10 |
|
21% |
[ 21 ] |
11-15 |
|
3% |
[ 3 ] |
16-20 |
|
5% |
[ 5 ] |
21-30 |
|
2% |
[ 2 ] |
31-40 |
|
4% |
[ 4 ] |
41-50 |
|
0% |
[ 0 ] |
Rohkem kui 50 |
|
3% |
[ 3 ] |
|
hääli kokku : 99 |
|
autor |
sõnum |
|
von Wu
HV Guru
liitunud: 12.10.2007
|
23.01.2024 12:41:10
|
|
|
Ma ühel autol tõmbasin kunagi karbid bituumeniga üle. Seda tõesti aukude varjamiseks.
Vot see tilkus ja haises rõvedalt. Lõpuks ikka hangus ära. Aga ülevaatuse läbis
|
|
Kommentaarid: 867 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
1 :: |
0 :: |
654 |
|
tagasi üles |
|
|
Dogbert
HV Guru
liitunud: 03.05.2004
|
23.01.2024 13:28:04
|
|
|
laurx kirjutas: |
Pane omale jah. Pe.de kaitse ja hoiab augu peidus.
Dogbert, vaata enne, mis varuosa maksab. Kui on ca 20€, ei tasu nikerdamine ära. Vana maha, uus alla. Mingi korrosioonivastase moosiga kate peale.
Mainitud voyageri karter sai kihi mingit keemilist metalli selga ja pidas ning läks paari aasta pärasu uude koju. |
Õigus küll, kui see odav plekilatakas on lihtsalt, siis ei ole mõtet jännata.
Prillpapa kirjutas: |
Järelikult karteripõhi hooldamata ja ebapermeheliku omaniku tagajärg Sõiduki värvkatte tehasegarantii puhul ju kehtib loogika, kus garantii kehtib juhul kui volitatud esindus esindus hindab igal aastal värvkatte seisukorda, kivitäkked kriimud fikseeritakse, kui omanik vigasid ei kõrvalda täkke kohal korrosioon viib keredetaili riknemiseni - ei ole tegemist tehasepraagiga ehk garantii juhtumit ei ole.
Kui karteri põhja on mööda kive lastud ja rooste sisse poeb - kes vastutab, vbl teistel sama mudeliga ülejäänud 20 000 sõidukil ei ole karteripõhja läbi roostetamise ohtu - kuidas teha kindlaks, kas tegemist on nn tüüpveaga või ainult osalise probleemiga, mis võib olla sõiduki ebaperemeheliku kasutamise tagajärg. |
Hyundai fiiberplastist põhjakate ulatub eest spoilerist taha esisilla talani. Mingeid kive ei saa sinna karteripõhja vastu lennata kusagilt otse, eriti selle koha vastu, mis seal roostetas. Mitte miski ei puutu seda tegelikult.
Aga mis saab juhtuda on see, et talvel lendab soolalume löga katte keskel olevast õlifiltri vahetuse avast ja parema ratta koopa mootoripoolses seinas väntvõlli otsa rihmaratta juures olevast avast sisse ja jääb põhjakatte ja karteri põhja vahele pidama, sulab ja kuivab seal vastu kuuma karterit, samal ajal mõnusas kuumuses toredat asendusreaktsiooni korraldades sisuliselt lahustab terases sisalduva raua. See eeldab muidugi seda, et plekki kattev värv on juba enne vigane - seda võivad teha mootorikatte peale lendavad graniitkillustiku killud, mis põhjakatte ja karteripõhja vahele kiiluvad ennast. Neid oli seal katte peal päris mitmeid.
Võimalik, et lühikesi otsi sõites, kui see lumi seal täielikult sulada ja ära kuivada ei jõua, on isegi hullem. Sulamisprotsess pikeneb ja soolvees ligunemise aeg samuti.
_________________ Tee inimesele lõke ja tal on soe üheks päevaks, pista ta põlema ja tal on soe elu lõpuni. (Terry Pratchett)
e.k spikker: muhk on kumer, lohk on nõgus.
viimati muutis Dogbert 23.01.2024 13:30:31, muudetud 1 kord |
|
Kommentaarid: 33 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
32 |
|
tagasi üles |
|
|
Hiid
HV Guru
liitunud: 23.03.2002
|
23.01.2024 13:30:03
|
|
|
kõik aluskatted alati OFF
need ju segavad autot hooldamast
_________________ Hapud viinamarjad |
|
Kommentaarid: 646 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
3 :: |
0 :: |
503 |
|
tagasi üles |
|
|
Janis
HV Guru
liitunud: 30.11.2005
|
23.01.2024 13:33:23
|
|
|
Ärge sõitke soola sees siis.
|
|
Kommentaarid: 204 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
3 :: |
5 :: |
170 |
|
tagasi üles |
|
|
degreal
HV veteran
liitunud: 07.01.2002
|
23.01.2024 13:35:08
|
|
|
Hiid kirjutas: |
kõik aluskatted alati OFF
need ju segavad autot hooldamast |
Aluskatteid tasub säästa ja kasutada ainult kui ülevaatusele minna et õli leemendamist näha poleks.
|
|
Kommentaarid: 25 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
23 |
|
tagasi üles |
|
|
Dogbert
HV Guru
liitunud: 03.05.2004
|
23.01.2024 13:35:09
|
|
|
Ei noh, nüüd ma tean seda tüüpviga. Samas on originaal-karteripõhi praeguseks juba ligi 12 aastat vastu pidanud, nii et kui ma sinna uue panen, siis biolaguneb ülejäänud osa autost enne ära kui uus põhi.
_________________ Tee inimesele lõke ja tal on soe üheks päevaks, pista ta põlema ja tal on soe elu lõpuni. (Terry Pratchett)
e.k spikker: muhk on kumer, lohk on nõgus. |
|
Kommentaarid: 33 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
32 |
|
tagasi üles |
|
|
Sold OUT
Aeg maha 1p
liitunud: 30.07.2002
|
23.01.2024 13:51:14
|
|
|
Üle 5a ei tasu autot pidada. Maksad ära ja uus
_________________ People have been calling for a month and we've been sold out for a week or so.
|
|
Kommentaarid: 92 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
5 :: |
1 :: |
79 |
|
tagasi üles |
|
|
Janis
HV Guru
liitunud: 30.11.2005
|
23.01.2024 13:54:33
|
|
|
Miks üldse autot omada, võtad täisteenusrenti ja pole mingit muret selle roostega seal urruakudes. Odavam ka kokkuvõttes
|
|
Kommentaarid: 204 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
3 :: |
5 :: |
170 |
|
tagasi üles |
|
|
von Wu
HV Guru
liitunud: 12.10.2007
|
23.01.2024 14:26:11
|
|
|
Täisteenusrent on kõige kallim auto kasutamise viis pärast lühiajalist renti. Mugav on küll.
|
|
Kommentaarid: 867 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
1 :: |
0 :: |
654 |
|
tagasi üles |
|
|
Janis
HV Guru
liitunud: 30.11.2005
|
23.01.2024 14:39:03
|
|
|
Kuumakse on sama kui ostes aga hinna sees kõik hooldused ja kindlustused jne.
|
|
Kommentaarid: 204 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
3 :: |
5 :: |
170 |
|
tagasi üles |
|
|
von Wu
HV Guru
liitunud: 12.10.2007
|
23.01.2024 15:45:47
|
|
|
Nii palju, kui ma olen vaadanud, on kuumakse ikka vähemalt 100€ kõrgem kui liising+kasko.
Kui tahad aastas rohkem sõita, kui 10 000 km, siis tuleb veel juurde maksta.
Ja kasutusrendi puhul oled perioodi lõpus kogu rahast ilma. Liisingut kasutades saad jäägi ja turuhinna vahe "tasku" panna või uue auto sissemaksuks kasutada ja kuumakset vähendada.
Hooldused uuel autol mõnisada eurot aastas. Kui luksusautot ei vali, siis väga tõenäoliselt vähem kui 500€.
Nt. Mobire puhul sisalduvad hooldused ja rehvid ainult Premium paketis, mis lisab kuumaksele veel juurde.
Võtame näiteks Škoda Octavia 1,5 Elegance luukpära.
Liisingu kuumakse 310€ + kasko vast ~40€. Kokku 350€. Liikluskindlustus veel 5-10€ juurde.
Mobire.ee-s samasuguse kuumakse 499€, kui sõidad 10 000 km aastas ja 539€,
kui sõidad 20 000 km aastas. Valida saab ainult Premium paketi (st. koos hooldustega).
Üks firma küsib Dacia Sandero eest 519€ kuus +lisaraha 1000 km/kuus ületava läbisõidu eest.
https://www.sixtplus.ee/ee-cars/dacia-sandero
|
|
Kommentaarid: 867 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
1 :: |
0 :: |
654 |
|
tagasi üles |
|
|
Janis
HV Guru
liitunud: 30.11.2005
|
23.01.2024 15:51:18
|
|
|
Muidugi tundub asi halb kui kõige kallimad kohad näiteks võtta
|
|
Kommentaarid: 204 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
3 :: |
5 :: |
170 |
|
tagasi üles |
|
|
von Wu
HV Guru
liitunud: 12.10.2007
|
23.01.2024 15:53:52
|
|
|
Too mõni näide, kust odavalt saab.
Krt, Škoda esindus küsib sissemakset ka. Kui see 60 kuu peale ära jagada, siis oleks kuumakse 362€ + kasko.
|
|
Kommentaarid: 867 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
1 :: |
0 :: |
654 |
|
tagasi üles |
|
|
Janis
HV Guru
liitunud: 30.11.2005
|
23.01.2024 15:56:46
|
|
|
Autoesindused või kasvõi mybee
|
|
Kommentaarid: 204 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
3 :: |
5 :: |
170 |
|
tagasi üles |
|
|
von Wu
HV Guru
liitunud: 12.10.2007
|
|
Kommentaarid: 867 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
1 :: |
0 :: |
654 |
|
tagasi üles |
|
|
mikk36
HV Guru
liitunud: 21.02.2004
|
23.01.2024 16:25:59
|
|
|
von Wu, ülal paremal reklaamitud "alates" hind on vaid see tellimusrendi hind rida, kindlustus ja lisateenused on lisaks.
|
|
Kommentaarid: 85 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
2 :: |
78 |
|
tagasi üles |
|
|
Markos
HV veteran
liitunud: 10.04.2002
|
23.01.2024 17:18:56
|
|
|
Puht majanduslikule ei saa täisteenusliising tavaliisingust odavam olla. Kogu see overhead, mis muidu oleks omaniku enda mure, tuleb ikkagi kinni maksta, tasuta lõunaid ei ole.
|
|
Kommentaarid: 14 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
2 :: |
12 |
|
tagasi üles |
|
|
Tanel
HV Guru
liitunud: 01.10.2001
|
|
Kommentaarid: 461 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
12 :: |
7 :: |
356 |
|
tagasi üles |
|
|
Prillpapa
HV kasutaja
liitunud: 04.06.2022
|
23.01.2024 17:49:11
|
|
|
Markos kirjutas: |
Puht majanduslikule ei saa täisteenusliising tavaliisingust odavam olla. Kogu see overhead, mis muidu oleks omaniku enda mure, tuleb ikkagi kinni maksta, tasuta lõunaid ei ole. |
Idee poolest mastaabiefekti võiks toimida, sõiduki hinnal ja hooldusteenusel on vahe sees, kas tädi Maali ostab 1 sõiduki, rendifirma 30 sõidukit või kaitsevägi&politsei 200 sõidukit.
Aga üldiselt jah, kuskilt peab rendifirma oma leivale vorsti teenima ja +5€ või 25€ kaupa kuumakselt äriplaan ei lenda.
Keegi päriselt ka neid täisteenusrente kasutab, kas seal mingeid konkse ei ole sees, et lõpus tahad autot tagasi anda ja leitakse a'la 2-3000€ eest mingeid vigasid, mis kuumaksega kaetud ei ole aga lepingu peene kirja järgi järgi rendilevõtja kohustus kinni maksta.
Kunagi aastaid tagasi käis selle kasutus- vs kapitaliliisinguga mingi teema, kus selle kasutusliisinguga tahtes sõidukit tagasi anda, esindus hindas kõik vead ära, a'la ukselingi juures kriimud - kogu ukse taastamine-värvimine xxx€, istmekate kulunud, istme vahetus xxx€.
See küll vist vaieldi kuidagi selgeks või lepiti kokku "loomulik kulumine" et mis asjad on kivitäkked, küüne&võtmekriimud uksel ja läikima kulunud rool - kas sõiduki loomulik kulumine või riknemine, mid tuleb remontida, ja rendil maksab rentija need erakorraliselt kinni.
_________________ --- |
|
Kommentaarid: 17 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
17 |
|
tagasi üles |
|
|
laurx
HV Guru
liitunud: 25.03.2004
|
|
Kommentaarid: 1104 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
3 :: |
0 :: |
704 |
|
tagasi üles |
|
|
von Wu
HV Guru
liitunud: 12.10.2007
|
24.01.2024 00:56:01
|
|
|
mikk36 kirjutas: |
von Wu, ülal paremal reklaamitud "alates" hind on vaid see tellimusrendi hind rida, kindlustus ja lisateenused on lisaks. |
Seda ma silmas peangi. Neid "lisaks" asju pole võimalik eemaldada.
|
|
Kommentaarid: 867 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
1 :: |
0 :: |
654 |
|
tagasi üles |
|
|
Markos
HV veteran
liitunud: 10.04.2002
|
24.01.2024 01:06:57
|
|
|
tsitaat: |
Keegi päriselt ka neid täisteenusrente kasutab, kas seal mingeid konkse ei ole sees |
Eraisikul pole sellest teenusest küll suurt midagi võita, peale selle, et saab rohkem maksta. Ettevõtted kasutavad ja see on ka enmasti suunatud ettevõtetele. Seal võib suurema pargi korral isegi kasu sees olla, kuna üks või mitu fte'd jääb olemata ja teine asi on see, kuhu kulureale antud teenus maandub (capex vs opex). Tänapäeval on hästi moodne, et kõike renditakse, autod, arvutid jne.
|
|
Kommentaarid: 14 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
2 :: |
12 |
|
tagasi üles |
|
|
antikondor
Kreisi kasutaja
liitunud: 18.07.2005
|
24.01.2024 09:04:32
|
|
|
Suht ainuke "eelis" mis kasutusrendi puhul silma jääb, on edevam auto rendiperioodiks, kui kapitelirandi puhul. Kui tähtis on teistele näidata, et sa oled neist "parem" siis igati 5+ teenus. Kui majanduslikult mõelde pole eraisikul sellest mitte mingit tolku.
_________________ Olen jah muusika suhtes elitaarne sitapea
000 WHILE hangover
001 drink beer |
|
Kommentaarid: 48 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
45 |
|
tagasi üles |
|
|
laurx
HV Guru
liitunud: 25.03.2004
|
|
Kommentaarid: 1104 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
3 :: |
0 :: |
704 |
|
tagasi üles |
|
|
Markos
HV veteran
liitunud: 10.04.2002
|
24.01.2024 10:57:56
|
|
|
antikondor kirjutas: |
Suht ainuke "eelis" mis kasutusrendi puhul silma jääb, on edevam auto rendiperioodiks, kui kapitelirandi puhul. Kui tähtis on teistele näidata, et sa oled neist "parem" siis igati 5+ teenus. Kui majanduslikult mõelde pole eraisikul sellest mitte mingit tolku. |
Kuumakse on väiksem, sest jääk ei ole null, kokkuvõttes võidad ka intressidelt. See ei tähenda automaatselt "edevamat" autot. Eelnev jutt ei olnud ka üldse mitte kasutusrent vs kapitalirent, vaid kasutusrent vs täisteenusliising. Ma olen kasutanud nii kapitalirenti jäägiga, kui ka kasutusrenti, vahet neil sisuliselt ei ole, va juriidika. Kasuturendi puhul, kui autot välja osta ei jaksa saad selle lihtsalt tagasi anda.
|
|
Kommentaarid: 14 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
2 :: |
12 |
|
tagasi üles |
|
|
|